UMK24: Sara Siipola – Paskana

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Sara Siipola – Paskana

*****
140
54%
****
64
25%
***
38
15%
**
10
4%
*
8
3%
 
Ääniä yhteensä: 260

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Itse näkisin mieluummin iltapuvun kuin yöpuvun. Näkee sitten mitä Sara ja tiimi ovat päättäneet! :ihana:

Sarahan on ihan missiainesta, kaunis kuin mikä.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
Skeletor
Maistelija
Maistelija
Viestit: 44
Liittynyt: 01 Touko 2023, 01:23

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Skeletor »

Kuulen vaan että Oonpas Kana! Ole kana tai paskanalle, miten vaan! Muutaman kuuntelun tämä vaati itseltäni mutta todettakoon että jos liveä ei sössitä ja Sara osaa olla karismaattinen kameran edessä muuallakin, niin miksei lähetettäisi viisuihin - ja menestyttäisi kans! :tuuletus: <3

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2208
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

🐓 : Hei nimeni on Pas, olen Pas-kana

:hiips:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Einingia »

¿Qué paskana?
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1950
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hercules »

hercules kirjoitti: 17 Tammi 2024, 14:05 Työnnän lusikkani soppaan lähinnä kehuakseni Saran ulkonäköä. Haluan kehua tuota Saran smoky eye luukkia tuossa videolla. Näyttää todella upealta <3 Parempi kuin tuo naturelli minusta. Hän tulee olemaan stunnaavan upea varmasti lavalla :rakkaus:

Edit. Mitä mieltä olette tästä luukista? Smoky eye, ihonvärinen herkkä naturelli yläosa, verenpunaiset jalat... Pidän tuosta kontrastista. Näillä puhuteltaisiin viisuyleisöä. Semmoista sanatonta viestintää mitä vaikkapa Käärijän kanssa toteutettiin. Haavoittuvuus tulee vahvasti esiin.
Lisäksi nuo tekstuurit puvussa ovat kuin ommellut arvet ihossa. Siis kuten Wiwibloggsin William sanoi tästä voisi kirjoittaa vaikka esseen miten paljon sanatonta viestintää tässä käytetään nerokkaasti.
Nyt ne verhot kii

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2959
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Happy kirjoitti: 17 Tammi 2024, 13:56 Ainakaan itseäni ei hetkauta yhtään oman ulkonäön arvostelu, aina löytyy ihmisiä jotka pitää siitä ja aina löytyy niitä jotka ei pidä, tärkeintä on mulle mitä mieltä itse siitä olen.
Tämä on mielestäni tärkeää tiedostaa kun haluaa kehittää itsetuntoaan. Oon tässä viime aikoina miettinyt tätä ja päässyt aikalailla siihen pisteeseen, ettei mua satuta enää jos joku ei pidä siitä miltä näytän. Koska kuitenkin on aina niitä, jotka pitää musta sen näköisenä kuin olen. Makuja ulkonäön suhteen on monia. Ja kyllä sitä voi musta rinnastaa muihinkin asioihin. Ketään ei tietenkään pidä tietentahtoen haukkua, mutta en mä enää pidä niin pahana jos joku sanoo, ettei jonkun ulkonäkö viehätä. Ja kun ihminen on muutakin kuin se pelkkä ulkonäkö. Ihmisillä on muutakin annettavaa. Ei vaatimaton ulkonäkö kenestäkään huonoa tee.
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

Einingia kirjoitti: 17 Tammi 2024, 15:29 Itse näkisin mieluummin iltapuvun kuin yöpuvun. Näkee sitten mitä Sara ja tiimi ovat päättäneet! :ihana:

Sarahan on ihan missiainesta, kaunis kuin mikä.
Mä haluisin nähdä sellasen wet-lookin, jonka tyylinen oli musavideossakin, kuin olisi ryvettynyt sateessa. Sen voi tehdä tosi glamouristikin. Sopisi emootioihin paremmin kuin joku pönötysasu. Mutta joo ei mitään Loreen-riepua.
Life's love
Thing is known
Like in dreams

euronalle
Maistelija
Maistelija
Viestit: 24
Liittynyt: 09 Helmi 2023, 22:26

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja euronalle »

Tämä on ihan hyvä, sopii UMK todella hyvin ja kaunis biisi sanomineen päivineen. Live taas kerran määrittää paljon, joten vaikeaa analysoida enempää tässä kohtaa. Jos mennään viisuihin tällä niin en näe tässä (ainakaan nyt) voittajaa, mutta top 10 voisi olla saumoja ja se on jo loistava suoritus :joojoo: Vähän pelkään että isolta, äänestävältä joukolta menee tämä sanoma täysin ohi ja saattaa sen takia myös flopata pahemminkin viisuissa. Suomi & Viro lienee ainoat kun noita tekstittää joten enemmän sanahelinää. Mutta hyvä Sara, hyvä veto ja sopii UMK todella hyvin, hyvää menestystä vaikka UMK voittoon en uskokaan tällä kertaa :)

