UMK24: Mikael Gabriel x nublu – Vox populi

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Mikael Gabriel x nublu – Vox populi

*****
25
13%
****
41
21%
***
58
29%
**
45
23%
*
31
16%
 
Ääniä yhteensä: 200

Balkan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1203
Liittynyt: 11 Kesä 2010, 22:46

Re: UMK24: Mikael Gabriel x nublu – Vox populi

Viesti Kirjoittaja Balkan »

Oon samaa mieltä siitä, että Mikael on kyllä parhaimmillaan nublun kanssa, ja heidän välinen veljesmäinen kemia ja yhteys on kivaa katsottavaa. Sinänsä Malmön-reissua ajatellen nublun läsnäolo on varmaan parasta, mitä Mikaelia ajatellen voisi tapahtua, sillä rinnalla olisi koko ajan toinenkin haastateltava, ja mitä enemmän nublu puhuu, sen vähemmän Miklu saa aikaa päästellä sammakoita suustaan :heh: Pidän kappaleesta kyllä jatkuvasti enemmän ja enemmän, joten jos tämä on se kortti, jonka Suomi pelaa, niin fine, otan vastaan. Mutta en täysin levollisin mielin, sillä Mikluun on minunkin vaikeaa suhtautua täysin neutraalisti. Nublu on ihastuttava, siitä en pääse yli enkä ympäri :mrgreen:
'Cause we found something better,
plain answer, however
for I'll not surrender,
we found something better...

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Mikael Gabriel x nublu – Vox populi

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

Balkan kirjoitti: 25 Tammi 2024, 22:10 Harmi vaan, että on tuollaisen tikittävän aikapommin kyljessä, koska en voisi luottaa sekuntiakaan siihen, ettei Mikael möläyttele ties mitä typeryyksiä Malmössä. Ns. media trainingia Mikaelilla joko ei ole, tai sitten hän viis veisaa siitä :heh:
Käärijä on mielestäni onnistunut 100/10 puhdistamaan ne epäilyt kaikella queer-ystävällisellä ja muutenkin yleisesti ottaen öyhöttäjien vihaamia asioita juhlivalla mediapreesenssillään.

Mikaelista tulee rehellisesti sanottuna sellaiset vibat, ettei hän yksinkertaisesti välitä, tekee vaan mitä haluaa, koska muut on niitä lampaita jotka ei tajuu?
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36889
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK24: Mikael Gabriel x nublu – Vox populi

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Balkan kirjoitti: 25 Tammi 2024, 22:10 Olihan esim. Käärijällä näitä Valta kuuluu kansalle- ja Leveli-seurailuja Instagramissa, mutta niistä oli vaikeampi lähteä vetämään mitään johtopäätöksiä suuntaan tai toiseen hänen mielipiteistään, kun ei niitä tuonut aiheiden tiimoilta juurikaan julki.
Onnistuin joskus stalkkaamaan hänen lähipiiriään, jossa oli aika sakeaa koronadenialismia ja etenkin koronapassivastustusta, joihin liittyvistä postauksista Käärijäkin oli satunnaisesti tykkäillyt. Mutta olen itse toki vuosien aikana vähän oppinut ymmärtämään, kuinka hankala tilanne artisteilla ja muilla taiteilijoilla korona-aikaan oli, niin eipä tuo nyt kauheasti vaikuta näkemykseeni Käärijästä.
Meow cat, please meow back.

Balkan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1203
Liittynyt: 11 Kesä 2010, 22:46

Re: UMK24: Mikael Gabriel x nublu – Vox populi

Viesti Kirjoittaja Balkan »

