Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Euroviisut 2023 Britanniassa

Käärijä – Cha cha cha

*****
252
82%
****
32
10%
***
11
4%
**
5
2%
*
9
3%
 
Ääniä yhteensä: 309

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10724
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Suomalaisilla on tapana innostua joskus vähän liikaa. Sen huomaa ympäri sosiaalista mediaa. On kiva, että Suomen biisi kerää ylistystä ja kiinnostusta ympäri Eurooppaa, mutta ei siitä kannata asettaa paineita. Suomen mittapuulla top viiteen pääseminen olisi uskomattominta ikinä sitten Lordin. Luo kovat paineet, jos vain voitto kelpaa ja lopputulos voi olla, että menestystään vielä huonommin paineiden takia. Kannattaa nauttia, että meillä on uniikki biisi ja edustaja. Tehdään hyvä show ja keskitytään positiiviseen ilmapiiriin.

Lisäksi vedonlyöntiä tässä kohtaa on täysin turha seurata, kuten olemme oppineet. Ruotsia ei myöskään tarvitse haukkua sen takia, että se sattuu olemaan Suomea korkeammalla vedonlyönneissä. Olen nähnyt ympäri sosiaalista mediaa kateellisten suomalaisten useita aloituksia, kuinka oikein pakkomielteisesti verrataan Suomea ja Ruotsia ja vihataan Loreenia. Kyllähän pohjamudissa rypeneet Brititkin käänsivät viime vuonna vihdoin suuntansa ja sijoittuvat toiseksi. Olisivat voineet voittaa ilman Ukrainan poliittista tilannetta. En näe brittien raivoavan tästä lopputuloksesta. Sen sijaan sosiaalinen media täyttyi ihmettelevistä brittikatsojista, että mitä ihmettä... mehän saadaan pisteitä. :heh:
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2216
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Vaikea nauttia showsta tai muusta, jos taas huono biisi voittaa :jupinaa: Oli se sitten Loreen tai kuka tahansa muu huonon biisin laulava :niinpa:

Jotenkin tuntuu, että unelma Suomen voitosta Euroviisuissa (juu, en katsonut 2006) toteutuu seuraavassa elämässä :roll:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2646
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Speed »

WildDance kirjoitti: 05 Maalis 2023, 16:18 Suomalaisilla on tapana innostua joskus vähän liikaa. Sen huomaa ympäri sosiaalista mediaa. On kiva, että Suomen biisi kerää ylistystä ja kiinnostusta ympäri Eurooppaa, mutta ei siitä kannata asettaa paineita. Suomen mittapuulla top viiteen pääseminen olisi uskomattominta ikinä sitten Lordin. Luo kovat paineet, jos vain voitto kelpaa ja lopputulos voi olla, että menestystään vielä huonommin paineiden takia. Kannattaa nauttia, että meillä on uniikki biisi ja edustaja. Tehdään hyvä show ja keskitytään positiiviseen ilmapiiriin.

Lisäksi vedonlyöntiä tässä kohtaa on täysin turha seurata, kuten olemme oppineet. Ruotsia ei myöskään tarvitse haukkua sen takia, että se sattuu olemaan Suomea korkeammalla vedonlyönneissä. Olen nähnyt ympäri sosiaalista mediaa kateellisten suomalaisten useita aloituksia, kuinka oikein pakkomielteisesti verrataan Suomea ja Ruotsia ja vihataan Loreenia. Kyllähän pohjamudissa rypeneet Brititkin käänsivät viime vuonna vihdoin suuntansa ja sijoittuvat toiseksi. Olisivat voineet voittaa ilman Ukrainan poliittista tilannetta. En näe brittien raivoavan tästä lopputuloksesta. Sen sijaan sosiaalinen media täyttyi ihmettelevistä brittikatsojista, että mitä ihmettä... mehän saadaan pisteitä. :heh:


Täysin samaa mieltä! On harvinaista herkkua kuulua siihen kouralliseen maita, joista voidaan aidosti puhua potentiaalisina voittajamaina ennakkospekulaatioissa. Tämä asetelma tuo lisäkutkutusta tähän viisukevääseen, mutta se lopullinen sijoitus tulee sitten olemaan se mikä se on.

