Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Windows95man – No rules!

*****
55
20%
****
76
28%
***
51
19%
**
48
18%
*
44
16%
 
Ääniä yhteensä: 274

Suomi viisuihin
Siemailija
Siemailija
Viestit: 135
Liittynyt: 18 Helmi 2024, 14:25

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Suomi viisuihin »

Tekoripset kirjoitti: 19 Helmi 2024, 17:33 Toisaalta voi myös olla että yle ja ikkunamies etsii Henrille korvaajaa just nyt jos hän on päättänyt että jää pois. Kohta siel on joku Erika Vikman demin takissa heilumassa.
Hyi, ei!

Suomi viisuihin
Siemailija
Siemailija
Viestit: 135
Liittynyt: 18 Helmi 2024, 14:25

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Suomi viisuihin »

Miss Ludo kirjoitti: 19 Helmi 2024, 17:51 Itselläni on sellainen kutina, että jos toinen osapuoli haluaa vetäytyä, silloin vetäytyy toinenkin. Olisi vaikea nähdä tätä kuviota niin, että nyt etsittäisiin kiireen vilkkaa toinen laulaja. Teemuhan myös sanoi aiemmin, että hän on tässä yhdessä Henrin kanssa.

Puoli seitsemän Insta-julkaisussakin on muuten eritelty, että vieraina ovat molemmat, Henri Piispanen ja Teemu Keisteri. Toki siitä nyt on edelleenkin vaikea päätellä yhtään mitään. Tuntuu ylipäätään, että jokaisen "vihjeen" voi tällä hetkellä sovittaa kumpaan tahansa vaihtoehtoon, joko poisjääntiin tai edustusmatkaan - ihan näkökulmasta ja omista toiveista riippuen. :heh:
Elleivät sitten tarkoituksella pidä ihmiset jännityksessä. Niinhän Sara Siipolakin sanoi, että Windows95man sinne tällä hetkellä menossa ja ansaistusti. Voisivat siis vain tokaista Puoli Seiskassa, että totta kai mennään, miksei mentäis. UMK:n instagramvideopätkistä oli kiva katsoa, että ainakin huumorintajua, kun kysyttiin Teemulta onko kidnapannut ketään ja vastasi 'Why not?' Henri makasi lattialla ja kysyi saisiko vähän vettä, mutta haastattelija sanoi, että siihen ei ole nyt aikaa 😄

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1097
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

^ En usko, että pitäisivät tarkoituksella jännityksessä tällaisessa asiassa. :raaps: Mielestäni olisi kaikkia kohtaan tahdikkaampaa kertoa heti, kunhan varmaa tietoa on ja se voidaan turvallisin mielin julkistaa. Veikkaan myös, että tällainen tieto vaatii vähän enemmän taustoitusta ja perusteluja kuin vain jokin "miksei mentäis" -heitto Puoli seitsemässä - ihan jo siksi, että aiheesta on uutisoitu ja eri vaihtoehdoilla on spekuloitu lehtiä myöten.

Huumorintajua kavereilla toki on, mutta ehkä sitä ei nyt kuitenkaan valjasteta käyttöön tällaisen asian ollessa kyseessä.
Viimeksi muokannut Miss Ludo, 19 Helmi 2024, 18:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2230
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Vaikkeivat lähtisi niin toivottavasti heidän juttuja saa seurata sitten kuitenkin joissain muissa jutuissa <3
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Tänään ei ainakaan taida tulla mitään tiedotetta enää, eli siirtyy huomiselle. Odottavan aika on pitkä.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7579
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Requel »

Olen pahoillani mielipiteestäni, mutta toivon etteivät he lähde, jotta ei joudu häpeämään sitten toukokuussa. Mieluummin vetäytyminen pois koko kekkereistä.
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Panda
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 91
Liittynyt: 19 Tammi 2023, 16:33

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Panda »

Requel kirjoitti: 19 Helmi 2024, 18:22 Olen pahoillani mielipiteestäni, mutta toivon etteivät he lähde, jotta ei joudu häpeämään sitten toukokuussa. Mieluummin vetäytyminen pois koko kekkereistä.
Ei mielipiteestään tarvitse olla pahoillaan ellei siinä syyllistytä rikokseen :heh: itseäni kiehtoo enemmän se miksi toiset kokee häpeää tällaisesta. En oikein osaa kuvitella itse kokevani mistään hyvin tehdystä viisuvedosta häpeää vaikka en kappaleesta itse pitäisi. Lähinnä koen tunteita pidän/en pidä mutta sillä ei ole mitään tekemistä häpeän kanssa.
Call me what you may, see if I care, see me slay

