Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Windows95man – No rules!

*****
55
20%
****
76
28%
***
51
19%
**
48
18%
*
44
16%
 
Ääniä yhteensä: 274

Avatar
ti-ti-tyy
Maistelija
Maistelija
Viestit: 30
Liittynyt: 14 Tammi 2021, 00:08

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja ti-ti-tyy »

Olen miettinyt ja mietin edelleen sitä omaa kantaani tähän No Rulesiin. Kyseessä joka tapauksessa on viha/rakkaussuhde ja tämä oli suosikkini Sara Siipolan jälkeen. Se mikä minua tässä esityksessä arveluttaa on se, että minusta W95M on kuitenkin trolli siinä mielessä kuin esim. Borat. Tästä näkökulmasta mietin tämän esityksen lähettämistä Euroviisuihin, että nauretaanko tässä tavallaan muille (tosissaan) kilpaileville esiintyjille ja koko kisalle. Tämä on nyt vain minun henkilökohtainen mielipiteeni, mutta tuonpa nyt ajatukseni esille, kun tämä ajatusteni Tonava kovasti lainehtii.

Eli kärjistetysti osa tulee kokemaan tämän esityksen olevan heille osoitettu :moon:
Jag har klarat mig rätt länge
Jag börjar blir van
Och alla omkring dom märker ingenting
Det gör ont, så ont

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5980
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Teemuhan nimenomaan sanoi Hesarin haastattelussa ettei ole lähdössä viisuihin, jos Henri ei sinne myös lähde. Siinä mielessä siis turha miettiä, kuinka Henri korvattaisiin.
hercules kirjoitti: 16 Helmi 2024, 11:57 Joka vuosiko tietty joukko voi canceloida osallistujat minkä tahansa ihmisoikeuskysymyksen takia pois. Niitä ongelmiahan varmasti riittää ja tulee vastaan. Nykyisetkään tuskin ratkeavat.
Tästä olen vähän huolissani. Veikkaan, ettei tämä jää vaan tähän, vaan joka ikinen vuosi tulee olemaan jotain, mihin artisteilta halutaan kannanotto ja hiljaisuus tulkitaan asian x ja y kannattamiseksi. Somepainostus ei taatusti ainakaan vähene. Toivottavasti siitä ei kuitenkaan tule asia, mikä saa artistit karttamaan UMK:hon osallistumista.
tomato kirjoitti: 16 Helmi 2024, 17:43 Onko tollanen ysärigenre edes ollut pinnalla muualla kuin suomessa?
Ainakin Pudas puhui podcastissaan, että ysäri olisi nimenomaan suosituinta Pohjoismaissa ja että muualla Euroopassa siihen ollaan vasta heräämässä. Tiedä sitten, pitääkö tämä kuinka paikkaansa.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1150
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Varmaan kaikki muutkin täällä ovat katsoneet reaktiovideoita. Minulle on jäänyt hyvin positiivinen olo niistä. Vaikuttaa siltä, että No rules! on paljon helpommin lähestyttävissä, kuin Cha cha chaa. Hulvattoman överiyden ja viisuparodian ohessa sanoissa on positiivinen sanoma, hyvä energia, ja kappale on tehty ja esitetty laadukkaasti. Esitys on hyvin käsikirjoitettu ja suunniteltu, löysää ei jää. Reaktiovideoilla tyypit hämmentyvät esityksestä, mutta suurin osa repeilee ja tulee vähintäänkin hyvälle mielelle ja spontaanisti aplodeeraa esityksen jälkeen. Suurin osa on sitä mieltä, että tällaistakin viisuihin tarvitaan.


Olin/olen siis Paskana-leirissä tosi vahvasti ja tyrmistyin, kun kävi miten kävi, mutta tässä viikon mittaan olen erittäin mieluusti alkanut kannustaa ja toivoa No rulesia Malmöön. Tämä vaikuttaa jopa ihan oikealta valinnalta, eikä millään tavalla ota minulta Paskanaa pois.


