UMK24: Sara Siipola – Paskana

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Sara Siipola – Paskana

*****
140
54%
****
64
25%
***
38
15%
**
10
4%
*
8
3%
 
Ääniä yhteensä: 260

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

Itse odotan tätä kärsimättömästi. Balladeita (vaikka ei tämä kuulemma puhdas sellainen ole) joko vihaan tai rakastan. Mua tämä kiinnostaa, koska poikkeaa niin paljon muusta valikoimasta. Odotan yleensäkin enemmän näiltä suomenkielisiltä kappaleilta.
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1989
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hercules »

Itsekin odotan tätä nyt eniten tähän astisista. Täältä tulee yksi varmimmista ja parhaimmista äänistä. Uskon vahvaan ja isoon biisiin. Suomalaista synkyyttä pop-iskelmän muodossa. Sara näyttää todella sympaattiselta ja herkältä. Hän tarjoaa erilaisen voimabiisi mitä viisuissa on totuttu näkemään (ei niinkään voimaannuttavaa). Kun kaikki menee tänä vuonna party, Suomi voisi mennä taas vastavirtaan.

Edit. Harmi kun en ehkä usko että ihmiset striimaa näin "ilotonta" biisiä, vaikka olisikin potentiaalinen UMK-voittaja ja viisumenestyjä jos sinne asti pääsee. Kaikkea kun mitataan nykyään striimeissä.
Nyt ne verhot kii

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36932
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

IMG_2271.jpeg
IMG_2271.jpeg (129.09 KiB) Katsottu 1259 kertaa
Ilmeisesti pätkä lyriikoita. https://www.instagram.com/p/C2FJFR3NKK5 ... BrbG14dQ==
Meow cat, please meow back.

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

^eli paskana-sana on itse biisissä!

Vaikuttaa tähän asti voimakkaimmilta lyriikoilta. Siihen ei kyllä tarvita paljon.
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1989
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hercules »

Tähän tulee varmasti yksinkertainen ja vaikuttava show. Sitä monesti jään kaipaamaan. Tässä ei varmasti ole karusellia tai muutakaan ylimääräistä. Mutta se mihin uskon että tämä ei ole myöskään mitäänsanomaton, vaan liveen keksitään jokin oivaltava elemetti tai koukku mistä tämän muistaa. Vähän niinkuin vaikka Undossa se valohäkki ja -tolpat jne.
Nyt ne verhot kii

Mikseesrekisteröidyn
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 820
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

TomppaJr kirjoitti: 14 Tammi 2024, 16:56 IMG_2271.jpeg

Ilmeisesti pätkä lyriikoita. https://www.instagram.com/p/C2FJFR3NKK5 ... BrbG14dQ==
Kuulosti ainakin tuo "perukaa häät, ristiäiset . . ." tutulta. Oli siinä vuodetussa pätkässä
:shokki:

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

^^tällaiset esitykset ovat olleet harmittavan vaikeita umk:lle, tahtotilan puutteen ja erilaisten luovien visioiden takia? Oli huikeeta kuulla, että tällaista on suunnitteilla. Tykkäsin myös Saran vastauksesta siihen kysymykseen, että miten hän aikoo viisuissa voittaa Ruotsin: heidän omilla aseillaan :heh:
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 934
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

Joo, jos Sara luet tätä, niin pidä helvetissä pääsi ja esitys yksinkertaisena, vaikka Yleltä ehdotettaisiin ties mitä tanssivia pökäleitä. :tosion:

Ja tosiaan, paskana mainitaan eli se kortti jäi käyttämättä. Toivotaan, että intro ja värsy nappaavat heti mukaansa. Kertsin vuotopätkä kuulostaa varovaisesti sanottuna lupaavalta.

Jaksoin valvoa Cyan Kicksin, mutta en Sexmanea. Tämä varmaan tulee kuunneltua heti yöllä.
Somewhere in her smile she knows

Mikseesrekisteröidyn
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 820
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

Joo jotain yksinkertaista tähän kiitos. Jotkut pari tanssijaa voi olla muttei mitään pökäleitä ei :heh:
:shokki:

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7584
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Requel »

Mulle tän biisin nimen arvostelu tuli vähän puskista. Siis joo ymmärrän jos joku kukkelishattulistäti tästä mielensä pahoittaa mut näköjään ihan tavalliset, täysjärkiset ihmisetkin näkevät tässä jotain paskaa! :draamaa: Nimihän on ikään kuin hajalla tai romuna, mutta karskimmin ilmaistuna, mikä varmastikin pukee biisiä hyvin. Mä voisin hyvinkin sanoa arjessa "mä oon ihan paskana" tjsp.. teenkö tässä jotain monia triggeröivää ??? am ai a criminaaaallll.... meee dont get it ???
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

