UMK24: yleiskeskustelu

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Suosikkisi UMK24-kappaleista? (max 2)

Cyan Kicks – Dancing with demons
42
11%
Sexmane – Mania
17
4%
Sara Siipola – Paskana
155
39%
Jesse Markin – Glow
36
9%
Windows95man – No rules!
52
13%
Sini Sabotage – Kuori mua
56
14%
Mikael Gabriel x nublu – Vox populi
35
9%
 
Ääniä yhteensä: 393

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5816
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Minä nyt jo tiedän miltä Tomppa näyttää :heh:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37188
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

No hui kun vaikeaa kun jaan someni kaikkialla. :heh:
And when I cry I cry for both of us.

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

Jadine kirjoitti: 05 Helmi 2024, 15:43
Minä olen veikkaillut, että jos Win95man voittaa, niin se varalla oleva hahmo voisi olla Finland-Män, sellainen suomalaisen turistin perikuva, joka puhuu rallienglantia. Ei tarvitsisi vaatetustakaan kauheasti muuttaa kuin t-paidan ja lippiksen osalta.
FinMan!!

Mä en hirveesti keikoilla käy, niin jännittää lauantai. Pelkään että oon ihan aistiylikuormitusshokissa siellä mut ehkä selviän :joojoo:
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2734
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Emma-gaalassa taisin olla 2015. Sen jälkeen isot tapahtumat on olleet kai vaan jääkiekkopelejä ja festareita :heh: Eli joo, vähän ahdistaa ihmisten määrä UMK: ssa mut silti oon todella innoissani! :uujee:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Käärijä
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 211
Liittynyt: 02 Maalis 2023, 21:38

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Käärijä »

viisuilta kirjoitti: 05 Helmi 2024, 14:24 Muistanko vaan väärin vai lukiko jossain et joku välishow ”tulee sekoittamaan pakan” tai jotain? :heh: Jos oli tällaista niin mitähän se meinaa?
"Mitä muuta Nokia-areenalla nähdään. Se on tietenkin huippusalaista. Käärijä tulee tekemään ihan järkälemäisen väliaikanumeron. Meillä tulee olemaan todella, todella eeppinen avausnumero. En voi paljastaa ketkä sen tekee. Meillä tulee olemaan toinen väliaikanumero, jota voi kuvailla sanoilla legendaarinen ja pysäyttävä. Tän lisäksi meillä tulee olemaan vielä semmonen spesiaalinumero, joka aivan varmasti tulee sekoittamaan ihan koko pakkaa."

Tosta kuvauksesta saa sellasen kuvan, että Käärijä tulee lentämään areenalla kuten P!NK konsanaan (tai Conchita Wurst 2015) ja laulamaan Cha Cha Cha:ta samalla. Legendaarista ja pysäyttävää toista väliaikanumeroa odotellessa..
BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6631
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Kukaan ei onneksi Kuppilasta tiedä, miltä näytän, joten ihan rauhassa saan finaalissa heilua. :mrgreen:

Väliaikaesiintyjät kuulostavat ihan hyviltä, mitään suuria riemun kiljahduksia eivät omalla kohdalla aiheuta. Benjamin tuskin vieläkään osaa laulaa, mutta kyllä hän muuten varmaan pistää Kuumaan kanssa hyvän shown pystyyn.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Käärijä
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 211
Liittynyt: 02 Maalis 2023, 21:38

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Käärijä »

Joku medley Suomen euroviisuedustajista ja biiseistä heidän itsensä esittämänä vois olla aika legendaarista ja pysäyttävää :mitvit:
BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2734
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Varmaan siis joko Loreen kahdeksantena kilpailijana tai joku kilpailijoiden yhteinen esitys :heh:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

Käärijä kirjoitti: 05 Helmi 2024, 18:20 Joku medley Suomen euroviisuedustajista ja biiseistä heidän itsensä esittämänä vois olla aika legendaarista ja pysäyttävää :mitvit:
Just tänään kokeilin kuunnella putkeen Dark Siden, Cha Cha Chan ja Paskanan. Eeppistä. Ois pitäny muistaa HRH
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 979
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

Tuolta Korvaboostin aiemmasta koosteesta lainattuna:

Sexmanen luonnehdinta livestä:
"Se on vaikee mut sit kun me saadaan palaset loksastaan, niin se on näyttävä ja energinen. Ja mä oon siinä yksin."

Jos pitäisi lyödä vetoa, kenen live tällä kertaa epäonnistuu, niin puhtaasti tuosta lausunnosta päätellen Sexmane olis hyvä kandi.
Somewhere in her smile she knows

Mikseesrekisteröidyn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1135
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

Samiasd kirjoitti: 04 Helmi 2024, 22:33
Mikseesrekisteröidyn kirjoitti: 04 Helmi 2024, 22:12Ja se oli viel mones kohassa :rofl2:
Katselin esityksen uusiksi ja minun mielestä se tapahtuu vain kerran? :mitvit:

Jos siis BESSistä puhutaan. :heh:
En kyllä edes ite tiiä mitä tossa mietin :rofl:
Varmaankin sitä Tikan nosto juttua joka oli kahessa kohtaa ihan vääräs paikas :rofl2:
Tuppaa itellä vähän rivit hyppeleen ni ei aina tiiä mistä puhutaan :surrur:
:kaunis:Jassoo, tissii, Veronikaaa oo oo oo :kaunis:

Mikseesrekisteröidyn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1135
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

Ja en siis käsitä miten tää kaikki tapahtuu jo tällä viikolla :jihuujippii: Vastahan spekuloitiin kaikenmaailman artisteja ja yletätiä
:kaunis:Jassoo, tissii, Veronikaaa oo oo oo :kaunis:

Avatar
Jomard
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 910
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Jomard »

Repesin eilen kun kuuntelin Areenasta Gogin kantabaarin uusinta jaksoa, kun hän käsitteli siellä myös tätä kyseistä yletätiä ja ”paljasti” hänet :heh:

https://areena.yle.fi/1-67592116?utm_me ... -ios-share

Kohdasta 35:00 suunnilleen alkaa juttu Käärijästä, mihin tää liittyy
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2734
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Miten ihmeessä tässä jaksaa odottaa lauantaihin? :kups: No pari kivaa juttua sitä ennen mutta silti nää 5 päivää tuntuu varmaan viiden vuosimiljoonan pituiselta.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5816
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Ei ole hirveämmin sellaista UMK-fiilistä itsellä. Muistan kun viime vuonna olin ihan järjettömän kikseissä kaikesta ja kuuntelin kappaleita loopilla. Tänä vuonna hype ja fiilis vaan puuttuu niin UMK:n kuin Viisujenkin osalta ja uskon tämän olevan yleinen kokemus viime vuoden kaltaisen huippuvuoden jälkeen.
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2734
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Kasper_ kirjoitti: 05 Helmi 2024, 21:24 Ei ole hirveämmin sellaista UMK-fiilistä itsellä. Muistan kun viime vuonna olin ihan järjettömän kikseissä kaikesta ja kuuntelin kappaleita loopilla. Tänä vuonna hype ja fiilis vaan puuttuu niin UMK:n kuin Viisujenkin osalta ja uskon tämän olevan yleinen kokemus viime vuoden kaltaisen huippuvuoden jälkeen.
Joo tuskin itsekään oisin näin innoissaan jos en olis menossa paikan päälle :heh:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
elffi
Siemailija
Siemailija
Viestit: 149
Liittynyt: 03 Tammi 2024, 18:32

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja elffi »

Viime vuoteen verrattuna ei ihan samalaista hypeä. Kuitenkin odottavaisin fiiliksin lauantaita odotan. Eniten odotan Saran Paskanaa: eli miten Sara laulaa livenä ja millainen esitys rakennettu ympärille. Käärijän ja Erikan väliaikaesitykselle on myös kovat odotukset.

Hyvää UMK-viikkoa kaikille! :tuuletus:
uNiTeD bY mUsIc

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1764
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Ilman Saraa tämä olisi ollut just hyvä "väli-UMK", mutta nyt sattui yksi turhan hyvä ehdokas, jonka puolesta jännittää & kannustaa!

Viisukiinnostusta sen sijaan ei ole lainkaan. Ruotsin roskaviisut jäävät osaltani väliin. Toivon parasta edustajallemme tietysti silti ja uskon hänen ymmärtävän, ettei tänä vuonna kiinnosta. Edustajasta itsestään se ei johdu, oli se yksi poislukien kuka vaan.

Tänä lauantaina kuitenkin innolla telkkarin ääressä!
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5816
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Itse kuuluun siihen porukkaan, jonka mielestä UMK:ssa ei olisi mitään makua ilman viisukarsintana toimimista. Lisäksi myös sanon, että sillä ei oikeasti ole mitään väliä sijoitutko UMK:n sijalle 2 vai 7, vaan se on ihan yksinkertaisesti niin että joko pääset sinne Viisuihin tai sitten et pääse sinne Viisuihin. Muilla sijoituksilla ei ole väliä. Sara ehdottomasti ansaitsee edustuspaikan ja aion häntä monta kertaa lauantaina äänestää.
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8387
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Jep, ilman viisu-ulottuvuutta, UMK olisi vain eräänlainen Syksyn sävel-kilpailu, tai Kevään sävel.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13154
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Minulla on ehkä hieman fiilistä UMK:n osalta. Aion kuunnella biisit huomenna. Toivon yksinkertaisesti parhaan biisin voittavan, viisumenestys on täysin yhdentekevää, kun en aio viisuja katsoa.

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

Ihana huomata, etten ole ainoa viisuskippaaja!

Saatan muuttaa kyllä mieleni, jos Israel heitetään menemään, mutta tuntuu aika toivottomalta sen suhteen.

Mulla on sama, että umk-intoa ei varmaan olisi samalla lailla, jos ei olisi menossa paikan päälle ja ennen kaikkea, jos ei olisi Saraa... Hieman tuntuu itselle siltä, että umk hypetti liikaa näitä biisejä, eikä ne sitten vastanneet odotuksia "kovimmasta tasosta ikinä". Sen takia oon varovainen unelmissani väliaikashown yllätysesiintyjien osalta, koska varmaan se pakan sekoittaja on joku Laura Voutilainen :heh: en halua liikaa pettyä, jos ei olekaan Blind Channelia ja Lordia (näidenhän piti olla Suomen wannabe-viisut???)

