UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Sini Sabotage – Kuori mua

*****
31
15%
****
66
33%
***
46
23%
**
38
19%
*
21
10%
 
Ääniä yhteensä: 202

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Kyllähän tämä ihan kiva on. Antti Tuisku on mainittu jo muutamaan kertaan, mutta siis nimilauseen toistaminenhan on ihan Tuiskun Treenaa-kappaleesta, varsinkin introssa. C-osa on tosiaan vähän erikoinen, mutta ehkä siihen on keksitty jotain hauskaa.

Julkistustilaisuudessahan Pilvi heitti jo tuon "unboxaa mut nyt tästä" ja pidin sitä hieman erikoisena heittona, mutta nythän selvisi että se tosiaan on osa sanoitusta. :heh:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
MerirosvoKuningas
Siemailija
Siemailija
Viestit: 154
Liittynyt: 10 Tammi 2023, 19:05

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja MerirosvoKuningas »

Hauska. Tälle sentään hymähtelin, toisin kuin W95lle. Kivoja elementtejä, mutta jokin tästäkin nyt puuttuu niin ettei ihan täysillä bängää. Jotenkin tuntuu tasaiselta, vaikka on tässäkin vaihtelua biisin sisällä.

3/5

Avatar
Kuolonkurki
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 983
Liittynyt: 23 Huhti 2015, 23:28
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Kuolonkurki »

Hypnoottinen. Tarttuva. Tarpeeksi outo, muttei liian outo. Tarpeeksi lähestyttävä, muttei liian yksitoikkoinen.

Upea. Viisi tähteä. :ihana:
bye bye fool

greenbrown
Maistelija
Maistelija
Viestit: 33
Liittynyt: 11 Tammi 2024, 13:24

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja greenbrown »

Ekalla kuuntelulla perus radiokipale. Ei huono mut ei tää mun soittolistoille asti päädy. Katsotaan miltä live näyttää ja kuulostaa. Biisissä voisi olla vähän enemmän jotain jytyä niin ei menisi niin suoraan sinne Tuisku-laariin.

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1859
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Katinka »

:eiei: Ei ole minun musiikkiani tämä. On tässä yritetty tehdä hyvää biisiä, mutta kun ei toimi niin ei toimi. Ihmettelen YLE: n valitsijoita. Tässäkö ovat todella parhaat kappaleet kisaan? Kaksi tähteä.

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2646
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Speed »

Yöllä ensikuuntelun yhteydessä olin valmis ampumaan alas väitteet, että tästä tulisi mikään klubibängeri missään muualla kuin valituilla tanssilattioilla, esim. viisuristeily. Seipäät olivat myös teroitettu kommentoimaan UMK-tuomaristoa, miten tämä pääsi läpi?!

Mutta yön aikana olen kokenut ehdottomasti tämän kauden suurimman, ehkä jopa 2020-luvun suurimman, mielipiteen muutoksen. Nyt aamulla tämä *bängää* todella kovaa ja olen pitänyt kappaletta toistolla jo tovin.

Saran ohella Sinin kappale on tämän vuoden kappaleista toinen suosikkini. Tätä en olisi uskonut tapahtuvan!

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7184
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

No apua mitkä sanat! Hajosin niille pahasti :rofl:. Oli se kyllä kokonaisuutena aika huono & sanoitus vielä pahensi sitä. Ei mun tyyliä & enkä pysty nyt kahta tähteä enempää antaa. En usko, että on mitään mahdollisuuksia voittoon UMK:ssa.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Diva_La_Viva_74
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1422
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 07:36

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Diva_La_Viva_74 »

No, aamulla lumimyrskyssä tarpoessani loopitin tätä ja sain aika hyvän rytmin tampaamiseen.
Alustavat neljä tähteä. Kyllä tää bängää! :heh:
__________
No rules!- Cha cha cha - See on tee.

Tervasuo
Maistelija
Maistelija
Viestit: 31
Liittynyt: 23 Tammi 2009, 22:06

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Tervasuo »

Ensimmäinen UMK, jolle annoin koko biisin pituisen mahdollisuuden. Solahtaa vähän samaan kaavaan kuin muutkin ehdokkaat. Iloton ja valoton kappale, jonka rytmissä olisi varmasti kiva tanssia, mutta koska mennään suomeksi, tästä ei synny minkään valtakunnan hypeä Euroopassa. Kuulostaa vain synkältä.

Avatar
Unihiekkamyrsky
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2136
Liittynyt: 27 Tammi 2021, 19:26
Paikkakunta: Oulu

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Unihiekkamyrsky »

Ensikuuntelulla 5/5.

Kuuma kostea ja hikinen, sopii hyvin homobaarin tanssilattialle.