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7579
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Requel »

Panda kirjoitti: 19 Helmi 2024, 18:47 itseäni kiehtoo enemmän se miksi toiset kokee häpeää tällaisesta. En oikein osaa kuvitella itse kokevani mistään hyvin tehdystä viisuvedosta häpeää vaikka en kappaleesta itse pitäisi. Lähinnä koen tunteita pidän/en pidä mutta sillä ei ole mitään tekemistä häpeän kanssa.
Mun mielestä toi Windows-paita ja shortsipelleily on tosi huonoa huumoria. Siksi. En koe tätä sen takia hyväksi vedoksi, vaan lähinnä mauttomaksi. :draamaa:
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Suomi viisuihin
Siemailija
Siemailija
Viestit: 135
Liittynyt: 18 Helmi 2024, 14:25

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Suomi viisuihin »

Jomard kirjoitti: 19 Helmi 2024, 08:02
viisuilta kirjoitti: 19 Helmi 2024, 07:34 Olipa huono yö… No onneksi voi nukkua päiväunet jos tarvetta on :roll: Tulispa tänään päätös et lähtevät, en jaksa tätä stressiä enää :lohduton:
Kunhan tulisi edes joku päätös! Kuka lähtee, kuka ei vai lähteekö kukaan, tää epätietoisuus on rasittavaa. Suomi muuten tippunut oddseissa sijalta 8. sijalle 11. viimeisen vuorokauden aikana, miksiköhän? :mitvit:

Edit: no nyt on taas 10. Ehkä ihan normaalia vaihtelua vaan sitten
Mistä noista sijoitusveikkauksistaan aina tietää? Joku kappale voittanut, vaikka ei ollut ennakkosuosikki.

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2230
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Tulipas yllättävän rauhallinen olo kun tänään tuskin on enää uutisia tulossa… Mutta huomenna mennään taas :draamaa:

Onneksi ei ollut Ylen sovelluksessa UMK-ilmoituksia päällä kun siellä oli vasta illalla ilmoitettu tosta Pilvin biisistä ja monilla Jodelissa oli hypännyt sydän kurkkuun :surrur:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2049
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Requel kirjoitti: 19 Helmi 2024, 18:52
Panda kirjoitti: 19 Helmi 2024, 18:47 itseäni kiehtoo enemmän se miksi toiset kokee häpeää tällaisesta. En oikein osaa kuvitella itse kokevani mistään hyvin tehdystä viisuvedosta häpeää vaikka en kappaleesta itse pitäisi. Lähinnä koen tunteita pidän/en pidä mutta sillä ei ole mitään tekemistä häpeän kanssa.
Mun mielestä toi Windows-paita ja shortsipelleily on tosi huonoa huumoria. Siksi. En koe tätä sen takia hyväksi vedoksi, vaan lähinnä mauttomaksi. :draamaa:
Joo itsekin hieman hätkähdin, kun se otti ne narulla roikkuvat farkkushortsit ja jäin miettimään miksi :mitvit:
En sanoisi sitä häpeäksi enkä mauttomaksi, koska sehän on niin arkipäiväinen juttu kuin vaan voi olla...tuli ihan mieleen se Hyasintti ja sen sukulaiset siinä englantilaisessa komediasarjassa. Eli vähän nolotti kun oltiin niin häpeilemättä perusasioiden äärellä.
Niin tässä siis suorasukainen rehellisyys vähä nolotti, mutta ei se tästäkään teoksesta huonoa tee.

Olen oppinut alkaan arvostaan tätä win95männin pakettia :tapu:

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Väännetään rautalangasta. Munasta syntyy vain paitaan puettu W95man. Hahmo valmistuu vasta, kun on kaikki hahmoon kuuluvat, mm. ne shortsit, päällä. Myöskin UMK/viisulavan säännöt sanovat, että ilman housuja ei saa esiintyä, siksi sääntöjä plärätään esityksessä.

Hahmon tyyli nyt vain on olla hävettävä meidän puolestamme, niin ei itse tarvitse. Vuosikausien kokemuksella hän tietää, että tällainen toimii hyvin.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Bandido1
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 89
Liittynyt: 11 Helmi 2024, 20:46

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Bandido1 »

Einingia kirjoitti: 19 Helmi 2024, 20:56 Väännetään rautalangasta. Munasta syntyy vain paitaan puettu W95man. Hahmo valmistuu vasta, kun on kaikki hahmoon kuuluvat, mm. ne shortsit, päällä.
Selitäppä tuo eurooppalaisille! :heh:

Suomi viisuihin
Siemailija
Siemailija
Viestit: 135
Liittynyt: 18 Helmi 2024, 14:25

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Suomi viisuihin »

Osaako joku sanoa sanottiinko tänään kahden aikaan päivällä Radio Suomen uutisissa jotain siitä, että Pohjoismaat yrittäisivät tehdä niin, etteivät osallistuisi Euroviisuihin? Jostain kuulin tällaisen huhun, mutta itse en tuota uutista kuullut enkä löydä netistäkään.

