Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Windows95man – No rules!

*****
55
20%
****
76
28%
***
51
19%
**
48
18%
*
44
16%
 
Ääniä yhteensä: 274

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2241
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Mohno kirjoitti: 19 Helmi 2024, 10:30
viisuilta kirjoitti: 19 Helmi 2024, 07:34 Olipa huono yö…
Enpä yhtään ihmettele kun lukee sitä tapaa jolla lähestyt aihetta. Anna kaikkien kukkien kukkia niin ehkä yöunetkin palautuu.
Milläs tavalla tätä pitäs sit lähestyä? Vaikuttaa aivan helvetisti Euroviisuihin oli päätös mikä tahansa.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17007
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Happy »

ja muuan joka viikko persoonallisuuttaan ja käyttäjää muuttava nimiörkki ehtikin tän jälkeen kommentoida tähän ja poistaa viestinsä, mut vastataan siitä huolimatta kun oli mulle niin toverillisesti kohdistettu:
onneks sun viestit parantaa tasoa
ja kyllä riman ollessa näin matala: mun viestit todellakin parantaa tasoa, jonkunhan on täällä oltava se ilkeä ihminen & äänen sanottava jotain, ei se voi mennä niin että pari terrorisio ja muut katsoo kärsivänä hiljaa sivusta
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Mohno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1740
Liittynyt: 03 Elo 2005, 11:47
Paikkakunta: Stockholm, Sweden

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Mohno »

viisuilta kirjoitti: 19 Helmi 2024, 10:33
Mohno kirjoitti: 19 Helmi 2024, 10:30

Enpä yhtään ihmettele kun lukee sitä tapaa jolla lähestyt aihetta. Anna kaikkien kukkien kukkia niin ehkä yöunetkin palautuu.
Milläs tavalla tätä pitäs sit lähestyä? Vaikuttaa aivan helvetisti Euroviisuihin oli päätös mikä tahansa.
Neutraalimmin. Ei tarvitse painaa alas muita saadakseen oman pointtinsa päteväksi.

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2241
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Mohno kirjoitti: 19 Helmi 2024, 10:38
viisuilta kirjoitti: 19 Helmi 2024, 10:33
Milläs tavalla tätä pitäs sit lähestyä? Vaikuttaa aivan helvetisti Euroviisuihin oli päätös mikä tahansa.
Neutraalimmin. Ei tarvitse painaa alas muita saadakseen oman pointtinsa päteväksi.
Painaa alas muita? Selvä :mitvit: Jos se on ongelma jollekin että haluan UMK: n voittaneen ja mun ylivoimaisen suosikin edustajaksi niin selvä sitten :joojoo:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Ax234
Siemailija
Siemailija
Viestit: 151
Liittynyt: 06 Helmi 2024, 18:06

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Ax234 »

Saas nähdä tuleeko tänään uutta tietoa Windowsilta tai Yleltä.

Suomi viisuihin
Siemailija
Siemailija
Viestit: 135
Liittynyt: 18 Helmi 2024, 14:25

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Suomi viisuihin »

Toivoisin kyllä, että lähtisivät Malmöön. Niin innostuneita olivat UMK:n voitostaan. Ärsyttää kaikki spekulaatiot kuten Mikael Gabrielin haastattelussa antama vastaus, että paljon pitäisi tapahtua, mutta jos tällainen tulisi eteen käytäisiin siitä vakavaa keskustelua :niinpa:

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2241
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Ja jos Aksel ois ollut 2020 viisuissa niin siinäkin tapauksessa jännitys ja mahdollinen pettymys ois pienempi. Ois vaan niin kamalaa jos taas mun yllätysvoittajasuosikki ei pääsisi lähtemään viisuihin :niinpa:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3367
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

sziget kirjoitti: 19 Helmi 2024, 09:37 Alkaa jo kyllästyttää tyhjän jauhaminen ja toisten UMK-biisien mollaaminen. Toivon että Yle on tilannut varakappaleen Thomas G:sonilta. :twisted:
Alan pikkuhiljaa kallistua samaan. :heh: Ei vaan, chill pilliä nyt vaan kaikki, kyllä se tieto sieltä tulee.
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1099
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

viisuilta kirjoitti: 19 Helmi 2024, 10:39Painaa alas muita? Selvä :mitvit: Jos se on ongelma jollekin että haluan UMK: n voittaneen ja mun ylivoimaisen suosikin edustajaksi niin selvä sitten :joojoo:
Edellisellä sivulla kritisoit aika rankasti Saraa ja MG:tä, ja sellaisista kommenteista se alas painamisen vaikutelma varmaankin tulee - ei siitä, että kannatat suosikkiasi. Olen itsekin sitä mieltä, että keskustelu on kaikille kivempaa ja hedelmällisempää, kun jätetään muiden tarpeeton lyttääminen pois. :joojoo:

Toki todettava on, että tätä lyttäämistä kohdistui aika paljon juuri Windows95maniin ja tästä tykkääviin erityisesti UMK:n alla, kun jatkuvasti sai lukea sen suuntaisia kommentteja, että kunpa tämä vain ei voittaisi, mikä tahansa muu kävisi. :heh: Mutta ei se tee lyttäämisestä toiseenkaan suuntaan sen rakentavampaa.
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 934
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

Toivottavasti edustuskysymykseen saadaan ratkaisu mahdollisimman pian ja oikeus toteutuisi, jos W95M Malmöhön kuitenkin lopulta lähtisi.

Lämpenin tälle hetkeksi, mutta nyttemmin taas vähän viilentynyt, kuten vitseille tuppaa käydä. On tämä hauskaa joymeininkiä, ei siinä mitään. Finaalipaikka on varmaankin varma, mutta finaalisijoitukseksi veikkailen suht. vaatimatonta 15-20.

Teemu kertoi jossain haastiksessa, että kappaleen tekeminen alkoi jo vuonna 2020, mutta se saatiin valmiiksi vasta 2023 ja osin Käärijän Cha Cha Chan innoittamana. Tähän liittyy yksi tökkivä asia: ei tule todennäköisesti koskaan olemaan esiintyvää ja levyttävää artistia tämän takaa vaan tämä jäänee kertalaukausprojektiksi. Toisaalta tyrkyllä olisi ollut aitoja artisteja ja yksi aito bändi, mutta näin nyt kävi.
Somewhere in her smile she knows

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2241
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Miss Ludo kirjoitti: 19 Helmi 2024, 12:17
viisuilta kirjoitti: 19 Helmi 2024, 10:39Painaa alas muita? Selvä :mitvit: Jos se on ongelma jollekin että haluan UMK: n voittaneen ja mun ylivoimaisen suosikin edustajaksi niin selvä sitten :joojoo:
Edellisellä sivulla kritisoit aika rankasti Saraa ja MG:tä
No en kyllä mun mielestä kritisoi rankasti :mitvit: Mutta pahoittelut jos niin tein :draamaa:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Teemu on ollut mukana PEU-yhtyeessä ja Henri Pasa-yhtyeessä. Eli noviiseja ja kertalaukaustyyppejä eivät ole kumpikaan ja kumpikin jatkaa kulttuurin ja viihteen parissa tämän jälkeenkin, jos yhteistä uraa ei enempää urkenekaan.

Sehän on vain muodikasta tehdä kahden artistin yhteisbiisi. En ala edes luetella esimerkkejä näistä kertalaukauksista.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2241
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Teemu ja Henri perjantaina puoli seiskassa.


Voi tarkoittaa joko sitä että osallistuvat tai sitten sitä että kertovat miksi päätyivät ratkaisuun vetäytyä Euroviisuista.

——

Jakson kuvauksessa lukee tosin näin
Windows95man Teemu Keisteri ja laulaja Henri Piispanen pysähtyvät studiossa matkalla Euroviisuihin. Näytämme, miten euroviisushow syntyy.

Mut toki oikea puheenaihe selvinnee viimeistään sit perjantaina…
Viimeksi muokannut viisuilta, 19 Helmi 2024, 13:37. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8176
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Kuppila näytti olevan nurin, oletin jo että osallistujasta on päätetty ja verkkosivu kaatui käyttäjäryntäyksestä, mutta ilmeisesti ei sittenkään...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8176
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Somesoturit ovat jo osin saavuttaneet tavoitteensa kun tästä viisuedustajuudesta edes keskustellaan ja mietitään ja Suomen euroviisuvalintaprosessi on saatu kaaostilaan.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1975
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hercules »

Silirimpsis kirjoitti: 19 Helmi 2024, 12:20 Toivottavasti edustuskysymykseen saadaan ratkaisu mahdollisimman pian ja oikeus toteutuisi, jos W95M Malmöhön kuitenkin lopulta lähtisi.

Lämpenin tälle hetkeksi, mutta nyttemmin taas vähän viilentynyt, kuten vitseille tuppaa käydä. On tämä hauskaa joymeininkiä, ei siinä mitään. Finaalipaikka on varmaankin varma, mutta finaalisijoitukseksi veikkailen suht. vaatimatonta 15-20.
Samat fiilikset osin. Fiilikset tämän suhteen tasaantuneet entisestään kun biisi on itselleni heikko 3/5 ja shown wow-faktori on kulunut. Ei ole enää niin paljoa jäljellä. Uskoisin että saisivat uudella livellä taas innostumaan hieman. Hyvällä mielellä katsoisin viisuliven mutta tuskin tulen palaamaan muuten kuin satunnaisella nostalgia tripillä.

