UMK24: yleiskeskustelu

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Suosikkisi UMK24-kappaleista? (max 2)

Cyan Kicks – Dancing with demons
40
10%
Sexmane – Mania
17
4%
Sara Siipola – Paskana
153
40%
Jesse Markin – Glow
35
9%
Windows95man – No rules!
49
13%
Sini Sabotage – Kuori mua
56
15%
Mikael Gabriel x nublu – Vox populi
34
9%
 
Ääniä yhteensä: 384

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1955
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hercules »

Mielipiteitä mahdollisesta UMK esiintymisjärjestyksestä? Toiveita? Mikä suututtaisi? Mikä ilahduttaisi? Itse en toivo että Sara olisi alussa. Biisijulkistuksissa hän sitä oli ja hienosti hänen biisinsä on kantanut tänne asti kuitenkin. Jotenkin luulen että CK ja Sara olisivat ehkä aika peräkkäin? Luovat kontrastia? Toisaalta CK julkaistiin ensimmäisenä niin en usko että niitä rangaistaan uudestaan alkupään sijoituksella jos esiintymisjärjestys muuttuu. Toisaalta ennakkosuosikin viittaa kantavaa Saraakaan en laittaisi ensimmäiseen kolmikkoon...
Nyt ne verhot kii

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Jos nämä olisivat viisut, voittaja voisi hyvinkin olla CK, sillä äänestäjiä on vain pieni osa katsojista, ja he ovat pääasiassa viisufaneja. Ruotsalaisuus myös puree viisuissa harmittavan hyvin.

Tämä on kuitenkin UMK, jossa yksi ääni voi tulla keltä vaan. Maksulliset painottuvat faneihin täälläkin. En ole kuullut kenenkään satunnaisen (kaverit, työkaverit jne.) kehuvan CK:ta, joista osan tiedän äänestäneen viimeksi Rasmusta. CK ei ole tarpeeksi rokkia kiinnostakseen suomirokista tai suomibändien kansainvälisestä rokista pitäviä. Tylsä juttu.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
Pörheäpäärynä
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 248
Liittynyt: 04 Tammi 2024, 16:48

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Pörheäpäärynä »

Tämä tuli nyt ihan lonkalta mutta veikataas järkkää:

1. Sini Sabotage
2. Sexmane
3. Windows95Man
4. Cyan Kicks
5. Sara Siipola
6. Jesse Markin
7. MG & N

Tuolla on muutamia ns. vastinpareja joita ei luultavasti haluta laittaa vierekkäin (mm. soolonaisesiintyjät, molemmat duot)

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1955
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hercules »

Pörheäpäärynä kirjoitti: 18 Tammi 2024, 15:12 Tämä tuli nyt ihan lonkalta mutta veikataas järkkää:

1. Sini Sabotage
2. Sexmane
3. Windows95Man
4. Cyan Kicks
5. Sara Siipola
6. Jesse Markin
7. MG & N

Tuolla on muutamia ns. vastinpareja joita ei luultavasti haluta laittaa vierekkäin (mm. soolonaisesiintyjät, molemmat duot)
Hyvä järkkä, ehkä heivaisin ton MGN sijalle 1 tai 2.
Nyt ne verhot kii

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

Pörheäpäärynä kirjoitti: 18 Tammi 2024, 15:12 Tämä tuli nyt ihan lonkalta mutta veikataas järkkää:

1. Sini Sabotage
2. Sexmane
3. Windows95Man
4. Cyan Kicks
5. Sara Siipola
6. Jesse Markin
7. MG & N

Tuolla on muutamia ns. vastinpareja joita ei luultavasti haluta laittaa vierekkäin (mm. soolonaisesiintyjät, molemmat duot)
Tää vakuuttaa. Ajattelin itsekin Siniä ekaksi: oletan, että hänellä on raskain lavavarustus, joten logistisestikin hänet olisi fiksua laittaa ekaksi.
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Sori offtopic, mutta ootteko huomanneet miten nihkeästi kaikki tää UMK kattaus on otettu vastaan eri foorumeilla? Oon itse nähnyt paljon "ei niin vahva kun viime vuosi" mitä mä en tajua ollenkaan, ja "keskinkertaista", ja periaattessa eri tapoja sanoa "ei jatkoon". Jotkut inhoaa joka biisiä, jotkut on tykännyt yhdestä. Joillain foorumeilla on melkein käsinkosketeltavaa miten vähän meistä tykätään. Mun mielestä tää on vahvempi UMK kun viime vuonna, joka biisi on omansa, ja ne on tehty hyvin, videot on laatua. En tajua.
Tuntuu välillä siltä kuin meidän tyrkyt torpattais siksi koska menestyttiin viime vuonna.

