Ruotsi 2024: Marcus & Martinus – Unforgettable

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Marcus & Martinus – Unforgettable

*****
27
20%
****
42
31%
***
37
27%
**
21
16%
*
8
6%
 
Ääniä yhteensä: 135

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8167
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Ruotsi 2024: Marcus & Martinus – Unforgettable

Viesti Kirjoittaja hra47 »

gza101 kirjoitti: 10 Maalis 2024, 00:11 Maria Surin livelaulu tuntui melkein heikoimmalta paikan päällä (mikä voi johtua myös miksauksesta)
Kiinnitin huomiota samaan television välityksellä. Yle tuskin oli ronkkinut lähetyssignaalia taikakosketuksellaan, joten tulin johtopäätökseen ettei tyttö ole kovin vahva laulaja.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3806
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Ruotsi 2024: Marcus & Martinus – Unforgettable

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Creeperqueen kirjoitti: 10 Maalis 2024, 00:15
poika90 kirjoitti: 10 Maalis 2024, 00:12 Siis Ruotsihan taistelee jälleen raatien top 3 ja lisäksi M&M:N fanit tulevat varmasti äänestämään heitä innolla. Ja kyllä tuollainen Poikapoppis tulee erottumaan näiden 90 huumori ja noita esitysten joukosta.
Paitsi että tuolla on kyllä paljon tasokkaampaakin poikapoppia jos nyt sellaista haluaa äänestää. Mielestäni sekä Belgilla ja Liettualla on paljon laadukkaammat kappaleet. Ruotsi vienee skaban esityksen tyylikkyydessä, mutta kyllä mä 9 kertaa 10 kuuntelisin mieluummin Silverterin yöklubi bängeriä kun tätä kaksosten himmailua.

Itse taas en tykkää Belgiasta yhtään ja Liettua ei ainakaan vielä ole napannut, mutta nämä on taas makuasioita. Ja minusta myös Belgian synkähkö raati ballaadi ei ole ihan samassa kilpailu genressä, kuin M&M:N biisi.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8167
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Ruotsi 2024: Marcus & Martinus – Unforgettable

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Belgian live on myös kysymysmerkki, miltä se kuoroilla vahvistettu loppu kuulostaa. Taustanauhat ovat varmaan kovassa käytössä siinäkin biisissä, ettei käteen jää ihan kissanpieru.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12866
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2024: Marcus & Martinus – Unforgettable

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

MIH96 kirjoitti: 09 Maalis 2024, 23:26 M&M on tietääkseni viisuhistorian toinen artistiyksikkö, joka on ollut kerran pisteidenantajana ja sitten myöhemmin valittu jonkin toisen maan viisuedustajaksi. Kysymys kuuluu, kuka oli edellinen tällainen artisti?
Kukaan ei ole vastannut, joten vastataan itse: Susanne Georgi, Tanskan pisteidenantaja 2007 ja Andorran viisuedustaja kaksi vuotta myöhemmin.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8167
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Ruotsi 2024: Marcus & Martinus – Unforgettable

Viesti Kirjoittaja hra47 »

MIH96 kirjoitti: 10 Maalis 2024, 00:23
MIH96 kirjoitti: 09 Maalis 2024, 23:26 M&M on tietääkseni viisuhistorian toinen artistiyksikkö, joka on ollut kerran pisteidenantajana ja sitten myöhemmin valittu jonkin toisen maan viisuedustajaksi. Kysymys kuuluu, kuka oli edellinen tällainen artisti?
Kukaan ei ole vastannut, joten vastataan itse: Susanne Georgi, Tanskan pisteidenantaja 2007 ja Andorran viisuedustaja kaksi vuotta myöhemmin.
Ulkomuististako sä vetelet näitä knoppitietoja vai onko sulla jokin salainen sivusto josta tarkistat asioita?
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4277
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2024: Marcus & Martinus – Unforgettable

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Tämä oli kyllä iloinen yllätys! :surrur: Tuotannollisesti vahvaa ja terävää popmusiikkia, suorastaan herkullista äänimaailmaa, vaikkei tässä pyörää uudelleen ole keksitty tietenkään. Ihanaa saada lisää viisitähtisiä tähän vuosikertaan, joka niitä epätoivoisesti tarvitsee.

