UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Sini Sabotage – Kuori mua

*****
31
15%
****
66
33%
***
46
23%
**
38
19%
*
21
10%
 
Ääniä yhteensä: 202

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36919
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Hmm, paikallistin ongelman. Tuo "valmiina kyyneliin" pilaa koko biisin minulla! Muuten tämä menisi, mutta tuo on heikon yhden tähden laini. Hyi kamala.
Meow cat, please meow back.

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 758
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

Sama keskitason linja näemmä jatkuu. Ei räjäytä tajuntaani, mutta ihan hyvin tuotettu ja bridge klassisen pianon kanssa jäi mieleen. Tässä kuljettiin kokoajan epämiellyttävyyden rajoilla musiikin ja estetiikan puolesta, joka lisäsi mielenkiintoa muuten yksitoikkoiseen biisiin.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Mahtaako muuten olla Käärijän syytä, että niin monessa biisissä tuntuu olevan mukana riitasointuja ja muutenkin tuollaista sekasotkua?
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Panda
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 91
Liittynyt: 19 Tammi 2023, 16:33

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Panda »

Mulle ihan positiivinen, varsinkin klubikontekstissa näen paljon potentiaalia. Verset toimii erittäin hyvin, kertsin osalta jättää toivomisen varaa. Verset on musta tuttua Sabotage kamaa, kertsi lainattu Tuiskulta. Siitä tulee vähän ristiriitainen fiilis.
Call me what you may, see if I care, see me slay

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1968
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja hercules »

Mä alan lämpee tälle. Ei tää nyt Saraa voita. Mutta tässä voisi olla Sinin laulu-uran uusi alku jos alkaa enemmänkin tekee musaa. Peto on irti sai murska vastaanoton liki aikoinaan tai vähintään kaksijakoisen.
Nyt ne verhot kii

Avatar
yeahyeahfire
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 759
Liittynyt: 21 Tammi 2020, 14:06

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja yeahyeahfire »

Jaahas mitäs tästä sanoisi. Ihan hauska hupailu mutta ei sen kummempaa. Näen kyllä sieluni silmin miten jengi bailaa tätä euroklubilla. :heh: Sinillä on karismaa, joka riittää kantamaan tämmöisen biisin mutta ehkä tää alkaa olla vähän liian väsähtänyt yass queen. Lyyrisesti on toki hirveä, tai siis niin hirveän överi että on jo ihan ok siinä mitä yrittää tehdä, mutta vähän olisin ehkä kaivannut lisää oivaltavuutta tai variaatiota lyriikoihin. Nyt jää jotenkin puolitiehen ehkä? Kolme tähteä klikkasin tälle, viihdytti sen verran mutta mielelläni unohdan tämän sitten kun UMK on ohi. Livetoteutusta odotan erittäin suurella mielenkiinnolla :sekava:

TomppaJr kirjoitti: 18 Tammi 2024, 00:20 Hmm, paikallistin ongelman. Tuo "valmiina kyyneliin" pilaa koko biisin minulla! Muuten tämä menisi, mutta tuo on heikon yhden tähden laini. Hyi kamala.
Mulla se ois toi "sukella mun sisuksiin", vähän turhan graafinen itselle :tajuton:
Gonna miss you all but mostly the cat

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36919
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

yeahyeahfire kirjoitti: 18 Tammi 2024, 00:35
TomppaJr kirjoitti: 18 Tammi 2024, 00:20 Hmm, paikallistin ongelman. Tuo "valmiina kyyneliin" pilaa koko biisin minulla! Muuten tämä menisi, mutta tuo on heikon yhden tähden laini. Hyi kamala.
Mulla se ois toi "sukella mun sisuksiin", vähän turhan graafinen itselle :tajuton:
Joo, mulla nimenomaan melodinen ongelma tuon "valmiina kyyneliin" -lainin kanssa.
Meow cat, please meow back.

