UMK24: Väärä laulu voitti!

Euroviisut 2024 länsinaapurissa
Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7582
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Requel »

Kasper_ kirjoitti: 12 Helmi 2024, 00:09 Ihan turha syyttää jostain naisvihasta.
Otat tämän melko henkilökohtaisesti. Väistämättä tulee mieleen, että miksi. :puna:
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10733
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Naisviha-kortin heiluttaminen on loistava esimerkki nykymaailman uhriutumisesta. Minun kuuntelemasta musiikista varmaan noin 80% on naisartisteja. UMK:ssa suosikkini ovat tosin viime vuonna olleet miehiä (tänä vuonna oli tosin Cyan Kicks). Miehet ovat vain onnistuneet UMK:ssa paremmin viime vuosina.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7582
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Requel »

WildDance kirjoitti: 12 Helmi 2024, 00:20 Naisviha-kortin heiluttaminen on loistava esimerkki nykymaailman uhriutumisesta.
Ja tämä on persulta oikein oiva merkki nykyajan hiljentämisestä.
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5423
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Requel kirjoitti: 12 Helmi 2024, 00:17
Kasper_ kirjoitti: 12 Helmi 2024, 00:09 Ihan turha syyttää jostain naisvihasta.
Otat tämän melko henkilökohtaisesti. Väistämättä tulee mieleen, että miksi. :puna:
Olen vain tottunut siihen että täällä laitetaan vähän kaikki minun syykseni. Foorumin epäenkeli tässä, hei :heh:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10733
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Requel kirjoitti: 12 Helmi 2024, 00:21
WildDance kirjoitti: 12 Helmi 2024, 00:20 Naisviha-kortin heiluttaminen on loistava esimerkki nykymaailman uhriutumisesta.
Ja tämä on persulta oikein oiva merkki nykyajan hiljentämisestä.
Kyllä naisvihaa varmasti on olemassa, mutta sen käyttäminen uhriutumiseen tällaisessa yhteydessä kuin "UMK tulokset" vie vaan pohja koko asialta ja loukkaa niiltä, jotka tästä oikeasti kärsivät.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7582
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Requel »

WildDance kirjoitti: 12 Helmi 2024, 00:41
Requel kirjoitti: 12 Helmi 2024, 00:21

Ja tämä on persulta oikein oiva merkki nykyajan hiljentämisestä.
Kyllä naisvihaa varmasti on olemassa, mutta sen käyttäminen uhriutumiseen tällaisessa yhteydessä kuin "UMK tulokset" vie vaan pohja koko asialta ja loukkaa niiltä, jotka tästä oikeasti kärsivät.
Olet varmaan oikeassa, että ajan asiaani liian radikaalisti. Yritän jatkossa käyttää neutraalimpaa nimitystä tälle ilmiölle. Ja anteeksi kun haukuin persuksi. :hali:
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja tomato »

YLE:n pr-armeija joutuu keksimään tästä biisistä tarinaa parhaansa mukaan.
Mikko Silvennoinen heittää settiä Kalevalasta ja Windos95manista. YLE pohtii tekijänoikeuskysymyksiä. Duh...
Waldos Peoplekin kokeiltiin jo.

Olen iloinen, että yleisön ylivoimainen suosikki voitti, mutta tosiaan raatien viimeinen.
Joku varmaan laskenut kuka olisi voittaja jos raatien painoarvo olisi 50%. Joku Nina Åström varmaan.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42062
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Rousku »

tomato kirjoitti: 12 Helmi 2024, 19:40 Joku varmaan laskenut kuka olisi voittaja jos raatien painoarvo olisi 50%. Joku Nina Åström varmaan.
Sara Siipola.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8176
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Olisin pettynyt mieluummin Saran johdolla.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1983
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja hercules »

Tuntuu kuin eläisin sen tulospettymyksen uudelleen :lohduton: Kyllä se on varmaan sanottava etten tälle voi täysin nyt lämmetä. Jos viisut Suomen osalta on välivuosi kuten The Rasmus oli niin sitä se on tämäkin. Oli niin isot odotukset tälle UMK:lle ja tulevalle vuodelle en osaa odottaa taaskaan mitään. Toki se lähtökohtaisesti on parempi asetelma.

