UMK24: Sara Siipola – Paskana

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Sara Siipola – Paskana

*****
140
54%
****
64
25%
***
38
15%
**
10
4%
*
8
3%
 
Ääniä yhteensä: 260

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Itselläkin pyörinyt tämä päässä aamusta asti. :heh: Tehokas kertosäe.

Tuohon erojuttuun, niin kyllähän se toisen kuolemakin aiheuttaa eron, eri tavalla vain. :mitvit:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1955
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hercules »

Lyriikoissa tässä on monta hienoa kohtaa. Tässä muutama mistä pidän ja iskee.

Tää on niin diippiin ja relatable. On parempi olla takertuneena johonkin suruun ja toiseen kuin päästää irti:

Tää turvallinen tuska
Pitää kiinni mut sussa

Tää kans hittaa. Tuo "odottakaa" tulee niin paniikissa ja anellen että nyt kaikki seis mä en pysty olla tässä mukana:

Odottakaa, vielä ei saa pyöriä maa
Aurinkokin sammuttakaa


Tää on siisti. Epätoivoinen komennus:

Nyt ne verhot kii
Viimeksi muokannut hercules, 15 Tammi 2024, 14:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nyt ne verhot kii

Avatar
Icce
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 86
Liittynyt: 08 Touko 2007, 23:21

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Icce »

Olipa yllättävän hyvä. Mietin tässä vain että laulua on niin paljon hiottu tuotannollisesti että miten mahtaa olla liven laita?
Viimeksi muokannut Icce, 15 Tammi 2024, 14:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1880
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Possu »

Mielestäni lyriikat jättävät tarkoituksella sen verran avonaiseksi varsinaisen paskana olemisen syyn, että siihen voi kuulija kuvitella oman tarinan mihin samaistuu helpommin.

greenbrown
Maistelija
Maistelija
Viestit: 33
Liittynyt: 11 Tammi 2024, 13:24

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja greenbrown »

hercules kirjoitti: 15 Tammi 2024, 13:32 Livessä pitäisi tuoda jotenkin tämän emotionaalinen puoli esiin. Saran tulkitseminen on isossa roolissa. Mutta näitä pitäisi varmaan korostaa just että Sara on yksin lavalla kärsimyksineen. Nuo alut sun muut aika lähishoteilla otettuna, mutta sitten kertsissä ja lopussa laajakuvaa. Upeaa valoshowta. Vaikka tämä on hyvä pitää suht yksinkertaisena niin jokin jippo/kuvakulma tähän olisi varmaan hyvä saada lisäksi että show olisi myös oivaltava.

Edit. Kuvasinko just Loreenin esityksen :heh:
Toivottavasti ei tarvitse jännittää, että Yle tuo lavalle kiintiötanssijat pesäpallomailoineen tai jotain muuta vastaavaa. Jospa keskittyvät tekemään vaan dramaattisen, näyttävän show'n joka korostaa biisiä eikä sekoita soppaa.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8168
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Icce kirjoitti: 15 Tammi 2024, 14:11 Olipa yllättävän hyvä. Mietin tässä vain että laulua on niin paljon hiottu tuotannollisesti että miten mahtaa olla liven laita?
Ainakin Tähdet tähdet-ohjelmassa Sara osasi kyllä hyvin laulaa. Toki tuo laulun efektoiminen on aina ollut näissä viisuissa kyseenalainen toteutettava livenä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1955
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hercules »

hra47 kirjoitti: 15 Tammi 2024, 14:16
Icce kirjoitti: 15 Tammi 2024, 14:11 Olipa yllättävän hyvä. Mietin tässä vain että laulua on niin paljon hiottu tuotannollisesti että miten mahtaa olla liven laita?
Ainakin Tähdet tähdet-ohjelmassa Sara osasi kyllä hyvin laulaa. Toki tuo laulun efektoiminen on aina ollut näissä viisuissa kyseenalainen toteutettava livenä.
Itse odotan sitä liven raspisuutta. En edes odota että nuo studiokikat tuodaan lavalle ja ehkä parempi niin.
Nyt ne verhot kii

Avatar
Lovage
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 55
Liittynyt: 22 Tammi 2020, 10:41

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Lovage »

Minut nämä lyriikat veivät suoraan nuorena aikuisena yllättäen kuolleen ainoan sisarukseni poismenon jälkeiseen aikaan, ja riipivät siten kyllä sydänjuuria myöten. Muistui elävästi mieleen se tuska ja ihmetys miten maailma voi pyöriä ja ihmiset ympärilläni tehdä normaaleja asioita, kun itse pystyn hädin tuskin seisomaan jaloillani.

