Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Windows95man – No rules!

*****
55
20%
****
76
28%
***
51
19%
**
48
18%
*
44
16%
 
Ääniä yhteensä: 274

Ax234
Siemailija
Siemailija
Viestit: 151
Liittynyt: 06 Helmi 2024, 18:06

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Ax234 »

Happy kirjoitti: 20 Helmi 2024, 12:22 tää on nyt teoreettinen kysymys mut mitäköhän sanktiota viisuedustajalle vois tulla jos se julkaisis vaikka postauksen jossa heittäis pääponsorin kauneustuotteita jätelavalle :miettii: sekin olis tapa ilmaista mielipidettään.

Jos olisin viisuedustaja tekisin varmaan viisubiisistä vähintään jonkun feat-version palestiinalaisartistin kanssa ja keskittyisin myös palestiinalaisartistien kanssa johonkin musiikilliseen yhteisprojektiin. Kaikki äänettömät äänet pitää saada kuuluviin.
Voisiko tälle ja tällaiselle keskustelulle olla ihan erillinen ketju?

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17009
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Happy »

Ax234 kirjoitti: 20 Helmi 2024, 13:54
Happy kirjoitti: 20 Helmi 2024, 12:22 tää on nyt teoreettinen kysymys mut mitäköhän sanktiota viisuedustajalle vois tulla jos se julkaisis vaikka postauksen jossa heittäis pääponsorin kauneustuotteita jätelavalle :miettii: sekin olis tapa ilmaista mielipidettään.

Jos olisin viisuedustaja tekisin varmaan viisubiisistä vähintään jonkun feat-version palestiinalaisartistin kanssa ja keskittyisin myös palestiinalaisartistien kanssa johonkin musiikilliseen yhteisprojektiin. Kaikki äänettömät äänet pitää saada kuuluviin.
Voisiko tälle ja tällaiselle keskustelulle olla ihan erillinen ketju?
voisit siskohyvä keksiä jotain uutta & luovempaa tapaa hyökätä kimppuuni :hali:
miten viestini eros mitenkään tompan viestistä joka oli kirjoitettu muutama sekuntti tuon viestini jälkeen?
tosin olen imarreltu että nostit vain mun viestini esille <3
TomppaJr kirjoitti: 20 Helmi 2024, 12:24 Tästähän saisi aika helposti version No War! vaikkapa Islannin todennäköisen edustajan Bashar Muradin kanssa. :miettii:

No war, it's how I live
How I find the peace inside my heart
It's how I learned to love
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8176
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ax234 kirjoitti: 20 Helmi 2024, 13:54
Happy kirjoitti: 20 Helmi 2024, 12:22 tää on nyt teoreettinen kysymys mut mitäköhän sanktiota viisuedustajalle vois tulla jos se julkaisis vaikka postauksen jossa heittäis pääponsorin kauneustuotteita jätelavalle :miettii: sekin olis tapa ilmaista mielipidettään.

Jos olisin viisuedustaja tekisin varmaan viisubiisistä vähintään jonkun feat-version palestiinalaisartistin kanssa ja keskittyisin myös palestiinalaisartistien kanssa johonkin musiikilliseen yhteisprojektiin. Kaikki äänettömät äänet pitää saada kuuluviin.
Voisiko tälle ja tällaiselle keskustelulle olla ihan erillinen ketju?
Vaikea erottaa keskustelua toisistaan kun Suomenkin edustustilanne kytkeytyi niin tiiviisti Israelin ja lähi-idän tilanteeseen. Onhan tuolla tämän keskustelualueen yläpäässä lukittuna ylläpidon kannanotto ja ohjeet näille keskusteluille ja Medianurkassa lähi-idän puimiseen tarkoitettu ketju, mutta ei täällä omasta mielestäni ole vielä mitään niin rönsyilevää ollut keskustelu, että sinne pitäisi siirtyä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Pörheäpäärynä
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 248
Liittynyt: 04 Tammi 2024, 16:48

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Pörheäpäärynä »

Vaikutusmahdollisuuksista keskusteleminen kuuluu myös tänne Suomi-ketjuun, sillä nimenomaan suomalaiset edustajat mainitsivat haluavansa vaikuttaa viisujen sisällä. Täällä vaan spekuloitiin, mitä ne vaikutusmahdollisuudet ja -aloitteet voisivat mahdollisesti olla.

