UMK24: Sara Siipola – Paskana

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Sara Siipola – Paskana

*****
140
54%
****
64
25%
***
38
15%
**
10
4%
*
8
3%
 
Ääniä yhteensä: 260

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

Yle ei ryssinyt CCCtä joten kaikki on mahdollista ja todennäköistäkin!

https://youtu.be/rbD2xAwo_Ow?si=d7_Ax2mQ68VPLhJv

Bors, joka on ollut umk:ssa Tsekin raadissa, rakasti tätä. Tosin hän antoi luonnollisen varauksen biisin toimivuudesta livenä ja epäröi tämän viisupotentiaalin suhteen. Musta tuntuu, että tää biisi lytätään esim. Redditissä sen takia, ettei tämä ole voittobiisi. Viisufaneilla - siis myös ja etenkin ulkkareilla - on ihan järjettömät odotukset, että Suomen pitäisi nyt voittaa viisut. Sitä taustaa vasten kaikki muu paitsi CCC tuntuu varmasti laimealta. Koska onhan tämä parempi kuin tyyliin mikään tähänastisista nf-balladeista tai ainakin siellä kärjessä.

Tämä on villi kortti, jolle voi käydä miten vaan. Mun mielestä tämä on kuitenkin riskin arvoinen. Laskelmoimalla jos mennään, niin Suomi ei ikinä lähettäisi muita kuin englanninkielisiä rock-biisejä.
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
Mikseesrekisteröidyn
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 730
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

Joo kyllä toi englanninkielinen rokki alkaa tulee joka reiästä ulos. Jotain muuta, ja se vois olla tää
:termari: :gente:
Ruotsi joka ikiselle jo valmiiksi hyvin toimivalle jutulle

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

^^ Huomaa kyllä juu YouTuben reaktiovideoita katsoessa, että Suomen biisien kohdalla puhutaan vain siitä, mikä biisi tulee voittamaan viisut. Toisaalta on toki ihan hauska katsella, kuinka viisufanit oikeasti miettivät, että nyt on Suomen vuoro voittaa ja niin pitää tapahtua, mutta toisaalta vähän säälittää, koska pidän melko varmana sitä, ettei Suomi tänä vuonna ole mukana voittotaistelussa.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

^kun oikeasti joku top10-sijoitus olisi ihan VALTAVA voitto, tehtäisiin siinä historiaa taas että onnistutaan pitämään paikkamme kärjessä peräkkäisinä vuosina. En itse odota voittoa, mutta olisi kiva olla ainakin tulostaulun vasemmalla puolella tai siellä top 10ssä. Ja näen tässä potentiaalia siihen.
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3341
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Joo siis yhdyn siihen, että tylsintä mitä Suomi voisi tänä vuonna tehdä, on lähettää Cyan Kicks viisuihin turvallisella enkuksi lauletulla poprockilla. :heh: Uskon kyllä, että CK tulee myös päräyttämään livenä, mutta sille taas ei voi mitään, että Paskana on biisinä valovuosien päässä Dancing with demonsista etenkin Saran esittämänä.
Viimeksi muokannut kapineiti, 15 Tammi 2024, 20:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8164
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Simsalabim kirjoitti: 15 Tammi 2024, 20:18 Yle ei ryssinyt CCCtä joten kaikki on mahdollista ja todennäköistäkin!
Käärijässä oli onneksi sen verran showmiestä, että tiesi mitä halusi. Artistit joilla ei ole hajua lavatoteutuksesta voivat olla helpommin Ylen viisutiimiin ideoiden vietävissä. Ja kyllähän Cha cha cha:n lavaesitys koheni huomattavasti vielä siitä UMK:ssa nähdystä. Toivotaan, että viisutiimin ulkomaalaisvahvistukset ovat palkkansa arvoisia.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 934
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

hra47 kirjoitti: 15 Tammi 2024, 20:29
Simsalabim kirjoitti: 15 Tammi 2024, 20:18 Yle ei ryssinyt CCCtä joten kaikki on mahdollista ja todennäköistäkin!
Käärijässä oli onneksi sen verran showmiestä, että tiesi mitä halusi. Artistit joilla ei ole hajua lavatoteutuksesta voivat olla helpommin Ylen viisutiimiin ideoiden vietävissä. Ja kyllähän Cha cha cha:n lavaesitys koheni huomattavasti vielä siitä UMK:ssa nähdystä. Toivotaan, että viisutiimin ulkomaalaisvahvistukset ovat palkkansa arvoisia.
Ettei aina perunoida Yleä, niin eikös tämä mennyt tällä kertaa niin, että Ylen edustaja vaati nimenomaan esitykseen "enemmän Käärijää", kun Käärijä meinasi ensin ihan mustassa takissa vetäistä?
Somewhere in her smile she knows

