Viro 2024: 5miinust x Puuluup – (nendest) narkootikumidest ei tea me (küll) midagi

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

5miinust x Puuluup – (nendest) narkootikumidest ei tea me (küll) midagi

*****
33
38%
****
26
30%
***
11
13%
**
1
1%
*
16
18%
 
Ääniä yhteensä: 87

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2002
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: Viro 2024: 5miinust x Puuluup – (nendest) narkootikumidest ei tea me (küll) midagi

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

kapineiti kirjoitti: 17 Helmi 2024, 22:46 ^^^ Ei tämä sentään viisuja voita. :heh: Top kymppiä voisi silti pitää jo varmana.
Maailmassa on pahasti jotain vialla jos tää sijoittuu paremmin viisuissa kuin Goodbye to Yesterday :draamaa:

Ihan kiva valinta toki. Taidan kuulua siihen vähemmistöön, joka ei rakasta eikä vihaa
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3319
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: Viro 2024: 5miinust x Puuluup – (nendest) narkootikumidest ei tea me (küll) midagi

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Paitsi tähänastisen karsintakauden ylivoimainen ykkönen, on tässä myös parasta Viroa pitkään aikaan. Aika monesti on jokin kiinnostava kappale jätetty rannalle, mutta nyt homma oli melkoisen selvä; sinänsä näkisin mielelläni myös Ollien joskus edustamassa, mitä nyt tänä vuonna vastassa oli liian ylivoimainen paketti.

Ensikuuntelusta viisitähtinen, ja vaikka aina toivonkin jotain vielä parempaa puntariykköseksi, saattaa tämä sinne jäädäkin.
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4906
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Viro 2024: 5miinust x Puuluup – (nendest) narkootikumidest ei tea me (küll) midagi

Viesti Kirjoittaja toivo »

Mää kyllä ihan tykkään. Viron kielikin kuulostaa joltain vinksahtaneelta suomen kieleltä.

Siinä sitten eri maiden kommentaattorit saa lausua tuon biisin nimen. Miksi tuossa biisin nimessä pitää olla jopa kaksikin sanaa (suluissa). :heh:

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 934
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: Viro 2024: 5miinust x Puuluup – (nendest) narkootikumidest ei tea me (küll) midagi

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

Eikö tässä ole kenenkään mielestä liikaa Käärijää? Vaatii totuttelua joka tapauksessa, kun ei välitöntä ihastusta herätä kuitenkaan tuo liveveto.
Somewhere in her smile she knows

Avatar
sienimursu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2225
Liittynyt: 28 Huhti 2015, 21:42

Re: Viro 2024: 5miinust x Puuluup – (nendest) narkootikumidest ei tea me (küll) midagi

Viesti Kirjoittaja sienimursu »

:viro: :viro: :viro: :viro: :viro: Tää kyllä lyö :uujee:

Yleensä Eesti Laul sössii tulokset joten olen harvinaisen iloinen :heh: Tosiaan sanoin jo livessä ja olen oudon paljon tarttunut tähän että mihin aikovat muuttaa sen "ainus kott mis laual on roheline lay's" kohdan kun Lay's on sipsibrändi, kuitenkin pitää jotenkin rimmata niin ei voi vaan korvata sanaa Lay's sanalla krõpsud :heh:
This is bread. I mean, heh, this is bread aaand like it's really good it's good bread. :joojoo:
- Viki Gabor, 2019

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3349
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Viro 2024: 5miinust x Puuluup – (nendest) narkootikumidest ei tea me (küll) midagi

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Itseä yllätti vähän, miten kovaa raadit tykästyi tähän. :shock: Tuskinpa itse viisujen raadit tälle suo samanlaista rakkautta?
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2002
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: Viro 2024: 5miinust x Puuluup – (nendest) narkootikumidest ei tea me (küll) midagi

