UMK24: Jesse Markin – Glow

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Jesse Markin – Glow

*****
28
14%
****
62
30%
***
66
32%
**
29
14%
*
20
10%
 
Ääniä yhteensä: 205

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3808
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Se on harmi, että nää Robinin ja Jessen tyyliset kansainvälistä uraa haluavat artistit ei tiimeineen tajua, että ei näillä saman massan biiseillä erotutat, kun niitä tehdään niin paljon ja moni maa tekee saman isommalla rahalla ja paremmin. Olisi luullut, että esim Cha Cha Chan menestys oisi tähän tuonut jotain tolkkua, että jokin erottavuus pitää olla.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Pörheäpäärynä
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 248
Liittynyt: 04 Tammi 2024, 16:48

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Pörheäpäärynä »

C-osa tuntuu jäävän jotenkin vajaaksi, sen pitäisi kohota vielä pitemmälle ja sitten räjähtää kunnolla kertsiin. Nyt tussahtaa vähän.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5996
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Tämä on tullut kuunneltua varmaan jo nyt useammin kuin yksikään muu tähän mennessä julkaistuista kappaleista. :mrgreen: Voin niin jo nähdä itseni tanssimassa tämän tahtiin Nokia areenalla. :riemu:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1904
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Possu »

Uskon, että tälle löytyy paljon tykkääjiä. Ulkomailla varmasti tykätään tästä vielä enemmän. Varsinkin kun tietää miten hyvältä Markin kuulostaa parhaimmillaan livenä.

Toivottavasti liveen saataisiin jotain spessulaatuisen tyylikästä toteutusta hyvällä tv-kuvalla.

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2971
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Saturnus Psycho kirjoitti: 16 Tammi 2024, 00:29
kapineiti kirjoitti: 16 Tammi 2024, 00:22 Kenties nousee vielä kolmoseen, jahka korvat ei enää vuoda verta noille riitasoinnuille.
Ja mun mielestä ne sekamelskan oli tässä kaikista parasta ja olisin toivonut biisin menevän totaalisesti sellaiseen suuntaan.
Täysin samaa mieltä! Sehän tästä teki mielenkiintoisemman.
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
jamira
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2318
Liittynyt: 29 Huhti 2010, 00:15

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja jamira »

Alkoi puuduttaa hyvin nopeasti ja tuntui, että kolmeminuuttiinen kesti ikuisesti. Ei tämä mikään umpisurkea ole missään nimessä, mutta kaikista geneerisin ja unohdettavin kyllä tähänastisista.

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2253
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Revin sieluni kahtia jos tämä voittaa. Ois varmaan eka Suomen edustusbiisi josta en tykkää yhtään :kups:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3243
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Hassua muuten että juuri tämän kohdalla korostetaan kuinka paljon tällaisia kappaleita on olemassa. Onko Sexmanen kappale sitten jotenkin uniikimpi tai erityisempi? Mä väittäisin että Suomessa Mania on paljon enemmän massaa ja tämä taas paljon erikoisempi.

En oikeastaan myöskään koe Paskanaa tätä persoonallisemmaksi. :suutukkoon:
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Elukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1077
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 19:55

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Siinä missä olin eilen yllättynyt Siipolan positiivisesta vastaanotosta, olen tänään yllättynyt tämän negatiivisesta vastaanotosta. :shock: Taidan olla melkoinen vastarannan kiiski tänä vuonna.
Vaihtuvat sloganit takaisin! :grr:

Panda
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 91
Liittynyt: 19 Tammi 2023, 16:33

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Panda »

Saturnus Psycho kirjoitti: 16 Tammi 2024, 00:38 Hassua muuten että juuri tämän kohdalla korostetaan kuinka paljon tällaisia kappaleita on olemassa. Onko Sexmanen kappale sitten jotenkin uniikimpi tai erityisempi? Mä väittäisin että Suomessa Mania on paljon enemmän massaa ja tämä taas paljon erikoisempi.

