Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit

Minkä yleisarvosanan antaisit kappaleille?

Äänestys päättyi 15 Huhti 2023, 13:09

*****
0
Ei ääniä
****
8
36%
***
11
50%
**
2
9%
*
1
5%
 
Ääniä yhteensä: 22

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3691
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Hanhiksen ”biisi” oli mielestäni yksi kiehtovimpia kilpailijoita tällä kierroksella. Olisin palkinnut sen suuremmillakin pisteillä, jos olisin löytänyt sieltä biisin, mutta nyt jäi lähinnä äänien kuunteluksi. Oletin sen pärjäävän huonosti, joten olen positiivisesti yllättynyt että tuollainen outolintu pääsi top10 joukkoon!

Myös ratamon lähettämien Korean tyttöjen menestys oli iloinen yllätys. Ei täällä yleensä taida kpop-tytöt pärjätä!
Viimeksi muokannut Saturnus Psycho, 16 Huhti 2023, 22:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20784
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva
1. 🇪🇸 Tanxugueiras – Figa

Kuva Kuva Kuva Kuva
2. 🇵🇱 Daria feat. Kush Kush – Never Ending Story
3. 🇯🇵 Yui Sakakibara – Fiery Night
4. 🇰🇷 GFRIEND – MAGO
5. 🇷🇴 Alexia – Pentru Tine
6. 🇭🇺 Szakács Gergő – Indulj el

Kuva Kuva Kuva
7. 🇵🇸 🇸🇾 Terez Yazan and Friends – Snoring Moon
8. 🇪🇸 Mecano – Hijo de la Luna
9. 🇯🇵 PUSHIM – People in the Shadow
10. 🇷🇺 Rompasso – Tesla
11. 🇫🇮 Tapio Heinonen – Yöllä on tuhat silmää
12. 🇵🇱 🇮🇹 Blazars – Northern Lights
13. 🇱🇹 Monika Linkytė – Naktis
14. 🇵🇱 Kwiat Jabłoni – Dziś późno pójdę spać
15. 🇫🇮 Ressu Redford – Pilvenpiirtäjä nukkuu
16. 🇬🇧 🇹🇹 🇺🇸 Way Out West – Mindcircus (Gabriel & Dresden Remix)
17. 🇺🇸 Michelle Williams – We Break the Dawn
18. 🇫🇮 Laila Kinnunen – Buona notte bambino
19. 🇬🇧 Above & Beyond – Alone Tonight
20. 🇫🇮 Tarujen Saari – Yö vielä on
21. 🇳🇱 Showtek feat. MC DV8 – Own The Night (Original Mix)
22. 🇺🇸 Lord Huron – When the Night is Over
23. 🇸🇪 Snowstorm – In i gryningen

Kuva Kuva
24. 🇪🇪 Suntribe – Ei tunne mind
25. 🇺🇸 Bon Iver – Holocene
26. 🇺🇸 Oh Boy Les Mecs – Unrest
27. 🇫🇮 Paula Koivuniemi – Sua vasten aina painautuisin
28. 🇺🇸 Skylar Grey – Fucking Crazy
29. 🇬🇧 GFOTY – Friday Night
30. 🇬🇧 Burial – Nightmarket
31. 🇫🇮 Pariisin Kevät – Yölento
32. 🇨🇦 Stars – The Night Starts Here
33. 🇨🇿 Zvíře jménem Podzim – Zářící
34. 🇸🇪 Cult of Luna – Into The Night
35. 🇺🇸 Shamir – Darker

Kuva
36. 🇺🇸 Skatt Bros. – Walk the Night
37. 🇺🇦 Mystic Rose – Остров (Ostrov)
38. 🇯🇵 Fishmans – ナイトクルージング (Naitokuruujingu / Night Cruising)
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5352
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

Paras voitti. :mrgreen: Onneksi olkoon! :tapu:
Jaskanko
Voi vittu
Khanaa.
– ESC Addict 98

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11352
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

UFOPOLI kirjoitti: 16 Huhti 2023, 22:20
Teräsbekoni kirjoitti: 16 Huhti 2023, 21:57
Kas, löytyihän sieltä vielä soittokertoja. :stupido: Korjataan lopputuloksiin...
Ilmoittautumisen yhteydessä kyllä ilmoitit, että miinusten määrä lukittiin. Kuten jo ensimmäisessä viestissäni ilmoitin, olisin harkinnut uudestaan kappalevalintaani jos määrä olisi ollut korkea. Mielestäni miinusmäärää ei ole oikeudenmukaista enää tässä vaiheessa muuttaa.
Juu, täysin järjestäjän mokahan tämä oli. Lisäksi laskin, että oikea määrä miinuksia olisi ollut 7, jolla olisi sijoituttu yhden pykälän alemmaksi yhden pisteen erolla, joten ehkä nyt vain kestämme tämän erheen. (Huh, onneksi tässä ei ole kysymys nyt voittosijoituksista, koska se olisi nostattanut pintaan aikamoiset #worsthost-tuntemukset. :draamaa: )
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3015
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58
Paikkakunta: Loimaa

