UMK24: yleiskeskustelu

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Suosikkisi UMK24-kappaleista? (max 2)

Cyan Kicks – Dancing with demons
40
10%
Sexmane – Mania
17
4%
Sara Siipola – Paskana
153
40%
Jesse Markin – Glow
35
9%
Windows95man – No rules!
49
13%
Sini Sabotage – Kuori mua
56
15%
Mikael Gabriel x nublu – Vox populi
34
9%
 
Ääniä yhteensä: 384

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1956
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hercules »

KUORIMUA kirjoitti: 23 Tammi 2024, 15:07 :eiei: voivoi. Syntyykö kunnon pöhinää minkään biisin ympärille? Saralla ilmeisesti pieni pöhinä päällä, mutta pienehkö.

Mikähän tilanne on UMK-viikon alussa. Mikähän oli vuosi sitten UMK-viikon alkaessa?
Saralla mennyt erinomaisesti. Mutta koen että Erika Vikman, Blind Channel ja Käärijä saivat isomman haipin. Saralla taas mielestäni jopa isompi kuin The Rasmuksella. Mutta summasummaarum kiitos Saran tämä UMK-kevät ei ole ihan kädenlämpöinen.
Nyt ne verhot kii

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2646
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Speed »

Kuuntelukertanäkymä avautuu, kun napsauttaa listasijoitusta Spotify Charts -sivustolla.

Sijoitusten vertaamisen sijaan suosittelen keskittymään enemmän kuuntelukertojen tarkkailuun. Sara jatkaa edelleen tasavahvaa suorittamista vaikka sijoitus tippui yhdellä pykälällä. Kuuntelukertoja kertyi eilen 82 224, eli kuuntelukerrat itsessään eivät ole laskevassa trendissä missään nimessä.

Balkan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1203
Liittynyt: 11 Kesä 2010, 22:46

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Balkan »

KUORIMUA kirjoitti: 23 Tammi 2024, 15:07
Pörheäpäärynä kirjoitti: 23 Tammi 2024, 13:43 Spotify Top 50 -lista (23.1.)

#3 Sara Siipola - Paskana
#6 MGN - Vox Populi
#10 Sexmane - MANIA
#19 Sini Sabotage - Kuori mua
#24 Cyan Kicks - Dancing With Demons
#26 Windows95Man - No Rules!
#30 Jesse Markin - Glow

Sara jatkaa vahvasti kärjessä, mutta kuuntelukertojen määrä on ilmeisesti laskusuhdanteinen kaikilla kappaleilla kun tippuvat listalla monia sijoja alaspäin.
:eiei: voivoi. Syntyykö kunnon pöhinää minkään biisin ympärille? Saralla ilmeisesti pieni pöhinä päällä, mutta pienehkö.

Mikähän tilanne on UMK-viikon alussa. Mikähän oli vuosi sitten UMK-viikon alkaessa?
Prokrastinoin gradua niin apinan raivolla, että tässäpä UMK-biisien sijoitukset viime vuoden top 200-listalla maanantaina 20.2.2023. Suluissa striimien määrä:

#1 Ylivoimainen (66 941)
#6 Cha cha cha (48 895)
#23 Samaa taivasta katsotaan (26 172)
#26 No Business on the Dancefloor (23 699)
#27 Hoida mut (23 416)
#183 Girls Like You (6 625)

Lxandra ei ollut kahdensadan kuunnelluimman joukossa enää tuolloin.

Ja tosiaan lähde luvuille.
'Cause we found something better,
plain answer, however
for I'll not surrender,
we found something better...

korvaboosti
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 539
Liittynyt: 24 Huhti 2006, 23:03

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja korvaboosti »

KUORIMUA kirjoitti: 23 Tammi 2024, 15:07
Pörheäpäärynä kirjoitti: 23 Tammi 2024, 13:43 Spotify Top 50 -lista (23.1.)

