UMK24: yleiskeskustelu

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Suosikkisi UMK24-kappaleista? (max 2)

Cyan Kicks – Dancing with demons
42
11%
Sexmane – Mania
17
4%
Sara Siipola – Paskana
154
39%
Jesse Markin – Glow
36
9%
Windows95man – No rules!
52
13%
Sini Sabotage – Kuori mua
57
15%
Mikael Gabriel x nublu – Vox populi
35
9%
 
Ääniä yhteensä: 393

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1241
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Balkan kirjoitti: 06 Tammi 2024, 11:41Off topic mut oonko mä ainut vai ajatteleeko joku muukin täällä että Benkku varmasti tunnisti Robinin ja tajusi että pääsee varmaan hämmästelyllään videolta meemimatskuksi, joten veti leikiksi? :heh:
Joo, ehdottomasti näin. En usko hetkeäkään, ettei muka olisi tunnistanut Robinia. :mrgreen: Siksipä en luottaisi varauksetta myöskään siihen, kun hän tämänvuotisella videolla sanoo, ettei ole ikinä kuullut ääntä. Sävy ja fiilis toki eri, mutta ei kai sitä ikinä tiedä.

Jos tämä vihje todella on Mikael Gabriel x nublu, olen itse asiassa varovaisen innoissani. :surrur: Universum on nimittäin loistava biisi mainiolla musiikkivideolla, ja tuo vihjekuvan tähtitaivas siivittää heti ajatukset siihen suuntaan... Very international sopisi heihin myös, sillä se on englanniksi ja korostettu luonnehdinta. Jotain erityistä tuohon vikaan vihjeeseen mielestäni liittyy, kun se on englanniksi. Voi toki myös olla sarkastinen luonnehdinta tai viitata todellisuudessa johonkin ihan muunlaiseen kansainvälisyyteen. :raaps:

Mutta joo, melkein jo toivon tätä kaksikkoa uudella tykillä suomen ja viron yhdistelmällä! Sointuvat mainiosti nämä kielet toisiinsa, ja viroa on aina kotoisaa kuulla. <3 (Vietin ison osan lapsuudestani Eestissä, ja yhä siellä on paljon sukua.)

// Miksei mulla toimi hymiöt tässä viestissä? :eeek: Vai enkö vain näe niitä itse?

// Ongelma ratkaistu, olin näköjään vahingossa klikannut että älä salli hymiöitä...
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2676
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Speed »

Olen aiempina vuosina kuvaillut, että UMK varmaan "pissisi hunajaa", jos Jesse Markin hakisi kilpailijaksi. Tuo kommenttini liittyy tähän YleX:n videoon, jossa korostetaan erityisesti Jessen sanataituruutta ja lyriikoiden monikerroksellisuutta, mutta painotetaan myös Jessen potentiaali Suomen seuraavaksi suureksi vientiartistiksi.

https://www.youtube.com/watch?v=xcPTjHqp3c8

Koordinaatteja en suoralta kädeltä osaa häneen liittää, mutta kytkös koordinaattien ja Jessen jenkeissä asumisen väliltä on ihan hyvä tutkia tarkemmin.

Treilio
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 91
Liittynyt: 17 Marras 2023, 22:25

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Treilio »

Tuol edellisellä sivulla on tuo Mojave Megaphone ja The Megaphone State viittaus Jesse Markiniin, jos et viel huomannu :heh:

Balkan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Kesä 2010, 22:46

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Balkan »

Mä en mojave megaphone-heittäjänä kyllä oo aivan satavarma et kuinka järkevä haku se on, mutta toi video vahvistaa ajatusta Jessestä sanaseppona ja kansainvälisenä. Kylläpä innostun ja ihan saamaristi, jos hän on mukana :ihana: Olen kerran keikan jälkeen päässyt hänen kanssa vaihtamaan muutamia sanoja, ja on myös aivan ihanan olonen tyyppi sen lisäksi, että rakastan hänen musiikkiaan :heh:
'Cause we found something better,
plain answer, however
for I'll not surrender,
we found something better...

