UMK24: Sara Siipola – Paskana

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Sara Siipola – Paskana

*****
140
54%
****
64
25%
***
38
15%
**
10
4%
*
8
3%
 
Ääniä yhteensä: 260

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2215
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Eiköhän tämä voita :roll: No ei se maailmanloppu ole mutta aika tylsähkö valinta olisi. Finaalipaikkaan en edelleenkään jaksa uskoa, vaikka ilmeisesti ulkomailla tästä jonkin verran tykätäänkin. Varmaan eka kerta pitkään aikaan kun Suomi ei ois mun top listalla ekana… Toki riippuu tietysti mitä muut maat valitsee.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

greenbrown
Maistelija
Maistelija
Viestit: 33
Liittynyt: 11 Tammi 2024, 13:24

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja greenbrown »

Kaikki biisit on julkaistu ja käyn uudelleen läpi kaikki tuorein korvin.

- Tähän biisiin rakastuin käytännössä ensikuulemalta eikä se ole muuttunut, ihan mieletön! :rakkaus:
- Rakastan suomen kieltä, mutta todella harvalla on taito kirjoittaa tunteellisia sanoituksia kuulostamatta kliseiseltä tai muuten vaan kiusalliselta. Tässä on onnistuttu täydellisesti, tunteet ja tuntemukset tuodaan suoraan ja raakana pöydälle ja se toimii.
- Ainoa heikko kohta biisissä on taustat erityisesti alussa, olisin toivonut jotain muuta, jotain erilaista, jotain joka nappaa mielenkiinnon. Tämä tausta on kuultu Cheekin biiseissä jo. Saispa vielä vähän muutettua sovitusta tai jotain liveen.
- Video on heikko eikä siitä mielestäni välity aito tunne ja toivon, että lavashow on jotain ihan muuta.
- Olisin enemmän kuin tyytyväinen jos tämä lähtisi viisuihin, oli sijoitus mikä tahansa.
- Luulen että Käärijä-hype kantaa tätäkin, tästä on tehty aika sydäntäsärkeviä edittejä joissa tämä biisi taustalla ja videolla viime viisujen pisteidenlaskusta se hetki, kun selvisi että Loreen voitti. Ja me ollaan siitä yhä #paskana :eiei:

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2049
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Tämän ääni on alkanut ärsyttää eikä osaa esiintyä, lasken nelosesta kolmoseen. Mieluummin Sini kuin Sara.

Tornero
Maistelija
Maistelija
Viestit: 21
Liittynyt: 19 Touko 2021, 08:21

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Tornero »

Taikahuilu kirjoitti: 19 Tammi 2024, 10:44 Tämän ääni on alkanut ärsyttää eikä osaa esiintyä, lasken nelosesta kolmoseen. Mieluummin Sini kuin Sara.
Millä perusteella ei osaa esiintyä?

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2964
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Katinka kirjoitti: 19 Tammi 2024, 09:54 Kyllä kai se tämä on, nimittäin biisi, joka olisi paras lähetettävä viisuihin. Tasapaksu vuosi tämä on eikä yksikään ehdokas innostanut itseäni. Mutta Käärijän matkiminen ei toimi ja tämä on kuitenkin erilainen. Toivottavasti live onnistuu eikä show ammu yli. Lukeudun itse boomereihin eikä tuo "paskana" itseäni hätkäytä. Lauloihan Irwinkin " Haistakaa paska koko valtiovalta". 😂
Nimenomaan ja monia muitakin ”hätkähdyttäviä” sanoituksia on tullut vastaan jo ajat sitten. Tämä kappalehan on kesy. :hihi:

Panda
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 91
Liittynyt: 19 Tammi 2023, 16:33

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Panda »