#3 Sara Siipola - Paskana
#6 MGN - Vox Populi
#10 Sexmane - MANIA
#19 Sini Sabotage - Kuori mua
#24 Cyan Kicks - Dancing With Demons
#26 Windows95Man - No Rules!
#30 Jesse Markin - Glow

Sara jatkaa vahvasti kärjessä, mutta kuuntelukertojen määrä on ilmeisesti laskusuhdanteinen kaikilla kappaleilla kun tippuvat listalla monia sijoja alaspäin.
:eiei: voivoi. Syntyykö kunnon pöhinää minkään biisin ympärille? Saralla ilmeisesti pieni pöhinä päällä, mutta pienehkö.

Mikähän tilanne on UMK-viikon alussa. Mikähän oli vuosi sitten UMK-viikon alkaessa?
En olisi lainkaan huolissaan näistä listasijoituksista – itse asiassa luvut ovat keskimäärin kohtuullisen hyvät vertailussa aiempiin vuosiin. Näkee myös kuinka tasainen kattaus on listasijoitustenkin näkökulmasta. En jaksanut kaivaa kuuntelijamääriä erikseen, mutta viime vuosina vastaavana hetkenä (11 päivää ensimmäisen biisin julkaisusta) sijoitukset päivälistan sijoitukset ovat olleet nämä:

2023
#2 Käärijä
#3 KUUMAA
#6 Portion Boys
#10 Benjamin
#11 Keira
#31 Robin
#50 Lxandra

2022
#1 BESS
#4 Younghearted
#7 The Rasmus
#14 Isaac Sene
#26 Cyan Kicks
#54 Tommi Läntinen
#71 Olivera

2021
#2 Teflon Brothers
#3 Ilta
#6 Blind Channel
#110 Aksel
#138 Oskr
#160 Danny
Laura pudonnut listalta yhden päivän jälkeen

2020
#7 Erika Vikman
#102 Aksel
Kaikki muut pudonneet listalta yhden päivän jälkeen

Avatar
Pörheäpäärynä
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 248
Liittynyt: 04 Tammi 2024, 16:48

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Pörheäpäärynä »

Tylsyyttäni askartelin paskartelin kuuntelukerroista tällaista visualisointia -- 19.1. näyttää olleen varmaan jokin promo Spotifyssa jonka myötä kuuntelukerrat pomppasivat ylöspäin kaikkien biisien osalta. Seurailen näitä tämän viikon ja voin päivittää ensi viikolla uutta graafia jos ihmisiä kiinnostaa. Eniten kiinnostaa seurailla, mihin suuntaan MGN tuosta kääntyy jos on kääntyäkseen.
Screenshot 2024-01-23 at 15.06.05.png
Screenshot 2024-01-23 at 15.06.05.png (112.86 KiB) Katsottu 2081 kertaa

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Nuo viime vuosien listasijoitukset antavat kyllä hyvin perspektiiviä sille, ettei tänä vuonna mene ollenkaan niin huonosti kuin ensin kuvittelin. Toki ehkä kuuntelijamäärissä Saraa lukuun ottamatta on hieman nähtävissä se, etteivät biisit jaksa kiinnostaa ihmisiä alun jälkeen niin paljon, että niitä ihan hirveästi enää palattaisiin kuuntelemaan uudestaan. Itsekin on pitänyt kyllä ottaa vähän taukoa, yksikään tämän vuoden kappaleista ei kestä jatkuvaa kuuntelua.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8168
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ketjuäänestyksessä puntarini top3 pitää kärkipaikkoja, huomasin juuri. Sini ja Sara ovat vain toisessa järjestyksessä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8168
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

sziget kirjoitti: 23 Tammi 2024, 12:20
hra47 kirjoitti: 22 Tammi 2024, 16:39 Emmä usko, että mielenosoituksia vastaan sinänsä ihmisillä olisi paljoa, vaan sitä julkilausuttua päämäärää, että Ylen pitäisi boikotoida viisuja.
Päämäärä on, että Israel suljetaan kilpailusta. Boikotti vain jos EBU ei tarkista kantaansa.
No joo, kenties, mutta Ylen vetäytyminen on enemmän suomalaisten omissa käsissä ja siksi käytännössä todennäköisempi skenaario...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11937
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja sziget »

Jussi Halla-aho linjasi hiljattain, että hän leikkaisi Ylen budjetista neljänneksen pois. Sen toteutuessa UMK 2025 voisi olla vähän riisutumpi malli... Isoja leikkauksia tulee varmasti, eikä Yle/UMK halua suututtaa persuhallitusta Israel-kritiikillä.