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Silirimpsis kirjoitti: 17 Helmi 2024, 23:00 Eikö tässä ole kenenkään mielestä liikaa Käärijää? Vaatii totuttelua joka tapauksessa, kun ei välitöntä ihastusta herätä kuitenkaan tuo liveveto.
Itse kans ihmettelen, miksi tämä on jotenkin hyväksyttävämpi kuin No rules. Vai onko ongelma juuri se, että Suomi äänesti kaksi vuotta putkeen hieman koomisen bilejytän :mitvit:
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1955
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Viro 2024: 5miinust x Puuluup – (nendest) narkootikumidest ei tea me (küll) midagi

Viesti Kirjoittaja hercules »

Minulla on kaksi adjektiivia kuvaamaan tätä. Ensimmäinen kuvaava adjektiivi itsellä on "ärsyttävä". Biisi ärsyttää minua ehkä eniten tämän vuoden valituista. Saa verenpaineen nousemaan. Mutta se toinen on puolestaan "vangitseva". Tää kaikessa ärsyttävyydessään ottaa mukaansa ja pakottaa katsomaan kärsimyksenkin uhalla. Ei tämä minulla viimeiseksi puntarilla taida vielä mennä, tässä on sentään tarttumapintaa. Mutta pyrin nyt välttämään tämän kuuntelua :apuva:
Viimeksi muokannut hercules, 17 Helmi 2024, 23:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nyt ne verhot kii

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42043
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Viro 2024: 5miinust x Puuluup – (nendest) narkootikumidest ei tea me (küll) midagi

Viesti Kirjoittaja Rousku »

toivo kirjoitti: 17 Helmi 2024, 22:49 Siinä sitten eri maiden kommentaattorit saa lausua tuon biisin nimen. Miksi tuossa biisin nimessä pitää olla jopa kaksikin sanaa (suluissa). :heh:
Tätä erityisesti odotan! Tosin taidan aloittaa reaktiovideoilla. Eipä niitä virallisia kommentaattoreita kumminkaan tule kuunneltua.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17001
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Viro 2024: 5miinust x Puuluup – (nendest) narkootikumidest ei tea me (küll) midagi

Viesti Kirjoittaja Happy »

Creeperqueen kirjoitti: 17 Helmi 2024, 23:02
Silirimpsis kirjoitti: 17 Helmi 2024, 23:00 Eikö tässä ole kenenkään mielestä liikaa Käärijää? Vaatii totuttelua joka tapauksessa, kun ei välitöntä ihastusta herätä kuitenkaan tuo liveveto.
Itse kans ihmettelen, miksi tämä on jotenkin hyväksyttävämpi kuin No rules. Vai onko ongelma juuri se, että Suomi äänesti kaksi vuotta putkeen hieman koomisen bilejytän :mitvit:
5minust kuitenkin ennestään suosittu jytäbändi ja tää biisi heidän tuotantoonsa ominainen

ihan tästä syystä pyörittelen silmiäni jokaiselle käärijä vertaukselle

muutenkin inhoan tätä viisufaneille tyypillistä kielteistä vertaamista aiempiin viisuihin
Viimeksi muokannut Happy, 17 Helmi 2024, 23:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Zera
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3738
Liittynyt: 19 Heinä 2006, 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Viro 2024: 5miinust x Puuluup – (nendest) narkootikumidest ei tea me (küll) midagi

Viesti Kirjoittaja Zera »

Tätä kuunnellessa kyllä viihtyy, jotenkin sekopäinen biisi. :surrur: Oli lopulta finaalin suosikkini, viisi tähteä. Plussaa myös viron kielestä.

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2215
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Viro 2024: 5miinust x Puuluup – (nendest) narkootikumidest ei tea me (küll) midagi

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Miks Jodelissa ajatellaan et tää saisi Suomea enemmän yleisöpisteitä? :mitvit: Musta tää on lähiaikoina olleisiin biiseihin verrattuna ehkä Kroatia 2023, Suomi taas noin Moldova 2022. Toinen todella outo ja toinen hyvän mielen viisu. Toki siis eihän Suomi tule todellakaan olemaan toisena yleisöäänissä :heh: No muutaman kuukauden päästä nähdään jos nähdään.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3233
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viro 2024: 5miinust x Puuluup – (nendest) narkootikumidest ei tea me (küll) midagi

