Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Windows95man – No rules!

*****
60
21%
****
85
29%
***
57
20%
**
41
14%
*
47
16%
 
Ääniä yhteensä: 290

Avatar
UpeetaMahtavaa
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 567
Liittynyt: 29 Tammi 2020, 13:02

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja UpeetaMahtavaa »

Possu kirjoitti: 23 Tammi 2024, 20:39 Henri Piispasesta on tullut mun UMK 2024 vuoden guilty pleasure.

Tästä koko kappaleesta on tulossa mun guilty pleasure. Huikea lauluesitys, tarttuva melodia. Tämä vain paranee ajan myötä. Pelottavaa.

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1744
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Tämä on ihan täydellinen guilty pleasure! :ihana:

Soittolistalle mars ja viisuihin joku muu (Sara) mars.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
Morri
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 217
Liittynyt: 14 Helmi 2022, 20:09

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Morri »

Irkkukarsintojen Ailshan Go Tobann on muuten sen tyyppinen häröpallo, jota Keisteriltä odotin. Vieläkin olen tuohtunut tästä laiskasta ja ilmeisimmästä Günther-kopioinnista. Missä omaäänisyys?

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3978
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Tän esiintymisjärjestys palautti tän mukaan kisaan rytinällä :joojoo:. Joo ballaadi vuotena mua ei tän lähettäminen niin paljoa haittaisi, mutta nyt tällaisena 90 ja huumori vuonna tää vois tehdä pahan flopin Menestyksekkäälle UMK:LLE
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1744
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Ei tämä millään voita, vaikka esiintyykin vikana.

Toivottavasti veisi vähän ääniä Poppulilta. En tosin itse tiedä kuin yhden, jonka mielestä sekä se että tämä on hyvä kappale. Häneen vetoaa sen toisen sanoitus ja sanoma.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Panda
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 96
Liittynyt: 19 Tammi 2023, 16:33

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Panda »

Einingia kirjoitti: 26 Tammi 2024, 10:47 Ei tämä millään voita, vaikka esiintyykin vikana.

Toivottavasti veisi vähän ääniä Poppulilta. En tosin itse tiedä kuin yhden, jonka mielestä sekä se että tämä on hyvä kappale. Häneen vetoaa sen toisen sanoitus ja sanoma.
Minä pidän molemmista :ihana:
Call me what you may, see if I care, see me slay

Avatar
ti-ti-tyy
Maistelija
Maistelija
Viestit: 30
Liittynyt: 14 Tammi 2021, 00:08

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja ti-ti-tyy »

Apua, mitä minulle on tapahtumassa :eeek: – tämä biisi on noussut suosikikseni vaikka alunperin tylytin tätä kahdella tähdellä. Tämä vain paranee joka kuuntelulla ja video on vienyt sydämeni :ihana: . Nyt vaan harmittaa, jos tämä valitaan Suomen edustajaksi, että millä nimellä pääsee esiintymään, jos Windows95Man kerran on kielletty...
Jag har klarat mig rätt länge
Jag börjar blir van
Och alla omkring dom märker ingenting
Det gör ont, så ont

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16698
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

ti-ti-tyy kirjoitti: 26 Tammi 2024, 15:16 Nyt vaan harmittaa, jos tämä valitaan Suomen edustajaksi, että millä nimellä pääsee esiintymään, jos Windows95Man kerran on kielletty...
The Operating System Man (Uh OS OS) :tosion:

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3533
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Mikä pakkomielle UMK:lla on laittaa tämä tällainen vaihtoehto taas lopettajaksi?
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Yiorgos
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 334
Liittynyt: 25 Tammi 2013, 14:37
Paikkakunta: Κοτκα

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Yiorgos »

ti-ti-tyy kirjoitti: 26 Tammi 2024, 15:16 Apua, mitä minulle on tapahtumassa :eeek: – tämä biisi on noussut suosikikseni vaikka alunperin tylytin tätä kahdella tähdellä. Tämä vain paranee joka kuuntelulla ja video on vienyt sydämeni :ihana: . Nyt vaan harmittaa, jos tämä valitaan Suomen edustajaksi, että millä nimellä pääsee esiintymään, jos Windows95Man kerran on kielletty...
Voisin sanoa samaa. Ensireaktiona oli mulla, että miten tämmöinen kurabiisi on voinut päästä esiraadin seulan läpi. No lisää kuunneltaessa on hivuttautunut yhdestä neljään tähteen, ja onhan tää hyvin tuotettu ja saa aina hyvälle tuulelle. Ja tietysti olen elänyt nuoruuteni silloin, kun eurodancesta paremmasta ei ollut tietoakaan, on tässä mukana jotain nostalgistakin.