Avatar
pikkukettu
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 231
Liittynyt: 15 Touko 2009, 00:55

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja pikkukettu »

ritsu89 kirjoitti: 18 Tammi 2024, 00:24 Tässä kuljettiin kokoajan epämiellyttävyyden rajoilla musiikin ja estetiikan puolesta, joka lisäsi mielenkiintoa muuten yksitoikkoiseen biisiin.
Hyvin sanottu, samaa mieltä! Mun täytyy vielä makustella biisiä, mutta uskoisin, että tykästyn tähän kyllä, ellei sitten mene useammalla kuuntelulla pilalle. Videon kreisistä menosta tykkäsin ja varsinkin Sinin itsevarmuudesta, eleistä, pilkkeestä silmäkulmassa - todellakin viihdyin ja aion katsoa videon vielä monta kertaa! Muista videoista ei ehkä ole tullut samanlaista halua katsoa nimenomaan visuaalisen puolen takia (ikään kuin musiikista riippumatta), vaikka kaikki ovat olleet todella laadukkaita.

Avatar
Edelgard
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 56
Liittynyt: 02 Helmi 2020, 20:26

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Edelgard »

Ihan jees, mutta taas jäi kertsi aika heikoksi.
Näistä hitaammista piano kohdista nopeemman biisin välissä tuli vähän mieleen Vesalan Pulkka- väliaikashow, toki Pulkan olisin erittäin ylpeänä laittanut viisuihin, tätä en niinkään. Liian vähän potkua minun maakuni. :heh:

:suomi: :suomi: :suomi:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8173
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Uusi puntarikärkeni. Henkilökohtainen ykkössuosikkini, jonka en kuitenkaan usko voittavan edustuspaikkaa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Elliotviisu
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 13 Touko 2018, 12:07

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Elliotviisu »

Sini vaikuttaa niin ihanalta ihmiseltä ja tää oli musta tosi hyvä biisi, bailaisin todellakin. Lambada ja Levikset repee on vielä parempia, mutta kyllä Sini tästä hyvän hitin saa.

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1884
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Possu »

Alkoi häiritsemään, että mistä tuo melodiakulku "dippaillaan diippii I'm ready, tuu avaamaan mun onioni" on tuttu ennen kertosäettä. Hetken hyräilin, niin tajusin samanlaisen löytyvän Pariisin Kevään Tuuli-kappaleen kertosäkeestä "Anna sun pään räjähtää mun syliin kappaleiksi" (molemmissa kappaleissa ekaa kertaa 31 sekunnin kohdalla)

Eipä tuota plagiaatiksi voi sanoa, mutta tämmöistä musanörtteilyä :mrgreen:

Avatar
sadsingalonsong
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 300
Liittynyt: 29 Tammi 2014, 00:17
Viesti:

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja sadsingalonsong »

Am I weird - I think this is on of the best what UMK offers this year. It is so sad to see this discrepancy between foreign and Finnish fans.

Finland should finally send something sassy and with female energy.

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1884
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Possu »

Sini on kyllä mielestäni paras kameran edessä näistä kaikista tähän astisista. Mahtavat eleet ja liikkeet. Toivottavasti tuo siirrettävissä liveen.

Avatar
Ansarin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1651
Liittynyt: 08 Tammi 2011, 23:56

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Ansarin »

Rousku kirjoitti: 18 Tammi 2024, 00:08 (Ai se onkin kussipulii eikä pussipulii, kuten kuulin.)
Ei vaan pussikulli :tosion:

Ihan kauhee, koin tästä vain tuskaa :gente:
TomppaJr kirjoitti: 18 Tammi 2024, 00:20 Hmm, paikallistin ongelman. Tuo "valmiina kyyneliin" pilaa koko biisin minulla! Muuten tämä menisi, mutta tuo on heikon yhden tähden laini. Hyi kamala.
Mulle se oli "tuu avaaman mun onioni" ja noi muut täysin tarpeettomat koodinvaihdot. :mulk:
Viimeksi muokannut Ansarin, 18 Tammi 2024, 00:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuori mua pussikulli

Käsittääkseni pyramidi ei kuitenkaan ole selfie

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8173
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja hra47 »

sadsingalonsong kirjoitti: 18 Tammi 2024, 00:41 Am I weird - I think this is on of the best what UMK offers this year. It is so sad to see this discrepancy between foreign and Finnish fans.

Finland should finally send something sassy and with female energy.
:peukku:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16667
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Ihanan huono :pannu: Huumoriarvolla heikkoon kakkoseen?