En oikeastaan myöskään koe Paskanaa tätä persoonallisemmaksi. :suutukkoon:
Veit sanat suustani. Minun mielestä tämä on persoonallisin / erikoisin jne. näistä tähän asti kuulluista. On tää kuulijan korva jännä juttu :heh:
Call me what you may, see if I care, see me slay

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5996
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Itsellä on vähän sellainen tuntuma, että Jessen toteaminen siitä, ettei osallistu viisuihin, jos Israel on mukana, vaikuttaa monella ainakin alitajuisesti. Jotenkin Jessen kappaleeseen on ollut omaan silmään jo valmiiksi kauhean negatiivinen suhtautuminen ja Jodelissakin tätä haukutaan melkoisen paljon.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1904
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Possu »

Alkuhan tässä on todella raju ja jopa epämiellyttävä. Mutta se herättää kuuntelemaan ja nopeasti huomaakin biisin imaisseen mukaansa. Kappale kasvaa hienosti koko ajan ja saa lisää elementtejä. Tuo afrikkasoundi kruunaa tämän. Kappale tanssittaa ja jossain clubilla tämä olisi täydellistä. Paranee kuuntelussa ja addiktoi.

Kaikista mahtavinta, että tämä kuulostaa Jesse Markinilta. Ihan uransa parhaita biisejä ja onneksi se on säästetty tänne <3

5/5

Treilio
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 91
Liittynyt: 17 Marras 2023, 22:25

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Treilio »

Tästä biisistä tulee todella hyvä fiilis, hyvä niin kun edelliset biisit olleet nyt vähän synkkiä. Kiva et tällästäkin musiikkia UMK:ssa ja Benkun intersensational sopii kyl tähän aika hyvin. :heh:

Neljä tähteä. :peukku:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17021
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Happy »

iiiduli kirjoitti: 16 Tammi 2024, 00:42 Itsellä on vähän sellainen tuntuma, että Jessen toteaminen siitä, ettei osallistu viisuihin, jos Israel on mukana, vaikuttaa monella ainakin alitajuisesti. Jotenkin Jessen kappaleeseen on ollut omaan silmään jo valmiiksi kauhean negatiivinen suhtautuminen ja Jodelissakin tätä haukutaan melkoisen paljon.
tämä, tuntuu että moni lyttää täällä tätä lyttäämisen ilosta. ehkäpä Jessen mahdollista voittoa pelätään niin paljon?

Mä diggasin, mut Sara Siipola vei eilen mun sydämen nii siks en pääse tän imuun kiinni vaikka periaattessa tää lähenteleekin aika hyvin mun musiikkimakua.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Pörheäpäärynä
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 248
Liittynyt: 04 Tammi 2024, 16:48

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Pörheäpäärynä »

Vaikkei oman puntarini kärkeen mene, ilo huomata että tällekin on paljon tykkääjiä. :ihana: Minusta tämä on se UMK:n ehdoton vahvuus että seitsemään kappaan saadaan niin paljon varianssia esiintyjissä ja genreissä, joista kaikki kuitenkin objektiivisesti laadukkaita. Voisin ihan hyvin lähettää näistä minkä vaan edustamaan!

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3243
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

iiiduli kirjoitti: 16 Tammi 2024, 00:42 Itsellä on vähän sellainen tuntuma, että Jessen toteaminen siitä, ettei osallistu viisuihin, jos Israel on mukana, vaikuttaa monella ainakin alitajuisesti. Jotenkin Jessen kappaleeseen on ollut omaan silmään jo valmiiksi kauhean negatiivinen suhtautuminen ja Jodelissakin tätä haukutaan melkoisen paljon.
Sanoit ääneen (tai en tiedä puhuitko ääneen mutta ainakin kirjoitit :heh: ) sen mitä mä ajattelin.

”Tää ei välttämättä jää vikaksi koska wokettajat äänestää tätä vaan siks kun tääkin on wokettaja”

Juu tän voi kääntää niinkin päin että antiwoket lyttää tätä siksi kun vihaavat wokea. :mrgreen:
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1904
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Possu »

Pörheäpäärynä kirjoitti: 16 Tammi 2024, 00:46 Vaikkei oman puntarini kärkeen mene, ilo huomata että tällekin on paljon tykkääjiä. :ihana: Minusta tämä on se UMK:n ehdoton vahvuus että seitsemään kappaan saadaan niin paljon varianssia esiintyjissä ja genreissä, joista kaikki kuitenkin objektiivisesti laadukkaita. Voisin ihan hyvin lähettää näistä minkä vaan edustamaan!
Tää oli kiva viesti <3 Täysin samaa mieltä.

