UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Cyan Kicks – Dancing with demons

*****
30
13%
****
87
38%
***
71
31%
**
33
14%
*
10
4%
 
Ääniä yhteensä: 231

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33178
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Pete »

Tässä ketjussa äänestäneistä 57 prosenttia pitää biisiä laadukkaana (arvosana 4 tai 5). Eikös se ole aika hyvä prosenttiosuus? :mitvit:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7572
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Requel »

Elliotviisu kirjoitti: 11 Tammi 2024, 14:54 Muistetaan kumminkin, että kaikki mielipiteet ovat tervetulleita, ja vaikka joku nyt ei Cyan Kicksistä ollenkaan tykkäisikään (minä), niin on tässä silti kuusi biisiä aikaa yllättyä iloisesti, ja itse olen siihen täysin valmis positiivisin mielin!
Ei se tee kenestäkään silti vielä ankeuttajaa. Ankeuttajaa enemmän pelottaisi sellainen väkinäinen kestohymy, että kaikesta olisi pakko tykätä väkisin. Tämä biisi on nyt ihan ok, mutta aika hajuton ja väritön. Kunnioitan kumminkin ainakin itse myös niiden mielipiteitä, jotka tästä tykkää!
Viisas kommentti, kiitos tästä. :hali:
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Viisutietäjä98
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 6
Liittynyt: 07 Heinä 2023, 11:56

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Viisutietäjä98 »

Ainakin YouTuben reaktio videoissa saanu aika lämpimän vastaanoton kansainvälisiltä viisufaneilta :joojoo:

Avatar
Pörheäpäärynä
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 248
Liittynyt: 04 Tammi 2024, 16:48

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Pörheäpäärynä »

Äänestystulokset ja -jakauma näyttävät lähes identtisiltä Keiran viimevuotisen tyrkyn kanssa :tosion:

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Requel kirjoitti: 11 Tammi 2024, 14:41 jostain syystä tämä romahduttaa minut tällä hetkellä täysin ja tekis mieli huutaa näille ihmisille. :kups:
Kultapieni, ei ole mitään syytä ottaa makueroja henkilökohtaisesti. Ja onhan tälläkin viisulla paljon faneja, enemmän tästä pidetään kuin ei pidetä.

Itse iloitsen siitä, että moni tykkää tästä, vaikka itselleni tämä on vaikea pala. (Se hyppynaruvertaus oli mahtava, kiitos Speed). Haluaisin siksikin pitää tästä, että Susanna ja Niila on tullut tavattua eräässä yhteydessä (kuten myös Sexmane) ja Susannahan on aivan mahtava. Niilakin varmaan, mutta ei juteltu.

Elliotviisu
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 13 Touko 2018, 12:07

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Elliotviisu »

Requel kirjoitti: 11 Tammi 2024, 15:08
Elliotviisu kirjoitti: 11 Tammi 2024, 14:54 Muistetaan kumminkin, että kaikki mielipiteet ovat tervetulleita, ja vaikka joku nyt ei Cyan Kicksistä ollenkaan tykkäisikään (minä), niin on tässä silti kuusi biisiä aikaa yllättyä iloisesti, ja itse olen siihen täysin valmis positiivisin mielin!
Ei se tee kenestäkään silti vielä ankeuttajaa. Ankeuttajaa enemmän pelottaisi sellainen väkinäinen kestohymy, että kaikesta olisi pakko tykätä väkisin. Tämä biisi on nyt ihan ok, mutta aika hajuton ja väritön. Kunnioitan kumminkin ainakin itse myös niiden mielipiteitä, jotka tästä tykkää!
Viisas kommentti, kiitos tästä. :hali:
Kiitos itsellesi <3 Siitä olen sun kanssa täysin samaa mieltä, että vaikka ei niin tykkäisi, niin hyvää sanottavaa voi aina keksiä eikä tarvitse lytätä kokonaan. Esimerkiksi tästä kyllä näen ja ymmärrän miksi biisistä tykätään, vaikka ei niin iskekään itseen. Visuaalinen puoli ja muukin selkeästi mietitty tarkkaan.

Amone
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 346
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Amone »

Miss Ludo kirjoitti: 11 Tammi 2024, 15:01 Ulkkareiden reaktiovideot ovat sentään piristäviä. Tässä taas yksi, joka sekosi tästä. :mrgreen:
Noissa reaktiovideoissa täytyy huomioida myös se, että liioittelemalla reaktioitaan he yrittävät haalia itselleen enemmän näyttöjä. Jotkut ovat todella huonoja näyttelemään ja reaktiot vedetään myötähäpeää aiheuttavalla tavalla överiksi. Aika harvoin näissä reaktioissa sanotaan suoraan, että joku on huono, tai ei miellytä. Ennemminkin aina myötäillään positiiviseen suuntaan, vaikka ei tykättäisi yhtään.