^ Joo, tällaista olin itsekin bongaillut. Olen samoilla linjoilla siitä, että en kauheasti jaksa älähtää tai kauhistua koronapassivastustusta tai esimerkiksi pakkorokotusten ja yleisörajoitusten kritisoimista. Tätä on tullut monilta artisteilta, Mikaeliltakin ja esim. Vesalalta joka oli aiheesta äänekäs, ja ymmärrän mistä se kumpuaa. Olen itse rokotettu ja passia käytin aina tarvittaessa, mutta näin "jälkikäteen" muistan kyllä, kuinka omituinen ja pelottava tuo aika oli, joten ymmärrän voimakkaat tunnereaktioit aiheen tiimoilta. Varsinkin heiltä, joiden elanto oli vahvasti kiinni siitä, pääsevätkö ihmiset paikan päälle: matkailuala, kulttuuriala, osiltaan myös ravintola-ala. Kuitenkin Mikael kuten Vesalakin kannusti ihmisiä ottamaan rokotteet, kritiikki kohdistui muihin säädöksiin. Kunnon hardline-denialismi koronan suhteen on toki asia erikseen, mutta näistä tykkäilyistä huolimatta Jere ei koskaan laukonut moista julkisesti, joten en jaksa vaivata päätäni sillä. Eri asia, jos hän olisi Liverpoolissa levitellyt jotain salaliittoteorioita :heh:
'Cause we found something better,
plain answer, however
for I'll not surrender,
we found something better...

telelé
Siemailija
Siemailija
Viestit: 112
Liittynyt: 24 Joulu 2019, 20:57

Re: UMK24: Mikael Gabriel x nublu – Vox populi

Viesti Kirjoittaja telelé »

Niin, kyllähän tuo koronan tuoma ahdinko artisteille on ymmärrettävää, mutta ongelmana Mikaelilla on se, että tuntuu olevan taipumusta ties mihin kaikkiin salaliittoteorioihin. HS artikkeli avasi hänen taustaansa.

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010139558.html
RÄPPÄRI on vihjaillut jo vuosia sitten uskovansa salaliittoihin. Vuonna 2019 Kuukausiliitteen haastattelussa hän luetteli asioita, jotka huolestuttavat häntä:

”Jos taas puhutaan asioista, jotka meiltä halutaan pitää pimennossa, niin yksi suurimmista on se, miten Israel hallitsee maailmantaloutta ja maailman aseita.”

”Kemikaalivanoista ollaan liian hiljaa, vaikka niistä nyt jo vähän puhutaankin.”

Vuonna 2021 julkaistulla Oli aikoi -kappaleella hän haikailee aikojen perään, ”ku ei vedet ollu fluorii”. Jotkut uskovat, että hanaveteen lisätään fluoria ihmisten myrkyttämiseksi.

Mikael Gabriel on myös toistuvasti kappaleissaan ja somejulkaisuissaan kyseenalaistanut ”valtamediaa” ja sen uutisointia.

Avatar
Pörheäpäärynä
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 248
Liittynyt: 04 Tammi 2024, 16:48

Re: UMK24: Mikael Gabriel x nublu – Vox populi

Viesti Kirjoittaja Pörheäpäärynä »

^ huhhuh mitä settiä. Kiinnostavaa seurailla, ottaako joku media näistä jutuista 10.2. lähestyessä kopin. Jos näitä aletaan laajemmin levittämään taas niin näkisin että teleistä uhkaa lähteä joku määrä ääniä.

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Mikael Gabriel x nublu – Vox populi

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

Pörheäpäärynä kirjoitti: 26 Tammi 2024, 11:40 ^ huhhuh mitä settiä. Kiinnostavaa seurailla, ottaako joku media näistä jutuista 10.2. lähestyessä kopin. Jos näitä aletaan laajemmin levittämään taas niin näkisin että teleistä uhkaa lähteä joku määrä ääniä.
Näköjään jo pari mediaa kiinnostunut tästä. Todella hyvä merkki, ettei media vaan ignooraa tätä samalla lailla kuin Yle
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK24: Mikael Gabriel x nublu – Vox populi

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Toivottavasti Yle ottaa tästä opikseen ja tarkistelee artistien taustoja vähän enemmän.

