UMK24: Sara Siipola – Paskana

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Sara Siipola – Paskana

*****
140
54%
****
64
25%
***
38
15%
**
10
4%
*
8
3%
 
Ääniä yhteensä: 260

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33207
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Pete »

Riskinä seniorilaumat

KUORIMUA
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 70
Liittynyt: 14 Tammi 2024, 15:07

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja KUORIMUA »

^ Kertsistä tulee mieleen
"Don't call my name
Don't call my name, Alejandro
I'm not your babe
I'm not your babe, Fernando"


On tää vaan upee. Mutta oisko tää meidän edustajan taas sellanen floppaava suruvirsi, kuten Pernilla 2012 tai Norma John 2017. (Paitsi ei nää ees flopannu, ei näiltä voinu muutakaan menestystä odottaa. Norma oli parasta siitä kuraripulikattauksesta, mitä UMK tarjos, mut silti heikko tekele itsessään.)

Tässä on oltava hemmetin hyvä live, muuten tää ei tuu toimii. Balladeilla jos meinaa pärjätä, niin kaiken pitää olla sit priimaa, ihan kaiken: ääni, biisi, tunnelma, show, valot, asu, meikki, hiukset, kamerakulmat.

Suomenkielinen balladi ei valitettavasti paperilla oo mitenkään hittiainesta Euroopassa, eli pitää tehä hemmetisti työtä, et saadaan kansainväliset katsojat rakastuu tähän. Se on mahdollista, mut se ei tuu sillä, et pikkusen jammaillaan lavalla (Suomi 2016). Eikä riitä, että kamera kuvaa vierestä, kun joku nainen laulelee järkyttävässä mekossa (Suomi 2012).

2000-luvulla Serbia on onnistunu useasti lyömään läpi serbiankielisellä balladilla. Italia myös (toki italian kieli nyt on sexympi ja tutumpi maaimmalla kuin suomi). Espanja on yltänyt top kymppiin espanjankielisellä balladilla ja Portugali voittanut portugaliksi (molempien kielet tosin ovat tuttuja maailmalla). Myös Viro on pärjännyt hyvin vironkielisellä balladilla (2012). Suomen kieli ei ole este menestymiselle, mut mut, kyl se voi olla haaste.
Viimeksi muokannut KUORIMUA, 20 Tammi 2024, 11:14. Yhteensä muokattu 4 kertaa.

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

toivo kirjoitti: 20 Tammi 2024, 00:18 Yhdellä ulkomaalaisella raektiovideolla kommentoitiin, miten tämä nainen voi olla " fucking wreck", kun sillä on meikit naamassa, hiukset laitettu ja kaunis mekko päällä. Sanoituksen ja ulkonäön olisi pitänyt olla yhteydessä. :heh:

Olisko uskottavampi, jos Sara olis pesemässä pyykkiä naama likaisena.
Katottiin varmaan sama video :rofl: ei ollut kuulemma uskottavaa. No, asiat voi kokea monella tapaa ja musiikki tehoaa eri lailla eri ihmisiin... :heh:

Edit. Sara on ohittanut CK:n Youtube-katseluluvuissa! Myös eniten tykkäyksiä
Viimeksi muokannut Simsalabim, 20 Tammi 2024, 11:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
Heebo
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 319
Liittynyt: 29 Tammi 2019, 13:35

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Heebo »

Tämä on tämmöinen minä minä vinku vanku biisi, joka saa itselläni enemmän verenpaineen kohoamaan kuin kyynel kanavat auki, mutta tämä varmaan johtuu vain siitä, etten samaistu biisin sanoihin mitenkään, jos tämä livenä pelaa niin kai tämän nyt viisuihin voi lähettää.
Don't waste your prayers, they can't save us

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4109
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Panda kirjoitti: 19 Tammi 2024, 22:39 Samassa vähemmistössä minäkin mutta ei se mitään, kiva että ihmiset on löytänyt biisin joka heille toimii.
Samat ajatukset täälläkin. En nyt aktiivisesti inhoa, mutta en myöskään voi sanoa pitäväni. Mutta hyvä asia on, että tämä toi pitkästä aikaa mieleeni W. H. Audenin runon Stop All the Clocks, jonka viimeinen säkeistö alkaa (suomennos Risto Ahti):
"En päästä tähtiä talooni; ne kaikki sammuttakaa
riisukaa aurinko, kuu paketoikaa .."
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

eveller
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 13
Liittynyt: 08 Tammi 2024, 09:22

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja eveller »

Mä niin toivoisin, että voisin varauksetta tykätä tästä, siis ihan oikeasti haluaisin.

