Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Euroviisut 2023 Britanniassa

Käärijä – Cha cha cha

*****
252
82%
****
32
10%
***
11
4%
**
5
2%
*
9
3%
 
Ääniä yhteensä: 309

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2004
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hercules »

Olen nähnyt Käärijä livevedossa ja musiikkivideolla psalmien luentaa ja Jeesuksen ylistystä. Winner alert :hiphei:
Nyt ne verhot kii

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2004
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hercules »

Suomi on niin kohta ensimmäisenä tuolla scoreboardissa että hirvittää. Haluisin että tää räjähtää vasta semivedon jälkeen suosikiksi. Jos epäonnistuu niin momentum voi kääntyä ykköspallilta nopeasti. No pakko tän on rokata :rok:
Nyt ne verhot kii

Avatar
12pointsii
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 799
Liittynyt: 16 Tammi 2011, 23:12
Paikkakunta: München

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja 12pointsii »

hercules kirjoitti: 05 Touko 2023, 13:30 Suomi on niin kohta ensimmäisenä tuolla scoreboardissa että hirvittää. Haluisin että tää räjähtää vasta semivedon jälkeen suosikiksi. Jos epäonnistuu niin momentum voi kääntyä ykköspallilta nopeasti. No pakko tän on rokata :rok:
:jihuujippii: Am I dreaming ?!?!?
Is there something wrong with who I am ?

Amone
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 374
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Amone »

viisuilta kirjoitti: 05 Touko 2023, 13:05 Toivottavasti tuo Miken ”artisti ei jaksanut nousta sängystä” tarkoitti vaan tyyliin darraa (vaikka Kärtsäri ei ilmeisesti juo?) :miettii:
Käärijän ikkunan alla tehtiin jotain katuremonttia tjsp, eikä ole siksi nukkunut vissiin kahteen yöhön (Tekeekö britit katutöitä kuutamokeikkana?) Eilen ilmeisesti sai vaihdettua huoneen ja luultavasti on nyt nukkunut velkoja pois.

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2004
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hercules »

Sen verran ison promorundin jätkä tehnyt haastattelut ja kaikki niin minä jo lukkiutuisin hotellihuoneeseen lataamaan akkuja ja odottamaan omia harkkoja...
Nyt ne verhot kii

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Toivottavasti reissut Bojanin kanssa menevät edes vähän lomasta, vaikka ei lomamatkalla olekaan.

Matkan puoliväli alkaa häämöttää. Paljon on jo hommaa takana, paljon vielä edessä.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
12pointsii
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 799
Liittynyt: 16 Tammi 2011, 23:12
Paikkakunta: München

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja 12pointsii »

hercules kirjoitti: 05 Touko 2023, 14:12 Sen verran ison promorundin jätkä tehnyt haastattelut ja kaikki niin minä jo lukkiutuisin hotellihuoneeseen lataamaan akkuja ja odottamaan omia harkkoja...
Käärijä ainakin antaa vaikutelman että nauttii kuitenkin kaikesta, vaikka voi vain kuvitella kuinka uuvuttava tahti kaikkinensa...
Is there something wrong with who I am ?

Amone
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 374
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Amone »

Photomikken instatilillä taas hilpeätä matskua. Peruukikin on päässyt käyttöön :rofl:

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2004
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hercules »

Amone kirjoitti: 05 Touko 2023, 14:29 Photomikken instatilillä taas hilpeätä matskua. Peruukikin on päässyt käyttöön :rofl:
Eikä apua! Vain tosifanit tunnistavat :rofl2: :repeilee:
Nyt ne verhot kii

Avatar
Skeletor
Maistelija
Maistelija
Viestit: 44
Liittynyt: 01 Touko 2023, 01:23

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Skeletor »

Nyt on kirjoitettava eka viestini tänne, toivottavasti tulee "oikealle osastolle". En ole koskaan aiemmin seurannut Euroviisuja tälleen etukäteen. Sen takia kysynkin, kuinka normaalia heittely vielä tässä vaiheessa tuolla Eurovision World -sivuston äänestyksessä, jossa veikataan voittajaa? Käyn tuolla aika ajoin kärkkymässä (ihan outo tunne :heh: ) ja Loreenin ääni on pudonnut prodenttiyksiköllä, Suomen noussut (Suomi oli jokin aikaa sitten itse asiassa 13%, sitten nousi 14 ja nyt 15). Eli Käärijä kirii siellä(kin).

