Levyraati 141: Tuomiopäivä

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3408
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Mä ainakin oon jo muutaman kierroksen ajan äänestänyt jdjj:tä. Hän on aina haukkumassa jokaista raativoittajaa ja makukin on niin ennalta-arvaamaton että hän on joko liian sekava tyyppi enkeliksi tai sitten hän arpoo pisteensä. :mrgreen:
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
ratamo1
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1115
Liittynyt: 24 Joulu 2012, 00:27
Paikkakunta: Vantaa

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja ratamo1 »

Jaahas, kyllä se noutaja taitaa nyt tulla. :heh: Tämän raadin taivaassa ainakin oli sellaisia musiikillisia kökkäreitä, että ehkei minun nyt kuulukaan istua sen puhtaimman pilven reunalla. :tajuton:

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6586
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Minä olen puolestani ihan taivaissa, kun kuuntelen raadin tarjontaa. Mistä nämä hyvät biisit kumpuavat! Taivaassa on kivaa! :enkeli: Tosin on Helvetissäkin hetkensä... <3

Ketjuäänestykseen yritän suhtautua leikkimielisesti. Siltikään en voi välttää ajatusta, että äänestyspalkkia heikosti kasvattaneet olisivat jotenkin tylsiä. Äänestyksen alussa ulos pukattiin näkyviä ja kiinnostavia nimimerkkejä, jotka pitävät foorumia virkeänä, joten onko jäljelle jääneet sitten unohdettavia tylsimyksiä. Olenko tylsä ja unohdettava!? Toisinaan olen. Ja toisinaan tahdonkin olla!

Toisaalta kun mietin irl-historiaani symppis-palkintojen saajana ja hymypoikana, äänestysmenestykseni myös ilahduttaa. Että pärjään jopa Viisukuppilan enkeli -äänestyksessä! Olen taipuvainen ajattelemaan, että Hanhis-minäni ja todellinen minäni eroaisivat merkittävästi toisistaan, mutta ehkä ero ei sittenkään ole niin merkittävä. :miettii:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33235
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Pete »

Hanhis kirjoitti: 06 Helmi 2024, 21:10 Toisaalta kun mietin irl-historiaani symppis-palkintojen saajana ja hymypoikana, äänestysmenestykseni myös ilahduttaa.
Täällä toinen samaiset palkinnot voittanut. :heh: Mielestäni sinulla on aina mielenkiintoisia näkökulmia asioihin, ja musiikkimakusi kulkee aivan omia polkujaan – koskaan ei voi tietää, mistä pidät! :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5626
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Minäkin olen hymypoikapalkinnon vuosia sitten voittanut.
Se ei tosin heijastunut näihin äänestystuloksiin :heh:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Havulintu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 86
Liittynyt: 10 Helmi 2023, 11:20
Paikkakunta: Oulu

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Havulintu »

Hymypoika ja -tyttö -patsaat on kyllä paskin idea mitä on ikinä keksitty. Senhän valitsee luokka ja meillä hymypoika sujautti koulussa mulle lapun jossa kehotti mua tappamaan itteni :rofl: Lupaan että jos joskus opettajana meidän luokassa sellanen jaettas niin särkisin sen luokan edessä lekalla.
Elämä on rock'n roll, vaikka joskus meniskii vähä bluesin puolelle.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33235
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Pete »

Meillä yläasteella palkinnonsaajan valitsivat opettajat. Kuudennella siitä ehkä äänestivät oppilaat, ja olisin silloinkin saanut patsaan, mutta opettaja sanoi, että olen saamassa myös stipendin, enkä voi saada molempia. Valitsin tietysti rahat eli stipendin! :heh:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3408
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Mä taas sain neljä kertaa peruskoulun aikana stipendin, mutta hymypatsasta en kertaakaan – se tosin mun aikana ( / mun koulussa?) jaettiin vain 1-3. luokilla. Yhtenä vuonna löysimme opettajan vihkon vahingossa ja sen merkinnöistä kävi ilmi että olin kyllä saanut toiseksi eniten ääniä. Tuo lämmitti mieltä ja nyt jälkikäteen ihan pohdin että aikamoinen vahinko/sattuma kun edes sain asian tietää!

Stipendejä en koskaan saanut mistään hyvästä koulumenestyksestä vaan aina jostain muusta opettajaa miellyttävästä ominaisuudesta. Olin pienestä pitäen aikuisten lapsi!

