UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Sini Sabotage – Kuori mua

*****
31
15%
****
66
33%
***
46
23%
**
38
19%
*
21
10%
 
Ääniä yhteensä: 202

Avatar
Ansarin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1653
Liittynyt: 08 Tammi 2011, 23:56

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Ansarin »

No kai jokainen meistä nyt osaa piirtää kirkkoveneen ja kullin ilman AI:takin... :heh: sori kaikki :toilet:
Kuori mua pussikulli

Käsittääkseni pyramidi ei kuitenkaan ole selfie

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 954
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

hra47 kirjoitti: 18 Tammi 2024, 18:25
Silirimpsis kirjoitti: 18 Tammi 2024, 18:18 Ja onko sitä paitsi ihmisessä ensinkään kerroksia?
Ehkä tässä on nähtävissä salainen puheenvuoro kerrospukeutumisen puolesta.
No niinpä tietysti! En vaan tajunnut. :stupido:
Somewhere in her smile she knows

Avatar
Heebo
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 336
Liittynyt: 29 Tammi 2019, 13:35

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Heebo »

Ainoa asia joka tästä biisistä tuli mieleen, on Shrek elokuvan kohtaus, jossa Shrek selittää miten jätit ovat kuin sipuleita, enkä saa tätä ajatusta pois päästäni tätä biisiä kuunnellessa. Biisi alkaa kivasti, ja oikeastaan kaikki muut kohdat kuin kertsi ovat kivoja, joka tuntuu sitten vetävän tämänkin biisin 2 tähteen. :lohduton:
Don't waste your prayers, they can't save us

Avatar
elffi
Siemailija
Siemailija
Viestit: 107
Liittynyt: 03 Tammi 2024, 18:32

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja elffi »

Kiva, että Sini on tullut takaisin ja tää biisi sopii suomalaiseen radiosoittoon. En itse tästä kyllä tykännyt. Alkoi tosi lupaavasti, mutta lässähti kertosäkeeseen. Kappale ois voinut nousta vielä enemmän. Jotenkin jäi tosi vajaaksi tämä. Tykkään toki, että suomeksi lauletaan. Live mietityttää, että millainen YLE-sekamelska sieltä on tulossa. Kuitenkin 2/5.
e u r o p a p a !

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Kyllä tääkin ois jotain erilaista Suomelta. Sini vois hyvinkin erottua joukosta. Vähän mentäis Käärijän jalanjäljissä hulluttelemalla.
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Panda
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 96
Liittynyt: 19 Tammi 2023, 16:33

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Panda »

Mulle on tapahtunut joku metamorfoosi tämän päivän aikana, sillä tästä on muodostunut mulle ihan mieletön bängeri :rakkaus: Olen ihan tosi fiiliksissä tästä biisistä nyt, tämä pelasti mun UMK:n tältä vuodelta :ihana: Ketjun kommenttien perusteella olen suunnilleen ainoa, mutta ei haittaa, sain tälle vuodelle itselleni hyvän mielen voimaantumisbängerin ja se riittää. Toki niin mielelläni näkisin tämän Malmön lavalla, mutta taitaa jäädä haaveeksi kun Saran tukijoukot tuntuu olevan niin vankat. No, toivon huikeeta vetoa Tampereella Sinille jos se nostaisi kuitenkin hienoon sijoitukseen. Ja hei, oon tässä aika kattavasti reaktiovideoita tästä katsonut ja siis sen perusteella tuntuu kolahtavan kovastikin moneen.
Call me what you may, see if I care, see me slay

Mikseesrekisteröidyn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1057
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

Viime vuonna käärittiin ja tänä vuonna kuoritaan :rofl:
:kaunis:Jassoo, tissii, Veronikaaa oo oo oo :kaunis:

Elliotviisu
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 231
Liittynyt: 13 Touko 2018, 12:07

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Elliotviisu »

Vielähän tässä ehtii hankkia sugar daddyn, joka puolestani äänestäisi Siniä todella isolla rahalla. Tosin täytin 27, joten noinkohan mulle löytyy enää sugar daddya? Suloinen olen kyllä velä (omasta mielestä). Ennen niitä tarjouksia tuli paljon enemmän.