Ehkä se nimi on sitten Window9to5man..

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1073
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja manic »

Tällä ja Saralla parhaat, jopa loistavat kertsit. Muut biisit ok mut ovat omituisia sekoitelmia mihin yritetty lisätä jos jonkinlaista koukkua, kuitenkin onnistumatta. Äänestän molempia, moneen kertaan.

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1238
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Iloitsen siitä, että täällä on joitakin muitakin, jotka tajuavat tätä biisiä. :surrur: Aika paljon tästä on saanut lukea kielteisiä kommentteja.

Iloitsen niin ikään siitä, että Windows95man vastasi esittämääni kysymykseen kysy mitä vaan -haastiksessa. :heh: Kummastelin sitä, eikö farkkushortseissa tule ikinä kylmä. Ei kuulemma tule, kun on kroonisesti kuumaverinen. Harmi, ettei Henri päässyt mukaan haastatteluun sairastumisen takia!
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

Saturnus Psycho kirjoitti: 26 Tammi 2024, 17:03 Mikä pakkomielle UMK:lla on laittaa tämä tällainen vaihtoehto taas lopettajaksi?
Luotetaan suomalaisten viinapäähän...
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
UpeetaMahtavaa
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 567
Liittynyt: 29 Tammi 2020, 13:02

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja UpeetaMahtavaa »

UFOPOLI kirjoitti: 26 Tammi 2024, 16:02
ti-ti-tyy kirjoitti: 26 Tammi 2024, 15:16 Nyt vaan harmittaa, jos tämä valitaan Suomen edustajaksi, että millä nimellä pääsee esiintymään, jos Windows95Man kerran on kielletty...
The Operating System Man (Uh OS OS) :tosion:
"That90sComputerMan" :joojoo:

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2097
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Possu »

Ehkä vähän sairasta sanoa, mutta tästä on tullut Markinin jälkeen suosikkikappaleeni näissä karsinnoissa. En edelleenkään lämpene Windows95manista, mutta olen oppinut senkin kanssa elämään.

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11333
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Minäkin olen vähän lämmennyt tälle. :puna: Kuulosti ihan raikkaalta, kun vähän aikaa sitten Radio Suomessa soi (toisaalta mikäpä eurodancebiisi nyt kyseisen kanavan kappalevirrassa ei kuulostaisi). Myönnän pienen asenteellisuuden ensireaktiossani tähän, koska lähtökohtaisesti ajatus huumoriveikon lähettämisestä heti Käärijän perään ei iske.

Ehkä rinnastaisin tämän The Rasmukseen. Hyvä biisi heilläkin oli, mutta kovinkaan mielenkiintoista viisukevättä ei heidän valinnastaan seurannut.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3744
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Tämä on nousukiidossa myös minulla. :surrur: Vaikuttaa myös hauskalta kaksikolta, että ainakaan viisukeväästä ei tulisi tylsää, mikäli tämä valitaan.
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
Video Man
Siemailija
Siemailija
Viestit: 138
Liittynyt: 22 Helmi 2023, 21:25

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Video Man »

Käärijä auttoi huomaamaan bilebiisien voiman.
Kyllä tämä minulle uppoaa.
Nuku pom... nuku pommiin. Niin on helpompaa

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2724
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

On tää vaan niin hyvä :kups: Lisänä miellyttävä Henrin lauluääni (ja ulkonäkö :vonkaus: ) :rakkaus:

Tekisi mieli nostaa ykköseksi tämä mutta joku tossa CK: ssa viehättää enemmän :heh:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2724
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

viisuilta kirjoitti: 06 Helmi 2024, 20:25 On tää vaan niin hyvä :kups: Lisänä miellyttävä Henrin lauluääni (ja ulkonäkö :vonkaus: ) :rakkaus:

Tekisi mieli nostaa ykköseksi tämä mutta joku tossa CK: ssa viehättää enemmän :heh:
Okei, nostetaan ekaksi. Sori CK :kups:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4997
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja toivo »