Paljon tuli nähtyä kevään aikaan netissä kommentteja, että tuon äänestyksen ykkönen olisi käytännössä viisujen voittaja. Onko siinä mitään perää? Joo, pieni mediakriittisyys on aina kohdillaan, mutta kuulosti silloin tosi vakuuttavalta, että asia olisi noin. :mitvit: Mutta tuo Käärijän yhtäkkinen nousu kiinnostaa.

Tässähän on toki sekin puoli, että viisut tuntuu keränneen myös paljon uusia suomalaisia faneja, ja tuollahan on mahdollista äänestää omaa maataan, niin kuin hyvin tiedämme. Itselleni tuo sivusto ei ole ollut tuttu ennen näitä viisuja, joten mietin, onko sitten suomalaiset nyt heränneet ja löytäneet sivun ja alkaneet äänestää? :rofl:

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1455
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Skeletor kirjoitti: 05 Touko 2023, 14:53 Nyt on kirjoitettava eka viestini tänne, toivottavasti tulee "oikealle osastolle". En ole koskaan aiemmin seurannut Euroviisuja tälleen etukäteen. Sen takia kysynkin, kuinka normaalia heittely vielä tässä vaiheessa tuolla Eurovision World -sivuston äänestyksessä, jossa veikataan voittajaa? Käyn tuolla aika ajoin kärkkymässä (ihan outo tunne :heh: ) ja Loreenin ääni on pudonnut prodenttiyksiköllä, Suomen noussut (Suomi oli jokin aikaa sitten itse asiassa 13%, sitten nousi 14 ja nyt 15). Eli Käärijä kirii siellä(kin).

Paljon tuli nähtyä kevään aikaan netissä kommentteja, että tuon äänestyksen ykkönen olisi käytännössä viisujen voittaja. Onko siinä mitään perää? Joo, pieni mediakriittisyys on aina kohdillaan, mutta kuulosti silloin tosi vakuuttavalta, että asia olisi noin. :mitvit: Mutta tuo Käärijän yhtäkkinen nousu kiinnostaa.

Tässähän on toki sekin puoli, että viisut tuntuu keränneen myös paljon uusia suomalaisia faneja, ja tuollahan on mahdollista äänestää omaa maataan, niin kuin hyvin tiedämme. Itselleni tuo sivusto ei ole ollut tuttu ennen näitä viisuja, joten mietin, onko sitten suomalaiset nyt heränneet ja löytäneet sivun ja alkaneet äänestää? :rofl:
Kyllä tuo suuntaa antaa, mutta galluppeja löytyy useita ympäri internettiä. Ei kannata luottaa yhteen sokeasti. Vedonlyöntikertoimista saa osviittaa myös, ne osuvat yleensä rankingissaan todella lähelle oikeaa. Ja ihan vaan YouTuben katselukerroista, Spotifyn kuuntelukerroista ynnä muuista saa viitteitä menestyksestä.

Käärijä on ilmiö tällä hetkellä Liverpoolissa, hän on "the moment". Tulee suurella todennäköisyydellä voittamaan yleisöäänet isommalla marginaalilla mitä Lordi aikoinaan, mutta tuhoaako raati sitten voiton. Jäämme odottelemaan. TOP3 haisee toiselle puolen maailmaa asti, ihan mitä tahansa mittaria suosion arvioimiseen käyttääkään.
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2004
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hercules »

Nauran vaan niin kippurassa täällä Käärijän instastoryille. Nyt se kosi millä lie nuuskapurkilla Bojania :repeilee:
Nyt ne verhot kii