Ylen Ville Vilénin mukaan Suomen poisjäänti viisuista olisi mahdollista, "jos tilanne Gazassa yhä pahenee. Muusikkojen edustajat ihmettelivät kommenttia vetoomuksensa luovutustilaisuudessa. "Vaatii aika paljon mielikuvitusta keksiä, millä tavoin tilanne voisi muuttua vielä pahemmaksi, kun se nyt on jo pahin mahdollinen", Olavi Uusivirta sanoi. Niin, pitäisikö järjestää veikkaus: kun palestiinalaisia on nyt kuollut 25 000, kuinka paljon uhreja on viisufinaalin aikaan 11. toukokuuta?
hra47 kirjoitti: 23 Tammi 2024, 17:46 No joo, kenties, mutta Ylen vetäytyminen on enemmän suomalaisten omissa käsissä ja siksi käytännössä todennäköisempi skenaario...
Mikään maa ei halua olla ensimmäinen. Todennäköisesti muita seuraisi perässä ja Israel lähtisi, mutta riski pelottaa. Jos vetäytyjä jääkin yksin, päälle tulee muhkeat sakot EBU:lta ja Israel sen kun porskuttaa.
Viimeksi muokannut sziget, 24 Tammi 2024, 12:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Miodio
Siemailija
Siemailija
Viestit: 185
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 01:20

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Miodio »

Mä en ymmärrä, miksei muutama maa voisi yhdessä päättää boikotoida kisoja, jos Israel on mukana. Yhden maan boikotissa ei tosiaan ole paljoakaan järkeä.

Se on tullut mieleen, kun muutenkin sanoituksia on ruodittu aika paljon, että meillä on kyllä mielenkiintoinen valikoima tänä vuonna. Ei ole oikeastaan yhtään perinteistä rakkauslaulua. Sinin ja Saran lauluissa on rakkauslauluelementtejä, mutta niitäkin voi katsella erilaisesta näkökulmasta.

Itseni on vähän vaikea tietää näistä edes omaa suosikkia. Jostain syystä Sexmane iski ilmestyessään tosi kovaa, mutta on se nyt vähän hiipunut. Jesse Markin on ehkä hiipinyt kärkeen. Valitettavasti Saran biisiä jaksan näistä kaikista vähiten kuunnella ja MG:n turnauskestävyyttä myös epäilen. Musta tuntuu kanssa, että täytyy pitää vähän taukoa, ainakin ensimmäisinä julkaistuista kappaleista.

korvaboosti
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 539
Liittynyt: 24 Huhti 2006, 23:03

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja korvaboosti »

UMK mainostaa Instagramissa:

Kysy mitä vaan & esiintymisjärjestyksen julkistus
Yle Areena & YouTube 24.1. klo 17.45

Balkan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1203
Liittynyt: 11 Kesä 2010, 22:46

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Balkan »

Tänään kysy mitä vaan-livessä on seuraava aikataulu:

18.00 Jesse Markin
18.30 Cyan Kicks
19.00 Mikael ja Nublu
19.30 Sara Siipola

Lähetys Youtubessa ja Areenassa klo 17.45 alkaen. Kilpailijoille paljastetaan esiintymisnumerot näissä liveissä. Huomenna on sitten Sinin, Ikkunapiispan ja Sexmanen vuoro.
'Cause we found something better,
plain answer, however
for I'll not surrender,
we found something better...