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3808
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Elukka kirjoitti: 16 Tammi 2024, 00:38 Siinä missä olin eilen yllättynyt Siipolan positiivisesta vastaanotosta, olen tänään yllättynyt tämän negatiivisesta vastaanotosta. :shock: Taidan olla melkoinen vastarannan kiiski tänä vuonna.


itse luulen, että syy miksi Sara sai paremman vastaan oton, kuin Jesse on se, että Saran biisi on enemmän Suomalaisempi melankoliallaan ja hieman synkillä sanoituksilla. Jesse taas kuulostaa enemmän Jenkkiläiseltä iloisella Afrobeatillaan ja kansainvälisellä tyylillään. Ja monet varmasti tahtovat jollain tasolla lähettää jotain mikä kuulostaa meidän tyylisltä musiikilta. Ja tylsäähän se ois jos kaikki ois samaa mieltä kaikesta. :joojoo:
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16672
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Miten voi olla samaan aikaan kiinnostava ja epäkiinnostava? :sekava: Hädin tuskin jaksoin kuunnella loppuun, mikä on harvinaista. Kaksi. Kasvunvaraa on jos toimii tanssittuna.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17021
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Happy »

mua ylipäätään vituttaa että palestiinanpuolestapuhuminen linkitetään johonkin wokeen
valoja pliis äijjät

ok oon kans wokettaja, mut mun "wokeäänet" menee näillä näkymin sara sipolalle, vituttaa silti lukee tällästä paskaa.

Jos joku biisi saa ihmiset imuunsa kuten vaikkapa Cha cha cha niin kai ne nyt mielellään sellaiselle äänensä antaa jos äänestää, toki jos kaikki on roskaa jonkun mielestä niin ehkä sit joku voi antaa ns protestiäänen mut veikkaan et nää on harvassa.
Ja yhtäläillä tää osuu Jesseä vastaan "en äänestä tätä sillä artisti ei vois edustaa kuitenkaan" tms


Näen kyl näil näkymin et tää tulee erottuu tästä seitsikosta ehkä eniten just niille jotka ei perinteisestä suomimusiikista niin välitä, jos pitäis jotai sijaa tälle veikata nii oisko 3/4?
Viimeksi muokannut Happy, 16 Tammi 2024, 01:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3375
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

UFOPOLI kirjoitti: 16 Tammi 2024, 00:53 Miten voi olla samaan aikaan kiinnostava ja epäkiinnostava? :sekava:
Mietin tässä aivan samaa, kun tätä kuuntelen. :heh: Alan kyllä hiljalleen lämmetä tälle, mitä enemmän kuuntelen, joten eiköhän se vielä sinne kolmoseen nouse.

Ja myös, omaan mielipiteeseeni ei vaikuta Jessen arvot tai kannanotto Israelista, vaan ihan oma musiikkimaku. Alan silti ymmärtää, miksi tämä on päätetty valita mukaan, sillä onhan tässä paljon kiinnostavia elementtejä eikä Jessen ääni ole yhtään hassumpi. :joojoo:
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1105
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Minusta tämä on melkoisen ihana! <3 Kiinnostava, raikas. Tosi kansainvälinen soundi, mitä osasinkin jo odottaa Jessen aiemman tuotannon perusteella (tai sen vähän, mitä nyt olen siihen tutustunut). Tämä pistää jammailemaan ja saa hyvälle mielelle! :uujee: Ihanan positiiviset, voimaannuttavat sanat. (Ja tämä tulee nyt synkistelijältä, joka rakastaa melankolista musiikkia. :heh:) Musiikkivideokin on mahtava ja täydentää kivasti kokonaisuutta!

En ihmettele yhtään, että tämä on mukana. Vahvat neljä tähteä tässä vaiheessa! Ihastuin niin, että taisin jo unohtaa harmistukseni siitä, miten Jesse on ilmoittanut vetäytyvänsä edustusmatkalta mikäli Israel on mukana... :heihaloo:

TomppaJr kirjoitti: 16 Tammi 2024, 00:13Olen puhunut esi-Paskanoista sun muista, niin esi-Glow on selvästi Thief.
Oh, joo! :uujee: Ehdottomasti! Vitsit miten rakastin Thiefiä tuolloin 2016, ja sattumoisin olen ihan hiljattain löytänyt sen pariin uudestaan. Mikä helmi, vaikka live olikin katastrofi!

