Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Windows95man – No rules!

*****
54
20%
****
75
28%
***
51
19%
**
48
18%
*
44
16%
 
Ääniä yhteensä: 272

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2047
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Oi voi olipas melkosta kohellusta äsken Putoksessa, kuin kaksi päätöntä kanaa. Ja mitä se Teemu hakkas sitä pöytää :surrur:
Skarpimpaa menoa tehtävä Malmööseen, nyt ei kyllä lupaile hyvää :mitvit:

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12865
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

^ Tuossa ei kuitenkaan ollut kyse kilpailutilanteesta, joten ei kai se nyt pahasti haittaa.

Suomi viisuihin
Siemailija
Siemailija
Viestit: 135
Liittynyt: 18 Helmi 2024, 14:25

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Suomi viisuihin »

MIH96 kirjoitti: 09 Maalis 2024, 22:31 ^ Tuossa ei kuitenkaan ollut kyse kilpailutilanteesta, joten ei kai se nyt pahasti haittaa.
Niinpä. Putouksessa ei yhtään haittaa. Veikkaan, että tarkoituksella tekivät ihan eri esityksen sinne. Tuskin tuollainen tulee olemaan viisuissa. Vähän muistutti yhtä UMK:n instagramvideota, jossa soittivat kappaleen syntetisaattorilla.

Tässä tuo instavideo:
https://www.instagram.com/reel/C2rM3XbN ... 9kZ2wxdg==
Viimeksi muokannut Suomi viisuihin, 09 Maalis 2024, 22:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1094
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Oli kyllä kohellusta, melkein hengästyin katsoessani ja yrittäessäni pysyä perässä. :heh: Mutta tuo veto nyt oli kaukana viimeisen päälle harjoitellusta ja hiotusta kilpailuesityksestä, joten en olisi ollenkaan huolissani siltä osin.

Mitä tulee edellisen sivun esiintymispaikkakeskusteluun, minusta tämä olisi tosi kummallinen valinta finaalin kakkospaikalle. Onhan niitä kai vähän pyritty ravistelemaan, ettei aina haudattaisi siihen samaa tyyppiä, mutta ihan jo show'n flow'n (hahaa) näkökulmasta minun olisi vaikeaa nähdä Suomea kakkosena. :raaps:
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2002
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Minäkin uskon, että jos Suomi arpoutuisi finaalissa ensimmäiselle puoliskolle, niin joku 4 tai 5 paikka voisi olla sopiva. Toki jos kaikki nämä hulluttelupartykappaleet menevät finaaliin ja sattuisivat kaikki arpoutumaan vielä samalla puoliskolle, niin se vaikuttaisi todella paljon järjestykseen, mutta siinäkin tapauksessa uskoisin enemmän avaajaksi kuin 2 tai 3 paikalle
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Suomi viisuihin
Siemailija
Siemailija
Viestit: 135
Liittynyt: 18 Helmi 2024, 14:25

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Suomi viisuihin »

Vähän ohis tästä aiheesta, mutta Windows95man tykkäsi just ekaa kertaa kommentistani instan puolella liittyen Putouksen esiintymiseen :rakkaus:

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Putouksen esitys ei kyllä ollut mitenkään eduksi tälle, lähinnä siinä tuli hyvin esiin kaikki biisin heikot kohdat. No, eipä tuolla toki kauheasti ole väliä, mutta varmasti kannattaisi nyt kaikki mahdolliset live-esiintymispaikat käyttää hyödyksi ja harjoitella siinä samalla. Henri kyllä tarvitsisi lauluunsa enemmän varmuutta.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8164
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Taikahuilu kirjoitti: 09 Maalis 2024, 22:29 Oi voi olipas melkosta kohellusta äsken Putoksessa, kuin kaksi päätöntä kanaa. Ja mitä se Teemu hakkas sitä pöytää :surrur:
Skarpimpaa menoa tehtävä Malmööseen, nyt ei kyllä lupaile hyvää :mitvit:
Hakkasivat näppiksen paskaksi, tuli mieleen Eläkeläisten esitys vuosien takaa. Tuo nyt oli tollainen tilausesiintyminen, kyllä viisuihin tulee samaa mitä UMK:ssa nähtiin, ei hätää.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3806
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Pakko sanoa, nyt tuon Putous esityksen nähneenä, että toivottavasti viisu esitykseen ei tuosta koikkelehtimisesta ja sähellyksestä oteta vaikutteita viisu lavalle.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Mymmeli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 870
Liittynyt: 22 Helmi 2019, 13:27