Jotta ei menisi ohi ketjun aiheen, niin mietinpä että tässä se toimivan ja överin esityksen ero voi olla kyllä todella hiuksenhieno, joten toivottavasti ovat siellä nyt tarkkoina.

Mikseesrekisteröidyn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1057
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

:offtopic: on mutta eiks nää Henny Harjusolat, BB-Ellat & Sofiat ja muut oo Sinin kaveripiiriä aikas läheisesti? Montakohan ääntä sieltä tulee kun rahaa tuntuu riittävän(En tarkoita mitään että käyttäisivät rahaa väärin tai jotain muuta. Sanoin vain mitä somen perusteella näen, eli en tiedä koko totuutta.)
:kaunis:Jassoo, tissii, Veronikaaa oo oo oo :kaunis:

Panda
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 96
Liittynyt: 19 Tammi 2023, 16:33

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Panda »

Niin en sitten tiedä kuinka paljon noilla mainituilla henkilöillä & co sitä massia oikeasti löytyy.. Että en ehkä laske toivoani heidän varaan.

Tosiaan kovasti askarruttaa minuakin millainen tuo Tampereen setti Sinillä tulee olemaan. Siinä on niin isot mahdollisuudet ryssiä koko homma totaalisesti. Jos lavalla on paljon ja kaikkea kuten videolla, niin olisi toivottavaa, että Sini ei ryntäilisi huvipuistolaitteesta toiseen vaan keskittyisi enemmän jäätävään poseiluun. Sen hän osaa erinomaisesti ja se toimisi minusta tähän biisiin hyvin. Oh well, varmaan siellä on poneja ja pomppulinnoja :draamaa:
Call me what you may, see if I care, see me slay

Mikseesrekisteröidyn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1057
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

Panda kirjoitti: 18 Tammi 2024, 21:00 Niin en sitten tiedä kuinka paljon noilla mainituilla henkilöillä & co sitä massia oikeasti löytyy.. Että en ehkä laske toivoani heidän varaan.
Juu en minäkään sitä tarkoittanut että he sen voittajan päättäisivät, mutta voihan sieltä aikas paljon ääniä tulla
:kaunis:Jassoo, tissii, Veronikaaa oo oo oo :kaunis:

Avatar
pikkukettu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 268
Liittynyt: 15 Touko 2009, 00:55

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja pikkukettu »

En jaksa lukea läpi uudestaan kaikkea etsiäkseni, oliko näihin jo joku kommentoinut, mutta tuossa sanoituksia kuunnellessani tuli mieleen nämä kommentit.
Miss Ludo kirjoitti: 18 Tammi 2024, 15:09 ja lisäksi mua häiritsee hirveästi tuon lainin "unboxaa mut nyt tästäää" venytetty loppu. Siis se on ihan todella häiritsevä, enkä voi olla kiinnittämättä siihen huomiota. Rikkoo flow'n ja kuulostaa kömpelöltä.
Sini sanoo ”unboxaa mut nyt täs tääl”. Eli ei oo venytetty loppu vaan kaksi eri sanaa. :tosion: Tarkistin tämän ihan Areenan lyriikoista eli näin on. Eri asia on, parantaako se kuuntelukokemusta, eihän tuossakaan nyt kauheasti järkeä ole. :heh: ”Nyt tässä täällä” viittaa siis useammalla sanalla juuri tähän hetkeen ja paikkaan.
UpeetaMahtavaa kirjoitti: 18 Tammi 2024, 09:11 Sanat ovat aika käsittämättömät eli jotain 50%-50% finglishiä; siis miksi pitää sanoa jopa "onioni"?
Tässä myös kaivattu sopivaa määrää tavuja rytmillisesti. Sipuli tuossa kohdassa olisi väkisinkin niin ikään ärsyttävän venytetty siii-pu-lii.