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Ohhoh :shock: Olen Kuva Iso kiitos äänestäjille, aikalailla monen puunrungon takaa tuli tämä toinen voitto :hali: Kiitos myös Teräsbekonille rapsakasta raadista :peukku: Ilmoitan heti, että järjestän mieluusti raadin 123. Sen voin luvata ettei siinä etsitä lyhyitä kappaleen nimiä eikä teema muutenkaan liity mitenkään minuun, mutta muutoin täytyy vielä tarkoin miettiä minkä ideoistani haluan toteuttaa :surrur:
TomppaJr kirjoitti: 16 Huhti 2023, 21:45
jdjj22 kirjoitti: 16 Huhti 2023, 21:42 En ymmärrä johtopaikkaani, ajattelin sijoittuvani jonnekin puolivälin paikkeille :mrgreen:
Noh, kyllähän tästä taas ehtii pudota mutta naatitaan niin kauan kuin sitä kestää. Kiitos kaikille äänestäjille tähän mennessä :hali:
Tuo oli siis se minun kappaleeni ESCforumilla, ja siellä se ei päässyt edes finaaliin. :rofl:
Mielenkiintoista :miettii: Miten löysit tämän biisin? Käsittääkseni yhtye ei ole kovinkaan tunnettu eikä heillä (kai) ole isoja hittejäkään. Itse löysin Unrestin erään elokuvan kautta.
Israelin toimien faktapohjainen tarkastelu ei ole antisemitismiä.
Mutku Hamas, antisemitismin kiljuminen ja pyhä maa eivät oikeuta kansanmurhaa.
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37189
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^ Ei mitään hajua mistä sen löysin. :heh:
And when I cry I cry for both of us.

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11352
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Tulokset
  1. :voitto: JDJJ22: Oh Boy Les Mecs – Unrest (251)
  2. :hopea: SZIGET: Kwiat Jabłoni – Dziś późno pójdę spać (208)
  3. :pronssi: S-TYYPPI: Alexia – Pentru Tine (199)
  4. UFOPOLI: Mecano – Hijo de la Luna (199)
  5. ESC ADDICT 98: Zvíře jménem Podzim – Zářící (193)
  6. HAPPY: Szakács Gergő – Indulj el (186)
  7. PETE: Suntribe – Ei tunne mind (170)
  8. RATAMO1: GFRIEND – MAGO (169)
  9. KOIRANKUONOLAINEN: Lord Huron – When the Night is Over (166)
  10. HANHIS: Burial – Nightmarket (159)
  11. HAVULINTU: Tarujen Saari – Yö vielä on (158)
  12. TIMOTEUS: Terez Yazan and Friends – Snoring Moon (150)
  13. BOMBOCLAAT: PUSHIM – People in the Shadow (149)
  14. TAIKAHUILU: Ressu Redford – Pilvenpiirtäjä nukkuu (143)
  15. ALEKSI: Tanxugueiras – Figa (142)
  16. ESC93: Above & Beyond – Alone Tonight (142)
  17. TOMBOI: GFOTY – Friday Night (142)
  18. WILDDANCE: Daria feat. Kush Kush – Never Ending Story (136)
  19. SATURNUS PSYCHO: Mystic Rose – Остров (Ostrov) (135)
  20. VIIKSIVALLU: Michelle Williams – We Break the Dawn (134)
  21. REQUEL: Skylar Grey – Fucking Crazy (133)
  22. TERÄSBEKONI: Rompasso – Tesla (129)
  23. TOMPPAJR: Bon Iver – Holocene (124)
  24. DENEUROVISE: Laila Kinnunen – Buona notte bambino (103)
  25. COTTONJOEL: Skatt Bros. – Walk the Night (103)
  26. ERAKKORAPU: Cult of Luna – Into the Night (102)
  27. KUOLONKURKI: Stars – The Night Starts Here (100)
  28. JUFO: Way Out West – Mindcircus (Gabriel & Dresden Remix) (74)
  29. GRANAATTIOMENA: Monika Linkytė – Naktis (73)
  30. UNIHIEKKAMYRSKY: Showtek feat. MC DV8 – Own The Night (Original Mix) (56)
  31. ROMUALDO: Tapio Heinonen – Yöllä on tuhat silmää (56)
  32. CELDA: Yui Sakakibara – Fiery Night (53)
  33. HUILUMIES: Snowstorm – In i gryningen (51)
  34. ANTSA798: Paula Koivuniemi – Sua vasten aina painautuisin (49)
  35. KLAUS-12: Pariisin Kevät – Yölento (46)
  36. SNUDE: Blazars – Northern Lights (44)
  37. AKUANKKA13: Shamir – Darker (20)
  38. EDWARD SIBELIUS: Fishmans – ナイトクルージング (Naitokuruujingu / Night Cruising) (129)
levyraati121.xlsx
(118.79 KiB) Tiedosto ladattu 13 kertaa
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2112
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Ressua muistaneille kiitokset Top14-paikasta :hali: Ressun pilvenpiirtäjä on mulla ollut ikivihreiden listalla jo pitkään ja odottanut pääsyä raatiin. Olisi ansainnut paremmankin paikan, mutta arvelinkin se saavan meh-vastaanoton tässä hipsterien luvatussa Kuppilassa.