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Mymmeli »

Eikö ne just halunnut sitä No Rules! meininkiä missä saa tehdä mitä sattuu :heh: Oikein hyvää esimakua siitä flopista!
Kaikki tekee virheitä, joskus jopa minä. :ylppis:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8164
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Riisuttuhan se Siipolankin esitys Putouksessa oli, ei sinne niitä valohärveleitä UMK:sta roudattu.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20479
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Oliko Putouksen vedon viimeisessä kertsissä jopa enemmän ytyä kuin tavallisesti? Tykkäsin siitä.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7569
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Requel »

Ei hitto, siis onko tää Putous-sketsi esiintynyt Putouksessa. :rofl: No, ainakin löytänyt paikkansa.
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
kummituseläin
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 209
Liittynyt: 01 Maalis 2006, 01:30

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja kummituseläin »

Olipas vetävä versio tuo Putouksessa kuultu. Kappale itsessään on minusta varsin kelpo viisupipale, mutta tuotanto kuulostaa kokonaisuudessaan hieman tasapaksulta. Tässä oli potkua ihan eri tavalla ja pisti ihan jalan vipattamaan, suorastaan jopa positiivisesti yllätyin. Tuntuu, että tässä on vielä piilossa potentiaalia ulosmitattavaksi. Vai liekö sitten se joku "ysärisoundi" niin keskeinen osa kappaleen keskeistä ydinideaa, että siihen ei voi koskea. Minusta voitaisiin tilata joltain tulevaisuuskomissiolta 2090-luvun revamp ja katsoa mitä tulee.

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2208
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Joku on tehnyt Instaan fanitilin :peukku: Näköjään W95M seuraa sitä :mrgreen:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Suomi viisuihin
Siemailija
Siemailija
Viestit: 135
Liittynyt: 18 Helmi 2024, 14:25

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Suomi viisuihin »

viisuilta kirjoitti: 07 Maalis 2024, 08:35 Samalla ihana mutta samalla vähän surullinen haastattelu <3
Kiinnostaisi tietää millaisiakohan ulkomusiikillisia kehuja Henri saanut Jodelissa? :heh: Muutenkin kiinnostuin, että miten tuo viestipalvelu toimii? Onko vain sovelluksen kautta?

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7569
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Requel »

– Minulle tulee heti likainen olo, jos rupean miettimään Euroviisuja kilpailuna, Keisteri sanoo.

Heikin pisteet nousi kyllä hieman silmissäni. Käärijähän vannoi voittavansa, ja vihasin sitä asennetta yli kaiken. Ja nolostihan siinä kävi. :puna:
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2208
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Suomi viisuihin kirjoitti: 10 Maalis 2024, 20:00
viisuilta kirjoitti: 07 Maalis 2024, 08:35 Samalla ihana mutta samalla vähän surullinen haastattelu <3
Kiinnostaisi tietää millaisiakohan ulkomusiikillisia kehuja Henri saanut Jodelissa? :heh: Muutenkin kiinnostuin, että miten tuo viestipalvelu toimii? Onko vain sovelluksen kautta?
Parhaiten sovelluksen kautta. En kyl enää muista miten sinne kirjaudutaan vai kirjaudutaanko edes :heh: Kehut on ollut perus ”Henri on komea” juttuja ja jotain enemmän tai vähemmän kuolaamisia.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8164
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Requel kirjoitti: 10 Maalis 2024, 20:22 – Minulle tulee heti likainen olo, jos rupean miettimään Euroviisuja kilpailuna, Keisteri sanoo.

Heikin pisteet nousi kyllä hieman silmissäni. Käärijähän vannoi voittavansa, ja vihasin sitä asennetta yli kaiken. Ja nolostihan siinä kävi. :puna:
Mutta onhan viisut kilpailu... kilpailu suosiosta. Onko Keisterille iskenyt jo defenssit päälle, tietoisuuteen on tainnut hiipiä ajatus, ettei ole mitään mahiksia menestyä ja siksi selitellään, ettei tässä edes mihinkään kilpailuun olla lähtemässä.