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3234
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

En oikein jaksa kuunnella tämän vuoden UMK-biisejä samalla tavalla kuin esimerkiksi viimevuotisia. Yksikään näistä ei koukuta ja jokainen näistä tuntuu siltä että kyllästyn nopeasti. Toki esimerkiksi Vox Populia en ole halunnut kuunnella kertaakaan ensimmäisen kuuntelun jälkeen ja pitäisi ehkä tuomita se huonoksi vasta sitten kun olen edes kolme kertaa sille antanut mahdollisuuden.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

Kukakohan on tänä vuonna Silvennoisen häpeämättömän ilmeinen suosikki? :niinpa: lol
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8168
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

^ Oliko viime vuonna Benjamin? Ainakin vaikutti korvin kuullen selvästi tuohtuneelta kun Benkun yleisöpisteet annettiin...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8168
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Saturnus Psycho kirjoitti: 24 Tammi 2024, 10:15 En oikein jaksa kuunnella tämän vuoden UMK-biisejä samalla tavalla kuin esimerkiksi viimevuotisia. Yksikään näistä ei koukuta ja jokainen näistä tuntuu siltä että kyllästyn nopeasti. Toki esimerkiksi Vox Populia en ole halunnut kuunnella kertaakaan ensimmäisen kuuntelun jälkeen ja pitäisi ehkä tuomita se huonoksi vasta sitten kun olen edes kolme kertaa sille antanut mahdollisuuden.
Itse olen kyllä jaksanut kuunnella top3-biisejä (Sini, Sara, CK), mutta muita en ole vaivautunut kuuntelemaan julkaisuyön jälkeen. Vox Ripulia erityisesti olen välttänyt ja pyrkinyt minimikuunteluun (otin videot talteen digiboksille telkkarista, jolloin tuli pari kertaa kuultua sekin kun tsekkasin, ettei lähetyksessä tai tallenteessa ollut häiriöitä).
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1956
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hercules »

Balkan kirjoitti: 24 Tammi 2024, 09:05 Tänään kysy mitä vaan-livessä on seuraava aikataulu:

18.00 Jesse Markin
18.30 Cyan Kicks
19.00 Mikael ja Nublu
19.30 Sara Siipola

Lähetys Youtubessa ja Areenassa klo 17.45 alkaen. Kilpailijoille paljastetaan esiintymisnumerot näissä liveissä. Huomenna on sitten Sinin, Ikkunapiispan ja Sexmanen vuoro.
Laitoin Silvennoisen instakyselyyn kun kysyi mitä halutaan tietää että kertoisivat lisää showsta :vonkaus:
Nyt ne verhot kii

korvaboosti
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 539
Liittynyt: 24 Huhti 2006, 23:03

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja korvaboosti »

Spotify-luvut tiistailta 23.1.

#3 Sara Siipola (80 122 striimiä)
#9 Mikael Gabriel x nublu (57 724)
#10 Sexmane (53 819)
#21 Sini Sabotage (32 421)
#27 Cyan Kicks (29 217)
#34 Windows95Man (26 225)
#37 Jesse Markin (25 566)

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33181
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Pete »

Onko jollakulla tietoa, onko "Glow" Jesse Markinin "listamenestynein" biisi? Voisin hyvin kuvitella, ettei mikään hänen aiemmista biiseistään ole ollut Spotifyssa kovin korkealla.
Riskinä seniorilaumat

korvaboosti
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 539
Liittynyt: 24 Huhti 2006, 23:03

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja korvaboosti »

Pete kirjoitti: 24 Tammi 2024, 15:13 Onko jollakulla tietoa, onko "Glow" Jesse Markinin "listamenestynein" biisi? Voisin hyvin kuvitella, ettei mikään hänen aiemmista biiseistään ole ollut Spotifyssa kovin korkealla.
On. Aiempi korkein sijoitus päivälistalla on Smokestack sijalla 138 vuonna 2021.

Panda
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 91
Liittynyt: 19 Tammi 2023, 16:33

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Panda »

korvaboosti kirjoitti: 24 Tammi 2024, 15:26
Pete kirjoitti: 24 Tammi 2024, 15:13 Onko jollakulla tietoa, onko "Glow" Jesse Markinin "listamenestynein" biisi? Voisin hyvin kuvitella, ettei mikään hänen aiemmista biiseistään ole ollut Spotifyssa kovin korkealla.
On. Aiempi korkein sijoitus päivälistalla on Smokestack sijalla 138 vuonna 2021.
Oho, olisin kuvitellut että Hope olisi ollut hänen listamenestynein kun sitä yhteen aikaan kuuli aika tiheään YleX:llä.
Call me what you may, see if I care, see me slay

KUORIMUA
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 70
Liittynyt: 14 Tammi 2024, 15:07

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja KUORIMUA »

Simsalabim kirjoitti: 24 Tammi 2024, 13:06 Kukakohan on tänä vuonna Silvennoisen häpeämättömän ilmeinen suosikki? :niinpa: lol
Mitkäs ne on aikaisemmin olleet? Saara Aallon vuonna Queens ainakin oli selkee Silvennoisen ja Ylen suosikki.