Mutta..kun kyseessä on, ei ehkä perinteinen balladi, mutta balladi kuitenkin, niin tuntee herättäminen kuulijassa perustuu ihan älytömän paljon biisin sanoihin, laulajan ääneen ja tulkintaan. Ja jos yksi kolmesta ei oo täydellinen tai hyvin lähelle täydellistä, niin sitten biisi ei vaan saa mua tuntemaan mitään (ainakaan mitään toivottavaa). Tän kanssa on just näin. Tykkään biisin sanoista, tulkinta videolla ihan ok (joskin ymmärrän myös sen näkökulman, ettei video ihan välitä sitä totaalista paskana oloa), mutta Saran ääni tai oikeastaan tapa käyttää ääntä/ääntää sanoja häiritsee mua ihan tosi paljon. Esimerkkinä lähes heti alkuun sanat yli ja hyvin ja valehtelen...niiden jälkeen onkin jo pakko skipata biisi Spotifyssa. :eiei: Samaa ääntämistä ei kuulunut siinä ainoassa haastattelussa, jonka katsoin, eli päättelin tuon olevan jonkinlainen maneeri/tehokeino vain laulaessa.

En mä oo pettynyt jos tää viisuihin lähtee, ei vaan oo mun suosikki. Lisäksi Sara on varmasti aivan ihana ja symppis ihminen, mutta artistipersoonana sen verran kädenlämpöinen (huom. mielipideasia) ja tylsähkö, että ihan hirveästi en oo jaksanut lueskella/katsella hänen haastatteluja saatikka seurata somessa. Mutta eipä mee itsellä niin paljon aikaa viisujen seuraamiseen kuin viime vuonna (saatikka vielä viisujen jälkeenkin), kun riittää Suomen osalta ihan vaan semit ja mahdollinen finaali.

(Oon myös vähän skeptinen se suhteen, miten tää biisi on täällä valmiiksi "päätetty" olevan juryjen mieleen. En kyllä esim. viime vuoden perusteella pitäs jury-pisteitä ihan niin itsestäänselvänä viisuissa, kuin jotkut tuntuu pitävän. Esim. viime vuonna useamman hyvä äänisen naislaulajan (esim. Ranska, Liettua, Espanja) jury-pisteet jäi yllättävän pieniksi. Käärijähän oli jury-pisteiden jälkeen kuitenkin viidentenä.)

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6128
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

KUORIMUA kirjoitti: 20 Tammi 2024, 11:11

Tässä on oltava hemmetin hyvä live, muuten tää ei tuu toimii. Balladeilla jos meinaa pärjätä, niin kaiken pitää olla sit priimaa, ihan kaiken: ääni, biisi, tunnelma, show, valot, asu, meikki, hiukset, kamerakulmat.

Suomenkielinen balladi ei valitettavasti paperilla oo mitenkään hittiainesta Euroopassa, eli pitää tehä hemmetisti työtä, et saadaan kansainväliset katsojat rakastuu tähän. Se on mahdollista, mut se ei tuu sillä, et pikkusen jammaillaan lavalla (Suomi 2016). Eikä riitä, että kamera kuvaa vierestä, kun joku nainen laulelee järkyttävässä mekossa (Suomi 2012).
Juu, tämä tarvitsee kyllä ison liven, jossa jokainen nyanssi on kohdallaan. Paino sanalla ison.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Pörheäpäärynä
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 248
Liittynyt: 04 Tammi 2024, 16:48

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Pörheäpäärynä »

Sara tällä hetkellä Youtubessa katselukertojen kärjessä, ohitti CK:n :tapu:

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2050
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hercules »

