Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Euroviisut 2023 Britanniassa

Loreen – Tattoo

*****
44
22%
****
54
28%
***
60
31%
**
21
11%
*
17
9%
 
Ääniä yhteensä: 196

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

hra47 kirjoitti: 28 Huhti 2023, 17:12 Ei toi Loreenin show nyt sieltä halvimmasta päästä olevalta näytä. Månsin voitto tuli vuonna 2015 melko pliisuna ja tasapaksuna vuonna, jolloin siitä voisi puhua aika halpana voittona. Loreenin voitto oli kyllä täysin ansaittu vuonna 2012, mutta yllättävän tiukka kuitenkin kun ottaa huomioon kuinka harva biisi siltäkin vuodelta on jäänyt mulla elämään.
Månsin voitto oli ansaittu, koska vuosi oli tosiaan melko pliisu. :joojoo: Loreenin voitto vuonna 2012 oli myös erittäin ansaittu ja toisaalta taas huikea saavutus – taso kun oli muutenkin mielettömän kova. <3 Moni muu kappale olisi jonain toisena vuonna voittanut.
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6584
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

^ Månsin voitto on yksi viisuhistorian suurimmista vääryyksistä. Toki nyt Loreenin toinen voitto tulee nousemaan samalla tasolle ja ehkä jopa yli.
Einingia kirjoitti: 28 Huhti 2023, 17:57 Minulta onnistuu erinomaisen hyvin olla tykkäämättä. :) Sattuu-uu-uu korviin tämän halpuus. Noilla resursseilla olisi voinut tehdä paremmankin kappaleen. Eikä minua esityskään laadukkuudestaan huolimatta sykähdytä, jättää ulkopuoliseksi.
Itselläkään ei ole ongelmia tämän kanssa. Biisi on edelleen kovin keskinkertainen.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42715
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Rousku »

hra47 kirjoitti: 28 Huhti 2023, 17:12 Suomella voiton haaveet kaatunevat siihen, että ehkä biisi ja esitys koetaan liian humoristiksi. Ei sellaiset ole pärjänneet ennenkään (Verka pärjäsi Helsingissä 2007, mutta silloin ei ollut vielä raateja).
Minä olettaisin, että Toy on voitu kokea myös humoristisena, metoo-sisällöstään huolimatta. Olihan Verkallakin biisissään myös poliittista sisältöä.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Einingia kirjoitti: 28 Huhti 2023, 17:57 Sattuu-uu-uu korviin tämän halpuus.
Jos tämä on halpaa, niin mitähän Pirkan tuotteet sitten ovat? :miettii: :heh:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3539
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Einingia kirjoitti: 28 Huhti 2023, 17:57 Sattuu-uu-uu korviin tämän halpuus. Noilla resursseilla olisi voinut tehdä paremmankin kappaleen. Eikä minua esityskään laadukkuudestaan huolimatta sykähdytä, jättää ulkopuoliseksi.
Mua vaan rasauttaa nuo u-u-uu kohdat, mutta nämä ruotsalaiset menestyjät osaavat juuri tällaiset koukut. Ehkä mä alan olla liian vanha innostumaan niistä? :draamaa:
iiiduli kirjoitti: 28 Huhti 2023, 18:44 ^ Månsin voitto on yksi viisuhistorian suurimmista vääryyksistä. Toki nyt Loreenin toinen voitto tulee nousemaan samalla tasolle ja ehkä jopa yli.
Tätä sitten taas en allekirjoita! Ei ole ihan helppo homma uusia voittoa, joten jos Loreen sen tekee, en osaa nähdä sitä vääryytenä.

Toki tylsempää voittajaa en olisi edes villeimmissä mielikuvissani osannut keksiä kuin mitä tämä tulee olemaan.
Rousku kirjoitti: 28 Huhti 2023, 18:48
hra47 kirjoitti: 28 Huhti 2023, 17:12 Suomella voiton haaveet kaatunevat siihen, että ehkä biisi ja esitys koetaan liian humoristiksi. Ei sellaiset ole pärjänneet ennenkään (Verka pärjäsi Helsingissä 2007, mutta silloin ei ollut vielä raateja).
Minä olettaisin, että Toy on voitu kokea myös humoristisena, metoo-sisällöstään huolimatta. Olihan Verkallakin biisissään myös poliittista sisältöä.
En olisi koskaan villeimmissä mielikuvissanikaan voinut arvata että Toyn kaltainen kotkotus voisi olla raatien suosikki.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1745
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Serduchka kirjoitti: 28 Huhti 2023, 18:49 Jos tämä on halpaa, niin mitähän Pirkan tuotteet sitten ovat? :miettii: :heh:
Perustuotteita perushintaan, kun merkistä ei tarvitse maksaa.