Voittaja suht.koht. ok, sai multakin pisteitä...ja hyvä ettei Mecano voittanut!

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33357
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja Pete »

Onnea voittajalle ja kiitokset järjestäjälle! :peukku: Yllättävän hyvin menestyi virolainen poppi. :shock: Kiitos äänestäneille.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
DenEurovise
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Touko 2019, 19:15
Paikkakunta: Joensuu

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night

Viesti Kirjoittaja DenEurovise »

Onnittelut voittajalle, vaikka kärki ei ollut kyllä mitenkään oman näkemykseni mukainen. Kärkikaksikon kappaleet olivat varsin tylsiä, vaikka molemmille taisin pikkupisteitä antaakin. :mrgreen:

Minulle Yö vielä on oli voittaja. Se on todella omaperäisen hauska löytö, joka oli minulle alkusekunneistaan asti täyden kympin kappale. Rakastan kappaleen kansanmusiikkisoundeja, ja sanoitusten tuoma kontrasti niihin on kirsikka kakun päälle. Tuollaiset kappaleet saavat aina sellaisen fiiliksen, että olisipa itsellänikin joku näin upea löytö takataskussa lymyämässä. :kups: Kiitos Havulinnulle tämän esittelystä. :hali:

Hijo de la luna kuulosti tutulta. Onko tästä joku suomicover tjtn? :mitvit: Joka tapauksessa biisi oli melodialtaan hyvin kaunis, ja sen uudelleenkuuntelua oli vaikea vastustaa. Kappale myös kuulosti kuutamokirkkaalta yöltä, vaikken sanoista juuri lunaa enempää ymmärtänytkään. Kympin biisi tämäkin. :joojoo:

Omasta biisistäni sen verran, että minulle Laila Kinnunen on ehdoton yökappaleiden tulkki. Lailan tuotannossa on varmaan toistakymmentä yöstä kertovaa kappaletta. Kun vielä olen vastikään lukenut Lailan elämäkerran ja kuunnellut hänen tuotantoaan aktiivisesti, artistivalinta oli selvä. Pohdin ensin Kehtolaulun lähettämistä, mutta pidin sitä ehkä liian tasaisena, vaikka sanoitukseltaan se olisi ollut Buona notte bambinoa kauniimpi. Siksi siis tämä sai minua edustaa. Odotukset menestyksen osalta olivat aika lailla siellä, minne päädyinkin. Olen kuitenkin tyytyväinen kappaleeseeni ja siihen, että se sai hyvin monelta edes joitain pisteitä. Romualdolle tietenkin lähetän kiitokset 15 pisteestä. <3

Nyt suuntaan raatitauolle. Aikaa ei olisi ollut tähänkään osallistumiseen, kun kevään kurssisuma on nyt pahimmillaan. :draamaa: Halua olisi raateilla, mutta aika ei riitä. Palataan varmaan viisujen jälkeen asiaan. :hei:

Ps. Jdjj22:n edellinen raativoitto taisi muuten tulla aika tasan vuosi sitten, koska silloinkin hänen raatinsa jäi minulta samanlaisten kevätkiireiden takia väliin. :heh:
Viimeksi muokannut DenEurovise, 16 Huhti 2023, 23:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jag fattar om du inte orkar med mig / Det är helt okej / Inom kort så vet jag att du kommer bli helt matt och irriterad / För jag är komplicerad