^Bessin "jumalauta" oli myös jostain syystä joillekin ongelma :mitvit: mutta se unohtui nopeasti. Ehkä tämän kanssa käy sama, kun tulee itse biisi johon keskittää huomio. Mua lähinnä nimi huvitti aluksi. Sehän on tavallaan hyvä, että nousee kuohuntaa. Kaikki julkisuus (ja HUOMIO) on hyvästä? :heh:
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36932
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Jostain syystä noiden lyriikoiden myötä aloin odottaa tätä ihan uudella tavalla. :surrur: Olisipa tämä oikeasti hieno.
Meow cat, please meow back.

escpoika
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 208
Liittynyt: 22 Maalis 2017, 23:14

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja escpoika »

Mä odotan tästä viiden tähden mustaa hevosta.

Vuotoklippien perusteella tämä oli lupaavin ja Saran haastattelussa alleviivaama toivottomuus koko biisin ajan voi tarkoittaa aika voimakasta tunnelatausta joka toivottavasti välittyy myös liveversiona.

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7584
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Requel »

Kiva että paskanalle löytyy muitakin puolustajia. :surrur: Ja mä uskon myös, että tästä tulee mun tän vuoden lemppari. Oon jo ihan in lööv tohon pieneen pätkään. :rakkaus:
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
pastelviolet
Maistelija
Maistelija
Viestit: 28
Liittynyt: 07 Tammi 2024, 15:00

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja pastelviolet »

TomppaJr kirjoitti: 14 Tammi 2024, 16:56 IMG_2271.jpeg

Ilmeisesti pätkä lyriikoita. https://www.instagram.com/p/C2FJFR3NKK5 ... BrbG14dQ==
En ihan tiedä mitä odottaa tältä biisiltä, mutta tästä tekstinpätkästä tulee jo vaikutelma ihan kaiken syövästä surusta. Saran tulkinta kiinnostaa nyt entistä enemmän!

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

Requel kirjoitti: 14 Tammi 2024, 17:48 Kiva että paskanalle löytyy muitakin puolustajia. :surrur: Ja mä uskon myös, että tästä tulee mun tän vuoden lemppari. Oon jo ihan in lööv tohon pieneen pätkään. :rakkaus:
Lol, luin ekaks paska-nalle. Ehdotan, että tän biisin kannattajajoukon nimeksi tulee team paskanalle
Liitteet
a6bdd83b03064ad2a4d7e1dd53ec8e54~2.jpg
a6bdd83b03064ad2a4d7e1dd53ec8e54~2.jpg (467.84 KiB) Katsottu 969 kertaa
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3375
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Simsalabim kirjoitti: 14 Tammi 2024, 18:23Ehdotan, että tän biisin kannattajajoukon nimeksi tulee team paskanalle
Voin jo kuvitella ne kannustuskyltit UMK-yleisössä :uujee: :rofl:
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5996
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Iltan biisin sanat resonoivat itselle aikoinaan todella ja sen takia siitä tuli yksi omista suosikeista. Odotan tämänkin biisin kohdalla nimenomaan sanoitukselta aika paljon. Toivottavasti tämä ei jää millekään pikkusievä-tasolle, vaan on oikeasti voimakas kappale.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Mikseesrekisteröidyn
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 820
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

Tuo vuoto pätkä soinu kohta pari tuntia päässä, ja erittäin odottavat fiilikset vaikken yleensä ees tykkää tän tyylisestä musast :tuuletus:
:shokki:

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

kapineiti kirjoitti: 14 Tammi 2024, 18:27
Simsalabim kirjoitti: 14 Tammi 2024, 18:23Ehdotan, että tän biisin kannattajajoukon nimeksi tulee team paskanalle
Voin jo kuvitella ne kannustuskyltit UMK-yleisössä :uujee: :rofl:
Mietin just että pitäiskö joku kakkaemoji-kyltti ottaa mukaan :miettii: olen selkeästi etukäteen päättänyt pitää tästä :heh:
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1989
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hercules »

Mikseesrekisteröidyn kirjoitti: 14 Tammi 2024, 19:00 Tuo vuoto pätkä soinu kohta pari tuntia päässä, ja erittäin odottavat fiilikset vaikken yleensä ees tykkää tän tyylisestä musast :tuuletus:
Sama. Muutenkin ollut itsellä jotenkin huonoja päiviä takana että odotan että tää nyt resonoi minussa vieläkin vahvemmin :shock:

Edit. Itseä hieman harmittaa miten negatiivisen vastaanoton tuo nimi on saanut: "Tämä on varmaan ihan paskaa höhö". Vaikka pidän siitä että tämä on herättänyt kaikki trollit liikkeelle. Ettei ole mitään seinätapettia.
Viimeksi muokannut hercules, 14 Tammi 2024, 19:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nyt ne verhot kii

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3375
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Simsalabim kirjoitti: 14 Tammi 2024, 19:14 Mietin just että pitäiskö joku kakkaemoji-kyltti ottaa mukaan :miettii: olen selkeästi etukäteen päättänyt pitää tästä :heh:
Melkein tekisi mieli liittyä mukaan kannustusjoukkoihin. :heh: Ei Suomi ole ihan hetkeen lähettänyt viisuihin toimivaa suomenkielistä balladia.
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36932
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

kapineiti kirjoitti: 14 Tammi 2024, 19:24 Ei Suomi ole ihan hetkeen lähettänyt viisuihin toimivaa suomenkielistä balladia.
Toimivaan en ota kantaa, mutta ylipäätään suomenkielisestä balladista (tai siis slovarista) on aikaa. :shock: Se taitaa oikeasti olla Tule luo (1993), sillä ei Niin kaunis on taivas (1996) tai Aava (1998) mitään slovareita minusta ole. Sitä ennen slovareiksi laskisin Never the Endin (1986), Katson sineen taivaanin (1979) ja Anna rakkaudelle tilaisuuden (1978). Näidenkin takana selviä slovareita ovat vain 60-luvun Aurinko laskee länteen (1965), Muistojeni laulu (1963) ja Valoa ikkunassa (1961).
Meow cat, please meow back.

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 934
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

Tuli vastaan viimekeväinen juttu Sara Siipolasta. Siinä on alkuun videolla hänen komeasti ja pel-kis-te-tys-ti vetämä Queen-koveri. Juttu setvii kohtalaisen hyvin hänen kouluaikojen vaikeuksiaan ja mt-ongelmia.

https://www.is.fi/viihde/art-2000009517945.html
Somewhere in her smile she knows

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Einingia »

En halua vilkaistakaan vuotosanoja tai -pätkiä, niitä toki ystävällisesti tänne aina nostetaan... Tämä onkin varmaan se, jota juontajien reaktiovideossa kuvattiin suihkun alla itkemisenä, diippiä ja intensiivistä, eikä loppuviikosta tulossa oleva sipuli.

Tässä on tultu biisi edellä, nimi ei ole riittävän tunnettu ja kiinnostava (vielä). Sara taitaa ihan omakohtaisesti sanoittaa kappaleensa, taustalla täytyy olla kiusattuna olemista ja mt-ongelmia. Niitä on nykynuorilla tarttuvaksi epidemiaksi asti, ollut jo Saran nuoruusvuosista lähtien.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7584
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Requel »

Simsalabim kirjoitti: 14 Tammi 2024, 18:23 Ehdotan, että tän biisin kannattajajoukon nimeksi tulee team paskanalle
Todellakin! Tää on kaikki mitä oon elämältäni halunnut, ja tänään keskiyöllä unelmani käyvät toteen. 💩🧸 näyttävätkin emojeina niin söpöiltä yhdessä. <3 #teampaskanalle

🤎💩 🤎🧸🤎
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Zazpikaleak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1348
Liittynyt: 21 Helmi 2019, 12:11

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Zazpikaleak »

En tiedä, kuinka moni tämän nimestä on mielensä oikeasti pahoittanut. :heh: Minä lähinnä mietin sitä, hyväksyykö EBU sen, mutta jos minulta kysytään, niin saa hyvin mennä. En ole kyllä nimen suuri fanikaan, mutta viisuissa varsinkin valtaosa biisien nimistä on melko roskaa, joten ihan positiivisesti tämä siellä erottuisi. :joojoo:
Violins playing
Angels crying

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5439
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Minulla on aika hyvä kutina tästä. Ehkäpä voitaisiinkin vaihteeksi lähteä suomenkielisellä balladilla yrittämään :uujee:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3375
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Mua vaan kiinnostaisi, että mitä ulkomaiset viisufanit arvelisivat tämän nimen tarkoittavan ilman että katsovat käännöksiä. :heh:
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1989
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hercules »

Jonkun muistan joskus sanoneen että jos on balladi niin silloin pitäisi olla todella hyvä. Tai että se on haastavin kategorian. Keskinkertaisella on vaarallista yrittää.
Viimeksi muokannut hercules, 14 Tammi 2024, 22:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nyt ne verhot kii

Vastaa Viestiin