Lortsu on niinku pirkkatuote luksusbrändipakkauksessa. Toiset huomaavat totuuden, toiset eivät.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1337
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

Einingia kirjoitti: 28 Huhti 2023, 19:33
Serduchka kirjoitti: 28 Huhti 2023, 18:49 Jos tämä on halpaa, niin mitähän Pirkan tuotteet sitten ovat? :miettii: :heh:
Perustuotteita perushintaan, kun merkistä ei tarvitse maksaa.

Lortsu on niinku pirkkatuote luksusbrändipakkauksessa. Toiset huomaavat totuuden, toiset eivät.
Aika samalla tavalla, mutta hieman eri sanoin (täydellisen muotoinen tehdastuote hienossa paketissa tjsp.) kuvailin äsken Ruotsin viisua tuolla eurojury ketjussa :mrgreen:

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13024
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Muistakaa, ettei Loreen voittaessaankaan saavuta Logania. Hän sentään voitti kolmannenkin kerran, sillä kertaa biisintekijänä.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37024
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Olisi hauskaa elää rinnakkaistodellisuudessa ja nähdä, miten korkealle tämä nousisi kuppilalaisten puntareissa esim. viime vuonna. :heh:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1556
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Carboni »

TomppaJr kirjoitti: 29 Huhti 2023, 01:28 Olisi hauskaa elää rinnakkaistodellisuudessa ja nähdä, miten korkealle tämä nousisi kuppilalaisten puntareissa esim. viime vuonna. :heh:
Oli hauska idea, kävin ihan objektiivisesti tsekkaamassa viime vuoden puntariani. Loreen olisi seitsemäs viime vuoden puntarissani, nyt taitaa olla sijalla 12, mutta tämä vuosi on muutenkin mielestäni paljon parempi kuin viime vuotinen :peukku:
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

ingman15carl06
Siemailija
Siemailija
Viestit: 168
Liittynyt: 07 Huhti 2015, 17:29

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja ingman15carl06 »

MIH96 kirjoitti: 29 Huhti 2023, 01:25 Muistakaa, ettei Loreen voittaessaankaan saavuta Logania. Hän sentään voitti kolmannenkin kerran, sillä kertaa biisintekijänä.
Logan voitti sentään esiintyjänä kahdesti

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2726
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

TomppaJr kirjoitti: 29 Huhti 2023, 01:28 Olisi hauskaa elää rinnakkaistodellisuudessa ja nähdä, miten korkealle tämä nousisi kuppilalaisten puntareissa esim. viime vuonna. :heh:
Laskin/katsoin (siis mitkä biisit viime vuonna parempia), 21. :peukku: ja nyt siis 27. :heh:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2153
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Taidan kuulua vähemmistöön sen suhteen, että pidän selkeästi enemmän pelkkänä studioversiona. Itseä lähinnä ärsyttää nimittäin se Loreenin kiermurtelu lavalla ja ainakin itselläni on aina hankaluuksia saada selvää sanoista kun Loreenin laulaminen on sellaista hönkimistä.

Vähän olen kyllä studioversioonkin kyllästymässä kun meillä on töissä melkein aina LOOP päällä ja joudun vastoin tahtoani kuuntelemaan Tattoota sen vuoksi useita kertoja päivässä :roll:
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Amone
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 561
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Amone »

Creeperqueen kirjoitti: 29 Huhti 2023, 10:03 Itseä lähinnä ärsyttää nimittäin se Loreenin kiermurtelu lavalla ja ainakin itselläni on aina hankaluuksia saada selvää sanoista kun Loreenin laulaminen on sellaista hönkimistä.
Minua taas ahdistaa kun tiedän, että se yläpuolella oleva laatikko painaa 1.8t ja on kiinni kulmistaan neljällä vaijerilla. Ei olisi eka kerta kun vaijeri pettää. Enkä kyllä ymmärrä miksi se edes painaa niin julmetun paljon.