Minä haluisin sanoa samaa. Siis nyt UMK-tiimi: Me tarvitaan iso ja intensiivinen live. Näytetään että Suomikin osaa tehdä saman minkä Ruotsi teki Loreenille. Mutta paremmin. Live ei saa olla vaan camp. Vaan tyylikäs. Mutta olen hieman erimieltä etteikö tämä voittaisi vaikka live olisikin vaatimattomampi. Vahvoilla vokaaleilla saadaan ihmeitä aikaan. Finaalin ainut midtempo voimaballaadi. Sini, MGN ja W95M tuovat lavalle varmaan kaiken maailman härpäkkeet ja avaruuspuvut. Sara voi erottautua yksinkertaisemmallakin ylläpanolla.
Nyt ne verhot kii

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3826
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Tänään, kun kuuntelin tämän Dark Sidin ja Cha Cha Chan perään niin tää ois niin upean kuuloinen jatko meidän edustusbiisiksi. Tälle vaan hieno esitys niin mää oon myyty.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

Mulla ei ole ollut tällaista mielenrauhaa ylen liveshowsuunnitelmien suhteen aikoihin. Yle on aina handlannut balladit hyvin, esim. Lxandran esitys oli niin upea viime vuonna, että aloin melkein pitää itse biisistä. Paskana on vaikea laulaa, mutta Sara on vakuuttavin livelaulaja umkssa hetkeen.

Tottakai takaraivossa kolkuttaa pelot, mutta kestetään se :heh:
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Panda
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 92
Liittynyt: 19 Tammi 2023, 16:33

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Panda »

Koirankuonolainen kirjoitti: 20 Tammi 2024, 11:54
Panda kirjoitti: 19 Tammi 2024, 22:39 Samassa vähemmistössä minäkin mutta ei se mitään, kiva että ihmiset on löytänyt biisin joka heille toimii.
Samat ajatukset täälläkin. En nyt aktiivisesti inhoa, mutta en myöskään voi sanoa pitäväni. Mutta hyvä asia on, että tämä toi pitkästä aikaa mieleeni W. H. Audenin runon Stop All the Clocks, jonka viimeinen säkeistö alkaa (suomennos Risto Ahti):
"En päästä tähtiä talooni; ne kaikki sammuttakaa
riisukaa aurinko, kuu paketoikaa .."
Ei voi olla totta, tuo sama runo alkoi pyöriä minulla heti ensi kuulemalta päässä :eeek: Onkohan lyyrikat siitä inspiroituneet, herää itsellä kysymys jos joku muukin kuin minä saa mielleyhtymän tuohon runoon. Minä siis rakastan tuota runoa, aina aika ajoin kaivan sen esiin ja fiilistelen. Saran biisin lyriikoista en saa samanlaisia tunteita. En tiedä johtuuko se juuri tuosta, että tuo runo tulee niistä mieleen ja se runo on minulle paljon vaikuttavampi kaikilla mahdollisilla tavoilla kuin tuon biisin sanat.
Call me what you may, see if I care, see me slay

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2063
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Tähän sopisi kyllä parhaiten Oon Raskaana :niinpa:

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4109
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Panda kirjoitti: 20 Tammi 2024, 13:42
Koirankuonolainen kirjoitti: 20 Tammi 2024, 11:54

Samat ajatukset täälläkin. En nyt aktiivisesti inhoa, mutta en myöskään voi sanoa pitäväni. Mutta hyvä asia on, että tämä toi pitkästä aikaa mieleeni W. H. Audenin runon Stop All the Clocks, jonka viimeinen säkeistö alkaa (suomennos Risto Ahti):
"En päästä tähtiä talooni; ne kaikki sammuttakaa
riisukaa aurinko, kuu paketoikaa .."
Ei voi olla totta, tuo sama runo alkoi pyöriä minulla heti ensi kuulemalta päässä :eeek: Onkohan lyyrikat siitä inspiroituneet, herää itsellä kysymys jos joku muukin kuin minä saa mielleyhtymän tuohon runoon. Minä siis rakastan tuota runoa, aina aika ajoin kaivan sen esiin ja fiilistelen. Saran biisin lyriikoista en saa samanlaisia tunteita. En tiedä johtuuko se juuri tuosta, että tuo runo tulee niistä mieleen ja se runo on minulle paljon vaikuttavampi kaikilla mahdollisilla tavoilla kuin tuon biisin sanat.
Mahtavaa :uujee: :hali: Muistui tosiaan minullekin heti kappaleesta mieleen ja mietin myös, onko sanoittaja saanut runosta inspiraatiota.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2964
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Nythän tästä ei sitten enää puutukaan muuta kuin Saran äänestäminen voittoon. Kuppila on taas lähes liikuttavan yksimielinen. Siis lähes.
Mutta katsotaan nyt ensin se live. Minullakin olisi Ylelle toive: ei mitään resupekka-vaatteita ilmentämään revittyä sielua.
Sara on niin upea ilmestys, oikein harvinaisen upea, että hänelle tulisi loihtia näyttävä, tyylikäs puku ja tyylikäs lavastus.