Kappaleessa käsitellään suurta menetystä, ja uskon että moni löytää siihen samaistumispintaa erilaisten elämänkokemustan myötä, oli se sitten kuolema tai vaikka kipeä ero.

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5413
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Possu kirjoitti: 15 Tammi 2024, 14:12 Mielestäni lyriikat jättävät tarkoituksella sen verran avonaiseksi varsinaisen paskana olemisen syyn, että siihen voi kuulija kuvitella oman tarinan mihin samaistuu helpommin.
Hyvin sanottu. Tämä olisi kyllä mahtava kuulla viisulavalla :kups:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1955
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hercules »

Haluan nostaa yksityiskohtana noi verenpunaiset jalat/saappaat/kengät miksi naiset niitä haluaakaan kutsua. Jotain tämmöistä verenpunaista, oisko siistin brutaaliväri. Ainakin yksityiskohtana, jos ei muuten. Toimii nykyisellään jo.
Nyt ne verhot kii

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Edelgard kirjoitti: 15 Tammi 2024, 13:54
LaRosalia kirjoitti: 15 Tammi 2024, 13:46

Eikös tämä biisi kerro läheisen kuolemasta?
Näin minäkin sen ymmärsin, itselle on jotenkin huolestuttavaa jos on noin 'paskana' vuoden päivät eron vuoksi, mutta toki ihmisiä on erilaisia.
Erosta yli pääsemiseen menee 1.5 x suhteen kesto. Näin kertoi MeNaiset vuonna 1993.

Jos tää kertoisi erosta, se olisi etu live-esitykseen. Kuolemasurun tulkitseminen on... masentavaa.

Mä tulkitsen tän rakkauslauluksi.

Katri Norrlinin haastattelussa mun mielestä ei poissuljettu tätä.

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1094
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Se, että biisi on inspiroitunut läheisen kokemasta menetyksestä, ei merkitse sitä, että se kertoisi siitä. Minusta tällä sanoituksella on moniakin tasoja, ja kuulija pystyy täydentämään siihen oman tarinansa. Uskon, että tämä kappale voi tarjota samaistumispintaa hyvin moneen erilaiseen elämänkriisiin. :hali:
UsvaAuer kirjoitti: 15 Tammi 2024, 14:40
Edelgard kirjoitti: 15 Tammi 2024, 13:54Näin minäkin sen ymmärsin, itselle on jotenkin huolestuttavaa jos on noin 'paskana' vuoden päivät eron vuoksi, mutta toki ihmisiä on erilaisia.
Erosta yli pääsemiseen menee 1.5 x suhteen kesto. Näin kertoi MeNaiset vuonna 1993.
Vuosi eron jälkeen voi todellakin olla vielä paskana! Itse olen nyt jo ihan hajalla, kun pitkä suhde on luisumassa kohti avioeroa, ja varmasti olen hajalla vielä piinallisen pitkään. :parku: Tosin toivottavasti tämä murheen alho ei kestä puolitoistakertaisesti suhteen kestoon nähden. :eiei: Ollaan oltu yhdessä yhdeksän vuotta, ja mielelläni pääsisin tästä yli ennen kuin olen jo katkeroitunut, rakkauteen uskonsa menettänyt keski-ikäinen. No, ainakin on tämä biisi jota luukuttaa ja josta ammentaa lohtua. <3
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

gza101
Siemailija
Siemailija
Viestit: 162
Liittynyt: 16 Helmi 2016, 12:43
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja gza101 »

Mä taidan olla ainoa, joka kokee myötähäpeää lyriikoista (rytmitys ei toimi). Mä en tiedä pystynkö edes kuuntelemaan tätä uudelleen ennen UMK-finaalia. Ehkä kyse on tässä enemmän pop-lyriikan trendeistä, josta en pidä kuin juuri tästä biisistä.

Ehkä tästä tulee mun tämän kauden Queen of The Kings (oli mielestäni mauttoman vanhanaikainen, vaikka suurin osa rakasti).

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36914
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Diva_La_Viva_74 kirjoitti: 15 Tammi 2024, 10:41 Soitin tän ei-viisufani-duunikavereilleni ja he totesivat, että hyvä biisi.
On siis soittanut myös CK:n ja Sexmanen biisit myös ja tää sai parhaimman vastaanoton.
En ihemettele yhtään ;)
Minun työkavereiltani tuli vähän ristiriitaisempi vastaanotto. Osa tykkäsi isosti ja samastui, osa ei juurikaan välittänyt. :mrgreen: On kyllä ollut kivaa soittaa näitä työkavereille kahvitauoilla.
Meow cat, please meow back.