Tornero kirjoitti: 19 Tammi 2024, 11:38
Taikahuilu kirjoitti: 19 Tammi 2024, 10:44 Tämän ääni on alkanut ärsyttää eikä osaa esiintyä, lasken nelosesta kolmoseen. Mieluummin Sini kuin Sara.
Millä perusteella ei osaa esiintyä?
En tiedä mitä Taikahuilu tuolla tarkoitti, mutta minulla on vähän samanlainen fiilis videon perusteella. En Saraa ole aiemmin seurannut / katsonut joten oma fiilis tulee puhtaasti tuosta videosta. Hän on upean näköinen, ehdottomasti, mutta minulle tuo video tuo jotenkin liian dramaattisen ja hiukan päälleliimatun eläytymisen. Viesti on toki dramaattinen ja raastava, mutta en tiedä, jotenkin nuo videon ilmeet menee paikoitellen yli. No, tähän vaikuttaa varmasti se, että en muutenkaan pidä tästä biisistä joten kaikki ikäänkuin sataa samaan ei niin positiivisen kokemuksen laariin. Minulle biisi on liian tylsä ja tasapaksu eikä tarpeeksi erottuva. Sitä kantaa mielestäni raastavat lyriikat joihin about jokainen ihminen voi samaistua jos on yhtään elämää takana, ja Saran ääni jos siitä pitää. Itse en pidä siitäkään, valitettavasti. Onhan hän ehdottomasti taitava laulaja, minä en vain pidä hänen äänen väristä ja käytöstä, se on raskas kuunneltava omaan makuun. Olin itse asiassa muutaman päivän kuuntelematta tätä biisiä koska ääni oli minusta niin rasittava. Tänään kuuntelin koko UMK-listan läpi ja tämä on ainoa kappale jonka halusin skipata ekan 10s jälkeen :roll: Tämä on minulle vain jotain niin mitäänsanomatonta musiikillisesti ja tuo Saran ääni siihen yhdistettynä saa aika vahvan next moodin aikaan.

Voin toki elää asian kanssa jos Sara voiton vie. Finaalipaikkaan uskon olevan mahdollisuuksia mutta en nyt mitään korkeaa sijoitusta itse tälle näe mutta ilolla otan hyvän sijoituksen vastaan jos tämä sinne lähtee ja sen nappaa.
Call me what you may, see if I care, see me slay

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1955
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hercules »

Nyt on hauska muistella syksyn vihjeitä ja minulla voimalaulu oli aika pohjalla ja manasin jo, että ei naisen esittämää voimalaulua viisuihin. Mutta selkeäksi suosikiksi tämä muodostui. Tässä on uutta näkökulmaa sanoituksellisesti. On hämmentävää miten tämä voi voimauttaa kun kaikki on paskana. Hienosti biisi kääntää tämän asetelman. Tämä ei lyö kuuntelijaa henkisesti alaspäin vaan voimauttaa ja oikeuttaa kaikki vihan tunteet. Nerokasta :tapu:
Nyt ne verhot kii

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1955
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hercules »

Käykääpäs katsomassa tuo Saran uusin tiktokki. Hieman musiikkivideomainen muttei musiikkivideo tästä biisistä. Mikähän tämä on. Toisaalta ei ole mikään suora harjoitusvetokaan.

Sara vaan se jaksaa tykkäillä kaikista hänen kommenteistaan vielä ennen supertähteyttä :mrgreen:
Nyt ne verhot kii

Amone
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 349
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Amone »

Millainen esitys tähän teistä sopisi? Yleensä näissä laulaja seisoo keskellä lavaa juurikaan liikkumatta, tai istuu/makaa/seisoo jonkun propin päällä. Mielenkiintoista nähdä mitä UMK tiimi tälle kehittää.

Tornero
Maistelija
Maistelija
Viestit: 21
Liittynyt: 19 Touko 2021, 08:21

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Tornero »

