UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Sini Sabotage – Kuori mua

*****
31
15%
****
66
33%
***
46
23%
**
38
19%
*
21
10%
 
Ääniä yhteensä: 202

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2961
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Livessä oli kokonaan kadonnut musiikkividen tunnelma ja intensiivisyys.
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1094
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Tämä oli kyllä tosiaan jonkinasteinen livefloppi. :lohduton: Tätä vaivasi vähän sellainen more is more -ajattelutapa, ja me Suomen karsintoja seuranneethan tiedämme hyvin, mihin sellainen helposti johtaa. Myöskään laulu ei kulkenut niin hyvin kuin olisin toivonut.

Puku-/hiustempusta kyllä tykkäsin. :uujee: Vaihteeksi temppu, jota ei yritettykään toteuttaa vaivihkaa, vaan jota pohjustettiin ja vähän pitkitettiinkin. Stailaus yleisesti oli kyllä vähän kummallinen kermakakkuöveri. Minäkin pidin enemmän musiikkivideon estetiikasta. Sini tuntui olevan siinä enemmän kotonaan, ja hänen asenteensakin välittyi jotenkin paremmin.
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Saakohan Sini tästä nyt toisen hitin uralleen vai vieläkö Levikset repee tulee olemaan se ainoa kappale, josta Sini muistetaan? :miettii:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
pikkukettu
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 231
Liittynyt: 15 Touko 2009, 00:55

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja pikkukettu »

Hanhis kirjoitti: 11 Helmi 2024, 00:56 Itselleni isoin ongelma showssa oli epäonnistunut värimaailma ja stailaus. Todella kummallisia ja pliisuja valintoja. Ja kun se musiikkivideo oli niin kiva ja sähäkkä! Olisiko esityskonsepti voinut olla vaikka silkki-crazy-rokokoo... miksi juuri kermakakku... lateksi... pastellin sävyt... en ymmärrä.
Tästä täysin samaa mieltä! Jos värit olisivat olleet eloisammat ja Sini ei olisi alussa joutunut niin paljon keskittymään siihen, ettei putoa flyygelin päältä, olisi esitys kaiken muun rekvisiitan kanssa toiminut itselleni oikein hyvin! Pelkäsin pahempaa, mutta itse biisi lauluineenkin meni ihan hyvin. Sini on hauska esiintyjä pilke silmäkulmassaan ja se välittyi kivasti myös kameran kautta kotisohvalle. Kermakakkuhame, hattu yms stailaukset olisivat nekin olleet hyvät jossain toisenlaisessa värimaailmassa. Kenties valaistuksella olisi jotain myös voitu tehdä toisin mutta tuskin mitään ihmeitä kuitenkaan. Kuitenkin kivaa, että Sini oli mukana. Biisi jatkossakin kuunteluun, kuten myös podcastinsa.

Amone
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 349
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Amone »

Tämä oli videon perusteella itsellä top3:ssa, mutta live tiputti viimeiseksi. Tästä tulee mieleen, että esitykseen ei ole ollut oikein minkäänlaista yhtenäistä ideaa ja sitten on lähdetty tuohon vaatteidenvaihto -rumbaan kun muuta ei keksitty. Ylen tiimiltä varmasti syntyy kaikenlaisia hulluja ideoita, mutta niistä pitäisi osata poimia ne helmet joita kannattaa viedä eteenpäin.

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1495
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

Sini ollut hiljaa somessa umk jälkeen, tuntuu sinällää pahalta hänen puolestaan ja uskon että harmittaa. Voi olla että lähipiiri hypettänyt voittomahdollisuuksia liikaa.
<3

Avatar
Diva_La_Viva_74
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1422
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 07:36

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Diva_La_Viva_74 »

Sini oli nousussa ennen liveä mun puntarissa, mutta live tiputti viimeiseksi. Liikaa oli lavalla vilskettä, vaikka ne asunvaihdot oli sinänsä ok. Screenitaustoista en tykännyt yhtään :roll:
__________
No rules!- Cha cha cha - See on tee.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8168
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja hra47 »