Kuluuko liian äkkiä puhki? Aika näyttää

Massiel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1002
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:12
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Massiel »

Varsin keskinkertainen kappale. Ei kolahda ensi kuuntelulla.

Avatar
Kjaer
Maistelija
Maistelija
Viestit: 33
Liittynyt: 19 Touko 2015, 21:27

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Kjaer »

Koukuttaa jokaisella kuuntelukerralla enemmän. Jää soimaan päähän (itse asiassa jo se vuodettu pätkä teki tämän). Ja mikä parasta, tämä saa mut tanssimaan. Antti Tuiskun tuotanto tulee tästä mieleen, mutta hyvällä tavalla. Toivon, että Sinin ura lähtisi tästä nousukiitoon. Hän vaikuttaa coolilta tyypiltä, suunnittelee vaatteensa itse.
Uskon, että Sini saa hyvät bileet aikaan Nokia areenalla.

Amone
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 349
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Amone »

En vielä pysty muodostamaan tästä mielipidettä, mutta katsoin miten videota on kommentoitu Youtubessa. Ilmeisesti englanninkielinen käännös on jotenkin vulgaari, koska jotkut ovat siitä kovasti pahoittaneet mielensä. En kyllä tiedä onko tämä yhtään sen tuhmempi kuin mikään muukaan keskiverto radiobiisi. Tässä on ilmeiseti jokin Shrek referenssi, what? :mitvit:

Tuotanto on taas laadullisesti vahva. Toivottavasti Sini saa tästä uuden avauksen uralleen. Tässäkin live ratkaisee miten menestyy äänestyksessä.

Uskon tämän kyllä päätyvän radiosoittoon ja listoille.

Amone
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 349
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Amone »

AX + X0 kirjoitti: 18 Tammi 2024, 03:51
euroneito kirjoitti: 18 Tammi 2024, 03:09 Mikael Gabriel&Nublu ehdoton ei. Ei keski-ikäisiä setiä keskinkertaisella kappaleella viisuedustajaksi.
Mikael on 33 ja Nublu 27. Keski-ikäiset ovat näköjään yhä nuorempia vuosi vuodelta.
:rofl: :rofl:

Avatar
UpeetaMahtavaa
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 527
Liittynyt: 29 Tammi 2020, 13:02

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja UpeetaMahtavaa »

Ei, en saa tästä mitenkään kiinni enkä mitään irti. Sekava ja lattea.
Sanat ovat aika käsittämättömät eli jotain 50%-50% finglishiä; siis miksi pitää sanoa jopa "onioni"?

Rinjoo
Siemailija
Siemailija
Viestit: 152
Liittynyt: 12 Maalis 2023, 10:42

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Rinjoo »

Mielestäni tässä on mielenkiintoisia elementtejä. Ja siihen se sitten jääkin. Kaikki muut kappaleet ennen tätä ovat mielestäni olleet omalla tavallaan hyviä/tarttuvia/mielenkiintoisia, mutta tämä jää hieman tylsäksi. Ihan kuin tämä olisi tämän vuoden "täytekappale", jonka tilalle ei ole keskitty mitään parempaa.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Ei tosiaankaan minun musiikkiani, mutta Sini Sabotagen loistavaa räppäystä on todellakin ilo kuunnella ja muutoinkin biisi tarttuva ja taidokas. Valikoiman kärkeä.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

KUORIMUA
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 70
Liittynyt: 14 Tammi 2024, 15:07

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja KUORIMUA »

Ei tää viisuihin lähde, mut ihan kiva biisi.

Panda
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 91
Liittynyt: 19 Tammi 2023, 16:33

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Panda »

Speed kirjoitti: 18 Tammi 2024, 07:48 Yöllä ensikuuntelun yhteydessä olin valmis ampumaan alas väitteet, että tästä tulisi mikään klubibängeri missään muualla kuin valituilla tanssilattioilla, esim. viisuristeily. Seipäät olivat myös teroitettu kommentoimaan UMK-tuomaristoa, miten tämä pääsi läpi?!

Mutta yön aikana olen kokenut ehdottomasti tämän kauden suurimman, ehkä jopa 2020-luvun suurimman, mielipiteen muutoksen. Nyt aamulla tämä *bängää* todella kovaa ja olen pitänyt kappaletta toistolla jo tovin.