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7574
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Requel »

WildDancelta pelkkää asiaa, paitsi minä väitän, että Britit menestyivät vain TikTok-yhteistyöhuijauksen takia! Pitihän se saada oma mies menestymään keinolla millä hyvänsä. :ylppis:

Silmissäni Ruotsi on jo vaihtanut tyyliään kunnioitettavasti. Ne miespoppikset alkoivat aikoinaan kyllästyttämään, mutta nyt on tarjolla uutta valoa auringon alla. Ruotsi menestyy - ainakin nykyään - ansaitusti juryäänissä, ja MYÖS LOREEN ANSAITSEE MENESTYÄ NIISSÄ IHAN ESITYKSENSÄ AVUIN, EI VAAN SIKSI ETTÄ MAA ON RUOTSI!!!!!!!!!! Tätähän minä yritin Käärijä-faneillekin sanoa, että Suomen esitys ei riitä mihinkään Ruotsin rinnalla, mutta ikään kuin Käärijä olisi uusi jeesus kristus jossa tai johon liittyvissä asioissa ei ole mitään vikaa. Minua väitettiin jopa provosoivaksi nartuksi kun yritin hyvää hyvyyttäni auttaa. :shock:

Pohjimmiltaan olen tosi herkkä, joten minä en uskalla sanoa täällä enää mitään kritiikkiä Käärijästä, niin paljon olen saanut jo osakseni lokaa niskaan. Samoiten en uskalla enää kehua Ruotsiakaan, ettei tule henkisesti turpaan. :draamaa: (tämä oli provo, koska minähän jatkan täällä itkemistä mikäli kyse on oikeudenmukaisuuteen ja moraaliin sekä periaatteisiin liittyvistä asioista!)
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 758
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

WildDance kirjoitti: 05 Maalis 2023, 16:18 Suomalaisilla on tapana innostua joskus vähän liikaa. Sen huomaa ympäri sosiaalista mediaa. On kiva, että Suomen biisi kerää ylistystä ja kiinnostusta ympäri Eurooppaa, mutta ei siitä kannata asettaa paineita. Suomen mittapuulla top viiteen pääseminen olisi uskomattominta ikinä sitten Lordin. Luo kovat paineet, jos vain voitto kelpaa ja lopputulos voi olla, että menestystään vielä huonommin paineiden takia. Kannattaa nauttia, että meillä on uniikki biisi ja edustaja. Tehdään hyvä show ja keskitytään positiiviseen ilmapiiriin.

Lisäksi vedonlyöntiä tässä kohtaa on täysin turha seurata, kuten olemme oppineet. Ruotsia ei myöskään tarvitse haukkua sen takia, että se sattuu olemaan Suomea korkeammalla vedonlyönneissä. Olen nähnyt ympäri sosiaalista mediaa kateellisten suomalaisten useita aloituksia, kuinka oikein pakkomielteisesti verrataan Suomea ja Ruotsia ja vihataan Loreenia. Kyllähän pohjamudissa rypeneet Brititkin käänsivät viime vuonna vihdoin suuntansa ja sijoittuvat toiseksi. Olisivat voineet voittaa ilman Ukrainan poliittista tilannetta. En näe brittien raivoavan tästä lopputuloksesta. Sen sijaan sosiaalinen media täyttyi ihmettelevistä brittikatsojista, että mitä ihmettä... mehän saadaan pisteitä. :heh:
Kyllä niitä Loreenin hehkuttajia löytyy myös Suomesta. Enemmän olen nähnyt suomalaiskommentteja, jotka lokaa Käärijää kuin Loreenia. En ole itseasiassa nähnyt yhtään vihamielistä kommenttia Loreenia kohtaan. Korkeintaan sanottu, että ei ollut niin hyvä kuin toivoi tai odotti tai, että esitys on turhan muovinen ja laskelmoitu omaan makuun. Tällainen on kaukana vihasta. En tosin seuraa kaikkea sosiaalisen median sisältöä. Kateus ja oman tiimin kannattaminen ovat sitäpaitsi yleisinhimillisiä piirteitä, joita ilmenee myös Suomen ulkopuolella. Tunnustan, että suomalaisena toivon Suomelle parempaa sijoitusta kun Ruotsille.