iiiduli kirjoitti: 13 Helmi 2024, 00:06 Saakohan Sini tästä nyt toisen hitin uralleen vai vieläkö Levikset repee tulee olemaan se ainoa kappale, josta Sini muistetaan? :miettii:
Toivottavasti saa, olihan biisi (ja video) kisan paras. Live jätti toivomisen varaa, esim. se flyygelin päällä kelliminen vaikutti laulusuoritukseen.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8168
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Niin joo, muistui mieleen, että mähän ennen UMK:ta totesin, että tässä on ainekset pudota korkealta ja kovaa. Ikävä kyllä se toteutui, kun kisan jumboksi jäi. Annoin mä pari ääntä tällekin esitykselle silti.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Tekoripset kirjoitti: 13 Helmi 2024, 10:03 Sini ollut hiljaa somessa umk jälkeen, tuntuu sinällää pahalta hänen puolestaan ja uskon että harmittaa. Voi olla että lähipiiri hypettänyt voittomahdollisuuksia liikaa.
Juu, kaikki muut kilpailijat aika nopeasti finaalin jälkeen laittoivat someen kiitokset sun muut, mutta Sini tosiaan on ollut hipihiljaa. Hänen pitäisi muistaa, että Benjaminkin sai uralleen ihan mukavan nosteen, vaikka viimeiseksi sijoittuikin. Uusia biisejä nyt vaan tekemään.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10723
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja WildDance »

hra47 kirjoitti: 13 Helmi 2024, 12:17 Niin joo, muistui mieleen, että mähän ennen UMK:ta totesin, että tässä on ainekset pudota korkealta ja kovaa. Ikävä kyllä se toteutui, kun kisan jumboksi jäi. Annoin mä pari ääntä tällekin esitykselle silti.
Mistäs korkealta tämä tippui? :mitvit: Ei kai kukaan pahemmin tämän mahdollisuuksiin uskonut ja vedonlyönnissäkin keikkui tokavikana. Lähipiirissä voinut toki olla oma kuplansa.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8168
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Olihan Sini tuolla yleisketjun äänestyksessä tokana reilulla marginaalilla Saran jälkeen. Ja jos sillä on mitään merkitystä (ja sillähän on), niin mun puntariykkönen.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Sinin lähipiirissä ainakin somen perusteella oli aikamoinen kupla, sen verran paljon kaikki somesta tutut kasvot kappaletta jaksoivat hehkuttaa. Kai tuollainenkin voi olla vaarallista, jos se tarttuu itse artistiin ja saa kuvittelemaan, että nyt on Levikset repee tasoinen biisi käsissä. Että siinä mielessä Sini on voinut tippua korkealta.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Kjaer
Maistelija
Maistelija
Viestit: 33
Liittynyt: 19 Touko 2015, 21:27

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Kjaer »

Sini taisi olla myös pettynyt siihen, että joutui aloittamaan show’n. Itse koin esityksen katsomosta käsin viihdyttävänä ja biletin ihan täysillä. Tämä biisi laittaa bilejalkaa vipattamaan ja olisi tosiaan kiva ollut tanssia sitä myös jatkoilla.

Areenasta jälkikäteen katsoessa esitys tuntui sekavalta ja värimaailma laihalta alkuperäiseen värikimaraan verrattuna. Toppakaapu alussa oli liikaa. Pidin enemmän Sinin stailauksesta musiikkivideolla.

Myös taustascreenien käyttö oli esim. Pilvin esityksessä tehty paremmin. Oliko se edes Sini itse, josta oli tehty ihmisviuhka screenille vai joku tanssija/tekoälyn tuotos?

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1955
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja hercules »

Minä itse olen ajatellut että UMK on jo voitto sinänsä, ei niillä pisteillä ole väliä. Monet ovat osoittaneet että tuloksella ei ole mitään väliä uran tai menestyksen suhteen. En edes muistanut miten Benjamin sijoittaitui vaan miten hienon buustin hän sai uralleen. Se on täysin sattuman kauppaa millaisia kilpailubiisejä on mukana, millainen lavashow muodostuu jne. Sini veti hyvin ja oli valloittava UMK-persoona. Hän voisi saada paljon menestystä uralleen jos ottaa tästä kaiken irti ja tuo lisää musiikkia listoille. Ehkä kuppila liikaa ylianalysoi somehiljaisuutta.
Nyt ne verhot kii

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1880
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Possu »

iiiduli kirjoitti: 13 Helmi 2024, 00:06 Saakohan Sini tästä nyt toisen hitin uralleen vai vieläkö Levikset repee tulee olemaan se ainoa kappale, josta Sini muistetaan? :miettii:
Ei muuttanut yhtään mitään. Tämä biisi tulee hautautumaan jo tämän vuoden puolella unholaan. Näin yleensä käy, kun kappaleen kertosäe on olematon.

