UMK24: Sara Siipola – Paskana

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Sara Siipola – Paskana

*****
140
54%
****
64
25%
***
38
15%
**
10
4%
*
8
3%
 
Ääniä yhteensä: 260

Avatar
Bellissima
Siemailija
Siemailija
Viestit: 160
Liittynyt: 05 Maalis 2019, 15:20

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Bellissima »

En kestä, jos siellä on kohta Miklu ja nublu! :rofl:
Me ollaan jossain rinnakkaisessa todellisuudessa pari

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8166
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Perukaa kaikki Israelin takia... raflaavasti aseteltuna 30000 tapettua siviiliä vs mikä tahansa, selvä peli.

Odottakaa, vielä ei saa
Pyöriä maa aurinkokin
Sammuttakaa ja tsemppibiisinne
Nyt ne verhot kii
Perukaa häät, ristiäiset
Linnut, junat ja internet
Pysäyttäkää
Ettekste nää?
Mä oon paskana
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2048
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Pörheäpäärynä kirjoitti: 15 Helmi 2024, 22:07
Taikahuilu kirjoitti: 15 Helmi 2024, 22:05 Ja jos Sara ei lähde, niin eikös CK ole seuraavana?
Sitten ei muuta kuin kunnon lavashow pystyyn :uujee:
MGN tuli kolmanneksi eli he olisivat Saran jälkeen vuorossa.
Ai ne räppärit......mä kyllä tykkäsin niitten esityksestä. No ne sinne sitten niitten pönttöjen kanssa (siis tarkoitan niitä puhujapönttöjä :repeilee:)

Näin ABBAn juhlavuonna.....tuli mieleen, että onkohan tämä umk-vuosi nyt tarkoituksella joku ylen vittuiluvuosi, kun tuntuu menevän ihan sirkukseksi koko touhu :mrgreen:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8166
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Sara näyttäis olevan illan Putouksessa tähtivieraana. Ellei sitten taas ole joku imitaatioparodia kyseessä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1954
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hercules »

hra47 kirjoitti: 17 Helmi 2024, 12:10 Sara näyttäis olevan illan Putouksessa tähtivieraana. Ellei sitten taas ole joku imitaatioparodia kyseessä.
Jotenkin luulisi että W95M olisi ollut ykkösenä tavoitteena saada. Nyt kun vetäytynyt julkisuudesta hetkeksi niin ei ole saatu mukaan. Sara ottaa tästä kuitenkin kaiken irti. Hän on sanonut tavoitteensa olla Suomen ykkösartisti. Piilottelemalla sitä ei saavuta. Rohkeasti vain esille ihailtavaksi ja arvosteltavaksi, molempia on jokatapauksessa luvassa. Luulen että Sara muistetaan ehkä isompana menestyjänä tästä UMK:sta kuten Erika Vikman. Pitää samalla yllä UMK:n suosiota.
Nyt ne verhot kii

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8166
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Jännä nähdä sivutaanko ohjelmassa millään tavalla tätä tämän hetken viisuedustukseen liittyvää epäselvyyttä... Saralta tuskin saadaan kommenttia niin pitkään kun W95 panttaa omaa kantaansa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2212
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

hercules kirjoitti: 17 Helmi 2024, 12:33
hra47 kirjoitti: 17 Helmi 2024, 12:10 Sara näyttäis olevan illan Putouksessa tähtivieraana. Ellei sitten taas ole joku imitaatioparodia kyseessä.
Jotenkin luulisi että W95M olisi ollut ykkösenä tavoitteena saada. Nyt kun vetäytynyt julkisuudesta hetkeksi niin ei ole saatu mukaan.
Varmaan johtuu Emma-gaalasta ettei ole Putouksessa. Tai sitten ei…

Ja hyvä ettei Sara sano mitään osallistumisen suhteen sillä jos sanoisi ”ei, en lähde jos kysyttäisi” niin kiusaajat lähtisi jo Miklun ja Nublun kimppuun…
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

