UMK24: Väärä laulu voitti!

Euroviisut 2024 länsinaapurissa
Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5397
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Tykkään miten Requel sekosi. (Tosin niin sekosin minäkin kun Irlanti valitsi viisunsa) :hiips: :heh:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2002
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Eurovision Scoreboardilla ei ole mitään väliä. Ei tainnut esim Zdob şi Zdub & Advahov Brothers - Trenulețul menestyä tuossa äänestyksessä, mutta niin vaan veti yhden vuoden isoimmista telepoteista.
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
Pörheäpäärynä
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 248
Liittynyt: 04 Tammi 2024, 16:48

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Pörheäpäärynä »

Jos pitää jotain positiivista keksiä, niin ainakin saan alkaa elää taas täysipainoista elämää. :heh: viime vuoden Käärijä-mania ja nyt Saran puolesta jännittäminen veivät resursseja ja keskittymiskykyä muilta elämän osa-alueilta aivan liikaa. Jos Paskana olisi voittanut niin olisi loppukevätkin mennyt jännittäessä.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12865
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Creeperqueen kirjoitti: 11 Helmi 2024, 00:23 Eurovision Scoreboardilla ei ole mitään väliä. Ei tainnut esim Zdob şi Zdub & Advahov Brothers - Trenulețul menestyä tuossa äänestyksessä, mutta niin vaan veti yhden vuoden isoimmista telepoteista.
Ja monesko viime vuoden Kroatia oli?

Avatar
jiiii
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1056
Liittynyt: 05 Helmi 2019, 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja jiiii »

Olen MYRTYNYT! YLE pelas tän selkeesti Windows95manille laittamalla hänet esiintymään viimeisenä. Suomeen uppoo tällänen tylsä kalsarimunahuumori :kups:
Viimeksi muokannut jiiii, 11 Helmi 2024, 00:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
:kaunis:

Coloursplash
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 3
Liittynyt: 09 Touko 2017, 19:09

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Coloursplash »

Voitti se yksi ja ainoa jonka en halunnut voittavan :jupinaa: Sara oli niin upee livenä ja kerrankin oltais saatu lähettää suomeksi naisballadi mutta ei. Tuntu kyllä yksinäiseltä areenalla kun yleisö oli ihan hulluna windows95maniin ja ite en yhtään tajunnu mikä siinä niin paljon kiehtoo :lohduton:
Viimeksi muokannut Coloursplash, 11 Helmi 2024, 00:24. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7572
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Requel »

Kasper_ kirjoitti: 11 Helmi 2024, 00:22 Tykkään miten Requel sekosi. (Tosin niin sekosin minäkin kun Irlanti valitsi viisunsa) :hiips: :heh:
Olen ihan järjissäni. :tosion: Ainakin jos vertaa Windows95manin äänestäjiin!!!! :femme:
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

Requel kirjoitti: 11 Helmi 2024, 00:18
Simsalabim kirjoitti: 11 Helmi 2024, 00:16 No laitan nyt siltikin viestiä vielä lol. Eurovision scoreboardissa Suomi on tokavikana tällä hetkellä :jupinaa:

Mitä vrtua oikeasti. Pois ne ilmaisäänet.
Joo oltais tyyliin tokana jos oltais Sara valittu. :draamaa: Ensin valitaan paska edustaja naisviha mielessä ja sit paska presidentti homofoobius mielessä. On tää kyllä hieno maa onneks synnyin Suomeen enkä esimerkiks vittu san marinoon
TÄÄ.
Life's love
Thing is known
Like in dreams

froot
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 2
Liittynyt: 23 Tammi 2021, 17:17

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja froot »

Mikä pointti tuomaristoäänillä on, jos niiden painotus on vain 25%?

