UMK24: Jesse Markin – Glow

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Jesse Markin – Glow

*****
28
14%
****
62
30%
***
66
32%
**
29
14%
*
20
10%
 
Ääniä yhteensä: 205

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5322
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

Näitä UMK-biisejä tuntuu tänä vuonna vähän vaivaavan heikon kertsin syndrooma. Tässäkin säkeistöt ja c-osa törisivät oikein kivasti, mutta kertsi oli vähän lälly. Kaipa tämäkin nyt menee sinne neljään tähteen Cyan Kicksin ja Sexmanen kanssa. :miettii:
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5413
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Ei kyllä tämä on jumboni. Sexmanessakin oli enemmän uudelleenkuunteluarvoa kuin tässä pannukakussa
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

AX + X0
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1080
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 19:34

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja AX + X0 »

Miksi tätä ei löydy Spottarista?

Sinänsä pätevän ja kansainvälisen oloinen kappale, mutta ihan en saa kyllä tästä kiinni. Varmaankin juuri nuo riitasoinnut, miksi tämä ei ihan iske. Hyvää musaa kuitenkin YleX:lle ja Flowhun.
Viimeksi muokannut AX + X0, 16 Tammi 2024, 00:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
” Tämä kappale on todella erilainen, ainutlaatuinen ja persoonallinen, ja se onnistuu todella erottumaan massasta.”

- Viisu-Alno kuvaillessaan Kyprosen kappaletta 24.3.2023

Viisuilija_110
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3394
Liittynyt: 29 Loka 2018, 15:24

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Viisuilija_110 »

Kasper_ kirjoitti: 16 Tammi 2024, 00:07 Ellei Palestiinanmieliset pommittaisi tätä poliittisilla äänillä niin olisi ihan 100% varma jumbo. Miksi tätä muuten kukaan äänestäisi?
Koska ihmisillä on erilaisia musamakuja? Itselleni tämä kolahti ja, jos live-esitys onnistuu voisin äänestää tätä. :joojoo:
Mielenkiintona Piña Colada ja rata

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

Ensireaktio oli hämmentynyt mutta kiinnostunut. Yritin kuunnella uudestaan, mutten jaksanut kuunnella loppuun. Kiinnostavia soundeja, mutta jotenkin samantekevä. Olin aluksi antaa kolme, mutta annankin 2 tähteä.
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3233
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Mä tykkäsin! Haluaisin tämän räjähtävän vielä ihan kunnolla tuolla loppupuolella tai ainakin jotain kehitystä haluaisin sinne loppupuoliskolle jotta (ainakin tämä) kuulija saisi kunnon WOW-kokemuksen. Nyt jää toistamaan itseään turhan paljon, mutta kaipa viisuyleisö tuppaa arvostamaan saman kertsin jankkausta. Ja se kertsi ei tosiaan ole lainkaan tämän suurin vahvuus.

Sanoisin sen olevan jonkinlainen etu / mahtava asia että Suomella on mahdollisuus lähettää näin erilaisia viisuja. Ei se mitään ettei tämä kuulosta Suomelta tai euroviisulta – Suomi kun on kuviteltua moninaisempi ja euroviisujen kun ei ole pakko kuulostaa stereotypisilta viisuilta!

Eli en ihastunut täysillä mutta tykkään kyllä!
Viimeksi muokannut Saturnus Psycho, 16 Tammi 2024, 00:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Balkan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1203
Liittynyt: 11 Kesä 2010, 22:46

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Balkan »

Rakastan! Tää on NIIN mun juttu. Selkee jumbo, mutta mua ei kiinnosta, koska mulle tää on parhautta :heh:
'Cause we found something better,
plain answer, however
for I'll not surrender,
we found something better...

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3806
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Carboni kirjoitti: 16 Tammi 2024, 00:04 Ilman wokeääniä löyty kyl selkeä jumbo tähän kisaan
Joo sama mielipide. Jesse on ihan mielenkiintoinen artisti ja ymmärrän kyllä täysin miksi Yle on häntä kisaan mukaan halunnut. Tässä on vähän sama vika, kuin Robinilla eli minun omaan makuun kiva biisi, mutta todella yksitoikkoinen ja tällaisia kappaleita on miljoona samantyylistä olemassa. Itse siis vähän tykkään tästä, mutta joo ei tää tee muuta, kuin jää tällaiseksi pieneksi ilotteluksi. Hieman harmi, että nää hieman kansainvälistä uraa haluavat artistit tulee aina näillä kädenlämpöisillä massa biiseillä mukaan.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2216
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Jos ois kotona UMK-finaalin aikana niin voisi laittaa TV: n äänettömälle tämän ajaksi… No kai sen 3 min kestää, ehkä :roll:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 758
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

Ihan laadukas,mutta ei tarpeeksi räjähtävä kertsi. Versessä mielenkiintoisia kikkoja. Parempi versio viime vuoden Ukrainan viisusta.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36914
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Havahduin äsken jotenkin tosi rajusti, että Suomen euroviisukarsinnassa on oikeasti mukana jotain tällaista. <3 Objektiivisesti valtavan arvostettava tuote, mutta en minä tästä heikohkoa neljää enempää itse tykkää.