Hanhiksen kanssa kyllä kävin vähän samoja ”kriisejä” läpi tässä äänestyksessä! Miksi en ole niin mieleenjäävä tyyppi että olisin päässyt pahemmalle puoliskolle niiden kanssa jotka tuovat väriä tänne? :mrgreen:
Toisaalta sen voi kääntää voitoksikin että sijoittui puoliväliin. Onpahan ainakin sisäiset enkelit ja demonit tasapainossa – ainakin äänestäjien mielikuvissa! :surrur:

Mitä raadin tasoon tulee, ei se ollut hyvä ylhäällä eikä alhaalla. Ehdottomasti yksi tasoltaan huonoimpia raateja joihin olen osallistunut. En toki joutunut millekään ihan huonolle antamaan pisteitä, mutta parhaimpienkin kappaleiden musiikilliset ansiot jäivät aika köyhäksi.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17124
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Happy »

monelta housti aatteli pitävänsä tulosshown?
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7626
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Requel »

Happy kirjoitti: 06 Helmi 2024, 22:33 monelta housti aatteli pitävänsä tulosshown?
eos, jos pisteet saadaan ajoissa niin tulosshow on 8.2. joskus iltasella. :peukku:
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7626
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Requel »

VIISUKUPPILAN ENKELI, ERÄ 8 TULOKSET:
Pete (2)
Erakkorapu (5)
Timoteus (9)
Hanhis (2)

Snude (11)
ratamo1 (11)
jdjj22 (15)

Viiksivallu (3)
Koirankuonolainen (3)


Ääniä yhteensä: 61

Edelliserien perusteella ratamo on enkelimpi kuin Snude.

:rip:
30. Kasper_
29. WildDance
28. Aleksi

27. Taikahuilu
26. Happy
25. teemuus

24. UFOPOLI
23. Requel
22. Samiasd

21. TomppaJr
20. Spartan kuningas
19. Mymmeli

18. sziget
17. ESC Addict 98
16. granaattiomena

15. Saturnus Psycho
14. Bomboclaat
13. Rousku

12. akuankka13
11. Huilumies
10. Havulintu

9. jdjj22
8. Snude
7. ratamo1
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7626
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Requel »

VIISUKUPPILAN ENKELI, ERÄ 9:


Viisuraati 2019: Tatiana Turtureanu - 5 minute (sziget, 4. sija)

Käytössä 1 ääni, 3 eniten ääniä kerännyttä putoaa pois.

Äänestä enintään yhtä osallistujaa, jonka koet vähiten ansaitsevan Viisukuppilan Enkelin tittelin.

YLEISTÄ:
  • Pudotuspelissä pelataan 10 kierrosta. Kahdella ensimmäisellä kierroksella käytössä on 5 ääntä, jonka jälkeen äänimäärä vähenee yhdellä joka toinen päivä. Eli kahdella kierroksella on sama äänimäärä, jonka jälkeen se alenee. Kahdessa viimeisessä erässä on käytössä yksi ääni.
  • Pudotuspelissä äänestysaikaa on aina vähintään saman päivän klo 23:59 asti. Äänestys vaihtuu pääsääntöisesti pian tämän jälkeen.
  • Tasapelitilanteet ratkotaan edellispäivien tulosten perusteella. Jos tilanne ei ratkea näin, ratkaisen tasapelitilanteet itse. (Äänestän pudotuspelissä vain, mikäli pattitilanne muodostuu tai sen muodostuminen on mahdottomuus).
  • Järjestys listassa on arvottu joka päivä uudelleen, jotta "piiloutuminen" joukkoon olisi edes näennäisesti mahdollista.
ET VOI VAIHTAA ÄÄNTÄSI KETJUÄÄNESTYKSESSÄ!
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3408
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Viiksivallu saa ehdottomasti mun äänen näistä kuudesta. Muillahan sädekehä loistaa Uranukseen asti mutta Viiksivallusta en osaa sanoa.

Enkeleimmästä vähiten enkelin:
1. Hanhis
2. Timoteus
3. Pete
4. Koirankuonolainen
5. Erakkorapu
6. Viiksivallu
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17124
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Happy »

Viiksivallu on miellyttävä mut siitä huolimatta oon miinustanu sitä jo kolmesti aikaisemmin :mrgreen: koirankuonoo kerran
pudonneista Snudea & Havulintua tähtäsin vissiin neljästi, Huilumiestä viidesti :-*

Petee,Hanhista, Timoteusta & rapuu en oo viel kertaakaan miinustellu (kuten en äsken pudonneita ratamoa & dj:täkään)

tästä kuusikosta oma enkelijärjestys on:
1. Pete
2. Hanhis
3. Timoteus
4. Erakkorapu
5. Koirankuonolainen
6. Viiksivallu
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42410
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Rousku »