// Typo!
Viimeksi muokannut Miss Ludo, 16 Tammi 2024, 01:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
Fujiwara
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 368
Liittynyt: 20 Joulu 2005, 18:29

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Fujiwara »

Onpas Jesse cool. :uujee: Ensimmäisellä kuuntelukerralla kappale jätti sellaiset ihan kiva -tunnelmat. Mutta huomasin kuuntelevani tätä nyt viidettä, kuudetta kertaa, ja oikeastaan, tämähän on tosi hyvä! Kesäinen, menevä ja kansainvälinen (Tosin ehkä vähän mainosmaisesti? Sopisi jonkin mainoksen taustamusiikiksi.)

Kaikki merkit ilmassa, ettei tämä UMK:ssa kovin kummoista sijoitusta todennäköisesti saa. Viisuissakaan en usko, että pärjäisi sen paremmin. Pisteitä voisi näin nopeasti veikattuna tulla enemmän raadeilta kuin yleisöltä. 🤔

Mutta omaan soittoon menee ainakin näin aluksi.

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1904
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Possu »

Itsellenikin tuli mieleen Clemso, mutta nyt on kyseessä oikea artisti :mrgreen:

Avatar
sadsingalonsong
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 300
Liittynyt: 29 Tammi 2014, 00:17
Viesti:

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja sadsingalonsong »

I swear this is such a non-event. It is like a background music for a bar. I don’t get Jesse Markin and why he receives all these critique’s awards and why he is some kind of darling of the industry. He is in UMK just to please them. At least come up with something artistic.

Balkan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1203
Liittynyt: 11 Kesä 2010, 22:46

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Balkan »

Olin rättiväsynyt ennen biisiä, mutta nyt en pääse nukkumaan, koska hehkun varmaan koko yön :heh: Niin ihana biisi, en kestä! Ja maailman hurmaavin Jesse. Seurailin hänen IG-liveään ennen biisiä, siellä se istui saunatakissa ja söi leivosta :mrgreen:
'Cause we found something better,
plain answer, however
for I'll not surrender,
we found something better...

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

Mua huvittaa, että tämä on ensimmäinen varauksettoman iloinen biisi, ja suomalaisten reaktiot on tähän kaikista nyrpistyneimpiä :rofl:

Tää taistelee kyllä jumbon paikasta. Mutta voin kuvitella, että nauttisin ehkä tähän tanssimisesta Areenalla! Kiva välishow siinä keskellä
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
yeahyeahfire
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 766
Liittynyt: 21 Tammi 2020, 14:06

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja yeahyeahfire »

Tein vaihteeksi niin että luin tätä ketjua ennen kuin kuuntelin biisin. Vaatekauppa/taustamusakommentteja oli useampia. Minusta tämä on liian levoton vaatekauppaan, sinne tarvii tasaisempaa upbeatia. Siinä mielessä siis musta kivempi kuin perus vaatekauppahumppa, kiintoisampi. Mutta jos en tätä ostoksilla kuuntelisi, niin en kyllä tiedä missä sitten...

Kolme minuuttia oli varsin tarpeeksi. Luulen, että tykkään tästä enemmän huomenna jos jaksan kuunnella silloin uudestaan koska on tässä jotain mielenkiintoa sentään.

Tuli vähän mieleen Tšekin Benny Criston viisuilut, kiva meininki mutta ei oikein muuta.
Gonna miss you all but mostly the cat

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Tää on hyvä!

Näin ajattelin puoliväliin viisua, mutta pikkuhiljaa toisella puoliskolla aloin jo kyllästyä. Kolmen minuutin kesto on liikaa tälle.

Mut on tää parempi kuin CK ja Sexmane.

P.S. Sanna Pirkkalaisen haastattelussa Jesse kertoo, että on kyselty aiemminkin viisuihin, mutta Jessen biisit eivät ole mahtuneet kolmen minuutin kestoon, eikä Jesse ole halunnut lähteä niitä muokkaamaan. Ööh. Kolme minuuttia on liikaa tälle. Harmi.

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1105
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Pakko nostaa tämä viiteen tähteen ja puntarin kärkeen! :uujee: En olisi kyllä ikinä uskonut, mutta ei mikään muu tästä kattauksesta saa mua jammailemaan mukana ja hymyilemään samalla tavalla kuin tämä. Niin ihana. <3 En tiennyt tarvitsevani juuri tällaista hehkua elämääni juuri nyt.

Eihän tämä Viisuihin lähde, enkä kyllä lähettäisikään, mutta fanitan ja fiilistelen silti!

// Tai no okei, en ihan kärkeen nostanut, mutta kakkospaikalle!
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Vastaa Viestiin