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Ja Ruotsin lasku johtui Ruotsista itsestään. Heidän harkkapätkänsä ei vakuuttanut, sillä se ei ollut samalla tasolla kuin kansallisen karsinnan esitys. Samaa lavastetta ei voinut ottaa itse kisaan mukaan. Ruotsiin on myös vähän kyllästytty. Toiset, kuten minä, ovat siihen todella kyllästyneitä.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
Skeletor
Maistelija
Maistelija
Viestit: 44
Liittynyt: 01 Touko 2023, 01:23

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Skeletor »

Kiitos Carboni, jäädään sitten innolla odottelemaan miten hommat etenee! :uujee:

Ja tuosta Ruotsin laskusta. Olen Einingian kanssa yhtä mieltä, että kyllästynyt olen. En vaan osannut odottaa noin dramaattista muutosta, kun noi on kuitenkin vain harkkaklipit, eikä monella muullakaan tuntunut ihan putkeen menevän. Jännää!

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57780
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

hercules kirjoitti: 05 Touko 2023, 13:25 Olen nähnyt Käärijä livevedossa ja musiikkivideolla psalmien luentaa ja Jeesuksen ylistystä. Winner alert :hiphei:
Joko kyproslainen pappi on manannut Käärijän alimpaan manalaan? :miettii: Eikös vuonna 2006 juuri Kyproksella herätty Lordi-buumiin tuolla tavoin? :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Ansarin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1652
Liittynyt: 08 Tammi 2011, 23:56

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Ansarin »

Skeletor kirjoitti: 05 Touko 2023, 14:53 Nyt on kirjoitettava eka viestini tänne, toivottavasti tulee "oikealle osastolle".
Tervetuloa! :hali:
Kuori mua pussikulli

Käsittääkseni pyramidi ei kuitenkaan ole selfie

Tuttifrutti
Maistelija
Maistelija
Viestit: 23
Liittynyt: 04 Touko 2023, 17:03

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Tuttifrutti »

Minä katsoin jonkun haastattelun, jossa Käärijä sanoi ettei juo nyt ennen viisuja ollenkaan, koska ei antaisi itselleennikinä anteeksi jos pilaa viisut itse (tai jotain semmoista). Lisäksi instalivessä, jossa olivat syömässä, muut puhuivat ottavansa alkoholia ja Käärijä sanoi ettei ota, koska ei juo nyt alkoholia ennen viisuja ollenkaan.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57780
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Arvostan. :kiitos:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1916
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Possu »

Fiksu veto. Helposti lipsahtaa jurrin puolelle ja sitten alkaa oikeasti ne patterit loppua ennen finaalia.

Jadine
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 340
Liittynyt: 07 Touko 2014, 22:11

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Jadine »

Tuttifrutti kirjoitti: 05 Touko 2023, 16:05 Minä katsoin jonkun haastattelun, jossa Käärijä sanoi ettei juo nyt ennen viisuja ollenkaan, koska ei antaisi itselleennikinä anteeksi jos pilaa viisut itse (tai jotain semmoista). Lisäksi instalivessä, jossa olivat syömässä, muut puhuivat ottavansa alkoholia ja Käärijä sanoi ettei ota, koska ei juo nyt alkoholia ennen viisuja ollenkaan.
On meillä kyllä ihan mahtava edustaja! :uujee: On mukana oikeasti tosissaan, vaikka päällimmäisenä kaikessa on huumori.

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2272
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Tyypit hei… Se siitä Suomen voitosta sitten :vollotus:
IMG_5256.jpeg
IMG_5256.jpeg (83.27 KiB) Katsottu 621 kertaa
:repeilee:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2982
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Nekku »

^Hyi hitto mä ekana säikähdin että jotain kamalaa on sattunut! :rofl:

Ja ai että Käärijä on fiksu! :rakkaus:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2105
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Albin »

Mahtavaa, ei voi kun ihailla tätä kaikkea "hulluutta" :kups:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... 4786c03c9f

AX + X0
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1100
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 19:34

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja AX + X0 »

Tuo sauna on kyllä huikea markkinointitemppu!