Tältäkö ruotsista tuntuu joka vuosi?
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2964
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Minusta tämä on heikko vuosi. Pudotus viime vuodesta on tuntuva, oikeastaan todella harmittava.
Miten tämä on taas mennyt näin. :eiei:

Amone
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 349
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Amone »

Minusta taas kaikki biisit ovat tuotannollisesti todella hyviä ja illuusio huonosta tasosta tulee varmaankin juuri tuosta tasaisuudesta ja jos ei sitä itselle mieluista vaihtoehtoa löydy, niin kaikki tuntuu huonolta.

Itse odotin tästä vuodesta Käärijän jälkeistä krapulavuotta, jolloin kaikenlaisia hupiveikkoja olisi ollut pilvin pimein. Sitä ei nyt ainakaan ole tullut.

Avatar
sadsingalonsong
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 300
Liittynyt: 29 Tammi 2014, 00:17
Viesti:

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja sadsingalonsong »

YourMother kirjoitti: 18 Tammi 2024, 17:11 Sori offtopic, mutta ootteko huomanneet miten nihkeästi kaikki tää UMK kattaus on otettu vastaan eri foorumeilla? Oon itse nähnyt paljon "ei niin vahva kun viime vuosi" mitä mä en tajua ollenkaan, ja "keskinkertaista", ja periaattessa eri tapoja sanoa "ei jatkoon". Jotkut inhoaa joka biisiä, jotkut on tykännyt yhdestä. Joillain foorumeilla on melkein käsinkosketeltavaa miten vähän meistä tykätään. Mun mielestä tää on vahvempi UMK kun viime vuonna, joka biisi on omansa, ja ne on tehty hyvin, videot on laatua. En tajua.
Tuntuu välillä siltä kuin meidän tyrkyt torpattais siksi koska menestyttiin viime vuonna.

Tältäkö ruotsista tuntuu joka vuosi?
I think that part of the reason is that most songs are hip-hop or rap-oriented. It is not the most obvious direction for many Eurovision fans (there is also a musical reason why they are fans of Eurovision). I also think last year was quite uneven. This one is more flat but bad? no.
The other thing is that people's expectations are now extremely high about Finland. People also need to grasp Finnish music market. While it is easier for Sweden which has more songs for export or Italy that has its fans in Europe, Finland is a bit new territory for most of people. However, it seems that UMK gains its own fanbase, which starts to follow music market and look at UMK from a different perspective.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

YourMother kirjoitti: 18 Tammi 2024, 17:11 Sori offtopic, mutta ootteko huomanneet miten nihkeästi kaikki tää UMK kattaus on otettu vastaan eri foorumeilla?
Seuraan Kuppilan lisäksi vain Jodelia ja siellä on aikalailla joka vuosi UMK:n biisijulkistusten aikaan negatiivinen meno. Se on oikeastaan ihan hauskaa, kuinka joka vuosi saa lukea siitä, ettei Suomi nyt ainakaan tämmöisellä musiikilla tule pärjäämään jne. :heh:
Amone kirjoitti: 18 Tammi 2024, 17:53 Minusta taas kaikki biisit ovat tuotannollisesti todella hyviä ja illuusio huonosta tasosta tulee varmaankin juuri tuosta tasaisuudesta ja jos ei sitä itselle mieluista vaihtoehtoa löydy, niin kaikki tuntuu huonolta.
Samaa mieltä. Käärijän mukanaan tuoma hype tuntuu aiheuttavan muiston siitä, että viime vuoden kokonaistaso olisi ollut jotenkin ylitsevuotavan hyvä, vaikka ainakin itse pidän tämän vuoden UMK:ta kokonaisuudessaan kovempitasoisena. Toki se kovin bängeri puuttuu, mutta itse osasin aikalailla odottaa, ettei Käärijän jälkeen ole tulossa samanlaista hittiä, joten siinä mielessä en ole juurikaan edes pettynyt. Toki itselläkin meinasi jossain kohtaa usko loppua siihen, millainen kausi tästä on tulossa, mutta kyllä tällä viikolla julkaistut biisit ovat aikalailla kaikki olleet ainakin laadultaan hyviä.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Edelgard
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 55
Liittynyt: 02 Helmi 2020, 20:26