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1953
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hercules »

Minä kyllä olen asennoitunut että ei nyt ihan voitosta kamppailla. Toki kaikki on mahdollista, riippuu vaikkapa Saran livestä. Jos se saa haukkomaan henkeä kuin Loreenin veto niin... Mielestäni tämmöisellä biisillä voitettiin viime vuonna, mutta tässä on enemmän sielua, diipimmät lyriikat, kansalliskieli... Mutta koska viisuja on vaikea laskelmoida tämä voi olla vaikka sijalla 1-5 tai 20-25. Mahdotonta sanoa tässä vaiheessa.
Nyt ne verhot kii

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3341
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Minusta voittotaisteluista on mahdotonta sanoa mitään ennen kuin kaikki tyrkyt ja valintakappaleet on kuultu. :joojoo:
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Saralla ainakin varmuudella vaihtuu videon alusmekko, ei nähdä sitä livessä. :heh:

Teemun piirtämähän se Käärijän musta ja edelleen käytössä oleva takki on, mutta kyllä, sen piti olla liven asu. Possujuna oli myös sitä lisäkäärijää.

Suomi tulee saamaan jokusen myötätuntoäänen. Kansainväliset fanit eivät ole unohtaneet meitä ja meidän kohtaloamme.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Tervasuo
Maistelija
Maistelija
Viestit: 31
Liittynyt: 23 Tammi 2009, 22:06

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Tervasuo »

Jaha. Kyllä nyt on taas tehty sävellystä Suomen markkinoille, sillä eihän tällaisella ulinalla ja autotunettamisella pärjää kuin viikonloppuisien kokoontumisajossa.

Avatar
Donitsi
Siemailija
Siemailija
Viestit: 118
Liittynyt: 23 Tammi 2021, 09:44

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Donitsi »

Minä kuulun niihin, johon tämä ei täysillä iskenyt. Olo oli ihan kiva, mutta niin turvallinen tuotanto, mutta silti jätti hämmentyneen olon. Odotan mihin suuntaan kasvaa kuuntelukertojen jälkeenn.

Mielestäni Sara on tämän laulun sielu, joten toivon koskettavaa liveä.

Tämä voi tosiaan olla hitti tai huti.

Avatar
jamira
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2316
Liittynyt: 29 Huhti 2010, 00:15

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja jamira »

Ei minua haittaisi lähettää tämä Malmöhön, kuulun vaan siihen kategoriaan joka ihmettelee kappaleen saaman hehkutuksen määrää ja tasoa. :shock: En ihan nyt odottanut tällaista vastaanottoa. :mitvit: Mielestäni tässä on paljon hyvää, mutta ei mitään mikä tekisi tästä todella erityisen ja loistavan.

Avatar
Elukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1077
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 19:55

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Minäkään en syystä tai toisesta kuule tässä sitä jotain, mikä saa ihmiset suorastaan palvomaan tätä. :sorivaan:
Mutta mikäpä siinä, Malmöhön vaan, en pane pahakseni. Ei tämä voi huonokaan olla, jos niin moni rakastaa.
Vaihtuvat sloganit takaisin! :grr:

Avatar
inomu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2681
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja inomu »

Tämän hypeä varmasti kasvattaa se, että kaksi ensiksi julkistettua kappaletta oli aika, noh, tylsiä. Tässä on enemmän koukkua ja tunnetta mihin tarttua, vaikka ei edes suomea osaisi. Vuotaneen klipin perusteella en itsekään paljoa tältä odottanut, mutta tässä olikin aika päräyttävät sanoitukset, jotka vei mukana. Mutta en tämän voittoa vielä juhli ennen kuin loput kappaleet on kuultu.
Dancing to electropop like a robot from 1984

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2974
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Mikä on tämä uusi ruokalaji pas kana? Onko se vähän niinku hot wings :heh: Ei vaan, varsin toimiva draamapaukku, hätäisesti olen sen nyt kolmesti kuunnellut ja paranee hippusen kerrallaan. Ei tästä ominta juttuani saane millään, annetaan nyt kumminkin neljä tähteä tässä kohtaa, paljon tulee riippumaan livestä.
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16996
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Happy »

kauhee myöntää et oon hirviö mut ootin enempi wiwiblogsin reagtointivideon liveee Sara Siipolasta ku varsinaisesti Jesse Marklinin UMk-biisii


mut täsä se on!!