Panda kirjoitti: 19 Tammi 2024, 12:48
Tornero kirjoitti: 19 Tammi 2024, 11:38
Millä perusteella ei osaa esiintyä?
En tiedä mitä Taikahuilu tuolla tarkoitti, mutta minulla on vähän samanlainen fiilis videon perusteella. En Saraa ole aiemmin seurannut / katsonut joten oma fiilis tulee puhtaasti tuosta videosta. Hän on upean näköinen, ehdottomasti, mutta minulle tuo video tuo jotenkin liian dramaattisen ja hiukan päälleliimatun eläytymisen. Viesti on toki dramaattinen ja raastava, mutta en tiedä, jotenkin nuo videon ilmeet menee paikoitellen yli. No, tähän vaikuttaa varmasti se, että en muutenkaan pidä tästä biisistä joten kaikki ikäänkuin sataa samaan ei niin positiivisen kokemuksen laariin. Minulle biisi on liian tylsä ja tasapaksu eikä tarpeeksi erottuva. Sitä kantaa mielestäni raastavat lyriikat joihin about jokainen ihminen voi samaistua jos on yhtään elämää takana, ja Saran ääni jos siitä pitää. Itse en pidä siitäkään, valitettavasti. Onhan hän ehdottomasti taitava laulaja, minä en vain pidä hänen äänen väristä ja käytöstä, se on raskas kuunneltava omaan makuun. Olin itse asiassa muutaman päivän kuuntelematta tätä biisiä koska ääni oli minusta niin rasittava. Tänään kuuntelin koko UMK-listan läpi ja tämä on ainoa kappale jonka halusin skipata ekan 10s jälkeen :roll: Tämä on minulle vain jotain niin mitäänsanomatonta musiikillisesti ja tuo Saran ääni siihen yhdistettynä saa aika vahvan next moodin aikaan.

Voin toki elää asian kanssa jos Sara voiton vie. Finaalipaikkaan uskon olevan mahdollisuuksia mutta en nyt mitään korkeaa sijoitusta itse tälle näe mutta ilolla otan hyvän sijoituksen vastaan jos tämä sinne lähtee ja sen nappaa.
Musta taas se video oli jotenkin läpitunkevan aito ja koskettava. Siksi olen kehottanut kaikkia biisiä ekaa kertaa kuuntelevia katsomaan nimen omaan tuon videon, koska se tuo siihen omasta mielestäni valtavasti lisää. Ja jos tuon dramatiikan, eläytymisen ja aitouden saa välittymään livessä, niin tällä on mahdollisuudet vaikka mihin mun mielestä.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20518
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Tämä on lyyrisesti älyttömän vaikuttava, vaikkei iske allekirjoittaneella luihin ja ytimiin. Joudun silti laskemaan joitain näkymättömiä murto-osia puntarillani. Ne voi kaivaa aika nopeasti takaisin korkojen kera helmikuun finaalin myötä, mutta kaipuu musiikillisista neronleimauksista on kova. Olisin mieluummin ottanut jonkun Hei rakas -tyylisen toteutuksen, joka on tyyliin yksi kaikkien aikojen kauneimmista lauluista.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

Siksikin tämän haluan viisuihin (nro 292933.), että tämän kanssa ei tarvitse hampaat irvessä miettiä vain viisumenestystä. Tai siis, itseäni ei loppujen lopuksi liikauta, että tuleeko tästä top 5-sijoitus vai meneekö huonommin. Mun mielestä on vaan itsessään NIIN UPEAA jos/kun lähetetään jotain raikasta ja erilaista, laadukas suomalainen suomella laulettu balladi, jonka esittää naissolisti. Siis ihan kaikkea, mitä toivoin (no, en ehkä spesifisti balladia, mutta kuitenkin jotain poikkeavaa tästä hullutus/rock-miesten linjasta, joka on otettu...) PLUS, olisi mielenkiintoista nähdä miten tähän reagoidaan, olisi oikeasti mahdollista olla tuomariäänissä top vitosessa! Myös Vox Populi ennestään tukee Suomea vaikka lähetettäisiin tanssiva kana sinne :heh:
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7184
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Mulla menee hermoon Facessa tää, että Sara on muka Loreen -kopio!! :mitvit:. Itse en näe mitään samaa & biiseissäkin selvä ero.

Tosiaan Sara olisi minun valintani Malmöön! <3. Aivan upea biisi & toivon vaan, että live olisi mahdollisimman simppeli eikä vaan ahdeta mitään turhaa kamaa esityksen ympärille.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Any publicity is good publicity.

