UMK24: Väärä laulu voitti!

Euroviisut 2024 länsinaapurissa
Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8164
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Creeperqueen kirjoitti: 21 Helmi 2024, 21:20 Onko täällä mitään ominaisuutta, jolla saa piilotettua/blokattua käyttäjiä kuppilassa?
Helpoiten siten, että klikkaat vaan henkilön nimimerkkiä ja avautuvasta näkymästä klikkaat "lisää vihamieheksi", ei sen kummempaa. Itse en Requelia kuitenkaan laittaisi, on hän melko väriläiskä kirjoittajana. :hali:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7569
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Requel »

hra47 kirjoitti: 21 Helmi 2024, 21:35
Creeperqueen kirjoitti: 21 Helmi 2024, 21:20 Onko täällä mitään ominaisuutta, jolla saa piilotettua/blokattua käyttäjiä kuppilassa?
Itse en Requelia kuitenkaan laittaisi, on hän melko väriläiskä kirjoittajana. :hali:
Kiitos hra. :hali: Oikeasti se vilpitön minä siellä taustalla on vähän harmissaan siitä, että joskus menee yli ja ihmiset pahastuvat siitä. Pahaa mieltä en haluaisi jakaa enkä varsinkaan kiusaamista harrastaa. Kieli poskella monia juttuja kirjoittelen, vaikka ihan pointtiakin yritän viesteihin sisällyttää. Itsetutkiskelua yritän myös harjoittaa aktiivisesti, jotta olisin sinut tunteenpurkausteni ja väriläiskätyylini kanssa. En koe tarvetta muuttua, mutta kehittyä kylläkin. :joojoo:
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11536
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja romualdo »

eka viestini tään vuotisista... mitä nää ny on... lauluja? performansseista ... ? yllättäwän hywältähän tuo kuulosti jo noin pelkästään radiosta kuultuna... täsä yks päivä ... ! luulin joksikin ulkomaalaiseksi, esitykseksi... nohh ... olin sitten minäkin enemmän sen 2. sijoittuneen balladin puolella ... hohhoijaaa ... !

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42034
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Bandido1 kirjoitti: 21 Helmi 2024, 02:47
Koirankuonolainen kirjoitti: 20 Helmi 2024, 22:56

PKN on ollut minulle Lordin ja Käärijän ohella Euroviisujen huippuhetki 😍 Viisuja olen seurannut 1960-luvulta lähtien.
:eeek:
Omaan musiikkikorvaan PKN kuulostaa pelkätä örinältä, jota ei pysty kuuntelemaan. :eiei:
Erittäin OT, mutta ehkä et ole elänyt nuoruuttasi aikaan, jolloin punk oli The Juttu.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Jomard
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 832
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Jomard »

Ei taida ikkunapiispa oikein jengiä kiinnostaa, sijalta 8. tiputtu jo sijalle 14. vaikka eihän nää oddsit tosiaan mitään faktaa kerro, mutta vuosi sitten oli vaan niin kivaa seurata juurikin päinvastaista liikehdintää, kun Käärijän kanssa kivuttiin näinä aikoina ylös kaikilla mahdollisilla listoilla ja veikkauksissa 💚

IMG_1113.jpeg
IMG_1113.jpeg (395.47 KiB) Katsottu 859 kertaa
IMG_1114.jpeg
IMG_1114.jpeg (541.78 KiB) Katsottu 856 kertaa
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Avatar
Elukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1077
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 19:55

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Se oli kyllä viime vuonna niin kutkuttavaa! Mutta tämän vuoden suunta nyt ei ole mikään ihme tulla biisillä. :heh:
Vaihtuvat sloganit takaisin! :grr:

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2209
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Tuskin tässä ollaan voittamassa niin ei mikään ihme että vähän tiputaan kertoimissa + toi miettiminen ja uudet julkaistut/valitut biisit :kups: Ja tuohon scoreboard juttuun voi vaikuttaa myös se että katkerat Saran fanit paukauttaa katkeruuksissaan Windowsin vikaksi. Ja juu, kokemusta on mullakin et kiukussani kiroan vähintäänkin kohtuullisen biisin syvimpään helvettiin.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Elukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1077
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 19:55