Toivoin niin Sara Siipolaa. Sexmanekin oli miellyttävä. Olisi ollut hyvää suomalaista listamusiikkia tarjolla, mutta kansa jossain mielentilassa päätti valita sitten tämän :plop: :parku: Saraa tulen kuuntelemaan jatkossakin ja varmaan tulee vetämään ne legendaariset väliaikanumerot UMK:ssa. Suomi osaa arvostaa ja toivoa Saraa viisuihin sitten kun se on iso nimi täällä. Silloin on jo liian myöhäistä. Asenne muutenkin oli että jos ei voida saada Käärijän kaltaista mekalekaa niin sitten on yks haile kuka sinne menee. Juu alan toivomaan että raadit isommalla painolla UMK:hon. Lammaslauma äänestää joukolla ihan kenet vaan tätä menoa.

Hienoa jos W95M menestyy, mutta väärä laulu itselleni voitti.
Nyt ne verhot kii

Avatar
CaptSheridan
Siemailija
Siemailija
Viestit: 103
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 13:03
Paikkakunta: Lausanne

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja CaptSheridan »

Olen tyytyväinen siitä, että tämä valintasaaga on nyt koluttu loppuun. Ynnä iloinen heidän puolestaan, jotka tätä fanittavat - osa ilmeisesti ihan mielenrauhansa ja henkisen tasapainonsa uhallakin (vrt tuo varsinainen artistiketju).

Mulla tästä vuodesta tulee vuoden 2015 toisinto. Suomen edustaja herättää parhaimmillaan välinpitämätöntä kyllästymistä ja pahimmillaan voimakasta antipatiaa. Tässä on mahdollinen årets största kisspaus mulle. Ysärivitsi ehtii väsähtää kolmen minuutin aikana eikä tarjoa mulle mitään uutta omassa lajityypissäänkään. Laimennettu etype ei vaan jaksa innostaa. Sori siittä.

Uskon kyllä no rulesin keräävän rutkasti yleisöääniä, ei siinä mitään. Mä haen oman suosikkini nyt muualta, onneksi on valinnanvaraa. Pitää zuumata ensi vuoteen, josko sieltä tulis taas Suomen edustajaksi joku jolle antaa oman varauksettoman kannatuksensa?

Bandido1
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 95
Liittynyt: 11 Helmi 2024, 20:46

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Bandido1 »

CaptSheridan kirjoitti: 20 Helmi 2024, 18:39 Olen tyytyväinen siitä, että tämä valintasaaga on nyt koluttu loppuun. Ynnä iloinen heidän puolestaan, jotka tätä fanittavat - osa ilmeisesti ihan mielenrauhansa ja henkisen tasapainonsa uhallakin (vrt tuo varsinainen artistiketju).

Mulla tästä vuodesta tulee vuoden 2015 toisinto.
Kyllä 2015 oli pohjanoteeraus, etten usko edes YLE pysty sitä enää alittamaan? Tai mistä sen tietää, vaikka valitsevat mukaan ensi vuonna jonkun laulutaidottoman 'paraviisu' ym. ryhmän, johon kansa taas tarttuu? :niinpa:

Win95mania sentään kuuntelee ainakin 90-luvun nuori nostalgisen ysärijytkeen takia, vaikka alkaakin jo nyt kyllästyttää.

Avatar
CaptSheridan
Siemailija
Siemailija
Viestit: 103
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 13:03
Paikkakunta: Lausanne

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja CaptSheridan »

Bandido1 kirjoitti: 20 Helmi 2024, 19:21 Tai mistä sen tietää, vaikka valitsevat mukaan ensi vuonna jonkun laulutaidottoman 'paraviisu' ym. ryhmän, johon kansa taas tarttuu? :niinpa:
Uu peipi peipi. Sitä ihanuutta odotellessa!

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1983
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja hercules »

Vuosi 2015 on aika täydellinen vertauskuva itselle. Kansa ja media hullaantuivat PKN:stä. Samat argumentit: haluttiin lähettää jotain hullua kun mitään viisuvoittajaa ei ollut valittavana. Laitetaan joku paheksuttu jumbo mieluummin kuin perus hyvä suorittaja. Tosin kertoo ehkä osaltaan UMK:n epäonnistumisesta jos tähän korttiin kansa päättää tarttua.
Nyt ne verhot kii

Bandido1
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 95
Liittynyt: 11 Helmi 2024, 20:46

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Bandido1 »

hercules kirjoitti: 20 Helmi 2024, 20:24 Vuosi 2015 on aika täydellinen vertauskuva itselle. Kansa ja media hullaantuivat PKN:stä. Samat argumentit: haluttiin lähettää jotain hullua kun mitään viisuvoittajaa ei ollut valittavana. Laitetaan joku paheksuttu jumbo mieluummin kuin perus hyvä suorittaja.
2015 ei viisuvoittajia, mutta oli Satin Circus ja erityisesti Opera Skala, jotka hukattiin siinä neronleimauksessa. (Pop-oopperaa ei ollut sitten 2009 Malena Emman, joka juuri ja juuri samaa genreä.)

