Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Euroviisut 2023 Britanniassa

Käärijä – Cha cha cha

*****
252
82%
****
32
10%
***
11
4%
**
5
2%
*
9
3%
 
Ääniä yhteensä: 309

Länsi
Siemailija
Siemailija
Viestit: 102
Liittynyt: 19 Touko 2021, 02:28

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Länsi »

viisuilta kirjoitti: 10 Touko 2023, 15:45
Länsi kirjoitti: 10 Touko 2023, 15:38 VOI LUOJA, voi HYVÄ LUOOOOOJA.
:repeilee:

Anteeks…
Sori oli pakko :heh: en itse seuraa kertoimia mutta ihan OK näyttää menevän esctrackerissa.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

iiiduli kirjoitti: 10 Touko 2023, 12:30 Täällähän on näköjään luovutettu jo lähes täysin voiton suhteen. En itse näe esityksessä mitään yksittäistä ongelmaa, joka voiton veisi ja pöhinä vaikuttaa edelleen olevan iso, mutta yleinen ilmapiiri täällä kyllä vaikuttaa omaankin uskoon.
Niinpä. :roll: Tänne kun nyt on noin viimeisen 24 tunnin aikana tullut piipahtamaankin, niin käynti on vetänyt fiiliksen pahimmillaan todella matalaksi. :aivanmaassa:
Wadde kirjoitti: 10 Touko 2023, 13:07
ta1ja kirjoitti: 10 Touko 2023, 13:05 Ei se Ruotsi mitenkään varmistanut hyvää paikka, koska myös avaamaan laittaminen vaativaan lavasteen kanssa olisi kätevää.
Kyllä, mutta tän tason ennakkosuosikkia JA Ruotsia ei todellakaan laiteta aloittamaan.
Hauskaa, että mielestäsi Suomi voidaan kyllä laittaa suurena ennakkosuosikkina avaamaan, mutta Ruotsia ei. :) :heh:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Ansarin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1653
Liittynyt: 08 Tammi 2011, 23:56

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Ansarin »

Mä en ainakaan enää pysty katsomaan Cha cha chan videota, koska se ei yllä mitenkään UMK-liven tasolle, puhumattakaan upeasta semivedosta :surrur: Joka kerta on vedetty paremmaksi, ja isosti!
Kuori mua pussikulli

Käsittääkseni pyramidi ei kuitenkaan ole selfie

Avatar
Shchuka
Siemailija
Siemailija
Viestit: 102
Liittynyt: 21 Touko 2013, 11:13

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Shchuka »

lumi11 kirjoitti: 10 Touko 2023, 15:21Minäkin jotenkin jaksan vielä uskoa, että Käärijä-hype, Käärijä-ilmiö ja yleisön rakkaus saattavat siivittää Suomen tavallaan ansioitaan korkeammalle.
Minä taas toivon, että vuodesta riippumatta voittaisi biisi, jota jaksan kuunnella useammankin kerran uudestaan pitemmänkin ajan jälkeen.

En ymmärrä, miksi leikkimieliseen ja ilottelevaan laulukilpailuun pitäisi liittää kansallistunne. Se vähän niin kuin vie perustaa juhlamieleltä.

Koskee muuten myös urheilua, jota seuraan paljon. Kanava kääntyy heti, kun kansallismielinen junttiöyhötys alkaa.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Mulle tuli tästä ainoana esityksenä eilen kylmät väreet – ainoana. :draamaa:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1298
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Iltasanomien kolumnissa tietysti asiaa ja jopa asiallistakin kritiikkiä, mutta mulle laulukilpailu tarkoittaa laulamisen lisäksi biisikilpailua, ja Euroviisuissa vielä kaikkein eniten kokonaisuutta. Ei tämä ole Idols tai Voice, vaan ennemminkin vaikka Syksyn Sävel. :D

