Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Euroviisut 2023 Britanniassa

Loreen – Tattoo

*****
44
22%
****
54
28%
***
60
31%
**
21
11%
*
17
9%
 
Ääniä yhteensä: 196

euroneito
Siemailija
Siemailija
Viestit: 159
Liittynyt: 10 Tammi 2023, 17:46

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja euroneito »

Odotan kyllä jo innolla Loreenin ja Käärijän kohtaamista :tapu:

Loreen: What are you trying to say with this
Käärijä: Yes, it's great things

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16676
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

euroneito kirjoitti: 12 Maalis 2023, 11:22 Odotan kyllä jo innolla Loreenin ja Käärijän kohtaamista :tapu:
Tästä ajatuksesta muistui mieleen koirani (labradorinnoutaja) aamuinen kohtaaminen naapurin pomeranianin kanssa. Koirat ovat samanikäisiä ja tunteneet pennusta saakka, mutta mitään muuta yhteistä niilä ei ole kuin ulkoilureitti. Kyllä ne toimeen tulevat, mutta mitään varsinaista vuorovaikutusta niiden välille ei koskaan ole syntynyt.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36945
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

UFOPOLI kirjoitti: 12 Maalis 2023, 11:22 Muissa uutisissa tajusin yön aikana, että Paul Reyn sukunimi tarkoittaa kuningasta. Lieköhän kappaleen teksti täysi sattuma?
Jokela, kuningas, khyllä. 🤴🏼
Meow cat, please meow back.

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3275
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

toivo kirjoitti: 12 Maalis 2023, 09:11 On tää nyt raikkaampi kuin Charlotte Perellin paluu 2008.
Lähinnä laadukkaampi.

Mutta että raikkaampi? En kyllä millään voi allekirjoittaa tätä väitettä.
Perrelli sentään oli sen yhdeksän vuoden aikana muuttanut tyylinsä. -99 voittoviisu oli hiukan vanhanaikainen ABBA-henkinen biisi, kun taas -08 paluu oli tanssittavampaa.
Miten Loreen on uudistunut 11 vuodessa? Käytännössä saman biisin (valjumman version) ottanut kierrätykseen. Lavashow’kin on tyyliin sama, vaikka onkin eri.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4910
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja toivo »

Mää haluaisin nähdä Loreenin esittämässä Cha Cha Chaan ja Käärijän esittämässä Tattoon. Vois olla jossain Eurovision Nordic partyssa. Käärijähän vetää Cha cha chaa videollaan tuota loreemaista tanssia.

Avatar
Elukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1077
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 19:55

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Elukka »

UFOPOLI kirjoitti: 12 Maalis 2023, 11:26
euroneito kirjoitti: 12 Maalis 2023, 11:22 Odotan kyllä jo innolla Loreenin ja Käärijän kohtaamista :tapu:
Tästä ajatuksesta muistui mieleen koirani (labradorinnoutaja) aamuinen kohtaaminen naapurin pomeranianin kanssa. Koirat ovat samanikäisiä ja tunteneet pennusta saakka, mutta mitään muuta yhteistä niilä ei ole kuin ulkoilureitti. Kyllä ne toimeen tulevat, mutta mitään varsinaista vuorovaikutusta niiden välille ei koskaan ole syntynyt.
Lortsun ja Kärtsärin kohtaaminen voisi hyvinkin olla vähän vastaavanlainen. :heh:
Mutta olisi aika ihanaa jos he vaikka vähän ystävystyisivät siellä Liverpoolissa ja kannustaisivat sisaruksellisesti toisiaan. :puna: :surrur:
Vaihtuvat sloganit takaisin! :grr:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42087
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Kynsistä tulee mieleen Albanian Aurela. Hänen biisissään kyllä ymmärrän niiden funktion, tässä oikein en.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36945
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Verrattuna Facebookin Euroviisut-ryhmään on pakko sanoa, että Viisukuppilassa on ihanan kunnioittava meno tällä hetkellä tässä kuvitteellisessa Loreen vs. Käärijä -kaksintaistelussa. Ei ylilyöntejä saatikka suoraa vihaa. Hyvä me, jatketaan pliis samaan malliin tämän asian tiimoilta. :peukku:
Meow cat, please meow back.