Mä en jaksa kuulla Glowta enää kertaakaan. Oon kuunnellu sen kahdesti kokonaan ja toinen kerta oli ihan tuskaa. Miten noin huono tekele on mukana?

Vox populi ja No rules alkaa molemmat jo vähä kyllästyttää. :shock:

Mut tätä tää on, nyt annetaan biisien elää.

Balkan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1203
Liittynyt: 11 Kesä 2010, 22:46

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Balkan »

Mä en juuri koskaan kuuntele biisejä luupilla tai muutenkaan kuluta biisejä kauheasti. Viime vuosina mun Spotify Wrappedin kärkeen on päästy esim. 38:lla ja 58:lla kuuntelukerralla, joista jälkimmäinen oli Cha cha cha :heh: Nytkin huomasin heti, kun kuuntelin varmaan viidettä kertaa Paskanan, ettei se tuntunut enää yhtään miltään. Päätin jättää kuuntelut sikseen, seuraavan kerran kuuluu sitten kenraalissa. Se riittää mulle. Mulle se, että biisi on "kuuntelua kestävä", selkenee vasta vuosien saatossa, sillä mulle kuuntelua kestävät biisit on niitä, joihin palaan aina uudelleen pitkänkin ajan jälkeen. Mitään tässä elämässä en jaksa luupilla :heh:
'Cause we found something better,
plain answer, however
for I'll not surrender,
we found something better...

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1445
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Tänään kerrotaan neljän artistin esiintymisnumerot. Päivitän tätä viestiä kun vahvistuksia tulee

#1
#2 Cyan Kicks
#3 Jesse Markin
#4 Mikael Gabriel & Nublu
#5 Sara Siipola
#6
#7
Viimeksi muokannut Carboni, 24 Tammi 2024, 20:01. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1880
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Possu »

Hemmetti kun juuri pätkii lähetys tuossa kohtaa, kun Jesse kertoi miten live tulee eroamaan studioversiosta. Kuuliko joku?

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2105
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Albin »

Albin ei innostu tämän vuoden umk-viisuista :eiei: Jokainen kappale on kattauksessa "ihan sama" . En löydä hyvää enkä huonoa, en voi hehkuttaa yhtään kappaletta tai kertoa teille miksi en jostain tykkää. Olen kai elänyt omat viisuni tai sitten tämän vuoden umk kappaleet ovat niin samasta muotista ja nuotista tehtyjä ettei herätettä minulle synny. :jupinaa:

Balkan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1203
Liittynyt: 11 Kesä 2010, 22:46

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Balkan »

Possu kirjoitti: 24 Tammi 2024, 18:30 Hemmetti kun juuri pätkii lähetys tuossa kohtaa, kun Jesse kertoi miten live tulee eroamaan studioversiosta. Kuuliko joku?
Vannomaan en mene, mutta olin saavinani sen verran selvää, että puhui jotain siitä miten musavideon alpakat eivät oo lavalla mukana :heh:
'Cause we found something better,
plain answer, however
for I'll not surrender,
we found something better...

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3349
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

^ Ihan fiksu veto, kun viisulavallakaan ei saa olla eläviä eläimiä. :heh: Toki semmoiset feikkialpakat olisi olleet ihan söpöjä.
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2216
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Kukahan on ekana… Sini?
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Balkan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1203
Liittynyt: 11 Kesä 2010, 22:46

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Balkan »

Veikkaan, että joku suomenkielinen avaa kisan. Siniä veikkaisin itsekin. Tuntuisi hassulta tuutata kaikki kolme enkunkielistä heti peräkanaa ulos, tasapainottaisi vähän.
'Cause we found something better,
plain answer, however
for I'll not surrender,
we found something better...

Vastaa Viestiin