Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Windows95man – No rules!

*****
55
20%
****
76
28%
***
51
19%
**
48
18%
*
44
16%
 
Ääniä yhteensä: 274

Avatar
kummituseläin
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 209
Liittynyt: 01 Maalis 2006, 01:30

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja kummituseläin »

Kun kukaan muu ei vissiin tätä tee, vaikka varmaan paremmin osais...

Alien Windows95Man.jpg
Alien Windows95Man.jpg (82.85 KiB) Katsottu 2442 kertaa

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2216
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Vihdoinkin tämä tapahtui :tapu:
Liitteet
IMG_6822.jpeg
IMG_6822.jpeg (116.65 KiB) Katsottu 2437 kertaa
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2002
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Jos ensi vuonna UMKssa olisi hyvä rock-yhtye mukana, niin ihan hyvin voisi lähettää rockia uudestaan. Suurin haaveeni edelleen oisi joko Battle Beast, Beast in Black tai Arion Suomen edustajana.

Kun Nightwish tulee tuskin koskaan näihin karsintoihin osallistumaan, niin joku Marco Hietalan sooloilu vois kans olla kova sana. Joku sellainen While your lips are still red tyylinen rock/heavy balladi ois kyl :kups:
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2049
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Creeperqueen kirjoitti: 04 Maalis 2024, 14:45 Kun Nightwish tulee tuskin koskaan näihin karsintoihin osallistumaan, niin joku Marco Hietalan sooloilu vois kans olla kova sana. Joku sellainen While your lips are still red tyylinen rock/heavy balladi ois kyl :kups:
Nightwish on jo kerran yrittänyt euroviisuihin 24 vuotta sitten :tosion:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8168
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Nightwishin musiikki on kehittynyt melkoisesti tuosta 24 vuoden takaisesta tyrkystä. Sille on jälkikäteen lastattu suurta menestyspotentiaalia yhtyeen myöhemmin maailmalla saavuttaman suosion myötä, mutta eihän se viisuehdokasbiisi kovinkaan kummoinen ollut. Tuomas Holopaisella ole enää mitään syytä osallistua UMK:hon, ellei nyt koe isänmaan kutsua.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Siinä vaiheessa syön kyllä olemattoman hattuni, jos Nightwish todella lähtisi enää UMK:hon mukaan. Jos nyt itse tässä vaiheessa joku toive pitää ensi vuoden UMK:lle esittää, niin toivottavasti kattaus ei ole ihan niin räppipainotteinen kuin tänä vuonna. Ja vaikka isot nimet kivoja ovatkin, niin kaipaisin silti myös niitä pieniä ja tuntemattomia artisteja mukaan.

Toivottavasti muuten W95man alkaa jossain kohtaa aktivoitua somessaan, nyt kun suurin hullunmyllykin on ehkä jo ohi.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2002
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Taikahuilu kirjoitti: 04 Maalis 2024, 15:09
Nightwish on jo kerran yrittänyt euroviisuihin 24 vuotta sitten :tosion:
Tiedän, koska 2000 vuoden viisukarsinnat on varmaan itselleni se kaikista traumaattisin osa Suomen karsintahistoriaa. Ehdolla oli monta hyvää kappaletta ja sit saatiin joku kompromissien kompromissivoittaja ja yksi Suomen huonoimpia viisubiisejä ikinä Nina Åströmin A Little Bitin muodossa.
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12867
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

^ Vaikkei A Little Bit ollut tietenkään se paras mahdollinen valinta, minulle se on kuitenkin siedettävämpi kuin usea turhake/inhokkini (inhokkejani ovat Espanja, Irlanti ja Latvia) surkeana viisuvuosikertana 2000. Suomen Globenin-viisuista A Little Bit pesee minun listoillani selvästi Sing It Awayn. Ensiksi mainitulla oli rutkasti parempi live-esityskin.

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2216
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Näitä kommentteja saa sitten varmaan lukea koko kevään :roll: Oon jo nyt täysin kyllästynyt :niinpa:
Alkaako laulaja käydä laulutunneilla?
Uutinen johon kommentti viittaa.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Suomi viisuihin
Siemailija
Siemailija
Viestit: 135
Liittynyt: 18 Helmi 2024, 14:25

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Suomi viisuihin »

viisuilta kirjoitti: 04 Maalis 2024, 18:58 Näitä kommentteja saa sitten varmaan lukea koko kevään :roll: Oon jo nyt täysin kyllästynyt :niinpa:
Alkaako laulaja käydä laulutunneilla?
Uutinen johon kommentti viittaa.
Todella törkeä kommentti! Tuollaisilta pitäisi kysyä osaako muka itse paremmin :niinpa: Perun aiemmat sanani, kun kerroin huomanneeni, että muka hieman epävireisesti laulaa Henri alussa. Laulussa ei mitään vikaa vaan olin vain liian usein kuunnellut kappaletta ja silloin helposti alkaa kuulla väärin. Nyt kun oli pari päivää välissä, en huomannut mitään vaan laulu meni tosi hyvin :peukku: Hieman myös kadehdin miten Henri pystyy noin hyvin ottamaan yleisön haltuun ja mielestäni kappaleen parasta antia juuri nuo korkeat kohdat, koska sillä tavoin erottuu muista :joojoo:

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2646
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Speed »

viisuilta kirjoitti: 04 Maalis 2024, 18:58 Näitä kommentteja saa sitten varmaan lukea koko kevään :roll: Oon jo nyt täysin kyllästynyt :niinpa:
Alkaako laulaja käydä laulutunneilla?
Uutinen johon kommentti viittaa.
No shade, mutta etkös sinä itse ihan vastikää ollut passittamassa puolestaan Sara Siipolaa laulutunneille Saran ketjussa :heh:

Eräällä Youtube-videolla tiedettiin kertoa, että No Rulesin kertosäe nousee samalle sävelelle kuin Ahan Take On Me. Varsin haastava laulettava varmasti, mutta onneksi Henri on äänenkäytön ammattilainen.

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2216
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Speed kirjoitti: 04 Maalis 2024, 21:54
viisuilta kirjoitti: 04 Maalis 2024, 18:58 Näitä kommentteja saa sitten varmaan lukea koko kevään :roll: Oon jo nyt täysin kyllästynyt :niinpa:



Uutinen johon kommentti viittaa.
No shade, mutta etkös sinä itse ihan vastikää ollut passittamassa puolestaan Sara Siipolaa laulutunneille Saran ketjussa :heh:
Siinä on vaan se ero että Sara lauloi oikeasti pieleen, Henri ei :joojoo: Ja tätä samaa on sanonut myös Saran fanit.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2216
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Pitääköhän paikkansa, saa nähdä :heh:
Liitteet
IMG_6828.jpeg
IMG_6828.jpeg (215.97 KiB) Katsottu 1864 kertaa
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3349
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

^ Vähän samanmoista tulosta oon itse ajatellut. :joojoo:
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2049
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

No jospa Windows95man tekee samanlaisen jytkyn esityksellään sitten Mälmöössä kuin teki Tampereella....toivossa on hyvä elää, eihän tämä biisi huono ole, se on vain geneerinen :heh:

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1095
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

kummituseläin kirjoitti: 04 Maalis 2024, 14:38Kun kukaan muu ei vissiin tätä tee, vaikka varmaan paremmin osais...
Hieno! :tapu:

Hei onko jossain päin Kuppilaa ollut jo juttua viisulavasta? :raaps: En nyt äkkiseltään muista. Rupesin vain miettimään, kun joku jossain (muistaakseni Redditissä) kertoi, että lavalla ei ole tuollaista pitkää catwalkia, ja pohti, että se saattaa panna osan Suomen esityksestä aivan uuteen uskoon. UMK:ssahan catwalk oli aika merkittävässä asemassa kameratyöskentelyn osalta ja myös siinä mielessä, että Henri ja tanssijat pystyivät sen avulla ottamaan enemmän kontaktia yleisöön. En epäile, etteikö esitystä saataisi toimimaan myös ilman catwalkia, mutta sitä on kiinnostavaa pohtia.
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Suomi viisuihin
Siemailija
Siemailija
Viestit: 135
Liittynyt: 18 Helmi 2024, 14:25

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Suomi viisuihin »

Taikahuilu kirjoitti: 04 Maalis 2024, 22:35 No jospa Windows95man tekee samanlaisen jytkyn esityksellään sitten Mälmöössä kuin teki Tampereella....toivossa on hyvä elää, eihän tämä biisi huono ole, se on vain geneerinen :heh:
Ei todellakaan huono ole ja uskon paljon parempaan sijoitukseen kuin 17. Nyt ei Suomen kappaletta voi ainakaan syyttää tavanomaisuudesta kuten joskus ennen esimerkkeinä Nina Åströmin 'A Little bit' Geir Rönningin 'Why' tai varsinkaan 'Niin kaunis on taivas', joista viimeksi mainittua vieläkin ihmettelen miksi edes lähettivät Euroviisuihin :draamaa:

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2216
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Kyllähän lavasta löytyy kuvia mutta vähän vaikea saada selkoa niistä noiden valojen takia :mitvit: Näyttää kuitenkin vähän plussan muotoiselta eli onhan siinä jotain ”catwalk” tyylistä mut ehkä pitää esitystä kuitenkin jonkin verran muuttaa :miettii:
Liitteet
IMG_6830.jpeg
IMG_6830.jpeg (146.64 KiB) Katsottu 1733 kertaa
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Bandido1
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 86
Liittynyt: 11 Helmi 2024, 20:46

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Bandido1 »

Creeperqueen kirjoitti: 04 Maalis 2024, 14:45 Jos ensi vuonna UMKssa olisi hyvä rock-yhtye mukana, niin ihan hyvin voisi lähettää rockia uudestaan. Suurin haaveeni edelleen oisi joko Battle Beast, Beast in Black tai Arion Suomen edustajana.
Ei kyllä nämä rockit alkaa olla jo niin nähty, jotta turha mennä enää ne haluu meiltä rockia-asenteella.
Varsinkin Dancing with demons- kaltaisella tuhnulla, jossa kaikki oli kuvausta myöten pielessä plus biisi niin geneerinen ja ennalta arvattava kuin olla voi.