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20762
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

lumi11 kirjoitti: 10 Touko 2023, 16:27 Iltasanomien kolumnissa tietysti asiaa ja jopa asiallistakin kritiikkiä, mutta mulle laulukilpailu tarkoittaa laulamisen lisäksi biisikilpailua, ja Euroviisuissa vielä kaikkein eniten kokonaisuutta.
Lauluhan on laulu, ei se tarkoita pelkästään vokaalisia kykyjä. Kaksiselitteinen sana, tietenkin se on myös biisikilpailu. :joojoo:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1754
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Idolsia ja Voicea taas kritisoidaan siitä, kun siellä lauletaan covereita. Pitäisi olla omia kappaleita. :roll:
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3227
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Siis mikä ihmeen taustakuoro? Yleisöhän siellä mylvi.
Crown the Witch! :twisted:

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1298
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Shchuka kirjoitti: 10 Touko 2023, 16:10
lumi11 kirjoitti: 10 Touko 2023, 15:21Minäkin jotenkin jaksan vielä uskoa, että Käärijä-hype, Käärijä-ilmiö ja yleisön rakkaus saattavat siivittää Suomen tavallaan ansioitaan korkeammalle.
Minä taas toivon, että vuodesta riippumatta voittaisi biisi, jota jaksan kuunnella useammankin kerran uudestaan pitemmänkin ajan jälkeen.
Joo! Toki!
Suosion siivityksellä tarkoitin erityisesti fiftisiksti-tilannetta, jossa Iltalehden kolumnia mukaillen tehdään äänestysvalintoja (sekä juryn että tavisten) järjen ja tunteen välillä.

Olen ollut erittäin onnellinen koko kevään, koska oikeasti tykkään kuunnella CCC:ta. Jää energiapaukkuna listoilleni kuten Blind Channelkin, kävi lauantaina miten kävi.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8342
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ehkä ihmisten ymmärrys euroviisujen luonteesta on vääristynyt kun kisaamassa on kaikenmaailman voice- ja idols-voittajia. Muutenkin on helpompaa kilpailla laulutaidossa kuin sävellyksissä. Maailma on väärällään taitavia suunaukojia, mutta huomattavasti harvemmassa on hyviä biisejä. Ja mitä musiikilla kilpailuun tulee, niin minusta viisut ei ole kilpailu paremmuudesta, minun on luontevampaa ajatella tapahtumaa suosionkalastelukilpailuna.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1298
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Aleksi kirjoitti: 10 Touko 2023, 16:28
lumi11 kirjoitti: 10 Touko 2023, 16:27 Iltasanomien kolumnissa tietysti asiaa ja jopa asiallistakin kritiikkiä, mutta mulle laulukilpailu tarkoittaa laulamisen lisäksi biisikilpailua, ja Euroviisuissa vielä kaikkein eniten kokonaisuutta.
Lauluhan on laulu, ei se tarkoita pelkästään vokaalisia kykyjä. Kaksiselitteinen sana, tietenkin se on myös biisikilpailu. :joojoo:
Jep. Matias Mattila IS vaikuttaa painottavan enemmän laulamista.

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1298
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Nekku kirjoitti: 10 Touko 2023, 16:31 Siis mikä ihmeen taustakuoro? Yleisöhän siellä mylvi.
Puurtinen. Kuulokkeilla kuunnellessa kuulee kyllä, eikä pelkästään hyvällä tavalla varsinkaan loppupuolella.

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1298
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Einingia kirjoitti: 10 Touko 2023, 16:30 Idolsia ja Voicea taas kritisoidaan siitä, kun siellä lauletaan covereita. Pitäisi olla omia kappaleita. :roll:
Niinpä. Ja Suomen mittapuulla monet isot artistit potevat riittämättömyyttä siitä, etteivät itse tee biisejään.

Biisintekotaito on kyllä ihan oma taiteenlajinsa ja siksikin tuntuu pikkuisen jopa epäreilulta, jos räppäribiisintekijän laulamistaidot ratkaisevat koko pelin.