W95man tosiaan taitaa haluta nyt viettää hiljaiseloa ainakin tämän viikonlopun, mutta jäin miettimään, onko hänellä edes halua nousta Suomen ykkösartistiksi.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1954
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hercules »

iiiduli kirjoitti: 17 Helmi 2024, 12:59 W95man tosiaan taitaa haluta nyt viettää hiljaiseloa ainakin tämän viikonlopun, mutta jäin miettimään, onko hänellä edes halua nousta Suomen ykkösartistiksi.
Jotenkin ollut vain fiilis että tämä on hänelle yksi taiteellinen projekti ja performanssi muiden joukossa ja tuleva fokus olisi jossain kalliolaisessa taidenäyttelyssä. En ole hänestä saanut oikein muuta irti. Mutta yllätyin kyllä noista kesän festarikiinnityksistä. Toki me odotamme että UMK:ssa olevat artistit saisivat näkyvyyttä ja suosiota mitä valtaosa kuitenkin hakee. Mutta W95M käyttää saamansa suosion kuten haluaa :joojoo:
Nyt ne verhot kii

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11936
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja sziget »

Laskin kappaletta hetkellisesti puntarissa ja kaduin nähtyäni esityksen. Tehokas ja omaperäinen. Sitä enemmän harmitti, kun se ei voittanutkaan. Ikävä tulos myös tulevia UMK:ja ajatellen. Noh, Italiassa oli 11 vuoden miesvoittajien putki ja lopulta sekin katkesi.
hra47 kirjoitti: 16 Helmi 2024, 13:11 Perukaa kaikki Israelin takia... raflaavasti aseteltuna 30000 tapettua siviiliä vs mikä tahansa, selvä peli.
Sodan uhreja ei saisi mainita, koska se on raflaavaa? Luvut kuitenkin kertovat, miten tämänkertainen Gazan sota eroaa aiemmista. Siis niistä, joita Ulkopinnan dokumentissa kutsuttiin "ruohonleikkuuksi", joka toistuu muutaman vuoden välein. Luvuilla on väliä, koska paljon muuta emme näe. Israel ei päästä ulkomaisia toimittajia Gazaan tuhoja tallentamaan.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2212
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Mulla ei tosiaan ole mitään Saraa vastaan mutta alkaa ottaa päähän noi fanien useat päivittäiset ”toivottavasti w95m luovuttaa et sara pääsee, lällälläää :heh: :heh: :heh: ” jodlaukset :roll:

1. MIKSI ne haluavat et Sara saa paskaa niskaan vielä tuplasti pahemmin?
2. MIKSI ne haluavat et Sara lähtee laulamaan pahasti nuotin vierestä ja mahdollisesti jäämään semiin sen takia, sillä tällainen biisi kyllä tarvitsee täydelliset vokaalit?
3. MIKSI ylipäätänsä pitää toivoa et voittaja vetäytyisi mahdollisesti vihakommenttien takia pois?


Haluaisin olla Saran tukena, jos Euroviisuihin vielä lähtee mutta näiden ylempien takia en pystyisi. Ehkä jonkun tukevan kommentin laittaisin mutta siinä se.

Ja varmaan minäkin toivoisin samaisessa tilanteessa et oma suosikki pääsisikin edustamaan mutta en mä sitä spämmisi päivittäin johonkin, samalle toivoen paskaa tulevaisuutta voittajalle.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8166
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hra47 »

sziget kirjoitti: 17 Helmi 2024, 14:16
hra47 kirjoitti: 16 Helmi 2024, 13:11 Perukaa kaikki Israelin takia... raflaavasti aseteltuna 30000 tapettua siviiliä vs mikä tahansa, selvä peli.
Sodan uhreja ei saisi mainita, koska se on raflaavaa?
Totta kai saa ja pitääkin. Asioiden vastakkainasettelusta olen eri mieltä. Koko maailmaa ei voi pysäyttää ja perua jos jossain päin maailmaa on ihmisoikeusongelmia. Venäjän kohdalla boikottiuhkaukset viisuissa toimivat ja hyvä niin, Israelin kohdalla ei näytä siltä. Kantakoot sitten seuraukset osallistumisestaan (buuaukset, sun muun). Israelin hallinto tuntuu olevan röyhkeä ja vuosikymmeniä jatkuneen matalan intensiteetin sodan kovettama, joten tuskin ne antavat periksi viisujenkaan kaltaisessa suht vähäpätöisessä asiassa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11936
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja sziget »