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5198
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Onpa mauton nimi biisillä. :roll: Jos onkin "pakko" laulaa tämä kappale juuri tuolla sanalla, niin kyllä otsikkona voisi kuitenkin olla jotain muuta! Ja voisihan sitä laulaa vaikka romuna olemisesta, mutta nyt on vain haluttu laulaa rumia. Muutenkaan en pidä sanoituksen sävystä, vaikka tokihan pystyn sen ymmärtämään, mistä kertojan tunteet kumpuavat - omasta suuresta menetyksestä. Minulle tällainen lähestymistapa tähän aiheeseen ei vaan nyt uppoa. Toki en itsekään ole täydellinen, vaan saatan itsekin ajatella epäreiluun ja itsekkääseen sävyyn asioista, joista ei välttämättä tarvitsisi ajatella ihan sillä tavalla. Mainittakoon kuitenkin, että en pidä tästä ominaisuudesta myöskään itsessäni! Yritänkin kehittää itseäni tämän asian suhteen, vaihtelevalla menestyksellä.

Ai niin, laulajan äänestäkään en tässä kappaleessa oikein tykkää.

**
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1149
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

viisuilta kirjoitti: 17 Tammi 2024, 00:28 Kävikö ufot kylässä ja myrkytti mut vai miksi tää kuulostaa yhtäkkiä oikein hyvältä? :rofl:

Mulla kääntyi takki tänä aamuna täysin, en odottanut. Tälle pitää antaa tila tulla sisään ja sitten se on menoa.
Onhan tämä hieno, ja onhan tämä liikuttava. Ja onhan tämä jollain tavalla myös persoonallinen ja raikas, suomen kieli antaa tähän jotain ja... odotan liveä suurella mielenkiinnolla, mutta todnäk äänestän ja kannustan ja toivon tästä tämän kevän edustuskappaletta.

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Simsalabim kirjoitti: 17 Tammi 2024, 13:25 Ei tällaisella kommentoinnilla saavuteta mitään. Ymmärrän sen ristiriidan, että paineet kauneuskirurgiaan on todellinen ongelma, joka sotii kehopositiivisuutta vastaan, mutta toisaalta on todella irvokasta oikeuttaa kehopositiivisuudella toisten ulkonäön arvostelua.
Luettuani näitä kommentteja tunnen huonoa omaatuntoa. Tai tunsin. Koska: aion pitäytyä kannassani. Kauneuskirurgia on vahingollinen ilmiö.

Tiina Jylhä puolusteli kauneuskirurgiaa aikoinaan näin: Se on huomaavaisuutta lähimmäistä kohtaan.

Mua ihmetyttää suuresti esimerkiksi se, että YLE on lähtenyt lobbaamaan kauneuskirurgiaa ja normalisoimaan kirurgista väkivaltaa Emma Karasjoen ja Sinkut paljaana -ohjelman johdolla (edellinen kausi etenkin).

Kehorauha, todellakin.

Kehot pitää suojella niiden narsistisilta ja/tai alemmuuskompleksisilta omistajalta. Kehot tulee rauhoittaa pyhinä!

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Aivan mahtava, rehellinen, paljas biisi ja tulkitsija. Jotain vanhaa, mutta paljon myös modernia. Koukuttava biisi ja tunnelma.

Mulla ykkösenä viidestä kuullusta. Sexmane yhtä selkeä kakkonen.
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16996
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Happy »

UsvaAuer kirjoitti: 17 Tammi 2024, 19:58
Kehot pitää suojella niiden narsistisilta ja/tai alemmuuskompleksisilta omistajalta. Kehot tulee rauhoittaa pyhinä!

höpönlöpö, mä en 10 vuoden päästä jää odottamaan kasvojen lässähtämistä ku jotain pyhää messiasta, sit vaan botuliinia reippaasti naama täyteen & vähintään joku alaluomileikkaus.
ja jos suvun hiustenlähtögeeni iskee ennen sitä nii sit vaa äkäsee Turkkii hiustensiirtoon.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3217
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Jokaisella on oikeus omaan kehoon, eikä keho sillä tavalla ole pyhä asia etteikö sitä voisi muokata haluamallaan tavalla.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3341
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Tätä ei kyllä kannata luukuttaa 24/7, nimittäin alan pikkuhiljaa jo kyllästyä tähän. :draamaa:
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

UsvaAuer kirjoitti: 17 Tammi 2024, 19:58
Kehot pitää suojella niiden narsistisilta ja/tai alemmuuskompleksisilta omistajalta. Kehot tulee rauhoittaa pyhinä!
Hyhhyh, ai on ihmiskehot jotain pyhää kollektiivista omaisuutta. Tulee Handmaid's Tale-vibat tästä argumentaatiosta.