Pienen googlailun perusteella mainostauluissa käytetyt ledinäytöt painavat tukirakenteineen enimmillään ~20kg per neliömetri. Olisikohan tuossa ilmoitetussa painossa "vähän" liioittelua vai onko laatikko täytetty kivillä.

Avatar
Elukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1078
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 19:55

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kyllä minä uskon, että tämä olisi suomalaisten keskuudessa suositumpi, jos ei olisi Käärijän mahdollisen voiton tiellä. :sorivaan:
Vaihtuvat sloganit takaisin! :grr:

Avatar
Haksis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2040
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 18:04
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Haksis »

Elukka kirjoitti: 29 Huhti 2023, 10:45 Kyllä minä uskon, että tämä olisi suomalaisten keskuudessa suositumpi, jos ei olisi Käärijän mahdollisen voiton tiellä. :sorivaan:
Samaa mieltä 😄 ja varsinkin tuohon liitetään jatkuva Suomi-Ruotsi mittelö-aspekti, niin ei ihme, että tämän kohdalla ei kiljuta riemusta.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42715
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Amone kirjoitti: 29 Huhti 2023, 10:23 Pienen googlailun perusteella mainostauluissa käytetyt ledinäytöt painavat tukirakenteineen enimmillään ~20kg per neliömetri. Olisikohan tuossa ilmoitetussa painossa "vähän" liioittelua vai onko laatikko täytetty kivillä.
Mikäs sen grillin pinta-ala mahtaa olla? Jos olisi 9 x 10 metriä, niin siitähän saataisiin juuri 1,8 tonnia.

Mutta joo, ei se taida olla ihan niin iso? Rupesin miettimään kun suhteutin asuntooni; sehän olisi silloin tätä isompi selvästi, eikä siinä nyt sentään ihan sellaista tannerta ole temmellettäväksi. :heh: Toisaalta ehkä tukirakennetta tarvitaan enemmän, kun yleensähän kai mainostaulut on pystysuorassa mutta tämä onkin vaakasuorassa.

Edit: Katsoin esityksen. Eihän se ole kuin jotain 4 x 4 metriä.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3539
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Mä onneksi voin ihan hyvällä omallatunnolla todeta että tämä olisi mielestäni ihan yhtä väsähtänyt edustaja Ruotsille vaikka Käärijä ei olisi koskaan syntynytkään ja vaikka meidän edustaja olisi Vilma Alina. Mutta eipä mulle Käärijän voitto ole mikään itseisarvo muutenkaan, vaan mulle riittäisi kun joku hyvä ja freesi ehdokas veisi voiton tämän sijasta.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2214
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja hercules »

Haksis kirjoitti: 29 Huhti 2023, 11:00
Elukka kirjoitti: 29 Huhti 2023, 10:45 Kyllä minä uskon, että tämä olisi suomalaisten keskuudessa suositumpi, jos ei olisi Käärijän mahdollisen voiton tiellä. :sorivaan:
Samaa mieltä 😄 ja varsinkin tuohon liitetään jatkuva Suomi-Ruotsi mittelö-aspekti, niin ei ihme, että tämän kohdalla ei kiljuta riemusta.
Varmasti totta. Mutta yhtä välinpitämättömästi suhtautuisin tähän kuin nyt. Jos Suomella olisi joku harmaavarpunen niin ei varmasti kiinnostaisi jos Ruotsi voittaa. Nyt kun Suomella on menestysmahdollisuuksia niin ei voi olla osallistumatta Loreen-Käärijä -keskusteluun, koska se keskustelu vetää aina toisen mukaansa. On vaikea kuulla ylivertaista hehkutusta Loreenista, mikä ei itselle resonoi ja mikä vetää Käärijän olettamuksena hänen alapuolellensa. En tule kuuntelemaan tätä viisuissa tai sen ulkopuolella. Mutta kuten sanottu minulle tää viisukevät on ollut yksi parhaimmista ja voitto on toissijaista. Toivon että top5 sija saavutettaisiin ja kaikki muistaisivat vuosikymmenet Käärijän Suomesta :ihana:
Nyt ne verhot kii

