ESC 2023: harjoitusten seuranta

Euroviisut 2023 Britanniassa
Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17002
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: ESC 2023: harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Happy »

en tajuu miks azerit tyyliin veikataan semijumboks? tossa biisissä on tiettyä rouheutta joka voi upota ihan tavallisiin katsojiin, jotenkin melodinen ja tavanomainen kaiken spektaakkelisirkuksen keskellä, en pitäis mahdottomana jos kerää nipin napin ääniä jatkopaikkaan.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1969
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: ESC 2023: harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja hercules »

Sanokaa että Suomen äänenlaatu paranee semeihin. Tuntui että Käärijän ääni ei kuulunut miksauksen/äänenlaadun heikkouden läpi. Harmittaa kun äänessä ei ole mitään vikaa mutta Keravan torijuhlan mikkistandiltäkin saa paremman äänentoiston :eiei:
Nyt ne verhot kii

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42050
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: ESC 2023: harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Mymmeli kirjoitti: 03 Touko 2023, 22:56 UMK:ssa oli parempi äänenlaatu
Totta muuten. Nyt kuulosti että miksaukset pielessä ja kaikki ei välttämättä kuulleet korvanapeistaan mitään.

Parhaat kyllä osaa siltikin. Remo ja Mimicat kuulostivat ihan hyvältä.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7579
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: ESC 2023: harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Requel »

:norja: Näyttipä tylsältä ja sisällöttömältä liveltä, mutta muistelen aikoinaan myös KeiiNOlla olleen sama ongelma harkkapätkien perusteella. Eli en vielä heittäisi kirvestä kaivoon, tai varsinkaan finaalipaikkaa. :mrgreen: Laililalilaa-kohdassa on jo ylipäätään ihan kivat efektit.

:malta: Tulee mieleen viime vuoden Latvia, jossa oli myös hyvä live, mutta sekään ei riittänyt finaalipaikkaan. Koen, että enempää on vaikea enää antaa. Olis kyllä symppis yllärifinalisti.

:serbia: Kuten aiemmin kommentoinkin, niin häkellyttävän huikea suoritus. :kups: Saan kyllä valitettavasti unohtaa Serbian kliseiset viisupommit, kun uusi erottuva menestymisresepti on jo keksitty. Kolmospaikka ei ole taaskaan este ajatella Serbiaa varmana finalistina.

:latvia: Olen aina ollut sitä mieltä, että biisi on arvokkaampi kuin live. Yksinkertainen tyyli sinänsä ok ja toisinaan toimivakin, mutta jossain on vika kun fanien keskuudessa tykätään ja silti povataan karsiutumista. Tiukkaa tekee, harmi jos karsiutuu.

:portugali: Siis jos jostain olin varma niin siitä, ettei Portugalin liven suhteen pitäisi olla huolissaan. Mutta laulajan karismasta huolimatta live on tosi pelkistetty versio siitä mitä olisi voinut odottaa. Mielessä käy jopa karsiutuminen.

:irlanti: Kesyä lavakarismaa, mutta sinänsä onnistunut live ja toivoisin niin paljon, että se riittäisi välttämään edes jumbosijat. Biisi ansaitsee parempaa kohtelua!

:kroatia: Hieman kesy kohta valittu edustamaan pätkäpötköä, heistä voi jo sanoa että parempaakin voi odottaa. Ihan viime hetkillä vilautettu rakettiäijä herätti mielenkiinnon, mutta filmi tietty meni poikki. :draamaa:

:sveitsi: Onnistunut live, mutta niin on monella muullakin balladilla ollut jotka ovat flopanneet tele-äänissä. Esim. Azerithan oli melkosen loistava livenä ja pääs finaaliin tyyliin nollalla yleisöpisteellä? :rofl: Mutta live on sen verran onnistunut ja laulu sujuu, etten olisi erityisen huolissaan.

