UMK24: Sara Siipola – Paskana

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Sara Siipola – Paskana

*****
140
54%
****
64
25%
***
38
15%
**
10
4%
*
8
3%
 
Ääniä yhteensä: 260

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1875
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Possu »

Rousku kirjoitti: 15 Tammi 2024, 01:23 ^ Ja tästähän muuten tulee karaokebiisi.
Unelmakappale kaikille niille naisille, jotka tykkäävät paahtaa karaokessa kunnolla Celine Dionia sun muuta.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36889
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Rousku kirjoitti: 15 Tammi 2024, 01:23 Näitä kommentteja kun luen ja tähtijakaumaa katson, alkaa epäilyttää, olenko sittenkään suomalainen.
Ulkomaalaiset fanit tuntuvat olevan ihan yhtä sekaisin. :surrur:
Meow cat, please meow back.

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1953
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hercules »

Luulen että tämä tulee pyörimään itsellä 4-5 tähdessä tämän kevään. Hyvä biisi. Koen että suomalaisena tämä olisi kiva nähdä viisuissa kyllä :joojoo:
Nyt ne verhot kii

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3219
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Rousku kirjoitti: 15 Tammi 2024, 01:29 Luulisin, että masisjousten lisäksi minua tässä häiritsee se, että kertsin rytmitys pysyy koko ajan samana, se tat tarat taaa toistuu ties kuinka monta kertaa peräkkän. No, kaikki musa ei vain voi olla minulle.
Näinhän se on. En mä mitään itkupotkuraivareita saa vaikka tällainen menisi edustajaksi (jos ihmiset siitä nyt niin innostuneita on ja oikeasti uskoo siihen) kun eipä kaikki tosiaan voi olla kaikille. Mutta kyllähän ESC Addict sanoi tuolla aiemmin samoin miten mäkin sen sitten kokisin, eli en tätä mitenkään koko sydämestäni kannustaisi vaikka oma maa onkin kyseessä. Kannustaisin enemmän niitä mun oikeita suosikkibiisejä enkä väkisin toivoisi finaalipaikkaa tälle (ainakaan parempien biisien kustannuksella) vaikka Suomi onkin. :mrgreen:
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

Itse en kuuntele suomipoppia tai sitä soittavia radioita lainkaan, mutta silti tämä iski kovaa kuin nuija päähän. Tämä on liian dynaaminen ja dramaattinen ollakseen perussuomipoppis, jotka on yleensä viipyilevämpiä. Ehkä siksi itsekin tykkään tästä. Ja on tämä reilusti modernimpi, iskevämpi ja paremmin tuotettu kuin ne Albanian voimabiisit.

Pitäisi mennä nukkumaan, mutta... :rakkaus:
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
emedee
Siemailija
Siemailija
Viestit: 143
Liittynyt: 22 Loka 2018, 19:23
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja emedee »

Uskoisin tämän voivan pärjätä erittäin hyvin viisuissa. Raatien uskoisi tykkäävän ja erityisesti siinä tapauksessa jos puhelinäänet jakautuvat voimakkaasti - jos monet maat lähettävät katsojia miellyttäviä telemagneetteja näin Käärijän jälkijunassa - voisi raatiystävällisempi kappale kuten Paskana olla melkoinen valttikortti.
ŠČ!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42034
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Saturnus Psycho kirjoitti: 15 Tammi 2024, 00:50
TomppaJr kirjoitti: 15 Tammi 2024, 00:44 Haa, siinä missä Kuuma jäbä oli niinku demoversio Cha cha chasta, tämän demoversio taitaa olla Mustelmat. :miettii:
Mullekin tuli tästä vähän Mustelmat-vibat!
:shock: Mustelmathan oli paljon ilmavampi, tunnemaailmaltaan ja musiikillisestikin monipuolisempi. Okei oli vähän amatöörimäisempi myös (sekä solistin lavaolemus että äänikirjastosta kaivetut muutamat omituisuudet), mutta ehkä ne sopivat teinikapinan ja -toiveikkuuden kuvaukseen.

Kertsi jäi kyllä nyt päähän kertalaakista. Minun kirjoissani se ei ole plussaa biisille.
Saturnus Psycho kirjoitti: 15 Tammi 2024, 01:40 Mutta kyllähän ESC Addict sanoi tuolla aiemmin samoin miten mäkin sen sitten kokisin, eli en tätä mitenkään koko sydämestäni kannustaisi vaikka oma maa onkin kyseessä. Kannustaisin enemmän niitä mun oikeita suosikkibiisejä enkä väkisin toivoisi finaalipaikkaa tälle (ainakaan parempien biisien kustannuksella) vaikka Suomi onkin. :mrgreen:
Noin minä näihin aina suhtaudun: Itse viisuissa Suomi on vain maa muiden joukossa. Eikä kovin usein mikään suosikkini. Viime vuonna oli kyllä kova biisi!