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1273
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

Makuasioista ei sanonnan mukaan voi kiistellä, mutta senkin uhalla sanon, että Loreen jätti vähän kylmäksi. Euphorian kohdalla taasen heti antauduin ja tajusin, että se voittaa viisut. Ruotsin uusiutumisestakin voidaan olla montaa mieltä. Mutta paras biisi voittakoon ja tänä vuonna Käärijä taitaa ainakin erottua joukosta vaikka ei voittaisikaan.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10724
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja WildDance »

^^ Minä olen useassa ryhmässä. Monessa sisältö on niin turhauttavaa. Samanlaisia aloituksia kymmeniä ja kymmeniä ja osa pelkää Ruotsi ja Loreen dissausta. Useita päivässä. Kyllä riittäisi. Ei muut biisit herätä yhtä paljon keskustelua. Jotenkin se Ruotsi ja Loreenin paluu triggeröi suomalaisissa viisufaneissa.

Myös minä olen saanut ihan lokaa niskaani suomalaisilta viisufaneilta, kun olen puhunut Melodifestivalenista ja hehkuttanut Loreenia ja ihan omissa somekanavissa (ei julkisissa ryhmissä tai palstoilla). Tämä huolimatta siitä, että Käärijä on tällä hetkellä ykköseni ja en ole siitä mitään negatiivista kirjoittanut tai koskaan vertaillut Käärijää Loreeniin. Kohtuutonta. Ruotsia ei kuulemma missään nimessä saa juuri tänä vuonna kannustaa, koska Suomella on mahdollisuus voittoon. Älytön asenne.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3806
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja poika90 »

WildDance kirjoitti: 05 Maalis 2023, 16:18 Suomalaisilla on tapana innostua joskus vähän liikaa. Sen huomaa ympäri sosiaalista mediaa. On kiva, että Suomen biisi kerää ylistystä ja kiinnostusta ympäri Eurooppaa, mutta ei siitä kannata asettaa paineita. Suomen mittapuulla top viiteen pääseminen olisi uskomattominta ikinä sitten Lordin. Luo kovat paineet, jos vain voitto kelpaa ja lopputulos voi olla, että menestystään vielä huonommin paineiden takia. Kannattaa nauttia, että meillä on uniikki biisi ja edustaja. Tehdään hyvä show ja keskitytään positiiviseen ilmapiiriin.

Lisäksi vedonlyöntiä tässä kohtaa on täysin turha seurata, kuten olemme oppineet. Ruotsia ei myöskään tarvitse haukkua sen takia, että se sattuu olemaan Suomea korkeammalla vedonlyönneissä. Olen nähnyt ympäri sosiaalista mediaa kateellisten suomalaisten useita aloituksia, kuinka oikein pakkomielteisesti verrataan Suomea ja Ruotsia ja vihataan Loreenia. Kyllähän pohjamudissa rypeneet Brititkin käänsivät viime vuonna vihdoin suuntansa ja sijoittuvat toiseksi. Olisivat voineet voittaa ilman Ukrainan poliittista tilannetta. En näe brittien raivoavan tästä lopputuloksesta. Sen sijaan sosiaalinen media täyttyi ihmettelevistä brittikatsojista, että mitä ihmettä... mehän saadaan pisteitä. :heh:

Totta joka sana. Minusta todellakin meidän kansalla on välillä liian toksinen vain voitto kelpaa asenne. Minusta Käärijän jo nyt aiheuttama pöhinä ja se miten CHa Cha Cha on menestynyt muiden maiden listalla on jo nyt hieno voitto. Ymmärrän kyllä että se voitto olisi aivan ihana juttu, mutta sitä samaa haluavat myös muutkin. En itsekkään pidä tuosta monen Suomalaisen tyyylistä esim haukkua Loreenia ja Tattoota kappaleena tai muita ennakko suosikkeja. Esim vaikka itse rakastan meidän edustus biisiä niin tiedän, että tuo Cha Cha Chan tyyli ei välttämättä toimi kaikille ja joku toinen voi tykätä siitä tylsästä Alankomaan hissimusiikista.

Minusta muutenkin se asenne, että vain voitto kelpaa ei ole toiminut tähänkään asti ja se pitäisi muuttaa, että me saadaan tulevaisuudessakin yhtä hyvä tasoisia kappaleita ja artisteja joita meillä on ollut.

WildDance kirjoitti: 05 Maalis 2023, 17:03 ^^ Minä olen useassa ryhmässä. Monessa sisältö on niin turhauttavaa. Samanlaisia aloituksia kymmeniä ja kymmeniä ja osa pelkää Ruotsi ja Loreen dissausta. Useita päivässä. Kyllä riittäisi. Ei muut biisit herätä yhtä paljon keskustelua. Jotenkin se Ruotsi ja Loreenin paluu triggeröi suomalaisissa viisufaneissa.

Myös minä olen saanut ihan lokaa niskaani suomalaisilta viisufaneilta, kun olen puhunut Melodifestivalenista ja hehkuttanut Loreenia ja ihan omissa somekanavissa (ei julkisissa ryhmissä tai palstoilla). Tämä huolimatta siitä, että Käärijä on tällä hetkellä ykköseni ja en ole siitä mitään negatiivista kirjoittanut tai koskaan vertaillut Käärijää Loreeniin. Kohtuutonta. Ruotsia ei kuulemma missään nimessä saa juuri tänä vuonna kannustaa, koska Suomella on mahdollisuus voittoon. Älytön asenne.
Tiedän tunteen. Itse esim sain töissä kuulla työkavereiltani aikamoisen kuormallisen, kun mainitsin, että seuraan Melloja ja Loreen on henkilökohtainen suosikkini. Minut nimettiin maanpetturiksi ja biisi on paska ja kaikki Ruotsi musa on paskaa ja ruotsia ei saa missään nimessä kannustaa. Ja yleinen mielipide oli, että Ruotsi ei missään nimessä saa voittaa.