Avatar
GuoZu8
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2389
Liittynyt: 25 Helmi 2019, 00:27
Paikkakunta: Alder danger

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja GuoZu8 »

Lichi kirjoitti: 20 Helmi 2024, 13:47 Mutta Palestiina menee valtiona Venäjä, Iran ja Pohjois-Korea kategoriaan.
Hamasin hallitsema Gaza, korjaan. Tässä konfliktissa on kaksi pahaa, myös Israel on pommittanut siviilejä julmasti.
Tämä sota muistuttaa paljon Vietnamin sotaa, lännessä täällä antagonisoidaan länsimainen taho kolonialistisena pahiksena, mutta unohdetaan, että vastapuolet osaavat olla yhtä pahoja, ellei jopa pahempia. Ja kaikkein eniten molemmista sodista kärsivät paikalliset siviilit.

Oon paskana kaikesta tästä maailmantuskasta.
🇫🇮👖🥚

Ax234
Siemailija
Siemailija
Viestit: 151
Liittynyt: 06 Helmi 2024, 18:06

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Ax234 »

Happy kirjoitti: 20 Helmi 2024, 14:01
Ax234 kirjoitti: 20 Helmi 2024, 13:54
Voisiko tälle ja tällaiselle keskustelulle olla ihan erillinen ketju?
voisit siskohyvä keksiä jotain uutta & luovempaa tapaa hyökätä kimppuuni :hali:
miten viestini eros mitenkään tompan viestistä joka oli kirjoitettu muutama sekuntti tuon viestini jälkeen?
tosin olen imarreltu että nostit vain mun viestini esille <3
TomppaJr kirjoitti: 20 Helmi 2024, 12:24 Tästähän saisi aika helposti version No War! vaikkapa Islannin todennäköisen edustajan Bashar Muradin kanssa. :miettii:

No war, it's how I live
How I find the peace inside my heart
It's how I learned to love
Ihan asiallisesti kysyin, eihän kyse ollut hyökkäyksestä. Tänne on tullutkin asiallisia ja rationaalisia vastauksia. Kiitos vastanneille.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17009
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Happy »

^ ei kyllä kyse on maalittamisesta mitä olet tässä ahkerasti yrittänyt, milloin osansa saa Tomppa, milloin Samiasd, nyt ilmeisesti minä mutta bitch ei siinä mitään, olen aina valmis vastahyökkäykseen 😈
tosin siihen että olen tyytyväinen että viimekeväänä oli sentään pari happy-ystävällistä persoonaallisuutta, en sentään oo antikristus sun silmissäs :heh:
Viimeksi muokannut Happy, 20 Helmi 2024, 14:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1984
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hercules »

Kyllä multa menee vähän maku tässä artistiaktivismissa. Se ettei kannata tämänkaltaista toimintaa Euroviisuissa ei tarkoita että kannattaisi Israelia tai valitsisi puolia. Euroviisuissa on politiikka nivoutunut mutta en toivoisi ehkä että tällä tavoin. Jännä nähdä miten oma ajattelu viisukevään aikana kehittyy asiassa. Mutta suhtaudun nyt jokseenkin kielteisesti että artisti lähtee masinoimaan jotain Israelin vastaista tukijoukkoa. Ei häntä siksi sinne valittu.
Nyt ne verhot kii

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36925
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Juu, tämä keskustelu liittyy vielä niin voimakkaasti Suomen edustajan ympärille, että olkoon täällä. :joojoo: Mitään omaa ketjua ESC 2024 Malmö -foorumille ei ole järkeä aiheesta tehdä.

Kannattaa kaikkien vielä lukea kannanottomme. Toistaiseksi on mennyt varsin hyvin, vaikka ihmiset ovatkin eri mieltä tilanteesta ja siitä, miten se tulisi ratkaista. :peukku: Kiitos siitä.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Pörheäpäärynä
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 248
Liittynyt: 04 Tammi 2024, 16:48

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Pörheäpäärynä »

^^ Tekemättömyys, toimimattomuus tai puhumattomuus ovat myös tulkittavissa omalla tavallaan mielipiteen tai kannan ilmaisuiksi, ja on ihan mahdoton ajatella viisujen lähihistoriaa tarkastellessa, että politiikan pystyy häivyttämään kisoista kokonaan pois. Minä olen tyytyväinen tämänpäiväiseen tiedotteeseen, sillä se indikoi, että Palestiina-asiaa voidaan pitää mahdollisuuksien puitteissa esillä.

Ax234
Siemailija
Siemailija
Viestit: 151
Liittynyt: 06 Helmi 2024, 18:06

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Ax234 »

Happy kirjoitti: 20 Helmi 2024, 14:09 ^ ei kyllä kyse on maalittamisesta mitä olet tässä ahkerasti yrittänyt, milloin osansa saa Tomppa, milloin Samiasd, nyt ilmeisesti minä mutta bitch ei siinä mitään, olen aina valmis vastahyökkäykseen 😈
tosin siihen että olen tyytyväinen että viimekeväänä oli sentään pari happy-ystävällistä persoonaallisuutta, en sentään oo antikristus sun silmissäs :heh:
Pahoittelen jos tuollainen käsitys on tullut, missään nimessä ei ole sellaisesta kyse. Pahoittelen, jos olen muita loukannut! :hali: Hyvää ja rauhaisaa viisukevättä!