Miss Li: Komplicerad

Avatar
Erakkorapu
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 301
Liittynyt: 15 Joulu 2013, 11:57

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night

Viesti Kirjoittaja Erakkorapu »

Requel kirjoitti: 16 Huhti 2023, 21:26
TomppaJr kirjoitti: 16 Huhti 2023, 21:24 Harvinaista, että Erakkoravun kanssa vaihdettiin isot bongot. :mrgreen:
Mustakin on viime aikoina tuntunut, että oon löytänyt Erakkoravun kanssa yhteistä sävelkorvaa. Ehkäpä vastakkaisääripäämakumme on löytänyt edes jonkinlaisen yhteisen keskitien! Tai sitten vain Erakkoravun maku on muuttumassa, kun meitä yllättyjiä on jo kaksin kappalein. :uujee:
Hieman yllättävienkin tahojen kanssa tuli tosiaan tällä kertaa vaihdettua pisteitä :uujee: Cult of Lunan musiikki on pääsääntöisesti hyvin raskasta post-metallia mutta tähän raatiin valikoitui rauhallisempi fiilistely bändin tuotannosta. Kiitoksia paljon Teräsbekonille kivasta raadista ja onnittelut jdjj22:lle :peukku: Mielenkiinnolla odotan millainen raati tällä kertaa tulee :joojoo:

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3691
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Taikahuilu kirjoitti: 16 Huhti 2023, 22:55 Ressua muistaneille kiitokset Top14-paikasta :hali: Ressun pilvenpiirtäjä on mulla ollut ikivihreiden listalla jo pitkään ja odottanut pääsyä raatiin. Olisi ansainnut paremmankin paikan, mutta arvelinkin se saavan meh-vastaanoton tässä hipsterien luvatussa Kuppilassa.
Eikös nimenomaan moni hipsteri antanut sille pisteitä?
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Havulintu
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 93
Liittynyt: 10 Helmi 2023, 11:20
Paikkakunta: Oulu

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night

Viesti Kirjoittaja Havulintu »

DenEurovise kirjoitti: 16 Huhti 2023, 22:59 Onnittelut voittajalle, vaikka kärki ei ollut kyllä mitenkään oman näkemykseni mukainen. Kärkikaksikon kappaleet olivat varsin tylsiä, vaikka molemmille taisin pikkupisteitä antaakin. :mrgreen:

Minulle Yö vielä on oli voittaja. Se on todella omaperäisen hauska löytö, joka oli minulle alkusekunneistaan asti täyden kympin kappale. Rakastan kappaleen kansanmusiikkisoundeja, ja sanoitusten tuoma kontrasti niihin on kirsikka kakun päälle. Tuollaiset kappaleet saavat aina sellaisen fiiliksen, että olisipa itsellänikin joku näin upea löytö takataskussa lymyämässä. :kups: Kiitos Havulinnulle tämän esittelystä. :hali:

Hijo de la luna kuulosti tutulta. Onko tästä joku suomicover tjtn? :mitvit: Joka tapauksessa biisi oli melodialtaan hyvin kaunis, ja sen uudelleenkuuntelua oli vaikea vastustaa. Kappale myös kuulosti kuutamokirkkaalta yöltä, vaikken sanoista juuri lunaa enempää ymmärtänytkään. Kympin biisi tämäkin. :joojoo:

Omasta biisistäni sen verran, että minulle Laila Kinnunen on ehdoton yökappaleiden tulkki. Lailan tuotannossa on varmaan toistakymmentä yöstä kertovaa kappaletta. Kun vielä olen vastikään lukenut Lailan elämäkerran ja kuunnellut hänen tuotantoaan aktiivisesti, artistivalinta oli selvä. Pohdin ensin Kehtolaulun lähettämistä, mutta pidin sitä ehkä liian tasaisena, vaikka sanoitukseltaan se olisi ollut Buona notte bambinoa kauniimpi. Siksi siis tämä sai minua edustaa. Odotukset menestyksen osalta olivat aika lailla siellä, minne päädyinkin. Olen kuitenkin tyytyväinen kappaleeseeni ja siihen, että se sai hyvin monelta edes joitain pisteitä. Romualdolle tietenkin lähetän kiitokset 15 pisteestä. <3

Nyt suuntaan raatitauolle. Aikaa ei olisi ollut tähänkään osallistumiseen, kun kevään kurssisuma on nyt pahimmillaan. :draamaa: Halua olisi raateilla, mutta aika ei riitä. Palataan varmaan viisujen jälkeen asiaan. :hei:

Ps. Jdjj22:n edellinen raativoitto taisi muuten tulla aika tasan vuosi sitten, koska silloinkin hänen raatinsa jäi minulta samanlaisten kevätkiireiden takia väliin. :heh:

Kiitos :hali: Tarujen saari on kyllä ihanan omintakeinen bändi ja lapsuuden suosikki. Tuntuu tosiaan hyvältä sanoa on eikä oli, koska bändi horrosti niin kauan. Alun perin tullu mun elämään keskiajan elävöitysharrastuksen myötä.
Elämä on rock'n roll, vaikka joskus meniskii vähä bluesin puolelle.

