Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Euroviisut 2023 Britanniassa

Käärijä – Cha cha cha

*****
252
82%
****
32
10%
***
11
4%
**
5
2%
*
9
3%
 
Ääniä yhteensä: 309

Amone
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 349
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Amone »

poika90 kirjoitti: 13 Touko 2023, 20:26 Se vasta oisi helkutin noloa jos ois sanonu että sinne mä meen vähän laulamaan ku Loreen on varma voittaja :roll:
Juuri tänään Käärijä instastoryssa sanoi, että ei kukaan tee 6 kk hommia ja ole täällä 2 vk ihan vaan "maisemia katselemassa ja kokemuksia hankkimassa" vaan voittamaan tänne tullaan. Oikea asenne.

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7574
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Requel »

poika90 kirjoitti: 13 Touko 2023, 20:26 Se vasta oisi helkutin noloa jos ois sanonu edettä sinne mä meen vähän laulamaan ku Loreen on varma voittaja :roll:
Realistisempi ainakin. Mutta pitemminkin olisi voinut sanoa, että parhaansa tehdään ja kenties se voittokin on mahdollinen. Sanonpahan vaan, että ylimielisyys kostautuu aina, AINA! Uskon karmaan ja tänään uskon sen korjaavan Käärijältä ylimielisen asenteensa hus pois. Loreen sen sijaan on suhtautunut todennäköiseen voittoonsa hyvin maltillisesti eikä ole kommentoinut ylimielisesti. Loreenin asenne vie pitkälle, ja tänään uskon sen vievän voittoon asti.
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2105
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Albin »

Requel vähän testaa meitä. Trollaukseen ei kannata lähteä mukaan :hali:

Panda
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 91
Liittynyt: 19 Tammi 2023, 16:33

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Panda »

Minulle CCC iski ensikuulemalta niin kovaa, että tuli ihan liikuttunut olo. Odotukset oli itselläni biisille korkeat kun Käärijän tuotanto ja meininki keikoilla oli ennestään jonkin verran tuttua, mutta biisi ylitti silti kaikki odotukseni. Olen niin ylpeä Käärijän matkasta ja mihin sfääreihin se on kohonnut. Jos tänään jäädään toiseksi jury-pisteiden vuoksi, on Käärijä minulle silti se oikea voittaja :heh: varsinkin jos yleisön pisteiden ero on iso voittajan ja kakkosen välillä kakkosen hyväksi. Ylimielisyyspuheita en itse ymmärrä, joku sen aiemmin hyvin tiivisti, että omaan tekemiseen uskominen ei ole ylimielisyyttä, toisten alentaminen on. Ja sitä en Käärijässä näe, en vaikka suurennuslasilla etsisin.
Call me what you may, see if I care, see me slay

Amone
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 349
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Amone »

Albin kirjoitti: 13 Touko 2023, 20:30 Requel vähän testaa meitä. Trollaukseen ei kannata lähteä mukaan :hali:
Requel on fani. Ei muuten lukisi Käärijän jokaista haastista. :mrgreen:

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7574
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Requel »

Albin kirjoitti: 13 Touko 2023, 20:30 Requel vähän testaa meitä. Trollaukseen ei kannata lähteä mukaan :hali:
Kiinni jäin. :mrgreen: VAIKKAKIN koen kyllä voittamiskommenttien menneen jo överiksi.

Hyvää viisuiltaa kaikille! ❤️
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7574
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Requel »

Amone kirjoitti: 13 Touko 2023, 20:32
Albin kirjoitti: 13 Touko 2023, 20:30 Requel vähän testaa meitä. Trollaukseen ei kannata lähteä mukaan :hali:
Requel on fani. Ei muuten lukisi Käärijän jokaista haastista. :mrgreen:
NO EN VARMANA OLE! Osui vain silmään tuo otsikko. :draamaa:
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2216
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Jos Suomi ei voita, sijoitus ei ole toinen vaan kolmas :pliis:
Jos Suomi ei voita, sijoitus ei ole toinen vaan kolmas :pliis:
Jos Suomi ei voita, sijoitus ei ole toinen vaan kolmas :pliis:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Panda kirjoitti: 13 Touko 2023, 20:31 Ylimielisyyspuheita en itse ymmärrä, joku sen aiemmin hyvin tiivisti, että omaan tekemiseen uskominen ei ole ylimielisyyttä, toisten alentaminen on. Ja sitä en Käärijässä näe, en vaikka suurennuslasilla etsisin.
"Jos Käärijä voittaa, niin siitä tulee helvettiä".

