UMK23: Väärä laulu voitti!

Euroviisut 2023 Britanniassa
Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30535
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

UMK23: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Vakioketju tunteenpurkauksille.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20518
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: UMK23: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

kuva
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK23: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Tälle ei ole tänä vuonna tarvetta!

Ilmaisen siksi suuren pöyristykseni toiseksi tulleesta. :niinpa:
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4277
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Einingia kirjoitti: 25 Helmi 2023, 23:18 Tälle ei ole tänä vuonna tarvetta!

Ilmaisen siksi suuren pöyristykseni toiseksi tulleesta. :niinpa:
"Väärä laulu tuli toiseksi" :rofl:
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11324
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: UMK23: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Turvat tukkoon nyt, ettei tämä ketju saa lisää viestejä ja paisu vielä oikeaa laulua isommaksi! :femme:

Niin, mitäs mäkin täällä oikein teen... :hiips:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2964
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Eikä voittanu väärä laulu. :heh:

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7573
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: UMK23: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Requel »

Moraalisesti tämän voitto oli kyllä arveluttava, koska se oli päätetty jo etukäteen. :sorivaan: UMK oli viime iltana muutoin täydellinen, mutta ei ole kiva kun voittaja oli jo ennakkoon tiedossa. Mielestäni mielipiteettömiltä ja virran mukana meneviltä ihmisiltä pitäisi kieltää some! Vaikutti varmasti se ennakkohype monen ihmisen mielipiteeseen.
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

bonafides
Maistelija
Maistelija
Viestit: 43
Liittynyt: 15 Maalis 2005, 16:49
Paikkakunta: Turku

Re: UMK23: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja bonafides »

Kappale on minusta ihan kauhea, ja melko lailla tyrmistyin, kun sain huomata olevani ensi kertaa kuppilan enemmistön kanssa täysin eri mieltä. :sorivaan: Tunnen oloni yksinäiseksi.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33179
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Pete »

bonafides kirjoitti: 26 Helmi 2023, 11:41 Kappale on minusta ihan kauhea, ja melko lailla tyrmistyin, kun sain huomata olevani ensi kertaa kuppilan enemmistön kanssa täysin eri mieltä. :sorivaan: Tunnen oloni yksinäiseksi.
En minäkään tykkää biisistä, mutta kannattaa kiinnittää huomio nyt vain tulevaan menestykseen, joka on erittäin todennäköistä. En minä pitänyt Lordinkaan biisistä kovinkaan paljoa. :puna:
Riskinä seniorilaumat

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11540
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: UMK23: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Requel kirjoitti: 26 Helmi 2023, 10:48 Moraalisesti tämän voitto oli kyllä arveluttava, koska se oli päätetty jo etukäteen. :sorivaan: UMK oli viime iltana muutoin täydellinen, mutta ei ole kiva kun voittaja oli jo ennakkoon tiedossa. Mielestäni mielipiteettömiltä ja virran mukana meneviltä ihmisiltä pitäisi kieltää some! Vaikutti varmasti se ennakkohype monen ihmisen mielipiteeseen.








''''








HYWÄ RAGUEL, Sinähän tämän kaiken höskän tiivistit !



eli aiwan wäärä walittiin, mutta 10 000 kuppilalaista ja ESC-fania voivat välillä olla niin he..vetin väärässä ... ihme lampaita, peräkaritsoita olette... heti ku joku älähtää että HEIIII, tää on tosi hywä, tämä sinne loppufinaaliin ... niin, nämä lapatossut, seuraawat johtajaa, että heii, tämähän se on se, waikkei tämä ollut tänä vuonna lähjellekään se ...