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1955
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hercules »

viisuilta kirjoitti: 04 Maalis 2024, 22:18 Pitääköhän paikkansa, saa nähdä :heh:
Minulla Suomi on muuten sijalla 17 kun tarkistin scoreboardista. Hauska sattuma. Mutta mahdollinen vaihtoehto tälle biisille jos ei yleisöäänissä floppaa.
Nyt ne verhot kii

Amone
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 349
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Amone »

Bandido1 kirjoitti: 04 Maalis 2024, 23:34
Creeperqueen kirjoitti: 04 Maalis 2024, 14:45 Jos ensi vuonna UMKssa olisi hyvä rock-yhtye mukana, niin ihan hyvin voisi lähettää rockia uudestaan. Suurin haaveeni edelleen oisi joko Battle Beast, Beast in Black tai Arion Suomen edustajana.
Ei kyllä nämä rockit alkaa olla jo niin nähty, jotta turha mennä enää ne haluu meiltä rockia-asenteella.
Varsinkin Dancing with demons- kaltaisella tuhnulla, jossa kaikki oli kuvausta myöten pielessä plus biisi niin geneerinen ja ennalta arvattava kuin olla voi.
Kyllä minulle rokki kelpaisi, mutta siinä on sama kuin kaikissa muissakin, eli biisissä täytyy olla jotain uutta ja tuoretta. BC oli tästä hyvä esimerkki. Rock entryssä pitää myös olla asennetta, muuten ei lähde.

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2216
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

En voi ymmärtää mikä tässä on niin kauheaa :heh:
no, its so ridiculous, this one I really dont have the vibe , I love crazy act generally but this one its the worse ever .
(Faceryhmässä kysymys että pääseekö Suomi finaaliin)
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42045
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Rise, angel, shine, love!

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2216
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Rousku kirjoitti: 06 Maalis 2024, 16:26 Windows95man paljastaa vihdoin
Hyvä homma :peukku:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
elffi
Naukkailija
Naukkailija
Viestit: 53
Liittynyt: 03 Tammi 2024, 18:32

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja elffi »

Rousku kirjoitti: 06 Maalis 2024, 16:26 Windows95man paljastaa vihdoin
Tää on loistava juttu. Iso osa minusta tässä koko homassa on myös Windows95manin nimi. Monelle viisukatsojalle se jo pelkästään herättää ehkä mielenkiinnon ja ihmetyksen. Ai siis SE windows 95?

"Muutoksia on kuitenkin tehtävä puvustukseen. Windows95manin tavaramerkkinä on esiintyä Microsoftin Windows 95 -käyttöjärjestelmän logolla varustetussa t-paidassa ja saman logon sisältävässä lippiksessä.
– Logosta käydään vielä palaveria, mutta siitä tulee jonkinlainen sensuroitu versio mahdollisimman hauskalla tavalla. En koe sitä minään ongelmana, Keisteri kertoo.
"

Erittäin hyvä, että pitävät kiinni samasta estetiikasta myös asun kanssa. Toivottavasti sensuroidusta versiosta saadaan hyvä, mutta kuitenkin tunnistettava!
e u r o p a p a !

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8168
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Rousku kirjoitti: 06 Maalis 2024, 16:26 Windows95man paljastaa vihdoin
Tosin farkkumunan kanssa meinasi käydä kalpaten. Viisujen tuotannosta tuli ensin noottia, että rakennelma on liian iso viisulavalle.
:roll: :heh: Kuutiogate oli taas lähellä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Mohno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1738
Liittynyt: 03 Elo 2005, 11:47
Paikkakunta: Stockholm, Sweden

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Mohno »

Ellei tätä ole jo täällä näkynyt niin tässä tulee. Osoittaa että Suomen biisi on niitä melodisimpia tänäkin vuonna ja ainakin minä arvostan melodisuutta viisuissa kaikkein eniten.


Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2216
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Samalla ihana mutta samalla vähän surullinen haastattelu <3
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1955
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hercules »

Nyt kun Windows95 logo menee uusiksi niin ehkä voisi puvustamo vähän katsoa kankaiden ja materiaalien perään. Voi luoda retroa mutta silti vähän tyylikkäämpää. Tai toivoisin.
Nyt ne verhot kii

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36914
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Eiköhän Windowsin logon tilalle tule Suomen lippu, jossa on Windowsin värit kussakin lipussa valkoisessa osiossa.
Meow cat, please meow back.

Vastaa Viestiin