:israel: Olin ihan :shock: kun sieltä livestä paljastettiinkin mitä ilmeisimmin se esityksen kohokohta ??? Ei pitäisi paljastaa korttejaan etukäteen, nyt musta tuntuu kuin olisin spoilaantunut liikaa. :puna: Ei siinä, hieno soolotanssiosuus (tässä Blanka jäänee jalkoihin), ja uskon livessä olevan muitakin onnistuneita kohtia.

:moldova: Ei voi muuta kun ihailla Moldovan ammattitaitoa! :rakkaus: Niin hyvä, että vähän siinä ja siinä onko omaan makuun liiankin viimeisen päälle hienosteltu. :heh: Lyhytkasvuinen mies herättänee yleisön mielenkiinnon jo itsessään.

:ruotsi: Onhan tää kamala näky vrt melloissa nähtyyn spektaakkeliin. :rofl: Ehkä silmä tottuu vielä. Live oli aikoinaan niin täydellinen, että kirjaimellisesti pienet muutokset vievät sen maagisuutta pois. Ruotsi joutui nyt vaarallisille vesille vieläpä liven myötä, mikä on tavallaan nautinnollista kun livehoroiluhan on se niiden juttu. :heh:

:azerbaidzan: Missä juryt kun niitä tarvitaan? Ei sillä, että he välttämättä tätä arvostaisivat, mutta mun mielestä ansaitsis todellakin arvostusta nimenomaan ammattilaisten suunnasta. Onnistunut live ja paras kaikista underdogeista. Biisi itsessään voi koitua kohtaloksi, valitettavasti.

:tsekki: Oon todennut monta kertaa, ettei mulla ole tänä vuonna inhokkeja, jolloin korostuu Tsekin kaltaiset lievästi ärsyttävät biisit. Livestä mulla ei oo oikein mielipidettä eikä siitäkään tuleeko tästä se yllärikarsiutuja. En pistäisi pahaksi, jos tyyliin joku Latvia tai livenä onnistunut Azerit/Malta yltäisi finaaliin tämän sijasta. :vonkaus:

:alankomaat: Kuvissa näytti niin hyvältä, joten odotin ehkä liikoja. Livessä vaikuttaa olevan edelleen ideaa, ja esiintymispaikka on toiseksi viimeinen, joten en halua heittää vielä hyvästejä finaalipaikan mahdollisuudelle. Toivotaan parasta, pelätään pahinta, kyseessä siis top-10 suosikkejani. :lohduton:

:suomi: Tää on rehellinen ja puolueeton mielipide rakkaasta Käärijästäni: arvostan edelleen varjoefektiä ja erityisesti käärmemäinen kielikohta oli ilmiömäinen. Tanko on myös kiva! Mutta, edelleen, toi puukasahöskä on ihan järkky eikä sen käyttötarkoitusperä ole koskaan auennut mulle, enkä ole nähnyt siitä kehuja paljoakaan muilta kuin Käärijä-faneilta. Kyllä PB olis vetänyt riehakkaamman liven! :twisted:
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Haksis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1925
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 18:04
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: ESC 2023: harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Haksis »

Viisujen virallisen youtube-kanavat klippien perusteella Ruotsi ja Suomi näyttivät vähän vaisulta. Käärijän ääni hukkuu tuonne biitin ja musiikin alle. Norja on kyllä hengästyttävää laulantaa, mutta biisikin vaatii sitä. Serbia, Israel ja Sveitsi näyttivät kyllä hyvältä vaikka Israelilla ei juurikaan laulua kuulunut tuossa.
Alankomaat olivat petranneet ja Malta sekä Tsekki näyttivät paremmalta omiin silmään mitä olin odottanut. Mutta tosiaan kakkosharkat + bbc:n ennalta tiedetty heikkotaso ohjauksissa. Eiköhän nuo lähde tuosta petrautumaan