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5753
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Saturnus Psycho kirjoitti: 29 Huhti 2023, 12:18 Mä onneksi voin ihan hyvällä omallatunnolla todeta että tämä olisi mielestäni ihan yhtä väsähtänyt edustaja Ruotsille vaikka Käärijä ei olisi koskaan syntynytkään ja vaikka meidän edustaja olisi Vilma Alina. Mutta eipä mulle Käärijän voitto ole mikään itseisarvo muutenkaan, vaan mulle riittäisi kun joku hyvä ja freesi ehdokas veisi voiton tämän sijasta.
Komppaan täysin. Elähtänyt kliseepommi tämä on oli Käärijä mukana tai ei
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

TomppaJr kirjoitti: 29 Huhti 2023, 01:28 Olisi hauskaa elää rinnakkaistodellisuudessa ja nähdä, miten korkealle tämä nousisi kuppilalaisten puntareissa esim. viime vuonna.
Taitaisi olla aika samoilla sijoilla kuin nytkin on. :miettii: Ei ainakaan viiden kärkeen yltäisi viime vuodenkaan puntarilla.
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13024
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Vaikka Ruotsi sen seitsemännen voiton veisikin, niin kaikkien aikojen "mitalitaulukossa" Irlanti olisi edelleen edellä. Sillä on nimittäin kakkossijoja neljä Ruotsin yhtä vastaan.

Avatar
Ansarin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1653
Liittynyt: 08 Tammi 2011, 23:56

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Ansarin »

Mä oon joka vuosi väsähtäneen ruotsipopin vihaaja :mrgreen: Tästä ihan haluisin tykkää kun Loreen on aika ihana nostalgiapläjäys, mutta ei lähde.
Kuori mua pussikulli

Käsittääkseni pyramidi ei kuitenkaan ole selfie

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2726
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Elukka kirjoitti: 29 Huhti 2023, 10:45 Kyllä minä uskon, että tämä olisi suomalaisten keskuudessa suositumpi, jos ei olisi Käärijän mahdollisen voiton tiellä. :sorivaan:
Varmaan joidenkin kohdalla mut kyllähän mä inhosin viime vuonnakin Ruotsin biisiä vaikka Suomen finaaliin pääsykään ei ollut mitenkään varmaa :roll:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1745
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Saturnus Psycho kirjoitti: 29 Huhti 2023, 12:18 Mä onneksi voin ihan hyvällä omallatunnolla todeta että tämä olisi mielestäni ihan yhtä väsähtänyt edustaja Ruotsille vaikka Käärijä ei olisi koskaan syntynytkään ja vaikka meidän edustaja olisi Vilma Alina. Mutta eipä mulle Käärijän voitto ole mikään itseisarvo muutenkaan, vaan mulle riittäisi kun joku hyvä ja freesi ehdokas veisi voiton tämän sijasta.
Sama täällä. Tämä kappale on toki erinomaisesti tuotettu ja esitetty, mutta kun ne kuorii pois, jäljelle jää höttöä.

Jos Loreen voittaa, se on viisuinstituutiolle iso kolaus. Juuri kun alettiin saada omankielistä, artistien näköistä musiikkia voittajiksi, palataan aikaan missä voi voittaa vain englanninkielisellä radiopoppiksella miljoonaproduktiolla.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3539
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Mun mielestä sitten taas Cornelia oli aika freesi. Kun Ruotsissa valintakriteerinä on yleensä että edustajan on oltava mies ja mitäänsanomaton, tuntui/kuulosti tuo Cornelian melankolinen rosoisuus hienolta.

Mun ongelma Loreenin kanssa on myös tuo itsensä toistaminen. Jos olisi saanut edes tulkintaan jotain erilaista, olisi tätä helpompi jaksaa, mutta kun se on lähinnä tuota samaa huutamista. Huutamisen kanssa itsessään mulla ei ole mitään ongelmaa (pikemminkin päinvastoin) mutta Loreenin kohdalla se jättää mut aika kylmäksi, enkä löydä siitä tunnelatausta. Se ehkä kuulostaa aika maneeriselta ja sellaiselta tasapaksulta tunteettomalta suorittamiselta.