Saran ohella Sinin kappale on tämän vuoden kappaleista toinen suosikkini. Tätä en olisi uskonut tapahtuvan!
Täällä käyty läpi yön aikana samanlainen mielipiteen muutos. En nyt alas ampunut yöllä, pidin ihan kivana ja klubimaisemaan jopa kovana. Mutta aamun luukutuksen jälkeen ihastuin todenteolla! Rakastan noita Sinin rap-osuuksia, melodia on jotenkin vinksahtanut mutta tosi koukuttava ja soi päässä koko ajan. Tämä saattoi ampaista minulla Jessen kanssa tasoihin. Lyriikathan ovat paljon muuta kun ensikuulemalta luulee, rap-osuuksista ne aukeaa parhaiten.
Call me what you may, see if I care, see me slay

Vaeltaja
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 4
Liittynyt: 18 Tammi 2023, 22:00

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Vaeltaja »

Tulihan sekin biisin mitä en enää ikinä halua kuulla.
Tämä jäi kyllä päähän soimaan, mutta se ei oo nyt yhtään positiivinen asia. Tää herättää lähinnä ärsytystä ja kuten joku taisi sanoa, on luotaantyöntävä.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4906
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja toivo »

Tää on mun guilty pleasure! Jotenkin iha ń hirveä biisi, mutta tykkään silti. SIni on loistava esiintyjä! 5 Tähteä.

Avatar
Konstrakta
Maistelija
Maistelija
Viestit: 39
Liittynyt: 05 Tammi 2024, 18:07
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Konstrakta »

:suomi: :suomi: :suomi: :suomi:

Mä kyllä taas tykkään tämmösistä :surrur: Olipahan hauska. Itsekin pidin kovasti etenkin Sinin räppiosuuksista! Kieltämättä Antti Tuiskun Treenaa tässä paikoin tosin kuului :heh: mutta kyllä mä tätä klubilla kuuntelisin. Kyllä ykkössuosikin paikka edelleen säilyy Saralla, mutta ainakin omalla kohdalla toistaiseksi tänä vuonna naislaulajat ovat vetäneet pidemmän korren. :joojoo:

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4906
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja toivo »

Mää luulin että tässä kiroillaan, mutta se laulaakin "Kermakakkufiilis every tuckin' day".

Muutenkin sanoista ei tahdo saada selvää.

Avatar
Exernity
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 62
Liittynyt: 05 Maalis 2021, 12:13
Paikkakunta: Laihia

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Exernity »

Tää biisi oli kyllä aivan kamala, herranjestas :heh: 1 tähti.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

AX + X0 kirjoitti: 18 Tammi 2024, 03:51
euroneito kirjoitti: 18 Tammi 2024, 03:09 Mikael Gabriel&Nublu ehdoton ei. Ei keski-ikäisiä setiä keskinkertaisella kappaleella viisuedustajaksi.
Mikael on 33 ja Nublu 27. Keski-ikäiset ovat näköjään yhä nuorempia vuosi vuodelta.
Vähän sattui tämä toteamus Mikaelin kanssa samanikäisenä. :heh:

Nukutun yön jälkeen olen sitä mieltä, että jos tämän ja 95manin välillä pitäisi valita, niin mielummin tämä viisuihin. Edelleen tosin hieman pelkään, että tämä pilataan karmealla livellä.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36914
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

iiiduli kirjoitti: 18 Tammi 2024, 11:02
AX + X0 kirjoitti: 18 Tammi 2024, 03:51 Mikael on 33 ja Nublu 27. Keski-ikäiset ovat näköjään yhä nuorempia vuosi vuodelta.
Vähän sattui tämä toteamus Mikaelin kanssa samanikäisenä. :heh:
Sama, mutta Nublun kanssa samanikäisenä. :heh:
Meow cat, please meow back.

Mikseesrekisteröidyn
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 759
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

Uskon ylen oppineen virheistä ja tehneen tähän hyvän liven
:synkka:

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

Mikseesrekisteröidyn kirjoitti: 18 Tammi 2024, 11:03 Uskon ylen oppineen virheistä ja tehneen tähän hyvän liven
Mä epäilen enemmän Sinin omaa laulusuoriutumista...
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36914
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

No voi jeesus kun tämä nyt kuulosti hyvältä kolmen tunnin yöunien jälkeen. Ehkä tää sitten vaan on neljältä aamuyöllä yökerhossa laskuhumalassa -musiikkia. :rofl: :rofl:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Murrimarri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1273
Liittynyt: 27 Marras 2015, 20:51
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Murrimarri »

Tykkään. Rohkea, erottuva ja persoonallinen. Jos tähän osataan tehdä toimiva esitys, niin potentiaalia viisumenestykseenkin löytyy. Tässä on jotain samanlaista kreisiyttä mutta myös tyylikkyyttä kuin esimerkiksi The Roopilla ja Little Bigillä oli mun mielestä. Samoin tuli mieleen, että täähän on vähän niinkuin se Vesalan Pulkka mitä kaikki hehkutti pari vuotta takaperin :roll:
"We are safe in the circle of light, nothing bad will never across the line."

Vastaa Viestiin