UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Sini Sabotage – Kuori mua

*****
31
15%
****
66
33%
***
46
23%
**
38
19%
*
21
10%
 
Ääniä yhteensä: 202

Amone
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 360
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Amone »

Sain vihdoin sorvattua tälle arvion. Tällä hetkellä menee neljään tähteen Saran ja Sexmanen väliin. Jotenkin kutkuttaisi lähettää tällainen vaihteeksi viisuihin. Ihan vastaavaa ei Suomi ole aiemmin lähettänyt ja tässä otettaisiin ainakin irtiotto viime vuoteen.

Pelkään, että Sara nähdään liiaksi Loreenin kopiona.

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1975
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja hercules »

Kyllä mun täytyy sanoa että alan tykkäämään tästä todella. Tää on jotain niin erilaista, hullua, kokeiltavuutta. Mutta miksi minulla ei ole odotuksia liven suhteen? Taustanauhat soimaan ja joraamaan? Jotain muovista tilpedööriä lavalle? Toisaalta epäilen että tämä uppoisi eurooppalaiseen yleisöön. Mutta mielestäni Sini onnistuu tässä puhuttelemaan suomalaisia, jotka voisivat olla niin hullua kansaa äänestääkseen tätä jos Sini kaikista epäilyistä huolimatta onnistuu naulitsemaan liven.

Edit. Okei en usko nyt ehkä viisuihin asti äänestävän vaikka kuinka olisi perfecto.
Nyt ne verhot kii

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

Sini on kyllä Suomen oma Natalia Gordienko :rakkaus:

Muakin kutkuttaisi teoriassa ajatus tästä viisulavalla. Täysin odottamatonta Suomelta. Ja melkein suomen kielellä :heh:

Tämä on kuningatarten umk-kausi :kaunis:

En ole hylkäämässä team paskanaa, mutta jos tää on huikea livenä, niin saatan antaa tälle äänen. Mutta tietty pari vähemmän kuin Saralle ;)
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
ti-ti-tyy
Maistelija
Maistelija
Viestit: 30
Liittynyt: 14 Tammi 2021, 00:08

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja ti-ti-tyy »

Okei, tämä biisi kyllä toimii sinänsä, mutta en voi sille mitään, että video luo epämiellyttävän vaikutelman. Sinin ilmeet vaikuttavat vihaisilta tai tylyiltä ja ahmimiskohtauksia en ymmärrä saati pidä niistä. Tämän vuoden ehdokkaista vähiten suosikkini tähän mennessä.

:sohva:
Jag har klarat mig rätt länge
Jag börjar blir van
Och alla omkring dom märker ingenting
Det gör ont, så ont

Mikseesrekisteröidyn
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 812
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

Sanoin aikasemmin vaan 3 :mitvit: Nyt muutaman kuuntelun jälkeen, TÄMÄ ON SE (piste) jos sais antaa yli 5 niin antaisin. En ainakaan ite oo ikin kuullu mitään tällästä. :tuuletus:
:shokki:

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1099
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Tämä on todellakin kasvanut, ja voikin olla, että nostan tämän kolmeen. :miettii: Kertosäettä pidän edelleen aika mälsänä (keskinkertaisen kertsin kirous tuntuu riivaavan aika montaa UMK-ehdokasta tänä vuonna :mitvit:), ja lisäksi mua häiritsee hirveästi tuon lainin "unboxaa mut nyt tästäää" venytetty loppu. Siis se on ihan todella häiritsevä, enkä voi olla kiinnittämättä siihen huomiota. Rikkoo flow'n ja kuulostaa kömpelöltä. Mutta Sini on mahtava ja osaa ainakin videolla myydä kappaleensa!
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Elliotviisu
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 13 Touko 2018, 12:07

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Elliotviisu »

Onkohan unpopular opinion, mutta mä oon kyllä nyt ihan täysin TEAM SINI. <3 Olis niin hienoa lähettää oikeasti hyvä naisräppäri, ja kyllähän tämä tanssittaa. En usko että Siniä valitaan, kun muut tuntuu suosituimmilta, mutta mä oon Sini Sipulin fani todellakin.

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

Mun on aina ollut vaikea saada selvää biisien sanoituksista, ja tämä on sieltä haastavimmasta päästä. Siksi järkytyin/huvituin älyttömästi, kun katsoin tän englanninkielisillä tekstityksillä :rofl: ymmärrän, miksi tää herättää reaktioita :heh:

Uh aah on soinut koko päivän päässä :heh: kyllä mä alan kallistua siihen, että jos tämä on upea livenä, niin ehdottomasti mieluummin tämä viisuihin kuin Cyan Kicks (puntarini kolmonen - taas). Olen kuitenkin tällä hetkellä enemmän ihmeissäni, jos live toimii kuin jos ei: näen enemmän uhkia kuin mahdollisuuksia.