En ole yleisesti ottaen finglishin ystävä mutta tässä biisissä toimii mulle hyvin! Tällaistahan k-popissakin tuntuu paljon olevan (vaikka en sitä genreä melkein ollenkaan tunnekaan).

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Biisin tarinassa sanottiin, että se haluttiin lopettaa ihan seinään ja kesken, joten siksi sanakin jää kesken.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8252
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Eiks ne sanoneet, että halusivat biisin loppuvan dramaattisesti, mutta ei ollut aikaa äänittää enää uudelleen, joten he kopsasivat biisistä aikaisemman kohdan, josta sana oli editoitu poikki ja siks se loppuu nyt miten loppuu...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
mmmimo
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 344
Liittynyt: 16 Tammi 2024, 12:38
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja mmmimo »

Olen koko päivän luukuttanut Siniä, koska haluaisin niin kovasti rakastaa tätä biisiä. Rakastan Siniä, räppiosuuksia, pianoa ja musavideota. Mutta kertsi. Uuh aah… Äh.
Kyllä se nyt sieltä kolmanneksi omalle listalleni hirveellä työllä ponnisti, mutta olisin niin halunnut rakastaa tätä täydestä sydämestä :parku:
meow cat, please meow back

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1247
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Aamulla en päässyt alkua pitemmälle tän kanssa, ärsytti englannin ja suomen sekoittelu, ärsytti lähes kaikki.
Ja nyt illalla olen ihan että kuori mua.

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5679
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

En haluisi olla mikään siveyspoliisi, mutta minua on tämän kanssa häirinnyt nuo sanoituksien rivot kielikuvat. Varsinkin tuo "uh ah riisu mut, sukella mun sisuksiin"- kohta on ehkä hieman liikaa itselle. Rupeaa Benjaminin viimevuotinen UMK-kappalekin kuulostamaan sanoituksiltaan Ave Marialta tähän verrattuna
Viimeksi muokannut Kasper_, 18 Tammi 2024, 23:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1229
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

pikkukettu kirjoitti: 18 Tammi 2024, 22:45
Miss Ludo kirjoitti: 18 Tammi 2024, 15:09ja lisäksi mua häiritsee hirveästi tuon lainin "unboxaa mut nyt tästäää" venytetty loppu. Siis se on ihan todella häiritsevä, enkä voi olla kiinnittämättä siihen huomiota. Rikkoo flow'n ja kuulostaa kömpelöltä.
Sini sanoo ”unboxaa mut nyt täs tääl”. Eli ei oo venytetty loppu vaan kaksi eri sanaa. :tosion: Tarkistin tämän ihan Areenan lyriikoista eli näin on. Eri asia on, parantaako se kuuntelukokemusta, eihän tuossakaan nyt kauheasti järkeä ole. :heh: ”Nyt tässä täällä” viittaa siis useammalla sanalla juuri tähän hetkeen ja paikkaan.
Ahaa! No sehän käy järkeen! Tai ainakin se on minusta huomattavasti siedettävämpää kuin sanan venyttäminen. :heh: Kiitos tästä - en edes tajunnut tarkistaa, mitä virallisissa lyriikoissa lukee, kun kuulin sen mukamas aina niin selvästi noin. :hihi:
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

harmus
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 93
Liittynyt: 28 Touko 2010, 21:18

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja harmus »

Kai sieltä vielä tulee hyviäkin kappaleita? Eihän nää voineet olla vielä tässä? :shock:

Avatar
Mintaka
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 893
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 22:34

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Mintaka »

Täältäpä tuli sitten biisi, jossa ei ole oikein mitään mulle, mutta osasinkin sitä kyllä jo etukäteen aavistella. Ihan kivastihan se sinänsä jytisee, mutta oikein mihinkään se ei lähde. Uuh aah ja kussipulit jää kyllä tehokkaasti jo kerrasta päähän, mutta se ei oikeastaan ole ollenkaan hyvä juttu. Tätä ei tee mieli kuunnella uudestaan, ettei vaan jää vielä pahemmin päähän soimaan.