Tämän perusteella varmoja karsiutujia uskallan sanoa olevan Latvia, Irlanti ja ehkäpä nuo Azerit. Voi olla, että yllätyskarsiutujia haetaan niin se on Tsekki.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42050
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: ESC 2023: harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Rousku »

toivo kirjoitti: 03 Touko 2023, 23:29 Irlanti varmaan nappaa jumbosijan. Jos Suomen raadissa istuu Hanna Pakarinen, niin voihan tuolle pari pistettä Suomelta tulla. Ainiin, ne raadit eivät olleet semissä, :heh:
Eiköhän jumbosija ole varattu Alankomaille. Tosi väsynyt esitys heillä. Irlannissa on sentään jotain positiivista energiaa, kivaa yhteislaulumeininkiä.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42050
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: ESC 2023: harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Rousku »

hercules kirjoitti: 03 Touko 2023, 23:50 Ihmettelen jos Loreen on vedonlyönnin ykkösenä kauaa. Laulu oli epävireistä, esitys staattista pönötystä, kuutio oli halvannäköinen...
Kuulosti kyllä siltä, että äänen kanssa oli puhtaasti teknistä häikkää, ja voisin kuvitella että se vielä saadaan kuntoon.

Epävireistä oli juu, mutt jos korvanapit prakaa niin sillä lailla käy aika monelle. On Loreenin joskus kuultu vireessäkin laulavan.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42050
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: ESC 2023: harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Rousku »

hercules kirjoitti: 03 Touko 2023, 23:51
manic kirjoitti: 03 Touko 2023, 23:49 Israel menee Loreenin ohi. Selkee homma tuon pätkän perusteella. :uujee:
Voi olla, mutta emme ole kuulleet hänen lauluaan. Mikä oli ehkä viisasta kun tämä on äänenlaadun taso.
Mitä Noa on muissa yhteyksissä laulanut niin se on mennyt hyvin.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10729
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: ESC 2023: harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Haksis kirjoitti: 04 Touko 2023, 00:16 Viisujen virallisen youtube-kanavat klippien perusteella Ruotsi ja Suomi näyttivät vähän vaisulta. Käärijän ääni hukkuu tuonne biitin ja musiikin alle. Norja on kyllä hengästyttävää laulantaa, mutta biisikin vaatii sitä. Serbia, Israel ja Sveitsi näyttivät kyllä hyvältä vaikka Israelilla ei juurikaan laulua kuulunut tuossa.
Näistä olen hyvin samaa mieltä. Ruotsi ja Suomi jättivät molemmat vähän vaisuiksi. Mikäli viisuvoittoon mielivät niin molemmilla on parannettavaa. Minunkin mielestä kolme onnistuneinta pätkien perustella olivat Israel, Sveitsi ja Serbia.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
jamira
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2318
Liittynyt: 29 Huhti 2010, 00:15

Re: ESC 2023: harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja jamira »

Pidän kyllä Serbiasta mutta ei tuossa pätkässä laulettu paljoa sen enempää kuin Israelinkaan pätkässä joten siinä mielessä ihmettelen hehkutusta. :heh: Ei kyllä pysty sanomaan tuon pätkän perusteella juuta eikä jaata että menikö Lukan laulu hyvin vai ei.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4909
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: ESC 2023: harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja toivo »

Suomen harjoituskuvissa näkyy huppumies asettamassa ne tanssijoiden hihnat paikoilleen Käärijän tankoon. Onkohan kyseessä sama huppumies, kun Saara Alloon Dominossa, joka lopulta vahingossa päätyikin kameraan. :heh:

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1969
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: ESC 2023: harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja hercules »

Kun Käärijän äänen miksaus saadaan kuntoon niin tällä pärjätään superisti ja vaikka voittoon asti. Mutta tämä on työ mikä pitää tehdä ja tapahtua.
Nyt ne verhot kii

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8173
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: ESC 2023: harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Rousku kirjoitti: 04 Touko 2023, 00:01 :suomi: Liian kaukaa kuvattu, värien hehku häviää johonkin ihme hiekkapilveen. Intensiteettiä menetetään.
Suomi näytti ja kuulosti ihan sairaan hyvältä. Niitä kaukokuvia tarvittiin, jotta se jättimäinen varjo-Hulk saatiin kokonaisena kuvaan.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3360
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: ESC 2023: harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Suomi herätti ainoana voittajavibat. :peukku: Mikäli kakkossemistä ja BIG5-maista ei joku yllätä, niin uskaltaisin kyllä jo lyödä vetoa voitosta. Serbiasta ja Sveitsistä pidin myös.