No, toisaalta ihan sama. Harmittaa vain, että Suomi oli juuri vakiinnuttamassa maineensa hyvänä ja laadukkaana viisumaana, ja sitten lähetetään tällainen putous-tier sketsihahmo kisaan. Kuinkahan moni vakavasti otettava artisti tahtoo ensi vuonna mukaan kilpailuun, josta kansa äänestää voittajaksi kuitenkin hehheh-huumorimielessä tehdyn ilman housuja lavalla juoksevan tekeleen? :eiei:
through twisted tongues, a hex deployed on you ୧⋆ ˚。⋆

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5397
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Minua jotenkin huvittaa kuinka täällä ollaan kauhuissaan siitä, kuinka Suomen maine kärsii kun lähetetään humoriviisu ihan kuin edustajamme ei olisi vuosi sitten ollut vähintään yhtä camp Käärijä, joka myös olisi mennyt sketsihahmosta ja ehkä juuri siksi hänestä pidettiinkin :rofl:
Viimeksi muokannut Kasper_, 11 Helmi 2024, 00:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7572
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Requel »

Tää on sama kun heittäis suomalaisille ilmasen ämpärin ja huutaa että nouda ja suomalaisethan juoksee perässä kun ellun kanat tajuumatta että se on vittu ämpäri eikä mikään helvetin käärijä. :kups:
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Pörheäpäärynä
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 248
Liittynyt: 04 Tammi 2024, 16:48

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Pörheäpäärynä »

Kasper_ kirjoitti: 11 Helmi 2024, 00:36 Minua jotenkin huvittaa kuinka täällä ollaan kauhuissaan siitä, kuinka Suomen maine kärsii kun lähtetetään humoriviisu ihan kuin edustajamme ei olisi vuosi sitten ollut vähintään yhtä camp Käärijä, joka myös olisi mennyt sketsihahmosta ja ehkä juuri siksi hänestä pidettiinkin :rofl:
:samaamielta: jos jotakin, niin Ikkunapiispa oli Suomelta tähän peilaten jopa ennalta-arvattava valinta.

Avatar
Mymmeli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 870
Liittynyt: 22 Helmi 2019, 13:27

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Mymmeli »

Hehe, hauska. Next.
Kaikki tekee virheitä, joskus jopa minä. :ylppis:

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4275
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Vielä ehtii perua kaiken ja lähettää Irina Milanin ja Mikael Saaren dueton sisäisenä valintana! Sanonpahan vaan! Hector ja Jorma Panula äkkiä biisinkirjoittajiksi ja avot, se on siinä. :joojoo:
Viimeksi muokannut ESC Addict 98, 11 Helmi 2024, 00:39. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
Jomard
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 832
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Jomard »

Jooo ei minkäänlaisia mahdollisuuksia päästä finaaliin tällä hirvityksellä ja hyvä niin. Ehkä vuoden parin päästä saadaan taas se suunta ylöspäin, jos sittenkään. Rip Käärijä
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7572
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Requel »

Minuu oikeesti hävettää tää on niin Replay Fuegosta (vertaus siihen kun Kypros yritti samaa reseptiä Fuego -> Replay). Itse biisiäkin nolompaa on se miten tässä yritellään jäljitellä jotain mitä ei ole jäljiteltävissä.
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

froot
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 2
Liittynyt: 23 Tammi 2021, 17:17

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja froot »

Kasper_ kirjoitti: 11 Helmi 2024, 00:36 Minua jotenkin huvittaa kuinka täällä ollaan kauhuissaan siitä, kuinka Suomen maine kärsii kun lähetetään humoriviisu ihan kuin edustajamme ei olisi vuosi sitten ollut vähintään yhtä camp Käärijä, joka myös olisi mennyt sketsihahmosta ja ehkä juuri siksi hänestä pidettiinkin :rofl:
Mun mielestä taas Käärijä ei todellakaan ollut mitenkään sketsihahmo. Camp kyllä, mutta ei sketsihahmo samalla tavalla mitä sanoisin Windows95manin olevan, mutta noh. Mielipiteitä on monia, ja sinänsä hyvä niin. Kai. :shock:
through twisted tongues, a hex deployed on you ୧⋆ ˚。⋆

