UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Cyan Kicks – Dancing with demons

*****
30
13%
****
87
38%
***
71
31%
**
33
14%
*
10
4%
 
Ääniä yhteensä: 231

Staalo
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 57
Liittynyt: 16 Touko 2023, 12:06

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Staalo »

Miss Ludo kirjoitti: 11 Helmi 2024, 00:47 Täytyy todeta, että odotin Cyan Kicksiltä paljon, paljon enemmän. :eiei: Esitystä katsoessa tuli mieleen, että tämä voisi olla ihan hieno musiikkivideo, mutta jotenkin sellainen live-energia ja -läsnäolo jäi ikään kuin uupumaan.
Mulle tuli vähän tribuuttibändimäinen fiilis tästä UMK-esityksestä: ikään kuin olisi pukeuduttu suosikkibändin vetimiin ja sitten isolla lavalla hiukan ujostuttaa. 'Räväkät' esiintymisasut ei kuitenkaan oikein toimineet muun esityksen tukena. Biisissä sinänsä olisi ollut enempäänkin potentiaalia.

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 934
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

Cyan Kicksin live oli liian paljon kameralle tehtyä poseeraamista. Olisivat vetäneet enemmän rokkikeikan yleisölle, niin olisi voinut puraista paremmin. Jotain turhan kesyä oli lisäksi kokonaisuudessa. Pysyi kuitenkin itselläni vaivatta puntarikakkosena.
Somewhere in her smile she knows

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20520
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Cyan Kicks luotti Ylen kameratyöskentelyyn, kardinaalivirhe. Biisi olisi tosin toiminut about samanlaisella toteutuksella kameroiden suhteen kuin Hurricane. Joku asiasta mainitsikin, mutta Luke Black -tyylisen maailman hyödyntäminen olisi ollut kova juttu. Vaikka sitten niitä musavideon lonkeroita mukaan.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 758
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

Kamerasekoilu oli järkyttävävää. YLEn kameramiehet eivät selvästikään ymmärrä peruskuvakompositioista mitään. Silloin kun ei ymmärrä perusteita on turhaa yrittää jotain yli-innovatiivista. Ajoitukset ovat myös pielessä. Perusteet kuntoon, sitten vasta voidaan harkita rajojen rikkomista. Ei tällaiset amatöörit voi jatkaa suomen suurimman musashown kuvaajina. Tällä kertaa Cyan kick kärsi ehkä eniten kuvaajien osaamattomuudesta :jupinaa:

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Aleksi kirjoitti: 11 Helmi 2024, 15:03 Cyan Kicks luotti Ylen kameratyöskentelyyn, kardinaalivirhe. Biisi olisi tosin toiminut about samanlaisella toteutuksella kameroiden suhteen kuin Hurricane. Joku asiasta mainitsikin, mutta Luke Black -tyylisen maailman hyödyntäminen olisi ollut kova juttu. Vaikka sitten niitä musavideon lonkeroita mukaan.
Visuaalinen ilme jäi kyllä tässä tosiaan vajaaksi. Jäin kaipaamaan Alien-estetiikkaa, esim. Susannalle joku Giger-henkinen lettikampaus tai ainakin se videon ponnari.
I don't want more choice, I just want nicer things!

Ax234
Siemailija
Siemailija
Viestit: 151
Liittynyt: 06 Helmi 2024, 18:06

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Ax234 »

Tästä puuttui ne pyrot, niitä olisi kaivattu jo 2022 Cyanin esitykseen.

Luvattiin esitys, minkä jälkeen areena menee remonttiin. :roll: Jaa-a.

En ihan ymmärtänyt sitä likaisen lattian kuvaamista. Entä se kengän nuolenta? Hyi, tosiaan on oltava päästään sekaisim, että nuolee kenkää.