Never miss a good chance to shut up.

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11936
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja sziget »

Neljä tähteä tässä vaiheessa. Rosoisuus ja hienoinen itseironia purevat. Kestävyydestä ei vielä tiedä.
Rousku kirjoitti: 15 Tammi 2024, 01:29 Luulisin, että masisjousten lisäksi minua tässä häiritsee se, että kertsin rytmitys pysyy koko ajan samana, se tat tarat taaa toistuu ties kuinka monta kertaa peräkkän.
Voi muodostua rasitteeksi, jos tätä koko kevät saadaan kuunnella.
greenbrown kirjoitti: 15 Tammi 2024, 14:14 Toivottavasti ei tarvitse jännittää, että Yle tuo lavalle kiintiötanssijat pesäpallomailoineen tai jotain muuta vastaavaa.
Bessin pimut takaisin ja pesismailat heilumaan. Sanoma avautuisi yli kielirajojen. :paarit:
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

inomu kirjoitti: 15 Tammi 2024, 23:07 Tämän hypeä varmasti kasvattaa se, että kaksi ensiksi julkistettua kappaletta oli aika, noh, tylsiä.
Varmasti näin. Jos tämä olisi julkaistu heti ensimmäisenä, niin veikkaan, että vastaanotto ei olisi ollut ihan näin hehkuttava, vaikka biisi hyvä onkin.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2209
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Sori mutta repesin aivan täysiä tälle jodlaukselle… Tulkaa sitten toukokuussa muistuttelemaan jos näin käy :kups:
Liitteet
IMG_5900.jpeg
IMG_5900.jpeg (47.85 KiB) Katsottu 549 kertaa
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3341
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

^ Näin totesi tuo minun parempi puoliskonikin. :heh:
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

Happy kirjoitti: 16 Tammi 2024, 00:07 kauhee myöntää et oon hirviö mut ootin enempi wiwiblogsin reagtointivideon liveee Sara Siipolasta ku varsinaisesti Jesse Marklinin UMk-biisii


mut täsä se on!!
Samat fiilikset.

Williamin reaktio <3 :rakkaus: <3 :rakkaus: <3

Huhhhuuhh mulla alkaa tulee toivoa tän suhteen! Onpa ihanaa seurata näitä reaktioita.

Hienoa, että tätä verrataan t.A.T.uun eikä Loreeniin!
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

iiiduli kirjoitti: 16 Tammi 2024, 00:30
inomu kirjoitti: 15 Tammi 2024, 23:07 Tämän hypeä varmasti kasvattaa se, että kaksi ensiksi julkistettua kappaletta oli aika, noh, tylsiä.
Varmasti näin. Jos tämä olisi julkaistu heti ensimmäisenä, niin veikkaan, että vastaanotto ei olisi ollut ihan näin hehkuttava, vaikka biisi hyvä onkin.

Varmaan riippuu ihmisestä. Mulla tää on kyllä vahvasti itse biisistä johtuvaa, oon jäänyt tähän ihan koukkuun. Se on sellanen automaattinen reaktio musiikkiin joka syntyy tai ei, kuuntelisin tätä paljon vaikka ei olisikaan umkssa.
Life's love
Thing is known
Like in dreams

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3806
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Taikahuilu kirjoitti: 15 Tammi 2024, 12:02 Tämä paskakasa on tämän vuoden Kuumaa, hitti Suomessa, itsekin kuuntelen tätä koko ajan,...mutta eihän se varsinainen Kuumaakaan euroviisuissa lopulta pärjännyt.