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8166
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Hyvää yötä, en taida jaksaa lukea näitä juttuja nyt tän enempää, ehkä huomenna sitten lisää. Kohti uusia pettymyksiä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1149
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Kiitos tästä ketjusta. Tuli tarpeeseen. <3 :lohduton:

Avatar
Kodiac
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 451
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 13:27

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Kodiac »

Pörheäpäärynä kirjoitti: 10 Helmi 2024, 23:20 Vaikka kuinka toistellaan, että seitsemän kapan karsinnassa esiintymisjärjestyksellä ei ole väliä, olisikohan Sara voittanut jos W95 olisi vaikka avannut tai esiintynyt Sinin jälkeen?

Sara olisi voittanut varmasti, jos W95 olisi aloittanut. Todennäköisesti silloinkin, jos W95 olisi ollut paikoilla 2-4. Sen verran pieni tuo yleisöääniero kumminkin on. W95 sattui showssa oikeaan saumaan, se nosti sitä ylöspäin.

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11324
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Huomaan kaipaavani jonkinlaista tukiryhmää meille, joita viisumenestys ei itsessään kiinnosta ollenkaan. Ei esimerkiksi kiinnosta lukea nyt spekulaatiota siitä, miten Windows95man voisi ehkä kuitenkin menestyä jonkun onnekkaan sattuman kautta, yms. (Saatte toki jatkaa spekulointejanne, vika on minussa, ja siksi olen täällä avautumassa.)

Minusta on vain surullista, että tänäkin vuonna Spotifyn kuunnelluimmissa roikkuu UMK-kappaleita, mutta itse voittajaa ei edes näy koko listalla. Se sotii kaikkea sitä vastaan, miksi UMK ja laajemmin Euroviisut ovat olleet viime vuosina niin hyviä. Edelleen nousee pieni harmistus pintaan, jos Cicciolina ja Ram pam pamkin jossain soivat, ja siinä ei joku mahdollinen 15. sija paljoa lämmitä.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7572
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Requel »

Hyvä ystäväni sen sanoi: Erika Vikman oli huono kun sillä oli hassu esitys jossa jotai karhuja vähä, ja sit jotai vitun lentäviä minishortseja ja farkkumunis ja muuta vitun sekoa niin tämä on hauskaa eikä yhtään liikaa :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

en ees jaksa kun tähänkin joku muka asiallinen tulee sanomaan että erika hävis syystä ja bess hävis syystä ja sara hävis syystä jne jne jne mut totuus on se että naisen on vaikeampi voittaa.
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7572
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Requel »

Teräsbekoni kirjoitti: 11 Helmi 2024, 02:01 Huomaan kaipaavani jonkinlaista tukiryhmää meille, joita viisumenestys ei itsessään kiinnosta ollenkaan. Ei esimerkiksi kiinnosta lukea nyt spekulaatiota siitä, miten Windows95man voisi ehkä kuitenkin menestyä jonkun onnekkaan sattuman kautta, yms. (Saatte toki jatkaa spekulointejanne, vika on minussa, ja siksi olen täällä avautumassa.)

Minusta on vain surullista, että tänäkin vuonna Spotifyn kuunnelluimmissa roikkuu UMK-kappaleita, mutta itse voittajaa ei edes näy koko listalla. Se sotii kaikkea sitä vastaan, miksi UMK ja laajemmin Euroviisut ovat olleet viime vuosina niin hyviä. Edelleen nousee pieni harmistus pintaan, jos Cicciolina ja Ram pam pamkin jossain soivat, ja siinä ei joku mahdollinen 15. sija paljoa lämmitä.
Naulan kantaan Teräsbekoni ja osaat jäsennellä asioita paremmin kuin minä tällä hetkellä. :hali: Liityn mielelläni tähän tukiryhmään jos sellainen luodaan. Jodelin tekopyhät lehmätkin vielä jauhaa tästä ja peukuttelee että joo joo ja sitten h-hetkellä pettää aina, AINA. Sinänsä Jodelin myötä ymmärrän tätä naisvihaa, kun onhan ne ämmät siellä ihan helvetin tekopyhiä.
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7572
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Requel »

Sit miettikää...