Toivottavasti tulee asu-teaserit, eikö ne olleet viime vuonna jo tulleet? Ois tylsää, jos ei yhtään meitä laitettaisi arvuuttelemaan. Onko yle-täti nyt pilannut koko vuoden? :eiei:
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6631
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Itsestä tuntuu, että tämä viikonloppu tulee sitten kuitenkin kamalan nopeaa. Että ehkä se helmikuun loppu oli tietyllä tavalla parempi. En jotenkin ole päässyt ollenkaan vielä kunnon UMK-fiilikseen ja biisien kuuntelukin on kyllä jäänyt niiden julkaisuviikkojen jälkeen lähes täysin.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8387
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Simsalabim kirjoitti: 05 Helmi 2024, 22:11 Ihana huomata, etten ole ainoa viisuskippaaja!

Saatan muuttaa kyllä mieleni, jos Israel heitetään menemään, mutta tuntuu aika toivottomalta sen suhteen.
Olen kai kurja ihminen, mutta Israelin läsnäolo olisi yksi mielenkiintoisimmista asioista ruotsalaisten turvallisen ja tylsän varmasti järjestämissä viisuissa. Olisi kiinnostavaa kuunnella yleisön reaktioita. EBU joutuisi vääntämään yleisöäänigeneraattorit kaakkoon peittääkseen buuaukset. Kenties tänä vuonna nähtäisiin vähemmän niitä jättikokoisia Israelin lippujakin...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2734
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Finaalin ehkä katson koska lupauduin äänestämään Norjaa :niinpa: :niinpa: :niinpa: mutta semejä tuskin varsinkin jos Suomen edustaja ei ole mieluisa (eli joku muu kuin CK, Ikkuna tai MGN). Vois kai Ukrainaa äänestää mut aivan varmasti ovat finaalissa ilman mun ääntä.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Itseäni jännittää jo tuleva lauantai, kun en ole ikinä ollut missään viisukarsinnassa livenä enkä isossa konsertissa. Vaikea odottaa koko viikkoa vielä. Mahtavaa showta odotan js sitä, että Yle näyttää olevansa valmis viisujen järjestämiseen. :joojoo:
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

hra47 kirjoitti: 05 Helmi 2024, 22:24
Simsalabim kirjoitti: 05 Helmi 2024, 22:11 Ihana huomata, etten ole ainoa viisuskippaaja!

Saatan muuttaa kyllä mieleni, jos Israel heitetään menemään, mutta tuntuu aika toivottomalta sen suhteen.
Olen kai kurja ihminen, mutta Israelin läsnäolo olisi yksi mielenkiintoisimmista asioista ruotsalaisten turvallisen ja tylsän varmasti järjestämissä viisuissa. Olisi kiinnostavaa kuunnella yleisön reaktioita. EBU joutuisi vääntämään yleisöäänigeneraattorit kaakkoon peittääkseen buuaukset. Kenties tänä vuonna nähtäisiin vähemmän niitä jättikokoisia Israelin lippujakin...
Joo, tajuan tämän. Olisin itsekin varmaan uteliaana tarkkailemassa ja analysoimassa miten tuo näkyy kisoissa, jos ei tulisi fyysisesti niin huono olo koko hommasta. Semifinaaliarvonta oli itselle niin ikävää ja dystooppista katsottavaa, niin miten sitten itse viisut :eiei:
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42822
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Onkstää UMK nyt siis tulevana viikonloppuna?

En tiedä, onko joku tehnyt yhteispuntaria tai onko ollut tarkoitus tehdä ennen itse kisaa, mutta tein sellaisen nyt itse tuonne yleiseen puntariketjuun: umk-yhteispuntari. Voittajasta ei liene epäselvyyttä, mutta muista mitalisijoista ainakaan minulla ei ollut mitään hajua.

Minulla ei ole ollut mitään halua kuunnella näitä kappaleita. :sorivaan: Säästyypä äänestysrahat enkä pety tulokseen.
Rise, angel, shine, love!

Rinjoo
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 204
Liittynyt: 12 Maalis 2023, 10:42

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Rinjoo »

Mitähän kaikkea "muuta" UMK:ssa tullaan tänä vuonna näkemään. Tekeeköhän Mello-parodia paluun, ihan vain koska Yle varmasti tietää sen ärsyttävän maksimaalisesti kaikkein paatuneimpia viisufaneja :heh:. Tai sitten Jarkko Tamminen imitoimaan Månsia.

Koska eräs Pilvi on mukana, niin väkinäiseltä huumorilta ei varmastikaan vältytä " :tuuletus: ", ellei häntä ole laitettu yksinomaan "green roomin" juontajaksi jolloin häntä ei nähtäisi liikaa varsinaisessa juonnossa.

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1764
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Toivottavasti ei ole yhtään mitään viittausta Ruotsiin. :( Tänä vuonna ne olisivat loukkaavia.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Vastaa Viestiin