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 758
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

Amone kirjoitti: 11 Tammi 2024, 15:16 Noissa reaktiovideoissa täytyy huomioida myös se, että liioittelemalla reaktioitaan he yrittävät haalia itselleen enemmän näyttöjä. Jotkut ovat todella huonoja näyttelemään ja reaktiot vedetään myötähäpeää aiheuttavalla tavalla överiksi. Aika harvoin näissä reaktioissa sanotaan suoraan, että joku on huono, tai ei miellytä. Ennemminkin aina myötäillään positiiviseen suuntaan, vaikka ei tykättäisi yhtään.
Toki noissa videoissa liioitellaan reaktioita,mutta samat tyypit ovat useamman vuoden reagoineet UMK biiseihin ja suurin osa sanoo suoraan,jos ei tykkää tai ei säväyttänyt. Kyllä nämä reaktiot ovat olleet tubettajilta harvinaisen positiiviset. Ihmeellisen negatiinen meno kuppilassa. Käärijän kaltaista vapahtajaa saadaan odotella, mutta harvoin CK:n tasoisia biisejä tulee UMK:ssa vastaan.

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1094
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Pete kirjoitti: 11 Tammi 2024, 15:07Tässä ketjussa äänestäneistä 57 prosenttia pitää biisiä laadukkaana (arvosana 4 tai 5). Eikös se ole aika hyvä prosenttiosuus? :mitvit:
Kyllä, se on se oikein hyvä osuus. <3

Paljon on kuitenkin ollut myös kommentteja pettymyksestä ja siitä, että tältä odotettiin paljon enemmän, ja se on saanut mut miettimään, onkohan tätä kohtaan lastattu jotenkin suhteettomankin kovia odotuksia, vaikka onkin palaava kilpailija kyseessä. :miettii: Mulla on tosiaan jotenkin sellainen kutina, että jos tämä kappale olisi kilpaillut Hurricanen sijasta vuonna 2022, vastaanotto olisi ollut suopeampi kuin nyt.
Amone kirjoitti: 11 Tammi 2024, 15:16Noissa reaktiovideoissa täytyy huomioida myös se, että liioittelemalla reaktioitaan he yrittävät haalia itselleen enemmän näyttöjä. Jotkut ovat todella huonoja näyttelemään ja reaktiot vedetään myötähäpeää aiheuttavalla tavalla överiksi. Aika harvoin näissä reaktioissa sanotaan suoraan, että joku on huono, tai ei miellytä. Ennemminkin aina myötäillään positiiviseen suuntaan, vaikka ei tykättäisi yhtään.
Totta kai täytyy huomioida, se on selvää. :joojoo: Mutta kyllä noissa mielestäni silti yleensä saa kiinni siitä ytimestä, että onko biisi vähän meh vai oikeasti säväyttävä. Katson tosi paljon reaktiovideoita vuodesta toiseen, ja osa onneksi ilmaisee hyvinkin avoimesti, mikäli ei pidä kappaleesta. Varmasti on niitäkin, jotka liioittelevat ja hypettävät, mutta paljon on myös rehellisiä reagoijia. Esimerkiksi tämän biisin tapauksessa useampi on kyllä kiinnittänyt huomiota kertosäkeen puutteisiin, joita täällä Kuppilassakin on ansiokkaasti perattu, mutta kokonaisuus on kuitenkin ollut selvästi enemmän plussan puolella.
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
Heebo
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 319
Liittynyt: 29 Tammi 2019, 13:35

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Heebo »

Muutaman kerran tätä nyt kuunnellut ja edelleen mennään tonnin seteli ilmeellä. Biisi on liian kevyttä ollakseen rockia, mutta liian raskasta ollakseen poppia. Tämä ei vie ainakaan minua tanssilattialle tai leikkimään rockstaraa, mutta varmasti tällekin oma fanikuntansa on. Pidin itse enemmän Hurricanesta, joka oli ainakin minun mielestäni räjähtävämpi. Menköön nyt alkuun heikkoon 3 tähteen.
Don't waste your prayers, they can't save us

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Cyan Kicksin kommentti koskien Gazan tilannetta ja Israelin osallistumista:

Niila Perkkiö: ”Gazassa on aivan hirveä tilanne, ja uskon kaikkien artistien täällä tuomitsevan sodan ja tapahtumat Gazassa. Haluamme nyt keskittyä UMK:hon emmekä mennä asioiden edelle. Toivomme, että tilanne loppuu mahdollisimman pian, ja osallistumispäätös on EBU:n ja Ylen neuvoteltava asia.”