Minusta vaan tuntuu että elän taas toistamiseen tämän oman pettymykseni kun tarjotaan toiseksi tulleelle mahdollisuutta mitä ei koskaan tulekaan. Ja jos tuleekin niin on Sarallakin hieman työstämistä viisufinaaliin ettei sekään jännittämättä suju.
Nyt ne verhot kii

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

hra47 kirjoitti: 19 Helmi 2024, 13:41 Somesoturit ovat jo osin saavuttaneet tavoitteensa kun tästä viisuedustajuudesta edes keskustellaan ja mietitään ja Suomen euroviisuvalintaprosessi on saatu kaaostilaan.
Toisaalta ne toiset somesoturit ovat saaneet varmasti sellaisen syyllisyyden tunteen edustajille, että vaikka haluaisivatkin vetäytyä, on se tehty lähes mahdottomaksi eikä ratkaisua haluta millään ymmärtää.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1099
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Samiasd kirjoitti: 19 Helmi 2024, 13:49
hra47 kirjoitti: 19 Helmi 2024, 13:41Somesoturit ovat jo osin saavuttaneet tavoitteensa kun tästä viisuedustajuudesta edes keskustellaan ja mietitään ja Suomen euroviisuvalintaprosessi on saatu kaaostilaan.
Toisaalta ne toiset somesoturit ovat saaneet varmasti sellaisen syyllisyyden tunteen edustajille, että vaikka haluaisivatkin vetäytyä, on se tehty lähes mahdottomaksi eikä ratkaisua haluta millään ymmärtää.
Tähän on pakko kommentoida, että mun lähtökohta tässä "vasta-aktivismissa" on ainakin ollut vahvasti nimenomaan se, että kaikenlainen someryöpytys on tuomittavaa, artisteille pitää antaa rauha tehdä omat päätöksensä ja meidän tulee hyväksyä ne päätökset, mitä ne sitten ovatkin. Luomallani FB-tukisivullakin lukee selvin sanoin, että ymmärrämme päätöksen haastavuuden ja tuemme edustajia lopputuloksesta riippumatta. Totta kai sivu on kerännyt paljon sellaistakin porukkaa, joka vilpittömästi toivoisi Windows95mania Euroviisuihin, mutta toivominen on mielestäni eri asia kuin vaatiminen - varsinkin, kun edustajakaksikkomme alkuperäinen kanta oli se, että Euroviisuihin ollaan lähdössä.

Henkilökohtaisesti toki toivon, että Teemu ja Henri kokisivat edustusmatkan lopulta hyväksi ja itselleen sopivaksi ratkaisuksi, mutta ymmärrän täysin, mikäli he päätyvät vetäytymään. Tärkeintä on, että päätös tuntuu heistä itsestään mahdollisimman hyvältä.
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11327
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

hercules kirjoitti: 19 Helmi 2024, 13:42 Samat fiilikset osin. Fiilikset tämän suhteen tasaantuneet entisestään kun biisi on itselleni heikko 3/5 ja shown wow-faktori on kulunut. Ei ole enää niin paljoa jäljellä. Uskoisin että saisivat uudella livellä taas innostumaan hieman. Hyvällä mielellä katsoisin viisuliven mutta tuskin tulen palaamaan muuten kuin satunnaisella nostalgia tripillä.
Liityn kerhoonne. Minulle tästä itse asiassa tulee vähän mieleen Suomen edellinen Malmön-edustaja Marry Me: sinänsä ihan ammattitaitoinen ja hetkessään viihdyttävä euroviisushow, mutta paljonko loppujen lopuksi vuodesta jää käteen, jos se ei purekaan yleisöön toivotulla tavalla? Jonkinlainen lyhytkatseisuus tällaisissa edustajavalinnoissa häiritsee, ja tuntuu, että biisi- ja hittikeskeisempi lähestymistapa tuottaisi lopulta enemmän hedelmää. No, ainakaan tämä ei ole mikään Sing It Away, joten huonomminkin voisi mennä, ja toivon, että Windows sinne edustamaan nyt menisi, jotta seuraavaan UMK:hon voitaisiin lähteä puhtaalta pöydältä ilman jossitteluja.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Tämä on niin välivuosi, että ihan sama, vaikka ei jäisi käteen mitään. Jokaisella UMK-kisaajalla tulisi viimevuotista heikompi tulos, vaikka sitä ei missään tapauksessa pitäisi pitää mittatikkuna.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Ax234
Siemailija
Siemailija
Viestit: 151
Liittynyt: 06 Helmi 2024, 18:06

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Ax234 »

Tuntuu, että Suomi usein lamaantuu Ruotsin isännöimissä viisuissa, mikä ihme siinä on. Ruotsin kisoihin tupataan usein lähettämään jotain geneeristä ja ruotsalaismaista.