Ja Ruotsi näyttää palanneen viisitähtisjatkumoon neljän vuoden konttaamisen jälkeen. Nyt jo kaksi huippua putkeen!
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1880
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: Ruotsi 2024: Marcus & Martinus – Unforgettable

Viesti Kirjoittaja Possu »

Kovasti hehkutettiin tiktokkien viisukuplien videoiden kommenteissa Suria ja Dotteria. Lopulta todellisuus nähtiin tulostaululla. Sur oli vokaaleissaan keskinkertainen ja Dotter kokonaisuudessaan korni. Tulos ei yllätä.

Avatar
S-Tyyppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1056
Liittynyt: 25 Loka 2012, 18:26

Re: Ruotsi 2024: Marcus & Martinus – Unforgettable

Viesti Kirjoittaja S-Tyyppi »

Possu kirjoitti: 10 Maalis 2024, 00:52 Sur oli vokaaleissaan keskinkertainen
Jopas täällä nyt arvostellaan laulutaitoa (kuten Saran kohdalla), en itse ihmeempiä epävireyksiä äänessä kuullut (ja nyt kun uudestaankin Youtubesta katsoin).

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8929
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: Ruotsi 2024: Marcus & Martinus – Unforgettable

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Suosikkini voitti, joten sikäli voi olla tyytyväinen, vaikka Airin tasolle ei ihan ylletäkään. Kivaa jännitteistä trendipoppia. Neljä tähteä.
Qaj.

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7572
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Ruotsi 2024: Marcus & Martinus – Unforgettable

Viesti Kirjoittaja Requel »

En ymmärrä, miten tästä pitävät myös "hipsterit". Käsittämätöntä! :draamaa:
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36910
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ruotsi 2024: Marcus & Martinus – Unforgettable

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

ESC Addict 98 kirjoitti: 10 Maalis 2024, 00:34 Ja Ruotsi näyttää palanneen viisitähtisjatkumoon neljän vuoden konttaamisen jälkeen. Nyt jo kaksi huippua putkeen!
Joo. :miettii: Tätä menoa Ruotsi liittyy niiden maiden joukkoon, jotka ovat ehdotonta 2020-luvun eliittiä.

Pelkkiä viisitähtisiä on tällä vuosikymmenellä lähettänyt Serbia (heidän viisitähtisputkensa kantaa vuoteen 2019 asti, mikä on aika vakuuttavaa), vuodesta 2021 Suomi ja Kroatia, ja vuonna 2022 joukkoon liittyivät Espanja ja Itävalta.

Myös Liettualla ja Ukrainalla on ollut 2020-luvulla vallan mahtava boogie päällä, samoin Portugalilla, mikäli valitsevat kohta puoliin oikein. Maa on vuodesta 2022 seilannut siellä vahvan neljän ja heikon viiden tähden välimaastossa, ja tänään ennakkosuosikin pitäessä on tulossa yksi lisää.
Meow cat, please meow back.

Salakka
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 5
Liittynyt: 06 Touko 2021, 02:00

Re: Ruotsi 2024: Marcus & Martinus – Unforgettable

Viesti Kirjoittaja Salakka »

Mitä yhteistä on Suomen ja Ruotsin euroviisukarsinnoilla?