Softengine -> paras
Blind Channel -> paras
The Rasmus -> paras
Cyan Kicks -> tylsä geneerinen mitäänsanomaton pasca

mä oon niin surullinen tästä linjasta minkä suomi on valinnut.
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Elukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1077
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 19:55

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

:jupinaa: :jupinaa: :jupinaa:
Säälittävää, hävettävää, surkeaa
Vaihtuvat sloganit takaisin! :grr:

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11936
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja sziget »

Putinin trollit kostivat Suomen Nato-jäsenyyden? Ei vaan suomalaiset itse arvelivat, että meiltä odotetaan jotain hulvatonta Käärijän perässähiihto känniläppä kalsariviisua. Kalsareilla Suomi ei häviä!
ritsu89 kirjoitti: 10 Helmi 2024, 23:53 Ulkomaalaiset ei pelkästään lyttää tätä biisiä youtubessa vaan myös Suomea. Jotenkin tää lokaa Käärijän maineen,kun nyt tulee vaikutelma,että Suomesta lähetetään vaan vitsejä,vaikka Käärijä ei ollut vitsi :jupinaa:
Suomi ei kestä menestystä. Mitä Käärijä toi, vedettiin kerralla vessasta alas.
hra47 kirjoitti: 11 Helmi 2024, 00:15 Minä kylläkin olen ollut johdonmukaisesti koko ajan sitä mieltä, että raatien painoarvoa ei olisi koskaan pitänyt laskea. En minä ole vaatinut raatien poistoa Käärijän kohtalonkaan jälkeen.
Sama. Synkkää vahingoniloa voi hakea raadit ulos -huutelijoista, jotka eivät nyt olekaan tyytyväisiä.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42034
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Vaikka olinkin sitä mieltä, että ihan sama mitä valitaan, olen nyt kuitenkin sitä mieltä, että väärä laulu voitti. En tosin ole varma, mikä se oikea sitten olisi ollut, tai vähemmän väärä. Sara tai Sexmane tai se poppuli kai sitten.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
GuoZu8
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2378
Liittynyt: 25 Helmi 2019, 00:27
Paikkakunta: Alder danger

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja GuoZu8 »

Tämä oli katastrofi.

Aion niin hakea turvapaikkaa Ruotsista vadelmavenepakolaisena Malmön viisujen aikaan paetakseni Suomen kalsarihuumoria.

:ruotsi:

Tosin Norja houkuttelee enemmän, kun Norjakin on kova viisumaa ja olen edelleen katkera Ruotsin viimevuotiselle hegemoniavoitolle. Tai Islanti.
Viimeksi muokannut GuoZu8, 11 Helmi 2024, 08:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
🇫🇮👖🥚

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1859
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Ehkä tämä biisi äänestettiin voittoon "kännissä ja läpällä". Halpakopio Käärijästä, mukahauskaa heilumista. No, täytyy kai sitä kokeilla tätäkin, mutta tyytyväinen en ole. En kovin paljon surisi, jos jäätäisiin semifinaaliin tai vaikka YLE boikotoisi viisuja( mitä ei tapahdu ilmeisesti). 😡

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8166
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Katinka kirjoitti: 11 Helmi 2024, 08:11 En kovin paljon surisi, jos jäätäisiin semifinaaliin tai vaikka YLE boikotoisi viisuja( mitä ei tapahdu ilmeisesti). 😡
Eih, sitä mä en nyt enää tähän kestäisi että Yle boikotoisi ja tämä huumorikalsarikänniakti nousisi entistäkin suuremmaksi ja kuolemattomaksi legendaksi jonka voittospekulaatioista ei tulisi ikinä loppua. Parempi vaan että annetaan osallistua ja flopata karusti. Ehkä suomalainen yleisö oppii jotain uutta.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Vastaa Viestiin