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12020
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night

Viesti Kirjoittaja sziget »

Outo mutta riittävän ansiokas voittaja. Ja Alexia pronssilla, mainiota. Hijo de la Lunaa pidin väsyneenä valintana mutta annoin symbolisen pisteen, koska hieno klassikkohan se. Ehkei niin väsynyt kaikille. Oli täällä kesälläkin puolet jengistä että mitä häh, kuka on Paul Oxley? Tai jos tunnetaan ja halutaan voittajaksi silti, siihenkin kansalla on oikeus. :joojoo:
Timoteus kirjoitti: 16 Huhti 2023, 22:23 Vaihtoehtokielillä oli vahva ilta... tai siis yö. Englanninkielisen voittajan takana seitsemän seuraavaa olivat kokonaan tai pääosin vaihtoehtokielisiä.
Ilmankos tulokset miellyttivät. No aina löytyy hyviä enkkubiisejäkin, esim. Fuckin Crazy, jota arvelin liian psykoksi monille ja turhan alas se jäikin.
Teräsbekoni kirjoitti: 16 Huhti 2023, 22:29 Juu, täysin järjestäjän mokahan tämä oli. Lisäksi laskin, että oikea määrä miinuksia olisi ollut 7, jolla olisi sijoituttu yhden pykälän alemmaksi yhden pisteen erolla, joten ehkä nyt vain kestämme tämän erheen.
Oikea päätös, kestetään. Virhe oli osallistujan hyvää onnea ja "sitä ei häneltä enää pois oteta" (Haluatko miljonääriksi?).

🇵🇱 Raatihistoriani oli yhtä matalaliitoa noin raatiin 98 asti vuosi sitten. En käsitä, mitä silloin tapahtui. Sisarusduo Kwiat Jabłoni (Omenankukka) löytyi puolankielisellä sanahaulla, en yötä hakenut vaan jotain uneen tai nukkumiseen liittyvää. Bändin nimi on kuulemma eräästä biisistä, jonka aiheena oli halpa puolalainen hedelmäviini. Pidin taskulampuista ja konseptista muutenkin. Periaatteessa rämpyti-rämpyti-kitara olisi nie, tässä biisissä kuitenkin tak. :heh:
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3691
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Mäkin pohdin tuota UFOPOLIn biisiä että mistä se pitäisi tietää? Todella tutun kuuloinen kyllä on ja mietin onko se ollut jossain piirretyssä tunnarina, mutta en ollenkaan saa päähäni missä sitä olen kuullut. Kun periaatteessa se kyllä kuulostaa todella soitetulta sävelmältä, mutta ei silti hajuakaan missä siihen olen törmännyt.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8994
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Kiitos jumbosijasta. Shamirin tuotannossa on kovia bängereitä, mutta olen aina pitänyt myös tämän rauhallisemman hymnin korvia raastavasta tulkinnasta. Odotin mielenkiinnolla, risteäisikö musiikkimakuni tämän kappaleen kohdalla juuri kenenkään kanssa, enkä joutunut pettymään. Harmi Edward Sibeliuksen hylsyä, sillä 38. sija minulta olisi vielä puuttunut.
Qaj.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17371
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja Happy »

uu neljäs peräkkäinen kärkikuusikon sija <3 kyllä kelpaa, varsinkin kun sitä ennen edelsi se neljän raadin keskisijaputki!
Biisivalintani oli Requelin kohtalon oma raadissa se yksi kolmesta ehdokkaasta joka ei tullut valituksi, sen jälkeen yritin sillä Viisuraatiin ja Viisu-iljan maaraatiin, menetin molemmissa ne Unkaritoiveet, sen jälkeen aattelin et vitut :draamaa:
Nyt se on vihdoinkin käytetty pitkän empisen jälkeen, ihana biisi on ja ihanaa että sille löyty kannattajansa: ratamonkin hanat viimein aukes (ironista että mun taas sulkeutu sille :heh: )
Kuuntelujen perusteella ootin floppia, joten win win nää tulokset


Kiiitti Petelle ton virolaisbiisin laittamisesta, jotenkin oli kiva löytää tuo taas, olin unohtanut tuon olemassaolon kokonaan, varmaan lapsena kuunellu viimeks!
Kiitti WD:lle ja bekonille noista slaavipoppiksista, niitä oli ihan jees loopittaa!
Eki93:ltakin yllättävän freesh valinta, ehkei hän ihan menetetty tapaus olekaan!