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

viisuilta kirjoitti: 23 Helmi 2024, 17:23 Ja tuohon scoreboard juttuun voi vaikuttaa myös se että katkerat Saran fanit paukauttaa katkeruuksissaan Windowsin vikaksi.
Onko sinulla jotain todistusaineistoa, että tällaista todella tapahtuu ja vain sillä perusteella, että Sara jäi toiseksi? :mitvit: En jotenkin usko, että sellaisella olisi hirveän isoa vaikutusta ainakaan.
Vaihtuvat sloganit takaisin! :grr:

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2209
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Elukka kirjoitti: 23 Helmi 2024, 17:29
viisuilta kirjoitti: 23 Helmi 2024, 17:23 Ja tuohon scoreboard juttuun voi vaikuttaa myös se että katkerat Saran fanit paukauttaa katkeruuksissaan Windowsin vikaksi.
Onko sinulla jotain todistusaineistoa, että tällaista todella tapahtuu ja vain sillä perusteella, että Sara jäi toiseksi? :mitvit: En jotenkin usko, että sellaisella olisi hirveän isoa vaikutusta ainakaan.
Totta kai sellaista tapahtuu. Tuskinpa sen takia sijoitus on tuo mikä on mutta jonkun verran se silti vaikuttaa. Ihmiset kun laittaa tappouhkauksia sen takia että oma suosikki ei voittanut niin ei ole homma eikä mikään laittaa ”väärää” voittajaa viimeiseksi.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1953
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja hercules »

Toivon tavallaan että Suomelle näytettäisiin tänä vuonna että tällä ei ole aihetta finaaliin. Luulin että olisin voinut kääntyä edes jotenkin enemmän kannustaa Suomea mutta vaikeaa on. Ei edes Saran takia vaan kaikkien muiden esitysten takia. Vaikka miten puhutaan Kalevalasta ja että tämä on taidetta ja performanssi, mutta minulle tää on vaan keskinkertainen biisi ja esitys ehkä jopa mauton. Suomi taitaa ansaita vaan sen näpäytyksen mikä sieltä tuleekaan.
Nyt ne verhot kii

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2209
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

En tiiä mitään yhtä huvittavaa kuin se että joku pitää nolona tmv. jotain esitystä ja toivoo sen takia että (oma) maa tippuu :rofl:

No se siitä, en viitsi tähän ketjuun enempää laittaa kun ketjun tarkoitus on purkaa pahaa mieltä :kups: Eli siis jatkakaa toki :heh:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1953
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja hercules »

^En ole innostunut näistä huumorinumeroista muutenkaan. Se että kyseessä on Suomi ei tee poikkeusta. Se olisikin vasta typerää olla aina vain suomilasit silmillä.

Edit. Tää on mulle jotain PKN:n kaltaista. Tälle asetetaan jotain samankaltaista kulttuuriviittaa "legendaarisine" housuineen. Tämän pitäisi olla jokin Keisterin taiteellinen "performanssi". Mä en saa tätä vaan tehopestyä yhtään sen hienommaksi kuin se on :roll:
Viimeksi muokannut hercules, 23 Helmi 2024, 19:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nyt ne verhot kii

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7569
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Requel »

Oivallisia pointteja Herccu!! Tekisi itse kullekin hyvää nähdä että mukana on muitakin kuin Suomi, Käärijä ja Windows0pman. Viisut ovat huono lähtökohta kannattaa Suomea, kyllä ne viiden maan jääkiekon MM-kisat sieltä vielä tulee. :peukku:
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2002
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Eurovision Scoreboardia toki voi pitää suuntaa antavana, mutta esim 2022 Kypros oli tuolla ihan karkikahinoissa, mutta karsiutui, aivan kuten Albanian Ronela. Toisena ääripäänä voi pitää saman vuoden Moldovaa, joka taisi olla viiden pohjimmaisen joukossa ennen kisoja, mutta niin vaan sijoittui viisuissa top kymppiin

