Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Windows95man – No rules!

*****
55
20%
****
75
27%
***
51
19%
**
48
18%
*
44
16%
 
Ääniä yhteensä: 273

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 758
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

Viisuilija_110 kirjoitti: 10 Helmi 2024, 23:21 Apua en oo varma mitä mieltä oon tän voitosta! :rofl: Mut olihan toi live nyt huikee ja Henrin upea ääni kyl kruunas. Sara oli suosikkini, mutta kai mä tänkin kelpuutan. :heh:
Öööh kuuliko ihmiset eri esityksen kun minä? Kertsin falsetti oli tuskastuttava. :shock:

dennispizza
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 791
Liittynyt: 20 Tammi 2018, 13:51

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja dennispizza »

Kumpikaan ei osaa yhtään laulaa, mutta mahtava show. Hyväksyn tämän läppävalinnan :heh:
Viimeksi muokannut dennispizza, 10 Helmi 2024, 23:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20518
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Sanoisin, että Windows-vastaiset henkilöt voivat miettiä uudelleen näkökantaansa menestyksen suhteen. Tällä systeemillä on heittämällä finaalissa. Käärijän kanssa piti pelätä mitä Yle keksii, Windowsin suhteen voi vetää överiksi. Ei tällä kuitenkaan mitään voiteta.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4905
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja toivo »

Showssa on kyllä hetkensä, mutta homma ei pysy kasassa. Pidän tuosta avautuvasta munasta, mutta voisiko se näyttää myös oikesti linnun munalta, eikä tuollaiselta farkkukasalta. Häiritsee myös windowsmanin se oma housuttomuus show siellä taustalla ja henri vetää omaa showtansa.


Jotenkin jäi myös olo, että suomalaiset taisivat äänestää kaikista hirveintä pakettia Ruotsin viisuihin viime kevään takia. :heh:

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10722
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Neljä tähteä. Ihan toimivaa eurodanceä tämä on. :joojoo: Ei ihme, että valikoitui yleisömagneetiksi näin heikossa karsinnassa. Tämä muuten voitti minun Instagram seuraajien äänestämän äänestykset näistä kappaleista jo silloin kuin nämä oli kaikki vasta julkaistu. :heh: Olen kyllä vähän tyytyväinen, että Sara ei tullut valituksi, kun ei parempaan liveen pystynyt ja biisi olisi tarvinnut just eikä melkein.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Pörheäpäärynä
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 248
Liittynyt: 04 Tammi 2024, 16:48

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Pörheäpäärynä »

Nyt kun Norjalta jäi KEiiNO valitsematta, kyllä tämä eurodancen mentävän aukon täyttää. Minusta tämä on paljon parempi kuin We Will Rave, sori vaan :mrgreen:

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1445
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: UMK24: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Carboni kirjoitti: 17 Tammi 2024, 00:04 Tää voittaa UMKn teleäänestyksen.
En haluaisi muistuttaa mutta...

(ja kyllä olin todella epäileväinen itsekin pitkin matkaa... intuitio yleensä best possible scenario)
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30535
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Tegu kirjoitti: 10 Helmi 2024, 23:21 Hauska tilanne. Nyt on siis valittu edustaja, jonka tulevaa viisuedustusnimeä ei lainkaan tiedetä julkisesti? :miettii: Show menee vaihtoon myös, mutta sitä nyt on ennenkin käynyt.
Samanlainen tapaus oli Sveitsi 2013. Karsinnan voitti Pelastusarmeijan univormuissa ja Pelastusarmeijan saksankielisellä nimellä Heilsarmee esiintynyt kokoonpano.



Viisuissa kokoonpano esiintyi eri asuissa nimellä Takasa.

Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5411
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Sisäpiiritietona voin sanoa että Teemu Keisteri on 5 vuotta sitten esiintynyt myös nimellä ukkeli. Onkohan se hänen viisunimensä? :miettii: :heh:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja YourMother »

On nyt kieltämättä vähän ***** otsassa tällä hetkellä koska halusin Saran voittavan, mutta samaan aikaan mä hyväksyn tän tuloksen.
Hyvä mieli jäi siitä miten innoissaan pojat oli voitostaan.
Ainakin mun on tosi vaikea arvioida tätä euroäänestäjän kannalta, että miten maistuu. Toivotaan että hyvin.

Ja tietysti kaikki artistit tavallaan voitti, koska saivat isoa näkyvyyttä. Varmaan taas nähdään niitä pokkaamassa palkintoja.
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Eihän se mitään sisäpiiritietoa ole, kun Ukkeli on Kuvataitelija Keisterin hahmo.