Pisteet
Lähetetty: 10 Huhti 2023, 01:13
Lähettäjä: Happy
Vastaanottaja: Teräsbekoni

sun aiemmat neljä numeroraatii on ollu mulle lempeitä (pelkkii top10 sijoi joist kaks voittoo) mut nyt taidan floppaa täs :draamaa:



9
20p 🇵🇱 Daria feat. Kush Kush – Never Ending Story
17p 🇪🇪 Suntribe – Ei tunne mind - toivottavasti voittaa <3
15p 🇷🇺 Rompasso – Tesla
13p 🇬🇧 Above & Beyond – Alone Tonight


8
11p 🇵🇸 🇸🇾 Terez Yazan and Friends – Snoring Moon
10p 🇯🇵 PUSHIM – People in the Shadow
9p 🇨🇿 Zvíře jménem Podzim – Zářící
8p 🇺🇸 Michelle Williams – We Break the Dawn
7p 🇷🇴 Alexia – Pentru Tine


7
6p 🇫🇮 Ressu Redford – Pilvenpiirtäjä nukkuu
5p 🇸🇪 Snowstorm – In i gryningen
4p 🇫🇮 Paula Koivuniemi – Sua vasten aina painautuisin
3p 🇸🇪 Cult of Luna – Into The Night
2p 🇬🇧 🇹🇹 🇺🇸 Way Out West – Mindcircus (Gabriel & Dresden Remix)
1p 🇺🇸 Oh Boy Les Mecs – Unrest
🇰🇷 GFRIEND – MAGO


6
🇫🇮 Pariisin Kevät – Yölento
🇺🇸 Lord Huron – When the Night is Over
🇵🇱 Kwiat Jabłoni – Dziś późno pójdę spać
🇵🇱 🇮🇹 Blazars – Northern Lights
🇯🇵 Yui Sakakibara – Fiery Night*


5
🇪🇸 Tanxugueiras – Figa - toivottavasti ei voita
🇯🇵 Fishmans – ナイトクルージング (Naitokuruujingu / Night Cruising)

🇬🇧 Burial – Nightmarket
🇱🇹 Monika Linkytė – Naktis
🇺🇸 Skatt Bros. – Walk the Night
🇳🇱 Showtek feat. MC DV8 – Own The Night (Original Mix)
🇺🇸 Skylar Grey – Fucking Crazy


4
🇫🇮 Tapio Heinonen – Yöllä on tuhat silmää
🇨🇦 Stars – The Night Starts Here
🇫🇮 Tarujen Saari – Yö vielä on


3
🇺🇸 Bon Iver – Holocene
🇫🇮 Laila Kinnunen – Buona notte bambino
🇺🇦 Mystic Rose – Остров (Ostrov)*

2
🇬🇧 GFOTY – Friday Night

1
🇺🇸 Shamir – Darker

Mecanoa en halunnut arvioida :hiips:
Hijo de la Luna on siis maailmankaikkeuden yksi hienoimmista biiseistä, arvostan sitä objektiivisesti paljon, jätin sen pisteyttämättä sillä pidän tuota biisiä liian pyhänä raateihin :heh:
Viimeksi muokannut Happy, 16 Huhti 2023, 23:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11352
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

^ Itse taas aikoinaan suunnittelin lähettäväni kappaleesi Once Upon a Time -raatiin, koska siinä mainitaan Lintu sininen. Tässä ja nyt ei voi kuin ihmetellä, miksi pidin tuolloin Imagine Dragonsia parempana vaihtoehtona, mutta jälkiviisastelu on tietysti jälkiviisastelua. Kiva joka tapauksessa, että biisi tuli nyt käytetyksi ja vieläpä menestyi! :mrgreen:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17371
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja Happy »

^ mulla se oli ekan kerran vakavasti otettavana ehdokkana mun World raffle2: raadissa kun sain Unkarin, mut päädyin lopulta Toth Gabin kesähumppaan sillä se jotenkin sopi paremmin tuplaraatiin Tusimamen-afrikkakeikutusbängerin vastapariksi. Vähän kyllä silloin kadutti että jätin Indulj el:n käyttämättä
Ois harmittanu jos oisin bongannu heti sen WD:n saturaadista :heh: oisit toki saanut täydet multa
Viimeksi muokannut Happy, 16 Huhti 2023, 23:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4285
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Huikaiseva voittaja. :draamaa: Raatilaisten maku yllätti muutenkin monilta osin positiivisesti tänään, kakkonenkin olisi ollut mainio voittokappa.

