Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Windows95man – No rules!

*****
55
20%
****
76
28%
***
51
19%
**
48
18%
*
44
16%
 
Ääniä yhteensä: 274

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1959
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hercules »

Elän hieman sille ajatukselle että Käärijä ja Erika menisi laulaa Ruoskan viisulavalle, missä sanoma on että p*skaa tulee niskaan mutta "kipu kiihottaa". Tämä duo ainakin tukisi toisiaan ja näyttäisi keskaria biisillään kaikille niille W95M ja Henrin maalittajille.

Edit. No on No Rulesissa vastaavan kaltainen sanoma. Nyt pitäisi kaivaa se motto taas esiin.

"See If I care, see me slay!"
Viimeksi muokannut hercules, 14 Helmi 2024, 14:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nyt ne verhot kii

Ax234
Siemailija
Siemailija
Viestit: 151
Liittynyt: 06 Helmi 2024, 18:06

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Ax234 »

Samiasd kirjoitti: 14 Helmi 2024, 14:02
Ax234 kirjoitti: 14 Helmi 2024, 13:58 Mutta eihän tää voi mennä näinkään, että ensin ilmoittaudutaan mukaan, tehdään ja teetetään hemmetisti työtä UMK:n eteen, kotikatsojat äänestää maksullisillakin äänillä voittoon kisassa, minkä budjetti on miljoona euroa ja sitten todetaan, et ups, säikähdimme, pelkäämme, emme lähde kisaamaan.
Toisaalta, saman verran työtä tehtiin myös muiden kuuden eteen ja monet myös äänestivät heitä maksullisilla äänillä. Pitäisikö meidän muita äänestäneiden alkaa kiukutella siitä, että äänemme menivät hukkaan?
No voi hyvä tavaton. Ei pidä alkaa kiukuttelemaan, eihän tässä kukaan niin väittänyt eikä tässä kai kukaan kiukuttele?

Kyllähän kai jokainen tajuaa, että vain yksi pääsee viisuihin UMK:sta, eli oma ääni voi mennä myös hukkaan. :stupido: Mutta eihän kukaan oleta, että UMK:n voittaja EHKÄ lähtee viisuihin tai että EHKÄ Suomi kisaa tänä vuonna. Oletus oli, että äänestyksen lopputuloksen voittaja tai edes joku kisassa ollut edustaa meitä viisuissa. Emme olettaneet, että tässä nyt ehkä valitaan meidän edustajaa.

Äänestän jotakin seitsemästä = kukaan seitsemästä ei lopulta tee sitä, mitä luvattiin äänestyksen aiheuttavan = huijattu olo. Ihan tässä on selkeä logiikka "kiukun" taustalla.

Ei anneta kiusaajille valtaa ja voimaa.
Viimeksi muokannut Ax234, 14 Helmi 2024, 14:38. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Hakkis
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 17
Liittynyt: 10 Helmi 2024, 23:42

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Hakkis »

Onko tää palestiina spämmi yms. Muu kiusaaminen vaan Suomi ilmiö, kun ei muilla valituilla artisteilla tunnu tätä ongelmaa olevan Ainakaan julkisesti eivät ole tuoneet esiin näin paljon.

Luulisi, että nämä Palestiina spämmijät olisivat Luxemburgin edustajan kimpussa, joka on puoliksi israelilainen ja jonka veli taistelee Israelin riveissä Gazassa tällä hetkellä ja jolle tuo laulu on omistettu.

Ax234
Siemailija
Siemailija
Viestit: 151
Liittynyt: 06 Helmi 2024, 18:06

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Ax234 »

viisuilta kirjoitti: 14 Helmi 2024, 14:18 Voispa Henriä tukee enemmän ja sanoa et kaikki on hänenkin puolella ja sen tuen voi näyttää myös siellä viisuissa eikä hän tee mitään väärin vaikka Israelin kanssa ois samoissa viisuissa.
:ihana: Juuri näin, ihania sanoja! Nyt tarvitaan tukea ja lempeyttä, eikä hyökkäilyjä.