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Edelgard »

Itsekkin olen hyvin pettynyt tähän vuoteen, edellisen 4 vuoden ajan mun kuunnelluin biisi spotifyissa on ollut UMK biisi (Cicciolina, Dark Side, Ram Pam Pam & Cha Cha Cha) ja tänävuonna yksikään näistä uusista biiseistä ei herätä minkäänlaista intoa luukuttaa sitä loopilla päivätolkulla ja se harmittaa melkeen enemmän kuin mitä viisuissa voisi käydä. Olisin edes yhtä kunnon (suomenkielistä) jumputus bängeriä jäänyt kaipaamaan, räpit keskiverto kertseillä ei vaan iske ja toivon todella että ne jäävät vain tähän vuoteen. :kups:

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1955
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hercules »

Itsellä tämä vuosi on vastannut odotuksia kun odotin yhtä täydellistä biisiä viisuihin ja sen sain (Sara Siipola). Muilla biiseillä ei niin väliä. Jos Sara ei ole Suomen valinta olisin yhtä pettynyt kuin CCC tai Dark Siden tippumisesta. Kokonaisuudessaan hieno vuosi täynnä omaperäisiä biisejä ja persoonallisia artisteja.

Edit. Jossain todellisuudessa jos Sini Sabotage tekee uskomattoman liven täydellisillä vokaaleilla niin voisin kuvitella saavani laastarin haavaani.
Nyt ne verhot kii

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Jos ei ole kasvanut suomiräpin tahtiin, kattaus on saattanut tuntua vähän vaisulta. Yllättävän vaihtelevat biisit saatu silti, vaikka vuotolista tuntuikin epäuskottavalta.

Löytyi myös täydellinen viisuehdokas (Sara), ihastuttava guilty pleasure (W95man) ja indiekin oli nimekkäämmältä artistilta kuin viime vuonna. Vain radion soitetuin kappale jää uupumaan.

Rakkaat ulkomaalaiset! Meillä on vaikka mitä musiikkia UMK:n ulkopuolelta. Vientimusiikkimme on rock, se porhaltaa menemään ilman erillistä mainostamista. Pop on aika usein mollissa, mutta sitäkin on moneen lähtöön.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

hercules kirjoitti: 18 Tammi 2024, 18:42 Itsellä tämä vuosi on vastannut odotuksia kun odotin yhtä täydellistä biisiä viisuihin ja sen sain (Sara Siipola). Muilla biiseillä ei niin väliä. Jos Sara ei ole Suomen valinta olisin yhtä pettynyt kuin CCC tai Dark Siden tippumisesta. Kokonaisuudessaan hieno vuosi täynnä omaperäisiä biisejä ja persoonallisia artisteja.

Edit. Jossain todellisuudessa jos Sini Sabotage tekee uskomattoman liven täydellisillä vokaaleilla niin voisin kuvitella saavani laastarin haavaani.
Nyt sä voit alkaa kirjoittaa mun puolesta :hali:
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1955
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hercules »

Tässä aloin pohtimaan onkohan näillä artisteilla nyt jotain keikkoja tulossa. Viime vuonna maistiaiset Käärijän livekeikoilta oli kivat.
Nyt ne verhot kii

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17001
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Happy »

^^ Sama, itelleni riittää että Umk-vuodessa on yks iso moment ja nyt se oli Sara Siipola, biisi jonka tunnen joka solullani, vaikka kaikki muut olis yks tähtisii niin mulle riittää että mukana on biisi joka tuntuu syvällä jossain <3
toki ootan vielä toista timanttia Mikaelista&Nublusta mut en mä tätä Umk-kautta manaa ellei sieltä bängerii saada.
Never miss a good chance to shut up.

Tervasuo
Maistelija
Maistelija
Viestit: 31
Liittynyt: 23 Tammi 2009, 22:06

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Tervasuo »

Toivottavasti Suomi vetäytyy näistä kisoista pois. Vaikka vedoten Israelin läsnäoloon. Tähän asti esitellyt kappaleet ovat niin synkeää guanoa, että hanki kellertää ja jänikset köhivät viidassa. Ihan kuin yksi ja sama säveltäjä olisi kloonannut "artisteille" saman kappaleen ja vaihtanut vain sanoja ja muuttanut muutaman soinnun. Ei yhtään ilonaihetta toistaiseksi. En pysty antamaan yhdellekään artistille pisteitä tai tähtiä. Raadissa sanoisin, että Finland, no points.