Kaiken kaikkiaan ihan hyvä esitys oli kuitenkin. Loppu olisi pitänyt olla räjähtävämpi, olisi kaivannut ne pyrot.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8168
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Eiks Cyaaneita kritisoitu 22 vuonna siitä, että olivat liian etäällä toisistaan. Nyt sit arvostella louskutetaan että olivat liian läjässä. Mikään ei tunnu kelpaavan.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

greenbrown
Maistelija
Maistelija
Viestit: 33
Liittynyt: 11 Tammi 2024, 13:24

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja greenbrown »

Oli kyllä livenä ihan armottoman sekava esitys kun kamerat heiluivat koko ajan edessä. Mut juuri niin kädenlämpöinen veto kuin heiltä odotinkin. Pahoittelut negistelystäni, mutta josko nyt he ja yle uskoisivat ettei ruotsimankelin läpi käynyt poprock uppoa, ei enää enempää revansseja kiitos!

Avatar
Zera
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3738
Liittynyt: 19 Heinä 2006, 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Zera »

Esitys ei ihan onnistunut, tässä oli munkin mielestä sekavaa kuvausta. Lisäksi laulajan lattialla kieriminen ja kengän nuoleminen olivat outoja. Tämä toimi paremmin paikan päällä katsottuna. Asuista ja savuefekteistä tykkäsin. Biisikin voisi olla tykimpi, vaikka hyvä tämäkin on.

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2049
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Einingia kirjoitti: 11 Helmi 2024, 12:41
Taikahuilu kirjoitti: 21 Tammi 2024, 13:58

Tuskin.
Kyllä tämä nytkin voitosta taistelee, niillä on menevä live toisin kuin Saralla...veikkaan.
Eli CK on 1. tai 2.
Näin.
Niin olen todella yllättynyt kun esitys oli NIIN pliisu NIIN penkin alle :heihaloo:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42046
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Staalo kirjoitti: 11 Helmi 2024, 13:31 Mulle tuli vähän tribuuttibändimäinen fiilis tästä UMK-esityksestä: ikään kuin olisi pukeuduttu suosikkibändin vetimiin ja sitten isolla lavalla hiukan ujostuttaa. 'Räväkät' esiintymisasut ei kuitenkaan oikein toimineet muun esityksen tukena.
Juu. Tässä esitettiin jotain, mitä ei oikeasti oltu. Muiden esityksissä oli puutteensa, mutta ei tätä ongelmaa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
yeahyeahfire
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 757
Liittynyt: 21 Tammi 2020, 14:06

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja yeahyeahfire »

greenbrown kirjoitti: 11 Helmi 2024, 15:44 Mut juuri niin kädenlämpöinen veto kuin heiltä odotinkin. Pahoittelut negistelystäni, mutta josko nyt he ja yle uskoisivat ettei ruotsimankelin läpi käynyt poprock uppoa, ei enää enempää revansseja kiitos!
Nimenomaan. En halua olla ilkeä ja toivon bändille kaikkea hyvää, jos tämä on heidän autenttinen tyylinsä niin mikäs siinä. Mutta Suomen edustajaksi tämä lälly poprock olisi ollut mulle ainoa, joka olisi rasittanut urakalla. Ehkä mua ärsytti tässä se, että yritettiin olla hurjan paljon edgympiä ja coolimpia kuin oikeasti oltiin. Jos ollaan pop niin ollaan ylpeästi pop, jos ollaan rock niin ollaan kunnolla rock, näitä jotka ei ole kumpaakaan en jaksa. En uskaltanut edes aiemmin sanoa tätä ja kirota lopputulosta, mutta mulle olisi oikeasti kelvannut edustajaksi mikä tahansa muu kuin tämä. Mutta tämä on mun mielipide ja makuja on monia, olihan tällä paljon tykkääjiäkin ja on edelleen!
Gonna miss you all but mostly the cat

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Minä sanoin jo hyvissä ajoin, ettei tällaiselle ruotsituotetulle poprokille ole täällä kysyntää.

Se vaikutti lopulta myös koko UMK:n lopputulokseen. Rokkisiiven kodittomia ääniä taisi luikahtaa aikamoinen kasa W95manille, kun se kappale sentään tuntuu jossain.