Paheksuttu jumbo? Pikemminkin jumbo, jolla kehitysvammaisuuden tuoma 'haukkumasuoja'. Tämän varaan kansa ilmeisesti laskikin?
Viimeksi muokannut Bandido1, 20 Helmi 2024, 21:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2012
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Mä oon oppinut arvostamaan PKNää valintana, vaikka siel olisi paljon parempaakin ollut tarjolla. Kyseessä oli kuitenkin jo valmis yhtye, joka oli ulkomaillakin keikkaillut, eikä mikään viisuja varten kasattu huumoriyhtye.

Biisissä oli hyvä sanoma kuitenkin, genre vaan sellainen et valtaosa ei sellaisesta diggaa, ja telellä oltais menty finaaliin. Ei viisuja seuraavat ihmiset vaan ei ymmärtäneet et siel on raaditkin mukana, jan moni tuntui oikeasti kuulevan et kun edelliset kisat voitettiin parrakkaalla naisella niin kai nyt kehitysvammaisilla pärjätään.

Suosittelen muuten katsomaan PKNstä kertovat kaksi dokumenttia. Ainakin se ensimmäinen oli joskus ihan kokonaisena YouTubessa
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5980
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Saa olla kyllä todella huono kappale, että tulee omalla kohdalla ikinä alittamaan Aina mun pitää. Ja vaikka tämä vähän välivuosi itselle onkin, niin silti seuraan W95manin edustusmatkaa huomattavasti isommalla mielenkiinnolla kuin The Rasmuksen.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4102
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Creeperqueen kirjoitti: 20 Helmi 2024, 21:26 Suosittelen muuten katsomaan PKNstä kertovat kaksi dokumenttia. Ainakin se ensimmäinen oli joskus ihan kokonaisena YouTubessa
Kovasikajuttu on katsottavissa Yle Areenassa. Tokasikajuttu on näköjään poistunut sieltä viime vuonna.

PKN on ollut minulle Lordin ja Käärijän ohella Euroviisujen huippuhetki 😍 Viisuja olen seurannut 1960-luvulta lähtien.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Bandido1
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 95
Liittynyt: 11 Helmi 2024, 20:46

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Bandido1 »

Koirankuonolainen kirjoitti: 20 Helmi 2024, 22:56
Creeperqueen kirjoitti: 20 Helmi 2024, 21:26 Suosittelen muuten katsomaan PKNstä kertovat kaksi dokumenttia. Ainakin se ensimmäinen oli joskus ihan kokonaisena YouTubessa
PKN on ollut minulle Lordin ja Käärijän ohella Euroviisujen huippuhetki 😍 Viisuja olen seurannut 1960-luvulta lähtien.
:eeek:
Omaan musiikkikorvaan PKN kuulostaa pelkätä örinältä, jota ei pysty kuuntelemaan. :eiei:

Avatar
Mohno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1742
Liittynyt: 03 Elo 2005, 11:47
Paikkakunta: Stockholm, Sweden

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Mohno »

Muistan kun tämä ihanaisemme Katja Ståhl kirjoituksissaan vannoi että tässä (PKN) meillä on tuleva ESC-voittaja! Kyllä se hype siihen aikaan oli jotain sellaista jonka vertaista saa hakea lähinnä vuoden 1938 natsi-Saksasta. Tunsin olevani täysin ulkopuolinen.

Edit. Muistetaan että PKN oli seminsä vihoviimeinen ja sitä faktaa vasten suurta osaa asiallisesta kritiikistä valintaa kohtaan voidaan pitää oikeutettuna.
Viimeksi muokannut Mohno, 22 Helmi 2024, 08:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4102
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

^Mä muistan hirveän paskamyrskyn enkä mitään erityistä voittohypetystä. PKN sai julkisessa keskustelussa niskaansa sellaista henkilökohtaisuuksiin menevää scheissea, että tuskin Windows95manin saama "palaute" ainakaan paljon pahempaa voi olla. Mutta tämä aihe ei ehkä kuulu tähän ketjuun :mitvit:

(Yksittäisten julkimoiden lausunnoille ylipäätään ei kannata panna hirveästi painoa. Muistan, kun viisujuontajamme Jaana Pelkonen totesi telkkarissa Sandhjan biisistä, että "meillä on käsissämme menestyksen avaimet". Lausahdus korkeintaan hymähdytytti.)
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1983
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja hercules »