Tuli vähän täyte-ehdokasvibat, mutta annan yllättää. Tällä hetkellä veikkaisin UMK:n viimeiseksi. :miettii:

Olen puhunut esi-Paskanoista sun muista, niin esi-Glow on selvästi Thief.
Meow cat, please meow back.

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4277
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Aika bängeri! :surrur: Ihana biitti ainakin ja suorastaan herkullisia tuotannollisia kikkoja esim. Siipolan eiliseen lättyyn verrattuna. Ei kuulosta suomalaiselta, minkä sanon tässä yhteydessä positiivisena asiana. Kertsiä onkin jo sanottu heikoksi, mistä olen ehkä jossain määrin samaa mieltä. :miettii: Täytyy makustella! Tällä on mahdollisuus nousta UMK-puntarini kärkeen. Vähintään vahva nelonen, mutta viisi täysin mahdollinen.
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
Elukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1077
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 19:55

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Minä rakastin heti ensi kuuntelusta! :eeek: :rakkaus: :ihana:
Nyt se Israel ulos, niin tälle upealle intensiiviselle tekeleelle on edes ajatuksellisesti tilaa edustajana! (Juujuu en ole edelleenkään boikotin kannalla) Jännä, yllätyksellinen, mystinen, hohtava, mitä voi sanoa? Helposti paras biisi tähän mennessä!
Vaihtuvat sloganit takaisin! :grr:

Panda
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 91
Liittynyt: 19 Tammi 2023, 16:33

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Panda »

Balkan kirjoitti: 16 Tammi 2024, 00:11 Rakastan! Tää on NIIN mun juttu. Selkee jumbo, mutta mua ei kiinnosta, koska mulle tää on parhautta :heh:
Agree! :rakkaus: Näen niin itseni tanssimassa tätä sydän pakahtuen ilosta!
Call me what you may, see if I care, see me slay

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1955
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja hercules »

Tästä tuli joku mielikuva The Black Eyed Peasistä, joka alkanut pössyttelee ja jammailee Karibian auringon alla. Anteeksi, sanoin sen ääneen :puna: Mutta tämä mielikuva oli ihan viihdyttävä. Annetaan 3/5.
Nyt ne verhot kii

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3233
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Se on kyllä sääli että jotkut ovat tuominneet tämän niin ehdottomaksi jumboksi että jos niin ei käy niin se johtuu vain woke-äänistä. :shock:
Ja tällaisia väitteitähän ei voi kukaan edes kumota ellei sitten saada aikaan jotain oikeaa tutkimusta millaiset ihmiset näitä äänestelevät ja millä perusteella.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Yllättävän kivahan tämä on. Tässä on kiinnostavia elementtejä. Eihän tämä koskaan tule UMK:ta voittamaan, mutta toisin kuin jotkut, ymmärrän kyllä oikein hyvin, miksi tämä on finalistien joukkoon päässyt. Huomattavasti kiinnostavampi kuin esim. Sexmanen biisi.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Edelgard
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 55
Liittynyt: 02 Helmi 2020, 20:26

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Edelgard »

Edelgard kirjoitti: 15 Tammi 2024, 14:09 Mielenkiinnolla odotan tätä biisiä, klipin perusteella tästä tulee ainakin hyväntuulinen kuuntelubiisi vaikka viisuissa ei välttämättä pärjäisikään. Vähän samoilla fiiliksillä kuin KUUMAAn kanssa viimevuonna. :peukku:
Ja juuri sitä sain, laittaisin spotify- listalle mutta ei näköjään ole siellä vielä.

:suomi: :suomi: :suomi: & ½

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11324
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Ihanaa, tänä yönä tarvitsee tuskin unia menettää. :heh: Arvostan sitä, että tässä on tehty omaa juttua ja vieläpä laadukkaasti, mutta kovin sisäänpäin kääntyneeksi kokonaisuus kuitenkin jäi. Uskallan väittää, että näistä aineksista olisi saanut massoihin paremminkin uppoavan kappaleen aikaan, ja sikäli mietin, jäikö finaaliseitsikon ulkopuolelle nyt joku nälkäisempi artisti. Kaksi tähteä.