Live ei taatusti tule olemaan tuollaista alusvaatteissa keekoilua. Muuta yhteistä näillä ei olekaan, kuin että molemmat ovat tummahiuksisia naisia mitättömän värisessä, mutta heitä pukevassa, rätissä.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1955
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hercules »

Samaa on osittain ainakin Loreenin vastaanotossa. Tältä on varmaan ruotsalaisista tuntunut kun lokaa tulee niskaan :heh: Minulle isokuva on aika selkeä ja nään tässä jurypotentiaalin mikä jo lähtökohtaisesti suututtaa joitain ihmisiä ja näen tässä telessä hyvin menestyvän jos UMK ei sössi liveä.
Nyt ne verhot kii

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2964
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Niin, olisiko tässä nyt kappale, joka kelpaisi juryille?
Ihmettelisin kyllä suuresti, jos juryt lyttäisivät tämän alimpaan maanrakoon. :shock:

Amone
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 349
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Amone »

Edwina kirjoitti: 19 Tammi 2024, 14:24 Niin, olisiko tässä nyt kappale, joka kelpaisi juryille?
Ihmettelisin kyllä suuresti, jos juryt lyttäisivät tämän alimpaan maanrakoon. :shock:
Jos jotain viime vuodesta opin niin sen, että Juryjen käyttäytymiseen ei voi luottaa. Miksi esim Viro, Ranska, Espanja, Italia ei saanut viime vuonna parempaa äänisaalista. Pelkään, että se väite, että juryt katsovat oddseista maan voittomahdollisuuden ja antavat pisteet sen perusteella pitää ainakin osittain paikkansa.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8168
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ihmisiä ne jurynkin jäsenet ovat, eikä vielä ole kehitetty tietokonealgoritmia, joka ennustaisi yksilön musiikkimaun ja reaktiot kilpailubiiseihin etukäteen.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Niin arvalla ne kuitenkin tulevat, että juryista on nykyään merkittävästi enemmän haittaa kuin hyötyä.

Turha sitä murehtia. Lähetetään me sitä, mitä itse haluamme lähettää. Toistaiseksi se on saatavilla olevan mielipidedatan mukaan Sara. Toivottavasti live on hyvä ja suosio pysyy!
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8168
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Toki se on ainoa oikea tie, että lähetetään sitä mitä itse halutaan, mutta juryt rokottavat siitä, että esitys näyttää tai kuulostaa vaatimattomalta livenä. Sillä saralla suomalaisilla on vielä parannettavaa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Amone
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 349
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Amone »

Einingia kirjoitti: 19 Tammi 2024, 15:01 Turha sitä murehtia. Lähetetään me sitä, mitä itse haluamme lähettää. Toistaiseksi se on saatavilla olevan mielipidedatan mukaan Sara. Toivottavasti live on hyvä ja suosio pysyy!
Juuri näin ja olen todella iloinen siitä, että ollaan päästy siitä "tehdään euroviisubiisi" -ajatuksesta irti.

Avatar
Pörheäpäärynä
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 248
Liittynyt: 04 Tammi 2024, 16:48

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Pörheäpäärynä »

Mua juryissä eniten närästää se, että ne pyrkivät näyttämään mahd. objektiivisilta tarkkoine kriteeristöineen ja yrittävät sitä kautta oikeuttaa olemassaoloaan vaikka tulokset kertovat usein ihan muuta tarinaa. Viime vuonna nähtiin että aika syvälle kunkin raatilaisen persukseen joutui kurottelemaan että löysi pisteille jonkinlaiset perusteet, joku haastateltukin raatilainen mainitsi jotain hömppää kappaleen edustamista arvoista joka ei ole siis arviointikriteeri millään muotoa.

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

Monilla ulkkareilla on tosi kapea käsitys suomalaisesta musaskenestä... Aina pitäisi lähettää rockia tai jotain sekoa, muuten yritetään olla kuin joku Albania tai Ruotsi tai ei vaan kuulosteta suomalaisilta...

Suomi on kyllä itse aktiivisesti rakentanut tätä maakuvaa, mutta on se silti raivostuttavaa tietämättömyyttä. Meillähän on (myös kulttuurissa yleisesti) paljon slaavilaisia vaikutteita musiikissa ainakin osittain Venäjän vuoksi, minkä takia osa meidän musasta saattaa kuulostaa jotenkin balkanmaiselta. (Joo ei balkanit ole täysin slaaveja, mutta samaa henkeä musiikillisesti) Lähinnä mietin noita kommentteja, että tämä voisi olla Albanian edustaja. Mennäänhän tässä heidän maaperälle, mutta ei heillä ole yksinoikeutta lähettää vahvoja naissolisteja.