Viisuilu on myös esillepääsyä ja huomioiduksi tulemista. Tässä on ihan hauskan ilmiön ainekset, ja samaan aikaan kappale on tarttuva. No rulesissa on tosi paljon hyviä asioita, ja vaikkei minua vieläkään ääneen naurata, niin se hykerryttää kyllä, ettei tämä jää yhdentekeväksi. Kappale on alkanut soimaan päässä. Käärijä ei mielestäni ollut vitsibiisi ollenkaan, vaikka hahmossa koomisia piirteitä olikin, sen sijaan PB oli jonkinasteista kohellusta. Minunkin mielestäni No rules! asemoituu näiden kahden välille tyylillisesti, hyvässä mielessä.


Todellakin toivon, että tässä ei nyt enempiä draamoja enää kehkeydy, vaan voittaja lähtee viisuihin ja keskittyy musiikkiin ja esitykseensä, ja poliittiset asiat hoidetaan poliittisina asioina poliittisten ihmisten toimesta.

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2240
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Tulisi varmaan paras viisukevät ikinä mikäli herrat viisuihin lähtee <3 Viime vuosikin oli ihana mut se et oltiin ennakkosuosikkeja oli lopulta oikeesti aika ahdistavaa.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17007
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Happy »

viisuilta kirjoitti: 16 Helmi 2024, 20:42 mut se et oltiin ennakkosuosikkeja oli lopulta oikeesti aika ahdistavaa.
mua yllätti tää viimevuodessa että osalle tuo oli ahdistavaa, ei osattu nauttia viisujen tuomasta huumasta vaan haluttiin keskittää kaikki energia voivotteluun ja muiden kyräilyyn & manailuun. Ylenpalttista negatiivisuutta ja jupinaa en ymmärtänyt sillä viimekeväthän oli kuin luotu sille skenaariolle että se on suomalaisen viisufanin parasta aikaa.

Muutenkin mun mielestä oli luojan lykky ettei Käärijä kisannut tänä vuonna tai vuonna 2022, koska silloin olis ollut synkkiä varjoja viisukevään yllä & jälkimaininnat olis varmasti herättäneet paljon jossittelua.
2023 oli juuri oikea aika käärijälle & Suomelle ja sille että tervejärkiset viisufanit saivat vuodesta kaiken mahdollisen hyvän irti <3
Viimeksi muokannut Happy, 16 Helmi 2024, 21:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36920
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Happy kirjoitti: 16 Helmi 2024, 21:16 mua yllätti tää viimevuodessa että osalle tuo oli ahdistavaa, ei osattu nauttia viisujen tuomasta huumasta vaan haluttiin keskittää kaikki energia voivotteluun ja muiden kyräilyyn & manailuun. Ylenpalttista negatiivisuutta ja jupinaa en ymmärtänyt sillä viimekeväthän oli kuin luotu sille skenaariolle että se on suomalaisen viisufanin parasta aikaa.
:samaamielta: Välillä palaan edelleen muistoissani Liverpooliin, jossa todella monet vastaantulijat tulivat kysymään, olenko oikeasti Suomesta ja kehuivat, kuinka hieno edustaja meillä on. <3 Onneksi en missään kohtaa nähnyt tilannetta ahdistavana, mutta toki osasyynä on (kuten olen monesti sanonut) se, että Tattoo ja Cha cha cha ovat listoillani täysin samanarvoisia ja huikeita kappaleita.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17007
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Happy »

TomppaJr kirjoitti: 16 Helmi 2024, 21:19
Happy kirjoitti: 16 Helmi 2024, 21:16 mua yllätti tää viimevuodessa että osalle tuo oli ahdistavaa, ei osattu nauttia viisujen tuomasta huumasta vaan haluttiin keskittää kaikki energia voivotteluun ja muiden kyräilyyn & manailuun. Ylenpalttista negatiivisuutta ja jupinaa en ymmärtänyt sillä viimekeväthän oli kuin luotu sille skenaariolle että se on suomalaisen viisufanin parasta aikaa.
:samaamielta: Välillä palaan edelleen muistoissani Liverpooliin, jossa todella monet vastaantulijat tulivat kysymään, olenko oikeasti Suomesta ja kehuivat, kuinka hieno edustaja meillä on. <3 Onneksi en missään kohtaa nähnyt tilannetta ahdistavana, mutta toki osasyynä on (kuten olen monesti sanonut) se, että Tattoo ja Cha cha cha ovat listoillani täysin samanarvoisia ja huikeita kappaleita.
tää tavallaan raastaa mua osittaisena virolaisena viisufanina että menetän mahdollisesti kaiken tuon narkojen kohdalla kun en saanut tänäkään vuonna aikaiseks menettää sitä viisuneitsyyttä :heh:
ku miettii miten upeaa ois hypettää tota biisii & virojuuria muille ulkomaalaisille faneille jossai Mälmön viisuetkoil niii auuts mikä menetetty tilaisuus :draamaa:


mut joo voin hyvin nähdä sen miten rakkaalta sulle toi viimevuos tuntu: varsinkin se ennakkosuosikin asema teki siit varmasti spesiaalimpaa, monen ulkomaalaisen focus on sun etnisyydessä & juurissa :uujee: :hali:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2052
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

lumi11 kirjoitti: 16 Helmi 2024, 20:14 Kappale on alkanut soimaan päässä.
Sama täällä vaikken edes kuuntele biisiä eikä se ole soittolistoillani, mutta jostain syystä hokemat "No rules" ja "learn to fly" (tai jotain sinne päin) on jääny mieleen kummittelemaan :heh:

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5422
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Minulle viime Viisukevät oli hieman ahdistava juuri näiden ennakkosuosikin paineiden takia. Olihan se huuma tavallaan hienoa, mutta kokoajan sai pelätä sitä pahinta, joka lopulta kävi toteen :draamaa:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8176
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Itse pelkäsin, että Suomen ja Ruotsin kaksintaistelu ei olis toteutunut lainkaan vaan Suomi olisi jäänyt jälleen tylysti ynnämuut-sijoille kuten yleensä. Se oli pahinta mitä olisi voinut tapahtua. Tappiota Ruotsille oli rummutettu niin pitkään vedonlyönneissä ja muissa ennakkospekulaatioissa, ettei se tullut minään yllärinä vaan siihen oli jo valmistautunut.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36920
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Happy kirjoitti: 16 Helmi 2024, 21:22 tää tavallaan raastaa mua osittaisena virolaisena viisufanina että menetän mahdollisesti kaiken tuon narkojen kohdalla kun en saanut tänäkään vuonna aikaiseks menettää sitä viisuneitsyyttä :heh:
ku miettii miten upeaa ois hypettää tota biisii & virojuuria muille ulkomaalaisille faneille jossai Mälmön viisuetkoil niii auuts mikä menetetty tilaisuus :draamaa:
Eiköhän sieltä Malmö-Köpiksestä nyt jotain majapaikkoja vielä löydy? :raaps: Viisuliput nyt muutenkin on tosi yliarvostettu asia, tunnelma on se minkä takia kannattaa lähteä.
Meow cat, please meow back.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5980
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Itse muistan viime kevään tosi paljon sen kautta, että Loreenin mukanaolo häiritsi. Muuten kyllä pystyin ihan nauttimaan tunnelmasta. Juuri siskon kanssa myös muisteltiin, kuinka finaalin raatipisteiden annossa alkoi tulla jotenkin totaalisen epäuskoinen olo ja hetken ihan oikeasti pelkäsin, että Käärijä on vain joku todella iso fanikupla, joka tulee pian puhkeamaan.

Kyllä se, että oma maa on niin suuri ennakkosuosikki häiritsee jollain tasolla katselukokemusta, joten siinä mielessä tänä vuonna voi varmasti taas rennommin katsella.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30539
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

hra47 kirjoitti: 16 Helmi 2024, 21:37 Itse pelkäsin, että Suomen ja Ruotsin kaksintaistelu ei olis toteutunut lainkaan
Minun viisutunnelmiani latisti juuri se, että kevättalvesta asti mehusteltu käsikirjoitus toteutui sellaisenaan. Viisuviikon ylläriä ei saatu pakkaa sekoittamaan. Suomi jätti livenä sen verran toivomisen varaa, ettei nähdyllä esityksellä minusta kuulunutkaan voittaa. Muut kärkibiisit taas olivat biiseinä niin väsähtäneitä, ettei niidenkään kuulunut. Ankein viisukausi miesmuistiin.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Jedd
Siemailija
Siemailija
Viestit: 182
Liittynyt: 10 Tammi 2022, 20:48