Oon niin onnellinen siitä että pääsen näkemään Käärijän kesällä Qstockissa :ihana: .
Viimeksi muokannut poika90, 05 Maalis 2023, 17:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8168
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Requel kirjoitti: 05 Maalis 2023, 16:46 Ruotsi menestyy - ainakin nykyään - ansaitusti juryäänissä, ja MYÖS LOREEN ANSAITSEE MENESTYÄ NIISSÄ IHAN ESITYKSENSÄ AVUIN, EI VAAN SIKSI ETTÄ MAA ON RUOTSI!!!!!!!!!!
Tästä olen samaa mieltä.
Requel kirjoitti: 05 Maalis 2023, 16:46 Tätähän minä yritin Käärijä-faneillekin sanoa, että Suomen esitys ei riitä mihinkään Ruotsin rinnalla, mutta ikään kuin Käärijä olisi uusi jeesus kristus jossa tai johon liittyvissä asioissa ei ole mitään vikaa.
Tähän kuitenkin huomauttaisin, että laserintarkat kliiniset showt ei ole ainoa tapa kerätä suosiota. Esimerkiksi Portugali 2017 erottui ihan muilla avuilla kuin mahtipontisilla showelementeillä. Ruotsi ei ole ainoa mittapuu, vaikka onkin menestynyt viime vuosina keskimäärin parhaiten.
Requel kirjoitti: 05 Maalis 2023, 16:46 Minua väitettiin jopa provosoivaksi nartuksi kun yritin hyvää hyvyyttäni auttaa. :shock:
No joo, olisi ehkä kuitenkin kannattanut jättää nimittelemättä Käärijän kannattajia torilla riehuviksi apinoiksi jos Suomi sattuisi voittamaan.
Requel kirjoitti: 05 Maalis 2023, 16:46 Pohjimmiltaan olen tosi herkkä
Olen huomannut, sanoisin jopa että yliherkkä. :joojoo:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2216
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Itseäni eniten ärsyttää se, että kerrankin, kun Suomella on mahdollisuus voittaa niin karsintoihin tulee biisi josta 1. en tykkää yhtään 2. todella monet pitää ja 3. todella monet pitää sitä varmana Euroviisujen voittajana ja huutelee siitä ympäri somea :roll:

Jokainen saa tykätä mistä tahansa ja äänestää ketä tahansa mutta itseäni vaan ärsyttää tuo, että Loreen olisi muka varma voittaja ja Suomella ei olisi mitään mahdollisuuksia (vaikka toki itsekin tätä pelkään) :sorivaan:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11540
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Nekku kirjoitti: 05 Maalis 2023, 12:06 Käärijän laulussa on se etu, että "Cha cha cha" on varmasti merkityksenä kaikille tuttu.




***




tähhhh `????







ai niin, cha cha cha ... on tanssi, ja Irwinin Syksyn Sävel ehdokas v. -77 joka siis diskattiin Armin ja Dannyn esityksen kanss a.... ....

waan missä wiipywät plagiointisyytöksiet, tietysti, äärimmäisen tekaistut ja väkinäiset sellaiset, kuten aina, näissä tapauksissa, tai lähes aina (pl. joku Viuhahdus, Kuka tykkää suukoista - 94 ... tms.)

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11540
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Saturnus Psycho kirjoitti: 05 Maalis 2023, 13:31
Tekoripset kirjoitti: 05 Maalis 2023, 13:23 Toisaalta me ei tiedetä mikä ”hypnoottinen” taso tällä on ei suomea puhuville ihmisille.
No, mä väitän että alkupuoli voi toimia hypnoottisena, mutta tuo loppupuoli tuskin. Konstrakta ja Go_A oli sitä alusta loppuun, enkä usko sen kielestä johtuvan.

Ja jengi (muuallakin kuin Suomessa) tykkää menosta ja meiningistä eli voihan tällä olla parempikin potentiaali päästä todella korkealle kuin Konstraktalla ja Go_Alla!



***


ainoa turha sana viestissäsi oli tietysti tuo "meininki" joka siis tarkoittaa viivyttelemistä, aikomista, .... jne. HALOOOOOO, olkaa rakkaat ihmiset tarkkoina siinä mitä sanoja käytätte, kts. lisää Sanojen merkitys -ketju ... tai mikä sen nimi nyt taas olikaan täällä ...

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

On kyllä tullut selväksi. Suomessa ei saa kannattaa Ruotsia. :roll: Piste. :joojoo:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8168
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Serduchka kirjoitti: 05 Maalis 2023, 17:18 On kyllä tullut selväksi. Suomessa ei saa kannattaa Ruotsia. :roll: Piste. :joojoo:
Tänä vuonna ihan ymmärrettävää tunteiden kuumenemista. Ihmiset ovat haistaneet voiton mahdollisuuden ja Ruotsi on uhka tälle mahdollisuudelle, erityisesti jos valitsevat edustajakseen ennakkosuosikin ja entisen viisuvoittajan maineesta nauttivan Loreenin.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3806
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Serduchka kirjoitti: 05 Maalis 2023, 17:18 On kyllä tullut selväksi. Suomessa ei saa kannattaa Ruotsia. :roll: Piste. :joojoo:
Joo niin on :lohduton:
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Tästä voi opetella tanssimaan oikeaa cha chata!

Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Cha Cha Cha noussut (odotetusti) myös Suomen virallisen sinkkulistan YKKÖSEKSI.

Paluu edustusviisullamme myös Suomen Spotifyn ykköseksi yhden kakkospäivän jälkeen.

Maailman viraalisimpien laulujen listalla Spotifyssa sijalla 8.

:tuuletus: :tuuletus: :tuuletus: :tuuletus: :tuuletus:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ On tää vaan niin hienoa! :surrur: Artistille itselleen varmaankin myös todella mielekästä aikaa. :peukku:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2216
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Tällä hetkellä voittajiksi käy (jos Suomi ei voita): Norja, Tshekki ja Ukraina, siis niistä joilla on edes ihan pieni mahdollisuus voittaa :kups: Sisäisiä mitälie valintoja odotellessa :eeek:

Mutta ehkä nyt lopetan tän panikoinnin, stressaamisen ja ahdistumisen… Ennen toukokuuta ja toukokuussa voi käydä mitä vaan :miettii:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Jomard
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 832
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Jomard »

AntSa kirjoitti: 05 Maalis 2023, 17:50 Cha Cha Cha noussut (odotetusti) myös Suomen virallisen sinkkulistan YKKÖSEKSI.

Paluu edustusviisullamme myös Suomen Spotifyn ykköseksi yhden kakkospäivän jälkeen.

Maailman viraalisimpien laulujen listalla Spotifyssa sijalla 8.

:tuuletus: :tuuletus: :tuuletus: :tuuletus: :tuuletus:
Tässä muut tän päivän viraalisijat (+ ainakin Kreikka #30)
22B32C8F-9205-491C-8910-B0561FEF1E8A.jpeg
22B32C8F-9205-491C-8910-B0561FEF1E8A.jpeg (246.91 KiB) Katsottu 1061 kertaa
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Jos Ruotsi valitsee Tone Sekeliuksen, niin mielelläni kannustaisin Ruotsia voittoon. :)

En vain välitä juurikaan Loreenin kappaleesta. :sorivaan: Tiedostan kyllä sen hienouden.
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8168
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Nekku kirjoitti: 05 Maalis 2023, 18:14 Jos Ruotsi valitsee Tone Sekeliuksen, niin mielelläni kannustaisin Ruotsia voittoon. :)
Ei tule tapahtumaan. Eiköhän voittaja löydy joukosta Loreen, M&M ja Maria Sur. Loput on ynnä muut sakkia.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2216
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Kuulemma Virossa ja Islannissa biisi löytyy myös kuunnelluimmat top 200 listalta :peukku: Islannissa sijalta 91. ja Virossa 99. :joojoo:

Tässä vaiheessa ymmärrän hyvin ettei suomenkielistä biisiä kuunnella niin paljon muissa maissa. Eiköhän tuo nouse korkeammalle lähempänä Euroviisuja :tapu:
Viimeksi muokannut viisuilta, 05 Maalis 2023, 18:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Nekku »