'''






täsä waan kommentoin waikken ole tätäkään esitystä nähnyt enkä kuullut VIELÄ (KÄÄN... !) kokonaan, wain muutaman sekunnin werran ... (???!!!) kuten noita kolmea muutakin ... siis tietysti näitä vähiten kiinnostawinta... tai siis, niitä en ole OIKEASTAAN lainkaan kuunnellu... !!! oli KATOS paljon muutakin ohjelmaa tuona(KIN) iltana, mm. ihanan juureskeiton teko ja sen kypsyttäminen hellalla, siihen tuli siis perunoita, lanttua, porkkanaa, ... tietysti mausteita, sitruunapippuria, sienirouhetta, ... kermaa, voita, possunlihaa sellasesta purkista... suurimman osan valkoisesta laardista, eli läskistä jätin laittamatta...
Viimeksi muokannut romualdo, 26 Helmi 2023, 13:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8929
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: UMK23: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Todettakoon nyt tähän ketjuun oppositiota tukeakseni, että Kuumaa oli eilisen suosikkini, ja heidän edustuspaikastaan olisin ollut aavistuksen ilahtuneempi. :mrgreen:
Qaj.

bonafides
Maistelija
Maistelija
Viestit: 43
Liittynyt: 15 Maalis 2005, 16:49
Paikkakunta: Turku

Re: UMK23: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja bonafides »

Pete kirjoitti: 26 Helmi 2023, 12:11
bonafides kirjoitti: 26 Helmi 2023, 11:41 Kappale on minusta ihan kauhea, ja melko lailla tyrmistyin, kun sain huomata olevani ensi kertaa kuppilan enemmistön kanssa täysin eri mieltä. :sorivaan: Tunnen oloni yksinäiseksi.
En minäkään tykkää biisistä, mutta kannattaa kiinnittää huomio nyt vain tulevaan menestykseen, joka on erittäin todennäköistä. En minä pitänyt Lordinkaan biisistä kovinkaan paljoa. :puna:
En minäkään tykännyt Lordin valinnasta enkä edes pystynyt juurikaan siitä syystä iloitsemaan voitosta. :puna: Lordin kappale oli ja on tavanomainen enkä oikein periaatteen vuoksi pidä siitä, että kuminaamarit tuo voiton keskitason biisille.

Noh, Cha Cha Cha ei ainakaan sentään ole tavanomainen.

Ehkä ensi vuonna saa taas olla oikein sydämellään Suomen puolella - vaikka sitten jäätäisiin viimeiseksi. Hyvä kuitenkin, että iso osa kansaa on sitä tänä vuonna.

Kylläpä helpotti kuulla, että täällä kuitenkin harhailee muutama muukin henkisen kotinsa hukannut kuppilalainen. <3
Viimeksi muokannut bonafides, 26 Helmi 2023, 15:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

bonafides
Maistelija
Maistelija
Viestit: 43
Liittynyt: 15 Maalis 2005, 16:49
Paikkakunta: Turku

Re: UMK23: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja bonafides »

akuankka13 kirjoitti: 26 Helmi 2023, 13:06 Todettakoon nyt tähän ketjuun oppositiota tukeakseni, että Kuumaa oli eilisen suosikkini, ja heidän edustuspaikastaan olisin ollut aavistuksen ilahtuneempi. :mrgreen:
Kiitos. <3 Kuumaa on se, joka soi täälläkin repeatillä.

Avatar
Video Man
Siemailija
Siemailija
Viestit: 138
Liittynyt: 22 Helmi 2023, 21:25

Re: UMK23: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Video Man »

Tsatsatsaa ei ole perinteinen viisubiisi, mutta toisaaltahan viisuilla ei ole enää mitään tekemistä kasariviisujen, 70's viisujen, ym kanssa. Kaikki muuttuu ja uudistuu koko ajan, halusimme tai emme.
Nuku pom... nuku pommiin. Niin on helpompaa

Avatar
MissBucharest
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1307
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 20:48

Re: UMK23: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja MissBucharest »

bonafides kirjoitti: 26 Helmi 2023, 11:41 Kappale on minusta ihan kauhea, ja melko lailla tyrmistyin, kun sain huomata olevani ensi kertaa kuppilan enemmistön kanssa täysin eri mieltä. :sorivaan: Tunnen oloni yksinäiseksi.
Musta tää ei ole kauhea, vaan vähän meh :sorivaan: varsinkin kun on kuullut sen virolaisversion, joka on aivan uskomatonta mahtikamaa :mrgreen: :rok: En ole silti sitä mieltä, että väärä laulu voitti, kun mulle oli ihan sama, mikä niistä voittaa (kunhan ei Robin, sen biisi oli surkea).
Korona tulee kyllä, mutta minä määrään päivän.
-Corona-chan

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42036
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK23: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Rousku »