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1975
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hercules »

^^^Juu tulee kyllä tämä vuosi mieleen. Suomi halusi kerrankin tuoda menevämmän biisin hyvällä solistilla. Kunhan saatiin tuuletettua tunkkaista suomikuvaa. Hitaampi mestariteos jäi sitten rannalle ruikuttamaan.
Nyt ne verhot kii

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5980
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Ihanaa ettei tämä itselle aiheuta sen kummempia tuntemuksia, kun seuraa tätä keskustelua, kuinka stressissä osa on. Ei juuri hetkauta, edustaako meitä W95man vai Sara vai joku muu. Toki W95manin edustusta toivon, kun heidät on siihen rooliin jo kerran valittu, vaikka eivät suosikkejani olleetkaan.

Joutuukohan tässä odottelemaan perjantaihin asti, että tieto viisuihin lähtemisestä paljastetaan Puoli seiskassa?
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1975
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hercules »

Itsekin mietin miten tämä kerrotaan. Olen kyllä sitä mieltä että jos perjantain ohjelmaan mennessä asiasta ei tiedoteta niin nämä kaverukset kertovat ohjelmassa epävirallisesti olevansa mukana. Ei ne nyt siinä voi sanoa että joo Sara se meitä edustaakin. Se olisi mieluummin Ylen tehtävä. Tosin olen pettynyt jo siihen jos tätä tietoa pimitetään koko viikko sen ollessa jo tiedossa. Kyllä W95M olisi hyvä paljastaa asia somessa olevansa mukana jos ei Ylen kautta tule tiedotetta.
Nyt ne verhot kii

Mikseesrekisteröidyn
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 814
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

Uskon että tiedotus tehdään heti kun on varmaa tietoa siitä kuka edustaa. Ei sitä turhan päiten pantata
:shokki:

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2241
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Joku ”oon suunnittelutiimis” sanoi et keskiviikkona 13.15 ois palaveri :heh: Jotenkin tavallaan huvittavaa jos perjantaina puoli seiskassa toteisivat vaan et häh koko ajan ollaan oltu menossa :mitvit:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1099
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Puoli seiskan vierailu on varmaan ollut sovittu jo aikaisemmin. En minäkään usko, että tietoa pantattaisiin sinne asti. Eiköhän tässä alkuviikon aikana jotain kuulu. :miettii:
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
ti-ti-tyy
Maistelija
Maistelija
Viestit: 30
Liittynyt: 14 Tammi 2021, 00:08

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja ti-ti-tyy »

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... 49fa23eb48

Tämä on julkaistu äsken. Tosiaan, nyt päätöstä kehiin, kiitos.
Jag har klarat mig rätt länge
Jag börjar blir van
Och alla omkring dom märker ingenting
Det gör ont, så ont

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1495
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

Olis joo kiva tietää mahdollisimman nopeesti että kuka meitä edustaa. Nyt voi olla että on jo päätös tehty ja jutellaa Saran kanssa asioista ja saatettu soittaa MG&Nublullekkin jo alustavasti. Tietojen pimitys ja tää pitkittäminen kertoo vahvasti siitä minun mielestä että ostetaan aikaa että saatais varma tieto kuka korvaa.
<3

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1975
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hercules »

Tekoripset kirjoitti: 19 Helmi 2024, 15:43 Olis joo kiva tietää mahdollisimman nopeesti että kuka meitä edustaa. Nyt voi olla että on jo päätös tehty ja jutellaa Saran kanssa asioista ja saatettu soittaa MG&Nublullekkin jo alustavasti. Tietojen pimitys ja tää pitkittäminen kertoo vahvasti siitä minun mielestä että ostetaan aikaa että saatais varma tieto kuka korvaa.
Tähän liittyy byrokratiaa. Sopimus pitää purkaa ja tehdä uusi. Toki se nykyään menee sähköisesti allekirjoitettavaksi. Tämä voi olla parhaimmillaan nopeakin prosessi mutta tuskin mitään tiedotetaan ennen kuin on nimet paperissa, jos siis muutoksia tulee. Tosin YLE on osoittanut että mikä virka näillä sopimuksilla edes on kun niistä voi liueta. Mutta tehdään nyt kuitenkin lol

Edit. Mielenkiintoista myös seurata Saran somea, tai hiljaista on sielläkin... Tai jos hänellä on jotain meneillään niin luulisi ettei somessa paljoa tule mitään postailtua storeihin ylimääräistä. Okei kaikki tulkinnat käyttöön :heh:
Viimeksi muokannut hercules, 19 Helmi 2024, 15:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nyt ne verhot kii

Vastaa Viestiin