Voi vaikka ollakin, jollain teknisellä henkilöllä oli takki, jonka selässä luki Team Ukkeli tms.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5411
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Minä vaan luulin että kukaan ei ollut mistään Ukkelista tietoinenkaan paitsi ehkä jotkut pienet piirit. En minäkään tätä tiennyt ennen kuin paljastui että Teemu Keisteri onkin joku isäni Facebook-kaveri :rofl:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1094
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Olen tyytyväinen, myönnettäköön. :uujee: Vähän masentunein mielin olen tätä luukuttanut ja fanittanut tässä alkuvuoden mittaan, kun niin paljon on saanut lukea tästä parjausta ja sen suuntaisia kommentteja, että kunpa tämä vain ei voittaisi. Nyt kun tämä paljastui yleisön suosikiksi ja koko kisan voittajaksi, tuntuu omakin mielipide jotenkin "validimmalta".

Tässä oli hauska ja hymyilyttävä wtf-esitys. Yleensä en niinkään perusta hupiviisuista, mutta minusta tämä ei ole mikään vitsiksi vedetty humputtelu, vaan juuri sopivalla tavalla härö ja kreisi. Ja siis itse biisihän on loistava! Olen luukuttanut sitä varmasti eniten koko tämänvuotisesta UMK-kattauksesta. :surrur:

Tulosten jälkeinen veto meni mielestäni kaiken kaikkiaan paljon paremmin kuin varsinainen kilpailuveto. Efektit ja koreo tuntuivat osuvan paremmin nappiin, ja Henrikin kuulosti vapautuneemmalta. Töitä tämä varmastikin vaatii vielä, eikä minulla ole mitään odotuksia tämän suhteen itse viisuissa - se ainakin lienee varmaa, etteivät raadit arvosta. :heh: Mutta silti sydäntäni lämmittää ajatus siitä, että nyt saa seurata Teemun ja Henrin matkaa läpi koko viisukevään. Sympaattinen kaksikko. <3
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8168
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hra47 »

No niin, joko on tiedossa millä nimellä tää akti tulee viisuissa edustamaan? Tiesikö äänestävä yleisö, että nimi menee joka tapauksessa vaihtoon, ei varmaankaan. Hitaasti avautuva muna alussa oli hyvä, mutta eiköhän sekin vaihdeta viisuihin mennessä johonkin roskaan.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33179
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Pete »

Luulin lukeneeni täältä, että Windows95 on vanhentunut tuotemerkki, ja sitä saa käyttää. Olikohan se sittenkin jossakin muualla? :mitvit:
Riskinä seniorilaumat

Viisufani89
Siemailija
Siemailija
Viestit: 186
Liittynyt: 07 Kesä 2012, 03:29

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Viisufani89 »

Suurin osa kuulee biisit ekaa kertaa vasta viisuissa ja tämän live jos on yhtään erottuva kuin tänään, niin kyllä tällä finaaliin mennään. Voittoa ei olis tullu kellään muulla paitsi ehkä Käärijällä, niin se ja sama lopulta kuka tuli valituksi. Saran Loreen kopio ja heikko liven alku maksoi hänelle kyllä voiton.

Mietin et mitä tää muistutti, niin viime vuoden Kroatia tuli mieleen, ja ei heilläkään huonosti mennyt. Toki ei nyt yks yhteen tosiaankaan sama.
Viimeksi muokannut Viisufani89, 10 Helmi 2024, 23:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7572
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Requel »

Joo siis yleisö rakastaa tätä ihan vitusti

kuva
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Pete kirjoitti: 10 Helmi 2024, 23:42 Luulin lukeneeni täältä, että Windows95 on vanhentunut tuotemerkki, ja sitä saa käyttää. Olikohan se sittenkin jossakin muualla? :mitvit:
Se oli UMK:ta varten. UMK:ssa oli okei esiintyä näin.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7572
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Requel »

no ehkä suomen ois hyvä jäädä pitkästä aikaa semiin niin ei näyttäydytä ihan horomaana. Vaikka en tiedä miten muun tän yrityksen voi nähdä Käärijän jäljiltä.
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5411
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Tämä koko keissi oli jotenkin niin odottamattoman koominen, että jostain syystä ei edes harmita Saran puolesta vaikka varmaan pitäisi :heh:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Haksis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1925
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 18:04
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Haksis »

Show:n alussa egoiltiin kuinka UMK:ssä äänet menevät 75-25 ja kansalla on valta. Koko kevään viisuväki ja kaiken maailman viisuja seuraamattomat
Kalevit ja Kyllikit itkivät kun kansansuosikki Käärijä ei voittanut ja tuomarit kirottiin alimpaan helvettiin ja Ruotsin maksamiksi. Nyt kansa päätti YLIVOIMAISESTI ja sai sitä tilasi, istukoot itkijät siihen!