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3826
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Voi, kun Sarallekin saataisiin luotua joku ikooninen asu joka saisi ihailua ja innostusta Käärijän boleron tavoin.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2050
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hercules »

Ajatus mikä tuli tämän vuoden vihjeistä: tämä on se voimabiisi, mutta tämä on myös tämän vuoden intensiivisin biisi kuten Käärijä oli viime vuonna. Sexmane ei yllä mielestäni intensiteetissä tämän tasolle.
Nyt ne verhot kii

LaRosalia
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 207
Liittynyt: 15 Touko 2022, 20:57

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja LaRosalia »

Aika pahasti pitäisi Ylen tämän esitys sössiä, etten äänestäisi. Poronnahkaa, haarovälistä kurkistamista ja pyörivää dominopalikkaa tms. Sara on sen verran taitava esiintyjä ja elegantti nainen, että tällaista olisi vaikeaa uskoa.

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2050
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hercules »

poika90 kirjoitti: 20 Tammi 2024, 15:04 Voi, kun Sarallekin saataisiin luotua joku ikooninen asu joka saisi ihailua ja innostusta Käärijän boleron tavoin.
En vielä ainakaan näe Saran päällä paskaemojiasua, peileistä koottua pukua, jättimäistä La Zarra mekkoa... Pitäisi olla jotain tyylikästä ainakin, ehkä jopa kääntyisin minimalismin ja klassisen suuntaan. Saran tyyliä seurailen jotain seksikästä voisi olla luvassa. Toivottavasti ei nyt liian rohkeeta. Puvustajalla on nyt isopaikka toteuttaa asu mikä muistetaan, mikä on tyylikäs ja sopii biisin sanomaan.
Nyt ne verhot kii

Avatar
pastelviolet
Maistelija
Maistelija
Viestit: 28
Liittynyt: 07 Tammi 2024, 15:00

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja pastelviolet »

Kun tuota Saran musiikkivideon asua katsoo (vaikka sitä suunnittelemassa olleen Teemu Muurimäen instassa), niin punainen väri on mulle se mikä parhaiten nousee esiin ja jää mieleen. Ehkä sitä voisi hyödyntää enemmänkin.

Avatar
Pörheäpäärynä
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 248
Liittynyt: 04 Tammi 2024, 16:48

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Pörheäpäärynä »

pastelviolet kirjoitti: 20 Tammi 2024, 15:43 Kun tuota Saran musiikkivideon asua katsoo (vaikka sitä suunnittelemassa olleen Teemu Muurimäen instassa), niin punainen väri on mulle se mikä parhaiten nousee esiin ja jää mieleen. Ehkä sitä voisi hyödyntää enemmänkin.
Samoin, punainen istuu Saran piirteisiin tosi hyvin ja tuo parhaita puolia esille. Tykkäsin kanssa kovasti julkistustilaisuuden asusta vaikka lienee ehkä liian simppeli esiintymisasuksi. Luulen myös että suunnittelijat haluavat tehdä tarkoituksellista pesäeroa Loreeniin ettei mitään hiekanväristä, kroppaa nuolevaa asua ole tulossa.

// edit: voi kun Teemu olisi tekemässä Saran esiintymisasua :pliis: niin upeaa muotokieltä joka vuosi Linnassa ja varsinkin niinkin näyttävän naisen kuin Saran päällä olisi varmasti tyrmäävä kokonaisuus.
Viimeksi muokannut Pörheäpäärynä, 20 Tammi 2024, 15:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Saralle (ja muillekin tummapiirteisille) sopii sekä nuo mitättömät värit (beige jne.) että näyttävät värit (mm. punainen) tosi hyvin!