Panda
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 91
Liittynyt: 19 Tammi 2023, 16:33

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Panda »

Ax234 kirjoitti: 14 Helmi 2024, 14:30
viisuilta kirjoitti: 14 Helmi 2024, 14:18 Voispa Henriä tukee enemmän ja sanoa et kaikki on hänenkin puolella ja sen tuen voi näyttää myös siellä viisuissa eikä hän tee mitään väärin vaikka Israelin kanssa ois samoissa viisuissa.
:ihana: Juuri näin, ihania sanoja!
Olisi mahtavaa jos saisi tukea osoitettua jotenkin konkreettisesti ja näkyvästi. IG dm:ää toki voi laittaa, mutta en tiedä, joku hs:n juttu tms. jossa puitaisiin sitä, että paskan vastineeksi on iso joukko ihmisiä jotka ovat heidän takanaan ja haluavat nähdä heidät Malmössa. Toki en halua heidän sinne lähtevän jos eivät itse pysty elämään sen valinnan kanssa, mutta lähtemättä ei saa jättää siksi, että paskaa sataa niskaan ulkopuolisilta vaikka itse olisi ok sen kanssa, että sinne menee. Jos jollain on verkostoissa joku näppärä kulttuuritoimittaja, niin ehkä voisi vinkata, että esim. täällä löytyy kaksikolle iso tukijoukko joka sivutolkulla vuodattaa tuskaansa kun tuntuu artistien puolesta pahalta tämä ihmisten käsittämätön ilkeys.
Call me what you may, see if I care, see me slay

AX + X0
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1080
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 19:34

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja AX + X0 »

Mielenkiintoista olisi kyllä tietää, että mikä on tämä Ylen ”olemassa oleva varasuunnitelma” ? Onko esim. Siipola luvannut jo tarvittaessa lähteä mukaan vai suorittaako Yle jonkun erillisen sisäisen valinnan? Jotenkin minun on vaikea nähdä, että Siipolakaan lähtisi, jos WM95 kieltäytyisi.

On tästä kyllä aikamoinen soppa saatu nyt aikaiseksi. Enkä tässä nyt syytä Yleä, enkä kyllä Keisteriäkään. Vaikea tilanne kaikille osapuolille.
” Tämä kappale on todella erilainen, ainutlaatuinen ja persoonallinen, ja se onnistuu todella erottumaan massasta.”

- Viisu-Alno kuvaillessaan Kyprosen kappaletta 24.3.2023

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1095
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Nostan uudestaan tämän mahdollisuuden:
Miss Ludo kirjoitti: 14 Helmi 2024, 13:54Keksiikö kukaan mitään fiksua keinoa, jolla voitaisiin laajemmin ja näkyvämmin osoittaa tukea Teemulle ja Henrille tässä tilanteessa? Pitäisikö perustaa Facebook-sivu tai jotain? Minulla on tosi vahvasti sellainen olo, että haluaisin tehdä jotain enkä vain seurata sivusta, kun edustajia hiillostetaan. Haluaisin teroittaa kaikille sitä, ettei artistien kiusaaminen hyödytä ketään eikä mitään, vaan paine pitäisi kohdistaa ihan muille tahoille. Kuulostaako tyhjänpäiväiseltä, vai olisiko joku peräti innokas lähtemään mukaan tällaiseen? :surrur:
Kirjoitin itse asiassa äsken jo alustustekstin, jonka voin tarvittaessa laittaa tännekin näytille. Mutta olisi kiva kuulla, olisiko tällaisesta sivusta kenenkään mielestä ylipäätään hyötyä. Toisiko se meidän tukea näkyvämmäksi, vai muuttuisiko sekin vain maalittajien taistelutantereeksi? :raaps:

Jotain mielestäni olisi joka tapauksessa hyvä tehdä, jotta mekin saisimme äänemme kuuluviin. Olen ihan valmis nousemaan barrikadeille, kunhan keksitään sille sopiva väylä!
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

AX + X0 kirjoitti: 14 Helmi 2024, 14:53 Jotenkin minun on vaikea nähdä, että Siipolakaan lähtisi, jos WM95 kieltäytyisi.
Toisaalta Sara oli todennäköisesti valmistautuneempi UMK-voittoon kuin Teemu ja Henri. Jotenkin tuntuu, että kyse ei ole vain ja ainoastaan Israel-tilanteesta.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Panda
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 91
Liittynyt: 19 Tammi 2023, 16:33

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Panda »