T. Loreen

:heh:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4906
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja toivo »

^ Toisaalta jos Loreen voittaa niin sekin on helvetti. Ainakin mulle. :kups:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33181
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Pete »

viisuilta kirjoitti: 13 Touko 2023, 20:34 Jos Suomi ei voita, sijoitus ei ole toinen vaan kolmas :pliis:
Veikkaan, ettei sinua haittaa, jos tulemme toiseksi ja häviämme jollekin maalle selvällä erolla. :miettii:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3319
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Jos jollakulla on tekemisen puutetta ennen viisufinaalia, voi vaikkapa lukea UMK-yleiskeskustelua artisten julkistuksen kohdalta (n. sivu 48). Itse totesin, ettei kenelläkään ole musiikkimakuuni sopivaa musiikkia, ja mainitsin viestissä neljä nimeä, joista yksikään ei ollut tämän ketjun nimessä keikkuva sellainen.

Sitten päästiinkin pisteeseen, jossa Suomi keikkuu puntarini neljäntenä, enkä todellakaan ole mikään suomenkielisen populaarimusiikin suuri ihailija. Viisuvoittoon en ole missään vaiheessa uskonut, ja tätä viestiä saa lainata jos käy hassusti, mutta hyvälle sijoitukselle on sauma, ja ennakkohypehän on ennennäkemätön niin Suomessa kuin sen ulkopuolellakin. Vaikka vastaavaa ilmiötä tuskin ensi vuonna saadaan, niin olisihan se hienoa, jos UMK jatkossakin tarjoaisi niin kilipailukappaleita kuin edustusviisuja, jotka todella kiinnostavat ihmisiä (itse viisujen tuloksista riippumatta).

Ensin pitää kuitenkin jännittää yksi viisuilta läpi; muissa maissa asuvien viisufanikavereideni vastaanotto tälle on ollut sitä luokkaa, että he ovat tästä merkittävästi enemmän täpinöissään kuin minä, mutta olen objektiivisesti iloinen kaikista Käärijä-väännöksistä myös Suomessa, sillä se kertoo suoraan kiinnostuksesta. Näillä siis mennään! :surrur:
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33181
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Pete »

Washington Post esittelee Käärijää amerikkalaisille:

Riskinä seniorilaumat

Avatar
Lordeen
Maistelija
Maistelija
Viestit: 37
Liittynyt: 26 Helmi 2023, 17:58

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Lordeen »

Mielestäni suomalaisen viisufanin kenties pahin painajainen olisi se, että Suomi sijoittuu toiseksi ja kaikista maailman ihmisistä LOREEN RUOTSISTA vie voiton.

Jos joku olisi 5 kuukautta sitten kertonut minulle, että tällainen olisi edes teoriassa mahdollista, olisin varmaan nauranut hänelle. Nyt se on teoriassa mahdollista, kenties jopa mahdollisin vaihtoehto, ainakin jos luottaa vedonlyöntiin.

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Toivotaan että vedonlyönti tekee saman kuin 2018. :pliis:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1149
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Näin tuon viimeisen kenraalin jälkeen tehdyn haastatteluvideon ja Käärijä sanoo, että tekee parhaansa ja ihan chillisti nyt vaan siellä Suomessa, ei pidä jännittää. Sitten toimittaja kysyy voiton todennäköisyyttä tms ja Käärijä vastaa "150%".

Mun mielestä tämä on muuta kuin ylimielisyyttä. Tämä on showmiehen asennetta ja ihan kaikki, jotka yrittävät jotain saavuttaa (erityisesti tuollaisia kertasuorituksia/kilpailuja jne, ehkä kirjan kirjoittaminen on vähän toisenlainen prosessi), joutuvat asettamaan tähtäimen tarkasti ja suuntaamaan keskittymisensä, jos tuloksia tavoitellaan.

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Ruotsin ongelma on saada yleisö mukaan. Eikä se ole mitään ylimaallista kiinnostusta naapurimaan pitkäkynttä kohtaan osoittanut.