Ensikuulemalta inhosin yli kaiken. Pikkuhiljaa alkanut ihan tykkäämään. Nyt kun näin harkkaklipit, tämän kohdalla mulle alkoi tulla olo: "tätähän vois äänestää". :puna:

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2207
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hercules »

Tämä sai varmaan positiivisimman vastaanoton yhdessä Saran kanssa. En tiedä voiko livellä piilottaa sitten muita puutteita jos niitä musiikillisesti on.
Nyt ne verhot kii

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1744
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Erityiskiitos Teemulle ja Henrille siitä, että he korostavat ystävyyttä! Rohkaisevia esimerkkejä erityisesti miesten välisestä ystävyydestä tästä maasta ja maailmasta puuttuu. Miehetkin saavat halata kavereitaan.

Ystävyys on muutenkin kantava teema UMK:ssa ja moni menestyjä on tehnyt kaveriporukalla uutterasti töitä kohti täydellistä kappaletta. Ne ovat sielukkaampia kuin vain työnä tehdyt jutut.

Mukavaa, että ihmiset alkavat lämmetä tällekin kappaleelle! Itse tykkäsin jo ensikuulemalta. :ihana:
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
pastelviolet
Maistelija
Maistelija
Viestit: 28
Liittynyt: 07 Tammi 2024, 15:00

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja pastelviolet »

Lupailtiinhan näiden esityksestä farkkuisaa, mutta livepätkässä nähty farkkukankaan määrä ilahdutti silti! :uujee: Tanssikoreota ja Henrin livelaulua odotan nyt entistä enemmän innolla.

Avatar
Jomard
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 887
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Jomard »

Tuon klipin perusteella tämä voi kyllä yllättää oikein positiivisesti huomenna :peukku:
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1238
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Einingia kirjoitti: 09 Helmi 2024, 09:20Erityiskiitos Teemulle ja Henrille siitä, että he korostavat ystävyyttä! Rohkaisevia esimerkkejä erityisesti miesten välisestä ystävyydestä tästä maasta ja maailmasta puuttuu. Miehetkin saavat halata kavereitaan.
Ehdottomasti. <3 Huvitti se eilinen live, kun Benkulle tuli aivan täytenä shokkina, että Teemu ja Henri ovat tutustuneet toisiinsa vasta tämän biisin ja UMK:n myötä. He kun vaikuttavat aivan siltä kuin olisivat olleet bestiksiä vuosikaudet. Symppisheput! Ihanaa että musiikki tuo ihmisiä yhteen tällä tavalla. :hali:

Samaa mieltä olen myös siitä, että on kivaa, miten tälle kappaleelle on osa alkanut lämmetä näin vähän viiveelläkin. Ei ole enää ihan niin yksinäinen olo! :heh: Olen vähän vältellyt näihin UMK-ketjuihin kirjoittelua, kun tuntuu "väärältä" tykätä jostain mille osa yökkäilee ja mistä saa jatkuvasti lukea sellaisia kommentteja, että kunhan tämä ei vain voita. Vaikka eihän sitä tietysti pitäisi antaa muiden mielipiteiden vetää omaa mieltä matalaksi!

Taidankin itse asiassa päräyttää tämän viiteen tähteen, koska tajusin, etten ole sitä vielä tehnyt, vaikka siellä tämä olisi ansainnut olla jo hyvän tovin. :surrur:
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2207
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hercules »

Mä oon lämmennyt Henrille todella paljon. Näytti hyvältä harkkaklipissä, karismaattiselta ja kokeneelta esiintyjältä. Alun fiilis oli että mikä tämä pystymetsästä roudattu lateksityyppi oikein on, mutta ajatukset ovat muuttuneet :joojoo:
Nyt ne verhot kii

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1744
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Eihän tuntematon nimi pystymetsää tarkoita!

Taas se nähdään!
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2207
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hercules »

Einingia kirjoitti: 09 Helmi 2024, 14:23 Eihän tuntematon nimi pystymetsää tarkoita!

Taas se nähdään!
Ei tarkoita, mutta karismaa: sitä en nähnyt.
Nyt ne verhot kii

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2097
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Possu »

Pystymetsästähän tuo kaveri ei ole. Pasa julkaisi ensimmäisen levynsä jo vuonna 2011. Kauan on ollut alalla.

Vastaa Viestiin