ESC 2024: järjestelyt

Euroviisut 2024 länsinaapurissa
Mikseesrekisteröidyn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1135
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

Simsalabim kirjoitti: 03 Tammi 2024, 20:24 Pysyyköhän rotw-kategoria?
En nää syytä miks se poistuis
:kaunis:Jassoo, tissii, Veronikaaa oo oo oo :kaunis:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37186
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

https://www.instagram.com/reel/C1rkfteC ... xmeGd6ag==

Jeps, meni oikein tuo karibiasponsoriveikkailu.
And when I cry I cry for both of us.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20782
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Kas, sieltä. Tuollainen paatti näyttää huisin hauskalta verrattuna Viking Linen ja Siljan laivoihin. :titanic:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17362
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Happy »

mitenköhän käytännössä toi uus sponsoriristeily tulee näkymään vai näkyykö ollenkaan ? :miettii:
Viisuartistit kiikutetaan huhtikuussa tonne risteilijälle esiintymään?
tai mainostetaaks paattii joka toises postikortis?


ja onks se vahvistettu että moroccanoil häippäsee?
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
sienimursu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2514
Liittynyt: 28 Huhti 2015, 21:42

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja sienimursu »

^ Taitaa tältä erää olla vaan TikTok joka häippäsee ja siinä avautunut paikka ainakin
This is bread. I mean, heh, this is bread aaand like it's really good it's good bread. :joojoo:
- Viki Gabor, 2019

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6631
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

^^ Jos pitäisi veikata, niin eiköhän juu viisuartisteja tulla laivalla näkemään. Varmaankin vanhoja ja tämän vuoden. Ja sitten niistä tehdään YouTubeen hauskoja pätkiä. :mrgreen:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20782
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Maailman suurin risteilyalus Icon of the Seas on kirjaimellisesti Royal Caribbeanin uusin lippulaiva. Se valmistui muuten :flag_fi: Suomen Turussa ihan hiljattain. Tuo on ihan älyttömän iso ja hieno laitos.

https://www.deluxe-lehti.fi/MS+Icon+Of+ ... ten+paalla
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10956
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja WildDance »

^ Minusta kyllä aika ruman öky ja tuollainen pursuileva paatti.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
GuoZu8
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2416
Liittynyt: 25 Helmi 2019, 00:27
Paikkakunta: Alder danger

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja GuoZu8 »

Aleksi kirjoitti: 04 Tammi 2024, 21:21 Maailman suurin risteilyalus Icon of the Seas on kirjaimellisesti Royal Caribbeanin uusin lippulaiva. Se valmistui muuten :flag_fi: Suomen Turussa ihan hiljattain. Tuo on ihan älyttömän iso ja hieno laitos.

https://www.deluxe-lehti.fi/MS+Icon+Of+ ... ten+paalla
Royal Caribbeanilla on viisuyhteyksiä Euroviisuihin laivojen valmistusmaiden kautta, Suomen lisäksi Ranskassa on valmistettu kyseisen varustamon ökyristeilijöitä.
"JEJEJEJEJEJEJEAAAH!!!" 🔥🔥🔥
~ Windows95man viisulavalla

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3757
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

WildDance kirjoitti: 04 Tammi 2024, 21:32 ^ Minusta kyllä aika ruman öky ja tuollainen pursuileva paatti.
Samaistun kyllä tähän. :heh: Liika on liikaa, laivallakin.
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1500
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

Aleksi kirjoitti: 04 Tammi 2024, 16:40 Kas, sieltä. Tuollainen paatti näyttää huisin hauskalta verrattuna Viking Linen ja Siljan laivoihin. :titanic:
Fun fact: heidän laivansa on saanut alunperin inspiraatiota Siljan Helsinki-Tukholma väliä kulkevista laivoista.
<3