Sininä puskisin nyt välittömästi uutta biisiä ulos ja koittaisin UMKn jälkihöyryissä hyödyntää kaikenlaisen näkyvyyden. UMK-visiitti ei ollut floppi, mutta ei se nyt mikään lottovoittokaan ollut.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Sini on nyt avannut tuntemuksia Cheers to Ugly Me -podcastissaan. Kertoo kokemuksen olleen traumoja auki repivä, jo pari päivää ennen finaalia kokemus muuttui traumaattiseksi, alkoi nousta pintaan negatiivisia ajatuksia, alkoi nähdä itsensä luuserina. On ylpeä, että ylipäätään pystyi shown lavalla vetämään ja nyt haluaisi sitten vain unohtaa koko jutun. Kokemus on aina ollut tällainen, on koittanut keksiä keinoja muuttaa sitä, mutta niin ei vain millään käy. Oli jo pitkällä sillä tiellä, että rakasti itseään ja pystyy mihin vaan, mutta nyt sitten tuli sille takapakkia.

Podi löytyy esim. Spotifysta.

Sinihän on haastatteluissa sanonut, että oli jo hautaamassa koko musiikkiuran ja ilmeisesti aika pitkällä siinä ajatustyössä, mutta päätti kuitenkin lähteä vielä kokeilemaan. Jossain muistaakseni myös puhui siitä, että nyt voi tehdä musiikkia rennommalla otteella, mutta ei se ehkä ihan siltä nyt kuulosta. Itselle tuli sellainen olo, että ehkä se musiikin tekeminen ei kuitenkaan enää ole Sinin juttu, hän tuntuu niin pakonomaisesti metsästävän samanlaista onnistumista kuin Levikset repee, että se hautaa alleen kaiken hyvän.
Viimeksi muokannut iiiduli, 15 Helmi 2024, 06:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
sienimursu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2225
Liittynyt: 28 Huhti 2015, 21:42

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja sienimursu »

^ Tosi harmittavaa kuulla :lohduton: Sini vaikuttaa mukavalta ihmiseltä ja "kuori mua" on kyllä minun kirjoissani ainakin vuosisadan bängeri ja niin hyvät vibat.
This is bread. I mean, heh, this is bread aaand like it's really good it's good bread. :joojoo:
- Viki Gabor, 2019

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10723
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Sini vaikuttaa todella herkältä ihmiseltä. Ehkä UMK ei ollut hänelle oikea konsepti ja paikka. Vaikuttaa myös ihmiseltä, joka kokee musiikkiuran liian raskaaksi ja se ei tosiaan ole mikään heikkouden merkki. Koen kyllä oudoksi, että noinkin herkkänä ja epävarmana henkilönä piti UMK:ta oikeana tienä paluulle, vaikka ei edes tiennyt haluaako edes musiikkia julkaista ollenkaan? :mitvit: Vaikka ei formaatista paljoa tietäisikään niin luulisi tietävän, että joutuu somemyllytykseen.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Tuli radiossa vastaan JVG:n mainos tulevasta kiertueesta ja samassa mainittiin, että myös Sini Sabotage mukana. Eli selkeästi ainakin sen verran aikoo olla vielä tekemisissä oman musiikkinsa kanssa.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8168
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Minusta Kuori mua oli UMK:n paras biisi. Harmillinen lopputulos.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Elliotviisu
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 13 Touko 2018, 12:07

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Elliotviisu »

Silmiä avaava kokemus, kun noinkin omaan silmään rohkean, lahjakkaan ja "coolin" oloinen nainen tuntee itsensä luuseriksi. Näkisipä Sini itsensä muiden silmin!

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1955
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja hercules »

Toivottavasti jatkaa musan tekoo. Benjaminkin tehnyt kovaa duunia puskeekseen läpi. Jotenkin kuulosti että Sini ois odottanut jotain Käärijän kaltaista menestystä mikä ajatuksena on absurdi. Toisaalta en usko että olisi kestänyt viisupaineet. Kuulostaa yhtä herkältä kuin Sara. Hän otti kait tämän todella kilpailuna. Yhdistettynä aikaisempiin traumoihin ja ehkä työstettävään itsetuntoon niin lopputulos on harmillinen.