Ja sanoituksesta mulla tulee mieleen irtosuhteet johtuen videon yliseksuaalisesta stailauksesta, varsinkin punaiset saappaat korostaa huoran leimaa....Saaraa pannaan nyt paskana :miettii:


Mitä?? Minusta punaiset saappaat ei tee kenestäkään huoraa.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1953
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hercules »

Toivottavasti suomalaiset äänestäjät tajuaa että meillä on mahdollinen timantti käsissämme. Kuka olisi uskonut että JOS Sara Siipola tuo pystin kotiin Käärijä-vuoden jälkeen.

Edit. Voitaisko vaan keskeyttää koko UMK ja laittaa Sara sinne? Tai voisiko Yle taas säätää jurypainoarvon sanotaanko että 75% juryt, 25% yleisö :peukku:
Viimeksi muokannut hercules, 16 Tammi 2024, 00:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nyt ne verhot kii

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3806
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja poika90 »

hercules kirjoitti: 16 Tammi 2024, 00:56 Toivottavasti suomalaiset äänestäjät tajuaa että meillä on mahdollinen timantti käsissämme. Kuka olisi uskonut että JOS Sara Siipola tuo pystin kotiin Käärijä-vuoden jälkeen.
Jep. Toivottavasti Käärijä on rohkaissut Suomalasia, että erillaisuudellakin voi pärjätä.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Vaikka pidänkin ihan biisistä, niin olisi kyllä ainakin itselle todella iso yllätys, jos tällä Suomi lopulta onnistuisi viisut voittamaan. Toki viisuissa voi tapahtua mitä vaan, mutta ihan en vielä viitsi rahojani laittaa likoon vain siksi, että Wiwibloggs niin sanoo.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
haikea
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 98
Liittynyt: 05 Tammi 2024, 15:15

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja haikea »

hercules kirjoitti: 16 Tammi 2024, 00:56 Toivottavasti suomalaiset äänestäjät tajuaa että meillä on mahdollinen timantti käsissämme. Kuka olisi uskonut että JOS Sara Siipola tuo pystin kotiin Käärijä-vuoden jälkeen.
Mua huolettaa, että viisuihin äänestetään Cyan Kicks - koska se on täysin riskitön veto. "Suomi on raskaan musiikin maa, Eurooppa odottaa meiltä rockia, englanninkielisellä rockilla ollaan ennenkin pärjätty" jne. Enkä nyt väitä etteikö Cyan Kicks olisi kelpo edustaja, varmasti on. Haluaisin vaan, että Suomi astuisi boksin ulkopuolelle myös Käärijän jälkeen. En usko Saran voittavan viisuja, mutta musta olisi hienoa lähettää matkaan suomenkielinen balladi - tai sitten jotain muuta Suomelle viime aikojen perusteella epätyypillisempää. Variaatio viisuedustajissa on musta tärkeä asia, koska kaavoihin kangistuminen on vaan uskomattoman tylsää ja mielikuvituksetonta.

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1953
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hercules »

iiiduli kirjoitti: 16 Tammi 2024, 01:06 Vaikka pidänkin ihan biisistä, niin olisi kyllä ainakin itselle todella iso yllätys, jos tällä Suomi lopulta onnistuisi viisut voittamaan. Toki viisuissa voi tapahtua mitä vaan, mutta ihan en vielä viitsi rahojani laittaa likoon vain siksi, että Wiwibloggs niin sanoo.
Mä olen jo alkanut miettimään kaikenlaista. Kuunnellut vuorokauden ja tää vaan tuntuu kasvavan ja pysyvän fresh. Mä en tiedä enää kestänkö tämän tappiota ainakaan näille aikaisemmille näytöille. Olisin varmaan ikuisesti suomalaisille katkera. Mä toivon että tää kasvaa tämän vuoden ilmiöksi kotimaassa ja voisi suht hyvillä mielin odottaa finaalia aivan kuten Käärijän kanssa.
Nyt ne verhot kii

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

Mä en jotenkin usko että Cyan Kicksistä tulee sellaista selkeää uhkaa. Joko se yksi iso vastustaja on joku toinen (MG) tai sitten on useampi joista kukaan ei ole supervahva. Cyan Kicks on saanut enemmän rakkautta eurofaneilta kuin suomalaisilta, eri juttu jos olisi joku The Rasmuksen tyylinen bändi, jonka musa on OIKEASTI rockia eikä vaan rokahtavaa poppia.
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Vastaa Viestiin