Olisi ollut itselleni täydellinen viisukevät jos Sara Siipola olisi ollut edustana. En ole koskaan palannut kakkoseksi tulleeseen finaaliesitykseen tällä tavoin mitä tänä vuonna. Katselen ja fanitan Saraa enkä meidän voittajaa. Kiitti että osallistuit UMK:hon, en ole koskaan somessakaan hehkuttanut artistin tilillä häntä ennen tätä kevättä. Tai edes Käärijä-vuotena antanut maksullista ääntäni kenellekään. Onneksi Saralle näytti jäävän aivan upea kokemus tästä UMK:sta ja se lämmittää mieltäni tässä pettymyksessäni :kurjuus:
Nyt ne verhot kii

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7582
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Requel »

^ Feel you. :kurjuus: Olisipa kiva kokea joskus se, kun oma suosikki voittaa karsinnan ja pääsee ylpeänä kannustamaan pitkin viisumatkaa. Suosikkini ei ole ikinä voittanut UMK:ta. :vollotus:

Myönnän, että usein suosikkini on nainen. Se ei ole tarkoituksenmukaista, mutta niin se vain on. Sovinisti-Suomi kun valitsisi naisen niin sitten olis varmaan helvetti irti! Kyllähän näistä Käärijä ja Henri-faneista huomaa että kullin perässä ne kaikki vaan on. :sorrynotsorry:
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12867
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Requel kirjoitti: 21 Helmi 2024, 21:12 Suosikkini ei ole ikinä voittanut UMK:ta. :vollotus:
Toivottavasti vaikka ensi vuonna sitten!

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2012
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Onko täällä mitään ominaisuutta, jolla saa piilotettua/blokattua käyttäjiä kuppilassa? Muutamalla nimimerkillä sen verran toksista olkiukkoilua, et olis kiva et sais pidettyä oman fiiliksen korkeana ilman tällaisia ruikuttajia.

Ja mitä tulee oikea/väärä laulu voitti keskusteluun niin tää oli ehkä eka vuosi kun itselle ihan sama kuka voitti. Mania oli ainoa kappale jonka lisäsin omalle Spotify-soittolistalleni, mutta senkin nykyään melkein aina skippaan :tajutkaa:
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7582
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Requel »

MIH96 kirjoitti: 21 Helmi 2024, 21:20
Requel kirjoitti: 21 Helmi 2024, 21:12 Suosikkini ei ole ikinä voittanut UMK:ta. :vollotus:
Toivottavasti vaikka ensi vuonna sitten!
Hope so, aina on ens vuosi! Mut mä oon NIIIIIIIN varma että sieltä tulee saatanan saalistaja Vilma Jää jonka tuotantoa inhoan yli kaiken. :rofl: JA SIT JOS KOSKAAN VALITAAN NAINEN!!! :mrgreen: apua kun tää ei ees ollut vitsi, kun ihan mahdollinen skenaario. :draamaa:
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7582
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Requel »

Creeperqueen kirjoitti: 21 Helmi 2024, 21:20 Onko täällä mitään ominaisuutta, jolla saa piilotettua/blokattua käyttäjiä kuppilassa?
Hmm.. löytyisköhän asetuksista? :miettii:
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2244
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Requel kirjoitti: 21 Helmi 2024, 21:12Kyllähän näistä Käärijä ja Henri-faneista huomaa että kullin perässä ne kaikki vaan on. :sorrynotsorry:
Nyt se internet kiinni.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1099
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Creeperqueen kirjoitti: 21 Helmi 2024, 21:20Onko täällä mitään ominaisuutta, jolla saa piilotettua/blokattua käyttäjiä kuppilassa? Muutamalla nimimerkillä sen verran toksista olkiukkoilua, et olis kiva et sais pidettyä oman fiiliksen korkeana ilman tällaisia ruikuttajia.
Omista asetuksista löytyy Vihamiehet-kohta. Lainaus sieltä: "Vihamiehet ovat käyttäjiä joita ei huomioida. Näiden käyttäjien kirjoittamia viestejä ei näytetä ja yksityisviestit eivät ole sallittu. Huomaa, että et voi lisätä valvojia tai ylläpitäjiä listaan."
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7582
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Requel »

viisuilta kirjoitti: 21 Helmi 2024, 21:27
Requel kirjoitti: 21 Helmi 2024, 21:12Kyllähän näistä Käärijä ja Henri-faneista huomaa että kullin perässä ne kaikki vaan on. :sorrynotsorry:
Nyt se internet kiinni.
Olisin voinut ilmaista rakentavammin. Tytöt tykkää pojista, pojat tykkää pojista ja vaan homot tykkää naisista. Näin niin kuin yleistäen. :joojoo:
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Vastaa Viestiin