viisuilta kirjoitti: 17 Helmi 2024, 14:18 Mulla ei tosiaan ole mitään Saraa vastaan mutta alkaa ottaa päähän noi fanien useat päivittäiset ”toivottavasti w95m luovuttaa et sara pääsee, lällälläää :heh: :heh: :heh: ” jodlaukset :roll:
Ai sellaisia on? Täällä ehkä paremmin tajutaan, kuinka epäkiitollinen sijaisen asema on. Saksan Ann Sophie jäi 2015 nollajumboksi, kun kansan mielestä kieltäytyjä Andreas oli ainoa oikea edustaja. Se oli vääryys, mutta minkäs teet. Saran toivon tulevan pian takaisin uudella biisillä. Vaikeaa ei ole Suomen edustajan tukeminen vaan koko kilpailun katsominen, jos Israel kekkaloi mukana ja tunkee yhteiskuviin kaikkien kanssa.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42034
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Rousku »

sziget kirjoitti: 17 Helmi 2024, 15:02 Saksan Ann Sophie jäi 2015 nollajumboksi, kun kansan mielestä kieltäytyjä Andreas oli ainoa oikea edustaja.
Minkä kansan? :mitvit: Eihän Saksan kansa vaikuttanut hänen nollajumbouteensa mitenkään, ja muut kansat tuskin tiesivät, kuka se oikeampi edustaja olisi ollut. Kourallinen viisufaneja saattoi tietää, muttei heillä äänestyksessä niin paljon painoarvoa ole. (Minä tiesin, mutta syyni jättää Ann Sophieta äänestämättä oli ihan vain se, että vuosikerrassa oli parempaakin. Myöskään Andreas ei olisi saanut ääniäni.)
Rise, angel, shine, love!

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2212
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

sziget kirjoitti: 17 Helmi 2024, 15:02
viisuilta kirjoitti: 17 Helmi 2024, 14:18 Mulla ei tosiaan ole mitään Saraa vastaan mutta alkaa ottaa päähän noi fanien useat päivittäiset ”toivottavasti w95m luovuttaa et sara pääsee, lällälläää :heh: :heh: :heh: ” jodlaukset :roll:
Ai sellaisia on?
Valitettavasti kyllä. Ja yleensä ne on tosiaan pilkkaavaan sävyyn laitettu… Jos ois tyyliin ”jos w95m vetäytyy niin toivottavasti sara tulee tilalle” niin sit ois mulle ihan ok.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11936
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja sziget »

Rousku kirjoitti: 17 Helmi 2024, 15:06 Minkä kansan? :mitvit: Eihän Saksan kansa vaikuttanut hänen nollajumbouteensa mitenkään, ja muut kansat tuskin tiesivät, kuka se oikeampi edustaja olisi ollut. Kourallinen viisufaneja saattoi tietää, muttei heillä äänestyksessä niin paljon painoarvoa ole.
Saksan kansa leimasi vääräksi edustajaksi. Viisumedia raportoi, esikatseluissa ja vastaavissa asiaa ei unohdettu, se vaikutti yleisön ja raatien asenteisiin. Viisufaneilla on äänestyksessä paljon valtaa, taviskatsoja usein antaa vain yhden äänen jos sitäkään. Vastakkaisia esimerkkejä? No Puolan Blanka menestyi mukavasti valintakohusta huolimatta. Saksan on eliittiviisikon jäsenenä normaalistikin vaikea saada pisteitä mistään.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1954
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hercules »

viisuilta kirjoitti: 17 Helmi 2024, 14:18 2. MIKSI ne haluavat et Sara lähtee laulamaan pahasti nuotin vierestä ja mahdollisesti jäämään semiin sen takia, sillä tällainen biisi kyllä tarvitsee täydelliset vokaalit?
Kenraalissa meni Henrillä ilmeisesti mönkään. Myös hänelle voi käydä viisuissa heikosti, kuka tietää. Saralla meni mielestäni hyvinkin vahvasti alun jälkeen. Kyllä Loreeninkin ääni sai semeissä muistaakseni viime vuonna irvistämään. En epäilis etteikö Sara voisi naulita liven Malmössä :joojoo:
Nyt ne verhot kii