Samiasd kirjoitti: 14 Helmi 2024, 15:07
AX + X0 kirjoitti: 14 Helmi 2024, 14:53 Jotenkin minun on vaikea nähdä, että Siipolakaan lähtisi, jos WM95 kieltäytyisi.
Toisaalta Sara oli todennäköisesti valmistautuneempi UMK-voittoon kuin Teemu ja Henri. Jotenkin tuntuu, että kyse ei ole vain ja ainoastaan Israel-tilanteesta.
Asian todellisen laidan tietää vain T&H. Mutta jos nyt spekuloidaan kuten täällä paljon tehdään, niin veikkaisin, että tämän kaksikon taiteellisissa piireissä on suht paljon Israelia kohtaan antipatiaa tässä maailman ajassa (ja ehkä myös näillä kahdella artistilla itselläänkin), ja se on lävähtänyt puhelimeen niiden kaikkien muiden viestien lisäksi joissa sitten tavan tallaajat kokevat oikeudekseen ilmaista Israel-antipatioitaan ei niin sivistyneesti itselle tuntemattomille ihmiselle. Kyllähän se pistää miettimään jos elää sellaisessa viitekehyksessä jossa Israelin boikotoiminen nähdään hyvin tärkeäksi, ja sitten vielä ne tuntemattomat siihen päälle raivoaa samaa viestiä.
Call me what you may, see if I care, see me slay

Avatar
Pörheäpäärynä
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 248
Liittynyt: 04 Tammi 2024, 16:48

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Pörheäpäärynä »

Samiasd kirjoitti: 14 Helmi 2024, 15:07
AX + X0 kirjoitti: 14 Helmi 2024, 14:53 Jotenkin minun on vaikea nähdä, että Siipolakaan lähtisi, jos WM95 kieltäytyisi.
Toisaalta Sara oli todennäköisesti valmistautuneempi UMK-voittoon kuin Teemu ja Henri. Jotenkin tuntuu, että kyse ei ole vain ja ainoastaan Israel-tilanteesta.
Sama fiilis itsellänikin. En viitsi sen suuremmin spekuloida toisten ihmisten mielentiloilla, mutta on kyllä totta että tämä maailmantilanteeseen vetoaminen olisi myös ehkä heille itselleen kivuttomimpia tapoja jättää edustustehtävä, mikäli ei oikeasti ole motivoitunut lähteä viisuilemaan. Toivoisin toisaalta, että olisivat suoraselkäisiä asian kanssa, sillä tämän Israel-kortin käyttö aiheuttaa seurauksia ja kohtuuttoman taakan mahdolliselle seuraavalle Suomen edustajalle kuten täällä on aikaisemmin todettu. Tai ehkä paska on jo housussa, eikä sitä voi enää välttää, oli tilanne mikä tahansa.

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2221
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Jos UMK: hon mukaan lähtee niin silloin pitää olla kyllä valmistautunut voittoon vaikka se ois todella epätodennäköistä. Mun on vaikea uskoa et kyse ois nyt siitä, varsinkin kun on aikuisista ihmisistä kyse.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Teemullehan voitto on unelmien täyttymys! Henrille vähän tiukempi paikka, mutta hän on jo esiintynyt kolmeen kertaan täpötäydelle jäähallille ja tv-kameroille. Ainoa muuttuva tekijä on katsojien määrä ruudun takana, mutta sehän ei suoritukseen vaikuta.

Me uskomme teihin, Teemu ja Henri! :hali:
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1095
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Mun on kanssa vaikea uskoa, etteivätkö he olisi valmistautuneita tai motivoituneita viisumatkaan. Voitto tuli toki yllätyksenä, se on selvää, mutta täytyy kuitenkin muistaa, että he ihan itse lähtivät mukaan kilpailuun, jossa voi myös voittaa. Varmasti he siis miettivät etukäteen voiton mahdollisuutta ja sitä, mitä siitä seuraa ja mitä se kummallekin merkitsee. Täällä on paljon ollut puhetta Henristä, mutta itse uskon Henrinkin lopulta sitoutuneen edustusmatkaan, vaikka hän jäikin esiintyväksi solistiksi vähän niin kuin vahingossa. Tämä Israel-tilanne ja hurja someryöpytys nyt ehkä vain on sellainen myrskynsilmä, että siihen oli vaikeampi varautua ennalta. :eiei: En olisi itse ainakaan ikinä uskonut, että meno yltyisi ihan näin brutaaliksi.
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

aihe_
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 55
Liittynyt: 12 Touko 2017, 02:06