Scoreboard pitää paikkansa hyvin, jos pelkät viisufanit äänestäisi, mutta tavisten maku eroaa tuosta usein paljonkin
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
Elukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1077
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 19:55

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

viisuilta kirjoitti: 23 Helmi 2024, 18:47 En tiiä mitään yhtä huvittavaa kuin se että joku pitää nolona tmv. jotain esitystä ja toivoo sen takia että (oma) maa tippuu :rofl:

No se siitä, en viitsi tähän ketjuun enempää laittaa kun ketjun tarkoitus on purkaa pahaa mieltä :kups: Eli siis jatkakaa toki :heh:
Minusta siinä ei ole mitään huvittavaa. Tai riippuu ihan siitä näkökulmasta mistä viisuja katsoo. Esimerkiksi nähtyäni Rasmuksen semiesityksen 2022, minulle oli selvää, ettei se missään nimessä ansaitse finaalipaikkaa, oli miten Suomi hyvänsä. No finaaliinhan se sitten meni, ja se jos mikä oli huvittavaa. Vielä tänä päivänä mietin, miten se saattoi olla mahdollista, mutta ehkä nimellä sitten.

Jos nyt ihan suoraan sanotaan, niin minusta on henkilökohtaisesti huvittavaa, että joku pitää itseään viisufanina, mutta ei olisi kiinnostunut katsomaan esimerkiksi semifinaaleja hypoteettisesti, jos Suomella olisi epämieluisa edustaja. Ja haluan nyt täsmentää, että en todellakaan ole mikään arvostelemaan tai arviomaan kenenkään faniutta. Enkä tarkoita vähätellä kenenkään viisufanikokemusta, vaikka tuo ehkä siltä kuulostikin. Näkemykseni on, että viisuja on yhtä monta tapaa fanittaa, kun on fanejakin. Ajatus on vain itselle vieras, eikä siinä sen dramaattisempaa.

Omasta mielestäni Suomi ei vaan ansaitse tällaisella sekoilulla finaalipaikkaa. Eikä Windows olisi mielestäni ansainnut voittaa koko UMK:ta. itse asiassa katsoin esitystä jo kenraalissa lähinnä järkyttyneenä. Voiton sattuessa pettymys oli valtava. Itsellä on samaa vikaa, että en ole näiden sirkuspellenumeroiden ystävä yleensä. Viime vuoden Kroatiasta kyllä esimerkiksi pidin, mutta siihen saattoi vaikuttaa myös se, että pidin myös itse biisistä. No Rules! puolestaan on todella keskinkertainen omaan korvaani.
Vaihtuvat sloganit takaisin! :grr:

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2209
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

^

Näköjään oon sitten aivan eri mieltä kuin jotkut muut. 2022 taso oli niin paska että jos oisin saanut päättää niin semeistä ei todellakaan olisi päässyt lähellekään 20 biisiä jatkoon.

Ja jos senkin oisin saanut päättää niin Kroatia ei ois ollut lähelläkään finaaleja viime vuonna. Ehkä just ja just välttänyt jumbosijan.

Mut kun en päätä niin näen myös miksi Kroatia pääsi finaaliin ja miksi Ukrainan vingunta pärjäsi 2021.

Mutta toki itse toivon aina eniten hyvää omalle maalle niin ehkä on siksi vaan mahdotonta ymmärtää tätä omalle maalle pahan toivomista… Musta Windows on ainut jolla ois sit lopulta livejen jälkeen ollut mahdollisuus pärjätä. Sara, Miklu, Markin ja Sabotage ainakin ois todennäköisesti jääneet semiin.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Elukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1077
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 19:55