Kaikkein vähiten halutaan nyt sitä, että tällainen tikittävä pommi lähtisi viisuihin, Ruotsiin.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Balkan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1203
Liittynyt: 11 Kesä 2010, 22:46

Re: UMK24: Mikael Gabriel x nublu – Vox populi

Viesti Kirjoittaja Balkan »

telelé kirjoitti: 26 Tammi 2024, 11:31 Niin, kyllähän tuo koronan tuoma ahdinko artisteille on ymmärrettävää, mutta ongelmana Mikaelilla on se, että tuntuu olevan taipumusta ties mihin kaikkiin salaliittoteorioihin. HS artikkeli avasi hänen taustaansa.
Tästä olen täysin samaa mieltä, en haluaisi Mikaelia Malmöön höpöttämään kemikaalivanoista ja muusta salaliittoperseilystä, johon hän uskoo. Mielestäni on huvittavaa, miten esim. Jodelissa Mikaelia on kutsuttu antivaxxeriksi ja häntä on dissattu paljon niistä näkökulmistaan, kun nuo hänen melko katseenkestävät koronatoimikritiikit on kaiken muun miehen sekoilun rinnalla todella pientä. Ja hän tuo sen kaiken niin vahvasti julki. Käärijä poisti Instagram-seurailut eikä puhunut aiheesta sen kummemmin. Mikael taas tykkäilee esim. Twitterissä aivan todella omituisista ja kyseenalaisista jutuista ja kirjoittelee itse myös vähän mitä sattuu. Minulla ei ole luottoa siihen, että edustushommat sujuisivat ongelmitta, vaikka nublu onkin fiksun oloinen ja ehkä rauhoitteleva tekijä.
'Cause we found something better,
plain answer, however
for I'll not surrender,
we found something better...

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3219
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Mikael Gabriel x nublu – Vox populi

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

No nyt muistankin joskus lukeneeni näitäkin mielipiteitä Mikaelilta. Kyllähän näiden jälkeen yllättää hiukan vähemmän että hän vielä 2016 saattoi ajatella Putinin olevan rauhan asialla.

Kiinnostavaa tosiaan nähdä kuinka suuresti media kiinnostuu näiden nostamisesta esiin.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1875
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: UMK24: Mikael Gabriel x nublu – Vox populi

Viesti Kirjoittaja Possu »

Hörhöhän tuo on. Ihmiset, jotka uskovat noin vahvasti salaliittoteorioihin yleensä etsivät niitä aina lisää uusista yhteyksistä. Kriittinen on hyvä olla, mutta jos jatkuvasti näkee salaliittoja kaikkialla käy sellainen ihminen lopulta raskaaksi.

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3219
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Mikael Gabriel x nublu – Vox populi

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

^ Ja yleensä nuo ihmiset kuvittelevat olevansa erityisen älykkäitä. ”Ottakaa itse selvää asioista”
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8164
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: Mikael Gabriel x nublu – Vox populi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Epäluottamus valtamediaa kohtaan ja salaliittoherkkyys käynevät käsi kädessä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Amone
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 346
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: UMK24: Mikael Gabriel x nublu – Vox populi

Viesti Kirjoittaja Amone »

Minua harmittaa, että tällaista keskustelua täytyy käydä, mutta tietenkin pitää, kun tällainen taideteos nyt on käsissä. Artistin sulkeminen kisasta hänen henkilökohtaisten näkemystensä vuoksi olisi sekin aika kyseenalaista. Ensireaktioni biisiin ja videoon oli parodia kaikenlaisista salaliittoteorioista, liskoihmisistä, valvolva silmä, kuumatkat, self help / ted talk -tyypit. Nyt en enää tiedä. Biisin sanoitus on niin epämääräinen, ettei siitä kovin pitkälle vietyjä tulkintoja voi tehdä (ja varmasti ihan tarkoituksella).

En tule tätä äänestämään ihan siksi, etten tiedä mikä on taustalla oleva ajatus (enkä kyllä äänestäisi muutenkaan).

MG ei ole tämän maan ensimmäinen eikä varmasti viimeinen herkkäuskoinen artisti. Aikaisempienkin kanssa on tultu toimeen. Eri asia sitten jos aktiivisesti alka levittämään ideologiaansa. Arvelen kuitenkin että kyse on juuri herkkäuskoisuudesta ja ehkä halusta nähdä asiat toisin kuin suuri yleisö.

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5198
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: UMK24: Mikael Gabriel x nublu – Vox populi

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Hei, tämähän kuulosti tällä kuuntelukerralla aika kivalta! Kaksi kertaa olin tainnut kuulla tämän jo aikaisemmin. Ja ai, tuo leijonia ja määkimistä kommentoiva kohtako tosiaan viittaa koronajuttuihin? Nyt pidän siitä kohdasta vielä enemmän. :tapu: Ja viron kieltäkin tässä on! Eihän tästäkään biisistä voi kuin tykätä. :uujee: :surrur: Pitäisiköhän ihan piruuttaan laittaa tämä peräti puntarin ykköseksi?