En muista, että luokallani olisi ikinä jaettu mitään hymyhenkilöpatsaita. :shock: Eikä kyllä veljenikään niistä kertonut. Onkohan voinut olla paikkakuntakohtaista, missä niitä on? Myöskään ei ollut koskaan mitään puhetta jostakin valtakunnallisista saati kansainvälisistä matematiikkakilpailuista, tms.
Saturnus Psycho kirjoitti: 06 Helmi 2024, 22:16 Miksi en ole niin mieleenjäävä tyyppi että olisin päässyt pahemmalle puoliskolle niiden kanssa jotka tuovat väriä tänne?
Olet sinä ainakin minun mieleeni jäänyt, ja olethan aika puhelias, mutta miksi se tarkoittaisi, että pitää joutua pahemmalle puolelle? Mieluummin minä sinne äänestäisin niitä, jotka eivät anna yhteiseen keskusteluun oikein mitään. (Olkoonkin että se ehkä on ujojen syrjintää.) Ja nyt menee ääni kohti Viiksivallua, joka ei vieläkään ole toimittanut Exceliä raadistaan. :jupinaa:
Saturnus Psycho kirjoitti: 06 Helmi 2024, 22:16 Mitä raadin tasoon tulee, ei se ollut hyvä ylhäällä eikä alhaalla. Ehdottomasti yksi tasoltaan huonoimpia raateja joihin olen osallistunut. En toki joutunut millekään ihan huonolle antamaan pisteitä, mutta parhaimpienkin kappaleiden musiikilliset ansiot jäivät aika köyhäksi.
Huomaan, että tämä käynnissä oleva äänestys on jotenkin saanut unohtamaan, että täällä olisi ne kappaleetkin, jotka pitää kuunnella.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4127
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Minusta raadin taso oli ihan hyvä. Kokonaisuutena ei mitenkään poikkeuksellinen suuntaan eikä toiseen, mutta peräti pari helmeäkin oli joukossa.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3408
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

^ Yksi helmi oli mukana – se oli se mun lähettämä! :heh:
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2071
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Koirankuonolaisen kohtaloa on jänskä seurata; onkohan nimensä veroinen otus varjoisilta kujilta, oikea susi lammasten vaatteissa. Nyt on kuitenkin taivaspaikka saavutettu, mutta pääseeköhän ihan ykköspallille? Itse en tunne häntä kovin hyvin, siksi suhtaudun häneen pienellä varauksella. Mutta olen käsittänyt hänen olevan ihan oikea alan nörtti, toisin kuten minä, joten ainakin hän on nyt elementissään ja kilpailee siis Timotueksen kanssa ykköspallista.

Mutta eikös hänellä ollut silloin aikoinaan jotain kränää jengin kanssa...huhu kertoo muistaakseni :miettii:

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4127
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

^Epäoikeudenmukaisuuksiin pitää toki enkeleidenkin puuttua. :enkeli: Olen kyllä ihan otettu siitä, että olen tänne asti päässyt. Sillä kuten Saturnus aiemmin epäili, skorpioneille eivät välttämättä taivaan portit aukea, ja kuvittelisin, että vielä vähemmän sinne kaivataan koirankuonolaisten heittiöheimoa asioita sotkemaan.

kuva
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2071
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Taikahuilu kirjoitti: 07 Helmi 2024, 10:38 Mutta eikös hänellä ollut silloin aikoinaan jotain kränää jengin kanssa...huhu kertoo muistaakseni :miettii:
Apropoo...vai olikohan se Teräsbekoni, mä kun taas sotken ne kaks naista keskenään. Rousku on ihan oma tapaus, mutta nämä kaks...puuttuu vielä, että Teräsbekonikin on skorpioni kuten Koiris.

Itsekin olen muuten skorpioni....

kuva

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3408
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Ei yllätä että Taikahuilu on skorpioni. Teräsbekonista en todellakaan usko että olisi!
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30621
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Rousku kirjoitti: 07 Helmi 2024, 04:12 En muista, että luokallani olisi ikinä jaettu mitään hymyhenkilöpatsaita. :shock: Eikä kyllä veljenikään niistä kertonut. Onkohan voinut olla paikkakuntakohtaista, missä niitä on? Myöskään ei ollut koskaan mitään puhetta jostakin valtakunnallisista saati kansainvälisistä matematiikkakilpailuista, tms.
Ei hymypatsaita kaikkialla jaeta. Omassakaan koulussani ei kai jaettu, tai jos jaettiin, olen unohtanut kaiken asiaan liittyvän. Yläasteella valittiin jokaiselta luokalta yksi luottamusoppilas äänestämällä. Tulin kerran valituksi. En muista, mitä tehtävään kuului. Ehkä tehtävä ei ollut kovin tärkeä, tai en hoitanut sitä kovin hyvin.