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2977
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Kolmen tähden biisuli paljon laadukkaammin toteutetun paitulin sisällä. Raatien suhtautumisen tähän nyt arvaa, toivon että yleisö sentään tajuaisi tämän onttouden. Mutjuu, näillä mennään, olisihan se jännää jos JL saisi viimein seuraa kahdesti voittaneiden kerhoonsa :joojoo:
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

Avatar
Sahara
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 425
Liittynyt: 23 Touko 2006, 09:57
Paikkakunta: Kreikka

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Sahara »

Euphorian voitto aikoinaan oli pettymys, en koskaan päässyt kappaleen hienouteen sisälle.
Sama juttu tämän kanssa, keskiverto kipale, juhuhuu-kohdat ärsyttää, samoin laulajan kiemurtelu kummassakin kappaleessa... 3/5.

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 934
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

No niin, ihan käsikirjoituksen mukaan menee: voitto Melloissa ja vedonlyönnissä kerroin putoaa heti ykkösellä alkavaksi. Viisuissa juryttävät selkeäksi ykköseksi, teleissä kakkos- tai kolmossijakin riittää viisuvoittoon. Ei Loreenin juh-huh-junaa pysäytä mikään. Esityskin hipoo täydellistä upeutta. (Tähän liittyen saa nähdä, kuinka pitkälle Espanjan perfecto lavaesitys kantaa.)

Käärijällämme mahtava sauma top3:een, joka olisi sekin aivan loistava saavutus :peukku:
Somewhere in her smile she knows

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8183
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Olin kovin yllättynyt, että Maria Sur sai niinkin kylmää kylkeä lopputuloksissa. Oliko hän tokavika raatipisteissä? Merkki siitä, että tänä vuonna ei viisuja voiteta pelkillä sympatiapisteillä?
Silirimpsis kirjoitti: 12 Maalis 2023, 12:03 No niin, ihan käsikirjoituksen mukaan menee: voitto Melloissa ja vedonlyönnissä kerroin putoaa heti ykkösellä alkavaksi. Viisuissa juryttävät selkeäksi ykköseksi, teleissä kakkos- tai kolmossijakin riittää viisuvoittoon. Ei Loreenin juh-huh-junaa pysäytä mikään. Esityskin hipoo täydellistä upeutta.
Kysymysmerkki käsikirjoituksessa on kuitenkin se, miten joutuvat muuttamaan esitystä Liverpooliin jos joutuvat.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3275
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Muakin eilen ärsytti ne juhuhuu-kohdat. En tiedä tällä hetkellä pidänkö niitä kivoina vai ärsyttävinä, mutta aika näyttää.

Hiukan pelkään tuota skenaariota missä tämän ennakkosuosikkiasema saattaa jopa ruokkia sitä menestystä. Sitä taas hoetaan kymmenen kertaa lähetyksen aikana miten tässä esiintyy nyt ennakkosuosikki. Juryt nyt muutenkin kusevat hunajaa tälle, mutta teleäänissä tuo jatkuva jalustalle nostaminen saattaisi ihan oikeasti näkyä positiivisesti.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2005
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja hercules »

Yllättävän vaisun vastaanoton tämä on täällä Kuppilassa saanut. Olen itse Loreenista yhtä innoissani kuin The Rasmuksesta. Jo silloin sanoin että viisuissa katsojat toivovat uusia kykyjä eikä menneen maailman dinosauruksia. Samaa mieltä olen Lortsusta, joka on yhtä fresh kuin The Rasmus, Darude tai Cascada aikoinaan. Loreenin suurin kilpailija on hän itse ja jos hän ei voi biitata itseään on muiden voittaminen haastavaa.
Nyt ne verhot kii

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7584
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Requel »

Ihana Tattoo. :ihana: Tosin oon vähän huolissani menkkaisimmista Käärijä-faneista, joilla vuotaa paskaa runsaasti jo siteistäkin läpi. Toivottavasti eivät joudu tästä vastoinkäymisestä laitoshoitoon. :lohduton:

Jopa mun ihana vauva-foorumi on alentunut kiusaamaan ja vähättelemään Loreenia vain siksi, että ovat kateudesta Käärijän vihreitä. Haluaisin aina auttaa kaikkia, mutta en voi mitään sille faktalle, että Loreenin biisi ja esitys ovat yksinkertaisesti ihan helvetin laadukkaita. Mutta älkää luopuko toivosta rakkaat kansalaiset, hopee ei oo häpee.. jos siis siihenkään ylletään. :draamaa:
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2013
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

^ Eikö sulla ole parempaa tekemistä kun haukkua täällä muita?