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja aihe_ »

AX + X0 kirjoitti: 14 Helmi 2024, 14:53 Mielenkiintoista olisi kyllä tietää, että mikä on tämä Ylen ”olemassa oleva varasuunnitelma” ? Onko esim. Siipola luvannut jo tarvittaessa lähteä mukaan vai suorittaako Yle jonkun erillisen sisäisen valinnan? Jotenkin minun on vaikea nähdä, että Siipolakaan lähtisi, jos WM95 kieltäytyisi.

On tästä kyllä aikamoinen soppa saatu nyt aikaiseksi. Enkä tässä nyt syytä Yleä, enkä kyllä Keisteriäkään. Vaikea tilanne kaikille osapuolille.
Luulen, että Sara Siipolan olisi helpompi lähteä viisuihin jo siksi, että hänellä on takanaan iso levy-yhtiö ja todennäköisesti muutenkin isompi tiimi, joka varmasti tukee lähtemisessä ja erilaisissa viestinnällissä asioissa joita eteen tulee.

Ax234
Siemailija
Siemailija
Viestit: 151
Liittynyt: 06 Helmi 2024, 18:06

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Ax234 »

Radio Suomen uutisissa sanottiin, että W95:lla on pari päivää aikaa päättää osallistumisesta.

Yle ei kuulemma pakota ketään osallistumaan.

Mitä jos W95 ei lähde ja vaikkapa 2 viikon päästä Israel poistetaan kisasta/vetäytyy. No, se on voi voi. Tuotakin pojat varmaan miettii nyt.

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2221
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Jos Ikkunapiispa ei nyt osallistu niin jää kyllä myös finaali katsomatta. Se ei tietenkään tarkoita ettenkö kunnioittaisi heidän päätöstä mut siinä vaiheessa ei olisi enää ollenkaan kiinnostusta katsella edes sitä finaalia, semeistä puhumattakaan.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1095
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Facebook-sivuidea ei toistaiseksi ole saanut vastakaikua, mutta laitan tähän nyt kuitenkin esittely-/alustustekstiraakileen, jollaista olen sinne suunnitellut. Mun on oikeasti kohta ihan pakko päästä tekemään jotain tai räjähdän. :parku: Josko tätä kautta tuki saavuttaisi paremmin Teemun ja Henrinkin? Vai olisiko jokin fiksumpi väylä? Itse en ole käyttänyt Facea aktiivisesti yli kymmeneen vuoteen, mutta en vain oikein tiedä, mihin muualle tällaisen yhteisön voisi perustaa. Enkä kestä olla hiljaa, aaa. Tärisen täällä, kun koen tästä tilanteesta niin suurta vääryyttä ja epäoikeudenmukaisuutta.

Windows95man eli Teemu Keisteri sekä laulaja Henri Piispanen valittiin viime lauantaina Uuden Musiikin Kilpailussa edustamaan Suomea Euroviisuissa toukokuussa 2024. Sen jälkeen he ovat joutuneet suoraan somemyrskyn silmään. Ihmiset painostavat valittuja artisteja jättäytymään pois edustusmatkalta, koska Israel on mukana kilpailussa.

Tämän sivun tarkoitus on osoittaa tukea Teemulle ja Henrille tässä erittäin vaikeassa tilanteessa. Heihin kohdistuu tällä hetkellä valtavaa painetta ja suoranaista somekiusaamista. Heitä vaaditaan kovin sanankääntein jättäytymään pois, ja heidän väitetään jopa tukevan kansanmurhaa, mikäli he osallistuvat.

Teemu ja Henri eivät tue kansanmurhaa, päinvastoin. He ovat julkisesti ilmaisseet, etteivät kannata Israelin toimia Gazassa, ja että he toivovat Israelin vetäytyvän pois Euroviisuista. Teemu on kertonut, että hän voisi mielellään lähteä edistämään vetoomusta, jossa eri maiden edustajat vaatisivat Israelia vetäytymään.