Toivottavasti piano on lavalla :uujee: vähän erilaista tunnelmaa kuin Alikalla :rofl:
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2237
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Olipa taas tuskaiset 3 minuuttia kun soitin äidille tämän :draamaa: :rofl:

Äiti sanoi ”ihan hirvee” mut antoi silti 4/10 :heh:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8175
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Pistäisin viisitähtisen ehkä muuten, mutta sen toisen, ihanan piano-osuuden (mussa on kerroksii... mussa on kerroksii... mussa on kerroksii...) jälkeen toivoisi että biisi olisi ottanut vielä jonkin uuden suunnan. Nyt se palasi vain vanhaan ja vaikutti vähän junnaavan paikoillaan. Puntariykköseni silti.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Mä tykkäsin tästä :sohva:
En odottanut että tykkäisin, mutta nyt kävi näin...
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Mikseesrekisteröidyn
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 812
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

Elliotviisu kirjoitti: 18 Tammi 2024, 16:23 Onkohan unpopular opinion, mutta mä oon kyllä nyt ihan täysin TEAM SINI. <3 Olis niin hienoa lähettää oikeasti hyvä naisräppäri, ja kyllähän tämä tanssittaa. En usko että Siniä valitaan, kun muut tuntuu suosituimmilta, mutta mä oon Sini Sipulin fani todellakin.
T Ä M Ä
Onko tällästä ennen ollu viisuissa? On tai ei TÄÄ ON liian hyvä :kiitos:
:shokki:

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

En panisi vastaan, jos tämä viisuihin lähtisi. Olisi itse asiassa ihan mielenkiintoista nähdä, miten tämä siellä pärjäisi. Voi kunpa tähän vaan saataisiin hieno live.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Mikseesrekisteröidyn
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 812
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

Jotain erikoista se varmasti on :rakkaus: Toivottavasti hyvällä tavalla ja ei liikaa kamaa lavalla
:shokki:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8175
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Joo, tämän live varmaankin jännittää ja pelottaa eniten. Potentiaalia on pudota nyt korkealta.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Mikseesrekisteröidyn
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 812
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

Jos on jotain Club La Persé tyyppistä niin itken :lohduton:
:shokki:

Avatar
jamira
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2318
Liittynyt: 29 Huhti 2010, 00:15

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja jamira »

Odotin sen vuodetun pätkän perusteella enemmän. Jotenkin jää vaan torsoksi.

Avatar
Pörheäpäärynä
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 248
Liittynyt: 04 Tammi 2024, 16:48

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Pörheäpäärynä »

hra47 kirjoitti: 18 Tammi 2024, 17:12 Joo, tämän live varmaankin jännittää ja pelottaa eniten. Potentiaalia on pudota nyt korkealta.
Kun musavideo oli näin hyvällä tavalla kitsch ja ylitsevuotava, olisi virkistävää vastaavasti nähdä joku aika pelkistetty ja yksinkertainen live hyvällä tanssilla, eikä mitään Bess-kevätjuhlanumeroa.

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5422
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Eikös Sini ollut aika huono livelaulaja? Mikäli näin on niin potentiaalinen jumbo koko kisalle, vaikkei mikään toivoton mielestäni olekaan
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja iiiduli »



Siinä jonkinlainen näyte Sinin laulutaidosta viime vuoden JVG:n stadionkeikalta.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Morri
Siemailija
Siemailija
Viestit: 188
Liittynyt: 14 Helmi 2022, 20:09

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Morri »

Ensireaktio biisiin radiosta kuultuna: enpä olisi Sinin biisistä uskonut, mutta tämä oli todella riemastuttavaa. Olen näköjään vieläkin heikkona tollasille säriseville lead-synasoundeille. Ne vei mut jollekin nostalgiamatkalle, jossa parikytä vuotta takaperin kuunneltiin mp3-soittimelta Bodyroxin Yeah Yeahia ja Dizzee Rascalin Bonkersia. Eipä Sinin laulamiseen ja räppäämiseen tullut paljoa kiinnitettyä huomiota, mutta soljuvaa meno oli, eikä fiilistä laskenut. Heti tuli toki mieleen, että livenä tämän vetäminen voipi olla haastavaa. Lyriikkakin meni sivu suun – sorruin hieman lueskelemaan ketjun muita viestejä ennen omani kirjoittamista ja niiden johdosta pelkäänkin jo ensikokemuksen romuttumista.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8175
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja hra47 »