Se siitä foorumin positiivisesta fiiliksestä :niinpa:
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7584
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Requel »

^ Syvimmät pahoitteluni kriipperi. :hali:

kuva
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1495
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

Loreen oli kuulemman jatkoilla raivonnut lavalla dj:ille
<3

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8183
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Requel kirjoitti: 12 Maalis 2023, 12:18 Ihana Tattoo. :ihana: Tosin oon vähän huolissani menkkaisimmista Käärijä-faneista, joilla vuotaa paskaa runsaasti jo siteistäkin läpi. Toivottavasti eivät joudu tästä vastoinkäymisestä laitoshoitoon. :lohduton:
Toivottavasti sinäkin pääset joskus ylitse Portion Boysien vastaanoton aiheuttamista Käärijä-traumoistasi... :roll:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 934
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

hra47 kirjoitti: 12 Maalis 2023, 12:12 Kysymysmerkki käsikirjoituksessa on kuitenkin se, miten joutuvat muuttamaan esitystä Liverpooliin jos joutuvat.
Joo, mutta kysymysmerkkäjä on ton suhteen useampia. Joutuvatko ollenkaan muuttamaan esitystä sittenkään? Jos joutuvat, niin kuinka ratkaisevat?

Vähän ironistahan tuo, että Suomen piti jättää esityksensä paras ansio pois 2019, mutta Ruotsi saisi sitten paljon massiivisemman hökötyksensä viisulavalle, joka vieläpä pitäisi kiinnittää kattoon. Eiköhän Ruotsi tuosta jotenkin selviä, koska on Ruotsi.
Somewhere in her smile she knows

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Miksi tämä pitäisi ottaa vastaan muuten kuin vaisusti?

Artistien uudesta tulemisesta ei ole koskaan pidetty. Jos tullaan uusiksi, tullaan sitten kaikin puolin laadulla. Nyt tuli aiempaa keskinkertaisempi kappale toki taidokkaasti esitettynä, mutta tällainen esitys jättää myös helposti kylmäksi.

En pitäisi tästä minään vuotena, joten Käärijän kanssa asialla ei ole tekemistä.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1495
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

euroneito kirjoitti: 12 Maalis 2023, 11:04 Pelkään että tämä voittaa ihan pelkästään sen takia että Loreenilla on viisuyhteisössä (yllättävän) suuri fanipohja, jonka mielestä se että Loreen tekisi ns. Johnny Loganit olisi vain tosi cool juttu.

Hämmästyin, kun Eurovision Song Contestin virallinen Loreen Instagram päivitys keräsi eilen illalla alle puolessa tunnissa lähemmäs 30 000 tykkäystä (nyt tykkäyksiä jo lähes 70 000. vrt. Käärijällä parissa viikossa yli 30 000 likeä). Kommentitkin lähes kaikki ylistäviä ("Sweden 2024" :shock:), joitakin yksittäisiä kriittisempiä ääniä lukuunottamatta. Siis miten ihmeessä tämä voi mennä ihmisillä läpi :mitvit:

https://www.instagram.com/p/Cpqaw8yIqlr/
Viisufanit on eri asia kun perus tv katsojat joista jotkut saattavat vain pyöritellä silmiään kun Ruotsi laittoi Loreenin perjaatteessa samalla kappaleella uudestaan
<3

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42087
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Rousku »

hercules kirjoitti: 12 Maalis 2023, 12:15 Olen itse Loreenista yhtä innoissani kuin The Rasmuksesta. Jo silloin sanoin että viisuissa katsojat toivovat uusia kykyjä eikä menneen maailman dinosauruksia. Samaa mieltä olen Lortsusta, joka on yhtä fresh kuin The Rasmus, Darude tai Cascada aikoinaan.
Minäkään en The Rasmuksesta innostunut, mutta Zdob și Zdub räjäytti pankin! Trenulețul oli paljon parempi kuin se rumpumummoviisu vuodelta 2005. (2011 viisustaan tykkäsin myös.) Gigliola Cinquettin toinen viisuilu vasta mahtava olikin, vaikkei voittoa enää irronnutkaan siitä huolimatta, että kappa oli voitto kappaansa parempi.