Tämä ei taida oikein levyraatien ns. hipsteriosastoon iskeä?
Viimeksi muokannut Rousku, 15 Tammi 2024, 02:03. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Rise, angel, shine, love!

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 708
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Täähän on ihan hyvä, sen uskaltaa jo ekalla kuulemalla sanoa. Sara oli ennakkosuosikki, jolta odotin sitä kauden hyvää biisiä ja se hyvinkin toteutui. Saralla on hyvä ääni jota on miellyttävä kuunnella, mikä on tosi harvinaista nykyään.
Heti annoin täydet pisteet
Viimeksi muokannut akfan33_ZZ, 15 Tammi 2024, 01:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

DancingDeer
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 78
Liittynyt: 08 Helmi 2018, 14:40

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja DancingDeer »

Sai aikaan saman minkä Käärijä teki lähes tasan vuosi sitten: vaikea nukkua kun biisi vain pyörii päässä. RAKASTAN tätä <3
Oli pakko kuunnella (jo) 5.kerran. Olen aivan myyty!

Avatar
Mikseesrekisteröidyn
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 732
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

On tuo kertsi niin perskeleen tarttuva että huhhuh :kups:
:termari: :gente:
Ruotsi joka ikiselle jo valmiiksi hyvin toimivalle jutulle

Avatar
yeahyeahfire
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 754
Liittynyt: 21 Tammi 2020, 14:06

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja yeahyeahfire »

Simsalabim kirjoitti: 15 Tammi 2024, 01:48 Itse en kuuntele suomipoppia tai sitä soittavia radioita lainkaan, mutta silti tämä iski kovaa kuin nuija päähän. Tämä on liian dynaaminen ja dramaattinen ollakseen perussuomipoppis, jotka on yleensä viipyilevämpiä.
Tämäpä se. Inhoan suomipoppia, siis ihan oikeasti inhoan niin paljon etten kykene kuuntelemaan sitä soittavia radioasemia ollenkaan. Olen vuosikausia valittanut siitä, että onko ihme että tämä maa on niin masentunut kun täällä kuunnellaan sellaisia itkuvirsiä 24/7/365? Että syy vai seuraus?

Mutta sitten kuitenkin tykkään tästä melkoisen paljon. :sekava: Ei tämä ihan perus suomipop ole.
Gonna miss you all but mostly the cat

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3219
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

emedee kirjoitti: 15 Tammi 2024, 01:49 Uskoisin tämän voivan pärjätä erittäin hyvin viisuissa. Raatien uskoisi tykkäävän ja erityisesti siinä tapauksessa jos puhelinäänet jakautuvat voimakkaasti - jos monet maat lähettävät katsojia miellyttäviä telemagneetteja näin Käärijän jälkijunassa - voisi raatiystävällisempi kappale kuten Paskana olla melkoinen valttikortti.
Mun mielestä tästä puuttuu sellainen laatu minkä esim. ruotsalaiset osaavat. Vaikka Ruotsi usein muovinen onkin, niin esimerkiksi viime vuotinen voittaja (todellinen raatijyrä) oli siinä mielessä ansioitunut että mukana oli ihan erilaista ilmavuutta ja mm. instrumentaalikohtia kuin tässä. Tästä kuitenkin jotenkin tietynlainen tunkkaisuus puskee läpi, enkä usko raatien arvostavan sitä.
Rousku kirjoitti: 15 Tammi 2024, 01:57
Saturnus Psycho kirjoitti: 15 Tammi 2024, 00:50

Mullekin tuli tästä vähän Mustelmat-vibat!
:shock: Mustelmathan oli paljon ilmavampi, tunnemaailmaltaan ja musiikillisestikin monipuolisempi. Okei oli vähän amatöörimäisempi myös (sekä solistin lavaolemus että äänikirjastosta kaivetut muutamat omituisuudet), mutta ehkä ne sopivat teinikapinan ja -toiveikkuuden kuvaukseen.