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

JES!! Hyvä Viro!
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8168
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Viro 2024: 5miinust x Puuluup – (nendest) narkootikumidest ei tea me (küll) midagi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Onpa tän vuoden viisuista tulossa kakofoniset. Sara Siipola olisi loistanut tähtenä kaiken tämän roskan yläpuolella. Harmi, että Suomi päätti lähettää samanlaista sekoilua kun moni muukin.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
sienimursu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2225
Liittynyt: 28 Huhti 2015, 21:42

Re: Viro 2024: 5miinust x Puuluup – (nendest) narkootikumidest ei tea me (küll) midagi

Viesti Kirjoittaja sienimursu »

Creeperqueen kirjoitti: 17 Helmi 2024, 23:02 Itse kans ihmettelen, miksi tämä on jotenkin hyväksyttävämpi kuin No rules. Vai onko ongelma juuri se, että Suomi äänesti kaksi vuotta putkeen hieman koomisen bilejytän :mitvit:
Ainakin minun syyni miksi: Tässä on sekoitus perinteistä soitinta sekä modernia musiikkia kun taas "no rules" on vanhanaikainen verrattuna, tässä on ainakin omasta mielestäni syvempi/alkuperäisempi lyriikka ja viron kieli auttaa myös. :joojoo: Minusta tähän verrattuna "No rules" tuntuu ns. "random" meiningiltä, eli tahallista sekavuutta koska se on helppoa hauskaa viisukliseiden kera jotka ärsyttää joitakin, esim minua.

Ilman sen enempiä perusteluja jotkut biisit vain kuulostaa ärsyttäviltä toisille ja ei toisille eikä sitä välttämättä voi perustella.
This is bread. I mean, heh, this is bread aaand like it's really good it's good bread. :joojoo:
- Viki Gabor, 2019

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1445
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Viro 2024: 5miinust x Puuluup – (nendest) narkootikumidest ei tea me (küll) midagi

Viesti Kirjoittaja Carboni »

viisuilta kirjoitti: 17 Helmi 2024, 23:07 Miks Jodelissa ajatellaan et tää saisi Suomea enemmän yleisöpisteitä? :mitvit: Musta tää on lähiaikoina olleisiin biiseihin verrattuna ehkä Kroatia 2023, Suomi taas noin Moldova 2022. Toinen todella outo ja toinen hyvän mielen viisu. Toki siis eihän Suomi tule todellakaan olemaan toisena yleisöäänissä :heh: No muutaman kuukauden päästä nähdään jos nähdään.
Koska tulee saamaan. On lähestyttävämpi kuin vaikkapa Liettua21 tai Serbia22 jos jonkinlaista performanssia haluaa ottaa vertailuun

Suomi saa hyvin teleä mutta ei ole top5ssa toisin kuin tämä
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2215
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Viro 2024: 5miinust x Puuluup – (nendest) narkootikumidest ei tea me (küll) midagi

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Carboni kirjoitti: 17 Helmi 2024, 23:22
viisuilta kirjoitti: 17 Helmi 2024, 23:07 Miks Jodelissa ajatellaan et tää saisi Suomea enemmän yleisöpisteitä? :mitvit: Musta tää on lähiaikoina olleisiin biiseihin verrattuna ehkä Kroatia 2023, Suomi taas noin Moldova 2022. Toinen todella outo ja toinen hyvän mielen viisu. Toki siis eihän Suomi tule todellakaan olemaan toisena yleisöäänissä :heh: No muutaman kuukauden päästä nähdään jos nähdään.
Koska tulee saamaan. On lähestyttävämpi kuin vaikkapa Liettua21 tai Serbia22 jos jonkinlaista performanssia haluaa ottaa vertailuun

Suomi saa hyvin teleä mutta ei ole top5ssa toisin kuin tämä
Miten? :rofl: En ymmärrä… Enkä todellakaan myöskään halua sitä nähdä.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19799
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Viro 2024: 5miinust x Puuluup – (nendest) narkootikumidest ei tea me (küll) midagi