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2140
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Albin »

Shchuka kirjoitti: 10 Touko 2023, 16:10
lumi11 kirjoitti: 10 Touko 2023, 15:21.

En ymmärrä, miksi leikkimieliseen ja ilottelevaan laulukilpailuun pitäisi liittää kansallistunne. Se vähän niin kuin vie perustaa juhlamieleltä.
Jäin miettimään tätä lausetta. Minä en voi liittää itselleni mitään mitä en tunne. Mutta minä todella tunnen kansallistunnetta kun suomalainen menestyy, oli se musiikkia, urheilua, tiedettä tai taidetta. Olen ylpeä suomalaisista sukujuuristani ja kannan sen ylpeydellä. Ei se estä silti iloitsemaan vaikkapa Ruotsin menestyksestä jos sen tunnen oikeutetuksi iloksi. Vähän tyhmä viesti minulta, mutta olen jotenkin tätä palstaa pari tuntia luettuani täysin kyllästynyt kaikkiin ankeuttajiin, mutta silti :hali:

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4011
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Pakko nostaa isosti hattua, kun näin videopätkän missä Jere sympaatisesti lohdutti Alankomaiden duoa. On kyllä tosi mahtavaa miten symppis edustaja meillä on. Itse myös vähän luulen, että tää sympaattisuus ja maanläheisyys voivat olla se juttu millä me napataan yleisö äänten voitto. :joojoo:

mutta aika hienosti Meidän Kärtsäri sai eilen ruutuaikaa ja näyttää tanssi moovejaan :uujee: . Voisko jopa olla, että Britit jotka eivät ole niin hyvin pärjäneet viime aikoina sympata meitä verrattuna ruotsiin ja antaa meille finaaliin paremman esiintymispaikan :miettii:
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

korvaboosti
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 546
Liittynyt: 24 Huhti 2006, 23:03

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja korvaboosti »

lumi11 kirjoitti: 10 Touko 2023, 16:34
Nekku kirjoitti: 10 Touko 2023, 16:31 Siis mikä ihmeen taustakuoro? Yleisöhän siellä mylvi.
Puurtinen. Kuulokkeilla kuunnellessa kuulee kyllä, eikä pelkästään hyvällä tavalla varsinkaan loppupuolella.
Tästä tuli kyllä tosi hassut kasarisuomi-iskelmävibat biisiin. Vähän sellanen halvalla tehdyn karaokeapulaulun fiilis :heh: Noh, harvapa näitä nyt millään hifivehkeillä tai niin tarkalla korvalla lauantai-iltana kuuntelee.

Viisuvoitto23
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 90
Liittynyt: 08 Touko 2023, 17:17

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Viisuvoitto23 »

Länsi kirjoitti: 10 Touko 2023, 15:38
Viisuvoitto23 kirjoitti: 10 Touko 2023, 14:21 :eiei: Vedonlyönnissä kerroin kasvanut Suomella jo neloseen. Voi voi.

https://www.oddschecker.com/tv/eurovision/winner
No VOI VOI. Hävitään ihan varmasti!!! Ja saadaan bottom sijoitus!!!!!! SIIS ONHAN SE NYT IHAN VARMAA, KUN KERTOIN LASKENUT NELOSEEN!!! VOI LUOJA, voi HYVÄ LUOOOOOJA.
Kerroin vaan faktan siten kuin se on. Harmittaa Suomen puolesta, toivon Suomelle silti kaikkea parasta. En sanonut missään vaiheessa, että hävitään tai oltais viimeisten joukossa tuloksissa. Otetaas ihan rauhallisesti.

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3227
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Nekku »

lumi11 kirjoitti: 10 Touko 2023, 16:34 Puurtinen. Kuulokkeilla kuunnellessa kuulee kyllä, eikä pelkästään hyvällä tavalla varsinkaan loppupuolella.
Joo, mutta ei kai yksi taustalaulaja ole kuoro?
Crown the Witch! :twisted:

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1754
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Varsinkin kun tämä kappale on ihan oikeasti todella nerokas ja iskee halolla päähän, vaikka ei tajua kielestä mitään. Kansainvälinen yleisö laulaa tämän mukana lujempaa kuin suosikkiartistinsa keikalla. Jälkimmäiselle lähdetään suoran fanituksen pohjalta.