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2230
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Jos ei huomenna 00.00-13.00 välillä tule uutisia niin alan uskomaan, että joku palaveri oikeasti on. Mitä ikinä siellä sitten puhutaankaan on eri asia.

Ja sitä en vaan ymmärrä miten jotkut oikeasti haluaa nähdä kun toisilla on paha mieli (t. Jodel). Niinku wtf :mitvit:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17002
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Happy »

Näen tämän niin että Windowsman95man suhtautuu tähän kuten itse suhtautuisin, menee viisuihin vaikka mikä olis, mutta uskaltaa sillä tuomita terroristisen IDF-johdon & valtion irvikuvan nimeltä Israel vaikka se herättääkin vastustusta oikeistokiihkoilijoiden edessä
Henrin taas uskon vastustavan viisumatkaa sillä ei halua joutua vastakkainasettelun keskelle, sillä vaikka miten tässä casessa toimis niin paskaa tulee silti sylin täydeltä, ei ilmeisesti halua altistaa itseensä tuohon soppaan ja se on täysin ymmärrettävää :hali:

Harmittaa että ovat joutuneet tähän asemaan mitä nyt verrataan muihin asiaan välinpitämättömästi suhtautuviin tahoihin.
Pidän kyllä elintärkeänä että Suomessa käydään tätä Israel-keskustelua, asia on ollut tapetilla ja kuuluvilla ja se tuottaa mulle tietyn mielenrauhan, en itse koe tärkeäksi asiakseni enää ajaa omia mielipiteitäni tästä aiheesta sillä keskustelua jo käydään paljon.
Toivoisin kuitenkin että ne ihmiset jotka ovat keskittäneet kritiikkinsä (ja mielestäni epäoikeutetun sellaisen) näihin edustajiin, suuntaisivat piikkinsä sen sijaan suomalaisten päättäjien niskaan, he tässä ovat olleet munattomia, muiden maiden munattomien politiikkojen jatkona.


Jos he viisuihin päätyvät niin kyllä Suomi heistä hyvän edustajan saa, en aluks pitänyt tästä biisistä ollenkaan mut live vakuutti mut,
kyllä nää esiintyä osaa :joojoo:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
12pointsii
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 792
Liittynyt: 16 Tammi 2011, 23:12
Paikkakunta: München

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja 12pointsii »

Suomi viisuihin kirjoitti: 19 Helmi 2024, 22:06 Osaako joku sanoa sanottiinko tänään kahden aikaan päivällä Radio Suomen uutisissa jotain siitä, että Pohjoismaat yrittäisivät tehdä niin, etteivät osallistuisi Euroviisuihin? Jostain kuulin tällaisen huhun, mutta itse en tuota uutista kuullut enkä löydä netistäkään.
Jotenkin tuntuu oudolta että Radio Suomen uutisissa olisi ollut tällainen ns. tieto, mutta missään muualla ei. Sentään Ylen kanava. Tai jos siellä on toisaalta rohkeasti vedetty esiin jotain todella sisäpiirin tietoa, mutta kai sekin täytyisi johonkin perustaa, ei pelkkään käytäväpuheeseen tms.
Is there something wrong with who I am ?

Suomi viisuihin
Siemailija
Siemailija
Viestit: 135
Liittynyt: 18 Helmi 2024, 14:25

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Suomi viisuihin »

Happy kirjoitti: 19 Helmi 2024, 22:40 Näen tämän niin että Windowsman95man suhtautuu tähän kuten itse suhtautuisin, menee viisuihin vaikka mikä olis, mutta uskaltaa sillä tuomita terroristisen IDF-johdon & valtion irvikuvan nimeltä Israel vaikka se herättääkin vastustusta oikeistokiihkoilijoiden edessä
Henrin taas uskon vastustavan viisumatkaa sillä ei halua joutua vastakkainasettelun keskelle, sillä vaikka miten tässä casessa toimis niin paskaa tulee silti sylin täydeltä, ei ilmeisesti halua altistaa itseensä tuohon soppaan ja se on täysin ymmärrettävää :hali:

