UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Sini Sabotage – Kuori mua

*****
31
15%
****
66
33%
***
46
23%
**
38
19%
*
21
10%
 
Ääniä yhteensä: 202

Avatar
UpeetaMahtavaa
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 528
Liittynyt: 29 Tammi 2020, 13:02

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja UpeetaMahtavaa »

Ansarin kirjoitti: 18 Tammi 2024, 00:43
Rousku kirjoitti: 18 Tammi 2024, 00:08 (Ai se onkin kussipulii eikä pussipulii, kuten kuulin.)
Ei vaan pussikulli :tosion:
a) ehkä otan sittenkin mieluummin sen onionin kuin pussikullin :hiips:
b) tästäkään emme tarvitse AI-generoitua kuvaa

Siitä mummosta vielä. Kuuma jäbässähän oli lavaesityksenä se "ihmistetris", eli raajoja ja kehon osia punki esiin pylväitten takaa ruudun täydeltä. Ehkä Marjatta 80v. tulkitsi jonkin raajan vääräksi elimeksi? :heh:

Vakavasti: Vaikka Kuori mua ei ole yhtään minuun makuuni tyyliltään, niin onpa hauskaa sitten nähdä, millainen päräyttävä esitys tähän on avausnumerona luotu. Saadaan show käyntiin.

KUORIMUA
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 70
Liittynyt: 14 Tammi 2024, 15:07

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja KUORIMUA »

Mulla aina käy soimaan päässä tän jälkeen Sofia Vitorian Foi Magia (Portugali 2004).

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2966
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Nekku »

KUORIMUA kirjoitti: 26 Tammi 2024, 18:09 Mulla aina käy soimaan päässä tän jälkeen Sofia Vitorian Foi Magia (Portugali 2004).
Jotain samankaltaisuutta noissa kieltämättä on. :mrgreen:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Sinilläkin on UMK:n Insta-videolla hiukset melko hassusti laitettu. Että toivottavasti tässäkään ei ole lopullinen kampaus kyseessä.

https://www.instagram.com/p/C3FOr29tPCm/?hl=fi
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Mikseesrekisteröidyn
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 814
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

Oonko ainoo jolla tuli tost asust vähän mieleen Marry Me?
:shokki:

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1884
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Possu »

Jumbolta haiskahtaa. Valitettavasti.

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Jep, moni kaverini on sanonut, että ei tykkää tästä. Kukaan ei ole sanonut tykkäävänsä.

Harmillista. :lohduton: Sinillä on ihana ääni ja videon perusteella on todella ilmeikäs esiintyjä. Mistä saataisiin hänen näköisiä, mutta paremmin kuuntelijoille sopivia kappaleita? Ettei hukattaisi tätäkin artistia.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
sadsingalonsong
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 300
Liittynyt: 29 Tammi 2014, 00:17
Viesti:

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja sadsingalonsong »

I've noticed that many foreigners cheer for her the most (I really like it myself). As it was with Benjamin last year.

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2011
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

I've noticed the same. It has the yaaaas queen slay -vibes that the eurogays love. If a miracle happaned and Kuori mua would make it to Eurovision, it would probably pull a Llamame-type result.

Kuori mua on bängeri, mutta voin itsekin sanoa et omasta lähipiiristäni äitini on ainoa, joka tykkää tästä paljon. Hänkään ei ole tosin Siniä äänestämässä, kun Windows95man on hänen ykkössuosikkinsa
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
pastelviolet
Maistelija
Maistelija
Viestit: 28
Liittynyt: 07 Tammi 2024, 15:00

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja pastelviolet »

Omalla kohdalla Kuori mua on jäänyt vähän etäiseksi sen takia, etten ihan 100% saa selvää Sinin artikulaatiosta. :miettii: Vasta kun laitoin englannin kieliset tekstit päälle, tajusin että tekstissä edes mainitaan big dick energy, eikä jäänyt ainoaksi ahaa-elämykseksi. Vähän sääli, koska haastatteluissa Sini on tosi hauska ja ainakin videon perusteella karismaattinen esiintyjä - siksikin toivon kovasti hänen liven onnistuvan. Itse biisissä tosiaan tykkään siitä, millä energialla Sini sen esittää ja piano-kohdat ovat kivoja, mutta en kuuntelemalla ole sitä muuten kuunnellut.

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1150
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Tykkään tästä edelleen tosi paljon, jossain vaiheessa jopa Paskanan edellä.
Just hauska energia ja menevyys, sopivasti outo. Kappaleenakin Paskanan jälkeen onnistunein.