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6555
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Funisti nasty ja silleen! Tuotanto polkee geneerisiä latuja ja sanoituskin karkaa hetkittäin käsistä, mutta toisaalta kappaleen tunnelma nappaa nopeasti pirtaansa ja viihdyttää. Mielelläni tämän tahtiin tulen aamubailaamaan! :surrur: Nelonen. ****

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

Äääh tää oli pakko kuunnella uusiksi ja jäi soimaan päähän :surrur: Sinin karisma kyllä kannattelee tätä hyvin ja tässä on paljon kaikkea jännää, ei tunnu samalla tavalla tunkkaiselta kuin eräät muut humoristiset ehdokkaat. Live tuskin toimii. Mutta pakko nostaa neljään tähteen, apua, puntarikakkosekseni!??!?? :rofl: ei kyllä viisuihin
Life's love
Thing is known
Like in dreams

herly
Siemailija
Siemailija
Viestit: 163
Liittynyt: 28 Helmi 2023, 00:38

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja herly »

Jaksoin kuunnella kappaleen heti putkeen kaksi kertaa eli ei se missään nimessä läpipasko ole (koska muuten olisin kuunnellut sen ehkä vain puoliksi) muttei yllä omissa kategorioissa minnekään Cicciolina, Rampampam-asteelle. Kuuntelin vielä nämä kappaleet nostalgian vuoksi perään ja totesin tämän. Jotain varmaan samantyylistä bängeriä on todennäköisesti haettu. Pianokohtaukset ja asenne biisissä oli ihan jees. Biisi tuli ja jyräsi. C-osa jees ja persoonallinen, kertsi ehkä vähän tylsä. Lyriikat oli ainakin mieleenjäävät :mrgreen: Ihan kiva että biisissä on räppiosuuksiakin. Biisin lyhyt ja ytimekäs nimi tuo mieleen Benjaminin hoida mut.
Katsotaan paraneeko biisi kun sitä kuuntelee lisää.

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1098
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Nyt kun olen kuunnellut tämän muutamaan kertaan, tajuan tätä vähän paremmin. :miettii: Etenkin säkeistöissä on paikoin ihan mukavaa menoa ja flow'ta. En kuitenkaan pidä kertosäkeestä, ja C-osakin jää vähän vaisuksi. Tämä pysyy siis toistaiseksi alimpana puntarillani, mutta täytyy todeta, että liveä odotan kyllä mielenkiinnolla. Vähän kauhullakin, koska tämän kanssa on helppo vetää överiksi, mutta Sini vaikuttaa onneksi erittäin karismaattiselta esiintyjältä. On kiinnostavaa nähdä, missä määrin tuo musavideokarisma kantaa lavalle.
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1968
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja hercules »

Simsalabim kirjoitti: 18 Tammi 2024, 01:08 Äääh tää oli pakko kuunnella uusiksi ja jäi soimaan päähän :surrur: Sinin karisma kyllä kannattelee tätä hyvin ja tässä on paljon kaikkea jännää, ei tunnu samalla tavalla tunkkaiselta kuin eräät muut humoristiset ehdokkaat. Live tuskin toimii. Mutta pakko nostaa neljään tähteen, apua, puntarikakkosekseni!??!?? :rofl: ei kyllä viisuihin
Mullakin tämä on toisena, mutta vain kolmessa tähdessä missä on tunkua. Yhtään neljän tähden biisiä ei ole ja vain yksi täydellinen viiden tähden biisi Sara Siipolalta :kups:

Mutta siis jos joku huumoripläjäys viisuihin niin tämä niin ehdottomasti yli W95M. Tässä oli edgee, kokeilua, leikittelyä, ihanat pianot yhdistettynä klubitunnelmaan, räppiä, laulua... Mielekäs sekametelisoppa. Mutta siis tämäkin valovuoden päässä Sarasta. Mutta jos kahdesta "pahasta" pitää valita. Uskon että Sinin biisi tulee kasvamaan itsessäni vielä.

Edit. Pakko nostaa neljään tähteen tää tyrkky. Mut maalaan piruja seinille että live tulee olemaan haastava varmasti. Tästä tulee vähän Käärijä vibat omintakeisuudessaan.
Nyt ne verhot kii

euroneito
Siemailija
Siemailija
Viestit: 159
Liittynyt: 10 Tammi 2023, 17:46

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja euroneito »

Leakattujen pätkien perusteella odotin tältä paljon paljon enemmän.

Erittäin miellyttävä, mutta jokin freesi tulokulma jää silti uupumaan (piano-osuudet pelastaa paljon).