Ei tällaisia ilmiöitä usein synny ja kun syntyy, ne on jotain Lambada, Macarena ja Maija Hii. Kovaan porukkaan pääsi Vantaan poika.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6612
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

poika90 kirjoitti: 10 Touko 2023, 16:40 Pakko nostaa isosti hattua, kun näin videopätkän missä Jere sympaatisesti lohdutti Alankomaiden duoa. On kyllä tosi mahtavaa miten symppis edustaja meillä on. Itse myös vähän luulen, että tää sympaattisuus ja maanläheisyys voivat olla se juttu millä me napataan yleisö äänten voitto. :joojoo:
Jere ja Loreen ovat kyllä sympaattisuudessaan kuin yö ja päivä, tämä näkyi etenkin eilisessä lehdistötilaisuudessa. Jerestä oikein loistaa sellainen aito herttaisuus, Loreen taas vaikuttaa niin feikiltä, vaikka kuinka toisteleekin jatkuvasti darling-sanaa. Ja aika hyvin tämä ero tulee esiin myös molempien esityksissä.

Sympaattisuusäänissä Suomi voittaa Ruotsin siis 100-0.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

korvaboosti
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 546
Liittynyt: 24 Huhti 2006, 23:03

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja korvaboosti »

Kuuntelinpa tuon monta kertaa veivaamani UMK-vedon nyt uusin korvin, ja siis totta tosiaan, sielläKINhän on naistaustalaulaja (kuten joku tässä ketjussa jo aiemmin huomauttikin). Viisuvedossa kuulostaa että Käärijän ja Aijan lisäksi taustalla soi vähän vocodermainen taustanauha. Olisko nämä vielä erilaisella äänimiksauksella kuntoon laitettava asia? Tuntuu että eilen ihan kaikki ei ollut balanssissa.

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1298
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Nekku kirjoitti: 10 Touko 2023, 16:42
lumi11 kirjoitti: 10 Touko 2023, 16:34 Puurtinen. Kuulokkeilla kuunnellessa kuulee kyllä, eikä pelkästään hyvällä tavalla varsinkaan loppupuolella.
Joo, mutta ei kai yksi taustalaulaja ole kuoro?
Täytynee kysyä kolumnistilta itseltään, että mitä meinasi. :heh:

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1298
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Einingia kirjoitti: 10 Touko 2023, 16:44
Ei tällaisia ilmiöitä usein synny ja kun syntyy, ne on jotain Lambada, Macarena ja Maija Hii. Kovaan porukkaan pääsi Vantaan poika.
Tämä on kyllä tosi totta.
Hyvin kiteytetty.

Avatar
Jomard
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 901
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Jomard »

No niin, nyt ollaan toisena :peukku:

Most viewed performance from yesterday
1. Croatia ~1mil
2. Finland ~714k
3. Sweden ~ 656k

Ja tykkäyksiä Suomella 25t / Kroatia 20t
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Viisuvoitto23 kirjoitti: 10 Touko 2023, 16:41 Kerroin vaan faktan siten kuin se on.
Sarkasmi lienee teikäläiselle outo käsite. :heh:
Viimeksi muokannut Serduchka, 10 Touko 2023, 16:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1298
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

korvaboosti kirjoitti: 10 Touko 2023, 16:47 Kuuntelinpa tuon monta kertaa veivaamani UMK-vedon nyt uusin korvin, ja siis totta tosiaan, sielläKINhän on naistaustalaulaja (kuten joku tässä ketjussa jo aiemmin huomauttikin). Viisuvedossa kuulostaa että Käärijän ja Aijan lisäksi taustalla soi vähän vocodermainen taustanauha. Olisko nämä vielä erilaisella äänimiksauksella kuntoon laitettava asia? Tuntuu että eilen ihan kaikki ei ollut balanssissa.