Kertsi jäi kyllä nyt päähän kertalaakista. Minun kirjoissani se ei ole plussaa biisille.
Mäkin kyllä pidän Mustelmista enemmän vaikka aikamoisen inflaation sekin biisi on kokenut mun mielessäni!
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Mohno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1738
Liittynyt: 03 Elo 2005, 11:47
Paikkakunta: Stockholm, Sweden

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Mohno »

Aiemmin tuossa jo ylistin tätä biisiä mutta nyt oli ihan pakko antaa myös erikoismaininta esittäjälle Sara Siipolalle :tapu:

Hyvä lauluääni ja sen käyttö, kiinnostava karisma, klassisen kaunis olemus, look photogenique, sensuellit piirteet ja käytös :ihana:

Ei ihmekään jos kerran on tupla-Vaaka ja aurinko-Oinas (7. huone?) :peukku:

Tässä meillä on esiintyjä jota ei tarvitse hävetä millään foorumilla, kertakaikkiaan ihastuttava tuttavuus! 😍

Hassuna kuriositeettina mainittakoon että videon kansikuvasta tulee erehdyttävästi mieleen RUS09 Mamo (yhtä sielukas mutta tietty paljon kauniimpi kasvokuva).
Viimeksi muokannut Mohno, 15 Tammi 2024, 02:23. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3341
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Nyt on maailmankirjat sekaisin, nimittäin soitin tämän poikaystävälleni, joka ei yleensä tykkää läheskään samoista viisuista kuin minä ja hän tykkäsi tästä! :uujee: Kehui etenkin tarttuvaa rytmiä ja Saran ääntä, joka sopii biisin kanssa yhteen kuin nenä päähän.
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
Miodio
Siemailija
Siemailija
Viestit: 185
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 01:20

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Miodio »

Ainakin tämä olisi vähän erilainen edustaja Suomelta, tämän tapaisia on mielestäni yleensä tullut muilta mailta, joskin tuo "paskana" tuo tähän vähän suomisärmää. Olihan tämä ihan koskettava, ja pidän Sarasta ja hyvinkin voisin kannustaa tätä Euroviisuissa edustajanamme, mutta ei tämä kyllä minun suosikkini näistä ole. Minusta sävellys kuulosti aika perusiskelmältä ja tasainen nakutus alkoi jopa hieman ärsyttämään. Taustoihin olisin kaivannut ehkä oikeamman kuuloisia jousia tai jotain. Minusta tämä oli hieman tasapaksu kokonaispakettina, vaikka tunne Sarasta ja lyriikoista välittyikin hyvin.

Pääsisikö tämä semeistä jatkoon? Pidän kumpaakin vaihtoehtoa mahdollisena. Tietysti live ja muut maat ratkaisevat. Onpa aika synkkiä lauluja pistetty nyt UMK:ssa peräkkäin.

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3341
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

"Tämä voittaa Euroviisut!" t. samainen poikaystävä :rofl: :rofl:
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
Mohno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1738
Liittynyt: 03 Elo 2005, 11:47
Paikkakunta: Stockholm, Sweden

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Mohno »

kapineiti kirjoitti: 15 Tammi 2024, 02:21 "Tämä voittaa Euroviisut!" t. samainen poikaystävä :rofl: :rofl:
Sama ajatus on hiipinyt myös minun mieleeni..

Avatar
Mikseesrekisteröidyn
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 732
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

Se vielä olis ku paskanalle voittais viisut :heh: ei kai nyt sentään. Mahtava biisi on mutten usko voittoon
:termari: :gente:
Ruotsi joka ikiselle jo valmiiksi hyvin toimivalle jutulle

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7570
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Requel »

Oonkohan ikinä luukuttanut mitään biisiä näin pitkään? :rakkaus: Tällä hetkellä jää vielä Cicciolinan taakse UMK-historian parhaana biisinä, mutta ajan kanssa tilanne voi olla eri. :miettii:

Mun suosikki ei oo ikinä voittanut UMK:ta joten rippistä rip tälle biisille. :rip:
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

kapineiti kirjoitti: 15 Tammi 2024, 02:21 "Tämä voittaa Euroviisut!" t. samainen poikaystävä :rofl: :rofl:
:rofl:

Uskon tämän menestysmahdollisuuksiin, muttei nyt ihan voittoon kuitenkaan...

Jos äänestyssysteemi on sama kuin viime vuonna, tämä voisi pärjätä finaalissa samalla lailla kuin viime vuonna Viro - joka myös selviytyi finaaliin ihan teleäänin turvin. Täällä sanottiinkin siitä, että tänä vuonna moni maa lähtee vitsilinjalle. Jury-tyrkyt pärjäsi jo viime vuonna törkeän hyvin mahdollisesti koska juryt poistettiin semeistä. Tämä voisi olla todellinen musta hevonen tuossa joukossa.