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Jedd »

TomppaJr kirjoitti: 16 Helmi 2024, 21:37
Happy kirjoitti: 16 Helmi 2024, 21:22 tää tavallaan raastaa mua osittaisena virolaisena viisufanina että menetän mahdollisesti kaiken tuon narkojen kohdalla kun en saanut tänäkään vuonna aikaiseks menettää sitä viisuneitsyyttä :heh:
ku miettii miten upeaa ois hypettää tota biisii & virojuuria muille ulkomaalaisille faneille jossai Mälmön viisuetkoil niii auuts mikä menetetty tilaisuus :draamaa:
Eiköhän sieltä Malmö-Köpiksestä nyt jotain majapaikkoja vielä löydy? :raaps: Viisuliput nyt muutenkin on tosi yliarvostettu asia, tunnelma on se minkä takia kannattaa lähteä.
Juu siis kyllä aina joku ratkaisu löytyy jos tosissaan haluaa lähteä. Itsehän siis viime vuonna pitkän jossittelun jälkeen hommasin liput fansalesta viikkoa ennen käärijän semiä. :mrgreen: Lennot ja majapaikatkin saatiin parin mutkan kautta ihan onnistuneesti.

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2240
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Ihanaa et Henrin isä tykkäilee myös julkaisuista tuolla tukisivulla :hali:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Elukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1077
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 19:55

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Itselle viime vuodessa Suomen suhteen olivat vaan tähdet kohdallaan (toukokuun 13. asti). Rakastin biisiä ja kaiken lisäksi siitä tuli suuri ennakko- ja fanisuosikki. Kirsikkana kakun päällä pääsin tuolloin tutustumaan UMK- ja viisuesityksen luomisprosessiin lähietäisyydeltä opinnäytetyöni tiimoilta. Siksikin kaikki tuntui vielä astetta henkilökohtaisemmalta.

Mutta myös näistä syistä vaikka viime viisukevät olikin upea, niin minullekin se oli myös raskas. Oltiin kuitenkin koko ajan Loreenin kintereillä ja voittokin oli oikeasti mahdollinen. En seuraa/harrasta viisuja Suomen vuoksi. Minulle isompi juttu on se koko tv-ohjelma ja tapahtuma. Siitä huolimatta Suomen viisuvoitto on minulle ikuinen unelma, jonka haluan nähdä toteutuvan vielä edes kerran tai vaikka parikin elämäni aikana. Olen tietysti kiitollinen että sain elellä pikkuisena jo Lordin voittohuumassa aikanaan. Se on kuitenkin vaan niin erilaista näin aikuisiällä.

Ihmismieli on jännä. Yritin nauttia viime vuonna niin paljon kuin pystyin, ja kyllä minä nautinkin. Kuitenkin, kun itselle merkittävä asia (eli tässä tapauksessa viisuvoitto) on ihan hyppysillä, niin kyllä siinä välttämättä syke nousee. Liverpoolin finaalin jälkeen olin todella rikki. Iso osa surua olivat ne kaikki asiat Loreenista tuplavoittajana meidän televoittoon, joka ei kuitenkaan riittänyt kultamitaliin lopulta.

Minulle helpottavinta tässä vuodessa on juuri se, että voin taas keskittyä siihen olennaiseen, eli itse viisuihin välittämättä Suomen sijoituksesta tai menestyksestä. Mutta mieluusti ottaisin taas tulevina vuosina ahdistavampaa viisukevättä! :vonkaus:
Vaihtuvat sloganit takaisin! :grr:

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11937
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja sziget »

hercules kirjoitti: 16 Helmi 2024, 13:20 Esitin vain huoleni asiasta. Jos kirjoituksiani on lukenut on huomannut että näen Venäjän, Belaruksen, Israelin, Azereiden, Turkin ja Unkarin osallistumisen ongelmallisina. Aivan varmasti ongelmia syntyy kun näiden tasoiset maat ovat mukana. EBU ei ole yleinen tuomioistuin joka ottaa kantaa ihmisoikeusrikoksiin.
Selvä, ymmärretty. :peukku: - En itsekään halua, että kynnys bannata maita madaltuu yhtään. EBU on melko hyvin puolustanut kilpailun epäpoliittisuutta niin pitkälle kuin voi. Jugoslavia ja Venäjä olivat liikaa, samoin pitäisi olla Israelin nyt. Ei kukaan voi sanoa, paljonko siviiliväestöä saa tappaa ennen kuin se vaikuttaa maan viisukelpoisuuteen, mutta jossain menee raja. Muuten laulukilpailu on pelkkä voimapolitiikan jatke. Toivon näkeväni ajan, kun Venäjä ja Israel ovat "normaaleja" maita ja palaavat viisuihin. Vuonna 1993 olisin toivottanut Serbia-Montenegron alimpaan helvettiin, nykyään Serbia on yksi suosikkimaistani viisuissa.

Unohdinko jotain? No hyvä, Euroviisujen varhaisvuosina hajoavat imperiumit kuten Ranska kävivät vielä siirtomaasotia. Algerian itsenäisyyssodassa kuoli lähes 200 000 ihmistä, enemmistö algerialaisia. Tuskinpa kukaan keksi vaatia Ranskaa ulos Euroviisuista. Neuvostoliitto ei hajonnut silloin, mutta Putin käy nyt Venäjän omaa "siirtomaasotaa" Ukrainassa. Tšetšenian kaksi sotaa olivat jo hirvittävän raakoja. Ne olivat suurvallan sisäisiä sotia, joille ulkomaailma ei voinut juuri mitään.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja manic »

Kasper_ kirjoitti: 16 Helmi 2024, 21:30 Minulle viime Viisukevät oli hieman ahdistava juuri näiden ennakkosuosikin paineiden takia. Olihan se huuma tavallaan hienoa, mutta kokoajan sai pelätä sitä pahinta, joka lopulta kävi toteen :draamaa:
oliko toinen sija finaalissa painajainen?

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5422
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

manic kirjoitti: 16 Helmi 2024, 22:50
Kasper_ kirjoitti: 16 Helmi 2024, 21:30 Minulle viime Viisukevät oli hieman ahdistava juuri näiden ennakkosuosikin paineiden takia. Olihan se huuma tavallaan hienoa, mutta kokoajan sai pelätä sitä pahinta, joka lopulta kävi toteen :draamaa:
oliko toinen sija finaalissa painajainen?
No lähinnä se että Ruotsi kiilasi raatien ylivoimalla ohi yleisön huutaessa Käärijää. Muistan edelleen sen hetken kun Ruotsin voitto vahvistui ja telkkari meni sillä sekunnilla kiinni. Sitten vaan masentuneena nukkumaan.
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2240
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

manic kirjoitti: 16 Helmi 2024, 22:50
Kasper_ kirjoitti: 16 Helmi 2024, 21:30 Minulle viime Viisukevät oli hieman ahdistava juuri näiden ennakkosuosikin paineiden takia. Olihan se huuma tavallaan hienoa, mutta kokoajan sai pelätä sitä pahinta, joka lopulta kävi toteen :draamaa:
oliko toinen sija finaalissa painajainen?
Ai että oliko?!
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Elukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1077
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 19:55

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Siinä hetkessä järki sanoi, että tämä on aivan super upea juttu, mutta tunteet olivat eri mieltä.
Vaihtuvat sloganit takaisin! :grr:

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1150
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Toinen sija oli ihan fantastinen, mutta seuraavana päivänä teki kipeää nähdä se, että Käärijää harmitti niin paljon.

Edelleen olen sitä mieltä, että tällä tavalla tästä jäi kaikille vielä valtavammin vaikuttava muistijälki, kuin että jos Käärijä olisi voittanut. Toinen sija yhdisti ihmiset vielä vahvemmin Käärijän taakse, ja kansainvälinen tuki ja rakkaus oli ihan älyttömän voimakasta.