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2237
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hercules »

Balkan kirjoitti: 06 Tammi 2024, 13:46 Mä en mojave megaphone-heittäjänä kyllä oo aivan satavarma et kuinka järkevä haku se on, mutta toi video vahvistaa ajatusta Jessestä sanaseppona ja kansainvälisenä. Kylläpä innostun ja ihan saamaristi, jos hän on mukana :ihana:
Kerrankin mielenkiintoinen kuva ja olen taas pettynyt jos tää on Jesse. En tiedä yhtään hyvää biisiä häneltä. Saa linkata hänen parhaimpansa ja sivistää minua. Olen valmis kääntämään kelkkani :heh:
Nyt ne verhot kii

Balkan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Kesä 2010, 22:46

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Balkan »

Jotkut pettyy aina johonkin, elämä on sellasta :heh: Mä en kyllä pety vaikkei Jesse mukana oliskaan, koska indiesuosikki kategoriana kiinnostaa itseäni eniten kuitenkin, sieltä varmasti tulee joku nosto joka mua kiinnostaa.
'Cause we found something better,
plain answer, however
for I'll not surrender,
we found something better...

Avatar
Chila
Maistelija
Maistelija
Viestit: 46
Liittynyt: 03 Tammi 2024, 12:18

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Chila »

Spotifyn algoritmi on kyllä jännittävä 👀
Eereka?
Liitteet
Screenshot_20240106_135831_Spotify.jpg
Screenshot_20240106_135831_Spotify.jpg (256.04 KiB) Katsottu 1135 kertaa
Bye bye baby.
Enkä pelkääkään tätä maailmaa-aa-aa.
Mä taidan olla vähän hullu tähän maailmaan.

LaRosalia
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 207
Liittynyt: 15 Touko 2022, 20:57

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja LaRosalia »

Chila kirjoitti: 06 Tammi 2024, 14:00 Spotifyn algoritmi on kyllä jännittävä 👀
Eereka?
Voisiko viitata siihen, että nämä kaikki artistit on liitetty jollekin samalle soittolistalle, joka on vielä piilotettuna? Vai onko jengi nyt hakenut näitä artisteja erityisen paljon?

Jotain tän takana on oltava…

Avatar
Jomard
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 901
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Jomard »

Mun villi veikkaus on, että tämä tämänpäiväinen ei vielä ole Jesse, mutta on tulossa ja ehkä se kuva, missä oli ne kalterit / selli voisi liittyä häneen / indiebiisiin.

Muut jo tulleet kuvat on selkeitä vertailtuna niihin aiempiin, mutta mihin ne pesukoneet / oletettu Sexmane liittyy?
Viimeksi muokannut Jomard, 06 Tammi 2024, 14:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Balkan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Kesä 2010, 22:46

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Balkan »

Spottarin algoritmi on tosi herkkä. Porukka on varmasti hakenut peräkanaa noita nimiä Yletädin listan myötä, ja algoritmi on tehnyt sit yhteyksiä ja nyt ne löytyy tuollei, kun Spotify katsoo näillä artisteilla olevan "yhteistä fanipohjaa" näiden hakujen myötä.
'Cause we found something better,
plain answer, however
for I'll not surrender,
we found something better...

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8349
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Olispa jo keskiviikko. Ei siksi, etten jaksaisi odottaa, vaan että tästä spekuloinnista ja arvailusta päästäisiin eteenpäin.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33313
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Pete »

hra47 kirjoitti: 06 Tammi 2024, 14:04 Olispa jo keskiviikko. Ei siksi, etten jaksaisi odottaa, vaan että tästä spekuloinnista ja arvailusta päästäisiin eteenpäin.
Yhdyn! :perkele:
Riskinä seniorilaumat

LaRosalia
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 207
Liittynyt: 15 Touko 2022, 20:57

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja LaRosalia »

Tuli mieleen vielä yksi juttu Windows95Maniin liittyen… Enni Koistinen on tietääkseni edelleen jollain tapaa Ylellä duunissa UMK:hon liittyen (somea ja käsikirjoitusta), ja hän jossain vanhassa podcast-jaksossaan mainitsi, että on töissä samalla toimistolla Windows95Manin kanssa. Eli he ovat ainakin jollain tapaa kavereita, ja ehkä tuo kakkaemoji-juttu on sellainen, että tutusta kaverista uskaltaa sellaisen vihjeen laittaa?