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Vuosina 2011-2023 Viro oli Euroopan paras kansakunta valitsemaan viisuedustajan. :uujee:

Mutta nyt tultiin tuosta pohjamutiin. Tämä täysin ohi menevä sekavuus piti sitten valita. :niinpa: En saa tästä mitään irti, lähinnä sattuu päähän tämän kuuntelu. :tajuton: Yksi tähti ja puntarini viimeiseksi. :niinpa:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8168
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Viro 2024: 5miinust x Puuluup – (nendest) narkootikumidest ei tea me (küll) midagi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Viro ei ole mulla jättänyt liiemmin suurta muistijälkeä noilta vuosilta, mutta 2009 oli erinomainen.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
sienimursu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2225
Liittynyt: 28 Huhti 2015, 21:42

Re: Viro 2024: 5miinust x Puuluup – (nendest) narkootikumidest ei tea me (küll) midagi

Viesti Kirjoittaja sienimursu »

viisuilta kirjoitti: 17 Helmi 2024, 23:27 Miten? :rofl: En ymmärrä… Enkä todellakaan myöskään halua sitä nähdä.
Viisufanit ei ole aina hyvä pohja arvioida, mutta minun näkemäni mukaan Win95man jakaa mielipiteitä vahvasti mutta lähes kaikki pitää tästä, ja nyt muutenkin tällainen modernimpi etnoveto on varmaan sitä enemmän mitä kasuaalit katsojat haluaa viisuista kuin meidän kliseeretroilut. (mielipide paistaa tässä läpi mutta näin uskon asioiden menevän)
This is bread. I mean, heh, this is bread aaand like it's really good it's good bread. :joojoo:
- Viki Gabor, 2019

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2215
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Viro 2024: 5miinust x Puuluup – (nendest) narkootikumidest ei tea me (küll) midagi

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Yleensä ymmärrän miksi oma inhokki on pärjännyt mutta nyt on sellainen tilanne etten millään ymmärrä jos tää on top 5 yleisöäänissä…
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5412
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Viro 2024: 5miinust x Puuluup – (nendest) narkootikumidest ei tea me (küll) midagi

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

viisuilta kirjoitti: 17 Helmi 2024, 23:33 Yleensä ymmärrän miksi oma inhokki on pärjännyt mutta nyt on sellainen tilanne etten millään ymmärrä jos tää on top 5 yleisöäänissä…
Äänestäjillä (raadit mukaanlukien) on tapana tykätä huonoista kappaleista, joten en enää ole edes yllättynyt. Suurin osa Viisuihin liittyvistä mielipiteistäni menee valtavirran kanssa ristiin muutenkin.
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36912
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Viro 2024: 5miinust x Puuluup – (nendest) narkootikumidest ei tea me (küll) midagi

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

viisuilta kirjoitti: 17 Helmi 2024, 23:33 Yleensä ymmärrän miksi oma inhokki on pärjännyt mutta nyt on sellainen tilanne etten millään ymmärrä jos tää on top 5 yleisöäänissä…
Ymmärrän, että tämä valinta satuttaa sinua varmaan jotenkin tosi henkilökohtaisella tasolla, mutta voit varmaan silti olla kirjoittamatta tähän ketjuuun koko ajan aiheesta. Kiitos. :peukku:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5412
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Viro 2024: 5miinust x Puuluup – (nendest) narkootikumidest ei tea me (küll) midagi

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

TomppaJr kirjoitti: 17 Helmi 2024, 23:36
viisuilta kirjoitti: 17 Helmi 2024, 23:33 Yleensä ymmärrän miksi oma inhokki on pärjännyt mutta nyt on sellainen tilanne etten millään ymmärrä jos tää on top 5 yleisöäänissä…
Ymmärrän, että tämä valinta satuttaa sinua varmaan jotenkin tosi henkilökohtaisella tasolla, mutta voit varmaan silti olla kirjoittamatta tähän ketjuuun koko ajan aiheesta. Kiitos. :peukku:
Ei taida Tomppa muistaa kuinka dissasit Hollantia ja Viroa viime vuonna niin monta kertaa, että turha jeesustella.
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17001
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Viro 2024: 5miinust x Puuluup – (nendest) narkootikumidest ei tea me (küll) midagi