Jesse vaikuttaa kyllä mukavalta ja karismaattiselta äijältä, joten ainakin siitä kiitän UMK:ta, että sain lopultakin hänen musiikilleen kasvot. :peukku: Jospa tämä livenä heräisi eloon?
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Ihan ok kipale. Kyllä tätä kuuntelee. Mutta ei edustajaksi.
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2049
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Miksi tämä on UMK-finaalissa :mitvit: :raaps:

Avatar
Jedd
Siemailija
Siemailija
Viestit: 182
Liittynyt: 10 Tammi 2022, 20:48

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Jedd »

Ihana! <3 Paljon kivoja elementtejä ja kerrankin kunnollista ja tyylikästä räppiä. Kertsi tosiaan voisi olla parempi ja jää ehkä aaviatuksen geneeriseksi. Neljä tähteä ainakin näin aluksi! Selkeästi paras tähän mennessä.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10724
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Taikahuilu kirjoitti: 16 Tammi 2024, 00:17 Miksi tämä on UMK-finaalissa :mitvit: :raaps:
Samaa tässä ihmettelen. Kuulosti 2015-2016 UMK:n semikarsiutujalta.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3806
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja poika90 »

WildDance kirjoitti: 16 Tammi 2024, 00:18
Taikahuilu kirjoitti: 16 Tammi 2024, 00:17 Miksi tämä on UMK-finaalissa :mitvit: :raaps:
Samaa tässä ihmettelen. Kuulosti 2015-2016 UMK:n semikarsiutujalta.
Luulen, että nimi taitaa painaa samanlailla, kuin Sexmannen kohdalla.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Mohno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1738
Liittynyt: 03 Elo 2005, 11:47
Paikkakunta: Stockholm, Sweden

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Mohno »

Taas raikkaan erilainen biisi :peukku:

Jessen herkullisen pehmeä ääni vie tätä vapautta uhkuvaa biisiä mukavasti eteenpäin mutta hirveän paljon vaihtelua ei matkan varrelta löydy.

Joku voisi väittää paikoin jopa monotoniseksi mutta juuri se taitaa toisalta olla biisin vahvuuskin.

Kiilaa kyllä joidenkin ei-niin-kokonaisten tai -sielukkaiden biisien edelle listallani.

Artistina Jesse Markin tuntuu kovin sympaattiselta.

4/5
Viimeksi muokannut Mohno, 16 Tammi 2024, 00:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3349
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Okei, tuosta alun hirveydestä ylipäästyäni ekasta kertosäkeestä eteenpäin koko loppubiisi onkin ihan kuunneltava. Tulee mieleen 2010-luvun alun jenkkipoppis keskellä Suomen kesää. Kenties nousee vielä kolmoseen, jahka korvat ei enää vuoda verta noille riitasoinnuille.

Tälle genrelle ei sitten varmaan ollut hakijoiden joukossa yhtä mielenkiintoista pakettia? :mitvit:
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

hercules kirjoitti: 16 Tammi 2024, 00:14 Tästä tuli joku mielikuva The Black Eyed Peasistä, joka alkanut pössyttelee ja jammailee Karibian auringon alla. Anteeksi, sanoin sen ääneen :puna: Mutta tämä mielikuva oli ihan viihdyttävä. Annetaan 3/5.
:rofl: kiitos! BEP tripeissä, en voi enää nähdä ja kuulla muuta
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
Ansarin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1651
Liittynyt: 08 Tammi 2011, 23:56

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Ansarin »

Tosi hyvinhän tää swengaa, mutta käsittääkseni tällaisia biisejä on tosi paljon (ei ole genre jota kuuntelen normaalisti). Alkupuoli on oikein kiva, mutta c-osa on heikompi ja lopputuloksena biisi n. minuutin liian pitkä.
Kuori mua pussikulli

Käsittääkseni pyramidi ei kuitenkaan ole selfie

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36914
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Tuli myös vähän mielleyhtymiä tähän vuoden 2010 viisujen väliaikanumeroon, toki tässä vaikuttaa varmaan biisien sama nimi enemmän kuin oikea yhteys. :heh:

Meow cat, please meow back.

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3233
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

kapineiti kirjoitti: 16 Tammi 2024, 00:22 Kenties nousee vielä kolmoseen, jahka korvat ei enää vuoda verta noille riitasoinnuille.
Ja mun mielestä ne sekamelskan oli tässä kaikista parasta ja olisin toivonut biisin menevän totaalisesti sellaiseen suuntaan.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Vastaa Viestiin