hra47 kirjoitti: 05 Maalis 2023, 18:20 Ei tule tapahtumaan. Eiköhän voittaja löydy joukosta Loreen, M&M ja Maria Sur. Loput on ynnä muut sakkia.
No kyllä minä nyt sen tiedän. Sitä yritin tuolla hymiöllä viestiä.
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Kyllä itseä ärsyttäisi Ruotsi ja Loreen, vaikka Suomella olisi edustajana tänä vuonna huomattavasti heikompi biisi. En vain siedä sitä, että melko unohdettava peruspoppi on yhtäkkiä niin suuri suosikki, ainakin osittain siksi, että sen esittää aikaisempi viisuvoittaja.
Requel kirjoitti: 05 Maalis 2023, 16:46 Pohjimmiltaan olen tosi herkkä, joten minä en uskalla sanoa täällä enää mitään kritiikkiä Käärijästä, niin paljon olen saanut jo osakseni lokaa niskaan.
Se on kyllä totta, että Käärijä on saavuttanut tietynlaisen aseman, etenkin nuorempien keskuudessa. Jodelia selatessa tämän huomaa hyvin. Vaikka hänellä hyvä biisi onkin ja todennäköisesti tuo Suomelle parhaimman sijoituksen sitten Lordin, niin yhtälailla myös Käärijän tekoja pitää voida kritisoida.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12867
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

^ Sama ärsytys olisi kyllä minullakin myös siinä tapauksessa, että Suomi ei olisi ennakkosuosikki. Hype johtuu mitä luultavimmin juuri Loreenin nimestä. Jonkun muun esittämänä (tai muun maan kuin Ruotsin biisinä) tuota ei takuulla hypetettäisi noin paljoa.

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3806
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja poika90 »

MIH96 kirjoitti: 05 Maalis 2023, 19:47 ^ Sama ärsytys olisi kyllä minullakin myös siinä tapauksessa, että Suomi ei olisi ennakkosuosikki. Hype johtuu mitä luultavimmin juuri Loreenin nimestä. Jonkun muun esittämänä (tai muun maan kuin Ruotsin biisinä) tuota ei takuulla hypetettäisi noin paljoa.
Itse olen eri mieltä. Minusta Loreen juuri nostaa Tattoon noin huipulle tasolle mitä se on. Jos esim Kiana tai vaikka tone Sekelius tämän laulaisi niin ei tämä olisi yhtä upea silloin. En usko, että nimellä on pelkästään vaikutusta hypessä sillä muutenhan Loreenin Statementsinkin olisi pitänyt saada tällainen hype aikaan.

Mutta jotta tää ei menis vaan Ruotsi ketjuksi niin mää toivon, että Käärijä ottaa tansijat mukaan Liverpoliin.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12867
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

poika90 kirjoitti: 05 Maalis 2023, 20:21 En usko, että nimellä on pelkästään vaikutusta hypessä sillä muutenhan Loreenin Statementsinkin olisi pitänyt saada tällainen hype aikaan.
Kun katsoin Eurovisionworldista Melodifestivalen 2017:n arkistoituja vedonlyöntitilastoja, niin näin että Loreen oli ollut vedonlyönnin ykkösenä melkein koko ajan alkueräänsä asti, ja sen jälkeen Andrassa tippumiseensa saakka neljän joukossa. Eli kyllä Statementsilläkin sitä hypeä oli, se jätti kuitenkin äänestävän yleisön kylmäksi.

Avatar
Video Man
Siemailija
Siemailija
Viestit: 138
Liittynyt: 22 Helmi 2023, 21:25

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Video Man »

Requel kirjoitti: 05 Maalis 2023, 16:46 minä en uskalla sanoa täällä enää mitään kritiikkiä Käärijästä, )[/size]
Jokaisella saa, ja pitääkin olla oma mielipide. 100% ihmisistä ei voi pitää Käärijästä. Esim. minä olen aina uinut vastavirtaan pitämällä italosta - ja aion uida vastakin.
Nuku pom... nuku pommiin. Niin on helpompaa

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2216
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Kylläpä tuli hyvä mieli, kun Cha cha cha johti äsken kyselyä, josta piti valita paras biisi Zitti e buonista, Tattoosta, Slomosta ja Cha cha chasta :tapu: (Toki ääniä ei ollut edes 50 kappaletta :heh: )

Ja niistäkin tulee hyvä mieli, missä CCC on saanut enemmän ääniä kuin Tattoo :peukku:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Lukittu