Armenia 2023: Brunette – Future lover

Euroviisut 2023 Britanniassa

Brunette – Future lover

*****
14
13%
****
41
38%
***
36
33%
**
13
12%
*
5
5%
 
Ääniä yhteensä: 109

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7599
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Armenia 2023: Brunette – Future lover

Viesti Kirjoittaja Requel »

Vaikka etukäteen olin varma finaalipaikasta, niin hitto kyllä mä pelästyin Armenian puolesta, kun Albania ja Viro mainittiin ensimmäisinä. Onneksi ei käynyt hassusti. Ansaittu finaalipaikka ja erityisesti kakkospaikalta se ilahduttaa, kun sen maine olisi tärkeä korjata tulevaa ajatellen. 2.=/= karsiutuminen, jos sillä paikalla esiintyy hyvä biisi tai esitys. :surrur:
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
yeahyeahfire
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 771
Liittynyt: 21 Tammi 2020, 14:06

Re: Armenia 2023: Brunette – Future lover

Viesti Kirjoittaja yeahyeahfire »

Voi että, kun sen dance breakin sijaan olisi pidennetty tuota armeniankielistä outroa niin tää olisi ollut entistä ihanampi... nyt on vähän sama ongelma kuin Israelilla, yritetty tunkea liikaa kaikkea kolmeen minuuttiin ja loppuu kesken. No, toivon menestystä silti.
Gonna miss you all but mostly the cat

Avatar
jukkanen
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 553
Liittynyt: 01 Helmi 2010, 09:11

Re: Armenia 2023: Brunette – Future lover

Viesti Kirjoittaja jukkanen »

Hieno ja vaikuttava oli kaikinpuolin ja olen tyytyväinen että pääsi finaaliin. Vähän ehti kyllä jännittää. :uujee:

Avatar
Ansarin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1652
Liittynyt: 08 Tammi 2011, 23:56

Re: Armenia 2023: Brunette – Future lover

Viesti Kirjoittaja Ansarin »

Ilahduttaa, että finaalissa on laulajan omatekemä (vaikka sit tmblr-mietteistä koostuva) ja omakielisellä herutuksella varustettu kailotus. Miluummin tää, kuin Israel :joojoo:
Kuori mua pussikulli

Käsittääkseni pyramidi ei kuitenkaan ole selfie

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Armenia 2023: Brunette – Future lover

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Toisen semin suosikkini finaalissa! Ja muistaakseni myös ensimmäinen Armenian viisu, josta olen pitänyt.

Viisukupla-ohjelmassa (ainoa esikosketukseni viisuihin tänä vuonna), en tälle syttynyt, mutta nyt livenä iski. Vangitseva energia ja tunnelma, erilainen rakenne, mielenkiintoisia osia - ja yhtä kaikki kokonaisuus.

Erikoista on se, että Israelin viisusta löytyy lähes samanlainen rytmikohta. Israel on myös suosikkejani.

Avatar
TomBoi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2214
Liittynyt: 04 Marras 2016, 17:16
Paikkakunta: Vantaa

Re: Armenia 2023: Brunette – Future lover

Viesti Kirjoittaja TomBoi »

Tämä oli kyllä eeppinen esitys! <3 Tanssibreikin oisin jättänyt silti tästä pois, niin kokonaisuus ois ollut vähän eheämpi.
MKuvau!

Avatar
Zera
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3741
Liittynyt: 19 Heinä 2006, 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Armenia 2023: Brunette – Future lover

Viesti Kirjoittaja Zera »

Mä taas en oikein pitänyt esityksestä, mustan ja valkoisen nopea vaihtelu jotenkin otti silmiin. Voi olla, että se dancebreak oli taas mun mielestä paras osa. Biisi on kyllä hyvä, tuntuu että pidän siitä koko ajan vain enemmän, joten kyllä tälle helposti finaalipaikan suo.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57783
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Armenia 2023: Brunette – Future lover

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Zera kirjoitti: 12 Touko 2023, 11:35 Mä taas en oikein pitänyt esityksestä, mustan ja valkoisen nopea vaihtelu jotenkin otti silmiin.
Mun mielestä ehkä ne violetin sävyt ottivat enemmän silmiin. :miettii:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Mintaka
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 860
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 22:34

Re: Armenia 2023: Brunette – Future lover

Viesti Kirjoittaja Mintaka »

Minä tykkäsin esityksen värimaailmasta, varsinkin se valuva violetti oli ihan unenomaista. :ihana:

Jos tanssitauko oli kerta jo etukäteen päätetty, olisi se ollut ehkä myös parempi paljastaa vähän aikaisemmin. Toisaalta ymmärrän, jos sillä pyrittiin yllättämään positiivisesti, mutta nyt se jäi kyllä valitettavasti Israelin jalkoihin. Ainakaan oma reaktio tanssibreikkiin ei ollut niinkään "vau" vaan "taas??" :heh: Eikä biisi olisi minusta ollenkaan tarvinnut sitä, olisi jopa ollut intensiivisempi ja koskettavampi ilman sitä.
My anxiety attacks :kisu:

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6073
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Armenia 2023: Brunette – Future lover

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

^ Sanoisin, että Armenian olisi melkein ollut järkevämpi jättää tanssitauko pois, etenkin kun selvisi, että Puolallakin sellainen on. Koska nyt reaktio oli enemmän juuri sellainen, että taasko kesken biisin tanssitaan.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
inomu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2681
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Armenia 2023: Brunette – Future lover

Viesti Kirjoittaja inomu »

Future Lover on myös noussut Suomen top 50 -päivälistalle Spotifyssa! Varmaan eka kerta ikinä, että siellä on kappale, jossa lauletaan armeniaksi :uujee:
Dancing to electropop like a robot from 1984

Lukittu