Mulla sekoittuu tähän Antti Tuiskun Treenaa.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4909
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja toivo »

Onks toi kynitty tukka peruukki. Miks ei voi olla omilla hiuksilla. Esiintymisvaatteet ovat kun pesussa kulahtaneita/haalistuneita. Taattua UMK:n stailaustiimiä jälleen.

Avatar
Pörheäpäärynä
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 248
Liittynyt: 04 Tammi 2024, 16:48

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Pörheäpäärynä »

Näin luki UMK:n Instagramissa:

Kermakakkufiilis-musikaalimaailmaan haluttiin saada mahdollisimman paljon överiyttä. Latex-rokokoo tuntui kaikista kreiseimmältä idealta, joten sillä mentiin! Pastellisessa värimaailmassa nähdään myös vaaleanpunaisia rusetteja on joka paikassa!🎀

Siltähän tuo tosiaan näytti. Uskon että Siniä on konsultoitu asujen tyylistä ja muotokielestä, että en heittäisi pelkkiä puvustajia bussin alle. Tuosta viuhka-taustasta tuli mieleen vähän jokin Japani-teema. En pidä rokokoo-Kris Jenner -stailauksesta yhtään, mutta näillä mennään.

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Kaipaisin jotain jatkuvuutta videoiden ja liven välille, mitä Käärijä bolerollaan vahingossa teki.

En ole katsonut klippejä, joten en tiedä mitä täältä odottaa, mutta vähän pahalta kuulostaa. Video tosin oli Käärijän tapaan sellainen, ettei siitä oikein mitään mukaan saa.

UMK tekee liian hyviä videoita.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Tästä yllättäen tuli koko kisan ykköseni. Joskus olen kuullut Sapotaakin levyn, en muista nimeä ja jäi mieleen erityisen huono tuotanto. No tässä tykitetään maaliin mukavien ja yllättävien osioiden kautta. Eikä räpätyskään käy päähän huonolla lajilla, koska se potkii rytmikkäästi vieden kastemadot tötteröön. Hyvä Sinikka, kyllä Suomi vielä sinulle linikan ostaa.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8176
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja hra47 »

^ :hali:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Pörheäpäärynä
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 248
Liittynyt: 04 Tammi 2024, 16:48

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Pörheäpäärynä »

27 yleisöäänipistettä oli kyllä pettymys, olisi tämä enemmän ansainnut. Ehkä älyvapaa lavastus ja avaajapaikka oli kyykkäyksen taustalla.

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Esitys oli väritön ja kamala. :( Kappaleesta tykkään ja voin kuunnella jatkossakin!

Toivottavasti kuullaan sinusta Sini vielä vähän isomminkin! Sinussa on paljon ainesta, musiikkivideo oli huippu!
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4909
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja toivo »

Oli kyllä ihan liikaa kaikkea rekvisiittaa. Ties jo alkusekunneista että yli menee, kun Sini pilkkoi sipulia. Mitä ne sormista irroitettavat pienet rusetitkin olivat? tän vuoden erika/bess

Avatar
UpeetaMahtavaa
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 528
Liittynyt: 29 Tammi 2020, 13:02

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja UpeetaMahtavaa »

Aivan. Liian paljon teatteriesitystä ja kaikenlaisiin lavan tapahtumiin keskittymistä, ja Sini joutui kiipeilemään flyygelille ja ties mitä ilveilyä. Sipuli oli tosiaan liikaa alleviivausta. Sirkus. Esitys ei siis todellakaan parantanut kappaletta, päinvastoin.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6557
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Olen eri mieltä siitä, että tässä olisi ollut erityisen paljon sirkusta. Sinihän seisoa tapitti keskellä lavaa ison osan esityksestä. Alussa kierrähdettiin flyygelillä ja sinne palattiin c-osan yhteydessä, mutta siinähän se sirkus sitten olikin. Eihän Sini edes kiivennyt rekvisiitta-sillalle! Ainakin Mikael & Nublu, Sexmane ja Windows95man saisi minulta Siniä enemmän sirkuspisteitä.

Kappaleeseen olisi sopinut tiukempi koreografia, mutta jos tanssi ei suju, hyvä ettei sellaista ryhdytä väkisin tekemään. Siltikin hieman kaipasin tanssikoreografiaa...

Itselleni isoin ongelma showssa oli epäonnistunut värimaailma ja stailaus. Todella kummallisia ja pliisuja valintoja. Ja kun se musiikkivideo oli niin kiva ja sähäkkä! Olisiko esityskonsepti voinut olla vaikka silkki-crazy-rokokoo... miksi juuri kermakakku... lateksi... pastellin sävyt... en ymmärrä.