Käärijälle ei käynyt lainkaan nolosti.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Suomi viisuihin
Siemailija
Siemailija
Viestit: 135
Liittynyt: 18 Helmi 2024, 14:25

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Suomi viisuihin »

viisuilta kirjoitti: 10 Maalis 2024, 20:56
Suomi viisuihin kirjoitti: 10 Maalis 2024, 20:00
Kiinnostaisi tietää millaisiakohan ulkomusiikillisia kehuja Henri saanut Jodelissa? :heh: Muutenkin kiinnostuin, että miten tuo viestipalvelu toimii? Onko vain sovelluksen kautta?
Parhaiten sovelluksen kautta. En kyl enää muista miten sinne kirjaudutaan vai kirjaudutaanko edes :heh: Kehut on ollut perus ”Henri on komea” juttuja ja jotain enemmän tai vähemmän kuolaamisia.
Onko sovelluksen käyttö ilmaista vai maksaako jotain? Jossain luki, että whatsappin kaltaisesti toimisi, mutta whatsappissahan lähetetään yksityisviestejä eikä kaikille julkisia.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

^ Ihan ilmainen Jodel on. Kai sinne ilman rekisteröitymistäkin pääsee, mutta jos yhtään innokkaaksi käyttäjäksi alkaa, niin on hyvä rekisteröityä ettei kaikki tiedot häviä esim. siinä kohtaa, kun vaihtaa puhelinta. Sovellus on silti anonyymi.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Suomi viisuihin
Siemailija
Siemailija
Viestit: 135
Liittynyt: 18 Helmi 2024, 14:25

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Suomi viisuihin »

hra47 kirjoitti: 10 Maalis 2024, 21:07
Requel kirjoitti: 10 Maalis 2024, 20:22 – Minulle tulee heti likainen olo, jos rupean miettimään Euroviisuja kilpailuna, Keisteri sanoo.

Heikin pisteet nousi kyllä hieman silmissäni. Käärijähän vannoi voittavansa, ja vihasin sitä asennetta yli kaiken. Ja nolostihan siinä kävi. :puna:
Mutta onhan viisut kilpailu... kilpailu suosiosta. Onko Keisterille iskenyt jo defenssit päälle, tietoisuuteen on tainnut hiipiä ajatus, ettei ole mitään mahiksia menestyä ja siksi selitellään, ettei tässä edes mihinkään kilpailuun olla lähtemässä.

Käärijälle ei käynyt lainkaan nolosti.
Voi myös parhaiten pärjätä ottamalla rennosti. Jos ajattelee liikaa kilpailuna, silloinkin voi käydä huonosti, kun menee puristamiseksi.

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2208
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Suomi viisuihin kirjoitti: 10 Maalis 2024, 21:11
viisuilta kirjoitti: 10 Maalis 2024, 20:56
Parhaiten sovelluksen kautta. En kyl enää muista miten sinne kirjaudutaan vai kirjaudutaanko edes :heh: Kehut on ollut perus ”Henri on komea” juttuja ja jotain enemmän tai vähemmän kuolaamisia.
Onko sovelluksen käyttö ilmaista vai maksaako jotain? Jossain luki, että whatsappin kaltaisesti toimisi, mutta whatsappissahan lähetetään yksityisviestejä eikä kaikille julkisia.
Perus Jodel on ilmainen mut joku plus versio maksaa (mut plus versiota en ainakaan itse ole tarvinnut mihinkään kun kaikki tarvittava toimii ilmaiseksi). Eikä musta ole kyllä yhtään whatsappin kaltainen kun tosiaan julkaisut näkyy kaikille.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1094
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Tässä on pidempi lainaus kyseisestä artikkelista kontekstin vuoksi:
Nyt kuitenkin ollaan tilanteessa, jossa seuraavaksi mennään valloittamaan Eurooppaa Malmön Euroviisuihin toukokuussa. Suomen edustajat eivät ota paineita sijoituksesta, vaan heidän tavoitteensa on vetää hyvä show ja yrittää nauttia ainutlaatuisesta kokemuksesta. Ei UMK:honkaan lähdetty mailaa puristamaan, ja hyvin kävi.