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2646
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Speed »

^ Eli jos Sinä et pidä kappaleista, niin koko kisasta pitäisi vetäytyä ja viedä se ilo, mitä kappaleet tuottavat muille?

Ok… :heh:

Mikseesrekisteröidyn
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 759
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

^^Mikäs siinä jos sinä sen päätät. En tykännykkää noist biiseistä ja kaikki tasapaksua mellomössöä :heh: :paarit:
:synkka:

Elliotviisu
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 13 Touko 2018, 12:07

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Elliotviisu »

Mun mielestä Sara ja Sini on hyviä! En pistäisi pahakseni kummankaan lähettämistä. Sini on omasta mielestäni vähän Saraa mielenkiintoisempi, kun noi balladit ei koskaan oikein itseen iske.

Cyan Kicks olisi toivottoman tylsä ja suoraansanottuna aika munaton valinta (kuten Rasmuskin oli). Windows95 valitseminen olisi sama kun heittäisi kaveria naamaan kananmunalla. Jesse on ihan kiva mutta tylsähkö. Sexmane myös ihan fine.

Eli Team S tänä vuonna.

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3349
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Tervasuo kirjoitti: 18 Tammi 2024, 20:38 En pysty antamaan yhdellekään artistille pisteitä tai tähtiä. Raadissa sanoisin, että Finland, no points.
Kiinnostaisi kyllä tietää, että millainen musiikki sitten saisi niitä tähtiä ja pisteitä, jos kerran tämänvuotiselle UMK-kattaukselle ei löydy edes yhden tähden veroista kappaletta. :heh: Ei siinä, makuja on monenlaisia.
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8168
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Sini pani kärkikahinat sen verran sekaisin, etten tiedä tällä hetkellä ketä äänestäisin. Sinin lisäksi Sara ja CK on tyrkyllä, mutta en tiedä jaksanko ja kannattaako jakaa äänet noin monen kilpailijan kesken. Paljon riippuu siitäkin miten Sini klaaraa liven ja millainen lavashow biisiin on tehty.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Elliotviisu
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 13 Touko 2018, 12:07

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Elliotviisu »

hra47 kirjoitti: 18 Tammi 2024, 21:14 Sini pani kärkikahinat sen verran sekaisin, etten tiedä tällä hetkellä ketä äänestäisin. Sinin lisäksi Sara ja CK on tyrkyllä, mutta en tiedä jaksanko ja kannattaako jakaa äänet noin monen kilpailijan kesken. Paljon riippuu siitäkin miten Sini klaaraa liven ja millainen lavashow biisiin on tehty.
Voidaan sopia että äänestetään molemmat Siniä. Kun kerrankin tykätään samasta <3 Muistaakseni meillä kahdella on eriäviä mielipiteitä riittänyt, joten järkikin sanoo sen että näin harvinaisessa tilanteessa meidän pitäisi äänestää samaa. Mutta mitä sanot, annatko pirulle tai siis Sinille pikkusormen?

Panda
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 91
Liittynyt: 19 Tammi 2023, 16:33

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Panda »

Elliotviisu kirjoitti: 18 Tammi 2024, 21:17
hra47 kirjoitti: 18 Tammi 2024, 21:14 Sini pani kärkikahinat sen verran sekaisin, etten tiedä tällä hetkellä ketä äänestäisin. Sinin lisäksi Sara ja CK on tyrkyllä, mutta en tiedä jaksanko ja kannattaako jakaa äänet noin monen kilpailijan kesken. Paljon riippuu siitäkin miten Sini klaaraa liven ja millainen lavashow biisiin on tehty.
Voidaan sopia että äänestetään molemmat Siniä. Kun kerrankin tykätään samasta <3 Muistaakseni meillä kahdella on eriäviä mielipiteitä riittänyt, joten järkikin sanoo sen että näin harvinaisessa tilanteessa meidän pitäisi äänestää samaa. Mutta mitä sanot, annatko pirulle tai siis Sinille pikkusormen?
Myös mun äänet lähtee Sinille ellei ensi yönä tapahdu jotain mullistavaa m&n kombolla. Ihanaa kun löytyy muitakin Sinin biisiin tykästyneitä, aika hiljasta tuolla Sinin omassa ketjussa siltä osin :roll:
Call me what you may, see if I care, see me slay