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8166
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ei se Henrinkään laulaminen omaan korvaani täydellistä ollut UMK-finaalissa, mutta ehkä tällaisen bilebiisin ja hyvän meiningin kohdalla katsotaan enemmän sormien lävitse.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42034
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^ Minä finaalia seuratessani ihmettelin, miksi Henrin laulamista on ylistetty.
sziget kirjoitti: 17 Helmi 2024, 16:40
Rousku kirjoitti: 17 Helmi 2024, 15:06 Minkä kansan? :mitvit: Eihän Saksan kansa vaikuttanut hänen nollajumbouteensa mitenkään, ja muut kansat tuskin tiesivät, kuka se oikeampi edustaja olisi ollut. Kourallinen viisufaneja saattoi tietää, muttei heillä äänestyksessä niin paljon painoarvoa ole.
Saksan kansa leimasi vääräksi edustajaksi. Viisumedia raportoi, esikatseluissa ja vastaavissa asiaa ei unohdettu, se vaikutti yleisön ja raatien asenteisiin. Viisufaneilla on äänestyksessä paljon valtaa, taviskatsoja usein antaa vain yhden äänen jos sitäkään. Vastakkaisia esimerkkejä? No Puolan Blanka menestyi mukavasti valintakohusta huolimatta. Saksan on eliittiviisikon jäsenenä normaalistikin vaikea saada pisteitä mistään.
Ja Chanel menestyi valintakohusta huolimatta ihan mainiosti. Eikä se Ann Sophien edustuspaikka ollut edes millään vilpistelyllä tai raatijuonittelulla hankittu. Olisiko Saksan kansan mielestä pitänyt sitten vetäytyä kokonaan, kun ei Andreas halunnutkaan edustaa, ja Ann Sophie teki väärin kun otti tarjotun paikan vastaan?

Ainakaan kuppilan faneja edustajaksi päätymisen tapa ei näytä häirinneen. Tsekkasin, ja Ann Sophie on saanut vuoden viimeisessä yhteispuntarissa ihan kunniakkaan 10. sijan. Ei Saksalla usein niin hyvin ole tainnut mennä.

Eiköhän Ann Sophien ongelma ollut vain se, että biisi oli vain ihan ok. Ei tietenkään olisi ansainnut jumbosijaa, mutta ymmärrän, jos kenelläkään ei toisaalta ollut mitään erityistä syytä äänestää juuri sitä.
Viimeksi muokannut Rousku, 17 Helmi 2024, 17:15. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2212
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

hercules kirjoitti: 17 Helmi 2024, 16:41
viisuilta kirjoitti: 17 Helmi 2024, 14:18 2. MIKSI ne haluavat et Sara lähtee laulamaan pahasti nuotin vierestä ja mahdollisesti jäämään semiin sen takia, sillä tällainen biisi kyllä tarvitsee täydelliset vokaalit?
Kenraalissa meni Henrillä ilmeisesti mönkään. Myös hänelle voi käydä viisuissa heikosti, kuka tietää. Saralla meni mielestäni hyvinkin vahvasti alun jälkeen. Kyllä Loreeninkin ääni sai semeissä muistaakseni viime vuonna irvistämään. En epäilis etteikö Sara voisi naulita liven Malmössä :joojoo:
Voi totta kai, kenellä tahansa voi mennä pieleen, mutta enemmän mä luottaisin silti Henriin kuin Saraan. Saralla meni ilmeisesti Iskelmä gaalassakin nuotin vierestä, joka huolestuttaa tavallaan, kun siellä tuskin jännittää toisin kuin kilpailussa.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2212
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

hra47 kirjoitti: 17 Helmi 2024, 16:46 Ei se Henrinkään laulaminen omaan korvaani täydellistä ollut UMK-finaalissa, mutta ehkä tällaisen bilebiisin ja hyvän meiningin kohdalla katsotaan enemmän sormien lävitse.
Areenalla kuulosti mun mielestä oikein hyvältä mutta tv: ssä ei todellakaan. En tiedä johtuuko Ylen tet-harjoittelijoista vaiko siitä et jos virheet korostuu enemmän tv: ssä…
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42034
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Rousku »

viisuilta kirjoitti: 17 Helmi 2024, 16:55 Voi totta kai, kenellä tahansa voi mennä pieleen, mutta enemmän mä luottaisin silti Henriin kuin Saraan. Saralla meni ilmeisesti Iskelmä gaalassakin nuotin vierestä, joka huolestuttaa tavallaan, kun siellä tuskin jännittää toisin kuin kilpailussa.
Enemmän tämä on minusta lajityyppikysymys. Huumoribiisissä täydellinen laulaminen ei ole se juttu. Draamaballadi sen sijaan saattaa epävireen takia mennä tahattomasti komiikan puolelle.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8166
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hra47 »