MAOL on järjestänyt lukion matematiikkakilpailuja vuodesta 1960 ja peruskoulun matematiikkakilpailuja vuodesta 1982. Luulisi, että sellaisten olemassaolosta tiedotettaisiin (ja alkukilpailuosallistuminen mahdollistettaisiin) kaikissa kouluissa. Ehditkös peruskoulusta ulos ennen tuota?
Taikahuilu kirjoitti: 07 Helmi 2024, 12:22 Itsekin olen muuten skorpioni....
Meitäpä on monta.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7626
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Requel »

8 (ei ) tuntia aikaa miettiä pisteitään. Mainittakoon myös täällä, että julkaisen tulosshown yhteydessä perusteluja annetuille tuomioille, joten kiva jos mahdollisimman moni lähettäisi niitä ennen tulosshowta. :peukku: (esim. jos tuomitsit MuumiAnkan taivaaseen, tai Maalaispoitsulin helvettiin, niin miksi ???)

Jos pisteet saapuvat perille, on tulosshow huomenna aika-akselilla 18-22, tarkempi ajankohta myöhemmin.
Viimeksi muokannut Requel, 07 Helmi 2024, 16:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17124
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Happy »

mä en mitään hymypatsaita tai stipendejä saanut, enkä ollut edes lähellä saada
mutta Timpan tapaan myös mut äänestettiin luottamusoppilaaksi kasiluokalla :rofl:
ja mut äänestettiin siihen hommaan läpällä, noihin aikoihin mun numero oli käyttäytymisestä vitonen, olin muutenkin yks niistä pahimmista ns häirikköoppilaist :hiips:
Mut niis kokouksis käynti oli yllättävänkin jees, en ees pelleilly niissä & hoidin ne must mallikkaasti.

Ysiluokalla mut äänestettiin taas siihen hommaan mut silloin kieltäydyin ja tokaks tullut otti sen vastaan.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17124
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Happy »

Requel kirjoitti: 07 Helmi 2024, 16:13
Jos pisteet saapuvat perille, on tulosshow huomenna aika-akselilla 18-22, tarkempi ajankohta myöhemmin.
"jos pisteet saapuvat" .. ai laiskajaakotko täällä päättää aikataulut? :heh:
kun kerran teema on tämä niin mun mielest pitäis olla asianmukainen rangaistus ilman päänsilittelyä ja potkut perseelle helvetin kera.

Ei jumalakaan (tai siis raamattu) luonut 10 käskyä asenteella "noudattakaa jos jaksatte.."
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3408
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Samaa mieltä Happyn kanssa! :mrgreen:
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5626
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Joo ei minustakaan pitäisi mennä myöhästelijöiden ehdoilla. Jos joskus järjestän raadin, niin siellä on sitten sekunnilleen tarkka deadline pisteille eikä siitä jousteta yhtään ja rangaistukset ovat mittavat jos tämän velvollisuuden laiminlyö.
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30621
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Happy kirjoitti: 07 Helmi 2024, 16:14 ja mut äänestettiin siihen hommaan läpällä, noihin aikoihin mun numero oli käyttäytymisestä vitonen, olin muutenkin yks niistä pahimmista ns häirikköoppilaist :hiips:
Mut niis kokouksis käynti oli yllättävänkin jees, en ees pelleilly niissä & hoidin ne must mallikkaasti.
Vitonen käytöksestä kuulostaa pahalta. :shock: Eikö käytöksen pidä olla siinä kohtaa melkein nuorisorikollistasoa?

Olen kuvitellut, että rasavillit oppilaat (yleensä pojat), joille hiljaa paikallaan istuminen on liian vaikeaa ja joiden pitää siksi purkaa ylimääräistä energiaansa johonkin mutta jotka eivät tarkoita kolttosillaan mitään pahaa eivätkä kiusaa ketään, saavat käytöksestä suunnilleen seiskaa.

Alle seiskaan ei riitä välinpitämättömyys säännöistä, vaan siinä kohtaa sääntöjen rikkominen ja vahingon tai mielipahan aiheuttaminen on tarkoituksellista ja tietoista. Tai niin olen kuvitellut. Valtakunnallisia kriteerejä käytöksen arvioinnille ei tosin ole, vaan kriteerit asetetaan kunta- tai koulukohtaisesti.