Massiel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1002
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:12
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Massiel »

Minäkin koen myötähäpeää lyriikoista ja luulenpa ettei tämä selviäisi finaaliin mikäli voittaisi UMK:n. En tykkää.

Avatar
yeahyeahfire
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 756
Liittynyt: 21 Tammi 2020, 14:06

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja yeahyeahfire »

Miss Ludo kirjoitti: 15 Tammi 2024, 15:10 Se, että biisi on inspiroitunut läheisen kokemasta menetyksestä, ei merkitse sitä, että se kertoisi siitä. Minusta tällä sanoituksella on moniakin tasoja, ja kuulija pystyy täydentämään siihen oman tarinansa. Uskon, että tämä kappale voi tarjota samaistumispintaa hyvin moneen erilaiseen elämänkriisiin. :hali:
UsvaAuer kirjoitti: 15 Tammi 2024, 14:40 Erosta yli pääsemiseen menee 1.5 x suhteen kesto. Näin kertoi MeNaiset vuonna 1993.
Vuosi eron jälkeen voi todellakin olla vielä paskana! Itse olen nyt jo ihan hajalla, kun pitkä suhde on luisumassa kohti avioeroa, ja varmasti olen hajalla vielä piinallisen pitkään. :parku: Tosin toivottavasti tämä murheen alho ei kestä puolitoistakertaisesti suhteen kestoon nähden. :eiei: Ollaan oltu yhdessä yhdeksän vuotta, ja mielelläni pääsisin tästä yli ennen kuin olen jo katkeroitunut, rakkauteen uskonsa menettänyt keski-ikäinen. No, ainakin on tämä biisi jota luukuttaa ja josta ammentaa lohtua. <3
Voi Ludo :lohduton: Virtuaalihalaus! :hali: Olet minusta yksi kivoimpia kuppilalaisia ja sulle toivoisi vain hyvää! <3
Gonna miss you all but mostly the cat

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Jotkut toivoi että teksti olisi vähän rajumpaa. Tuon "Nyt ne verhot kii" tilalla voisi olla "Nyt ne turvat kii". :mrgreen:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2049
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Paskana ilmaus ei mussa aiheuta myötähäpeää, mutta nyt kuunneltuani tätä melkein koko päivän sana alkaa hieman särähtää korvaan ja tavallaan pilaa hyvän biisin. Nauruksi menee monesti eikä se tässä nyt ole positiivinen reaktio eli ei hyvä merkki....laskeekohan ton takia kohta kolmoseen.

Harmin paskapaikka, olisi keksinyt siihen jonkun muun sanan. Se on se sanan miekka :miettii:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42045
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Rousku »

No mut haittaakse paska, jos tää olis viisu? Ei suomea muualla osata, eikä lyriikoita käännetä niin että kirjaimellisesti viitattaisiin johonkin ulosteeseen, vaan tyylilajiltaan sopivalla kustakin kielestä löytyvällä ilmauksella. Nimeä en vastusta, melkein kaikkea muuta sitten kyllä.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
helidon
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 552
Liittynyt: 12 Helmi 2013, 08:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja helidon »

ESC Addict 98 kirjoitti: 15 Tammi 2024, 00:40 Kuuntelin neljä kertaa. Totesin, että tässä kappaleessa ei ole mitään. Aivan täysin keskitien kulkija, ei ärsytä tai ihastuta. Melodisesti ja soinnuiltaan överiturvallinen, tuotannollisesti toimiva muttei ansioitunut. Plussaa kaiketi on se, että jäi jollain tasolla mieleen kuitenkin. :miettii:

Minäkin näen tämän aika turvallisena finalistina, en tosin biisin ansioiden vuoksi vaan siksi, että Paskana on juuri sellaista pikaruokaa, joka omaksutaan kyselemättä varmaan aika lailla missä päin Eurooppaa tahansa. Ei voita kansainvälisillä areenoilla, mutta varmasti voi pärjätä hyvin. Kiinnostava valinta tämä kuitenkaan ei olisi, tai sellainen, jota jaksaisin omamaa-mielisesti kannattaa. Todennäköisemmin miettisin, että vie varmaan jonkun kiinnostavan viisun paikan finaalissa. :heh:


Keskikolmosista keskimmäisin, keskellä keskusta. Laimein tähänastisista.
Tämä. Mahtunee tämmöinenkin mielipide tänne suitsutuksen väliin.
En ehkä ole ihan kappaleen kohderyhmää, mikä voipi selittää sitä, että en innostunut tästä kappaleesta. Jotain itäeurooppalaista tässä kappaleessa on - balkanviisua joo, mut enemmän ehkä jotenkin Viron Alikan Bridges. Saran tulkintatyyli on etäisempi, coolimpi. Kolme tähteä.