Eli saa vanha pierukin osallistua. :joojoo: Loreen kuitenkin on artistisuudessaan ihan omaa luokkaansa. Toivon silti, että hän jatkossa valitsisi esityksiinsä vähän mielenkiintoisempaa taustamusiikkia kuin tämä tämänkertainen.
Timoteus kirjoitti: 06 Maalis 2023, 21:58 Epäsuosittu mielipide: kappale on parempi kuin visuaalinen toteutus, jossa efektikikkailu tuntuu itsetarkoitukselliselta eikä taiteellista ilmaisua tukevalta. Biisi parani, kun viimeisellä kuuntelukierroksella kokeilin kuunnella katselematta.
Minulla biisi ei tunnu toimivan sen paremmin visuaalisen efektikikkailun kanssa kuin ilman. :sorivaan: Muutenkin tuntuu, että biisi tässä on ihan toisarvoinen asia. Varmaan Loreen olisi kiitänyt viisuissa huippusijoitukseen vaikka Taboollakin (Malta 2018).
Rise, angel, shine, love!

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8183
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Tekoripset kirjoitti: 12 Maalis 2023, 12:30 Viisufanit on eri asia kun perus tv katsojat joista jotkut saattavat vain pyöritellä silmiään kun Ruotsi laittoi Loreenin perjaatteessa samalla kappaleella uudestaan
Vaan muistavatko nämä perus-tv-katsojat jotain kymmenen vuoden takaista biisiä, olkoonkin sitten kuinka ikoninen tahansa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Andzak
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 636
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 13:31
Paikkakunta: Turku

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Andzak »

Tämä kappale on parhaimmilaan studioversiona ja kuulokkeilla kuunneltuna. Silloin pääsen tietynlaiseen tilaan tämän kappaleen kanssa ja pidän sitä erittäin hyvänä tuotoksena, joka voisi voittaa viisut. Tuo eilinen live taas tuntui aika sellaiselta vaivalloiselta ja raskaalta katsottavalta, ei lainkaan niin teleystävälliseltä. Tuli sellainen olo, että siinä se Loreen nyt riipivästi huutaa biisiään ja yrittää näyttää niin surulliselta kuin olla ja voi, yrittää jotenkin koskettaa syvältä katsojaa muttei kosketa. Laulaminen tuntui myös epävireiseltä, joskin on haastava biisi laulaa.

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5446
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Tämä on kuin Australia 2019. Lavaesitys on näyttävä ja kiinnostava, mutta itse kappale kuhisee tyhjyyttä.
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Suurin osa taviskatsojista ei äänestä, joten viisufanien mielipiteillä on iso merkitys.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8183
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja hra47 »

^ Jep, tämäkin vielä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7584
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Requel »

Creeperqueen kirjoitti: 12 Maalis 2023, 12:20 Eikö sulla ole parempaa tekemistä kun haukkua täällä muita?
hra47 kirjoitti: 12 Maalis 2023, 12:26 Toivottavasti sinäkin pääset joskus ylitse Portion Boysien vastaanoton aiheuttamista Käärijä-traumoistasi... :roll:
Ei mun oikeesti oo tarkotus täällä ketään kivaa tai edes melkein kivaa ihmistä haukkua, vaan pitemminkin niitä ihmispylleröitä joita valitettavasti on olemassa. En muistaakseni ole viime aikoina nimitellyt ketään henkilökohtaisesti Mymmeliä lukuunottamatta (hänenkin kanssaan olen hyvissä väleissä :hali:). Eli ei ne kaikki Käärijä-fanit ole hirveitä, vaan ne jotka sättivät Loreenia TAI KIUSAAVAT PORTION BOYSIA. En myöskään vihaa Käärijää tai hänen biisiään, se on kiva neljän tähden öyhötys.

Viestini ovat juu provosoivia, mutta yritän tosissani tehdä ne niin etteivät loukkaukset mene henkilökohtaisuuksiin pl. tapaukset joissa joku käyttäytyy oikeesti mulkkumaisesti. Mut jep jep oon vähän problematic ja voi vapaasti sanoa jos menee yli (kuten teittekin), yleensä tosin tiedostan sen itsekin. :mrgreen:
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2982
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Requel kirjoitti: 12 Maalis 2023, 12:18 Ihana Tattoo. :ihana: Tosin oon vähän huolissani menkkaisimmista Käärijä-faneista, joilla vuotaa paskaa runsaasti jo siteistäkin läpi. Toivottavasti eivät joudu tästä vastoinkäymisestä laitoshoitoon. :lohduton:
Kyllä noita samanlaisia tyyppejä on Loreen faneissakin, jotka lyttää Käärijän maanrakoon. Joitakin ärsyttää että jollain sekopää Käärijällä voi olla mahdollisuus voittaa heidän legendaarinen Loreeninsa ja se tietysti oikeuttaa haukkumiseen. Ois kiva jos Suomi ja Ruotsi vois pitää hyvän mielen kilpailun henkeä yllä. :draamaa:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Lukittu