Nojoo, turha tätä enää jatkaa.
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1950
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hercules »

kapineiti kirjoitti: 17 Tammi 2024, 20:42 Tätä ei kyllä kannata luukuttaa 24/7, nimittäin alan pikkuhiljaa jo kyllästyä tähän. :draamaa:
Eipä näistä julkaistuista mikään kestäne 24/7 luukuttamista. Ehkä CK kun siitä ei jää itselle oikein muistijälkeä. Tosin tämä oli ainut biisi mikä hävitti omat yöunet. Onneksi ei tänä keväänä tarvitse odottaa kovin pitkään finaaliin. Toivottavasti Sara saa herätettyä biisin vielä enemmän livessä henkiin tuoden meille paatuneimmillekin kuuntelijoille uutta kulmaa ja visuaalista karkkia. Lisää synkkyyttä, herkkyyttä, jotain uutta näkökulmaa tarinankerronnallisesti.
Nyt ne verhot kii

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Tässä kauneuskirurgiakeskustelussa flirttaillaan jo mielestäni toisten ihmisten päätösvallan kyseenalaistamisella. Päätösvalta omasta kehostaan on ehdoton. Siitä ei tarvitse pitää mitä toiset keholleen tekee, mutta se on hyväksyttävä. Ideana on, että jos et halua että joku tulee päättämään sun kehosta, niin älä odota että sulla on oikeus tehdä se toisille.
Tämä on se toisten kehojen paheksunnan tie joka vie abortin vastaisiin lakeihin. Kuulostaa ehkä rajulta vetää yhtäläisyysmerkki noiden välille, mutta molemmat olettaa samaa: ihmisiä (naisia) on suojeltava omalta itseltään. Historia on osoittanut että meidän ei tule koskaan päättää muiden kehoista.
Huoli toisten kehojen muokkauksesta on tarpeeton. Alaikäisten ei pitäisi saada minkäänlaista plastiikkakirurgiaa paitsi korjaavaa, ja aikuisten pitäisi saada päättää itse.

Anteeksi avautuminen, ja toivottavasti kukaan ei ota tätä henkilökohtaisesti, mutta fyysinen itsemääräämisoikeus on se kukkula jolla mä olen valmis kuolemaan.
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

kapineiti kirjoitti: 17 Tammi 2024, 20:42 Tätä ei kyllä kannata luukuttaa 24/7, nimittäin alan pikkuhiljaa jo kyllästyä tähän. :draamaa:
Mikään biisi ei kyllä kestä tota. Jouduin ite pitämään parin kuukauden tauon CCCstä viime viisukeväänä täydellisen väsymisen takia, enkä viisujen jälkeen kuunnellut sitä kuukausiin :shock:
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Parallel
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 15
Liittynyt: 11 Tammi 2023, 21:06

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Parallel »

UsvaAuer kirjoitti: 17 Tammi 2024, 19:58
Simsalabim kirjoitti: 17 Tammi 2024, 13:25 Ei tällaisella kommentoinnilla saavuteta mitään. Ymmärrän sen ristiriidan, että paineet kauneuskirurgiaan on todellinen ongelma, joka sotii kehopositiivisuutta vastaan, mutta toisaalta on todella irvokasta oikeuttaa kehopositiivisuudella toisten ulkonäön arvostelua.
Luettuani näitä kommentteja tunnen huonoa omaatuntoa. Tai tunsin. Koska: aion pitäytyä kannassani. Kauneuskirurgia on vahingollinen ilmiö.

Tiina Jylhä puolusteli kauneuskirurgiaa aikoinaan näin: Se on huomaavaisuutta lähimmäistä kohtaan.

Mua ihmetyttää suuresti esimerkiksi se, että YLE on lähtenyt lobbaamaan kauneuskirurgiaa ja normalisoimaan kirurgista väkivaltaa Emma Karasjoen ja Sinkut paljaana -ohjelman johdolla (edellinen kausi etenkin).

Kehorauha, todellakin.

Kehot pitää suojella niiden narsistisilta ja/tai alemmuuskompleksisilta omistajalta. Kehot tulee rauhoittaa pyhinä!
Eiköhän jo riitä sinun osaltasi asian kommentointi.