Teemu osaa varmasti suunnitella jonkun "resuisen iltapuvun", joka ilmentää yhtä aikaa rikkinäistä sielua että eleganttiuta!
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1165
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

No onhan tämä sävellyksellisesti selkeämpi, helpompi ja ehyempi kappale kuin esimerkiksi ihana Blackbird.


Jos livelaulukin on hyvä, niin äänestän. En hirttäydy esityksen yksityiskohtiin, koska niitä voi sitten vielä fiksata. Mut jos tää ei yhtään lähde livenä, niin sitten täytyy miettiä uudelleen.


Paskana on hieno ja voimakas, mutta toisaalta tämä myös ylläpitää ahdistusta, ainakin mulla. Cha cha chaasta ja Blind Channelista sai voimaa, tämä ehkä enemmän vie synkkyyden suuntaan. Tykkään synkästä, mutta en ole varma haluaisinko hyvänä päivänä kuunnella tätä.

KUORIMUA
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 70
Liittynyt: 14 Tammi 2024, 15:07

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja KUORIMUA »

Koska kyse on UMK:sta, niin eihän Saran asu voi olla kuin joku näistä:

kuva

kuva

kuva

KUORIMUA
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 70
Liittynyt: 14 Tammi 2024, 15:07

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja KUORIMUA »

Jos tää ei toimi livenä, niin ei oo kyl sit mitään hajua, et kuka kannattais lähettää viisuihin.

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1165
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Mä luotan siihen, että finaalipäivänä joku näistä kappaleista puhuttelee minua niin, että asia on ihan selvä eikä mun tarvitse yrittää taktikoida, vaan voin äänestää sitä mistä pidän eniten.


Mahtavat muuten nuo pukukuvat. Uimapuku, poroa tai kirjaimellinen paska suoraan lyriikoista. On kyllä niin totta, mutta onneksi tällaiseen on jo totuttu.

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2050
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hercules »

Tulipa muuten mieleen että pitääkö tätä biisiä vähän muuttaa kun ylittää tuon 3min?
Nyt ne verhot kii

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3826
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja poika90 »

hercules kirjoitti: 20 Tammi 2024, 15:31
poika90 kirjoitti: 20 Tammi 2024, 15:04 Voi, kun Sarallekin saataisiin luotua joku ikooninen asu joka saisi ihailua ja innostusta Käärijän boleron tavoin.
En vielä ainakaan näe Saran päällä paskaemojiasua, peileistä koottua pukua, jättimäistä La Zarra mekkoa... Pitäisi olla jotain tyylikästä ainakin, ehkä jopa kääntyisin minimalismin ja klassisen suuntaan. Saran tyyliä seurailen jotain seksikästä voisi olla luvassa. Toivottavasti ei nyt liian rohkeeta. Puvustajalla on nyt isopaikka toteuttaa asu mikä muistetaan, mikä on tyylikäs ja sopii biisin sanomaan.

Joo joku hieno ja tyylikäs, kun meillä on mahdollisuus saada näyttävä edustaja kisaan.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1165
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

hercules kirjoitti: 20 Tammi 2024, 16:26 Tulipa muuten mieleen että pitääkö tätä biisiä vähän muuttaa kun ylittää tuon 3min?

Eiks tän musiikin osuus ole 2:58 ja pum, loppu?

Avatar
Pörheäpäärynä
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 248
Liittynyt: 04 Tammi 2024, 16:48

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Pörheäpäärynä »

lumi11 kirjoitti: 20 Tammi 2024, 16:31
hercules kirjoitti: 20 Tammi 2024, 16:26 Tulipa muuten mieleen että pitääkö tätä biisiä vähän muuttaa kun ylittää tuon 3min?

Eiks tän musiikin osuus ole 2:58 ja pum, loppu?
Spotifyssä viimeinen pum-pu-pum-pum loppuu tasan 3:00. Eli siitä vikasta kirkonkellon kaiusta jouduttaneen vähän leikkaamaan jos ylipäätään mitään.

Vastaa Viestiin