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

^ Minä en toivo "pahaa" kiusallani, vaan en yksinkertaisesti koe esim. Rasmuksen vaan ansainneen finaalipaikkaa sillä esityksellä, mikä Torinossa nähtiin. Sanotaan näin, että useimmiten arvostelen Suomea samalta viivalta kuin muitakin, enkä anna mitään oma maa -lisää. Viime vuosi nyt oli kaikin tavoin erityinen. Ja kyllä Sara olisi finaaliin mennyt! :ylppis:
Vaihtuvat sloganit takaisin! :grr:

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2209
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

^

Et ehkä sinä mutta todella, todella ja vielä kerran todella moni muu toivoo. Ja no asiaan emme tule koskaan saamaan vastausta mutta itse en millään usko, että Sara olisi finaaliin mennyt. Alankomaat 2023 olisi käynyt. Mutta turha tätä on sen enempää pohtia kun Sara ei Suomea ainakaan tänä vuonna edusta.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Elukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1077
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 19:55

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

^
Jossittelu on toki turhaa, mutta sen verran vielä tuohon kommentoin, että Paskana paitsi biisinä, myös UMK:ssa nähtynä kokonaisuutena oli jotain aivan muuta kuin viime vuoden Hollanti. Paskana on edelleen Suomen top 50 -listalla 4.. Biisi on siis monen mielestä hyvä ja kestää kuuntelua. Se sai myös kansainvälistä ylistystä. Lisäksi esitys oli todella yksi UMK-historian vaikuttavimpia. Oli miten oli, emme ikävä kyllä saa koskaan tietää, kuten itsekin sanoit. Mutta tässä ketjussa saa marista! :mrgreen:
Vaihtuvat sloganit takaisin! :grr:

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1094
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Itse rinnastaisin Paskanan ennemmin Hollantiin 2022 kuin 2023. :miettii: Uskon vilpittömästi, että se olisi mennyt heittämällä finaaliin, ainakin kunhan muutamat UMK-vedon ontumakohdat olisi saatu fiksattua.

Toisaalta uskon niin ikään vakaasti, että No Rules! ponkaisee finaaliin. Ja olin muuten myös sitä mieltä, että The Rasmus ehdottomasti ansaitsi finaalipaikkansa. :uujee: Jezebel on edelleen yksi suosikkiviisuistani Suomelta! Mutta minä olenkin tällainen kummajainen... :hiips:
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Bandido1
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 81
Liittynyt: 11 Helmi 2024, 20:46

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Bandido1 »

hercules kirjoitti: 23 Helmi 2024, 18:25 Toivon tavallaan että Suomelle näytettäisiin tänä vuonna että tällä ei ole aihetta finaaliin.
Vaikka jäisi semin viimeiseksi, suomalaiset eivät opi tai ole mitään oppivaista kansaa. Eivät oppineet PKN:n mitään, kun vieläkin kommentoidaan, että hyvä kun lähetettiin 'asennekappale'? :eiei:

Ainakin paperilla periaatteessa oli tarjolla väh. 50-100 jurypistettä (jota no rules ei tule saamaan), mutta ei kelvannut. Suomalaiset
haluavat tehdä omat virheensä. :rofl:
Viimeksi muokannut Bandido1, 23 Helmi 2024, 20:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8164
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Jezebel oli ihan hyvä biisi - studioversiona. Live taas kampitti mahdollisuuksia parhaansa mukaan. Yksi todiste jälleen siitä, että äänestävä yleisö taitaa rakastua studioversioihin.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Panda
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 91
Liittynyt: 19 Tammi 2023, 16:33

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Panda »

Tänä vuonna äänestävä yleisö rakastui kyllä live-esitykseen eikä studioversioon sanoisin. Minä olen mielenkiinnolla seurannut tätä tämän vuoden pettymysten purkua tässä ketjussa ja muualla. Itse en kuulu pettyneisiin koska Saran biisi oli minulle aika kädenlämpöinen ja epäonnistunut live ei auttanut asiaa. Mutta se mitä olen ajatellut paljon on tämä erilaisten ihmisten erilainen tapa käsitellä pettymystä. UMK:n on voittanut / viisuihin lähetetty usein kappale joka minua ei ole erityisemmin miellyttänyt. Hetken henkilökohtaisen pettymyksen jälkeen olen muistaakseni aina siirtynyt positiivisella mielenkiinnolla kuitenkin seuraamaan voittajan/ lähetetyn viisumatkaa. Ja ihan aidosti postiivisesti latautuneesti kaikkea hyvää toivoen. En ole kokenut häpeää tai negatiivisia tunteita. Näin me ollaan erilaisia kaikki :ihana:
Call me what you may, see if I care, see me slay