Siis eilisessäkö kuuluu, nimenomaan loppupuolella? Mä en mielestäni kuullut kuin Aijan, mutta täytynee ehkä kuunnella vielä paremmilla kuulokkeilla.


Minua ehkä häiritsi eniten eilen se, että miksi lopun taustalaulua ei voisi laulaa ihan reilusti täyteen ääneen? Mitä sitten, jos kuuluu, että siellä laulaa nainen taustaa?! Biisin loppupuoli on muutenkin yhteislaulua ja karaokea hyvässä mielessä, niin täysillä vaan. Tärkeintä olisi saada voimaa melodiaan.


Ehkä katsomon suomalaiset laulavat lauantaina NIIN kovaa, että tulee melodiaan täyteläisyyttä!

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4011
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja poika90 »

iiiduli kirjoitti: 10 Touko 2023, 16:46
poika90 kirjoitti: 10 Touko 2023, 16:40 Pakko nostaa isosti hattua, kun näin videopätkän missä Jere sympaatisesti lohdutti Alankomaiden duoa. On kyllä tosi mahtavaa miten symppis edustaja meillä on. Itse myös vähän luulen, että tää sympaattisuus ja maanläheisyys voivat olla se juttu millä me napataan yleisö äänten voitto. :joojoo:
Jere ja Loreen ovat kyllä sympaattisuudessaan kuin yö ja päivä, tämä näkyi etenkin eilisessä lehdistötilaisuudessa. Jerestä oikein loistaa sellainen aito herttaisuus, Loreen taas vaikuttaa niin feikiltä, vaikka kuinka toisteleekin jatkuvasti darling-sanaa. Ja aika hyvin tämä ero tulee esiin myös molempien esityksissä.

Sympaattisuusäänissä Suomi voittaa Ruotsin siis 100-0.


joo itse luulen, että ongelma on myös siinä, että Loreen on ilmeisesti aika introvertti ja sisäänpäin kääntynyt persoona, joten tuo hänen yrittäminen saattaa sen takia vaikuttaa feikiltä, kun se ei ole luonnollista. Jere taas on minusta taas selvästi ulospäin suuntautunut puhelias papupata persoona. Ja Jere on myös tällainen enemmän Suomalaisluonteinen iloinen ja mukava persoona, joka on myös helposti lähestyttävä tavalliselle ihmiselle. Loreen taas on ehkä juuri Ruotsalaismainen iso super pop diiva, joka on jollain omassa maailmassaan ja siksi vähän vaikeammin lähestyttävä persoona ja se myös näkyy.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2100
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Possu »

Länsi kirjoitti: 10 Touko 2023, 15:38
Viisuvoitto23 kirjoitti: 10 Touko 2023, 14:21 :eiei: Vedonlyönnissä kerroin kasvanut Suomella jo neloseen. Voi voi.

https://www.oddschecker.com/tv/eurovision/winner
No VOI VOI. Hävitään ihan varmasti!!! Ja saadaan bottom sijoitus!!!!!! SIIS ONHAN SE NYT IHAN VARMAA, KUN KERTOIN LASKENUT NELOSEEN!!! VOI LUOJA, voi HYVÄ LUOOOOOJA.
Luke Blackin sanoin: game over.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42730
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Massiel kirjoitti: 10 Touko 2023, 13:47 Omakielisyys oli tänä vuonna valttia. Myös Serbia, Kroatia, Moldova ja Tsekki (tosin vain osaksi) pääsivät finaaliin omakielisillä kappaleilla. Hieno juttu! Tykkään euroviisuista juuri siksi, että siellä tulee eri maiden omaa kulttuuria esille.
OT tässä ketjussa, mutta lisään listaan vielä Portugalin.
Rise, angel, shine, love!

Lukittu