Meneeköhän kauan kun joku ehdottaa raateja 50-50 UMK:n takaisin? :rofl:
Viimeksi muokannut Haksis, 10 Helmi 2024, 23:47. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
jamira
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2316
Liittynyt: 29 Huhti 2010, 00:15

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja jamira »

Vitsibiisiksi tässä on poikkeuksellisen hyvä melodia ja biisi, mikä mielestäni erottaa tämän monesta muusta viisuissa aiemmin flopanneesta vitsibiisistä. Mikäli tuota esitystä saisi vähän muokattua paremmaksi vielä niin kyllä uskon että jää yleisön mieleen sen verran hyvin että ei ainakaan viimeiseksi jää.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8168
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Haksis kirjoitti: 10 Helmi 2024, 23:46 Meneeköhän kauan kun joku ehdottaa raateja 50-50 UMK:n takaisin? :rofl:
Väärä laulu voitti-ketjussa vaadin tuota jo. Raatien painoarvoa ei olisi koskaan pitänyt laskea, varsinkaan Vikmanin esityksen jälkeen.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5411
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Näen jo kuinka Viisufinaalissa

Raadeilta: 0p
Yleisöltä: 300p
:rofl:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Pörheäpäärynä
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 248
Liittynyt: 04 Tammi 2024, 16:48

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Pörheäpäärynä »

Haksis kirjoitti: 10 Helmi 2024, 23:46 Show:n alussa egoiltiin kuinka UMK:ssä äänet menevät 75-25 ja kansalla on valta. Koko kevään viisuväki ja kaiken maailman viisuja seuraamattomat
Kalevit ja Kyllikit itkivät kun kansansuosikki Käärijä ei voittanut ja tuomarit kirottiin alimpaan helvettiin ja Ruotsin maksamiksi. Nyt kansa päätti YLIVOIMAISESTI ja sai sitä tilasi, istukoot itkijät siihen!

Meneeköhän kauan kun joku ehdottaa raateja 50-50 UMK:n takaisin? :rofl:
Vaikka olen pettynyt, se on just näin. Ei voi olla niin, että kilpailun sääntöjä muutetaan aina itselle edullisiksi. Jos Sara olisi päässyt edustamaan Suomea ja sattumalta samana vuonna olisi tullut viisuihin jokin sääntömuutos että mennään 75-25 yleisöäänten hyväksi, olisi siitäkin seurannut aivan älytön parkuminen.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12867
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

^^^ Outoa, että nimenomaan Vikmanin jälkeen sitä piti laskea. Eihän sitä laskettu myöskään sen jälkeen, kun Saara ja Mikael hävisivät raatien jyräämälle Sandhjalle (toki kotimaiset ammattiryhmäraadit vaihdettiin kansainvälisiin). Ja kolme edellistä UMK-voittajaa olisivat voittaneet myös 50-50-säännöillä, mutta nyt odotan mielenkiinnolla, millainen tulos olisi ollut nyt.

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7572
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Requel »

Kasper_ kirjoitti: 10 Helmi 2024, 23:50 Näen jo kuinka Viisufinaalissa

Raadeilta: 0p
Yleisöltä: 300p
:rofl:
Raadeilta 10 säälipistettä ja yleisöltä max 100, toivottavasti 12 ja sekin virolta
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

korvaboosti
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 539
Liittynyt: 24 Huhti 2006, 23:03

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja korvaboosti »

Uusi musavideo tarvittaneen kun kielletty tuotemerkki näkyy kaikessa tähän asti nähdyssä/kuulussa? Nimihän mainitaan biisissäkin, joten kai Spotifyhin asti tulee sitten revamp-versio - täysin uudella artistinimellä/profiililla? :heh:

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Kasper_ kirjoitti: 10 Helmi 2024, 23:50 Näen jo kuinka Viisufinaalissa

Raadeilta: 0p
Yleisöltä: 300p
:rofl:
Sehän olisi melkein toisinto viime vuodesta.

Käärijä olisi ollut kakkonen nollallakin raatipisteellä.

Ja kyllä nyt oikeasti musiikki-ihmisen pitäisi kuulla, että tässä on varsin hyvä melodia, kuten yllä jo sanottiin. Tämä on ihan täydellinen ysärikappale, joka vain julkaistiin 30 vuotta myöhemmin. Oikeiden ammattilaisraatien pitäisi sellainen ymmärtää, mutta eivät niin tee, monenkaan ansiokkaan kappaleen kohdalla.
Viimeksi muokannut Einingia, 10 Helmi 2024, 23:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
MuumiAnkka
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 579
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 20:13
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja MuumiAnkka »

Jaha. :rofl: Absurdia, että tämä voitti oikeasti. Kannatti lähteä kivenheiton päähän katsomaan tätä spektaakkelia. Kyllähän tämä laittoi parhaat bileet pystyyn Areenalla. Suomi tarjoaa toista vuotta putkeen viisitähtisen ja vuoden toistaiseksi ainoan hyvän viisun. Kiitos Suomi, kun yllätit kerrankin.
All-time top 3: Era Stupendo 2008, New Tomorrow 2011, Hunter Of Stars 2014

No Rules!

Vastaa Viestiin