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 934
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

Elliotviisu kirjoitti: 18 Tammi 2024, 21:17
hra47 kirjoitti: 18 Tammi 2024, 21:14 Sini pani kärkikahinat sen verran sekaisin, etten tiedä tällä hetkellä ketä äänestäisin. Sinin lisäksi Sara ja CK on tyrkyllä, mutta en tiedä jaksanko ja kannattaako jakaa äänet noin monen kilpailijan kesken. Paljon riippuu siitäkin miten Sini klaaraa liven ja millainen lavashow biisiin on tehty.
Voidaan sopia että äänestetään molemmat Siniä. Kun kerrankin tykätään samasta <3 Muistaakseni meillä kahdella on eriäviä mielipiteitä riittänyt, joten järkikin sanoo sen että näin harvinaisessa tilanteessa meidän pitäisi äänestää samaa. Mutta mitä sanot, annatko pirulle tai siis Sinille pikkusormen?
Varo hra47, toi yrittää saada susta sugardaddya. T. Nallekerholainen
Somewhere in her smile she knows

Elliotviisu
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 13 Touko 2018, 12:07

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Elliotviisu »

Silirimpsis kirjoitti: 18 Tammi 2024, 21:32
Elliotviisu kirjoitti: 18 Tammi 2024, 21:17

Voidaan sopia että äänestetään molemmat Siniä. Kun kerrankin tykätään samasta <3 Muistaakseni meillä kahdella on eriäviä mielipiteitä riittänyt, joten järkikin sanoo sen että näin harvinaisessa tilanteessa meidän pitäisi äänestää samaa. Mutta mitä sanot, annatko pirulle tai siis Sinille pikkusormen?
Varo hra47, toi yrittää saada susta sugardaddya. T. Nallekerholainen
Nyt hys, et voi paljastaa mun suunnitelmia koko kuppilalle

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1955
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hercules »

Minusta parasta Sinin osallistumisessa on se että se vie terävimmän kärjen tästä W95M:n meemisuosiosta. Just semmoinen biisi mikä jostain syystä tykkää trendailla Spotify-listoilla. Sini on hauska ja koukuttava, mutta tekee omaa juttuaan eikä toista ysärikliseitä.
Nyt ne verhot kii

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

Elliotviisu kirjoitti: 18 Tammi 2024, 21:10
Cyan Kicks olisi toivottoman tylsä ja suoraansanottuna aika munaton valinta (kuten Rasmuskin oli). Windows95 valitseminen olisi sama kun heittäisi kaveria naamaan kananmunalla. Jesse on ihan kiva mutta tylsähkö. Sexmane myös ihan fine.

Eli Team S tänä vuonna.
Täydellisesti ilmaistu myös mun ajatukset :heh:
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

Mä mietin että oliko tämä W95MAN-hype vaan alun naureskelua. Kestääkö vitsi helmikuulle? Tai kestääkö se niin hyvin, että ihmiset oikeasti sitä paljon äänestää?

Aistin myös samaa, että Sinin meemeily rikkoo tota vitsimonopolia. Etenkin jos Miblulta tulee sellaista jumputusta, jolta pätkä kuulosti, niin saattaapi olla että voimat loppuu ikkunapiispalta ennen maaliviivaa.
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
Pörheäpäärynä
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 248
Liittynyt: 04 Tammi 2024, 16:48

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Pörheäpäärynä »

Mä näkisin että nopeatempoiset, menevät kappaleet kilpailevat kyllä vahvasti toistensa äänistä tänä vuonna. Uskon että Windows ja MGN syövät toisiltaan jonkun verran ääniä kun ovat jokseenkin samantyyppisiä kovia jumputuksia, jokin segmentti noista äänistä mennee myös Sinille. Balladeita on tarjolla vain 💩🐔 ja samoin rokkia on oikeastaan vain CK. Jos pitäisi nyt kolme viikkoa ennen veikata mitään niin nämä kaksi viimeistä ovat top 3 aika varmasti ellei liveissä mene jotain pahemman kerran persiilleen.

Vastaa Viestiin