^^ Eipä tuossa paljoa tainnut laulua olla...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 934
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

Tässä on koko kattauksen kiinnostavin intro ja videossa vekkulein lopetus! Vastaavasti kertosäe kuulostaa tylsältä - kuin joltain hiton joogadiscolta, jos sellainen genre olisi. Vaihtelua runsaasti aina finglishiin asti. Kaiken pysäyttävä pianovälike on hyvä ja sopivan pitkä.

Kuten täällä on moni sanonut, live ratkaisee paljon. Joko tämä kaatuu tai nousee kolmen parhaan joukkoon. Hankala kappale muodostaa mielipidettä, joten live varmasti auttaa siinäkin suuntaan tai toiseen. En vaan jaksa uskoa, että Malmössä tulisi erityisempää menestystä tällä kertosäkeellä ja tarinalla.

Ja onko sitä paitsi ihmisessä ensinkään kerroksia? Väittäisin, että on vain yksi, jonka paksuus vaihtelee greppipaperista rautahaarniskaan. Siihen voi koittaa pökkiä reikiä tai turvallisin ottein repiä pois. Ei nyt ole tieteellistä tutkimuslinkkiä heittää asiaan, just speculation.

Asemoituu tällä erää puntarini neloseksi noin neljällä tähdellä. Tykkäsin Jessen kertsistä enemmän.
Somewhere in her smile she knows

Avatar
Ansarin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1651
Liittynyt: 08 Tammi 2011, 23:56

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Ansarin »

Sori rivous, mut tän kertsin sanoitus on kehittynyt soimaan mun päässä muodossa "paina mua pussyyn, kulli" :mrgreen:
Kuori mua pussikulli

Käsittääkseni pyramidi ei kuitenkaan ole selfie

Amone
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 360
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Amone »

Tässäkin sanoituksessa taitaa olla useampi kerros. Kuoriminen ei taida tässä yhteydessä tarkoittaa riisumista.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8175
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Silirimpsis kirjoitti: 18 Tammi 2024, 18:18 Ja onko sitä paitsi ihmisessä ensinkään kerroksia?
Ehkä tässä on nähtävissä salainen puheenvuoro kerrospukeutumisen puolesta.
Silirimpsis kirjoitti: 18 Tammi 2024, 18:18 Väittäisin, että on vain yksi, jonka paksuus vaihtelee greppipaperista rautahaarniskaan. Siihen voi koittaa pökkiä reikiä tai turvallisin ottein repiä pois.
Tarkoitatko ihoa? Sitten on rasvakerros, johon se lopun mässäilykin liittynee.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2976
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Jelepatijee ja jetsulleen, jokseenkin kökkö biisi kera ihan mehewien biittien. Keskinkertainen kokonaisuus, jota en haluaisi edustajaksi tällä haavaa. Makustelu on kuitenkin vasta alussa ja tilanteet muuttuvat. Kolme pongoa :surrur:
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1099
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Pakko nostaa tämä kolmeen. :surrur: Kyllä tämä sen verran bängää! Se merkitsee sitä, että mun kirjoissa kaikki tähän mennessä julkaistut UMK-ehdokkaat ovat nyt vähintäänkin keskitasoisia, ja olen siitä tosi iloinen. Toivottavasti huominen jatkaa samaa lupaavaa linjaa ja päättää julkaisukimaran kunnialla!
Ansarin kirjoitti: 18 Tammi 2024, 18:21Sori rivous, mut tän kertsin sanoitus on kehittynyt soimaan mun päässä muodossa "paina mua pussyyn, kulli" :mrgreen:
:repeilee: Tämähän menee aina vain paremmaksi!
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36920
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Miss Ludo kirjoitti: 18 Tammi 2024, 18:58
Ansarin kirjoitti: 18 Tammi 2024, 18:21Sori rivous, mut tän kertsin sanoitus on kehittynyt soimaan mun päässä muodossa "paina mua pussyyn, kulli" :mrgreen:
:repeilee: Tämähän menee aina vain paremmaksi!
Tästä en tee tekoälynäkemystä… :hiips:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Einingia »

^Ei se suostu piirtämäänkään sellaista. :heh:

Mutta sehän on Love Recordsin logo, se.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Vastaa Viestiin