Juuri tämän enempää yksittäisillä artisteilla ei kuitenkaan ole vaikutusvaltaa. Sillä, että yksittäinen edustaja boikotoi Euroviisuja, ei ole mitään merkitystä kokonaiskuvan kannalta. Yle on jo ilmaissut, että sillä on varasuunnitelma edustajan jäädessä pois, eli Suomi ei aio jättää Euroviisuja väliin. Mikäli nykyinen edustajamme ei edustusmatkalle lähde, pallo siirtyy seuraavalle. Israelin sulkeminen Euroviisuista vaatisikin huomattavasti laajempia toimia kuin yksittäisten edustajien boikotit. Siksi myöskään artisteille kohdistetut vaatimukset ja syytökset eivät ole hedelmällisiä. Se ankara kritiikki ja painostus, jota Teemuun ja Henriin kohdistetaan somessa, ei ole asiallista. He eivät tehneet mitään väärin voittaessaan UMK:n, eivätkä he tue Israelia, mikäli he osallistuvat Euroviisuihin.

Gazan tilanne on järkyttävä, ja se on meistä monen mielessä jatkuvasti. Paineen pitäisi kuitenkin kohdistua päättäville tahoille eli tässä tapauksessa erityisesti EBU:lle, joka on viime kädessä vastuussa osallistujamaista. Yksittäisten artistien maalittaminen ei ole perusteltua.

Tämä sivu on siis omistettu edustajakaksikkomme tukemiselle. Toiveissa on, että someryöpytys loppuisi ja artisteille annettaisiin rauha päätöksenteon suhteen. Teemu ja Henri – te olette lähteneet edustamaan Suomea positiivisella energialla, ilon ja valon sanansaattajina. Meitä, jotka olemme teille siitä kiitollisia ja tsemppaamme ja tuemme teitä, on iso joukko. Toivomme, että pääsisitte lähtemään edustusmatkalle hyvillä mielin ja kevyin sydämin. Samalla ymmärrämme, että asiaa täytyy harkita perusteellisesti. Mitä ikinä päätättekin tehdä, tuemme teitä siinä.
// Lisäsin tuonne väliin vielä maininnan Ylen varasuunnitelmasta ja siitä, ettei Suomi aio jättää viisuja väliin, vaikka nykyinen edustaja vetäytyisikin.
Viimeksi muokannut Miss Ludo, 14 Helmi 2024, 16:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8169
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Hyvä kirjoitus, kiitos siitä. Itse en ole somessa, viimeinenkin yhteyteni katkesi kun Facebook antoi kenkää mulle, joten en osaa neuvoa asiassa yhtään kun en tunne sitä maailmaa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2964
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Ax234 kirjoitti: 14 Helmi 2024, 15:38 Radio Suomen uutisissa sanottiin, että W95:lla on pari päivää aikaa päättää osallistumisesta.

Yle ei kuulemma pakota ketään osallistumaan.

Mitä jos W95 ei lähde ja vaikkapa 2 viikon päästä Israel poistetaan kisasta/vetäytyy. No, se on voi voi. Tuotakin pojat varmaan miettii nyt.
Ei varmaankaan Israelia poisteta. Kisoja sponsoroi israelilainen yritys/tuotemerkki.

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2221
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

^^^

Tosi hyvä teksti :joojoo:


Yritin itse laittaa vielä yksityisviestiä ja kokeilin varmaan viidesti mut aina tuli et viestin lähetys epäonnistui :roll: No toivottavasti ei sit oikeasti menneet läpi sillä hieman hävettäisi jos ois sama viesti viidesti lähetettynä :kups:
Viimeksi muokannut viisuilta, 14 Helmi 2024, 16:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Pörheäpäärynä
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 248
Liittynyt: 04 Tammi 2024, 16:48

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Pörheäpäärynä »

Kaunis teksti, Ludo, kiitos paljon <3 pohdin tässä, olisiko esim. adressit.com fiksu kanava tuohon? Itselläni ei ole kokemusta sen käytöstä, mutta usein tällaiset ajankohtaiset asiat saavat tuon kanavan kautta paljon näkyvyyttä, myös valtakunnan medioissakin.