MissBucharest kirjoitti: 26 Helmi 2023, 21:15 Musta tää ei ole kauhea, vaan vähän meh :sorivaan: varsinkin kun on kuullut sen virolaisversion, joka on aivan uskomatonta mahtikamaa :mrgreen: :rok:
Minkä virolaisversion? (Ja jotta ei syntyisi väärinkäsityksiä, niin oikea laulu voitti.)
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Video Man
Siemailija
Siemailija
Viestit: 138
Liittynyt: 22 Helmi 2023, 21:25

Re: UMK23: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Video Man »

Jos on mieltä, että väärä laulu voitti, niin balsamia haavoille tuo kuitenkin vähän se, että Suomi voittaa Euroviisut.
Nuku pom... nuku pommiin. Niin on helpompaa

Avatar
MissBucharest
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1307
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 20:48

Re: UMK23: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja MissBucharest »

Rousku kirjoitti: 26 Helmi 2023, 23:54 Minkä virolaisversion?
Tämä:
https://www.youtube.com/watch?v=iru9eJI_5LM

Että mä sitten tykkään tästä :tapu:
Korona tulee kyllä, mutta minä määrään päivän.
-Corona-chan

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4101
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: UMK23: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

bonafides kirjoitti: 26 Helmi 2023, 11:41 Kappale on minusta ihan kauhea, ja melko lailla tyrmistyin, kun sain huomata olevani ensi kertaa kuppilan enemmistön kanssa täysin eri mieltä. :sorivaan: Tunnen oloni yksinäiseksi.
Mä olen kokenut tuon niin monta kertaa että voin vakuuttaa, että kyllä siitä vielä jaloilleen selviää :joojoo: Minusta esimerkiksi sekä Cicciolina että Rampampam olivat aivan hirveitä kappaleita enkä käsitä niiden suosiota. Samoin kuin Emman Circle of Light vai mikä sen nimi oli. Vuoden 2015 Satin Circusin kappale oli ihan plääh. Ja toisin päin: Aina mun pitää on yksi kaikkien aikojen suosikkiviisujani - se biisi sai täällä päälleen niin hirveät määrät kuraa että olin aivan vähällä kääntyä kannoillani ja poistua heti ensimmäisenä kuppilavuotenani koskaan palaamatta. Mutta täällä vain olen edelleen :uujee:
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11540
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: UMK23: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Video Man kirjoitti: 26 Helmi 2023, 23:58 Jos on mieltä, että väärä laulu voitti, niin balsamia haavoille tuo kuitenkin vähän se, että Suomi voittaa Euroviisut.





***






no näinhän se menee, saakeli, ainakin täälä Härmälandiassa, misä on toella vinoutuneet och luonnevikaiset mielet ja asenteet, mitä tulee menestymiseen esim. nyt näissä Eurooppaa yhä yhdistävissä warsin leikkimielisissä ja viattomissa Laulu Karkeloissa...

...ja näinhän monet owat aatelleet, warsinkin jälkiviisauella, joka tietty on se makein ja herkullisin ja mehevin ... "Että notta joooo jos Katri-Heleena ois lähetetty silloin (1965) sillä letkajenkalla... niin, notta, ei perkule oltais jääty nollille waan woiton syrijäsä oltais olltu kiinni notta ... jooo, ... tana!.... "

Tavikset vieläpä usein sotkivat tuon Minne tuuli kuljettaa - laulun siihen hänen siis Katrin toiseen esittämäänsä varsinaiseen megagigamenestyskappaleeseen eli Letkis av Rauno Lehtinen. Tuuli -viisunhan tekivät Rauno Helismaa/Juha Vainio sekä Toivo Kärki ... oih ! :ihana:

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11540
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: UMK23: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Koirankuonolainen kirjoitti: 27 Helmi 2023, 10:33
bonafides kirjoitti: 26 Helmi 2023, 11:41 Kappale on minusta ihan kauhea, ja melko lailla tyrmistyin, kun sain huomata olevani ensi kertaa kuppilan enemmistön kanssa täysin eri mieltä. :sorivaan: Tunnen oloni yksinäiseksi.
Mä olen kokenut tuon niin monta kertaa että voin vakuuttaa, että kyllä siitä vielä jaloilleen selviää :joojoo: Minusta esimerkiksi sekä Cicciolina että Rampampam olivat aivan hirveitä kappaleita enkä käsitä niiden suosiota. Samoin kuin Emman Circle of Light vai mikä sen nimi oli. Vuoden 2015 Satin Circusin kappale oli ihan plääh. Ja toisin päin: Aina mun pitää on yksi kaikkien aikojen suosikkiviisujani - se biisi sai täällä päälleen niin hirveät määrät kuraa että olin aivan vähällä kääntyä kannoillani ja poistua heti ensimmäisenä kuppilavuotenani koskaan palaamatta. Mutta täällä vain olen edelleen :uujee:



*




***








... täh, siis noiko on Sun mielestä jotenkin hirveitä teoksia ? ... noista pudotan ainoastaan tuon Circlen ... piruvieetsekinpitääollaenglannikstoellaheikkoitsetuntoasiispeilaatämmönenlontoonmurteellapelleily...yhä edelleen ...! mikähäpeämeillekyloistopeliuksetym.pyörineetyhähaudoissansajoseivätolisiaikojasittenmaatuneet... !!!?
... koska se oli UMK:n pahnanpohjimmaisten ja surkeimpien UMK vuosikertojen antia. Aina munn Pitää -laululle sen sijaan nostan kowasti peukkuja, mut katooosss, ku Kuppilalaisten mieleen PKN eivät olleet silleeennniinqu tarpeeekks seksikkäitä ja media... täh ... !? Oliks se näin, taasko kehareita sorrettiin ... ! Olis silloinkin tulokset ratkaistu wain ja ainoastaan yleisö/katsojaäänillä ... Niimpä, mut ku maalaisjärki loistaa poissaolollaan näistä(kin) kisoista ... sitten v. -98 tai paremminkin siis tietysti v. -99 ... kun alkoi tämä raju ESC:n alamäki. ...

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11540
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: UMK23: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja romualdo »

romualdo kirjoitti: 27 Helmi 2023, 10:44
Koirankuonolainen kirjoitti: 27 Helmi 2023, 10:33

Mä olen kokenut tuon niin monta kertaa että voin vakuuttaa, että kyllä siitä vielä jaloilleen selviää :joojoo: Minusta esimerkiksi sekä Cicciolina että Rampampam olivat aivan hirveitä kappaleita enkä käsitä niiden suosiota. Samoin kuin Emman Circle of Light vai mikä sen nimi oli. Vuoden 2015 Satin Circusin kappale oli ihan plääh. Ja toisin päin: Aina mun pitää on yksi kaikkien aikojen suosikkiviisujani - se biisi sai täällä päälleen niin hirveät määrät kuraa että olin aivan vähällä kääntyä kannoillani ja poistua heti ensimmäisenä kuppilavuotenani koskaan palaamatta. Mutta täällä vain olen edelleen :uujee:



*




***








... täh, siis noiko on Sun mielestä jotenkin hirveitä teoksia ? ... noista pudotan ainoastaan tuon Circlen ... piruvieetsekinpitääollaenglannikstoellaheikkoitsetuntoasiispeilaatämmönenlontoonmurteellapelleily...yhä edelleen ...! mikähäpeämeillekyloistopeliuksetym.pyörineetyhähaudoissansajoseivätolisiaikojasittenmaatuneet... !!!?
... koska se oli UMK:n pahnanpohjimmaisten ja surkeimpien UMK vuosikertojen antia. Aina munn Pitää -laululle sen sijaan nostan kowasti peukkuja, mut katooosss, ku Kuppilalaisten mieleen PKN eivät olleet silleeennniinqu tarpeeekks seksikkäitä ja media... täh ... !? Oliks se näin, taasko kehareita sorrettiin ... ! Olis silloinkin tulokset ratkaistu wain ja ainoastaan yleisö/katsojaäänillä ... Niimpä, mut ku maalaisjärki loistaa poissaolollaan näistä(kin) kisoista ... sitten v. -98 tai paremminkin siis tietysti v. -99 ... kun alkoi tämä raju ESC:n alamäki. ...


****





juu, tääkin oli Rompsulta erityisen fiksu mielipide, nostampa tätä wähäsen, koettakaa kestää, kultapallerot!

Lukittu