****
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Rinjoo
Siemailija
Siemailija
Viestit: 152
Liittynyt: 12 Maalis 2023, 10:42

Re: UMK24: Mikael Gabriel x nublu – Vox populi

Viesti Kirjoittaja Rinjoo »

Itse alkanut myös pitämään yhä enemmän tästä useamman kuuntelun jälkeen. Tällä hetkellä tämä on omalla listalla sijalla 2 Sara Siipolan jälkeen. Olen aivan varma, että vain yleisöääni -semissä tämä menisi heittämällä finaaliin. Menihän se Moldovan 2022 biisikin finaaliin, vaikka en ymmärtänyt miten joku jaksaa sitä kuunnella, ja tämä on paljon parempi kuin se :rofl:

Avatar
haikea
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 98
Liittynyt: 05 Tammi 2024, 15:15

Re: UMK24: Mikael Gabriel x nublu – Vox populi

Viesti Kirjoittaja haikea »

Nyt kun Viro on vielä eri semissä, niin mun on vaikea nähdä tätä minään muuna kun satavarmana karsiutujana.

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Mikael Gabriel x nublu – Vox populi

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

haikea kirjoitti: 30 Tammi 2024, 22:41 Nyt kun Viro on vielä eri semissä, niin mun on vaikea nähdä tätä minään muuna kun satavarmana karsiutujana.
Nimenomaan. Olisi Suomen huonoin kortti sitten Daruden. Näen tässä ihan saman kaavan kuin viime vuonna Portion Boysin kanssa: suomalaisten harhaluulot, että tällainen omalle väelle hyvä humppa toimii viisuissa. Toivottavasti tätäkään ei valita.
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8164
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: Mikael Gabriel x nublu – Vox populi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ei tää voita. Eihän. Ei voita. Olis kyllä Suomen ehkä kaikkien aikojen huonoin viisu.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3341
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: UMK24: Mikael Gabriel x nublu – Vox populi

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

En usko, että voittaa. Jurypisteissä tuskin tulee pärjäämään kummoisesti edes UMK:ssa (korkeintaan joku Viro antaa hyviä pisteitä, jos on mukana raadeissa). :heh:
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1094
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: UMK24: Mikael Gabriel x nublu – Vox populi

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Rinjoo kirjoitti: 30 Tammi 2024, 22:29Menihän se Moldovan 2022 biisikin finaaliin, vaikka en ymmärtänyt miten joku jaksaa sitä kuunnella, ja tämä on paljon parempi kuin se :rofl:
Moldova 2022 oli mahtava! :uujee: Iskee minuun edelleen paljon lujempaa kuin tämä. Piti ihan käydä katsomassa finaalilive pitkästä aikaa, ah. :surrur:

Mutta itsekin kyllä tykkään tästä huomattavasti enemmän kuin silloin ihan alussa. Tämä on kestänyt kuuntelua yllättävän hyvin, ja tämä onkin itse asiassa eniten kuuntelemiani UMK-kappaleita tänä vuonna. Tämä jotenkin vetää puoleensa. Edustamaan en edelleenkään tätä varsinaisesti toivo, mutta en varmasti juuri harmistuisi, vaikka se olisikin (kaikesta epätodennäköisyydestä huolimatta) lopputulos.
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1875
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: UMK24: Mikael Gabriel x nublu – Vox populi

Viesti Kirjoittaja Possu »

Universal Music vetää kaikki kappaleensa pois TikTokista. MG kuuluu tuohon levy-yhtiöön. Katoaakohan Poppuli nyt myös tuolta?

Uutinen:
https://www.instagram.com/p/C2w_phGohEU ... h4dGo0dw==

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2002
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK24: Mikael Gabriel x nublu – Vox populi

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Tän voitto olisi mulle pahinta, joten otan ilolla vastaan kaikki kapulat MG+Nublu rattaisiin.