Kahteen tähteen menee. Päihittää tää kuitenkin Jessen tekeleen ja ihan vaan siksi, että tämän kertosäe on siedettävämpi.

Kasper_ kirjoitti: 18 Tammi 2024, 23:08 En haluisi olla mikään siveyspoliisi, mutta minua on tämän kanssa häirinnyt nuo sainoituksien rivot kielikuvat. Varsinkin tuo "uh ah riisu mut, sukella mun sisuksiin"- kohta on ehkä hieman liikaa itselle. Rupeaa Benjaminin viimevuotinen UMK-kappalekin kuulostamaan sanoituksiltaan Ave Marialta tähän verrattuna
Samat fiilikset täällä. Tässä on omaan makuun liian suorasukaiset sanat, arvostan enemmän hienovaraisempaa ilmaisua. Just tuo "sukella mun sisuksiin" on jo hiukkasen liian graafinen kohta mulle.
My anxiety attacks :kisu:

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3911
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja poika90 »

hra47 kirjoitti: 18 Tammi 2024, 16:41 Pistäisin viisitähtisen ehkä muuten, mutta sen toisen, ihanan piano-osuuden (mussa on kerroksii... mussa on kerroksii... mussa on kerroksii...) jälkeen toivoisi että biisi olisi ottanut vielä jonkin uuden suunnan. Nyt se palasi vain vanhaan ja vaikutti vähän junnaavan paikoillaan. Puntariykköseni silti.
Joo sama fiilis mulla.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Zazpikaleak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1377
Liittynyt: 21 Helmi 2019, 12:11

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Zazpikaleak »

:suomi: :suomi: :suomi:

No olihan tämä ihan omanlaisensa ja tässä Suomen viisukontekstissa vähän erilaista. Kertsi ja koko kappale jää vain valitettavan laimeaksi eikä oikein kasva tai huipennu mihinkään. Sinänsä muuten tässä kaikki on ihan kiinnostavaa, joskaan ei ihan ominta makua. Tuo finglish olisi voitu toteuttaa vähän paremminkin ja vähän enemmän jopa kieli poskessa, varsinkin kun lyriikat ehkä muuten ovat vähän sen suuntaiset. Tällä on tosiaan suuri riski tulla livenä sössityksi mutta jään kyllä kiinnostuneena odottamaan, mitä sieltä tulee. Ilman huippuliveä en kyllä oikein usko menestykseen viisuissa, sillä tällaiset eivät kyllä kerää raatejaa taakseen, enkä usko, että tämä ihan hirveästi erottuisi katsojillekaan, ainakaan finaalissa.
Violins playing
Angels crying

Avatar
MuumiAnkka
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 585
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 20:13
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja MuumiAnkka »

Köyhän naisen Antti Tuisku ja jotain elektro swingin tapaista. Tykkään sipuleista, paitsi siitä löysästä makeasta punasipulista. Tämä on vähän härskiintynyt kaikin tavoin.

Toivottavasti ei esiinny ensimmäisenä tai telkut sammuu mummoloissa. Marjatta 80v ei kestä tällaista irstailua. Näkemys perustuu tositapahtumiin, kun oma mummoni sammutti teeveen heti kun Kuuma Jäbä tuli ensimmäisenä ruudusta sisään vuonna 2021.
All-time top 3: Era Stupendo 2008, New Tomorrow 2011, Hunter Of Stars 2014

No Rules!

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1535
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Carboni »

MuumiAnkka kirjoitti: 19 Tammi 2024, 00:50 Köyhän naisen Antti Tuisku ja jotain elektro swingin tapaista. Tykkään sipuleista, paitsi siitä löysästä makeasta punasipulista. Tämä on vähän härskiintynyt kaikin tavoin.