- Danny on osallistunut molempiin useita kertoja, mutta ei ole koskaan voittanut.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12866
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2024: Marcus & Martinus – Unforgettable

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

hra47 kirjoitti: 10 Maalis 2024, 00:26 Ulkomuististako sä vetelet näitä knoppitietoja vai onko sulla jokin salainen sivusto josta tarkistat asioita?
Minä osasin ainakin tämän ihan ulkoa.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12866
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2024: Marcus & Martinus – Unforgettable

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Salakka kirjoitti: 10 Maalis 2024, 01:24 - Danny on osallistunut molempiin useita kertoja, mutta ei ole koskaan voittanut.
Sama pätee tietenkin myös Arja Saijonmaahan, tässä tapauksessa kyseessä on toki sama henkilö.

Avatar
Jomard
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 832
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: Ruotsi 2024: Marcus & Martinus – Unforgettable

Viesti Kirjoittaja Jomard »

Esitys neljä tähteä, biisi kaksi tähteä eli eiköhän tämä kokonaisuudessaan ansaitse siten kolme tähtöstä ***
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Massiel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1002
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:12
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Ruotsi 2024: Marcus & Martinus – Unforgettable

Viesti Kirjoittaja Massiel »

Tämän kappaleen heikkous on se, että tähän kyllästyy helposti. Muuten mieleen jäävä kappale ja valovoimaiset artistit.

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1495
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2024: Marcus & Martinus – Unforgettable

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

Ite en tänä vuonna kattonu mellofinaalia ku nukahin ennen ku edes alko. Arvasin muutenkin kyllä että nää voittaa kun esitys on niin upea. Saa nähdä riittääkö ihan koko kisan voittoon. Voi olla..
<3

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2215
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Ruotsi 2024: Marcus & Martinus – Unforgettable

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Alkaako lähenemään et Ruotsilta lähtee jotain erilaista kuin tusinapoppia :uujee: Ruotsinkielinen toisena ja SIP 3. sijalla toista vuotta putkeen… No ainahan sitä saa haaveilla :rofl:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4905
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Ruotsi 2024: Marcus & Martinus – Unforgettable

Viesti Kirjoittaja toivo »

Ja Ruotsi jälleen voittokamppailussa mukana. Lavalla nähty kokonaisuus on vaikuttava. Biisistä en itse niinkään välitä. Taattuua tusina-debbiä.

... Olis kyllä kiva, että Ruotsi arpoutuisi esiintymisnumerolla 2 finaalissa. Mistä vetoo, niin tulee joku esiintymisnumero 21. :joojoo:

Avatar
Haksis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1925
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 18:04
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Ruotsi 2024: Marcus & Martinus – Unforgettable

Viesti Kirjoittaja Haksis »

Hanhis kirjoitti: 09 Maalis 2024, 23:56 Tuotannoltaan biisi nojaa myös kivan samanlaisiin koukkuihin kuin Rihannan Where Have You Been. Narisevat biitit ovat parhaita! :mrgreen: Melodialtaan Unforgettablea ei kuitenkaan ole kovin omaperäinen, vaan varsin geneeristä ruotsikirjoittamista.
Itsellä tulee eniten tuotannollisesti mieleen jostain syystä Faithless.

Eiköhän tämä painele top5-sijoille ja Ruotsin hyvä putki jatkuu. Mikä tää taas näkyy tulevaisuudessa täysin yllätyksettöminä melloina niin voittajien kuin kappaleidenkin osalta.

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7144
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2024: Marcus & Martinus – Unforgettable

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

todellakin tulee mieleen Faithless mieleen

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4620
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Ruotsi 2024: Marcus & Martinus – Unforgettable

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Pidän kappaleen taustoista ja äänimaailmasta. Minulle heikoin lenkki on ikävä kyllä juuri itse Marcus & Martinus, joiden yhteislaulu latistaa hyvää biisipohjaa. Tähän sopisi paremmin vaikka jokin eteerinen naisvokalisti kuin naapurinpojat. Tai toimisi paremmin instrumentaalinakin, ei toki euroviisu silloin.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Ruotsi 2024: Marcus & Martinus – Unforgettable

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Mulle tämän ongelmana on se, että Michael Jacksonmäisen (Off the wall) a-osan jälkeen jään haluamaan myös tykkikertosäettä. Eikä sitä milloinkaan tule. Pelkkää laulun teemaa ja jotain miljoonan euron tuotantoa siihen päälle. Tuntuu, että sympaattiset pojatkin jäävät tuotannon rattaan alle.

