Jääkiekko

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20479
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Jääkiekko

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Jenkit ovat olleet kova luu tässä turnauksessa, varmaan koko kisan ennakkosuosikki. Sieltä on pukannut lupaavia nuorukaisia lähivuosina.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8165
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jääkiekko

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Hyvä taistelu Suomelta, mutta meni ennakkokaavailuiden mukaan. Huomenna sitten Suomi pronssille ja jenkit mestariks.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7182
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Jääkiekko

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Suomi WTF! 5-2 johto suli pahasti & Tsekille pronssit käsittämättömän ylivoiman myötä! Tšekki oikein mätti maaleja kunnolla kolmannessa erässä. Mitali kosahti Tsekin ylivoimaan, joka oli jäätävää luokkaa!

Ja vielä kiva loppu, kun Suomen pojat turhautui! Ei näin jätkät :jupinaa:
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8165
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jääkiekko

Viesti Kirjoittaja hra47 »

En juurikaan jaksanut innostua seuraamaan tota pronssipeliä, mutta loppuminuutit katsoin. Olipa järkyttävä sulaminen. Noh, varmaan jotain lätkähistoriaa tuossakin varmaan tehtiin. Nyt sitten jenkeille kultaa, ettei päivä ihan mene pilalle.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12865
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jääkiekko

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Kun mietitään kaikkien aikojen surkeimpia eriä Leijona-historiassa kaikki ikäluokat mukaan lukien, vieköhän tämän pronssipelin kolmas erä voiton Vancouverin olympialaisten 2010 Suomi-USA-välierän ykköserästä? Siinähän USA iski peräti kuusi maalia Suomen rysään, maalivahti vaihdettiin neljännen maalin jälkeen Kiprusoffista Bäckströmiin.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20479
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Jääkiekko

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Sama verkko heilui neljästi pelin kahdella viimeisellä minuutilla? :plop: Suomen lätkäjoukkueet ovat olleet aika usein ailahtelevaisia, mutta tämä vie voiton.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8165
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jääkiekko

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Jaa, Ruotsille 12. hopea. Nehän ovat hävinneet finaaleja näissä U20-kisoissa kuin suomalaiset aikuisten kisoissa...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8165
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jääkiekko

Viesti Kirjoittaja hra47 »

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jaa ... #gs.3y4ix0

Parhaat pelaajat yhteen kokoava neljän maan huipputurnaus tarkoitus järjestää vuoden kuluttua helmikuussa 2025. Osallistujina USA, Kanada, Suomi ja Ruotsi. Aika tynkä kisa tulossa. Normaalisti Venäjäkin olisi mukana. Kukahan ton televisioi Suomessa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12865
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jääkiekko

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

^ Olisi voinut tehdä vähän kunnollisemman, kahdeksan joukkueen turnauksen, jossa olisi ollut näiden neljän lisäksi Saksa, Slovakia, Sveitsi ja Tšekki.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8165
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jääkiekko

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ehkä eivät halunneet venyttää turnausta heittopussimaiden vuoksi, NHL:ääkin kun pitää pyörittää ja tuo epäilemättä aiheuttaa tauon.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16198
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Jääkiekko

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

On tuo varmaan ihan hyvää lämmittelyä kun NHL vastikään ilmoitti pelaajien olevan käytettävissä kaksissa seuraavissa olympialaisissa. :joojoo:

https://www.nhl.com/news/nhl-announces- ... an-in-2026
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8165
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jääkiekko

Viesti Kirjoittaja hra47 »

https://www.is.fi/urheilu/art-2000010292894.html
Antero Mertarannan, 68, pitkä ura jääkiekon MM-ottelujen selostajana jatkuu kevääseen 2025 asti. Tämä käy ilmi MTV:n tiedotteesta.

MTV tiedottaa, että Mertarannan taival jääkiekon MM-kisojen selostajana jatkuu kevääseen 2025 saakka huipentuen ”sinne mistä kaikki alkoi 30 vuotta aikaisemmin”.

Ensi vuonna Ruotsissa ja Tanskassa järjestettävien kisojen päänäyttämönä toimii Avicii Arenana nykyisin tunnettu Tukholman Globen – paikka, missä Leijonat juhli ensimmäistä MM-kultaansa 1995 Mertarannan selostuksen siivittämänä.

Tänä vuonna miesten jääkiekon MM-kisat pelataan 10.–26. toukokuuta Tshekissä. Leijonat aloittaa urakkansa ottelussa Tshekkiä vastaan. Alkulohkossa Suomi kohtaa myös muun muassa Kanadan ja Sveitsin.

MTV kertoo, että selostuksista MTV3-kanavalla ja MTV Katsomossa vastaa Mertaranta.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12865
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jääkiekko

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Naisleijonat kaatoivat MM-kisoissa toistamiseen Sveitsin puolivälierässä 3-1 ja pääsevät pelaamaan mitaleista ensimmäistä kertaa sitten kahden vuoden takaisen Pekingin olympiapronssin. :peukku:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8165
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jääkiekko

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Joo, Tshekki on luultavasti se mörkö, joka on kohdattava ja kaadettava vielä jos mielii jotain matkamuistoa kaulaansa saada.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2002
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: Jääkiekko

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Se olis sit toista kautta putkeen Pelsu finaalissa. Ei olisi syksyllä uskonut kun peli oli aivan sekaisin ja roikuttiin sarjataulukon hännillä.

Tappara on kova jengi ja Heljanko etenkin maalilla on ollut erinomainen. Myös Niklas Kokko on ollut muuri maalin suulla, mutta pitäisin silti Tapparaa selkeähkönä suosikkina, koska Pelicansin erikoistilannepelaaminen on ollut huonoa läpi kauden ja viimeistely maalipaikoista ei ole yhtä tehokasta kuin Tapparalla.
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8165
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jääkiekko

Viesti Kirjoittaja hra47 »

hra47 kirjoitti: 11 Huhti 2024, 21:07 Joo, Tshekki on luultavasti se mörkö, joka on kohdattava ja kaadettava vielä jos mielii jotain matkamuistoa kaulaansa saada.
Nonnih, kaatuihan se mörkö ja pronssit tuli matkamuistoiksi. Vähän tuskastuttavan haparoinnin ja pitemmän kaavan jälkeen, mutta silti.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8165
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jääkiekko

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Neljä harjoitusmatsia Suomen ja Ruotsin välillä meni sitten Suomelle 3-1. Ihan hyvältä näyttää, vaikka Ruotsi veikin ekan matsin selkeästi 4-0.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8165
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jääkiekko

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Vitoskanavalla lätkäselostajat alkaneet mainostaa jotain Maxin striimauspalvelua selostustensa lomassa. Alkaa käydä hermoille. :niinpa:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Vastaa Viestiin