Viesti Kirjoittaja Happy »

^^ kiitos, ei tarvinnut mun murahtaa :hali:

mut must tuntuu et mikään kielteinen viisuasia tai "viisufanien" korjaan viisuvalittajien ininä tuskin vaikuttais mun viisutunnelmaan sillä se on pelastettu narkojen valinnan myötä <3
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7574
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Viro 2024: 5miinust x Puuluup – (nendest) narkootikumidest ei tea me (küll) midagi

Viesti Kirjoittaja Requel »

Eikö huumeet ole kiellettyjä viisuissa? Tuntuu, että kaikkia sääntöjä katsotaan läpi sormien ja kaikki painetaan villasella.
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17001
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Viro 2024: 5miinust x Puuluup – (nendest) narkootikumidest ei tea me (küll) midagi

Viesti Kirjoittaja Happy »

Requel kirjoitti: 17 Helmi 2024, 23:43 Eikö huumeet ole kiellettyjä viisuissa? Tuntuu, että kaikkia sääntöjä katsotaan läpi sormien ja kaikki painetaan villasella.
mut biisissähän lauletaan just siitä ettei ne tiedä huumeista yhtään mitään, ei voi kieltää mitään sellaista mitä ei ole :mrgreen:
Viimeksi muokannut Happy, 17 Helmi 2024, 23:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1445
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Viro 2024: 5miinust x Puuluup – (nendest) narkootikumidest ei tea me (küll) midagi

Viesti Kirjoittaja Carboni »

viisuilta kirjoitti: 17 Helmi 2024, 23:33 Yleensä ymmärrän miksi oma inhokki on pärjännyt mutta nyt on sellainen tilanne etten millään ymmärrä jos tää on top 5 yleisöäänissä…
Yksi sana. Ilmiö. Sillä kerättiin viime vuonna 376 telepongoa

Serbia22 oli myös pienemmän mttakaavan ilmiö jonka tasolle tällä on realistiset mahdollisuudet
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7574
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Viro 2024: 5miinust x Puuluup – (nendest) narkootikumidest ei tea me (küll) midagi

Viesti Kirjoittaja Requel »

Happy kirjoitti: 17 Helmi 2024, 23:44
Requel kirjoitti: 17 Helmi 2024, 23:43 Eikö huumeet ole kiellettyjä viisuissa? Tuntuu, että kaikkia sääntöjä katsotaan läpi sormien ja kaikki painetaan villasella.
mut biisissähän lauletaan just siitä ettei ne tiedä huumeista yhtään mitään, ei voi kieltää mitään sellaista mitä ei ole :mrgreen:
Viisuja seuraa miljoonat ihmiset ja sadat voivat retkahtaa tämän biisin takia. Puhumattakaan läheisistä, jotka pelkäävät retkahtamista kun tämä biisi alkaa soimaan jonkun narkkarin kuullen. :lohduton:
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2215
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Viro 2024: 5miinust x Puuluup – (nendest) narkootikumidest ei tea me (küll) midagi

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

TomppaJr kirjoitti: 17 Helmi 2024, 23:36
viisuilta kirjoitti: 17 Helmi 2024, 23:33 Yleensä ymmärrän miksi oma inhokki on pärjännyt mutta nyt on sellainen tilanne etten millään ymmärrä jos tää on top 5 yleisöäänissä…
Ymmärrän, että tämä valinta satuttaa sinua varmaan jotenkin tosi henkilökohtaisella tasolla, mutta voit varmaan silti olla kirjoittamatta tähän ketjuuun koko ajan aiheesta. Kiitos. :peukku:
Sori sori mut haluan vaan keskustella asioista joihin ei ymmärrys riitä :lohduton:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Vastaa Viestiin