Minäkin haluan toivottaa Cyan Kicksille kaikkea hyvää, myös valitsemallaan tiellä. Tähtäinhän tässä on ulkomaille ja siellä tämmöinen toiminee Suomea paremmin.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2003
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

^ Joo, aina moni tuttuni vaihtoi Cyan Kicksistä Windowsmaniin umk-illan aikana kun Dancing with Demonista jäi liian muovinen vaikutelma lavalla
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Amone
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 349
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Amone »

Olin katsomassa finaalin ja meillä oli permantopaikat. Tämä oli aika erikoinen kokemus, koska ainakaan permannolle esityksestä ei näkynyt oikein mitään. Mustavalkoinen väritys hukkui pimeyteen ja bändi oli koko ajan lavan takana, kaukana yleisöstä. Tietty, eipä rumpusettiä minnekään liikutella.

Sen esityksestä näki, mitä skriineillä näytettiin, mutta aina sielläkään ei ollut kuvaa. Tässä ehkä pääsi yllättämään areenan ja lavan koko, eikä ajateltu että esitystä pitäisi skaalata sen mukaan. Normaaliksi keikaksi ihan ok, mutta ei tehnyt toivottua vaikutusta ja lopputulos näkyy tuloslistassa.

Aiemmin jo sanoin, että minusta Susannan asu ei ollut biisin tarinaan sopiva. Kuka lähtee taistelemaan demoneita vastaan narubikineissä? Jonkinlaista armoria olisin mieluummin rakennellut, kuten miehillä oli.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42046
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Amone kirjoitti: 11 Helmi 2024, 18:18 Tietty, eipä rumpusettiä minnekään liikutella.
Ai, miksei muka? https://youtu.be/rGJqLCuqssc?t=136
Rise, angel, shine, love!

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Tämä tosiaan kärsi huonosta kameratyöskentelystä. Idea on varmasti ollut kiva, mutta Ylen osaaminen ei vain riitä näin kunniahimoiseen meininkiin. Areenalla livenä tämä jäi aika kaukaiseksi ja jo siellä pystyi aistimaan, ettei nyt taida kamerat olla aina ihan kohdillaan.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7184
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Eilisen isoin pettymys oli tässä! :lohduton:. Olen monien kanssa samaa mieltä tuosta, että oli huonoa kameratyöskentelyä. Muutenkin esitys jäi sekavaksi & ihan kuin Susanna veti joissain kohtia epävireisesti. Lisäksi Susannan asu ei mielestäni sovi biisiin. Narubikineissä laulaa demoneista! :miettii:. Eikä biisi nyt niin vahva kyllä ole loppujen lopuksi. Olisin halunnut sen olevan enemmän rock, joka tästä jäi niin uupumaan. Kyllä mulle Hurricane on paljon parempi kuin tämä!

Toivon bändille tulevaisuuteen kaikkea hyvää!
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Amone
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 349
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Amone »

Aleksi kirjoitti: 11 Helmi 2024, 15:03 Cyan Kicks luotti Ylen kameratyöskentelyyn, kardinaalivirhe.
UMK:ssa on sama prosessi kuin viisuissakin, eli harkkojen jälkeen vedot katsotaan ja kamerakulmia yms säädetään yhdessä tuottajien ja artistin kanssa. Ylen tai kuvaajien piikkiin tätä ei tosiaankaan voi laittaa.

Luulen että lattian kuvaamisella on yritetty kuvata "jännästi" lattian heijastuksia. Jossain kuvissa ne näkyvätkin, mutta aika monessa huomio kiinnittyy vain likaiseen lattiaan.