Harmittaa että ovat joutuneet tähän asemaan mitä nyt verrataan muihin asiaan välinpitämättömästi suhtautuviin tahoihin.
Pidän kyllä elintärkeänä että Suomessa käydään tätä Israel-keskustelua, asia on ollut tapetilla ja kuuluvilla ja se tuottaa mulle tietyn mielenrauhan, en itse koe tärkeäksi asiakseni enää ajaa omia mielipiteitäni tästä aiheesta sillä keskustelua jo käydään paljon.
Toivoisin kuitenkin että ne ihmiset jotka ovat keskittäneet kritiikkinsä (ja mielestäni epäoikeutetun sellaisen) näihin edustajiin, suuntaisivat piikkinsä sen sijaan suomalaisten päättäjien niskaan, he tässä ovat olleet munattomia, muiden maiden munattomien politiikkojen jatkona.


Jos he viisuihin päätyvät niin kyllä Suomi heistä hyvän edustajan saa, en aluks pitänyt tästä biisistä ollenkaan mut live vakuutti mut,
kyllä nää esiintyä osaa :joojoo:
Täytyy myöntää, että itsellä muistikuva kuin olisin katsonut pienen pätkän musiikkivideosta ja ajatellut, että ai tuollainen, mutta joskus paljon myöhemmin radiosta kuullessani tajusin heti, että tämähän voi voittaa UMK:n. Mutta onneksi musiikkivideolla ei kilpailla. Lavaesitys yllätti positiivisesti ja todellakin erottui muista, joka Euroviisuissakin tärkeää. Arvostelijoilta voisi kysyä osaisivatko itse paremmin. Muut UMK:n ehdokkaat yksinkertaisesti peittyvät massan alle. Pienenä maana Suomen tärkeää räväyttää ja erottua toisin kuin Ruotsi, joka pärjää millä tahansa kappaleella.

Suomi viisuihin
Siemailija
Siemailija
Viestit: 135
Liittynyt: 18 Helmi 2024, 14:25

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Suomi viisuihin »

viisuilta kirjoitti: 19 Helmi 2024, 13:28 Teemu ja Henri perjantaina puoli seiskassa.


Voi tarkoittaa joko sitä että osallistuvat tai sitten sitä että kertovat miksi päätyivät ratkaisuun vetäytyä Euroviisuista.

——

Jakson kuvauksessa lukee tosin näin
Windows95man Teemu Keisteri ja laulaja Henri Piispanen pysähtyvät studiossa matkalla Euroviisuihin. Näytämme, miten euroviisushow syntyy.

Mut toki oikea puheenaihe selvinnee viimeistään sit perjantaina…
Voisiko olla mahdollista, ettei perjantainakaan vielä selvillä päätös vaan Yle antanut tämän viikon lisäaikaa?

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4102
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Suomi viisuihin kirjoitti: 19 Helmi 2024, 22:06 Osaako joku sanoa sanottiinko tänään kahden aikaan päivällä Radio Suomen uutisissa jotain siitä, että Pohjoismaat yrittäisivät tehdä niin, etteivät osallistuisi Euroviisuihin? Jostain kuulin tällaisen huhun, mutta itse en tuota uutista kuullut enkä löydä netistäkään.
Kuuntelin Areenasta klo 14 lähetetyt Ylen radiouutiset, eikä ainakaan niissä puhuttu asiasta mitään.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42046
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Suomi viisuihin kirjoitti: 19 Helmi 2024, 22:06 Osaako joku sanoa sanottiinko tänään kahden aikaan päivällä Radio Suomen uutisissa jotain siitä, että Pohjoismaat yrittäisivät tehdä niin, etteivät osallistuisi Euroviisuihin? Jostain kuulin tällaisen huhun, mutta itse en tuota uutista kuullut enkä löydä netistäkään.
Jännää, jos Ruotsi järkkäisi kisat, mutta ei kuitenkaan osallistuisi. No, voisihan siellä osallistujien kiusaksi soitella väliaikanumerot Abbaa ja Ruotsin muita viisuvoittajia niin että muutkin toivovat, etteivät olisi osallistuneet.

Tuskinpa on tuollaista uutista ollut. Ylen viisusisällöistäkään ei löydy.
Rise, angel, shine, love!