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

YourMother kirjoitti: 17 Tammi 2024, 20:53
Anteeksi avautuminen, ja toivottavasti kukaan ei ota tätä henkilökohtaisesti, mutta fyysinen itsemääräämisoikeus on se kukkula jolla mä olen valmis kuolemaan.
Kiitos ja amen :joojoo:
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16996
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Happy »

ei älkää nyt lopettako ku vastahan tää aihe alko, mun mielest ulkonäkö, sen hoitaminen/tai hoitamatta jättäminen, ihmisten eri ennakkoluulot ja asenteet siitä on ehkä kiinnostavin & kutkuttavin keskustelunaihe :surrur:
toki oon enimmistön kanssa samaa mieltä näistä mut kutkuttava aihe tää silti on.
Simsalabim kirjoitti: 17 Tammi 2024, 20:51
Tulee Handmaid's Tale-vibat tästä argumentaatiosta.
Nyt menee erittäinkin OT: mut ai että ois kiva kokee ees puoleks vuodeks tollaseen ns kulttilahkoon joutumisen jossa kaikki päätetään sun puolesta, sillä vois toisaalta olla myös terapoiva vaikutus :miettii:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1950
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hercules »

Minä jatkan tänne väliin vain omia pohdintojani, jatkakaa toki keskusteluanne :heh:

Mutta katsoin maikkarin kommentin tästä biisistä ja siinä hyvin tuli mielestäni suomalaisen ja ruotsalaisen musiikin, Loreenin ja Saran ero. Ruotsalainen musiikki on duurivoittoista ja suomalainen mollivoittoista. Ja tämä just on mollivoittoisempi jos verrataan Loreenin tyrkkyyn. Näitä molempia biisejä voi pitää likipitäen moderneina popballadeina (?). Mutta musiikillisesti tulokulma meillä naapuruksilla on usein eri.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/sar ... #gs.3qwgz3
Nyt ne verhot kii

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Simsalabim kirjoitti: 17 Tammi 2024, 20:54
kapineiti kirjoitti: 17 Tammi 2024, 20:42 Tätä ei kyllä kannata luukuttaa 24/7, nimittäin alan pikkuhiljaa jo kyllästyä tähän. :draamaa:
Mikään biisi ei kyllä kestä tota. Jouduin ite pitämään parin kuukauden tauon CCCstä viime viisukeväänä täydellisen väsymisen takia, enkä viisujen jälkeen kuunnellut sitä kuukausiin :shock:
Minä en jaksa kuunnella CCC:tä vieläkään, niin paha yliannostus tuli siitä kappaleesta viime keväänä. :mrgreen: Että juu, kyllä hyvätkin biisit saa kulumaan liiallisella luukuttamisella.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

YourMother kirjoitti: 17 Tammi 2024, 20:53 Tämä on se toisten kehojen paheksunnan tie joka vie abortin vastaisiin lakeihin. Kuulostaa ehkä rajulta vetää yhtäläisyysmerkki noiden välille,
En ole sanallakaan maininnut aborttia, enkä kannata arbottioikeuden rajaamista.

Olen ottanut kantaa kauneuskirurgiaan.

Avatar
Pörheäpäärynä
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 248
Liittynyt: 04 Tammi 2024, 16:48

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Pörheäpäärynä »

Paskanan katselukerrat ohittivat Manian :surrur:

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja YourMother »

UsvaAuer kirjoitti: 17 Tammi 2024, 22:24
YourMother kirjoitti: 17 Tammi 2024, 20:53 Tämä on se toisten kehojen paheksunnan tie joka vie abortin vastaisiin lakeihin. Kuulostaa ehkä rajulta vetää yhtäläisyysmerkki noiden välille,
En ole sanallakaan maininnut aborttia, enkä kannata arbottioikeuden rajaamista.

Olen ottanut kantaa kauneuskirurgiaan.
Tiedän ettet maininnut sitä, mutta minä mainitsin. Käytin sitä, kuten sanoinkin, rajuna esimerkkinä siitä kuinka ihmiset oikeuttavat sen että toimivat poliiseina toisten fyysiselle olemassaololle.
Enkä myöskään maininnut sinua nimeltä, vaan puhuin yleisesti kun nyt tuli aiheeksi.
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

Umk, miksi miksi miksi sössitte kaiken ja otitte tämän helmen rinnalle kisaan halvan Günther-kopion, joka trolliäänillä jyrää tämän mestariteoksen? :jupinaa:

#päivittäinenpurkautuminen
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8164
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ellei Sini tai MGxNublu yllätä vielä, niin näyttää siltä, että äänestän finaalissa tätä ja Cyan Kicksiä, riippuen tietenkin vähän, tai aika paljonkin, siitä miten livet sujuvat. Jos se ei riitä ja Win95man, joka ei saa edes osallistua viisuihin omalla artistinimellään, jyrää ne alleen, niin sit ei voi mittään.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1950
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hercules »

Simsalabim kirjoitti: 17 Tammi 2024, 22:51 Umk, miksi miksi miksi sössitte kaiken ja otitte tämän helmen rinnalle kisaan halvan Günther-kopion, joka trolliäänillä jyrää tämän mestariteoksen? :jupinaa:

#päivittäinenpurkautuminen
Pitää vaan yrittää äänestää tää voittoon.
Nyt ne verhot kii

Vastaa Viestiin