Israel jätti ainakin tuolla klipillä vielä hieman kylmäksi. Loreenin pirkkatoasteri ei toiminut sitten yhtään.
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8173
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: ESC 2023: harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Requel kirjoitti: 04 Touko 2023, 00:10 :suomi: Tää on rehellinen ja puolueeton mielipide rakkaasta Käärijästäni: arvostan edelleen varjoefektiä ja erityisesti käärmemäinen kielikohta oli ilmiömäinen. Tanko on myös kiva! Mutta, edelleen, toi puukasahöskä on ihan järkky eikä sen käyttötarkoitusperä ole koskaan auennut mulle, enkä ole nähnyt siitä kehuja paljoakaan muilta kuin Käärijä-faneilta.
Jos lukemani pitää paikkansa, niin se iso puulaatikko on lähetys Suomesta, jossa se Käärijä-Hulk on lähetetty Liverpooliin (laatikon kyljessä lukee kuulemma "delivery from Finland" jos huhut pitävät paikkansa). Biisin alussa Käärijä tuikkaa päänsä ulos laatikosta ja esitys alkaa. Minusta toi on aivan fantastista huumorintajua osoittavaa. Jos lopullinen äänentoisto on samaa luokkaa kuin tossa 30 sekunnin harkkaklipissä, niin tämähän jyrää kaikki muut alleen!
Requel kirjoitti: 04 Touko 2023, 00:10 Kyllä PB olis vetänyt riehakkaamman liven! :twisted:
Voi luoja. :roll: :hiips:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1969
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: ESC 2023: harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja hercules »

Rousku kirjoitti: 04 Touko 2023, 00:22
hercules kirjoitti: 03 Touko 2023, 23:51

Voi olla, mutta emme ole kuulleet hänen lauluaan. Mikä oli ehkä viisasta kun tämä on äänenlaadun taso.
Mitä Noa on muissa yhteyksissä laulanut niin se on mennyt hyvin.
Uskon sen. Samoin Käärijä. Silti Käärijän ääni hukkui jonnekin bittiavaruuteen. Uskon että saavat kuntoon. Pakkohan se on. Ei tuolta voi kuulostaa tosipaikan tullen.
Nyt ne verhot kii

herly
Siemailija
Siemailija
Viestit: 163
Liittynyt: 28 Helmi 2023, 00:38

Re: ESC 2023: harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja herly »

Odotusteni ylittäjät klippien perusteella: :uujee:

Tsekki: Jostain syystä olen kokoajan enemmän ajatellut, että Tsekin esitys ei onnistu lavalla, mutta mielestäni se onnistui ihan hyvin. Odotin jotain kirjavampaa väriteemaa kuten videolla, enkä vaaleanpunaista teemaa, mutta mielestäni esitys oli koottu onnistuneesti kasaan. Taustascreenit, väritys, kaikki.

Serbia: Esitys näytti aiempaakin paremmalta uudentyyppisten kuvakulmien kanssa, joilla se tuli vielä enemmän "iholle" ja oli vielä rouheampi.