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010069327.html
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Amone
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 346
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Amone »

Miss Ludo kirjoitti: 11 Tammi 2024, 15:31
Paljon on kuitenkin ollut myös kommentteja pettymyksestä ja siitä, että tältä odotettiin paljon enemmän, ja se on saanut mut miettimään, onkohan tätä kohtaan lastattu jotenkin suhteettomankin kovia odotuksia, vaikka onkin palaava kilpailija kyseessä. :miettii: Mulla on tosiaan jotenkin sellainen kutina, että jos tämä kappale olisi kilpaillut Hurricanen sijasta vuonna 2022, vastaanotto olisi ollut suopeampi kuin nyt.
Omalla kohdalla kyse ei ole pettymyksestä, päinvastoin, olen yllättynyt aiempaa raskaammasta soundista. Jotain tästä biisistä kuitenkin puuttuu tai on pielessä, ehkä se on tuotanto, ehkä kertsin koukku, en tiedä. Sama ongelma oli Hurricanen kohdalla kaksi vuotta sitten.

Kuitenkin vuonna 2022 äänestin Hurricanea, koska en halunnut The Rasmusta viisuihin ja sama voi käydä tänäkin vuonna, jos kukaan muista ehdokkaista ei lunasta paikkaansa.

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

Miss Ludo kirjoitti: 11 Tammi 2024, 15:31

Paljon on kuitenkin ollut myös kommentteja pettymyksestä ja siitä, että tältä odotettiin paljon enemmän, ja se on saanut mut miettimään, onkohan tätä kohtaan lastattu jotenkin suhteettomankin kovia odotuksia, vaikka onkin palaava kilpailija kyseessä. :miettii: Mulla on tosiaan jotenkin sellainen kutina, että jos tämä kappale olisi kilpaillut Hurricanen sijasta vuonna 2022, vastaanotto olisi ollut suopeampi kuin nyt.
positiiviseen suuntaan, vaikka ei tykättäisi yhtään.
Siis jos 2022 tämä olisi kilpaillut Hurricanen sijasta, niin olisin äänestänyt tätä. Mun mielestä on vaan vähän kyseenalaista tuoda kisaan takaisin kilpailija, jonka uudessa tyrkyssä on tismalleen samat heikkoudet kuin viimeksi, vaikkakin kehitystä on tapahtunut paljon. Umk:n vahvuus on ollut uusien tai ei niin tuttujen (lue: ei tarkoita samaa kuin amatööri) nimien esilletuonti. Tämä on vaan tosi tylsää umklta. Annan nyt paljon kuraa niskaan, mutta en vihaa tätä biisiä, oikeasti tämä on ihan jees tekele. Mutta jää jotenkin laimeaksi. Laskin arviota kolmeen tähteen, koska en edelleenkään useiden kuunteluiden jälkeen muista, miten tämä menee. Se on valtava miinus euroviisuissa, joissa erottuminen ja muistettavuus ovat ihan ykkösjuttuja siinä sumassa - etenkin finaalissa.

Tuodaankohan lavalle lonkeroita? :heh:
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Mikseesrekisteröidyn
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 745
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

Kenties 1800kg painavat lonkerot katosta roikkumaan? Semmosen hämärästi minecraftiä muistuttavat :rofl:
Viimeksi muokannut Mikseesrekisteröidyn, 11 Tammi 2024, 16:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
:synkka:

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2960
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Semmonen jättihirviö joka heiluttaa lonkeroitaan! :uujee:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4905
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja toivo »

Mulla on koko ajan ollut mielessä Serbia 23 tyyppinen show. Jotain outoa.

Elliotviisu
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 13 Touko 2018, 12:07

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Elliotviisu »

No kunhan ei ananaslonkeroita, niin olen tyytyväinen.

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1953
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja hercules »

Nekku kirjoitti: 11 Tammi 2024, 16:57 Semmonen jättihirviö joka heiluttaa lonkeroitaan! :uujee:
Pliis ei :heh: :shock:
Nyt ne verhot kii

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

Sinne raahataan Linnanmäen Mustekalalaite ja jätetään koko homma siihen :rofl:
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Mikseesrekisteröidyn
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 745
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

toivo kirjoitti: 11 Tammi 2024, 16:58 Mulla on koko ajan ollut mielessä Serbia 23 tyyppinen show. Jotain outoa.
Siis mietinki et mikä mul mielessä mutta tuo
:synkka:

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2960
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Simsalabim kirjoitti: 11 Tammi 2024, 17:00 Sinne raahataan Linnanmäen Mustekalalaite ja jätetään koko homma siihen :rofl:
Ja bändin jäsenet laulaa ja soittaa siellä istuimissa! :uujee:
Viimeksi muokannut Nekku, 11 Tammi 2024, 17:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Elliotviisu
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 13 Touko 2018, 12:07

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Elliotviisu »

Nekku kirjoitti: 11 Tammi 2024, 17:06
Simsalabim kirjoitti: 11 Tammi 2024, 17:00 Sinne raahataan Linnanmäen Mustekalalaite ja jätetään koko homma siihen :rofl:
Ja bändin jäsenet laulaa ja soittaa siellä istumisissa! :uujee:
Pistetään vielä laite päälle, niin saadaan melkoinen esitys. Kunhan kukaan ei putoa kyydistä.