Olet Sini upea ja teit hienon shown. Suurimmat möröt on pääsi sisällä ja toivottavasti saat asiat työstettyä <3
Nyt ne verhot kii

Ax234
Siemailija
Siemailija
Viestit: 151
Liittynyt: 06 Helmi 2024, 18:06

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Ax234 »

Onneksi meillä on karsinnat ja syystäkin.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8168
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja hra47 »

hercules kirjoitti: 15 Helmi 2024, 13:30 Jotenkin kuulosti että Sini ois odottanut jotain Käärijän kaltaista menestystä mikä ajatuksena on absurdi.
Ehkä ei Käärijän kaltaista menestystä, mutta kilpailutilanne johtaa helposti siihen, että vertaa itseään kilpakumppaneihin ja siitä tulee sitten riittämättömyyden tunteet pintaan. Varsinkaan jos liveshown suunnittelu ei ole lähtenyt menemään nappiin.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3806
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Kovasti tsemppiä Sinille ja toivottavasti saa pahan mielen ja fiiliksen paremmaksi pian. Pakko myös sanoa, että tosi hienoa ja rohkeaa, että Sinin kaltainen rohkean ja vahvan oloinen nainen uskaltaa tuoda avoimesti omaa pahaa oloaan ja herkkyyttään esille. Monesti juuri tuollaiset vahvat ihmiset jäävät yksin, kun monet ajattelevat heidän kestävän kaiken minkään hetkauttamatta ja lisäksi myös vahva ihminen ei välttämättä osaa sanoa ääneen omaa pahaa oloaan. Ja toivonkin hänen saavan pian jotain uuta ja positiivistä juttua.


Hieman harmittaa , kun olisin halunnut nähdä tän esityksen enemmän jossain coolissa clubi tunnelmissa tai jossain coolissa showssa, kuin mitä nuo peruukkileikit.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Amone
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 349
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Amone »

Voi kun tähän liveen olisi saatu tuotua se sama asenne ja fiilis kuin videossa oli. Minusta biisissä oli potentiaalia ja Sinissä persoonana luonnetta. Totta kuitenkin, että tämä pyöritys on niin raakaa, että itseluottamuksen täytyy olla kunnossa, muuten kokemus voi olla musertava.

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5597
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Päähän on nyt muutamaksi päiväksi takertunut kohta "Sí-sí-sí-🧅".

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1149
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Minäkin haluan sanoa kannustuksen sanoja Sinille; tykkäsin Sipulista ihan hirmun paljon! Sini säteili erityisesti videolla, ja uskon ihan täysin, että säteily olisi voinut päästä paremmin valloilleen myös livenä, jos vain ei olisi koottu niin haastavaa temppurataa. Mutta tästä opiksi ja eteenpäin, livestä ja liven ideoista ei koskaan voi syytellä ketään yksinomaisesti, vaan kokonaisuus on useiden osiensa summa.


Itsekin joskus eräänlaista esiintymistyötä tehneenä tunnistan päänsisäiset möröt ja niistä kovasti kärsinkin (se on syy, miksi en sitten "oikeasti" esiinnykään enää millään tavalla), mutta aina se yllättää, kun rohkean oloinen ja säteilevä ihminen niistä kertoo. Toivon kovasti voimia ja iloa Sinille sekä musiikin tekemiseen että musiikin esittämiseen joka tapauksessa.


Ja haluaisin lähettää Sinille terveiset puolisoltani, joka sanoo, että Sini on ollut yksi Suomen kovimpia räppäreitä. On kuunnellut myös muutakin tuotantoa, eikä Levikset ole kuulemma paras kappale. Sanoi myös, että Sipuli oli Sinille turhan helppo ja yksinkertainen kappale, että Sini olisi ollut parhaimmillaan, jos kappale olisi haastanut Siniä enemmän. Eli kyllä täällä luotetaan ja kannustetaan. <3


edit sekava täti täällä kirjoittelee käsittämättömiä lauserakenteita

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1094
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: UMK24: Sini Sabotage – Kuori mua

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Sini kyllä valloitti minut persoonallaan ihan täysin UMK:n aikana. Hän oli niin välitön, positiivinen ja hauska. :ihana: Onkin ollut kurjaa lukea nyt siitä, miten ikävän fiiliksen UMK hänelle jätti. Ei hänen tarvitsisi lainkaan kokea itseään epäonnistujaksi. :hali: Monet pitivät biisistä, ja kansainvälisissäkin viisuympyröissä esiintynyt mother-nimitys vaikutti ilahduttavan myös itse Siniä. Show ei ollut minusta kovin onnistunut, mutta monta muuta onnistumista Sinin UMK-matkalle kyllä mahtui!
lumi11 kirjoitti: 20 Helmi 2024, 22:15Sini säteili erityisesti videolla, ja uskon ihan täysin, että säteily olisi voinut päästä paremmin valloilleen myös livenä, jos vain ei olisi koottu niin haastavaa temppurataa.
Tästä olen täsmälleen samaa mieltä. Harmillista, että livestä rakentui sellainen more is more -överipläjäys. Ne harvoin toimivat.
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Vastaa Viestiin