Avatar
Pörheäpäärynä
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 249
Liittynyt: 04 Tammi 2024, 16:48

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Pörheäpäärynä »

Pyörittelen tässä vielä vähän Sara Forsbergia.

Koordinaatit: Asunut Losissa, puolisen kilometriä tuosta Walmartista etelään on muuten Sarah St. :heh:
Sanaseppä: luonut Star Warsiin uuden kielen, on ollut lauluntekijänä mm. Melloissa Lisa Ajaxille vuonna 2016 ja korealaisille yhtyeille tehnyt biisejä.
Very International: Tuli tunnetuksi kielivideon myötä. Oli myös mukana Pallon ympäri -tv-ohjelmassa jossa oli yksi kolmesta kilpailijasta.

Sara on paljon puhunut uuden musiikin luomisesta piakkoin, olisi sikäli myös mahdollista että hän olisi ns. comeback-artisti kun viimeinen oma julkaisu on vuodelta 2018.

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2237
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hercules »

Pete kirjoitti: 06 Tammi 2024, 14:05
hra47 kirjoitti: 06 Tammi 2024, 14:04 Olispa jo keskiviikko. Ei siksi, etten jaksaisi odottaa, vaan että tästä spekuloinnista ja arvailusta päästäisiin eteenpäin.
Yhdyn! :perkele:
Mä kans! :trio: Onneksi näitä on vaan seitsemän. Enempää ei jaksaisikaan.
Nyt ne verhot kii

Balkan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Kesä 2010, 22:46

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Balkan »

Sara ois kiva, tosin hän viime vuonna sanoi et jättää Saara-artistiprojektinsa ja keskittyy biisien kirjottamiseen. Mutta ehkä tää vois olla sitä, et tulee omalla nimellään takas eikä enää käyttäis sitä Saara-artistinimeä.
'Cause we found something better,
plain answer, however
for I'll not surrender,
we found something better...

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Einingia kirjoitti: 06 Tammi 2024, 13:11
TomppaJr kirjoitti: 06 Tammi 2024, 12:39 Jodelista: Joki, joka lähtee koordinaattien Walmartista johtaa suoraan Almansor Parkiin.

Almaa, Almaa kaikkialla…
Tulen tähän
:repeilee: (anteeks oon vähän väsynyt)

No joo, oispa tosiaan jo keskiviikko. Sais sit iloita tai vaihtoehtoisesti masentua riippuen kilpailijoista.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Treilio
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 91
Liittynyt: 17 Marras 2023, 22:25

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Treilio »

Jomard kirjoitti: 06 Tammi 2024, 14:02 Mun villi veikkaus on, että tämä tämänpäiväinen ei vielä ole Jesse, mutta on tulossa ja ehkä se kuva, missä oli ne kalterit / selli voisi liittyä häneen / indiebiisiin.

Muut jo tulleet kuvat on selkeitä vertailtuna niihin aiempiin, mutta mihin ne pesukoneet / oletettu Sexmane liittyy?
Eikai sen pesukoneen tarvitse mihinkään liittyä. Biisin musiikkivideolla on vaan pesukone, ei muuta. Ei kuvat viime vuonnakaan kummosii ollu.

https://thateurovisionsite.com/2023/01/ ... srevealed/

Avatar
Jomard
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 901
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Jomard »

^ Ne aiemmin tulleet vihjekuvat oli videoiden kuvauksista, kuten myös nämä nyt julkaistavat kuvat niiden vihjelauseiden taustalla eli liittyvät siten toisiinsa…
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2237
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hercules »

Kävin Alman Instagramin läpi vuoden osalta ja vain nahkatakki päällä on hän. En kyllä ehkä saa häntä tuohon kuvaan millään mielikuvituksella :lohduton:
Nyt ne verhot kii