Mikseesrekisteröidyn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1135
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... 84d6422611
Oiskohan tää tänne
HS: Tunnetut muusikot vaativat Yleä boikotoimaan Euroviisut
Helsingin Sanomien mukaan vetoomus on tarkoitus luovuttaa Ylelle tammikuun puolivälissä.
Yleä pyydetään boikotoimaan Euroviisuja. Musiikkialan toimijat vaativat vetoomuksella Yleä painostamaan Euroopan yleisradiounionia (EBU) sulkemaan Israel pois Euroviisuista.
Vetoomuksen käynnisti musiikkialan toimijoista koostuva työryhmä. Kyseiseen ryhmään kuuluva freelance-muusikko Lukas Korpelainen kertoo Helsingin Sanomille, että he seuraavat allekirjoituksia ja niiden määrää. Vetoomuksella oli perjantaina iltapäivällä yli 1 200 allekirjoittajaa.
Vetoomusta ovat somessa jakaneet kotimaisista artisteista muun muassa Paleface, Vesta ja Lxandra.
:kaunis:Jassoo, tissii, Veronikaaa oo oo oo :kaunis:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17362
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Happy »

Mikseesrekisteröidyn kirjoitti: 05 Tammi 2024, 19:30 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... 84d6422611
Oiskohan tää tänne
HS: Tunnetut muusikot vaativat Yleä boikotoimaan Euroviisut
Helsingin Sanomien mukaan vetoomus on tarkoitus luovuttaa Ylelle tammikuun puolivälissä.
Yleä pyydetään boikotoimaan Euroviisuja. Musiikkialan toimijat vaativat vetoomuksella Yleä painostamaan Euroopan yleisradiounionia (EBU) sulkemaan Israel pois Euroviisuista.
Vetoomuksen käynnisti musiikkialan toimijoista koostuva työryhmä. Kyseiseen ryhmään kuuluva freelance-muusikko Lukas Korpelainen kertoo Helsingin Sanomille, että he seuraavat allekirjoituksia ja niiden määrää. Vetoomuksella oli perjantaina iltapäivällä yli 1 200 allekirjoittajaa.
Vetoomusta ovat somessa jakaneet kotimaisista artisteista muun muassa Paleface, Vesta ja Lxandra.
mä olen niin ylpeä näistä ihmisistä <3 :kiitos:
Tämä on mielestäni se oikeampi tapa vaikuttaa kuin se että mennään riehumaan keikoille tai että spämmitään artistien instatileihin.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8387
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja hra47 »

No nyt voi olla varma ainakin siitä, että Paleface, Vesta ja Lxandra eivät ole tänä vuonna kisaamassa UMK:ssa ja pyrkimässä viisuihin.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Mikseesrekisteröidyn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1135
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

Joo on tää parempi tapa vaikuttaa.
Se vaan ärsyttää jos nyt suomi boikotoi ja saadaankin joku miljoonanauringonvoimaa parempi biisi kun mikään muu ikinä ja se ei pääse viisuihin.
:kaunis:Jassoo, tissii, Veronikaaa oo oo oo :kaunis:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17362
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Happy »

Mikseesrekisteröidyn kirjoitti: 05 Tammi 2024, 19:40 Joo on tää parempi tapa vaikuttaa.
Se vaan ärsyttää jos nyt suomi boikotoi ja saadaankin joku miljoonanauringonvoimaa parempi biisi kun mikään muu ikinä ja se ei pääse viisuihin.
Joo ja esim Yhdysvaltojen sylikoira Viro ei tule ainakaan lähtemään mukaan boikotointiin vaikka Suomi <3 laittaiskin sen vireille.
Viimeksi muokannut Happy, 05 Tammi 2024, 19:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8387
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Jep, odotetaan nyt ensin että ollaan kuultu UMK:n tarjonta. Jos se on kuraa, niin sama sitten jättäytyä pois.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Mikseesrekisteröidyn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1135
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