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1984
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hercules »

^^Mielipiteen ilmaisu ja tämänkaltainen aktivismi (aktiivista poliittista toimintaa) ovat mielestäni kaksi eri asiaa. Jos siellä aletaan polttamaan Israelin lippuja tai muuta hypoteettistä niin en pidä hyvänä vaihtoehtona.
Nyt ne verhot kii

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3808
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja poika90 »

hercules kirjoitti: 20 Helmi 2024, 07:55
Jomard kirjoitti: 20 Helmi 2024, 06:16 Kylläpä onkin ikävä viime vuotta ja sitä kaiken kattavaa Käärijähuumaa! 💚
Minä en tule koskaan ymmärtämään näitä jotka sanovat että onneksi ei olla ennakkosuosikkeja tai onneksi tulee välivuosi kun oli niin kovin raskasta olla suosion ja fanituksen kohteena. Kuulostaa just siltä että jotain defenssejä pukkaa. Tai ainakin tunnustan että se ei ole minulta pois jos Suomi menestyy.
Musta taas ois ihanaa jos Suomi olisi useammin ennakkosuosikkina. Olihan se esim 10 vuotta sitten masentavaa, kun yleisesti tilanne ja fiilis, oli että Suomi on vain sivusta katsoja viisuissa ja muut pohjoismaat kukoistavat. Onneksi tämä homma on mennyt tällä hetkellä enemmän Tanskalle. Ja oishan se mahtavaa päästä tälleen hyvässä iässä katsomaan kotikisoja paikan päälle ja muutenkin varmaan lähtisin heti viisuihin josa kisat saataisiin Suomeen.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Rinjoo
Siemailija
Siemailija
Viestit: 153
Liittynyt: 12 Maalis 2023, 10:42

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Rinjoo »

Mahtaa, täysin oikea päätös Windows95manilta lähteä edustamaan Euroviisuihin :tapu:. Ja vieläpä täysin oikealla perustelulla:
" Emme kuitenkaan koe, että voisimme vaikuttaa tähän jäämällä pois.".
Israelin päättäviä henkilöitä ei voisi vähempää kiinnostaa jotkut Euroviisuboikottivaatimukset ja sitä jääkö joku maa pois sen vuoksi. Toivottavasti somen itkupotkuraivo-aktivistit jättävät nyt artistit rauhaan ja ohjaavat poliittiset valituksensa sinne minne ne kuuluvat, eli EBU:lle, YK:lle tai vaikka suoraan Israelin lähetystöön (mikäli Suomessa sellaine on) tai jonnekkin vastaavaan.

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2052
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Yes hyvä Suomi tästä se lähtee lycka till :peukku:

kuva

Avatar
Pörheäpäärynä
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 248
Liittynyt: 04 Tammi 2024, 16:48

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Pörheäpäärynä »

HS:n kommentti: Windows95man oli jäädä yksin euro­viisu­päätöksensä kanssa (https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010240752.html)

Olipa hyvä teksti ja kiteytti mainiosti Ylen viestintään ja esiintyjien briiffaamisen puutteeseen liittyvän kritiikin. Ymmärrän kyllä, että Ylen on kovin vaikea ottaa nykytilanteessa kantaa suuntaan tai toiseen, mutta artistien heittäminen susille ei yksinkertaisesti ole hyväksyttävää.

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2052
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Jos tätä ei ole tänne vielä postattu niin tässä tulee...
Mulla on nämä soittolistassa peräkkäin, mutta kumpi on kampi :mrgreen:


Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2244
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa näille häpeämis-kommenteille… Ja taidan jatkossa jakaa jokaiselle ”no laita nyt ne housut jalkaan :yrjo:” kommentoijalle tämän ig-tilin, ehkä pysyvät jatkossa hiljaa :peukku:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1984
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hercules »

Hän todella tykkää kuvata haaraväliään :heh: Bodyconfident ainakin. W95M ei ole kovin seksikäs hahmo mutta huomannut että komea mies kyllä kyseessä kun poistuu hahmostaan.
Nyt ne verhot kii

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8176
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hra47 »