Mutta hyvä jos luottamusoppilastoimintaan osallistumisella oli positiivisia vaikutuksia. Kyllä kansa tiesi.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17124
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Happy »

Timoteus kirjoitti: 07 Helmi 2024, 16:46
Happy kirjoitti: 07 Helmi 2024, 16:14 ja mut äänestettiin siihen hommaan läpällä, noihin aikoihin mun numero oli käyttäytymisestä vitonen, olin muutenkin yks niistä pahimmista ns häirikköoppilaist :hiips:
Mut niis kokouksis käynti oli yllättävänkin jees, en ees pelleilly niissä & hoidin ne must mallikkaasti.
Vitonen käytöksestä kuulostaa pahalta. :shock: Eikö käytöksen pidä olla siinä kohtaa melkein nuorisorikollistasoa?

Olen kuvitellut, että rasavillit oppilaat (yleensä pojat), joille hiljaa paikallaan istuminen on liian vaikeaa ja joiden pitää siksi purkaa ylimääräistä energiaansa johonkin mutta jotka eivät tarkoita kolttosillaan mitään pahaa eivätkä kiusaa ketään, saavat käytöksestä suunnilleen seiskaa.

Alle seiskaan ei riitä välinpitämättömyys säännöistä, vaan siinä kohtaa sääntöjen rikkominen ja vahingon tai mielipahan aiheuttaminen on tarkoituksellista ja tietoista. Tai niin olen kuvitellut. Valtakunnallisia kriteerejä käytöksen arvioinnille ei tosin ole, vaan kriteerit asetetaan kunta- tai koulukohtaisesti.

Mutta hyvä jos luottamusoppilastoimintaan osallistumisella oli positiivisia vaikutuksia. Kyllä kansa tiesi.
mul oli yläasteel luokka jossa yli puolet oppilaista oli persooniltaan mun kaltaisia ns rasavillejä. mun persoona on aina ollu sellainen go with flow ja yllytettynä auktoriteetin vastustaminen sai aina isot mittasuhteet. Yläasteella oli vaan muutama sellainen opettaja joka sai koko luokan minut lukien käyttäytymään asiallisesti & keskittymään opetettavaan aineeseen, ja noissa aineissa nappasinkin ne todistuksen harvat kasit ja ysit.
Luokanvalvojani tosin oli räjähdysherkkä ruutitynnyri ja minä suorastaan rakastin koetella tämän hermoja :hiips:

Ysiluokalla muhun taas iski kummallinen hissukkavaihe ja tällöin käytöskin nousi siihen seiskan pintaan.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4127
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Timoteus kirjoitti: 07 Helmi 2024, 15:58 Ei hymypatsaita kaikkialla jaeta. Omassakaan koulussani ei kai jaettu, tai jos jaettiin, olen unohtanut kaiken asiaan liittyvän.
Ei jaettu meilläkään. Omana kouluaikanani hymypatsaiden jakamista ehkä pidettiin liian porvarillisena. Nuorin pentu vuosituhannen taitteessa sellaisen sai. Vaan sitä en varmaan voi laskea omaan ansioluettelooni tässä kisassa :mitvit: Mutta meillä oli kansakoulussa raittiuskilpakirjoituksia, niistä sain monta kertaa palkinnon! :uujee: Ei se tosin pahemmin korreloinut myöhemmän käytökseni kanssa.
Timoteus kirjoitti: 07 Helmi 2024, 15:58 MAOL on järjestänyt lukion matematiikkakilpailuja vuodesta 1960 ja peruskoulun matematiikkakilpailuja vuodesta 1982. Luulisi, että sellaisten olemassaolosta tiedotettaisiin (ja alkukilpailuosallistuminen mahdollistettaisiin) kaikissa kouluissa.
Oho, en muista että meillä lukiossa olisi ollut mistään matikkakilpailuista puhetta. Tai luultavimmin en vain noteerannut koko asiaa. Siitä olen kumminkin varma, etten osallistunut. Voi toki olla, että matikan maikka piti meitä niin toivottomina tapauksina, että jätti kertomatta.
Timoteus kirjoitti: 07 Helmi 2024, 15:58
Taikahuilu kirjoitti: 07 Helmi 2024, 12:22 Itsekin olen muuten skorpioni....
Meitäpä on monta.
Alkaa melkein jo vaikuttaa siltä, että meillä on suorastaan yliedustus täällä Kuppilassa. Myrkkypiikit yhteen kalahtelevat :shock:
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Vastaa Viestiin