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Sea Lifen uusi meritursas (eli kansankielisesti mustekala) tykkää musiikista - ja erityisesti Cha Cha Cha:sta.

Luulen, että tästä se ei kuitenkaan erityisemmin tykkää. Sekin huomaa, ettei tästä oikein saa kiinni.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2105
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Albin »

Saattaapi olla UMKin paras, mutta en usko kappaleen vetovoimaan. Tasapaksu pökäle joka ei erotu edukseen. Hyvät *** näin alkuun ja katsotaan mitä tulevat pitää sisällään, pahoin kuitenkin pelkään ettei tänä vuonna kukaan erotu edukseen :puna:

Avatar
Miodio
Siemailija
Siemailija
Viestit: 185
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 01:20

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Miodio »

Kyllä mä ihan pidän tästä, vaikka olen samaa mieltä tietystä ruotsalaistyyppisestä ylikiillotuksesta, joka tosin viisuissa voi olla ihan hyvä asia, jos menestystä halutaan. Luulen, että tästä voi jäädä kuulijoiden mieleen tuo instrumentaaliosuus. Pidän hyvänä myös sitä, että muistettavimmat osuudet ovat loppupuolella eikä jatketa ihan samaa lallattelua koko aikaa (siinä muistuttaa pikkaisen Käärijää). Ja vaikka itsekään en ollut hirveän innostunut kertsistä, niin uskon sen toimivan paremmin useiden kuunteluiden myötä.

En olisi pahoillani, jos tämä olisi edustajamme, mutta katsastetaan muutkin ehdokkaat. Kai tämä voisi Viisuissa ihan kohtuullisesti menestyä, riippuu tietysti muusta tarjonnasta, enkä oleta että tarvitsisi joka vuosi olla voittokahinoissa.

Lavashowssa näkisin screenillä pimeästä ilmestyviä hirviöitä ja lonkeroita, tietysti. :heh:

juhani1
Maistelija
Maistelija
Viestit: 28
Liittynyt: 22 Joulu 2021, 19:30

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja juhani1 »

Olipa valtaisa pettymys tää biisi. Bändi tekee hienoja biisejä... Mutta umk:n taas mitäänsanomaton tekele :ihana: josta ei saa mistään kiinni. Ei jatkoon.

Luulen, että tästä se ei kuitenkaan erityisemmin tykkää. Sekin huomaa, ettei tästä oikein saa kiinni.
[/quote]

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8166
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Tossa ideoita UMK-tiimille lonkeroiden toteuttamisesta liveen:

"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

juhani1
Maistelija
Maistelija
Viestit: 28
Liittynyt: 22 Joulu 2021, 19:30

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja juhani1 »

Olipa valtaisa pettymys tää biisi. Bändi tekee hienoja biisejä... Mutta umk:n taas mitäänsanomaton tekele :ihana: josta ei saa mistään kiinni. Ei jatkoon.

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1149
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Mulle ei herännyt mitään voimakkaita tunteita, mutta kuulosti "ihan hyvältä", ihan laadukkaalta ja tavallaan ihan energiseltä. Kolmannella kuuntelukerralla kuulosti jo hyvältä. Siis ehdottomasti positiivinen fiilis kuitenkin ja tämä voisi olla edustuskappale, voisin kannustaa vilpittömästi.


Huomasin ajattelevani, että "lähteehän tämä paremmin liikkeelle kuin Jezebel". Vaikken ainakaan vielä rakasta, niin tämän tietynlaista toimivuutta ei tarvitse tahdonvoimalla haluta, vaan kyllä tämä toimii.


On hyvä, että vähän rämisee (ois voinut olla rajumpaakin) ja että kertosäe on "helppo". Videoon en ole vielä paneutunut, mutta tavallaan näyttää ylimalkaisella vilkaisulla näyttävältä.


Luultavasti livelaulu on kunnossa, ja vaikka lavaylöspano olisi vaisu, niin tämä toimii joka tapauksessa.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Itsellä ei ollut kovinkaan suuria odotuksia CK:tä kohtaan, ihan siitä syystä, että Hurricane oli mielestäni sen verran keskinkertainen. Kyynikko kun olen, niin ajattelin jo etukäteen, että tuskin bändi on parissa vuodessa keksinyt reseptiä sille, miten tehdään aivan valtava rock-bängeri. Jotain tällaista osasin aikalailla odottaa.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Vastaa Viestiin