Ykkössuosikkini on nyt ehdottomasti <3 CYAN KICKS <3 , mitä en vielä ennen biisien julkistusta olisi ikinä uskonut sanovani.

En fiilaa yhtään Sexmanen hahmoa, jotenkin keltanokka tulee liikaa mieleen mielenterveysaiheista mahtailevaan sävyyn räppäävä Cheek. Isaac Sene '22 oli symppiksempi ja Kuuma jäbä originaalimpi.

Sara Siipolan soundi muistuttaa liikaa Meiju Suvasta....... ei tällaista "määkijää" viisuihin. Paskana on lisäksi helvetin ruma biisin nimi, vaikka rohkea ja outo titlevalinta onkin. Halpahalliversio Anna Eriksonin Oot voimani munista.

Jesse Markinin Glow liian vanhanaikainen, tällaisia tehtiin jenkeissä 2010-luvulla. Hukkuu viisuhulinoissa massaan ja menee kuuluisaan hissimusakategoriaan.

Windows-miehen tekele on hauska ja nostaa hymyn huulille mutta tämmöinen olisi ollut ajankohtaisempi viisuissa 5 vuotta sitten.

Mikael Gabriel&Nublu ehdoton ei. Ei keski-ikäisiä setiä keskinkertaisella kappaleella viisuedustajaksi.

AX + X0
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1081
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 19:34

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja AX + X0 »

euroneito kirjoitti: 18 Tammi 2024, 03:09 Mikael Gabriel&Nublu ehdoton ei. Ei keski-ikäisiä setiä keskinkertaisella kappaleella viisuedustajaksi.
Mikael on 33 ja Nublu 27. Keski-ikäiset ovat näköjään yhä nuorempia vuosi vuodelta.
” Tämä kappale on todella erilainen, ainutlaatuinen ja persoonallinen, ja se onnistuu todella erottumaan massasta.”

- Viisu-Alno kuvaillessaan Kyprosen kappaletta 24.3.2023

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja manic »

[quote=euroneito post_id=1633996 time=

Mikael Gabriel&Nublu ehdoton ei. Ei keski-ikäisiä setiä keskinkertaisella kappaleella viisuedustajaksi.
[/quote]

Ikään (tai ulkonäköön, etc) liittyvä kritiikki ei tunnu kovin freesiltä idealta tällä vuosikymmenellä. Tältä osin kommentoijan ajatusmaailma on kyllä menneiltä ajoilta eikä oo perusteltavissa millään tavalla.

Avatar
Jomard
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 836
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Jomard »

Ihan kivasti tuotettu paketti ja Sini on kieltämättä karismaattinen esiintyjä, jolle toivon kaikkea hyvää uuden tulemisen suhteen. Mutta tämä biisi ei vaan ole omaan makuuni eli kovin montaa kertaa en jaksa kuunnella, mutta odotan silti innolla liveä. Nyt 3/5 *** ja puntarini jumboksi.
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19805
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Tämä jää kyllä aika mitäänsanomattomaksi. Turhahko jankutus. Kaksi tähteä.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17002
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Happy »

Sini on ihana, mut tälle biisille en kyl lämpee sit millään. Kuten todettua niin kuulostaa Antti Tuiskun täytebiisiltä.

AX + X0 kirjoitti: 18 Tammi 2024, 03:51
euroneito kirjoitti: 18 Tammi 2024, 03:09 Mikael Gabriel&Nublu ehdoton ei. Ei keski-ikäisiä setiä keskinkertaisella kappaleella viisuedustajaksi.
Mikael on 33 ja Nublu 27. Keski-ikäiset ovat näköjään yhä nuorempia vuosi vuodelta.
no älä, suu ihan loksahti, sitä luulee että tottuu viisufanien hullutuksiin mut aina lyödää uus pohja :shock: :rofl:
Never miss a good chance to shut up.

Mikseesrekisteröidyn
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 795
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

Tämäkin vallan hyvä ehdokas :tuuletus: 3 nyt aluks
:shokki:

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20523
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Jaa, luulin pitäväni tästä enemmän. Sottaisaa puoliräppiä. Jopa Maniassa on enemmän ideaa. Taitaa mennä viimeiseksi.
Got a fire and a country heart 🔥

Vastaa Viestiin