MGllä on joskus ollut hyviä ulostuloja (kuten muutaman faktan toteaminen Suomen musiikkimafiasta), mutta ne negatiiviset valitettavasti painaa vaakakupissa itsellä enemmän

Ainoa umk-kappale muutenkin, jota en vapaaehtoisesti kuuntele :draamaa:
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK24: Mikael Gabriel x nublu – Vox populi

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Veikkaan, että tämä tekee PB:t ja tulee toiseksi. Livekin näillä kai menee hyvin.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Mikael Gabriel x nublu – Vox populi

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

Jos Sara mokaa, niin on oikeasti hyvin mahdollista, että "saadaan" tämä...
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
haikea
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 98
Liittynyt: 05 Tammi 2024, 15:15

Re: UMK24: Mikael Gabriel x nublu – Vox populi

Viesti Kirjoittaja haikea »

^ Mua oikeasti kuumottaa että tää valitaan :D En tiedä kuinka paikkansapitävää tietoa tää on, mutta Jodelissa joku sanoi, että UMK:n äänestystä ei oo geoblokattu (ei tosin spesifioinu, tarkottaako tää Yle-sovelluksen ilmaisääniä, puhelinääniä vai molempia). Joka tapauksessa nublu on Virossa niin järjettömän suosittu, että on aika todennäköistä, että ilman geoblokkausta virolaiset tykittää tälle tosi ison määrän ääniä. Tähän kun lisätään Mikael Gabrielin oma fanikunta ja monopoliasema tän vuoden UMK:n ainoana ns. koko kansan pitkään tuntemana artistina, niin en pitäis ollenkaan mahdottomana sitä, että tää kiilaa voittoon yleisöäänillä.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8164
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: Mikael Gabriel x nublu – Vox populi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Nonnih, tuohon "jonkun" Jodel-väitteeseen kaipais kyllä nyt lähdetietoja.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
haikea
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 98
Liittynyt: 05 Tammi 2024, 15:15

Re: UMK24: Mikael Gabriel x nublu – Vox populi

Viesti Kirjoittaja haikea »

^ Joo voi siis hyvinkin olla mahdollista että toi väite on vaan Yle-tädin jälkeisen trollausaallon tulosta :D Mulla ei siis itellä oo hajuakaan onko UMK:ssa aiemmin pystyny äänestää ulkomailta tai muista kun suomalaisista puhelinliittymistä.

Avatar
SuzieBanjo
Maistelija
Maistelija
Viestit: 32
Liittynyt: 25 Tammi 2024, 09:36

Re: UMK24: Mikael Gabriel x nublu – Vox populi

Viesti Kirjoittaja SuzieBanjo »

Eiköhän Sarallekin löydy äänien "tykittelijöitä" mikäli esitys sujuu hyvin. En toivoisi VP:tä meitä edustamaan, mutta jos nyt sattuvat vetämään aivan ylivertaisen liven niin menkööt. Eniten harmittaisi Pertti Kurikat, eli jos tätä päädytään äänestämään joukolla läpällä, vaikka kusisivat liven täysin.
Ketä Robin?

Avatar
Pörheäpäärynä
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 248
Liittynyt: 04 Tammi 2024, 16:48

Re: UMK24: Mikael Gabriel x nublu – Vox populi

Viesti Kirjoittaja Pörheäpäärynä »

haikea kirjoitti: 01 Helmi 2024, 14:50 En tiedä kuinka paikkansapitävää tietoa tää on, mutta Jodelissa joku sanoi, että UMK:n äänestystä ei oo geoblokattu (ei tosin spesifioinu, tarkottaako tää Yle-sovelluksen ilmaisääniä, puhelinääniä vai molempia).
Tätyli puhuu 💩 ellei sääntöjä olisi tälle vuodelle varta vasten muutettu. Itselläni on kaksi ulkomaista liittymää ja kummastakaan ei ole hyväksytty tekstari- tai puhelinääniä Suomen päässä. Suomalaisella liittymällä voinee tosin ulkomailtakin äänestää. Yle Tunnuksella äänestäminen ulkomailta käsin taisi myös onnistua, mutta tunnuksen luomisessahan on omat kommervenkkinsä joilla uskon (trolli)äänimasinoinnin estettävän.

Vastaa Viestiin