Sveitsi: Olisin ykkösharjoitusten klippien perusteella ollut jo valmis luopumaan ajatuksesta, että Sveitsi pärjää, mutta kakkosharjoituksen perusteella kun kamerakulmat otettu mukaan ihmettelisi edes TOP10:ä. Raatien todennäköinen lellikki yhdistettynä siihen, että kappaleen melodiaan pääsee nopeaa sisälle mikä varmaan vetoaa suureen yleisöön. Mahtipontinen, tyylikäs esitys. Tietenkin Remon äänikin meni vielä nappiin. Tykkäsin koreografian yhdistämisestä rytmiin ja sanoihin osuvasti. "soldier soldier" liikkeet mukaanlukien

Suomi: Onhan tässä sulateltavaa vielä, koska olen aina vanhaan takertuja, on kyseessä sitten musiikkivideo tai UMK-esitys. Tässä on kaikki isompaa. Niin paljon isompaa. :tuuletus: Kamerakulmat tuntui vähän hassulta toisinaan (kun Käärijän kiipeämistä pömpelin päälle kuvattiin) ja kyllä, äänentoistoa pitäisi kehittää. Innolla näen loput esityksestä. Mahdollinen voittaja.

Malta: Tässä biisissä on pohja rakentaa visuaalisesti näyttävä esitys ja niin Malta teki. Hauska visuaalisesti mielenkiintoinen esitys, joka tukee kappaletta. Minusta keskitasoinen biisi, mutta lavaesitys on silkkaa hupia klipin alusta loppuun

Israel: Olihan tää semmoinen ammattimaisen näköinen esitys Israelin upealta pop-goddessilta

Odotuksieni mukaan hyvin suoriutuneet: <3

Kroatia

Portugali:
taustat näytti kyllä kaipaavan vähän jotain, mutta pelkästään Mimicatin karisma kannattelee esitystä. Puvut hienot.

Moldova
odotukset oli suunnilleen tätä luokkaa :uujee: Myönnettäköön, että ei vahvimpia esityksiä, mutta tekee minut hyvälle tuulelle

Irlanti
Heillä oli pussi päässä videolla, joten en tiennyt mitä odottaa. Ihan pirtsakka esitys, mutta en usko menestymiseen

Azerbaidzan: Onnistuivat miten ajattelinkin. Aika pelkistettyä sellaista mies (tai oikeastaan miehet) +kitarameininkiä. Saattaa erottuakin kaiken sälän keskellä

Vähän odotuksiani pettäneet: :/

Latvia: On ollut suosikkejani, mutta nyt jätti vähän kylmäksi. Harmillisesti alkaa tuntua, että saattaa tipahtaa finaalista

Hollanti: Kehuin ykkösharkkaklippien jälkeen, mutta otan sanojani takaisin, koska kamerakulmien kanssa tämä oli oikeastaan huonompi eli päinvastoin kuin Sveitsillä :mrgreen: .

Ruotsi: Mikäköhän tässä mätti? En osaa sanoa. Mutta veikkaan, että se on korjattu semeihin mennessä. Voiko se pienempi grilli olla syy kylmäksi jättämiseen *miettii* :mrgreen:

Norja: Mikäköhän tässäkin esityksessä mätti? En tätäkään osaa sanoa. Voinee olla, että kyllästymiseni kappaleeseen alkaa näkyä. Uudelle katsojalle tämä voi hyvinkin upota, koska kappale on niitä, joihin pääsee helposti mukaan.

Tietenkin lyhyet klipit ei kerro koko kokonaisuudesta, ja mielipiteet voi muuttua.
Viimeksi muokannut herly, 04 Touko 2023, 01:34. Yhteensä muokattu 5 kertaa.

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1969
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: ESC 2023: harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja hercules »

Mutta sanottava se on, että Suomi herättää voittajavibat näistä (mutta äänen miksaus sitä ennen kuntoon :kups: ).
Nyt ne verhot kii

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8173
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: ESC 2023: harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Hitto, mä en jaksa odottaa, että näkee loputkin Käärijän esityksestä ja minä en todellakaan reagoi yleensä näin...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1969
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: ESC 2023: harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja hercules »

Mikä siinä on kun Lortsun kertoimet ei laske :twisted: ja Suomen nouse :hiphei:
Nyt ne verhot kii

Avatar
Mymmeli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 870
Liittynyt: 22 Helmi 2019, 13:27

Re: ESC 2023: harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Mymmeli »

Israelin esityksessä tuo ryhmätanssiosuus on paljon parempi kuin soolo. Johtunee varmaan siitä kun kuvataan yhtenäisesti (kaipaisi nopeita kamerakulmamuutoksia tehdäkseen siitä energisemmän)
Kaikki tekee virheitä, joskus jopa minä. :ylppis:

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7145
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2023: harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

ekasssa tiktokkiin kuvatussa harkassa otettu otos tanssista oli parempi. ..