Voi tämä silti olla hyvinkin voittokamppailussa mukana. Tässä on sopivasti sekä tätä päivää, että retroa. Ja pojissa on omanlaistaan veikeätä karismaa.
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Re: Ruotsi 2024: Marcus & Martinus – Unforgettable

Viesti Kirjoittaja manic »

nyt kävi niin että tää Unforgettabe on todellakin Forgettable.
Tän duon kulta-ajat on jo nähty ja se viehätys ja söpöys mikä nuoressa duossa oli on haihtunut ajat sitten. Biisi ja esitys itsessään on niin geneeristä mellohuttua että sitä ei voi olla unohtamatta about noin 8 sekunnin kuluttua. Tavallaan olen vahingoniloinen siitä että Ruotsi lähettää viisuihinsa näin hölmön ja mitäänsanomattoman pökäleen. Onkohan biisi sorvattu jollain tekoäly-ohjelmalla?

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4620
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Ruotsi 2024: Marcus & Martinus – Unforgettable

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Minulla on kanssa vähän tunne, että into tähän laantuu nopeasti. Aikalailla samaan kategoriaan menee kuin Dance You Off.

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Re: Ruotsi 2024: Marcus & Martinus – Unforgettable

Viesti Kirjoittaja manic »

MIH96 kirjoitti: 10 Maalis 2024, 02:03
Salakka kirjoitti: 10 Maalis 2024, 01:24 - Danny on osallistunut molempiin useita kertoja, mutta ei ole koskaan voittanut.
Sama pätee tietenkin myös Arja Saijonmaahan, tässä tapauksessa kyseessä on toki sama henkilö.
Kuinka usein Arja on osallistunut Suomen viisuihin?

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruotsi 2024: Marcus & Martinus – Unforgettable

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Euroviisujen virallisen Insta-kanavan jakaman biisiklipin alla on yllättävän negatiivisia kommentteja. Viisufanit siellä tietenkin kommentoivat, mutta jotenkin odotin, että tämä olisi saanut paremman vastaanoton. Lisäksi kommenteista kyllä huomaa sellaisen yleisen kyllästymisen siihen, että tämäkin tulee menestymään raadeissa loistavasti. Kuinkakohan paljon taviskatsojien mielipide eroaa fanien mielipiteestä?
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8167
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Ruotsi 2024: Marcus & Martinus – Unforgettable

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ainakin Youtuben alkueräesityksen yhteydessä olleet kommentoinnit olivat pelkästään ylistäviä. Sen verran mitä niitä vähän vilkaisin.

Jos yleisöä kyllästyttää Ruotsin hyvä raatimenestyminen, heidän pitää vedota Ruotsiin, että lakkaisivat lähettämästä ykköstykkejään viisuihin ja olemasta niin hyviä. Ehkä he ensi vuonna sitten saisivat jonkun Medinan Ruotsin edustajaksi.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7144
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2024: Marcus & Martinus – Unforgettable

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Kyllä se medinakin niin tarttuva sambailu oli ,ettå vaikka onkin ruotsiksi kyllä puh ääniä tulisi

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8167
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Ruotsi 2024: Marcus & Martinus – Unforgettable

Viesti Kirjoittaja hra47 »

No, mä en päässyt sisään oikein siihen Medinan suosioon, liekö siirtolaisäänet puhuneet sen kohdalla. Niitä ei ole vielä riittävästi keikauttamaan valtatasapainoa Melloissa, mutta eiköhän sekin päivä vielä nähdä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Vastaa Viestiin