A-studiossa illalla saatetaan sivuta viisuasiaa, tai sitten ei. Protestit Israelia vastaan kuitenkin yhtenä aiheena. Myös klo 18 Ylen uutisissa tais olla jotain aiheesta.
Windows95man päätti lopulta lähteä edustamaan Suomea Euroviisuissa, mutta kuinka kovaksi protestit Israelia vastaan voivat vielä äityä? Vieraana Ylen kulttuuritoimittaja Ville Vedenpää.
Viimeksi muokannut hra47, 20 Helmi 2024, 17:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Mikseesrekisteröidyn
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 814
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

EI hänellä onlyfanssiä kuitenkaan ole? Ainakaan vielä :rofl:
voisin kyllä maksaakin siitä. . .
:shokki:

Avatar
Elukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1077
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 19:55

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Taitaa tuo tili laittaa vaan bensaa liekkeihin.
Vaihtuvat sloganit takaisin! :grr:

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11937
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja sziget »

Nyt olen lopultakin iloinen, että tämä kaksikko edustaa, vaikken biisistä niin välitäkään. Israel-kanta ei näytä pehmentyneen, ja yhteistyötä artistien kanssa EBUun päin voi yrittää. Saran asema olisi ollut sooloartistina vielä vaikeampi. Muun öyhötyksen päälle olisi tullut tiettyjen piirien naisviha ja sen mukaiset nimittelyt.
Donitsi kirjoitti: 20 Helmi 2024, 12:24 Oikea päätös :peukku:
Artisteillahan kuten muillakin on oikeudet ilmaista mielipiteensä. Kannanotto olisi vielä voimakkaampi, jos kiinnitettäisiin myös huomioita hamasin hirmuhallintoon.
Tai siihen, että Israel on tietoisesti tukenut islamisteja, nykyistä Hamasia. Netanjahulle Hamas oli hajota ja hallitse -politiikan työkalu, jolla estettiin rauha: ei voida neuvotella, kun noilla on nuo terroristit. Aina välillä pommitettiin kaikki paskaksi, ettei Hamas vahvistuisi liikaa. Ulkolinjan dokkarit Hamasista ja Israel-USA-suhteesta olivat valaisevia.

Netanjahun Israel sopii viisuihin täsmälleen kuten Putinin Venäjä eli ei nyt oikein sovi. EBU tekee kaikkien aikojen oman maalin, jos se kuitenkin antaa Israelin osallistua. On tässä muutenkin tunnelmat matalalla. Onneksi edustajamme eivät ole lampaita.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1984
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hercules »

Tuntuu että enemmän on W95M herjaavia kommentteja ulkomaalaisten kesken kuin tukevia. Lähinnä aika ylimielistä shittii tuntuu olevan Israelia puolustavien keskuudessa. Hieman ihmettelemään missä nämä kannustavat puhevuorot nyt on. Varmaan nekin vihaisia kun päätti osallistua.
Nyt ne verhot kii

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2244
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Tästä lähtien ilmiannan jokaisen kiusaavan tai muuten loukkaavan kommentin :hali: Instagramia ei ehkä kiinnosta mutta ainakin sitten on tehty kaikki mitä voin :joojoo:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Yiorgos
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 310
Liittynyt: 25 Tammi 2013, 14:37
Paikkakunta: Κοτκα

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Yiorgos »

Huh, hienoa että päättivät lähteä edustamaan. Ja hyvät syntsäritoivotukset Tompalle myös!
Χωρίς κανόνες! :suomi:

Avatar
12pointsii
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 793
Liittynyt: 16 Tammi 2011, 23:12
Paikkakunta: München

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja 12pointsii »

Yiorgos kirjoitti: 20 Helmi 2024, 18:39 Huh, hienoa että päättivät lähteä edustamaan. Ja hyvät syntsäritoivotukset Tompalle myös!
Kukas tämmöinen Tomppa on? Ai niin takaisin Win95 Maniin: Miten muuten ne taustatanssijat, niistä ei ole juuri mitään puhuttu toisin kuin viime vuonna oli nimet ja kaikki heti tiedossa. Me for myself toivon että juuri nämä samat tanssijat lähtevät Malmöön.
Is there something wrong with who I am ?

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2244
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

^

Eks sää Tomppaa tiiä? :eeek: Ja todellakin Jesse ja Jasmir Malmöhön :tapu:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2052
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Täyttääkö Tomppa 30v?

Avatar
12pointsii
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 793
Liittynyt: 16 Tammi 2011, 23:12
Paikkakunta: München

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja 12pointsii »

viisuilta kirjoitti: 20 Helmi 2024, 18:51 ^

Eks sää Tomppaa tiiä? :eeek: Ja todellakin Jesse ja Jasmir Malmöhön :tapu:
Tomppa niinku kuuntelen Tomppaa?
Is there something wrong with who I am ?

Vastaa Viestiin