Itse olen siis sitä mieltä ettei tulisi boikotoida vaikka tilanne onkin vakava. Kuten ebu sanoi "Euroviisut on julkisten yleisradioyhtiöiden kilpailu, eikä hallitusten."
:kaunis:Jassoo, tissii, Veronikaaa oo oo oo :kaunis:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17362
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Happy »

oon kyl toisaalta myös sitä mieltä että se olis epäreilua Ylelle sekä Suomelle jos se joutuu olemaan ainoa maa jolta vaaditaan tähän kannanottoa & suuria tekoja.
Never miss a good chance to shut up.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13153
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Minua harmittaisi, jos boikotoitaisiin siinä tapauksessa, että raatien valtaa pienennetään.

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19888
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Mikseesrekisteröidyn kirjoitti: 05 Tammi 2024, 19:44 Itse olen siis sitä mieltä ettei tulisi boikotoida vaikka tilanne onkin vakava. Kuten ebu sanoi "Euroviisut on julkisten yleisradioyhtiöiden kilpailu, eikä hallitusten."
Sinustako Venäjän olisi pitänyt ja pitäisi saada osallistua 2022-2024? :shock:

Mikseesrekisteröidyn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1135
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

^ Jos totta puhutaan niin en tiedä. Tarkoitin vaan ettei suomen tarvitse boikotoida vaikka Israel osallituisikin. Ei se sotaa poista. Mun tossa allekirjotuksessa lukee jo hyvin mun järjen taso.
:kaunis:Jassoo, tissii, Veronikaaa oo oo oo :kaunis:

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5816
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Olen edelleen sitä mieltä että tuo boikotointipelleily on todella lapsellista ja typerää, eikä sillä tulla mitään rauhaa saamaan mihinkään. Ja kuten aiemmin sanoinkin niin on tuollainen viestien spämminen todella barbaarimaista käytöstä.
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17362
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Happy »

jee euroviisut kirjoitti: 05 Tammi 2024, 20:13
Mikseesrekisteröidyn kirjoitti: 05 Tammi 2024, 19:44 Itse olen siis sitä mieltä ettei tulisi boikotoida vaikka tilanne onkin vakava. Kuten ebu sanoi "Euroviisut on julkisten yleisradioyhtiöiden kilpailu, eikä hallitusten."
Sinustako Venäjän olisi pitänyt ja pitäisi saada osallistua 2022-2024? :shock:
tuskin olisivat venäläiset edustusartistit selvinneet noista edustusmatkoista ehjin kappalein, joko joku hullu russofobisti ois hyökänny tavalla tai toisella tai sit Venäjä olis tehnyt itse niistä tuhkaa lavastus & propagandamielessä.
Perustan tämän väitteen tapaukseen: Jevgeni Prigozhin, viattomat henkilöt räjäytettiin tuon purkin mukana.


Toinen mikä ihmetyttää miten suuren kielteisen reaktion nuo instaspämmijät aiheuttavat, joo se on paikoittain erittäin raskasta luettavaa mutta tuollainen mielenosoittaminen on kuitenkin ihan veretöntä & turvallista verrattuna muihin tapoihin. Parempi tuo kuin mennä artistien keikoille riehumaan tai vaarantamaan muiden turvallisuutta.
Instaspämmäys ei sentään riko lakia toisinkuin mm Elokapinan tempaukset jne
Viimeksi muokannut Happy, 05 Tammi 2024, 20:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2261
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja hercules »

En allekirjoita että jos on huonot biisit niin sitten pois. Enkä sitä että Suomea painostettaisiin yksinään kohtuuttomasti tässä asiassa ja muut jatkavat osallistumista. Kyllä pitäisi olla joku meidän viitekehys, pohjoismainen rintama tms. joka päättää ryhmässä asiasta ja painostaa tarvittaessa. Suomen oma boikotti on vaan maalittamisen ja painostuksen aiheuttamaa hyveposeeraamista mihin kokonaisuudessaan ei edes todennäköisesti liity koko kansan enemmistön halu ja tuki.