Lainaus jutusta: ”Lisäksi siellä saunotetaan kansainvälistä mediaa ja viisuturisteja.”

Pitäisiköhän samalla vähän saunottaa juryjakin? :heh:
” Tämä kappale on todella erilainen, ainutlaatuinen ja persoonallinen, ja se onnistuu todella erottumaan massasta.”

- Viisu-Alno kuvaillessaan Kyprosen kappaletta 24.3.2023

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2004
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hercules »

Oon katsonut tuon Käärijän harkkavedon jo niin monta kertaa että alan jo tykkäämään tuosta robottiäänestä :heh: No eii jospa saavat sen korjattua. Mutta tuota Käärijän ilmeilyä on niin mukava katsoa. Niin intensiivinen katse. Kun taas La Zarra on niin ilmeetön vahanukke ettei siitä saa mitään irti. Onhan tuo esitys semmoinen performanssi että se vaatii kaikilta heittäytymistä ja näyttelijän lahjoja. Toivottavasti tanssijat pääsevät Käärijän tasolle taas ilmeilyissään ja olemuksessaan. Suomen karsinnoissa se toimi, toivottavasti taas nyt toimii. Vähän häiritsee tuossa klipissä kun tarkkakorvaisena kuulen tuon lavan kannen aukeamisesta aiheutuvan kolahduksen lavanpintaan :draamaa:
Nyt ne verhot kii

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10739
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja WildDance »

^ Olisin voinut heittää tuon kommentin harjoitusten seuranta puolelle, kun kommentoit sekä Käärijää, että Ranskaa ja heidän esityksiä. :supati:

Jodelissa muuten oli hyvä huomio, kuinka fanaattisimmat Käärijä-fanit ovat siirtyneet Loreenin haukkumisesta siihen, että nyt pitää dissata Israelin Noaa ja Ranskan La Zarraa, koska näitä pidettiin harjoitusten onnistujina. :)
Viimeksi muokannut WildDance, 05 Touko 2023, 17:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57780
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

viisuilta kirjoitti: 05 Touko 2023, 16:40 Tyypit hei… Se siitä Suomen voitosta sitten :vollotus:
Nyt en tajunnut tuon kuvasi pointtia ollenkaan? :raaps: Miten tuon pitäisi olla hauska ja miksi ei löydä tietoja ja mistä jajaja? ???
Viimeksi muokannut Serduchka, 05 Touko 2023, 17:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2004
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hercules »

Joo mä huomaan itsekin että menee harjoitukset ja vedonlyönnit yms. sekaisin kun Käärijästä puhutaan :puna:
Nyt ne verhot kii

AX + X0
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1100
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 19:34

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja AX + X0 »

WildDance kirjoitti: 05 Touko 2023, 17:03 Jodelissa muuten oli hyvä huomio, kuinka fanaattisimmat Käärijä-fanit ovat siirtyneet Loreenin haukkumisesta siihen, että nyt dissata Israelin Noaa ja Ranskan La Zarraa, koska näitä pidettiin harjoitusten onnistujina. :)
Tämä on kyllä ikävä ilmiö. Keskittyisivät kannustamaan ja promoamaan Käärijää muiden haukkumisen sijasta.
” Tämä kappale on todella erilainen, ainutlaatuinen ja persoonallinen, ja se onnistuu todella erottumaan massasta.”

- Viisu-Alno kuvaillessaan Kyprosen kappaletta 24.3.2023

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2272
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Serduchka kirjoitti: 05 Touko 2023, 17:05
viisuilta kirjoitti: 05 Touko 2023, 16:40 Tyypit hei… Se siitä Suomen voitosta sitten :vollotus:
Nyt en tajunnut tuon kuvasi pointtia ollenkaan? :raaps: Miten tuon pitäisi olla hauska ja miksi ei löydä tietoja ja mistä jajaja? ???
Tekoäly tuo on. Huvittaa vain kun antaa liikaakin vääriä vastauksia :kups:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Lukittu