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2240
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

viisuilta kirjoitti: 16 Helmi 2024, 22:55
manic kirjoitti: 16 Helmi 2024, 22:50

oliko toinen sija finaalissa painajainen?
Ai että oliko?!
Mutta toki nyt oon silleen tyytyväinen ettei saatu tämän vuoden ”boikotoikaa kaikkia” -viisuja…
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17007
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Happy »

linkkaan tän tänne
suosikkiviisutubettajani Umk-matka, ihana suomifani on <3

Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 934
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

lumi11 kirjoitti: 16 Helmi 2024, 23:05 Edelleen olen sitä mieltä, että tällä tavalla tästä jäi kaikille vielä valtavammin vaikuttava muistijälki, kuin että jos Käärijä olisi voittanut. Toinen sija yhdisti ihmiset vielä vahvemmin Käärijän taakse, ja kansainvälinen tuki ja rakkaus oli ihan älyttömän voimakasta.
Samaa mieltä ja tämä jää usein huomiotta. Vertautuu miltei legendaariseen Juha Miedon sadasosan tappioon ruotsalaishiihtäjälle, josta Mieto sai runsaasti pitkäkestoista sympatiaa osakseen.

Lisäys ketjun aiheeseen: Pikkuhiljaa alkaa tälle lämpenemään, ei voi mitään.
Somewhere in her smile she knows

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5980
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Happy kirjoitti: 16 Helmi 2024, 23:15 linkkaan tän tänne
suosikkiviisutubettajani Umk-matka, ihana suomifani on <3

Visit Tampere on tehnyt selkeästi kaikkensa sen eteen, että täällä viihdytään. Tampere kyllä ihan taitaa markkinoinnin. Vähän tuli myös tippa linssiin, kun katseli pätkiä viime lauantailta. Oli se vaan niin hieno show. :kups:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7582
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Requel »

Timoteus kirjoitti: 16 Helmi 2024, 22:00 Suomi jätti livenä sen verran toivomisen varaa, ettei nähdyllä esityksellä minusta kuulunutkaan voittaa.
Ihanaa kun joku muukin kokee näin. :pliis: Yritin kritisoida Käärijän esitystä jo UMK:n aikana, mutta sain pelkkää kuittailua siitä että hyvä se on ja minä jos joku olen se huono.
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42059
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Requel kirjoitti: 17 Helmi 2024, 01:47
Timoteus kirjoitti: 16 Helmi 2024, 22:00 Suomi jätti livenä sen verran toivomisen varaa, ettei nähdyllä esityksellä minusta kuulunutkaan voittaa.
Ihanaa kun joku muukin kokee näin. :pliis: Yritin kritisoida Käärijän esitystä jo UMK:n aikana, mutta sain pelkkää kuittailua siitä että hyvä se on ja minä jos joku olen se huono.
Se UMK-esitys olikin paljon parempi kuin viisulive. Tullut edelleen palailtua sen pariin.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11937
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja sziget »

Koin Käärijän niin että raadit eivät estäneet voittoa. Loreenin suosio esti. Teleäänet keskittyvät ennakkosuosikeille, mutta se ei selitä Loreenin teleäänipottia pois. Raadit olisivat estäneet Kroatian voiton, jos se olisi ollut Käärijän paikalla.

No rulesia! kirosin viikko sitten. En enää. Kannattaisin vaikka Ukko Nooaa, jos sen esittäjä ei kannata Israelia. Viisujen puntarointi on hölmöläisen hommaa tässä sairaassa maailmassa. R.I.P. Aleksei Navalnyi.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Jomard
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 837
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Jomard »

Jotenkin surullista ja säälittävää nähdä kuinka suomalaiset itse haukkuvat oman maansa edustajaa tuolla kv ryhmissä, vaikka oma suosikkini tuli toiseksi niin ei ikimaailmassa tulisi mieleeni alkaa pilkata valitsemaamme voittajaa, meidän edustajaamme. Ennemmin pidän mölyt mahassa tai oikeastaanhan olen jo tälle sen verran lämmennytkin, että ilomielin voin ja haluan heitä kannustaa ja näinhän myönnän jo tehneenikin :peukku: Kunhan vaan tämä edustusasia johonkin suuntaan selviäisi :shock:
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Vastaa Viestiin