Edit. Jos olisin Ylellä niin keskustelisin muiden pohjoismaiden kanssa tilanteesta ja jos tämä nähdään kestämättömänä niin viestisin vaikka hiljaisella vetoomuksella Ebulle laajalla rintamalla että tilanne pysyy epävarmana niin kauan kuin Israel on leikissä mukana. Mutta tämähän ei tyydytä Palefacee tai muitakaan aktivisteja, heille riittää että UMK on ulkona minkä yksittäisenä näen harmillisena ja ongelmallisena.
Viimeksi muokannut hercules, 05 Tammi 2024, 21:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nyt ne verhot kii

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5816
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Minulle on todennäköisesti noiden samojen instaspämmääjien toimesta lähetetty tappouhkauksia ynnä muuta koska olen ilmaissut tukeni Israelille. Jos se ei ole barbaarimaista käytöstä niin en tiedä mikä on.
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3239
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Mä olen miettinyt sitä, että jos se Israel jätetään pois, niin mistä sitten hankitaan ne rahat, jotka nyt tulee siltä israelilaiselta sponsorilta? :mitvit:
Crown the Witch! :twisted:

Avatar
GuoZu8
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2416
Liittynyt: 25 Helmi 2019, 00:27
Paikkakunta: Alder danger

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja GuoZu8 »

Nekku kirjoitti: 05 Tammi 2024, 21:08 Mä olen miettinyt sitä, että jos se Israel jätetään pois, niin mistä sitten hankitaan ne rahat, jotka nyt tulee siltä israelilaiselta sponsorilta? :mitvit:
Samaa mietin. Olisiko joku ranskalainen kosmetiikkayhtiö hyvä?
"JEJEJEJEJEJEJEAAAH!!!" 🔥🔥🔥
~ Windows95man viisulavalla

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5816
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Nekku kirjoitti: 05 Tammi 2024, 21:08 Mä olen miettinyt sitä, että jos se Israel jätetään pois, niin mistä sitten hankitaan ne rahat, jotka nyt tulee siltä israelilaiselta sponsorilta? :mitvit:
Ei se Ebu sitä Israelia tule pois sulkemaan tämän vuoksi ja juuri siksi se boikotointi on täysin turhaa ja typerää.
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2261
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: ESC 2024: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja hercules »

Nekku kirjoitti: 05 Tammi 2024, 21:08 Mä olen miettinyt sitä, että jos se Israel jätetään pois, niin mistä sitten hankitaan ne rahat, jotka nyt tulee siltä israelilaiselta sponsorilta? :mitvit:
Juurihan uusi sponsori hankittiin, ehkä kaiken varalta jos tilanne kärjistyy tai valmistaudutaan johonkin? Jos kävisi niin että boikottirintama muodostuisi niin Ebulle ei jää vaihtoehtoja? Jos vaakakupissa on Israel ja 5 pohjoismaata niin vaikea kuvitella että Israel pysyy mukana? Tosin tämä voitaisiin hoitaa ehkä vielä siististi ja vedota turvallisuustilanteeseen tms. että Israel pitäisi kasvonsa tänä poikkeuksellisena vuotena.

Edit. Mutta itse miellän tuon Venäjä/Israel erilaiseksi jutuksi meillä Suomessa. Venäjä on aivan erilainen turvallisuusuhka Suomelle ja Euroopalle kuin Israel. Molemmissa toki tapahtuu ihmisoikeusrikkomuksia. Mutta on aivan luontevaa sikäli että Suomen reaktio Venäjän toimiin on suorempi kuin Israelin toimiin ja me koetaan solidaarisuutta eritavalla länsimielistä Ukrainaa kuin terroristijärjestö Hamasin johtamaa Palestiinaa kohtaan. Venäjä käy vielä hybridisodankäyntiä Suomea vastaan niin olisi aika irvokasta kisailla tämmöisen valtion kanssa.
Nyt ne verhot kii

Vastaa Viestiin