Olen kuitenkin tykästynyt Sini Sabotageen tyyppinä! Cheers to Ugly Me -podcastin kautta hänestä on välittynyt hyvää energiaa, ja toivottavasti hän saisi UMK:sta tuoretta pontta musiikkiuralleen. Uusia biisejä kehiin eiks niin! :surrur:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42059
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Rousku »

UpeetaMahtavaa kirjoitti: 11 Helmi 2024, 00:08 Sini joutui kiipeilemään flyygelille ja ties mitä ilveilyä.
oli muuten kömpelön näköistä se flyygelille könyäminen. Jos sen haluaa tehdä, se on tehtävä sulavasti! Dima Bilan aikoinaan onnistui paremmin.
Rise, angel, shine, love!

Elliotviisu
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 13 Touko 2018, 12:07

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Elliotviisu »

Joo, kyllä tämän esityksen aikana sai pelätä että milloin Sini kaatuu, kompastuu tai putoaa. Ei katsojan pitäisi joutua stressaamaan esiintyjän puolesta eikä tämä ole mitään teatteria. Hyvä biisi pilatttiin karmaisevalla esityksellä.

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Latex-rokokoo on juuri sellainen, mikä idean päähänpälkähtämishetkellä kuulostaa hauskalta, ja mikä sen jälkeen menee joukkopaineen voimin eteenpäin. Kukaan ei kehtaa sanoa, että eihän tää oikeasti toimi.

Peruukin alta kuoritunut Sini olisi saanut olla koko ajan esillä ja kermakakkufiilistä olisi voinut tuoda videon karkkiväreillä.

Mutta eipä mitään! Sini is back, eikä UMK:ssa ole mitään väliä mille sijoista 2-7 sijoittuu!

Uutta ammusta putkeen ja sillä ensi vuoden väliaikaesiintyjäksi!
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Ax234
Siemailija
Siemailija
Viestit: 151
Liittynyt: 06 Helmi 2024, 18:06

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Ax234 »

Mitä se Sini taputti kämmenen selkää siinä ennen vikaa kertsiä? Siis siinä kun sai jotain vaahtoa päähänsä? Mikä sen vaahdon idea oli? Sheivausvaahto? Muotovaahto? Shampoo? Kermavaahtoa?

Oudon haaleat värit oli tässä esityksessä.

Tässä oli toppakangasta!! Toppa viitta oli alussa päällä.

Avatar
Zera
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3738
Liittynyt: 19 Heinä 2006, 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Zera »

Tämä on noussut biiseistä suosikikseni, todella iskevä ja koukuttava melodia. Eikä se karsastamani räppikään tässä kuulosta yhtään pahalta, melodia tosiaan on kiinnostavampi kuin yleensä. Viiteen tähteen nosto siis. Esitys oli sekava välillä, tapahtui vähän kaikkea, mulle olisi riittänyt pelkkä tanssikoreografia. Mutta toisaalta esitys sopi biisiin. Ei kuitenkaan vakuuttanut niin paljoa kuin Sara, joten tämä jäi kakkossuosikikseni kokonaisuutena.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Tämä oli kyllä liveltään tämän vuoden ehdoton floppi. Ihan kammottavat asut ja lavastus. Vaikka Siniä ei ollut laitettu tanssimaan, niin ihan ihmeellisiä asioita tapahtui ja juuri sellaisia, että katsojana joutui jännittämään Sinin puolesta, että kaikki menee putkeen. Itse kappale myös hukkui kaiken lavatapahtuman alle. En yhtään ihmettele, että yleisöääniä tuli niin huonosti.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1150
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Tykkään kappaleesta, siksi tuli mieleen, että tämä oli nyt tän vuoden Ram pam pam -live.

Sinille tsemppiä, voisi kyllä tulla mukeen uudelleenkin. <3

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12867
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

lumi11 kirjoitti: 11 Helmi 2024, 21:03 Tykkään kappaleesta, siksi tuli mieleen, että tämä oli nyt tän vuoden Ram pam pam -live.
Erona toki se, että Ram pam pam sijoittui sentään kolmanneksi eikä viimeiseksi.

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1150
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

MIH96 kirjoitti: 11 Helmi 2024, 21:09
lumi11 kirjoitti: 11 Helmi 2024, 21:03 Tykkään kappaleesta, siksi tuli mieleen, että tämä oli nyt tän vuoden Ram pam pam -live.
Erona toki se, että Ram pam pam sijoittui sentään kolmanneksi eikä viimeiseksi.

Totta. :(

Vastaa Viestiin