Antakaa meidän kuulostaa siltä mitä me ollaan!!!
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2049
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Tornero kirjoitti: 19 Tammi 2024, 11:38
Taikahuilu kirjoitti: 19 Tammi 2024, 10:44 Tämän ääni on alkanut ärsyttää eikä osaa esiintyä, lasken nelosesta kolmoseen. Mieluummin Sini kuin Sara.
Millä perusteella ei osaa esiintyä?
Mähän totesin jo verratessani häntä ja Siniä. Katso Sinin video, hän osaa esiintyä :humppa:

Blueberry
Siemailija
Siemailija
Viestit: 179
Liittynyt: 29 Marras 2021, 22:43

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Blueberry »

Tää kappale vähän repii minua kahteen suuntaan. Paperilla tämä on tosi kaunis ja tunteikas kappale, mutta kun tätä kuuntelee niin alkaa ahdistamaan. Ehkä sanat osuu itsellä vähän liian lähelle. Että ei tätä oikein pysty kuuntelemaan, kun alkaa jo itkua vääntää, kun ahdistaa niin paljon. Vaikka se tunteiden herättely varmaan tässä on ollut se päätarkoitus.
Muuten kyllä Sara on ihanan symppis tyyppi ja somessa tuntuu olevan vilpittömästi innoissaan UMK:sta ja euroviisuista, että ihan mielelläni antaisin hänelle kyllä voiton ja edustuspaikan, vaikka tämä ei ehkä olekaan se oma lemppari.

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja tomato »

Edwina kirjoitti: 19 Tammi 2024, 14:24 Niin, olisiko tässä nyt kappale, joka kelpaisi juryille?
Ihmettelisin kyllä suuresti, jos juryt lyttäisivät tämän alimpaan maanrakoon. :shock:
Kyllä jury tykkää tosi paljon. Käärijän takia tuomariston painoarvoa on laskettu ja veikkaan, että sen takia suomi päättyy finaalissa kakkoseksi :heh:

No mennäänpä sinne Malmöön. Toivottavasti veto on lavalla jotakuinkin sama kun itse videossa.

Pakkotekstitys ei taida olla mahdollista osana virtuaalilavastusta siten, että jokaiseen maahan olisi oma tekstitys?
Ehdottaisin, että aina kun Sara laulaa "paskana", niin ruutuun tulee sama termi eri maiden kielellä:
italiaksi, ranskaksi, englanti, hepreaksi... mitä noita nyt on.

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1955
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hercules »

Taikahuilu kirjoitti: 19 Tammi 2024, 16:18
Tornero kirjoitti: 19 Tammi 2024, 11:38
Millä perusteella ei osaa esiintyä?
Mähän totesin jo verratessani häntä ja Siniä. Katso Sinin video, hän osaa esiintyä :humppa:
Palaan tähän liven jälkeen ja sisällytän arviooni myös laulusuorituksen :heh:
Nyt ne verhot kii

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2049
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

hercules kirjoitti: 19 Tammi 2024, 16:39
Taikahuilu kirjoitti: 19 Tammi 2024, 16:18
Mähän totesin jo verratessani häntä ja Siniä. Katso Sinin video, hän osaa esiintyä :humppa:
Palaan tähän liven jälkeen ja sisällytän arviooni myös laulusuorituksen :heh:
Palaan asiaan myös sen tuolloin, olemme varmasti kaikki sen jälkeen paljon viisaampia :heh:

Massiel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1002
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:12
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Massiel »

Onnetonta Loreenin matkimista.

Mikseesrekisteröidyn
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 758
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

Massiel kirjoitti: 19 Tammi 2024, 17:02 Onnetonta Loreenin matkimista.
:pannu:
Viimeksi muokannut Mikseesrekisteröidyn, 19 Tammi 2024, 18:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
:synkka:

Vastaa Viestiin