Viidenteen sijaani petyin. :heh: Ei pitäisi pettyä, mutta kappa on ollut melkein vuoden säästössä "varmana mitalistina". Eikä se monesta pisteestä toki jäänytkään puuttumaan, mikä harmittaa myös vähän. Ihanan paljon silti korkeita pisteitä ja täysiäkin. <3
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12020
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja sziget »

DenEurovise kirjoitti: 16 Huhti 2023, 22:59 Hijo de la luna kuulosti tutulta. Onko tästä joku suomicover tjtn? :mitvit:
Saturnus Psycho kirjoitti: 16 Huhti 2023, 23:27 Mäkin pohdin tuota UFOPOLIn biisiä että mistä se pitäisi tietää?
Anneli Saaristo lauloi sen suomeksi, sanat Liisa Ryömä, teknisesti näppärä. Toisen version levytti Tuula Amberla, se on kamala, sanat Jukka Alihanka. Muistaakseni Petri Kaivanto sanoi, että siitä piti tehdä alkuteksistä riippumaton cover mutta tekijät vaativat että seurataan alkuperäistä tarinaa. Siis mustalaismies tappaa naisen, koska luulee tämän olleen toisen kaa, kun oikeasti Kuu tekee pojasta epäilyttävän vaalean saadakseen hänet itselleen (edit: kuvausta korjattu).

Kontrolli kai myöhemmin höltyi, koska Anna Eriksson sai tehdä kappaleesta vapaan "käännöksen" Anna meille rauha toiselle joululevylleen Gloria (2015).

Minulla oli Mecanon levykin silloin kun oli fyysisiä levyjä. Lähetin siltä biisin El cine ensimmäiseen raatiini, nro 6. Kannatin myös yhtyeen biisiä Me colé en una fiesta, jolla granaattiomena osallistui raatiin 62. Ne eivät olleet kliseevalintoja. :ylppis:
Viimeksi muokannut sziget, 17 Huhti 2023, 17:09. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4702
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Kiitos (harvoille) setämiestrancen ystäville. Harmi ettei täällä ole setämiehiä enempää, no ehkä 10 vuoden päästä jo on :mrgreen:

Above & Beyond on kanssa lempiyhtyeeni mutta tuo ESC:n valitsema oli heidän tuotannostaan siitä heikommasta päästä.
Unihiekkamyrsky kirjoitti: 16 Huhti 2023, 21:33 Näköjään Jufoon voi sentään luottaa että ei jää pisteittä :peukku:
Niin, hardstyle ei yleensä uppoa mutta toi oli mahtipontisuudessaan jo niin överi että saahan tuollainen suun hymyyn :peukku:

Levyraateiluni täällä päättyvät tällä tietoa tähän. Oikein hyvää kevään jatkoa kaikille ja moikkelis moi :hei:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17371
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja Happy »

^^^ pysy sä pliis jatkossakin tollasissa slaavimelodioissa, toi oli jotenkin hyvällä tavalla cottonhoelbekonimainen biisi

oisin itekki veikannu sille mitalisijaa
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11352
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Jufo kirjoitti: 16 Huhti 2023, 23:51 Levyraateiluni täällä päättyvät tällä tietoa tähän. Oikein hyvää kevään jatkoa kaikille ja moikkelis moi :hei:
Äläs yritäkään karata täältä minnekään! :termari:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17371
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night

Viesti Kirjoittaja Happy »

Teräsbekoni kirjoitti: 16 Huhti 2023, 23:54
Jufo kirjoitti: 16 Huhti 2023, 23:51 Levyraateiluni täällä päättyvät tällä tietoa tähän. Oikein hyvää kevään jatkoa kaikille ja moikkelis moi :hei:
Äläs yritäkään karata täältä minnekään! :termari:
joo jufo saa luvan jäädä, yksi minulle mieluisampia raatilaisia
Never miss a good chance to shut up.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4702
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Koen ettei minulla ole tähän yhteisöön oikein enää mitään annettavaa. Takki on tyhjä. Uudessa levyraatiyhteisössäni on kovasti kyselty uutta raatia joten mielummin jatkan siellä heidän seurassaan. Siellä on paljon uusia naamoja ja siten mielenkiintoisempaa kun ei niin tarkkaan tiedä etukäteen menestystään ja makuprofiileja. Meillä on myös yhteisöllisempää ja hauskempaa, koska raatiyhteisön sisällä ei ole kuppikuntia ja sisäpiirejä, jotka saavat mahdollisesti jotkut tuntemaan olonsa ulkopuoliseksi.