Balkan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1203
Liittynyt: 11 Kesä 2010, 22:46

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Balkan »

Tämä oli areenalla kenraalissa minulle kaikkein suurin pettymys. Jotenkin todella sisäänpäinkääntynyt esitys, minulla oli hyvät paikat ja silti jouduin kaula pitkällä kuikuilemaan, että mitä ne siellä oikein kiehnää. Aiemmin sanotut kommentit esityksen räjähtävyydestä ja yllätyksellisyydestä jäivät täysin lunastamatta. Veikkasin kenraalin jälkeen, ettei tällä ole jakoa kolmen kärkeen, ja oikeinhan se meni. Sympaattinen bändi, mutta eiköhän UMK ole heidän kohdaltaan nähty.
'Cause we found something better,
plain answer, however
for I'll not surrender,
we found something better...

Avatar
Diva_La_Viva_74
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1422
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 07:36

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Diva_La_Viva_74 »

Balkan kirjoitti: 12 Helmi 2024, 09:45 Tämä oli areenalla kenraalissa minulle kaikkein suurin pettymys. Jotenkin todella sisäänpäinkääntynyt esitys, minulla oli hyvät paikat ja silti jouduin kaula pitkällä kuikuilemaan, että mitä ne siellä oikein kiehnää. Aiemmin sanotut kommentit esityksen räjähtävyydestä ja yllätyksellisyydestä jäivät täysin lunastamatta. Veikkasin kenraalin jälkeen, ettei tällä ole jakoa kolmen kärkeen, ja oikeinhan se meni. Sympaattinen bändi, mutta eiköhän UMK ole heidän kohdaltaan nähty.
No tän mä allekirjoitan 100% Koko UMK:n suurin pettymys oli tämä.
__________
No rules!- Cha cha cha - See on tee.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Mikä tässä muuten oli samaa kuin CK:n edellisessä UMK-esityksessä? Kun Susanna haastatteluissa sanoi, että jotain sieltä on tuotu lavalle.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2218
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

iiiduli kirjoitti: 12 Helmi 2024, 15:22 Mikä tässä muuten oli samaa kuin CK:n edellisessä UMK-esityksessä? Kun Susanna haastatteluissa sanoi, että jotain sieltä on tuotu lavalle.
Värit? Oisko? :heh:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2646
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Speed »

Amone kirjoitti: 12 Helmi 2024, 08:14
Aleksi kirjoitti: 11 Helmi 2024, 15:03 Cyan Kicks luotti Ylen kameratyöskentelyyn, kardinaalivirhe.
UMK:ssa on sama prosessi kuin viisuissakin, eli harkkojen jälkeen vedot katsotaan ja kamerakulmia yms säädetään yhdessä tuottajien ja artistin kanssa. Ylen tai kuvaajien piikkiin tätä ei tosiaankaan voi laittaa.

Luulen että lattian kuvaamisella on yritetty kuvata "jännästi" lattian heijastuksia. Jossain kuvissa ne näkyvätkin, mutta aika monessa huomio kiinnittyy vain likaiseen lattiaan.
Kenraalin jälkeen totesin tällä foorumilla, että vaikutti siltä, että Cyan Kicksin esityksessä tulee olemaan "jokin lisätty elementti", joka tulee näkymään finaalissa tv-kuvassa, mutta jota ei paljastettu vielä kenraalissa yleisölle. Tämä kommenttini liittyi nimenomaan ensivaikutelmaltaan epämääräiseen kameratyöskentelyyn. Kuva vaappui välillä lattiassa ja välillä ohi bändin jäsenten, joten aidosti oletin, että ulosajettavaan kuvaan tullaan lisäämään varmastikin joku elementti digitaalisesti, esim. lonkerot, koska sellaisenaan kuvaus näytti ikäänkuin vahingossa näytettäisiin kuvaa väärästä kamerasta. Naurahtelen finaalissa yksikseni odotuksilleni, kun tajusin, että tämä vaappuvaksi ja epämääräiseksi kuvailemani kuvaus olikin tarkoituksellinen tyylivalinta! :heh:

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2049
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Köyhän miehen show tulee mieleen finaaliesityksestä, ihan kuin tarkoituksella haluttiin vesittää koko juttu. Miksi? Oliko rahat loppu?
En tajua en :eiei:

Ax234
Siemailija
Siemailija
Viestit: 151
Liittynyt: 06 Helmi 2024, 18:06

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Ax234 »

iiiduli kirjoitti: 12 Helmi 2024, 15:22 Mikä tässä muuten oli samaa kuin CK:n edellisessä UMK-esityksessä? Kun Susanna haastatteluissa sanoi, että jotain sieltä on tuotu lavalle.
Se, että laulajalla on yllä jälleen uima-asu.