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7145
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2023: harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Mimi CAt mua vähän surettaa,että miks se sohva on jätetty pois ja miks taustat on liki tyhjät? oikeesti yks portugalin parhaimpia viisuja ja Mimi cat on niin hybä ja karismaattinen artisti...

Avatar
Kuolonkurki
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 983
Liittynyt: 23 Huhti 2015, 23:28
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: ESC 2023: harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Kuolonkurki »

Hmm. Sain ensimmäistä(!) kertaa tämän viisukauden aikana kunnon voittajaviboja katsoessani noita eilisen pätkiä. :miettii: En suinkaan Suomesta tai Ruotsista vaan siitä Israelista. :shock:

Ei sillä että näillä minun voittajaviboillani olisi ollut ikinä mitään tekemistä minkään kanssa, mutta Israelin menestys haisee nyt kaukaa, vaikka studioversiona en pitänyt sitä minään. :uujee:
bye bye fool

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5420
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: ESC 2023: harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Israel voi hyvinkin olla mahdollinen kompromissivoittaja :joojoo:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2234
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: ESC 2023: harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Mä en usko, että Israel voittaa mut top 5 melko varmasti :joojoo:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Ansarin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1651
Liittynyt: 08 Tammi 2011, 23:56

Re: ESC 2023: harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Ansarin »

Mä tykkäsin eilen Latviasta, joka oli oikein tyylikäs, ja tietty Kärtsästä. Tšekin ylöspano videoon verrattuna harmittaa, ja Moldovakaan ei herättänyt valtavaa ihastusta. Ruotsi on selvästi karsintaa heikompi, ja Norjaan olen ehkä kyllästynyt. Israelin hypeä en tajua, kiusallista vääntelehtimistä se tanssi :tanssi_02: Haluan kuulla miten livelaulu menee, ennen kuin olen mitään mieltä.
Kuori mua pussikulli

Käsittääkseni pyramidi ei kuitenkaan ole selfie

herly
Siemailija
Siemailija
Viestit: 163
Liittynyt: 28 Helmi 2023, 00:38

Re: ESC 2023: harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja herly »

Ansarin kirjoitti: 04 Touko 2023, 08:40 Mä tykkäsin eilen Latviasta, joka oli oikein tyylikäs, ja tietty Kärtsästä. Tšekin ylöspano videoon verrattuna harmittaa, ja Moldovakaan ei herättänyt valtavaa ihastusta. Ruotsi on selvästi karsintaa heikompi, ja Norjaan olen ehkä kyllästynyt. Israelin hypeä en tajua, kiusallista vääntelehtimistä se tanssi :tanssi_02: Haluan kuulla miten livelaulu menee, ennen kuin olen mitään mieltä.
Eipä noista monista klipeistä osaa kovin paljon sanoa, juuri esimerkiksi tuosta laulun tasosta ja kokonaisuudesta. Semejä katsoessa voi mielipiteet muuttuakin.

herly
Siemailija
Siemailija
Viestit: 163
Liittynyt: 28 Helmi 2023, 00:38

Re: ESC 2023: harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja herly »

viisuilta kirjoitti: 04 Touko 2023, 08:29 Mä en usko, että Israel voittaa mut top 5 melko varmasti :joojoo:
En minäkään. Top5 tuntuu realistisemmalta.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8173
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: ESC 2023: harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja hra47 »

En minäkään ymmärrä täällä hypetetyn Israelin päälle, mutta toisaalta enpä ymmärtänyt viime vuoden Espanjaakaan. :hiips:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Lukittu