Suomi viisuihin
Siemailija
Siemailija
Viestit: 135
Liittynyt: 18 Helmi 2024, 14:25

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Suomi viisuihin »

Happy kirjoitti: 19 Helmi 2024, 22:40 Näen tämän niin että Windowsman95man suhtautuu tähän kuten itse suhtautuisin, menee viisuihin vaikka mikä olis, mutta uskaltaa sillä tuomita terroristisen IDF-johdon & valtion irvikuvan nimeltä Israel vaikka se herättääkin vastustusta oikeistokiihkoilijoiden edessä
Henrin taas uskon vastustavan viisumatkaa sillä ei halua joutua vastakkainasettelun keskelle, sillä vaikka miten tässä casessa toimis niin paskaa tulee silti sylin täydeltä, ei ilmeisesti halua altistaa itseensä tuohon soppaan ja se on täysin ymmärrettävää :hali:

Harmittaa että ovat joutuneet tähän asemaan mitä nyt verrataan muihin asiaan välinpitämättömästi suhtautuviin tahoihin.
Pidän kyllä elintärkeänä että Suomessa käydään tätä Israel-keskustelua, asia on ollut tapetilla ja kuuluvilla ja se tuottaa mulle tietyn mielenrauhan, en itse koe tärkeäksi asiakseni enää ajaa omia mielipiteitäni tästä aiheesta sillä keskustelua jo käydään paljon.
Toivoisin kuitenkin että ne ihmiset jotka ovat keskittäneet kritiikkinsä (ja mielestäni epäoikeutetun sellaisen) näihin edustajiin, suuntaisivat piikkinsä sen sijaan suomalaisten päättäjien niskaan, he tässä ovat olleet munattomia, muiden maiden munattomien politiikkojen jatkona.


Jos he viisuihin päätyvät niin kyllä Suomi heistä hyvän edustajan saa, en aluks pitänyt tästä biisistä ollenkaan mut live vakuutti mut,
kyllä nää esiintyä osaa :joojoo:
Toivon, että olet oikeassa ja toivottavasti ei ole aivan järkähtämätön kannassaan etenkin, kun saanut tukea usealta taholta ja jopa Yle kertonut käyvänsä jatkuvasti keskustelua EBU:n kanssa. Vaikea yhden tai muutaman maankaan vedota Israelin mukana oloon ja siinä mielessä uskon tehneen kaiken voitavan asiassa.

Toivottavasti saaneet neuvoja Käärijältä ja kuulleet kuinka mahtava kokemus viisuissa oli, jos tämäkin osaltaan auttaisi.

Avatar
Jomard
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 835
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Jomard »

Kylläpä onkin ikävä viime vuotta ja sitä kaiken kattavaa Käärijähuumaa! 💚

Nyt meillä ei ole edes edustajaa selvillä, saati minkäänlaista positiivista pöhinää, mistä voisi iloita :eiei:
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1966
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hercules »

Jomard kirjoitti: 20 Helmi 2024, 06:16 Kylläpä onkin ikävä viime vuotta ja sitä kaiken kattavaa Käärijähuumaa! 💚
Minä en tule koskaan ymmärtämään näitä jotka sanovat että onneksi ei olla ennakkosuosikkeja tai onneksi tulee välivuosi kun oli niin kovin raskasta olla suosion ja fanituksen kohteena. Kuulostaa just siltä että jotain defenssejä pukkaa. Tai ainakin tunnustan että se ei ole minulta pois jos Suomi menestyy.
Nyt ne verhot kii

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2230
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Luojan kiitos tätä tilannetta ei ollut viime vuonna. Täälläkin ois ollut enemmän panikoivia, Jodelista puhumattakaan. Mut selviäispä tää niin pääsisi tästä stressistä pois seuraavaan reaktioon, päätöksestä riippuen tietysti.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Sepä onkin kiusaajien tavoite. Poistaa kaikki ilo ja positiivinen pöhinä, saada pahaa mieltä aikaiseksi muille.

Ei antauduta sille.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2230
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Ax234
Siemailija
Siemailija
Viestit: 151
Liittynyt: 06 Helmi 2024, 18:06

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Ax234 »

Eihän tuo kovin hyvältä näytä. Teemu ja Henri selkeästi empivät yhä.

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2230
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Jotenkin alkaa tuntumaan siltä ettei mun tartte viisuja katsella tänä vuonna. Tulee todella pitkä kevät kun aina ennen oon kaikkea mahdollista seurannut :draamaa:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Pörheäpäärynä
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 248
Liittynyt: 04 Tammi 2024, 16:48

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Pörheäpäärynä »

Tuossa Hesarin jutussa on kummallisena alaotsikkona "Windows95Man epäröi yhä", mikä ei siis välttämättä todellakaan pidä paikkaansa. Radiohiljaisuuden takana voi toistaiseksi olla monta syytä, kuten esimerkiksi pressimateriaalin valmistelu, vaikka askelmerkit olisivat muuten selvät.

Vastaa Viestiin