Tämä peli ei ratkea vedonlyöntipöydissä.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Olen tämän päivän aikana alkanut olla jo aika varma voitosta. Henkisesti olen jo valmistautunut siihen, että illalla menen torille ja juhlin siellä muiden kanssa. Mutta nyt alkaa taas hiipiä epäilys puseroon. Jos isoin osa kansasta kuitenkin kääntyy Loreenin valmiiksi pureksitun, helpon poppibiisin kannalle. Ja jos raadit rakastavat sitä ihan ylivoimaisesti.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Tämä on ollut upea kevät. Nyt nautitaan. Ihanaa iltaa kaikille!

Avatar
CottonJoel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5192
Liittynyt: 17 Heinä 2016, 13:13

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja CottonJoel »

Mainittakoon vielä ennen finaalia, että Suomen semiesitys meni Youtuben katselukerroissa Kroatiasta ohi, ja on nyt katsotuin.

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 758
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

CottonJoel kirjoitti: 13 Touko 2023, 21:51 Mainittakoon vielä ennen finaalia, että Suomen semiesitys meni Youtuben katselukerroissa Kroatiasta ohi, ja on nyt katsotuin.
:tapu: Hieno saavutus

Avatar
Video Man
Siemailija
Siemailija
Viestit: 138
Liittynyt: 22 Helmi 2023, 21:25

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Video Man »

Mälsää jos Loreen voittaa. Se on raatien viesti sitä, että älkää koskaan uudistako mitään vaan menkää aina perinteisellä linjalla.

Mutta kuten jo aiemmin sanoin, uskon Suomen voittoon viimeiseen asti.
Nuku pom... nuku pommiin. Niin on helpompaa

Elliotviisu
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 13 Touko 2018, 12:07

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Elliotviisu »

Video Man kirjoitti: 13 Touko 2023, 23:36 Mälsää jos Loreen voittaa. Se on raatien viesti sitä, että älkää koskaan uudistako mitään vaan menkää aina perinteisellä linjalla.

Mutta kuten jo aiemmin sanoin, uskon Suomen voittoon viimeiseen asti.
Arvostan sun kaltaisia ihmisiä jotka jaksaa olla optimismia. Mä uskon samaan, ei lähdetä luovuttamaan vaan luotetaan mahdollisuuksiimme.

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1094
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Hei hetkinen! Ruvettiin puolison kanssa miettimään, tarvitseeko sen äänestysnumeron eteen maatunnuksen +358, jos äänestää ulkomailta. :eeek: Meillä on suomalaiset liittymät siis, eli Suomen pottiin äänestetään, mutta mistään ei näe, onko ääni mennyt perille. Joskus muinoin tuli niitä "kiitos äänestäsi" -viestejä, mutta enää ei. Tietääkö kukaan?
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5412
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Miss Ludo kirjoitti: 14 Touko 2023, 00:33 Hei hetkinen! Ruvettiin puolison kanssa miettimään, tarvitseeko sen äänestysnumeron eteen maatunnuksen +358, jos äänestää ulkomailta. :eeek: Meillä on suomalaiset liittymät siis, eli Suomen pottiin äänestetään, mutta mistään ei näe, onko ääni mennyt perille. Joskus muinoin tuli niitä "kiitos äänestäsi" -viestejä, mutta enää ei. Tietääkö kukaan?
Minäkään en saanut mitään "kiitos äänestä" - viestiä
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1094
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Hups, laitoin tän väärään ketjuunkin näköjään, piti laittaa liveseurantaan. :roll: Mutta jotenkin stressaavaa kun ei tiedä meneekö äänet perille!
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1149
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Itse asiassa en ole saanut kiitosviestejä edes semin äänistä, näköjään, nyt vasta huomasin. :/

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5412
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

lumi11 kirjoitti: 14 Touko 2023, 00:41 Itse asiassa en ole saanut kiitosviestejä edes semin äänistä, näköjään, nyt vasta huomasin. :/
Juu en minäkään saanut kun sovelluksen kautta äänestin
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1149
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Mä äänestin ihan perinteisesti tekstarilla.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Ei tullut itsellekään semistä koskaan mitään vahvistusta, kun tekstarilla äänestin. Rahaa oli kuitenkin lähtenyt, että kai ne äänet jonnekin meni. Viime vuonna huomasin finaalin jälkeen ettei rahaa lähtenyt niin paljoa kuin ääniä laitoin, että silloin varmaan eivät menneet kaikki jostain syystä perille.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Lukittu