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12865
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Miss Ludo kirjoitti: 23 Helmi 2024, 20:12 Ja olin muuten myös sitä mieltä, että The Rasmus ehdottomasti ansaitsi finaalipaikkansa. :uujee: Jezebel on edelleen yksi suosikkiviisuistani Suomelta!
:samaamielta: :hali:

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2002
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Täällä kans yks jolle Jezebel on Suomen viisuhistorian parhaita kappaleita. Toki olen ollut The Rasmuksen fani sieltä 2000-luvun alkupuoliskolta asti, joten ehkä siten minua voi syyttää puolueekkisuudesta :draamaa:

Lauri nyt ei ole mikään Celine Dion ja laulussa oli puutteita, mikä näkyi etenkin raatipisteissä, mut kokonaisuus ei ollut yhtään niin huono kuin mitä yleisesti väitetään :ylppis:
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33178
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Pete »

Minullekin "Jezebel" on viiden tähden biisi. <3 Kivaa, etten ole ainoa.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1953
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja hercules »

En innostunut The Rasmuksesta, mutta Jezebel oli heidän tuotannossaan mielestäni ihan hyvä biisi. Muttei valitettavasti heidän läsnäolo viisuissa kovinkaan innostanut. Täytyy kuitenkin myöntää että heidän esitys on semmoinen mikä kestää aikaa tarkastella vielä vuosienkin päästä.
Nyt ne verhot kii

Avatar
Elukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1077
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 19:55

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Herran jestas, Jezebelin esityshän oli totaalinen fiasko! Eikä asiaa yhtään auttanut Torinon vähän sinne päin osaava kamerahenkilöstö. :tajutkaa: Mikä niiden ilmapallojen pointti edes oli? Lopputulos oli vain ahdas, tunkkainen ja outo. Se It-leikki siinä alussa oli todella epämääräinen ja aiheutti lähinnä vaivaantuneisuutta. Jos yhden asian myönnän, niin periaatteessa jopa ikkunapiispan esitys on parempi, vaikken sitä juuri arvosta.
Vaihtuvat sloganit takaisin! :grr:

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11323
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Itse olin kauhuissani Jezebelin UMK-esityksen jälkeen, mutta oikein kunnioitettavasti onnistuivat petraamaan Torinoon. Omissa mielikuvissani tuo vuosi vertautuu johonkin vuoden 1993 Katri Helenaan, eli perushyvä suoritus, jolla vältettiin karsiutuminen (1993 seuraavan vuoden kisoista, 2022 finaalista). :peukku:

Windowsilta odotan samantyyppistä maksimisuoritusta – ja juuri siksi olenkin tästä valinnasta vähän näreissäni. Ei tämä mitään Darude-tason huonoutta ole, mutta kuitenkin sellaista yrittämistä, mitä Suomelta on nähty jo aiemminkin. Jos tämä kerran on välivuosi, niin virkistävämpää olisi ollut käyttää se johonkin kokonaan uuteen konseptiin, kuten ehtaan suomiballadiin... :vonkaus:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7569
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: UMK24: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Requel »

Teräsbekoni kirjoitti: 23 Helmi 2024, 22:29 Jos tämä kerran on välivuosi, niin virkistävämpää olisi ollut käyttää se johonkin kokonaan uuteen konseptiin, kuten ehtaan suomiballadiin... :vonkaus:
Ei voida lähettää mitään tavallista ja hyvää. Pitää olla erikoista ja vitsikästä. lol
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Vastaa Viestiin