Staalo
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 57
Liittynyt: 16 Touko 2023, 12:06

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Staalo »

Einingia kirjoitti: 11 Helmi 2024, 17:44 Minä sanoin jo hyvissä ajoin, ettei tällaiselle ruotsituotetulle poprokille ole täällä kysyntää.
Amaranthe on Suomessa tosi suosittu... :mrgreen:
hra47 kirjoitti: 11 Helmi 2024, 15:41 Eiks Cyaaneita kritisoitu 22 vuonna siitä, että olivat liian etäällä toisistaan. Nyt sit arvostella louskutetaan että olivat liian läjässä. Mikään ei tunnu kelpaavan.
Sekin esitys oli aika kummallinen, kun aluksi kuvattiin vain laulajaa niin luulin että tässä on joku eurodance-tyylinen sooloakti. Kesti aika kauan hiffata, että taustalla näkyvät soittajat eivät olleetkaan grafiikkaa. Näin jälkikäteen ajatellen se -22 esitys oli kuitenkin visuaalina parempi kuin tämä, vaikka biisinä Hurrikaani oli huonompi.

Amone
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 349
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Amone »

Staalo kirjoitti: 12 Helmi 2024, 17:37
Amaranthe on Suomessa tosi suosittu... :mrgreen:
En tiedä tarkoititko tämän sarkasmiksi vai miten? Heillä on pari radiosoitossa olevaa biisiä, mutta muu tuotanto on melkoista kuraa.

Olin muutama vuosi sitten Kuopiorokissa ja Amaranthe oli siellä esiintymässä. Jussi69 juonsi heidät sisään ja pyysi yleisöä olemaan heille kilttejä :rofl:

Setissä on tosiaan ne pari radiosoittobiisiä, jotka eroavat muusta tuotannosta selvästi.

Avatar
Kjaer
Maistelija
Maistelija
Viestit: 33
Liittynyt: 19 Touko 2015, 21:27

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Kjaer »

Tämä oli ainakin permannolta katsoen tosi ponneton ja etäinen esitys (vaikka oli tosi hyvät paikat). Loppuaplodeistakin pystyi päättelemään, että ei osunut eikä uponnut yleisöön samaan tapaan kuin muut esitykset. Myöhemmin YLE areenasta katsoessani ihmettelin erityisesti kengän nuolemista. Kenen kenkä se oli? Ja miksi sinä tällaisena post covid-aikana nuolisit maasta löytämääsi kenkää?!? :nohyi:

Staalo
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 57
Liittynyt: 16 Touko 2023, 12:06

Re: UMK24: Cyan Kicks – Dancing with demons

Viesti Kirjoittaja Staalo »

Amone kirjoitti: 13 Helmi 2024, 10:26
Staalo kirjoitti: 12 Helmi 2024, 17:37
Amaranthe on Suomessa tosi suosittu... :mrgreen:
En tiedä tarkoititko tämän sarkasmiksi vai miten? Heillä on pari radiosoitossa olevaa biisiä, mutta muu tuotanto on melkoista kuraa.
Ei ollut sarkasmia, aika monesti olen ollut samoilla vestareilla, ja aina on ollut kenttä täysi ja jengi liekeissä. Bändin levyistä voi toki kokonaisuutena olla montaa mieltä, mutta on heillä kohtuullinen kavalkaadi tunnistettavia ralleja joita jengi joraa (en tiedä saavatko radiosoittoa, radiota olen viimeksi kuunnellut n. 2017). Ja Elize toki on suosittu, olisi kyllä varmaan ilman Amarantheakin.

Vastaa Viestiin