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2221
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Pörheäpäärynä kirjoitti: 14 Helmi 2024, 16:05 Kaunis teksti, Ludo, kiitos paljon <3 pohdin tässä, olisiko esim. adressit.com fiksu kanava tuohon? Itselläni ei ole kokemusta sen käytöstä, mutta usein tällaiset ajankohtaiset asiat saavat tuon kanavan kautta paljon näkyvyyttä, myös valtakunnan medioissakin.
Se vois olla tosi fiksu jos joku osais sitä käyttää :joojoo:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Satavarmasti lähtee nyt kerätään sympatioita tueksi että päätös on helpompi tehdä. Jos ei lähtisi niin kukaan muu ei mene tilalle sillä sitä lokaa ei varmasti halua ottaa vastaan ja vähiten Sara koska hän on muutenkin herkkä ja tunteellinen.

Panda
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 91
Liittynyt: 19 Tammi 2023, 16:33

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Panda »

viisuilta kirjoitti: 14 Helmi 2024, 16:05 ^^^

Tosi hyvä teksti :joojoo:


Yritin itse laittaa vielä yksityisviestiä ja kokeilin varmaan viidesti mut aina tuli et viestin lähetys epäonnistui :roll: No toivottavasti ei sit oikeasti menneet läpi sillä hieman hävettäisi jos ois sama viesti viidesti lähetettynä :kups:
Mä laitoin tänään instan kautta dm:n ja se ainakin meni perille kertalaakista.
Call me what you may, see if I care, see me slay

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2221
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

viisuilta kirjoitti: 14 Helmi 2024, 16:06
Pörheäpäärynä kirjoitti: 14 Helmi 2024, 16:05 Kaunis teksti, Ludo, kiitos paljon <3 pohdin tässä, olisiko esim. adressit.com fiksu kanava tuohon? Itselläni ei ole kokemusta sen käytöstä, mutta usein tällaiset ajankohtaiset asiat saavat tuon kanavan kautta paljon näkyvyyttä, myös valtakunnan medioissakin.
Se vois olla tosi fiksu jos joku osais sitä käyttää :joojoo:
Okei aika helpolta näyttää mut en halua omalla nimellä laittaa tällaisia. Jos joku muu vois niin ois hyvä :joojoo:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Panda
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 91
Liittynyt: 19 Tammi 2023, 16:33

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Panda »

Ludo, teksti oli hieno. Lähden mielelläni mukaan kyllä mihin vain mikä järkeväksi valikoituu. Edelleen hs:n juttu ois paras väylä, mutta ei nyt pikavalinnassa ole heidän toimittajiaan itsellä. Toki kaippa sinne voisi juttuvinkin antaa.
Call me what you may, see if I care, see me slay

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1095
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Kiitos teille. :hali: Mietin itsekin, että tuon kirjoituksen voisi periaatteessa muokata adressiksikin. Mutta toisaalta adressien ideahan on se, että niissä vaaditaan jotain - mitä me oikeastaan vaadittaisiin? :raaps: Somekiusaamisen loppua ja rauhaa artisteille joo, mutta niin yleispätevä pyyntö olisi ehkä vähän hassu adressin aihe.

Minä voin kyllä olla omallakin nimelläni mukana tässä jutussa, ei ole väliä. Roihuan nyt sellaisella tunteen palolla täällä, että menkööt vaikka anonyymiyskin samalla! :heh: Kunhan pääsisi nyt jotenkin osoittamaan tukensa.

Juttuvinkki jonnekin HS:lle voisi sekin toki olla paikallaan.
Viimeksi muokannut Miss Ludo, 15 Helmi 2024, 01:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2221
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

No kunhan jotain tehdään ja mieluiten mahdollisimman nopeasti eli aikalailla siis tänään et saadaan näkyvyyttä :joojoo:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1095
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Hei no jos kikkailen nyt ensialkuun sen FB-sivun? Ja sitten voin tarvittaessa vielä muokata tuosta adressinkin, jos sellaiseen päädytään. Kiire tällä tosiaankin alkaa jo olla, joten nyt vaan pökköä pesään niissä toiveissa että näkyvyyttä tulee!

Kiitos kaikille tuesta, on ihanaa kun en ole tässä yksin. :hali:
Viimeksi muokannut Miss Ludo, 15 Helmi 2024, 01:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
12pointsii
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 792
Liittynyt: 16 Tammi 2011, 23:12
Paikkakunta: München

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja 12pointsii »

Tsemppiä Teemulle ja Henrille!
Is there something wrong with who I am ?

Vastaa Viestiin