Eihän tämä mikään maailman kekseliäin musiikillisesti ole (pl. lyriikat), mutta harvoin jury-tyrkyt ovat. En kuitenkaan todellakaan sanoisi tätä persoonattomaksi. Sielua on.
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1953
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hercules »

En nyt voiton puolesta liputtaisi mutta tää ois biisi millaista oon haaveillut osin Suomelta. Vahva naissolisti laulamassa suomeksi tällaista biisiä mikä on iskelmäpopeuroviisuvoimaballadi. Biisin elementit on tuolla jossain ja ne on kasattu erittäin miellyttäväksi kokonaisuudeksi. Saran liveääni tuo tähän varmasti maanläheisyyttä ja kaivattua särmää. Näillä taustoilla taas livestä tulee mahtava. Toivottavasti UMK osaa rakentaa tähän hyvän shown. Jaahas jokohan sitä kohta nukkumaan...

Edit. Mun yks lempparireagoijista E Spot Podcast alko itkee ja sanoi että tämä voi voittaa euroviisut :eeek:

https://youtu.be/wLvEmZ9C0TU?si=iKpmxqfgUZQ-U86E

Pitääkö tässä todella valmistautua Nokia Areenalle 2025? :heh:
Nyt ne verhot kii

Avatar
Jomard
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 832
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Jomard »

Tiesin jo siitä pienestä vuotopätkästä, että tulen pitämään tästä ja nyt kuunneltuani biisin monen monta kertaa tiedän rakastavani tätä jokaisen viiden paskanallen edestä! <3

💩💩💩💩💩
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Avatar
Kuolonkurki
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 983
Liittynyt: 23 Huhti 2015, 23:28
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Kuolonkurki »

Vau. Vau. En tiedä, oon sanaton. Harvemmin tämmöiset biisit iskee itseeni, varsinkaan ensimmäisellä kerralla. Täytyy vielä sulatella ja pukea tuntemuksia sanoiksi mutta kirkkaat viisi tähteä.
bye bye fool

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1953
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hercules »

Käytin hetken nelosessa mutta pakko tää pitää 5/5. Ensiksi olin että onpa iso biisi mutta noi lyriikat on vieläpä todella kauniit. Iskee lujaa.
Nyt ne verhot kii

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6311
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja mariah »

Tää on tosi hyvä kappale, selkeesti paras tähän astisista :uujee: Viisi tähteä. :tuuletus:
Viimeksi muokannut mariah, 15 Tammi 2024, 07:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

KUORIMUA
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 70
Liittynyt: 14 Tammi 2024, 15:07

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja KUORIMUA »

Wooohooooo!! TÄÄ on loistava. Saa lähteä meitä edustaa!!! Upee ääni, kaunis ja tyylikäs nainen, hemmetin hyvä kertsi, kokonaisuus on tätä päivää.

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3341
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Nukkuminen ollu aika heikkoa tähän asti, ku pitää selailla somea lukemassa kommentteja tästä. :rofl: Tulee ihan viime vuosi mieleen, ku CCC julkaistiin.
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1859
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Tämä ei ole minun juttuni. Vaikka periaatteessa ymmärrän, miksi tästä pidetään ja ollaan innoissaan. Sara on hyvä laulaja, mutta sortuu huutamaan välillä liikaa. Käärijä löi kyllä halolla päähän, samoin Blind Channel, jos puhutaan ensivaikutelmasta. Mutta tämä ei tehnyt sellaista vaikutusta. Siispä kolme tähteä. Tämän tyylisiä biisejä naislaulajineen tulee viisuihin muualtakin, joten erottuuko tämä tarpeeksi? No jos kansa päättää lähettää tämän viisuihin, voi kai sitä kokeilla. Voittoon asti ei mielestäni yllä, finaaliin ehkä pääsee.

Avatar
MerirosvoKuningas
Siemailija
Siemailija
Viestit: 154
Liittynyt: 10 Tammi 2023, 19:05

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja MerirosvoKuningas »

Vau. Eka nelitähtinen ja rytinällä kisan kärkeen. Vahva ääni, tulkinta ja lyriikat. Ensimmäinen tarttuva kertsi. Hyvällä tapaa nostalginen soundi.

Tämän vuoden Kuumaa? Ei kärkeä UMKssa mutta isoin radio soitto kotimaassa.

Kompastuskivet: tän tyylisiä vetoja on ollut viisuissa paljon. Erottuuko tarpeeksi?

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20479
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Taitaa olla Sara Siipolan vuoro lyödä läpi. Jännä melodia. Voisi tälle neljä tähteä riipaista.
Got a fire and a country heart 🔥

Vastaa Viestiin