Ehkä tänne voi joskus hamassa tulevaisuudessa harkita paluuta, jos porukkaa on vaihtunut mutta vaihtuvuus näyttää olevan harmittavan vähäistä.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37189
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Heihei Jufo. :hei:
And when I cry I cry for both of us.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20784
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Happy kirjoitti: 16 Huhti 2023, 23:40 Hijo de la Luna on siis maailmankaikkeuden yksi hienoimmista biiseistä, arvostan sitä objektiivisesti paljon, jätin sen pisteyttämättä sillä pidän tuota biisiä liian pyhänä raateihin :heh:
Pisteyttämättömyyteen olen kuullut aiemmin syyt "laiska valinta" ja "kulahtanut", mutta että liian loistava saadakseen pisteitä? Edes yhtä, jolla olisi noussut mitaleille? Jos oma suosikki on raadissa, niin mieluummin sitä tukee pistein kuin kääntää sille selän. :lohduton:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17371
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja Happy »

Aleksi kirjoitti: 17 Huhti 2023, 00:22
Happy kirjoitti: 16 Huhti 2023, 23:40 Hijo de la Luna on siis maailmankaikkeuden yksi hienoimmista biiseistä, arvostan sitä objektiivisesti paljon, jätin sen pisteyttämättä sillä pidän tuota biisiä liian pyhänä raateihin :heh:
Pisteyttämättömyyteen olen kuullut aiemmin syyt "laiska valinta" ja "kulahtanut", mutta että liian loistava saadakseen pisteitä? Edes yhtä, jolla olisi noussut mitaleille? Jos oma suosikki on raadissa, niin mieluummin sitä tukee pistein kuin kääntää sille selän. :lohduton:
yhden- tai muutaman tsemppipisteen antaminen olis ollut puntarimuotoisessa pisteyttämisessäni itsepetosta, sillä en mä halua sitä laittaa 7/10 -asteikolle jos biisinä se on 10/10 :hiips: halusin kyllä antaa tuolle pisteitä mut aattelin et en todellakaan tue täysillä pisteillä noin laiskaa ja ilmeistä valintaa, toinen ratkasu oli 0p/en arvioi, niin kylmäävältä ku se tuntukin
Esim sun taannoises radiohittiraadissa tää ois ollu jotenkin nerokkaampi ja luovempi valinta kasarihelmenä

Isoille (ja joskus laiskoilekin) hiteille annan kyllä pisteitä jos niissä on tiettyä lapsuusmuisto-aspektia
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
DenEurovise
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Touko 2019, 19:15
Paikkakunta: Joensuu

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night

Viesti Kirjoittaja DenEurovise »

Havulintu kirjoitti: 16 Huhti 2023, 23:17 Alun perin tullu mun elämään keskiajan elävöitysharrastuksen myötä.
Uuu. Mielenkiintoinen harrastus! :peukku: Eräs ex-ystäväni on aktiivinen keskiaikaharrastaja. Hän kuuluu siis keskiaikaseuraan, tekee keskiaikaisia pukuja, osallistuu keskiaikatapahtumiin yms. Hienoa, että historia kiinnostaa ihmisiä.
sziget kirjoitti: 16 Huhti 2023, 23:51 Anneli Saaristo lauloi sen suomeksi, sanat Liisa Ryömä, teknisesti näppärä. Toisen version levytti Tuula Amberla, se on kamala, sanat Jukka Alihanka. Muistaakseni Petri Kaivanto sanoi, että siitä piti tehdä alkuteksistä riippumaton cover mutta tekijät vaativat että seurataan alkuperäistä tarinaa.
Kiitos tiedoista! <3 En vieläkään saa kiinni, mistä biisi on itselleni tuttu, mutta varmaan jotain noista versioista voi siitä syyttää tai kiittää. :heh:
Jag fattar om du inte orkar med mig / Det är helt okej / Inom kort så vet jag att du kommer bli helt matt och irriterad / För jag är komplicerad

Miss Li: Komplicerad

Vastaa Viestiin