Avatar
Jomard
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 901
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Jomard »

hercules kirjoitti: 06 Tammi 2024, 14:21 Kävin Alman Instagramin läpi vuoden osalta ja vain nahkatakki päällä on hän. En kyllä ehkä saa häntä tuohon kuvaan millään mielikuvituksella :lohduton:
Tuohon kuvaan liittyen, siinähän näkyy myös toisen henkilön kengän kärki, nyt vasta huomasin :mrgreen:
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Treilio
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 91
Liittynyt: 17 Marras 2023, 22:25

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Treilio »

Jomard kirjoitti: 06 Tammi 2024, 14:20 ^ Ne aiemmin tulleet vihjekuvat oli videoiden kuvauksista, kuten myös nämä nyt julkaistavat kuvat niiden vihjelauseiden taustalla eli liittyvät siten toisiinsa…
Aa, sori ymmärsin viestisi väärin!

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2237
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hercules »

Jomard kirjoitti: 06 Tammi 2024, 14:24
hercules kirjoitti: 06 Tammi 2024, 14:21 Kävin Alman Instagramin läpi vuoden osalta ja vain nahkatakki päällä on hän. En kyllä ehkä saa häntä tuohon kuvaan millään mielikuvituksella :lohduton:
Tuohon kuvaan liittyen, siinähän näkyy myös toisen henkilön kengän kärki, nyt vasta huomasin :mrgreen:
Näen tämän yhden mutta kuulunee samalle henkilölle? Aloin jo innostumaan duosta. Mutta oma vibe vetää edelleen Jessen suuntaan.

Edit. Tai no en tiiä. Ehkä sirompi tapaus? Kuka pukee mustia maihareita? Tai helpompi olisi sanoa kuka ei pue :heh: Ainakin Alma pukee. Tai sitten mies? Vai pukeeko naiset miten tuollaisia kenkiä, en ole katsonut.
Viimeksi muokannut hercules, 06 Tammi 2024, 14:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nyt ne verhot kii

Balkan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Kesä 2010, 22:46

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Balkan »

Jomard kirjoitti: 06 Tammi 2024, 14:24
hercules kirjoitti: 06 Tammi 2024, 14:21 Kävin Alman Instagramin läpi vuoden osalta ja vain nahkatakki päällä on hän. En kyllä ehkä saa häntä tuohon kuvaan millään mielikuvituksella :lohduton:
Tuohon kuvaan liittyen, siinähän näkyy myös toisen henkilön kengän kärki, nyt vasta huomasin :mrgreen:

Mun silmään on sellasella kohtaa, et vois olla ton tyypin oma kengänkärki. Jos hän siis seisoo vähän sivuttain tuossa reunassa ja kuvassa näkyvä osa on etupuoli (etureittä yms.) niin kenkä olis aika passelilla kohdalla ollakseen toisen (ei siis kuvassa näkyvän reisijalan) jalka.

Saatana tässä kokee itsensä aivan hulluksi näitä kytätessä :heh: Oispa jo keskiviikko, pääsis tästäki.
'Cause we found something better,
plain answer, however
for I'll not surrender,
we found something better...

Avatar
haikea
Siemailija
Siemailija
Viestit: 132
Liittynyt: 05 Tammi 2024, 15:15

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja haikea »

Vaikka tän(kin) päivän vinkit saa sovitettua Mikael Gabrieliin, mä en edelleenkään osaa mieltää MG x nublua millään lailla yllättäväksi duoksi. Musta se vihje viittaa nimenomaan siihen, että kyseessä on kaks nimekästä sooloartistia, jotka ei oo aiemmin tehneet musiikkia yhdessä ja joiden yhteistyö on yllättävää. Oon tietysti nähny perusteluja, että nublu virolaisena Suomen karsinnoissa on se yllättävä tekijä, mut en ite oikeen näe tätä sen kummempana yllätyksenä, kun onhan meillä aikasemmin ollu Lauraa, Pandoraa, Güntheria jne. kisaamassa.

(En tosin tiedä kuinka paljon tässä mun denialissa on myös kyse siitä etten halua MG:n olevan mukana, koska kyseinen herra on mulle The 69 Eyesin ohella ainoita suomalaisia musiikintekijöitä joiden musaa en yksinkertasesti voi sietää :D Vaikka kuinka yritän suhtautua kaikkiin ehdokkaisiin "kuunnellaan nyt biisi ekaks" -mentaliteetilla niin MG on kyllä sellanen jonka kanssa se pitää tehdä hampaat kirskuen.)