Toivottavasti ei esiinny ensimmäisenä tai telkut sammuu mummoloissa. Marjatta 80v ei kestä tällaista irstailua. Näkemys perustuu tositapahtumiin, kun oma mummoni sammutti teeveen heti kun Kuuma Jäbä tuli ensimmäisenä ruudusta sisään vuonna 2021.
Offtopic, kuuma jäbä esiintyi toisena Rasmuksen jälkeen vuonna 2022.

Ja mitä esiintymisnumeroon tulee, näen tämän todellakin avaajana. Toinen vaihtoehto on 2. tai 3. jos aloittaja on joko WM95 tai MGN
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Elliotviisu
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 231
Liittynyt: 13 Touko 2018, 12:07

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Elliotviisu »

Itseäni ei sanoitukset häiritse. Se on musta ihan nykypäivää että näistäkin asioista voidaan puhua rohkeasti ja avoimesti, ehkä jopa vähän ylirohkeastikin välillä. Ehkäpä Marjatta 80v löytää myös uudelleen seksuaalisuutensa?

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3646
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Tämän nostan alkuhämmennyksen jälkeen neljään tähteen ja kolmanneksi puntarillani. Kelpuuttaisin tästä kattauksesta viisuihinkin. :heh:
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

greenbrown
Maistelija
Maistelija
Viestit: 33
Liittynyt: 11 Tammi 2024, 13:24

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja greenbrown »

Toiseksi viimeistä biisiä mennään uudelleenkuuntelukierroksella.

- Sinin biisi on toistaiseksi ainoa, josta olen alkanut tykätä vähemmän!
- Tämä on ihan totaalisen ikärasistista, mutta jotenkin tästä biisistä paistaa että milleniaali on halunnut pysyä relevanttina ja puhua nuorison kieltä. Finglish toimii jos toimii, tällä kertaa ei koska on menty riman ali helpoimman kautta. On aina hauskempaa kun käytetään suomen kieltä oivaltavasti, kuten vaikkapa Asa tai Pyhimys (josta en muuten kyllä nykyään enää pidä).
- Viime vuoden Israelin viisusta tuli fiilis, että oli yritetty tehdä biisi joka lähtisi Tiktokissa leviämään tanssihaasteena. Tästä tuli fiilis, että toivotaan tämän lähtevän samaan tapaan jonain viraali-ilmiönä Tiktok-videoiden taustalla leviämään. Ei tunnu aidolta vaan laskelmoidulta.
- Näen sieluni silmin tämän lavashown: hitosti kaikkea, glitter-sipuleita, tanssijoita joka sormelle, piano, voltti, konfettia. Tässä saa suunnittelijat todella keskittyä, että saavat rakennettua lavashown joka tukee biisiä eikä hukuta sitä.

En toivo tätä Malmöön, mutta en jaksa kamalasti harmitellakaan jos sinne lähtee.

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2075
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Tästä tulee voimakkaana mieleen Moldova 2021, mutta kyllä tämä kuuntelua kestää...taidan nostaa kolmosesta neloseen. Video oli liian lastenkutsuilla, tosin Sini osaa esiintyä toisin kuten Sara. Olisikohan tässä kisan yllättäjä :draamaa:

Avatar
Zera
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3741
Liittynyt: 19 Heinä 2006, 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Zera »

Tämäpäs oli tarttuva, pidän ehdottomasti. Käy kyllä vähän jankkaavaksi loppua kohti ja C-osa on vähän lässähtävä, jotta viiteen tähteen riittäisi, joten vahva nelonen.

Avatar
Donitsi
Siemailija
Siemailija
Viestit: 118
Liittynyt: 23 Tammi 2021, 09:44

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Donitsi »

Jäi ihan kiva fiilis, vaikkei biisi mieleen jäänytkään.
Live-esitystä odotan kyllä mielenkiinnolla, mitä on mahdettua keksiä.

Vastaa Viestiin