Melko yleistä että Ruotsi on mulle tällaista teflonia, mutta Cornelia ei sitä ollut.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Renaissancefire
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1134
Liittynyt: 13 Maalis 2015, 15:14
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Renaissancefire »

Uskon myös, että pitäisin Tattoota yhtä keskinkertaisena minä tahansa vuonna. Tänä vuonna kelpaisi vaikka Espanjan voitto. Tattoo on liian pliisu voittajaksi. Mut jos se nyt voittaa, niin ilmeisesti se on muiden mielestä sen arvoinen. Toivottavasti Ruotsin voitto ei johda siihen, että kaikki tilaa seuraavaksi vuodeksi ruotsalaiselta biisintekijältä tällaisia biisejä.
E guardavo il mondo da una porta mai completamente aperta

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Saturnus Psycho kirjoitti: 29 Huhti 2023, 13:25 Mun mielestä sitten taas Cornelia oli aika freesi. Kun Ruotsissa valintakriteerinä on yleensä että edustajan on oltava mies ja mitäänsanomaton, tuntui/kuulosti tuo Cornelian melankolinen rosoisuus hienolta.
Todellakin!
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3539
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Renaissancefire kirjoitti: 29 Huhti 2023, 13:42 Tattoo on liian pliisu voittajaksi. Mut jos se nyt voittaa, niin ilmeisesti se on muiden mielestä sen arvoinen.
Tämän takia en osaa pitää sitä vääryytenä jos Loreen voittaa. Varsinkin jos teleäänissä voittaa, ei siinä paljonkaan jää jossiteltavaa.

Toki jos tämä on joku raatien selkeä suosikki samaan aikaan kun ne syrjivät muita ammattitaitoisia kokonaisuuksia (kuten Espanjaa) niin kyseenalaistan raatien roolin ”laadun varmistajina” ja alan entistä enemmän kokea niiden ihannoivan lähinnä länsimaiseen korvaan sopivaa radiokamaa (vaikka tarjolla usein on toisenkinlaista laatua.)
Renaissancefire kirjoitti: 29 Huhti 2023, 13:42 Toivottavasti Ruotsin voitto ei johda siihen, että kaikki tilaa seuraavaksi vuodeksi ruotsalaiselta biisintekijältä tällaisia biisejä.
En sentään todellisuudessa usko että se tällaiseen johtaisi, kun tässä on ollut pari vuotta täysin toisenlainen suunta. Olisi tämä silti pieni takapakki sille hyvälle kehitykselle, ja ärsyttäisi kyllä jos joissain maissa tehtäisiin sen jälkeen omat johtopäätökset millä tässä menestyy.

Azerbaidžanin todennäköinen karsiutuminenkin saattaa hyvin tarkoittaa että ensi vuonna heillä on taas ruotsalainen biisi.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6584
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Eipä kyllä itselläkään Tattoo olisi yhtään sen parempi biisi, vaikka Suomi tarjoaisi minkälaista turhuutta tahansa. Eivät Suomen ja Ruotsin kappaleet itsellä juurikaan korreloi keskenään. En vain pidä Ruotsin viisutyylistä ylipäätään. Odotan edelleen sitä ihmettä tapahtuvaksi, että he oikeasti lähettävät jotain, josta ei loista laskelmointi kilometrien päähän.
Einingia kirjoitti: 29 Huhti 2023, 13:12 Jos Loreen voittaa, se on viisuinstituutiolle iso kolaus. Juuri kun alettiin saada omankielistä, artistien näköistä musiikkia voittajiksi, palataan aikaan missä voi voittaa vain englanninkielisellä radiopoppiksella miljoonaproduktiolla.
En edes ole tullut tätä ajatelleeksi, mutta tottahan tämä on. Harmi, että käy näin, mielummin olisin nähnyt sen käännöksen, että Ruotsi lähtee mukaan tähän uuteen trendiin eikä niin, että maat alkavat taas seurata heidän tapaansa toimia.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Lukittu