Avatar
Pörheäpäärynä
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 249
Liittynyt: 04 Tammi 2024, 16:48

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Pörheäpäärynä »

Miten tuo kengän asento vaikuttaa niin omituiselta? Hiekka näyttää kuvassa tosi pehmeältä ja siellä onkin kengänjälkiä, mutta tuo kuvan kengänkärki näyttää siltä että se jotenkin 'levitoi' hiekan päällä. Leijuntaa luvassa?

Avatar
Jomard
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 901
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Jomard »

Balkan kirjoitti: 06 Tammi 2024, 14:28
Jomard kirjoitti: 06 Tammi 2024, 14:24

Tuohon kuvaan liittyen, siinähän näkyy myös toisen henkilön kengän kärki, nyt vasta huomasin :mrgreen:

Mun silmään on sellasella kohtaa, et vois olla ton tyypin oma kengänkärki. Jos hän siis seisoo vähän sivuttain tuossa reunassa ja kuvassa näkyvä osa on etupuoli (etureittä yms.) niin kenkä olis aika passelilla kohdalla ollakseen toisen (ei siis kuvassa näkyvän reisijalan) jalka.

Saatana tässä kokee itsensä aivan hulluksi näitä kytätessä :heh: Oispa jo keskiviikko, pääsis tästäki.
Totta muuten! Mä jotenkin ajattelin, että toi tyyppi on vähän selin ja katsoo tuonne tähtitaivaan suuntaan, jolloin toi kengän kärki olisi oudossa kohtaa, mutta tosiaan sehän taitaakin seisoa juuri noin kuten sanoit, kun näkyy toi farkkutakin tasku, jolloin lienee tosiaan sen oma kenkä! Ja toden totta, hulluksi tässä tulee, mutta onhan tää nyt hauskaakin näitä setviä :uujee:
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2237
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hercules »

Pudas on vakuuttunut alla olevista, muttei osta vielä koko yletätilistaa? Mulla tulee tästä kuvasta ehkä Gabriel mieleen. Mutten pääse yli siitä että eiliseen vihjeeseen laitoin duon ja oisko nyt kuitenkaan uudestaan. Ja jos tämä on pelkästään Gabriel niin omat fiilikset laskee. Ylipäätään toivoin Sexmanelle tai Gabrielille jotain duoo, voi olla yksin haastavampi kantaa räppärin koko biisi.
Liitteet
Screenshot_2024-01-06-14-55-31-96_0b2fce7a16bf2b728d6ffa28c8d60efb.jpg
Screenshot_2024-01-06-14-55-31-96_0b2fce7a16bf2b728d6ffa28c8d60efb.jpg (268.8 KiB) Katsottu 777 kertaa
Nyt ne verhot kii

Treilio
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 91
Liittynyt: 17 Marras 2023, 22:25

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Treilio »

Jos joku vielä haluaa yrittää Sara Siipolaa tunkee tähän vihjeeseen, niin keksin että koordinaattien päämäärä voi olla pelkästään hämäystä, ja vihje onkin pelkästää aste. :heh:

Siipola on vierailevana artistina Asteen singlellä Kuka suojelee sua.

Mut joo, tuskin on Sara :heh:

Edit: Sini Sabotagellakin näköjään ollu keikka Asteen kanssa. Mut tuskin tää on mitään.

https://www.instagram.com/p/30xfetmqb6/ ... 1746c27f00
https://www.stadissa.fi/tapahtumat/5761 ... te-pe-12.6.

Edit: Jaa Sinikin näköjään biisillä MRJS! :heh:
Viimeksi muokannut Treilio, 06 Tammi 2024, 15:55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
Jomard
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 901
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Jomard »

Sexmane ei enää paljon piilottele mukanaoloaan ja tuntuu olevan todella itsevarmana liikenteessä, just niinkuin pitääkin, odotettavissa varmaan vähintäänkin iso hitti kotimaan markkinoille :peukku:

IMG_0492.jpeg
IMG_0492.jpeg (229.68 KiB) Katsottu 615 kertaa
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Vastaa Viestiin