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1955
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hercules »

Jos sana "paskana" vaihtuisi vaikka "hajalla" niin itsellä äkkiseltään tuntuisi lame. Tää biisi vaatii tuon vahvan sanan.
Nyt ne verhot kii

Mikseesrekisteröidyn
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 759
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

Joo ei toimis jos ois hajalla tms
:synkka:

Avatar
Ansarin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1651
Liittynyt: 08 Tammi 2011, 23:56

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Ansarin »

Mua tää biisi ei varsinaisesti kosketa, vaikka samaistunkin, mutta tää sanoitus on niin ihanan ylidramaattinen, että naurattaa :heh: (pelkästään hyvässä mielessä!)
Kuori mua pussikulli

Käsittääkseni pyramidi ei kuitenkaan ole selfie

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Kyllä Sara kipusi nyt UMK-puntarini kärkeen tähän mennessä kuulluista. Mielikohtani biisissä on "yks muisto susta rakas, tuo maailmanlopun takas". Näinhän se on, sitä koettaa olla reipas kunnes ote herpaantuu..Neljä tähteä :surrur:
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
Käärijä
Siemailija
Siemailija
Viestit: 117
Liittynyt: 02 Maalis 2023, 21:38

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Käärijä »

Perukaa häät, ristiäiset.
Linnut, junat ja UMK-finaali.
Paskana on meijän edustaja!
Nyt lähden tanssimaan niinku cha cha cha cha enkä pelkääkään tätä maailmaa...

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 934
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

Samiasd kirjoitti: 15 Tammi 2024, 13:52
LaRosalia kirjoitti: 15 Tammi 2024, 13:46
Eikös tämä biisi kerro läheisen kuolemasta?
Tuollaisen yhden näkökulman minäkin kappaleeseen päässäni loin. Toki c-osan "Joo, oon aikuinen mutta jos mä en niin ei muutkaan saa rakastaa" vähän murtaa tuon.
Vai murtaako sittenkään? Jos rakastettu on kuollut, niin fyysinen rakkaus ei ole enää mahdollista ja vois kuvitella vahvasti myrtsin olon, kun joutuu "kuvioissa" seuraamaan pariskuntien lepertelyä.

Ylipäänsä teksti on yhtäaikaa hiukka kotikutoinen mutta kuitenkin tavallansa miltei valioluokkaa alusta loppuun. Pieniä särähdyksiä voi kuulla, jos oikein haluaa (kahdesti alleviivaten "joo oon aikuinen"...). Positiivisena puolena kuulen ylidramatisoinnissa myös kivasti huumoria, varsinkin kertsissä.
Somewhere in her smile she knows

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8168
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Käärijä kirjoitti: 15 Tammi 2024, 17:29 Perukaa häät, ristiäiset.
Linnut, junat ja UMK-finaali.
Paskana on meijän edustaja!
Mä olen odottanut tilaisuutta sanoa vähän samaa, mutta katsotaan nyt viimeisetkin biisit, mitä niillä on tarjottavanaan. Ennakkokiinnostukseni perusteella laitan jäljellä olevat seuraavaan järkkään:

Sini
MG
Win95man
Jesse

Ainoastaan Siniltä ja MG:ltä odotan potentiaalista viisuhittiä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

Käärijä kirjoitti: 15 Tammi 2024, 17:29 Perukaa häät, ristiäiset.
Linnut, junat ja UMK-finaali.
Paskana on meijän edustaja!
:voitto: :riemu:

Oon jääny tähän samalla tavalla koukkuun kuin CCC:han. Pelkään vaan, että joudun kokemaan saman raskaan pettymyksen kuin 2022, kun Bess ei voittanut. En saa sellaisia viboja, että kuppilan ulkopuolella tämä nauttisi hirveästi rakkautta.
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Bessi sössi liven. Tämä ei ole niin herkkä sille. Laulutaitoa ja tv-kokemusta piisaa, eikä tähän sovi taustalle mikään kevätjuhla.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Mikseesrekisteröidyn
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 759
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

Sara kerto että lavaesitys tulee oleen "Suurta, mutta pelkistettyy" Ylex tiktokissa. Eli ei ainakaan varmaan pökäleitä :rofl:
:synkka:

Vastaa Viestiin