En ole koskaan ollut viisukarsintojen livessä paikalla, mutta joissain konserteissa kyllä ja voi olla, että live-tapahtumissa äänenvoimakkuudet ovat niin suuret, ettei pienet epäpuhtaudet laulamisessa tule niin esiin koska korvat eivät pysty siitä äänenpaineesta erottelemaan mitään hienovaraisia nyansseja. Lisäksi vielä yleisön taustameteli ja areenan juhlatunnelma värittävät aistimuksia. Telkkarissa virheet nousevat ehkä helpommin pintaan.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
SuzieBanjo
Maistelija
Maistelija
Viestit: 32
Liittynyt: 25 Tammi 2024, 09:36

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja SuzieBanjo »

viisuilta kirjoitti: 17 Helmi 2024, 16:55 Saralla meni ilmeisesti Iskelmä gaalassakin nuotin vierestä, joka huolestuttaa tavallaan, kun siellä tuskin jännittää toisin kuin kilpailussa.

Minulla taitaa olla onneton sävelkorva, koska ei tämä minusta kuulosta ollenkaan huonolta. Huomattavasti parempi kuin UMK finaaliesitys :shock: Onko tästä jotain virallista livetallennetta, josta äänen erottaisi paremmin?
Ketä Robin?

Mikseesrekisteröidyn
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 754
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

^ Tuo toimii jopa paremmin kun alkuperänen. Siis tuo itse musiikki, mutta laulukin hyvä
:synkka:

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2048
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

^^ Ja viimeistään ton esityksen jälkeen on itsekin ihan paskana.
Onneksi W95man voitti, kyllä kansa tietää :pliis:

Avatar
ti-ti-tyy
Maistelija
Maistelija
Viestit: 30
Liittynyt: 14 Tammi 2021, 00:08

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja ti-ti-tyy »

Toi Saran laulu ei minusta kuulosta minusta livenä mitenkään hirvittävän pahalta, mutta esitystä pitäisi minusta rauhoittaa huomattavasti. En tiedä kuvittelenko, mutta alkuperäisellä videolla minusta etenkin biisin alussa hän laulaa paljon hitaammin ja siksi se kuulostaa paremmalta. Näissä livevedoissa on liikaa nopeutta, mistä tulee hengästynyt olo. Nyt se vedetään kiirehdittynä pötkönä koko kappale, jolloin jää ne hienot suvantokohdat kokonaan pois.
Jag har klarat mig rätt länge
Jag börjar blir van
Och alla omkring dom märker ingenting
Det gör ont, så ont

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1954
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja hercules »

Iltalehdessä: "En halua lähteä tässä tilanteessa spekuloimaan mitään. Jos tulee varmaa tietoa, sitten voi kommentoida asiaa, Siipola sanoo."

Kuulostaa siltä että vastaus olisi valmiina ja odottaa pääsevänsä kommentoimaan jos W95M kieltäytyy. Ja luulen sen olevan myönteinen :miettii:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... 6726ef2d86
Nyt ne verhot kii

Avatar
Pörheäpäärynä
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 248
Liittynyt: 04 Tammi 2024, 16:48

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Pörheäpäärynä »

^ niinpä, Ylellekin sanoi ”kun on varmaa tietoa, voin sanoa kantani”. Minun korvaani kuulostaa siltä, että joku kanta olisi muodostettu jo mutta ei halua häiritä Ikkunapiispan päätöksentekoprosessia ja heittää turhaan vettä myllyyn.

Mikseesrekisteröidyn
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 754
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: UMK24: Sara Siipola – Paskana

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

https://yle.fi/t/18-200201/fi
Tolla videolla Sara hymyillen ja naurahtaen tuon asian kertoo
voisi luulla että lähtisi viisuihin jos paikka vapautuu
:synkka:

Vastaa Viestiin