– Minulle tulee heti likainen olo, jos rupean miettimään Euroviisuja kilpailuna, Keisteri sanoo.

– Jos voitetaan, niin voitetaan, hän jatkaa.
Onhan tästä tulkittavissa, että näkökulma on kenties vähän erilainen kuin Käärijällä, joka ilmaisi lähtevänsä hakemaan voittoa, mutta toisaalta eri näkökulmat sopivat eri ihmisille. Ja eihän tässä nyt sentään mitään luovuttamassa tai läskiksi lyömässä olla. :peukku:

Käärijälle ei kyllä tosiaankaan käynyt yhtään nolosti. Hän saa olla suorituksestaan ylpeä aina ja ikuisesti. <3 // Eikä hän käsittääkseni vannonut voittavansa, vaikka voittoa tavoittelikin. Eihän kukaan sellaista voi luvata; voi vain tehdä parhaansa.
Viimeksi muokannut Miss Ludo, 10 Maalis 2024, 21:23. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8164
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Suomi viisuihin kirjoitti: 10 Maalis 2024, 21:14
hra47 kirjoitti: 10 Maalis 2024, 21:07
Mutta onhan viisut kilpailu... kilpailu suosiosta. Onko Keisterille iskenyt jo defenssit päälle, tietoisuuteen on tainnut hiipiä ajatus, ettei ole mitään mahiksia menestyä ja siksi selitellään, ettei tässä edes mihinkään kilpailuun olla lähtemässä.

Käärijälle ei käynyt lainkaan nolosti.
Voi myös parhaiten pärjätä ottamalla rennosti. Jos ajattelee liikaa kilpailuna, silloinkin voi käydä huonosti, kun menee puristamiseksi.
Suosioon on monta tietä. Puristaako ruotsalaiset liikaa? Ainakin heidän loppuun asti hiotut numeronsa vaikuttavat varsin vaivattomilta.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

greenbrown
Maistelija
Maistelija
Viestit: 33
Liittynyt: 11 Tammi 2024, 13:24

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja greenbrown »

Tää oli mun inhokki. Sitten voiton jälkeen vähän lämpesin. Ja nyt oon takaisin siinä, että täähän floppaa ihan huolella.

Huumori ei iske, Henrin ääni ei kestä livenä (miksi piti tehdä/jättää biisi noin korkeaksi jos laulaja ei siihen pysty kuin paikoillaan seisoen??). Vaikka biisi on tavallaan hyvä, ei se tätä pelasta. Harmittaa oikein, että heitettiin ihan läskiksi tämä kisa tänä vuonna.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8164
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Jos Suomen finaaliputki jatkuu, se on positiivista. Kaikki muu sen jälkeen on plussaa. Jämäsijoille jääminen finaalissa toivon mukaan tarkoittaa, että humoristit äänestävässä yleisössä ovat saaneet purettua paineensa ja ensi vuonna palataan sitten taas asialinjalle. Jos tuleekin yllättävää menestystä, en uskalla ajatella mitä se tarkoittaa ensi vuoden UMK:n kannalta.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Milloinkahan sitä löytyisi edustaja, jonka äänen pettämistä tai vireongelmia ei tarvitsisi jännittää? Tuntuu, että aina saa vähän olla kauhuissaan, vaikka laulaja periaatteessa olisi kuinka hyvä vaan.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3217
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Kyllä mä suutun jos Suomi pääsee finaaliin ja Irlanti ei!
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
haikea
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 98
Liittynyt: 05 Tammi 2024, 15:15

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja haikea »

^^ Saara Aalto oli varmaan meidän viimeisin edustaja jonka laulusuorituksen suhteen pystyi olemaan aika turvallisin mielin. Akselin laulustakaan tuskin olis tarvinnut huolehtia, jos olis päässyt edustamaan asti.

Tosin kyllä Putous-esityksestäkin kuuli että Henri on oikeasti tosi hyvä laulaja, mutta tää biisi on vaan ihan todella haastava laulaa, varsinkin isommalla areenalla, jossa pitää vetää kovaa ja korkealta.

Vastaa Viestiin